Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 240

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.3.13 20:57:02

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1003078&t=1003078

Pääsiäissinkkula! Kaikki puput ja tiput, noidat, velhot ja kissat kokoontuu sinkkujen kyöpelinvuorella :)

Re: Sinkkujen topic 240

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.13 21:03:30

No mä olen sit noista se pääsiäiskissa...musta ja mystinen;).....

Päivämäärä:   28.3.13 21:06:41

Piste, ihan selkeesti, semmonen tooosi siro ja notkee musta kissa, isot, vihreet silmät :)

Mä voisin olla tipu, tosi sulonen istuessaan pienenä ruohossa, mutta ihan kamala kasvaessaan isoksi ja alati kaakattavaksi kanaksi :D Onneks mä en kasvakaan koskaan isoks. Voin vaan olla söpö ainiaan ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   28.3.13 21:11:08

Tosta listasta puuttu ainaski pääsiäisnalle ja pääsiäiskuutti... :)

Päivämäärä:   28.3.13 21:11:55

Niinpä, isot, vihreet, mystiset silmät ja siro, notkee ja kissamainen luonne...se ei niin helppo tapaus, mut oikean silittäjän kohdalle osuessa kehräävä ja puskeva, sylissä viihtyvä hyrisijä;)....

Päivämäärä:   28.3.13 21:14:22

No pääsiäisnalle tietty lähtee kans kyöpelinvuorelle, mutta mä en oikein tiedä miten toi pääsiäiskuutti kykenee niillä räpylöillään kiipeemään mihinkään :D Se on hylännytkin meidät ja viettää pääsiäistä tuolla esinahkatopikissa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 21:18:59

Kyllä se kuutti on täällä, mut ei oikein irtoo nyt. Silmät on jotenkin kuivat ja väsyttää. Melkein tekis mieli mennä jo nukkumaan vaan.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.3.13 21:20:59

Noniin, hepat nukkumassa ja koira iltakusetettu. Nyt on sitten sitä omaa aikaa :)

En oo vielä innostunu tuosta nettilottoamisesta, mutta ehkä vielä joskus. Nykysysteemillä loton tekeminen on vaan yksi keino lisää raahata itsensä ihmisten ilmoille, vaikkakin vaan tuohon omalle kylälle kylän ainoaan kauppaan.

Ei oo mullakaan pääsiäisjuomiseks muuta kuin vettä ja light colaa. Tämä ei tosin ole mitään normaalista poikkeavaa, kun en vieläkään osaa mitään promillepitosia käyttää. Pääsiäismuniakaan ei oo yhtä ainutta, eli eipä täällä tämä pääsiäinen poikkea arjesta oikeastaan yhtään mitenkään.

Päivämäärä:   28.3.13 21:21:28

Outo kuutti, ooksä kipee?

Mua väsytti lenkin jälkeen paljon mut nyt on ihan pirtee taas :)

Liiankin, jos hörppään tota sidua useemman niin en tiedä mitä täs viel käy... :D

Päivämäärä:   28.3.13 21:21:35

No toi esinahkatopiikki taitaa kuolla jo alkuunsa...;).
Mä en ymmärrä, miksei tollaisen vaivan kanssa voi mennä lääkäriin ja leikkauttaa koko nahan pois???
Miksi tollaisesta pitää kärsiä?
Mun yksi ex oli leikattu just tuosta syystä ja SE oli aina ihanan puhdas ja tuoksui hyvälle:)!!!
Ällötys, jos sitä nahan alusta ei pese! Hyi!!!
En koskis edes tikulla!!!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   28.3.13 21:22:07

Nyt kaikki miehet hylkäävät sinkkutopan ja siirtyvät tuonne omaan esinahkatopiciinsa.:/

Voin olla tänä pääsiäisenä känkkäränkkänoita.

Keitin vielä paketillisen tulisia nuudeleita (vaikkei ollut edes nälkä), jotta siiderip*ru ei varmasti pääse houkuttamaan ennen klo 21, ja nythän vaara onkin ohi. Ja on ähky (missä komea ell?).

Päivämäärä:   28.3.13 21:25:57

kurnau, miksei ennen 21? Siis että olisit mennyt ostamaan vai?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 21:27:10

Mission: En mä kipeä oo. Väsyny vaan ja tuijottanu liikaa näyttöä. Pitäis varmaan ostaa jotain silmätippoja. Raskas viikko takana ja vähän nukkunukin huonosti. Mut fästing menny ihan mukavasti. Tänään pudotin viiteen tuntiin noi syömiset. Varmaan tolla vois mennä. Menis kyllä neljässäkin tunnissa, mut siinä alkaa olemaan jo vähän turhan kylläinen olo.

