Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 241

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   29.3.13 04:06:08

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1007227&t=1007227

Re: Sinkkujen topic 241

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   29.3.13 04:20:05

Kyöpelinvuorella lentelyyn näyttäisi olevan oikein sopiva sää.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 05:01:18

Moikka Koru.:) Huh mulla taitaa olla hieman krapula, kun heräsin näin aikasin, nuppia ainakin kolottaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.3.13 05:37:52

Aamuyötä....
Sää on mitä mainioin tosiaankin lennähtää Kyöpelinvuorelle...niin paljon sumua, et luudasta jää vana perään...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 05:42:39

Huomenta Piste.:) Ompas on aikasin valosaa jo, aamu hikilenkille ja sitten kuumaansuihkuun.:) Jaa sinkkulan noidat virittelee jo luutiaan.:D

Päivämäärä:   29.3.13 05:57:45

Pääsiäinen on noitien juhla...;).
Paree herätä ajoissa, niin ehtii tehdä tarpeeksi pahojaan...pitää kiillotella kahvipannu luudanvarteen ja lennähtää tallille kiusaamaan hevosia:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 06:07:33

:D Piste taitaa olla oikeen päänoita.:D Pitäs kyl tallilla käyrä, toppaloimet joutais jo Marikalle pesuun.

Päivämäärä:   29.3.13 06:26:14

Juu, voihan se niin olla;).......
Keräilen matkalla kaikki irtomunat parempiin suihin, ihan noituuttani.........:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 06:30:30

Muna suussa niin parempi mieli, nyt taisi ainakin mulla mennä jo kaksimieliseksi ajatteluksi.:DDD

Päivämäärä:   29.3.13 06:38:16

Kuollutta on tänä aamuna, naapurissa oli oikein noitabileet eilen ja varmaan vielä yölläkin, ei minkäänlaista elämää missään, varmaan talonyhtiön asukkaat päässeet vasta aamuyöllä nukkumaan.
Mä nukuin korvatulpat korvissa, noidat piti sellaista mekkalaa, ettei ilman niitä olis ollut mitään jakoa unimasan viereen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 06:46:56

No täällä Saukkolassa on tasasen tappavaa hiljasuutta aina, naapurin vanhapiika lähti Joensuuhun ja naapurinisäntä Lappiin. Voi huoleti laittaa kajarit kaakkoon.:D Takapihalta lapioida lunta pois, niin saa kaasugrillin ajoissa käyttöön.:)

Päivämäärä:   29.3.13 07:17:51

Juu, näillä kymmenillä osaa arvostaa omaa rauhaa ja nukuttuja öitä...
Lunta on vielä niin paljon, et ei ihan heti tuu grillaus mieleen, jos Wappuna olisi lumet vähempänä.
Mä en ala lapioimaan mokomia, sulakoot kun sulaa. Kyl ne ennen syksyä lähtee.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   29.3.13 07:27:48

Huomenta! mun piti nukkuu tänään pitkään mut ei näköjään perjantaina osaa :)
Ei kyllä väsytäkkään yhtään, jotenkin ihan täpinöissään, ei meinaa paikallaan pysyä :) Vaikka ei tänään oikeen mitään ihmeellistä ole... se on varmaan se kevät...

Kukaan ei sitten tänään murjota, ja se oli käsky!!! :D
https://www.youtube.com/watch?v=5PrEShWd7Fg

kai se täytyy klapikonetta lähteä hehkuttamaan käymään, ei sisälläkään saa nyt oltua... :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 07:40:11

Huomenta Hörhö, juu tänään ei murjoteta.:) Jaa sul on klapikone traktorin perässä? Sää Piste asut väärällä paikkakunnalla, jos yöllä mökää kuuluu. Viime kesänä nuorisoporukka hiljeni aika nopiaan, kun naapurinkarju sano TURPA KIINNI, MÄÄ YRITÄN NUKKUA, sen jälkeen oli hiljasta.:)

Päivämäärä:   29.3.13 07:54:45

Ei kai hörhö vaan ole treffeille tänään menossa;)....??