Sit olis toi esaritopic, mihin ollaan tosiaan hätistelemässä. Oliskohan se sit siellä miesten paikka, kun täällä on jotkut naiset ahistuneet, et miehet valtaa naisten palstan.

Päivämäärä:   28.3.13 21:31:04

Joo ehdottomasti, hirvee valtaus muutenkin tosiaan jos melkein kymmenen löytyy :p

Jotkut naisethan valittaa aina, kaikesta, kannattaako kuunnella? Sou not ;)

Päivämäärä:   28.3.13 21:31:17

Mission nuo kivijalkakaupat omassa korttelissa ovat liian helppoja.

Niina täälläkin on tulossa munaton pääsiäinen, salmiakkia onneksi on kunnioitettava varasto.

Piste luulen, että tuosta esinahkatopicista tulee pitkä ja sitkeä.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   28.3.13 21:35:06

kurnau, asutko kaivarissa päin?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.3.13 21:37:21

Hi everybody!

Mitäs tänne kuuluu? Meikäläinen ollu tän(kin) viikon aivan loppu rikki puhki. Siinä kun muiden virkeystaso nousee kevätauringon myötä niin mulle iskee aivan kaamee väsymys. Työt ollu yhtä tuskaa puolenpäivän jälkeen, kun on väsyttänyt niin paljon että hyvä ku silmät on pysyny auki. Noissa uudenmallisissa lasikopeissakaan on aika paha mennä ottamaan tirsoja :P

Mitäs sinkkulan sinkut meinaa tehdä pässiäisenä? Meneekö pyhä esim. yrittäessä pitää munan pystyssä ;)

Päivämäärä:   28.3.13 21:38:57

no. vähän samalla suunnalla, jos skaala on tarpeeksi laaja. Mutta onhan noita pikkukauppoja tällä suunnalla paljon.

Päivämäärä:   28.3.13 21:41:37

Jysse, aika temppu, jos saa munan pysymään pystyssä koko pyhät.

Päivämäärä:   28.3.13 21:42:41

Jysse moi :)

Sama vika, mulla iskee yleensä aina kevätväsymys, enmä mitään virtaa saa... Syksysin on enemmän virtaa!

Munat seisoo itsekseen jääkaapissa. On niillä seuraa toisistaan :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 21:42:45

Mission: No joo tietenkin. Naisten sanahan on laki. Ei siinä auta kuin totella. :D Ihan hirvee invaasio muuten meneillään täällä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.3.13 21:54:21

Kurnau, riippuu seisottajasta ;)

Mission, mulla tää väsymys helpottaa jahka kroppa vaan tottuu taas tohon valon määrään.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   28.3.13 21:57:52

Ok kurnau :) joskus käveleksin niillä kulmilla ja siellä on kyllä tunnelmallisia katuja...pikkuiset kivijalkaputiikit on ihania...

Päivämäärä:   28.3.13 21:59:39

Mullakin oli tänään kauhean väsy olo koko päivän, että taitaa olla väsymystä liikkeellä. Tai sitten se johtuu mulla vaan siitä, kun olen yrittänyt syödä vähemmän kuin yleensä. Aamulla ei tehny yhtään mieli juosta (tai hölkkäämistähän se mun juokseminen on) koiran kanssa, ja sitten kun olin käynyt hepan ratsastamassa, niin oli mentävä sohvalle pitkälleen, kun oli niin vetämätön olo.

Ja jos eilen oli aihetta hepan kehumiseen, niin tänään se sitten olikin tuhmempi kuin pitkään aikaan. Kun ei oltu kahteen viikkoon käyty tuolla suunnalla ratsastamassa, niin tottahan niitä pusikoita piti kyttäillä. Alkumatkasta se oli yksi muuli ja teki vaan stoppeja ja olla möllötti siinä paikoillaan; mutta kyllä mamma keinot keksi sen liikkeelle saamiseksi ;) Ja kun ei noin saanut tahtoaan läpi, niin seuraavaksi alkoi tulla semmosia mukavia "temponvaihteluita", äkkiliikkeitä ravissa ja laukassa; varmaan pusikossa vaani tosiaan sapelihammastiikereitä, joita sitten piti säikkyä ja säpsyä ja väistellä, milloin risahti oksa metsässä ja milloin joku lintu piti ääntä; pelottavaa oli pienen tamman elämä tänään... Voin taas olla ylpeä itsestäni, kun kestin kyydissä =D

Yhä on kyllä väsy, pitää varmaan yrittää mennä aikaisin nukkumaan. Mutta ei ihan vielä.