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   29.3.13 08:07:55

Ei mulle ainakaan mistään treffeistä ole kerrottu... :D
polttopuukasan kanssa on kyllä tärskyt... :)

Päivämäärä:   29.3.13 08:15:40

No onhan puukasakin parempi kuin ei mitään;).....
Taidat säkin olla velhoainesta, kun niin levoton olet...noidat villiintyy pääsiäisenä;)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 08:22:20

Kandee ainakin Pistettä varoa, varsinainen Milla Magia, heittää posauspommin jalkoihin.:D

Päivämäärä:   29.3.13 08:28:05

Paree tosiaan varoa;)...oon sellainen pääsiäispommi, et heikompaa hirvittää...:D:D

Päivämäärä:   29.3.13 08:31:04

Jaha, kukas mulle onkaan soittanut eilen....???

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   29.3.13 08:51:16

Huomenta ja aika melkoisen kylmää sellaista. Naama jäätyi kiitettävästi kun turasin heppoja pihalle. Mutta taivas on ihan sininen ja aurinko paistelee täydeltä terältä. Ihana päivä siis tulossa taas:)

https://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI

Mullakin työntäyteinen pääsiäinen tulossa. Saa nähdä menevätkö munat ihan sivusuun...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 09:19:34

Huomenta Pusu.:) -3 Nummi-Pusulassa, ei paha, ilma mitä mainion ulkoiluun. Pitää vaan noitia varoa.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 09:33:44

Piste varmaan mää ja et vastaa edellenkään"kikkusia akkoja".:D

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   29.3.13 09:34:27

Kaikki noidat Kessu-paran kimpussa... Ei ihme että pelottaa. Tarjoo niille vähän munaa pääsiäisen kunniaksi. Eiköhän ne sillä rauhoitu;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 09:37:26

Pusu.:DDD Juu ei, mulla on valikoiva luonne ja en ole mikään "helpponakki".:D

Päivämäärä:   29.3.13 09:41:21

Työluuri on "lomalla", siksi en siihen vastaa, on äänettömällä käsilaukussa.
Ota uusinta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 09:44:32

No tos on numpa 0466175699, jos leidiä kiinostaa, meen just suihkuun.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   29.3.13 10:28:39

Guten morgon, meine kameraden.

Onkos jo liian aikaista toivottaa mukavaa pääsiäistä, eli glad påsk till alla :D

Päivämäärä:   29.3.13 10:45:42

Kiukkuinen saatan olla, ja ihan syystä, mut akkaa musta ei saa tekemälläkään!
Katellaan täs tallin päälle...jos mä sit pirautan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 11:17:41

Söin niin paljon namnamia eilen, etten mahdu edes tähän päivään. Yritetääs ny silti. Huomenta, kahvia kiitos :)

Tekaisisko joku jonkun kivan horon vai pitääkö tehdä itse? Vapaapäivänä on ihan turha laittaa vekkaria soimaan. Siinä käy niin, että nukkuu silkkaa uhmakkuuttaan pari tuntia ylimääräistä. Ei haittaa, kyllä pölyrätti malttaa odottaa.

Päivämäärä:   29.3.13 12:06:29

Nukuin kanssa pitkään, mutta näin niin monta eri painajaista, että ainakin oma ennätys. Niistä keskiaikaisista sodista ja pommikonehyökkäyksistä tilitin jo aamuneljältä viime topaan.Sen jälkeen pääsinkin nykyaikaan, lipputarkastajat hakkasivat ihmisiä bussissa, ja kuurasin verta presidentinlinnan lattialta (livahdin sinne linnaan muka Loka Laitisen avecina, siivoukseen vein jonkun pöydältä paperia, ja tein pesuaineen käsisaippuasta ja sokerista). Nukkuminen ei ole näillä näkymin pop.

Pitäisi viedä osa talvitakeista ullakolle, tunne on kuin tosi-tv:n pudotuspelissä, kun ei yhtään tiedä, mitkä lähtisivät.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   29.3.13 12:13:06

Huomenta :)
Mä heräsin kuudelta, sitten puol ysiltä...oon pessy pyykkiä ja nyt aattelin lähtee kuljeskelemaan tonne aurinkoon. Jos vaikka kahvilla poukkeis jossain...Ihana ilma!

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   29.3.13 13:25:41

huomentapäivää ja hyviä pääsiäisiä kaikille =)

kiukutikiukuti miulla taitaa mennä tää pääsiäinen ja nää ihanat kevätsäät ihan sivu suun, kun on iskeny vähemmän ihana kevätflunssa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 13:30:05

Kuva-arvoitus sinkkulan senioriitoille ja wanhan tavaran tuntijoille.

Mummovainaan jäämistöstä löytyi tällainen vekotin ja me nuoremman polven emännät olemme aivan ymmällämme siitä, mikä tämä oikeastaan on ja miten se toimii. Keittiöstä ei löytynyt sille järkevää käyttötarkoitusta. Rusinoita se ei rypistänyt eikä särkenyt pähkinöitä, samppanjavispiläksikin yksi valehtelijoiden klubin varajäsen sitä veikkasi. Päässä on selvästi neulan tai muun tökkimen mentävä reikä, ja liikkuvia osia on paljon. Tästä voimme päätellä, että rakkine liittyy käsitöihin. Lähikuva toisesta päästä.
Onko tämä jonkinlainen käsikäyttöinen "ompelukone"? Miten se toimii? Näyttäisi olevan saksalainen, sillä itse vehkeen varressa lukee saksaksi sama kuin pahvilaatikossa molemmilla kotimaisilla: Die Fee des Hauses.

En ihan tohtinut luoda tälle ihan omaa topicia, nössö mikä nössö :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 14:38:41

Oho tulihan pitkät päikkärit otettua, ei sentään painajaisia näkynyt.:) No krapula häipyy kivasti, niin juu muna rikasta pääsiäistä sinkkukinkuille.:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   29.3.13 14:44:05

Ei kyllä ole ollenkaan tutun näköinen vempele tuo ruosteen "kodin haltijatar". Googleltakin kysyin, niin löytyi jonkun käsityöihmisen blogista kuva samanlaisesta kapistuksesta, ja hänkin kyseli, että tietääkö joku mikä se on: http://tiitikki.vuodatus.net/lue/2009/08/jaamerelle-osa-4 Melkein kannattaisin sitä oman topicin tekemistä tälle, niin voisi joku vastaus löytyäkin!

Idässä ei mitään uutta eikä outoa. Koiran kanssa käytiin tänään pidempi aamulenkki, ja sitten yritin ottaa päiväunet, kun väsytti niin paljon. Ensin en meinannut saada unesta kiinni, ja sitten kun sain, niin tietenkin piti herätä hevosia ruokkimaan just sillon, kun olis kaikista eniten nukuttanut. Silmät piti väkisin repiä auki! Olispa ihanaa, kun voisi olla vaikka ihan kokonaisen päivän ilman mitään aikatauluja, sais nukkua aamulla pitkään - tai itse asiassa voisin nukkua joskus vaikka koko päivän, tekis varmaan hyvää.

Päivämäärä:   29.3.13 14:45:23

Kurnaun unista sais aikamoisen elokuvan muuten =D Parempia onnea unien suhteen ensi yönä!

Päivämäärä:   29.3.13 14:46:45

Ei selvinnyt ruosteen kodinkone. Jos päässä on jokin terävä, olisiko tuosta naskaliksi?

Kessu muistaa raportoida tänne, miten puhelu pisteen kanssa sujui?

Eteisen lattialla makaa valtaisa takkikasa, en osaa päättää, mikä vuodenaika nyt on. Täällä Hgissä ei ole oikeastaan mikään, lumi on kärrätty pois, mutta kevään lämpö puuttuu.

Päivämäärä:   29.3.13 14:48:54

ei ole kyllä naskalia nähnytkään, eikös siinä ollut joku lenkki päässä, vähän kuin silmäneulassa...? Ehkä joku neuleen paikkaushärveli tms..? =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 15:00:29

Klups, no puhelin on auki, mitenköhän kikkunen leidi mahtaa soittaa.:D Ja saa muutkin sinkulit soitella, mulla on aika monen hötönettiläisen numpa.:)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   29.3.13 15:11:11

Helsingissä on kylmä vaikka aurinko jossain kohti vähän lämmittääkin...lämminveriset on jo prätkien päällä :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   29.3.13 15:42:13

Tosta ruosteen masiinasta interweppi osaa kertoa sen verran, että se on jonkin sortin "käsiompelukone". Käyttistä tai sitä miten/mihin sitä käytetään ei ole vielä löytynyt...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   29.3.13 15:49:54

Pääsiäistä kaikille:)

Pakko se on uskoa, kesä tulee, pihalla lörpöttää KIURU! :) Tuli möröllekin vähän kevätfiilistä ;) Upea ilmahan tuolla oli koirien kanssa lenkkeillä, vähän ärsytti kun tuli niin kuuma pelto-osuuksilla mutta viilenneltiin sitten metsässä, puiden alla pysyttelee ihana talvi vielä. Käydään nyt hulluna heittämässä hyvästejä metsäpoluille sillä tän pääsiäisen jälkeen ne on luultavasti mennyttä eikä oo asiaa enää sinne... Mutta jos kiuru tois mukanaan tosi äkkiä sitten sulaneet ja kuivaneet pellot jossa lenkkeillä ja bongailla kiuruja, toivottavasti :) Asfalttitiet on pitkään huonoja lenkkeillä mutta jos hiekkatiet kohta sulais...