Päivämäärä:   28.3.13 22:05:25

Hmh. Kosahti sitten tuokin digiboksi. Jumahti reagoimattomaks. Nyt joutuu kattoo Pahan Jäljillä ihan livenä. Can't talk, must wach tv :p

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   28.3.13 22:13:30

Se on jännä tämä kevät, valo paistaa pupilliin ja pistää ihan yliaktiiviseksi toisinaan... ja sitten ku pitäis oikein johonkin keskittyy niin ei tuu mitään,ei yhtään mitään.. kahdeksan tuntia blaablaablaata ja ei yhtään mitään uutta opittu :D

Onneks noi koulut on jo käyty ajat sitten..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 22:14:46

Mulle just soittivat tänään soneralta, tai siis on ne soittaneet tässä jo pari viikkoa ku en oo vastannu. No nyt sitten vastasin, ku aattelin ettei ne jätä muuten rauhaan. No nehän halus vaan antaa mulle ilmaseks niiden tv-palvelun. Pistävät nyt mulle uuden modeemin ja boksin tulemaan postareiden hinnalla. Tuolta voi sitten vuokrailla leffoja ja katella kaikenlaista hd-sisältöäkin. Ajastaa ohjelmia vaikka kännykällä kymmeneltä kanavalta samaan aikaan 3000h tallennustilaan. En kyllä hirveesti kattele telkkaria, mutta voishan tota välillä käyttääkin, kun kerran hd matskuakin saa ja ihan hdmi:n kautta tietenkin. Mulla on tollanen 42" fullHD telkkari. Ai niin ja kymmenen ilmaista vuokraleffaa antovat kanssa. Pariks kuukaudeks olis saanut jotain maksukanaviakin, mutta jätin ne ottamatta etten jää ihan kiinni tohon telkkariin ja ku en kuitenkaan muista perua sitä ajallaan ja joudun sit maksamaan niistä. :D

Päivämäärä:   28.3.13 22:32:52

Voiiii vvvviiittt... Ei noi kaikki telkkariohjelmat oo tärkeitä ja pakollisia, Criminal Minds on! Ja sen nauhotuksen nyt sit tuhos toi jumahdus :( Eikä se ees tuu mun mielest uusintana. Ja oli viel sen Reedin näyttelijän ohjaama jakso :(

Tekniset laitteet, ne on vaan niiiiin kuraa, eihän niihin voi luottaa tietenkään, mut ois kauheen kiva jos toimisivat ees puoliks.

Päivämäärä:   28.3.13 22:35:17

Sorruin katsomaan Sinkkulaivaa (lukijoille tiedoksi, että se on kaikkein white trashein kotimaassa tuotettu ohjelma).

Pariutumistaso on kuitenkin piirun parempaa kuin täällä sinkkutopassa, eli yksi pariskunta on kai päässyt tapailuvaiheeseen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 22:35:52

Pupu vai tipu, noita vai kissa... Moon vaikka pääsiäisponi. Eiku puudeli! Pääsiäispuudeli, sellainen iloisenkirjavaksi itsensä pyhien kunniaksi värjännyt takkukasa joka kipittää iloisena ympäriinsä etsien namia ja rapsutuksia. Joo, mä olen ilmiselvä pääsiäispuudeli :)

äRsy, tuttu tunne, viikko toisensa jälkeen menee ohi ja mitään ei tartu kaaliin. Ei pysty, ei kykene, ulkona paistaa aurinko, elämä odottaa... Onks kiva palata arkeen? Mitä sä muuten meinasit laiskalla ämmällä tehdä? Onko sellaisesta paljonkin hupia?

En osaa päättää, onko sellaisen ihmisen elämä mahdottoman tylsää vai hävyttömän hienoa, joka voi viettää päivänsä yrittäen pitää munan pystyssä. Mä luulen kyllä puuhaavani jotain ihan muuta pyhänä, mutta voitaishan me joku skaba pistää pystyyn viikonlopun kunniaksi, jos täälläkin kerran paljon porukkaa meinaa heilua. Taistellaanko pareittain vai yksittäin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 22:37:47

Eikös toi neloselta tullu. Voihan noita jaksoja katella ruudusta jälkikäteenkin. Mäkin kattelen areenasta monesti kaikkia dokkareita, jos on joku kiinnostava aihe. Kato sieltä toi. Siis ruudusta. :)

Päivämäärä:   28.3.13 22:37:59

Sun pitää Mission tulla tänne, niin voit kattoo sen sun ohjelman tuolta re-tv:stä; tuohon valokuituun kuuluu semmonenkin palvelu, että voi kattoo noilta sen normikanavilta ohjelmia jälkikäteen, vaikka ei olis älynny nauhottaakaan niitä =D Vai tuleeko se joltain maksukanavalta?

Mie jumituin youtubeen. Tänään on country-päivä:
https://www.youtube.com/watch?v=FG0jsRgo8hE
https://www.youtube.com/watch?v=lZp6pmgbZyU
https://www.youtube.com/watch?v=c0kFNGNiAs4

Päivämäärä:   28.3.13 22:41:12

kurnau, älä muuta sano;)!!!
Täällä ei auta mikään ehdottelu, ei munat eikä treffit, saati nyt mistään tapailusta puhumattakaan!!!
Joku ihme syrjäytyjämiesten ja arkajalkojen armeija kai täälläkin jyllää, en mä enää muuta syytä löydä....

Päivämäärä:   28.3.13 22:42:17

Joo pitää kattoo jos se ruudulta löytyis, kaikki vaan ei ole siel, ja osa on maksullisiakin... Mut tää pahan jäljillä on kyl hyvä, siitäkin huolimatta et siin on kevin pekoni.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.3.13 22:47:05

Ruoste, no yksittäin tietenkin, johan tuon sanoo threadin nimikin, mutta säännöt pitää kyllä sopia etukäteen.

Mulla kanssa sanoi digiboxi tossa jokunen aika sitten sopparin irti, ei oo sen jälkeen Canal digitaalin tarjontaa katteltu. Ainut mikä tossa boxin kyrvähtämisessä ottaa kaalin, on etten nyt nää GoT:n uusia jaksoja.

Päivämäärä:   28.3.13 22:49:02

Joo siis sittenhän mä kyllä kuolen jos toi alkaa pelleilemään GoT:in kanssa! Hohhoijaa noita vehkeitä. Ne inhoo mua ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 22:52:32

Ei nyt oikein pysy missionilla vehkeet pystyssä. Aika pahalta näyttää. :O

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 23:04:35

Jysse. Ai. Mä kun ajattelin, että se vois olla hauskempaa yhdessä. Voihan se vähän häiritä keskittymistä jos siinä on joku puolituntematon mukana sörkkimässä, mutta toisaalta luulis, että toisesta käsiparista olis siinä jotain hyötyäkin. Ei sit, pysytellään suosiolla kukin omassa möksässämme ja raportoidaan tuloksista tasaisin väliajoin. :)

Hähää, joudutte odottelemaan niitä uusia jaksoja ihan niin kuin me tavalliset kuolevaisetkin :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 23:10:00

ruoste: Mitenköhän toi taistelupari hommakin mahtais mennä, jos tollanen skaba oikeesti otettais. Vois varmaan olla ainakin aika ikimuistoinen pääsiäinen. :D

Päivämäärä:   28.3.13 23:14:56

Listikää jo joku toi maailman ärsyttävin ämmä :D Kolmosella siis, maissilapsissa, toi hirveä ämmä aukonut päätä jo 20min kohta :D Odotan vaan et se jotenkin lätsähtää kohta verimössöks...

Criminal Minds on jo ruutu.fi:ssä, mut eihän se tietenkään toimi, pelkkää mustaa ruutua tarjolla :D

ruoste, mä meen vaik ostaa erillisen korttipaikan tohon töllöön mut GoT alkaa 1.4 ja jatkuu joka viikko, se on vissi ja varma :D

Päivämäärä:   28.3.13 23:16:53

Juu, pysytellään kaikki omien näppiksien takana, niin lienee turvallisempaa ja varmasti ei ainakaan kenenkään sinkkuus ole vaarassa.....
Huoh!!!
Meen nukkumaan, öitä:)!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.3.13 23:18:54

ruoste, toi munan seisottaminen on sen vert tarkkaa/arkaa puuhaa ettei siihen nyt ihan ketävaan tuntematonta voi ottaa taistelupariks :) Kyllähän noin niin kuin yleisesti ottaen se toinen käsiparista olisi ihan suotavaa olla tossa puuhassa, mutta pitäisi sitänyt edes vähän tuntea sitä paria entuudestaan.

Mä en suostu odottamaan :D Jos siitä lystistä lähtee joka kuukausi tililtä fyrkkakin niin ois se ihan kliffa katsoakkin niitä uusia jaksoja...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 23:20:26

"Mitenköhän toi taistelupari hommakin mahtais mennä, jos tollanen skaba oikeesti otettais. Vois varmaan olla ainakin aika ikimuistoinen pääsiäinen. :D"
No niin just, ikimuistoinen pääsiäinen, sainko mä nyt edes yhden ihmisen lämpenemään tälle ajatukselle?

Mäkin haluan tollasia maissipeltoja tänne. Itse olen joutunut juoksemaan heinä- ja kaurapellossa ja ai vitsit, että siinä menee kintut ruvelle. Kohta lätisee.