Partsilla viihtyy nyt, ihan kesä. Aurinko vaan tekee oloa levottomaks, pitäis muka kokoajan olla tekemässä jotain :D

Niina, miten saa homeen pois nahasta? Mulla on yks koiran lempparipanta johon ilmestyy muutamassa päivässä semmosta ohutta valkosta, lähtee pyyhkimällä pois mutta aina se siihen taas tulee takasin. Auttasko joku satulasaippua-nahkarasva-kenkien kyllästämisaine -käsittely? Oon säästäny satulasaippuan jostain miljoonan vuoden takaa koska se on paras kenkienhoitoaine ;) Nahkarasvaakin tuli ostettua kerran joitain hihnoja varten.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 15:53:12

Se mehiläsvaha on aika pätevä nahkahommiin, sillä yleensä satulan putsaan.:)

Päivämäärä:   29.3.13 16:18:59

Mission -> jos mun reitille on sattunu homeisia nahkavarusteita, niin oon vaan pessy ne satulasaippualla ja rasvannu sen jälkeen. Tärkeää on huoletia siitä, että tuotetta säilytetään sellaisissa olosuhteissa, ettei hometta pääse uudestaan muodostumaan. Jos on liikaa lämpöä ja kosteutta (ja vielä jos sattuu olemaan joku oikein hautova paikka, kuten vaikka muovipussi...), niin ihan varmasti homehtuu uudelleen. Joku puolestaan sanoi, että homeet kuolisivat pakastamalla. Eli eikun vaan panta pakastimeen ja kokeilemaan =D

Vieläköhän pitäs lähteä koiran kanssa kävelylle? Se tuossa niin anovasti katsoo... :/ Extreme-urheilu eli ratsastus jäi taas tältä päivältä väliin.

Päivämäärä:   29.3.13 16:23:08

Noniin, KESSU voi alkaa nieleskellä...tämä is back to home:)!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 16:26:32

Klups.

Päivämäärä:   29.3.13 16:28:11

Hei, kiitti Niina vinkistä, pakastinta voisinkin kokeilla :) Toi roikkuu ihan naulassa ilmavassa tilassa eteisessä, ja mun kämpässä on aika kuiva ilma, mutta se oli joskus syksyllä kastunut ja olin sitten läntännyt nuo kaksi vaan päällekäin naulaan, toinen panta siinä päällä, ja olivat aika pitkään eli sillon varmaan se home siihen hyökännyt. Täytyypä ottaa sille käsittely, putsaus, pakastin, putsaus ja rasvaus vaikkapa :)

Räpsykuvasaastetta tältä päivältä, lenkin uuvuttamat tytöt joista toinen auringonpalvoja:

http://aijaa.com/s0fQTz
http://aijaa.com/0V9I63

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 16:32:34

Älä sentäs ihan viellä, kerkeen paistelemaan valkosipuli potut.:)

Päivämäärä:   29.3.13 16:49:20

Kyl mä syön itsekin ensin, nälkä kerää kiukkua...:)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 16:57:16

Uh olipas hyvää, rapeita lohkopottuja ja sisäfilettä siihen rinnalle.:) Ompas Piste kiukkunen, taidan saada takalistoille oikeen kunnolla. Huomenna Nummelaan Bistro Bar-Ok sinkut, mää olen kuskina ja vien Pisteenkin turvallisesti kotiin asti.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 17:18:05

Hieman nolottaa, kun ei oikeen ketään voi kutsua kylään, kaikki on viellä rempallaan. Maalareiden piti tulla jo viime kesänä, poijaat pahasti eksyny.:D ei viitti mitään uutakaan viel ostaa, sitten vasta rempan jälkeen.:)

Päivämäärä:   29.3.13 17:30:14

OHO, KESSU!!!
Vetäisin vinkun henkirööriin, sä olet siis kuskina ja haet mut ja palautat???????
Lukaisinko täs kokkailun lomassa oikeen???