Päivämäärä:   28.3.13 23:20:31

Tasoitin Sinkkulaivan white trash -yliannosta katsomalla dokumenttia Ylen Teemalta. Mikä kisa tänne on tulossa ja mitkä on säännöt?

Päivämäärä:   28.3.13 23:24:11

Eih, mä en kyl varmaan kykene kattoo tota jos ei tosta ämmästä henki kohta lähe... Voisko sille tunkea edes muutaman maissintähkän suuhun? :D

piste, kyllä ehdottomasti turvallisinta on kotona vaan yksin olla, ruudun takana piilossa ;) Öitä :)

Pitäisköhän noita jääkaapissa olleita munia ensin lämmittää suussa? Ne varmaan seisois paremmin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 23:24:15

Kuka laatii säännöt? Kisataanko siitä, kuka saa pysymään munan pystyssä ajallisesti pisimpään (yhtäjaksoisesti vai yhteensä 4pv aikana) vai arvostellaanko myös tyyli ja tekniikka? Kuka arvostelee ja tuomaroi?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 23:28:04

Mission: Tosiaan, sekin alkaa sunnuntaina ja silloin tulee viimeinen walking dead jaksokin. Oikein tv-sarjojen juhlaa, vaikka toinen nyt sitten jääkin tauolle taas.

Kattelin muuten noi maissilapset tossa joskus alkuvuodesta. Eipä ne kyllä mitään järin hyviä ollut, mutta jotenkin sellasia klassikoita lapsuudesta, että oli pakko kattoa ja virkistää vähän muistia. Tosin taisivat olla aika huonoja, kun en muista niistä paljoakaan enää. :D

Jysse: No mä oon tässä näytelly muniani ihan tuntemattomille naisille parina viimeviikkona, että ei tossa sikäli mitään uutta ole. Ne ei tosin alkaneet pystyttelemään mitään, vaan häveliäänä tarjosivat pyyhettä ja toivottivat lopuksi hyvää kevättä. :D :D

ruoste: Jaa-a, jotenkin mä luulen, että jos toi skaba jotenkin onnistuiskin, niin se olis kyllä sitten tollanen one on one juttu. :P

kurnau: Eiköhän toi tasapainota aika hyvin tota. Mut ruoste antaa varmaan kohta meille tarkemmat säännöt ja kuvauksen visioistaan. =)

Päivämäärä:   28.3.13 23:37:20

Taidan mennä nukkumaan ruosteen säännöstöä odotellessa, aamulla uusin voimin munaa pystyttelemään sitten.

Ja huomennahan se oli, kun luudalla posautetaan Kyöpeliin.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   28.3.13 23:46:59

Nonni, vai on täälä munniaki näytelty vai... just ku mä ennoo aktiivisesti seurannu
:( möh! Tylsä elämä jatkukoot siis.

Päivämäärä:   28.3.13 23:49:58

Mä jumahdin tota kattomaan kun odotin listimistä, mut tää on ihan paska, ei täs tapahdu mitään, paitsi että toi hirveä ämmä kiukuttelee kokoajan :D Joku uudelleenfilmatisointi tää on, pitäs oikeesti kattoo niitä vanhoja...

Pitäis raahautua iltalenkillekin, ei millään jaksais...

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   28.3.13 23:50:17

https://www.youtube.com/watch?v=Hy9sAoPekvE

Mä ainakin haluaisn kuunella musaa.. joten linkittäkää;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 23:51:58

kurnau: Hyvää yötä o/

Jokupoku: Heh, no ei täällä sentään. :D Et oo siis missannu ainakaan siinä mielessä mitään. Joku raja nyt sentään, vaikka vähän kuvia onkin vilauteltu täällä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.3.13 23:54:57

Minski, eiks se ois vaan ihan luonnollista jatkumoa vilauttelulle :D

Niin ja öitä nukkumaan menneille/meneville

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 23:59:14

Jysse: No joo, olis kai se tietyssä mielessä. Mut mä oon täällä oppinut katkis miehistä, ni eihän sitä ny passaa traumoja aiheuttaa tollasilla jutuilla. Sitä paitsi jotenkin mä luulen, ettei hirveen moni arvostais moista elettä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 00:11:21

https://www.youtube.com/watch?v=7_jXRi6cu9A
Tori Amos 4 t :)

Munia tai utareita ei ole näkynyt. Ihan niin eläimellisiksi ei olla heittäydytty. Hyvä niin. Minski on kyllä esitellyt peffaansa pariinkin otteeseen mutta on toistaiseksi malttanut pitää housut jalassaan.

Päivämäärä:   29.3.13 00:17:48

ja mun kommentti vetäs ne puolenyön tuhkimot, ku hävis...

No olin vaa sanoos,et niis joissaki Minski kuvis oli sellane outo ajatus, et toisisinaa kuvittelen joksiki toiseks tyypiks täälä :) juu pöhköö järjenjuoksuu tapani mukaa.. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 00:22:05

ruoste: Haha, no niitä farkkuja mä kyllä viimeks siinä näytin, vaikkei niistä kukaan sanonukaan mitään. :P Tänne pitäis kyllä saada joku uus vilautteluketju, kun se peppuketjukin oli niin suosittu. Nythän toi kevätkin on jo ovella, niin vois olla kevättä rinnassa. =)

t: Vai että sääntöjä rakkaudelle. Ihan kiva kipale, vaikka tosta tuli vähän sellanen vaikutelma, että tossa lauletaan salarakkaasta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 00:26:28

Jokupoku: Aijaa, siis miten joksikin toiseksi tyypiksi? Oonko mä vai jonkun toisen näköinen vai mitä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 00:29:01

"Kevättä rinnassa" - vai että utarekuvia se seuraavaksi haluaa, just just joo!

Mä yritin muuten tänään ottaa kuvia uusista farkuistani (älkää kysykö miksi), peilin kautta, kuten aito teini konsanaan, mutta se @!#$ väitti, että object too large to fit screen tai jotai. Vittuiliko se kenties vähän?

Pötsikuvia saattaa heruakin kunhan se rantakausi nyt suvaitsee alkaa (saattaa siellä joku tissikin vilahtaa jos kulma on sopiva). Olettaen siis, että se sikspäkki on oikeasti onnistuttu kaivamaan sieltä laardikerroksen alta. Näpeissä tuntuu jo jotain erehdyttävästi lihaksilta vaikuttavaa.

Oli se ruumiinosa mikä tahansa, pätee sama sanonta: Show me yours and I'll show you mine... Maybe :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 00:35:14

ruoste: Hahaha, no ei ne mitään utarekuvia kai sentään oo. Ihan semmosia kivoja kuvia rinnoista vaan. Rinnat on kivoja, joo minski tykkää rinnoista ja pepuista kanssa. Voin myöntää, elkee kivittäkö. :D

Jaa että vaihtokauppaa se meinaa. No pitää kanssa kattoa sitten jos ja kun saa ton päkin kaiveltua esiin. Vielä tarttis muutama kilo sulatella pois, vaikka kyllä ne tossa tuntuu jo ja ylimmät näkyykin.

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   29.3.13 00:37:49

ei ei Minski mikää ulkonäköjutska, en oo saman näkösee missää törmänny, mutta mulla on sellane outo päähänpinttymä,kuin olisin sun juttui (joskin erilaisia juttuja) lukenu eri nikin kirjoittamana. :) noh jos oikeesti haluut kuulla mun hassut visiot, nii meilitse korkeintaa ne voin selittää, jahka joskus kerkiän :) Mutta niin takuupöhköjä ajatuksia etten tänne kirjota!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 00:43:33

Jokupoku: Aijaa, no olihan mulla vähän aikaa alussa se pakkis_vakkari, mut muuten oon kyllä pysytelly tässä. Mitähän visioita sulla on sitten mahtanut olla. Pitääkö tässä alkaa meiliä raapustelemaan. :P

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   29.3.13 00:50:21

Täh, mikä pakkis_vakkari nyt vielä kanssa? :D taaas mä oon missannu jotai :) :)

Päivämäärä:   29.3.13 00:53:24

Onpa velttoilua, jäi toi yks siiderikin juomatta, joku kolmasosa tuol pullossa viel jälellä. Liian väsy :D Rakit laahustettu iltalenkillä, onneks nekin oli aika veteliä vieläkin päiväreissun jäljiltä, nälkä kai kun ihan mielellään kääntyivät kotiin.

Jos vähä iltapalaa laittais ettei mun palat vaan vahingossakaan kuoriudu tuolta näkyviin :p Ei onneks pelkoa...

Kai toi skeida leffaki pitää kattoo kun jäi vaan puol tuntii lopusta, eikä yhtään oo veri ees lentäny kunnolla :D Ettei turhaa ois kattonu sitä alkua...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 00:56:24

Se oli siis mun nimimerkki alussa kun tulin tänne. Siellä ekassa ketjussa minkä takia tulin tänne, koska siellä haukuttiin pakkislaisia pinnallisiksi tyhjäpäiksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 00:56:44

Käytkös Minski vieläkin siellä "vieraissa"?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 00:58:02

ruoste: Ai missä vieraissa?