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 18:25:45

Moe o/ Ei tässä ihmeitä. Kunhan nyt kurkistan tännekin. Vaan olipas pahvin makuista avokadoa. Olikohan toi sittenkään ihan kypsää. Jos oli, niin toi ei kyllä ainakaan oo meikäläisen hetelmä.

Oho, kessu ja pistekö meinaa sittenkin tehdä pääsiäistärskyt. Täällähän on sutinaa. :>

Mut jospa sitä vähän oikasis ruoan jälkeen.

Päivämäärä:   29.3.13 18:41:05

Minority, niin se horokin lupasi, et jotakin ihan spesiaalia mun elämässä tapahtuu nyt;)....
Saapa sit nähdä:).................................

Päivämäärä:   29.3.13 18:41:26

Nyt näyttää pisteen ja Kessun suhteen vaihteeksi lupaavalta.

Ei avokado maistu yksin oikein miltään minski, ostin myös tänään pitkästä aikaa kun ne on kerrankin kypsiä, laitoin salaattiin monen muun asian joukkoon.

Oli muuten no. ja Mission parempi ilma kuin esim. eilen. Tuli sitten käveltyä tänä talvenakin vielä saarissa (liuska- ja uuni-). Niiden takana aukeaakin paljas ulappa.

Jaksaisiko mennä illalla katsomaan kärsimysnäytelmää?

Päivämäärä:   29.3.13 18:52:05

Minski ei niitä avokadoja kannata pelkiltään syödä. Lisänä ne on tosi hyviä, salaateissa ja tortilloissa, tacoissa... Kypsiä ne on sillon kun niissä ei vielä ole ruskeaa, pehmeys on kutakuinkin voin luokkaa, margariinipehmeä on jo ylikypsää. Jos kivi lähtee nihkeästi siitä lihasta irti tai siihen jää sitä lihaa kiinni niin on todennäköisesti vielä raa'an puolella. Pitää valita hedelmä joka on tummakuorinen, keskikokoinen, ja painaessa ei saa olla kova eikä jäädä lommoa, ennemminkin hieman pehmeän tuntuinen mutta kimmoisa. Taiteenlaji ;)

Mmmm... oiskohan tänään salaattipäivä, tuli jo vesi kielelle :D

Päivämäärä:   29.3.13 18:55:44

kurnau, näyttää lupaavalta;)....
Mä en usko, ennenkuin näen!!!
Oon suomalainen.....

Päivämäärä:   29.3.13 19:01:55

Höh, epistä jos horoskoopin ennustukset toteutuu taas pisteelle, mutta ei taaskaan mulle :p Vai kuka ne lottovoitot vetäs sillon viimeks...?

Miekin oon opetellu syömään avokadoa. En oo edes yrittäny syödä paljaaltaan, vaan oon laittanu salaattiin. Nyt kyllä oma kehu haisee, mutta osaan muuten tehdä aivan mielettömän hyviä salaatteja =D Viimeisten kahden päivän ateriat onkin koostuneet pääosin salaatista erilaisina variaatioina. Niin tänään voi kai sitten huoletta vetää naamariin tuota suklaanougat-jätskiä...? :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 19:05:44

piste: Niih, saas nähdä. :)

kurnau: Tottumiskysymyskin varmaan ja toi oli enemmän tollanen maistiainen. Mulla noi salaatit on tollasia perus kurkku, tomaatti, paprika ja porkkana osastoa vaan. :p

Mission: Se oli vähän raaka aluksi, niin annoin sen olla pari päivää pöydällä ja tänään korkkasin sitten. Se oli just tollanen kimmoisa ja hiukan pehmeä. Kivi lähti myös hyvin irti. Tossa on kyllä aikamoinen syöminen, jos kerralla meinaa ton vetäistä. Siis noin niin kuin kaloreidenkin puolesta ja aika nopeasti toi lähtee tummumaan ellei sitten höystä jollain sitruksella varmaan. Enpä tiedä maistuisko toi oikein lisukkeenakaan. Noh, enpä mäkään näköjään ihan kaikesta tykkää. :p

Jokohan sitä kohta huitasis päivän viimeisen ehtoollisen.

Päivämäärä:   29.3.13 19:07:24

Niina, kyl ne toteutuu, odottelet ihan rauhassa vaan!
Voitat sit seuraavalla kerralla koko potin!