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   29.3.13 01:01:11

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on pakkislainen?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 01:01:55

No siellä pakkotoiston puolella. '

Voisi kuvitella, että tässä paikassa riittää ihmeteltävää ja pureskeltavaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:07:07

ruoste: Joo tietysti. Siellä on kuitenkin paljon juttua ravinnosta ja treenaamisesta yms. jutuista mitkä kiinnostaa mua. Paljon ihan alan ammattilaisia, joten noihin aiheisiin saa vähän asiantuntevampaa vastausta.

Jokupoku: Se oli vaan lyhenne tosta pakkotoiston foorumista ja ku oon siellä jonkinlainen vakkari. Mä vähän niin kuin sitä kautta tulin tänne.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:10:04

Mission: Heh ja mä tässä kehitän mun itsekuriani koko ajan. Mä saan seuraavan kerran syödä vasta huomenna klo 14 ja tänään söin viimeisen aterian klo 19. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 01:14:05

Taidan huomenna noudattaa minskimäistä ruokarytmiä. "Less is more" olkoon päivän motto. Olen nääs kohta syönyt kaksi purkillista Ben&Jerry's jädeä. Hyi hel... Huomenna on paha olo.

Päivämäärä:   29.3.13 01:17:45

Te ootte molemmat ihan pimeitä :D Mä pökräisin ilman ruokaa, toisaalta varmaan oksentaisin jo ekan purkin B&J:tä jälkeen :D

Tällä hetkellä on muutenkin ihan porsas olo, ehkä loput pääsiäisestä syön vaa rehuja :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:17:52

Heh, mulla on jo muuttanu joku leijona mahaan, kun se murisee ja mouruaa niin paljon nytkin. :D Mut ihme kyllä, tähän alkaa jo tottumaan. Aamullakin kun hörppää vettä ja mustaa kahvia, niin nälkä katoaa. Siis nollakalorisia juttuja saa syödä ja juoda.

Päivämäärä:   29.3.13 01:24:02

Miitää, eikö kahvissa oo yks kalori? :p Tai jotain...

Se koko päivän paasto vois mulla olla parempi ku siin sai vissiin vetää neljäsataa kaloria... Käytännössä siis varmaan joku mehupaasto ois järkevin sillon.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:24:44

Mission: Eihän toi vissii naisille niin hyvin sovikaan. Ainakin joillakin tulee kaikenlaisia oireiluja. Tai sitten jos on todella raskas työ, ni voi olla vähän haasteellista sovittaa noita ruokailuja. Mä söin tänään kolme ateriaa viidessä tunnissa ja 1700kcal eli sellanen 500-600kcal miinuksella.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:30:37

No joo onhan siinä vähän, mutta toi ei kuitenkaan vielä nosta insuluunitasoja ja siirrä sitä rasvanpolttoa pois. Sais tossa pistää teelusikallisen maitoakin siihen kahviin, mut en viitti. Mut siis tollasia ihan pieniä saa syödä, kun ne ei vielä vaikuta. Siis teetäkin saa juoda. Tollasia päiväpaastoja noin matalilla kaloreilla en halua pitää. Se on jo vähän liian rankkaa ja käy lihaksiin. Tässä syön saman mitä sillä monta pientä ateriaa päivässä systeemillä, mutta saan vielä ton paremman rasvanpolton tolla paastoamisella. Näin ainakin teoriassa, mut kokeillaan nyt kun itsekurikin näyttäis riittävän, vaikka tää vähän totuttelua vaatiikin.

Päivämäärä:   29.3.13 01:31:41

Jaa, no eipä oo tullu koko pakkotoistoo koskaa kurkattuu, mitä ikinä sitte sisältääki...

Mun exä joskus päätti syödä kevyesti vaan kurkkua, kun sitä oli mulla runsaasti kasvamassa. Ihmetteli sitte ykspäivä ku mettätöissä vaan huippas päästä ja ei mitää jaksanu. Kehotin sitte syömään vähä jotai muutaki :)

Päivämäärä:   29.3.13 01:35:50

Ja missä kohtaa se elimistö sit vetää säästöliekille? Vai onkse ihan huuhaata koko säästöliekki? Vois vaan kuvitella, et jos kroppa on tuntikausii kauan ilman energiaa syötynä, et se silloin niin kävis.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:36:01

Jokupoku: No se on suomen isoimpia jos ei isoin treenaamiseen ja ravintoon keskittyvä foorumi. On siellä muutakin, mutta siis liikuntajuttuja pääasiassa.