Päivämäärä:   29.3.13 19:26:25

kurnau, mä luulen, et sä olet katsellut ihan riittävästi kärsimysnäytelmää ihan livenäkin tähän Pääsiäiseen saakka, joten hyvällä omallatunnolla voit jättää väliin:).

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.3.13 19:41:08

Iltoja..nyt jos milloin hieman raukea olo..päivä jäällä teki tehtävänsä

Päivämäärä:   29.3.13 19:44:28

Joko pisteellä ja Kessulla "telefoonivaijerit jollottaa"...? Sori, oli ihan pakko, kun tuon Putouksesta kuulin =D =D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.3.13 19:47:14

mitäs teidän pääsiäiseen kuulunu...muuta kun täällä oloa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 19:48:45

Huh selvisin suht pienillä moitteilla Pisteen soitosta.:))) Lohjalla tuli käytyä ja peurat pojoteltua, ny o sipsiä ja olutta.:)

Päivämäärä:   29.3.13 19:51:05

:D:D Niina, "jollottaa"...:).
No jos puhelimella soittamisesta on kyse, niin "jollotti" ne vaijerit jo....:D:D

Päivämäärä:   29.3.13 19:52:32

Voi piste sanoa, että olen harjoitellut salaa.:) Saa kyllä nähdä, jaksaako 22 tienoilla siman voimalla enää Senaatintorille singahtaa. Pitkän kaavan mukaan en tänään ainakaan kärsi enkä palele, käyn max. äkkiä.

Sinänsä riittäisi kyllä pääsiäistraditioksi kuten tänään, että kävin Pietarinkadun täpötäydessä K-kaupassa (muita ei ole täällä auki) kahmimassa herkkuja, kohta aukeaa happokarkkipussi, Surskallar mix.

Niin ja käy oikein sääliksi niitä, jotka ovat lähdössä samaan aikaan baariin, sinne pitäisi vielä meikata ja pukea, miten sitä on joskus jaksanut?

Päivämäärä:   29.3.13 19:55:49

Miks mulla ei oo sipsiä! :D

Ja miks en oo siivonnut vaik piti... Tänään ois kyllä vähän semmonen fiilis että voisin mennä tohon Missionin kauneussalonkiin, tai kampaukselaan ;) jota koirat pitävät mustana aukkona ja löytyy todella läheltä, ei tarvitse kuin suunnistaa suuren asuntoni itäsiipeen eli eteiseen ja kääntyä pohjoiseen, ainoasta ovesta sisään ja eikun sakset ja väripurkki töihin. Pakko vissiin vieläkin säästää ja tehä ite tälle kuontalolle jotain, jos toukokuussa viittis ihan sinne oikealle kampaajallekin mennä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 19:57:09

Piste voi soittaa aina kun siltä tuntuu.:) Tänään otan kyl muutaman olusen, poppia peliin sinkkukinkut.:D

http://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZI

Päivämäärä:   29.3.13 19:59:18

No en mä nyt ton pahempi ole koskaan, KESSU.
Paitsi et ääni nousee jonkun oktaavin ja vähän kovenee ja mua ei keskeytetä.
Härät ei turhaa mellasta...
Mut jos oikeen ärsyttää tai loukkaa, niin raivoonhan ne saa, sillon on syytä ottaa jalat alle ja juosta lujaa....ihan oman edun nimissä:)!!!!!

Päivämäärä:   29.3.13 19:59:19

kurnau, siihen onkin muuten jokunen baariäkkilähtö kaatunut että pitäs tukka laittaa, vaatteet ettiä ja meikata :D Ei vaan viitti. Siinä "pitäsköhän mennä käymään" fiiliksessä vilkasee kelloa ja miettii aikataulua ja toteaa et en mä viitti enää, hirveesti efforttia :p Sit kun on noi koiratkin niin aattelee että jospa vaan lenkittää ne niin ei tarvi potea huonoa omatuntoa pikapissattamisesta...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 20:06:38

Piste sulla on kyl niin mahtava ääni, voin vaan kuvitella sinun suuttuessa kun se oktaavi nousee, sillon ollaan aina nöyrää poikaa.:)

Päivämäärä:   29.3.13 20:21:54

Oon kyllä sanaton!!!!!!!
Lähetin yhdelle "köyhälle" hevosenomistajalle mun poikien pieneksimenneitä loimia ja isompiakin, kaikki täysin ehjiä, tosin käytettyjä ja ehkä vähän kulahtaneita mutta täysin käyttökelpoisia ja laadukkaita merkkiloimia, sade- ja toppaversioita, muutama fleeceloimi mukana.
Kaksi jätesäkillistä matkahuollossa lähti.
Kulut jotakin reilu 10 e vastaanottajalle.
Tuli just tekstiviesti, että hän ei tykkää väreistä ja että ovat käytetyn näköisiä.....
Ja juurikin käytettyjä etsi, eikä silloin ollut väliä, onko ehyitä vai ei, hän kuulemma korjaa, jos tarvii. Ilmoitin, että kaikki ovat ehjiä, pestyjä ja hyvämerkkisiä ja voin lahjoittaa ne rahtikulujen hinnalla, kun eivät meille enää ole sopivia.
Siis mitä!!???
Sinne meni ramboa, bucasia jne.
En ymmärrä!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 20:28:00

Siis lahjana ja ei kelpaa, johan nyt. Mulla ja likalla on vaan noita Mastan toppaloimia, joutaa jo kesälaitumille pikkuhiljaa.

Päivämäärä:   29.3.13 20:33:38

Antti Railio, Voice of Finladissa siis, ihan loistava :)

piste, ihmiset vaan on ihan totaalisen pimeitä. Ei noille muuta selitystä ole.

Päivämäärä:   29.3.13 20:39:41

No vastasin, et lähettää takaisin, mä lunastan sen menopaluun.
Ilmoitti, et hän ei ala edestakasin lähettämään ja pitää ne sit.
Ei helvettiläinen oo totta!!!
Sillä on siellä läjä loimia, joista olisi aivan varmasti saanut useamman kympin monestakin loimesta ihan myymällä ne. On hickneckiä ja fullneckiä, sade- ja toppaloimea.
Uskomatonta!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 20:48:29

No meitä on moneen junaan. Meil on naamakirjassa oma kirppis, missä voi myydä/ostaa/vaihtaa lähialuella, ei tarvitse ajaa puolta Suomea läpi jonkun tavaran takia.

Päivämäärä:   29.3.13 20:48:35

Juu, KESSU, mun ääntä ei kannata turhaa oktaaveilla nostaa;).....
Parempi, et se pysyy tällaisena sopivan vahvana:).
Ja kylhän mä soitin silloin ennen messaria, mut sulla oli telefoonin vaijerit mykkänä eli fooni kiinni....

Päivämäärä:   29.3.13 20:59:16

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Heppaillen...;)......

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 21:08:11

Katson ekaa kertaa tänä vuonna VOFfia. Heppapoika :) <3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 21:11:39

Heh arvasin Pisteen linkin.:) Poppia lisää.:)

http://www.youtube.com/watch?v=W4SXK2UTQ_Y

Päivämäärä:   29.3.13 21:12:43

Heppapoika on aika jees, biisistä en tykänny mutta ekaa kertaa huomasin että äänihän on ihan jees. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 21:14:31

Piste. Aivan käsittämättömän hävytöntä. Pystyitkö olemaan näpäyttämättä, edes vähäsen? Minä en kykenisi...

Päivämäärä:   29.3.13 21:17:34

Vai ihan 10 euroa joutui loimista maksamaan. Luulisi, että tuossa normaali ihminen edes teeskentelisi kiitollista, vaikka päähän olisi miten iskostunut, että omalle kopulle käy vain keltavihreä, ei muu.

Tulisi Unelmien poikamies, mutten nyt jaksa katsoa noiden naisten esittämistä ja keikistelyä, kun saaliskaan ei kummoinen ole.

Päivämäärä:   29.3.13 21:17:41

Voi luoja :o Kiittämättömyys on vaivan palkka, näköjään. Kyllä vaan olis tännekin Rambot ja Bucakset kelvanneet, niin ei olis tarvinnu meidänkään poikien olla kateellisia toisilleen =D =D Nythän Onnilla on ollu Horsewaren Rhino, ja Toivolle ostin -70% alennuksesta Horse Comfortin, niin ekaa kertaa, kun sillä oli se päällä, niin se oli riisuutunut siitä (kaikki remmit ja soljet oli kiinni ja kyseessä oli vielä fullneck!) ja jättänyt päälle haisevan vastalauseen =D

Suklaanougat-jätski on muuten aivan ihanaa, naminaminaminami!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 21:21:41

Voi kiesus teitin naisten kanssa, missäköhän Minskikin oikeen luuraa.

http://www.youtube.com/watch?v=S2Z8WIlaPH4

Päivämäärä:   29.3.13 21:25:42

http://www.youtube.com/watch?v=iZRA-Dwv8

Ja tää lähtee suhkuun ja sit nukkumaan.
Aamulla aikaisin tallille ja illalla baanalle;)!
Kauniita unia sinkkulaan:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 21:28:43

Hyviä unia Piste, haaveilen sinusta.:)

Päivämäärä:   29.3.13 21:30:25

Kyl mä vähän näpäytin, lähetin viestin, et kyllä niille täältäkin ottajia löytyy, laittaa takas tuleen ja maksan menopaluun tilille....
Ei se kuitenkaan sopinut.

Päivämäärä:   29.3.13 21:30:32

Voi hitto Kessu kai sä nyt tällä kertaa edes pidät lupaukses? :D

Miten mä jotenkin niin pahasti epäilen että huomenna tulee selityksiä siitä että pitääkin jotain muuta pakollista tehdä ja puhelinkin on lopun iltaa kiinni ;)

Päivämäärä:   29.3.13 21:33:13

Härkänaista ei kannata suututtaa, muistakaatten se, Kessu etenkin!

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   29.3.13 21:37:03

Hyvää pääsiäistä sinkkulaan.

Mitäs tänne kuuluu?

Kevät etenee ja sinkkulasta väki vähenee:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 21:38:59

Jos vaan leidille huomenna sopii, mennään baila bailaa, olen siis kuskina.:)

Päivämäärä:   29.3.13 21:41:36

Harmi et huomenna on salipäivä, ei millään pääse ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 21:47:24

Oih oih oih, puolelta alkaa maikkarilla Practical Magic, ihanata ihanata! Hitto, että menin eilen syömään kaiken jäätelön :P

Iltaa Rolle, mitäs tänne :) Mitäpä sulle? Päivänvalon lisääntyessä sinkut käyvät vähän levottomiksi eivätkä malta istua sisällä ja lirkutella sinkkulassa aamusta iltaan.

Päivämäärä:   29.3.13 21:48:58

Täytyy lähteä. Hyvää tekee varmaan iltalenkki, ei ole neljään päivään mitään ohjattuja jumppiakaan, ja salille en kyllä lähde itsekseni heilumaan.

Päivämäärä:   29.3.13 21:54:43

ruoste mulla olis jätskiä, tuu tänne! Ja Rollelle moi! :)

Katon just nauhalta VoF:ia, kun jäi osa näkemättä, kun olin laittamassa heppoja nukkumaan. Se heppapoika satuloi "väärältä" puolelta :o Mie oon tuossakin asiassa niin tapojeni orja, että kyllä vaan tulee aina satuloitua vasemmalta puolelta. Ootteko muuten opetelleet nousemaan selkään "väärältä" puolelta? Mie olen yrittänyt opetella, kun hevoshieroja sanoi, että kannattaisi opetella. Aika vaikeeta on, kun on aina vaan noussut sieltä vasemmalta puolelta. Ei vieläkään onnistu oikeelta puolelta ilman tuolia, mutta tuolilta onnistuu jo, mikäli heppa kestää paikallaan.

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   29.3.13 21:57:41

Eipä tässä kummempia.

On sillä auringonvalolla vaan kumma vaikutus.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 21:59:00

Kesää odotellessa.:) Hurreilta aivan mahtava.:)
http://www.youtube.com/watch?v=uzOtBlMkG4g

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   29.3.13 22:02:33

Moi Niina :)

Mitäs jätskiä olis tarjolla?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 22:04:57

Enhän mä edes saisi syödä tänään jädeä kun eilen vedin naamaani koko viikonlopuksi tarkoitetut herkut, onneksi sitä ei siis ole enempää :P

Minä nousen usein oikealta puolelta. Käsittelen, satuloin ja taluttelen kummaltakin puolelta. Mammutin (oliskohan 175cm) selkään pääsen nipinnapin ilman tuolia tai punttausta vasemmalta puolelta, oikealta ei aio edes yrittää. Lonkka varmaan jumahtaisi jos yrittäisin. Käytän muutenkin aina tikapuita tai kavaletin klossia korokkeena.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.