Mut joo, ei sitä oikein jaksa jos noin vähän syö. Oon mäkin tänään syöny ihan normaalisti, mut lyhyessä ajassa vaan. Tossa on kyllä kauhomista, kun ei syö tyhjiä kaloreita. :p

Päivämäärä:   29.3.13 01:38:44

Niin no noihinhan on toki vastalauseitakin esitetty. Se näläntunteen säätely voi johtaa siihen että nälkä ei tulekaan normaalisti, mutta ei myöskään tunne kylläisyyttä normaalisti, tai että kun nälkää ei tule niin ei tule syötyä riittävästi ja mitä kaikkia niitä nyt oli, kaliumtasapainoihin ja sydäreihin asti :D Mut kun ei noista oikeesti tiedetä niin älyttömästi kuitenkaan niin mikäs siinä on kokeillessa jos tuntuu toimivan. Ei kaikkea pidäkään hysterisoida koska muutenhan me ei voitais nykyisin syödä varmaan mitään, kun kaikesta ruuastahan tulee syöpä :D

Mulla toi itsekuri olis oikeesti varmaan paljon parempi noin, tietyt kellonajat et ei saa syödä ja piste. Paljon helpompaa ku että syö kohtuudella ja älä ota tota ja syö nyt vaan vähän. Mut kun kroppa ei tykkää, huono olo tulee ja pää kipeeks. Mutta toisaalta mä oon miettinyt että jos sen vaan totuttais siihen, pikkuhiljaa pidentäis, ei se välttämättä tosiaan säily ikuisesti se huono olo jne, ne vois mennä ohikin jos totuttais.

Tohonhan noi tavallaan perustuu monet niistä "älä syö kuuden jälkeen" tai "älä syö ennen kahtatoista" -dieeteistä, ohan noita.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:42:21

Kyllä se säästöliekki on olemassa, mutta siihen menee joku pari kolme päivää ja jos jatkuvasti syö jotain semmosta 500kcal päivässä tai alle. Tollanen 16-24h syömättömyys ei siis vielä tee sitä jos on sit taas syönyt kunnolla. Mä syön ton paaston päättyessä aina noin 1000kcal kerralla. Tossa vaan lasketaan insuliinitasot paastoamalla, jolloin kroppa alkaa käyttämään tehokkaammin ylimääräistä rasvaa energiaksi. Sit jos vielä liikkuu rasvanpolttosykkeellä tossa paaston loppupuolella, niin toi polttaa tehokkaasti juuri sitä kropan rasvaa pois. Toki vähän menee lihaksiakin, mutta sille ei oikein voi laihiksella mitään. Aminohapoilla tota vois paikata, mut ei tossa niin isoja menetyksiä tuu, kun paaston loppuessa insuliinit on taas taivaassa ja kroppa anabolisessa tilassa. Siihen tää mun kokeilema juttu perustuu.

Päivämäärä:   29.3.13 01:50:26

Oukei joo, onks muuten mitää mittaria, mist näkis milloin kroppa polttaa oikeesti rasvaa? Jos ei vaakaa lasketa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 01:50:32

Mission: Joo kyllä se totuttelua vaatii. Ihminenhän tottuu siihenkin koska on tottunut syömään. Ne jotka ei syö aamupalaa koskaan ei myöskään oo nälkäisiä aamulla. Sit taas ne jotka syö aina aamupalan, niin niiden on pakko syödä jotain jos eivät halua mennä nälkäisenä töihin. Tai toiset syö aina lounaan klo 11 ja toiset joskus klo12-14. Noi on ihan totuteltavia juttuja jos niitä haluaa tai joutuu muuttamaan. Vähän aikaa se vaatii alussa siedätystä. Mut eihän kaikki sovi kaikille. Monille tollanen lyhyessä ajassa syöminen auttaa kuitenkin kontrolloimaan ylensyöntiä ja helpottaa ruokailua. Lisäksi tossa paastossa elimistö korjaa itseään, jolloin ihmisen pitäis elää pidempään. Mut mene ja tiedä sitten mikä on totuus, kun tätäkin on tutkittu vasta kunnolla hiirillä. Eiköhän noista ala tulemaan parempia tutkimuksia ihmisilläkin.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   29.3.13 02:01:15

Kukahan jaksais laskee nää mun tän illan aikana juomien valkkarien kalorit? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 02:01:29

Jokupoku: No ei oikeastaan mitään tarkkaa. Yleensä normaalisti syövillä silloin kun on nälkä. Sitähän se kroppa siinä vähän niin kuin huutaa, että "anna ruokaa, kun mä joudun nyt käyttämään näitä suhun varastoimiani hätävarastoja". Syöminen nostaa insuliinitasoja ja silloin kroppa polttaa tietysti sitä mitä oot syönyt, eikä kropan rasvoihin kosketa. Tässä siis pidetään kroppaa muutama tunti rasvanpoltossa, jolloin sen on pakko käyttää elimistöön varastoitunutta rasvaa. Tohon menee vaan aikaa 12h koska silloin lihasten ja maksan glykogeenivarastot alkaa olla lopussa, vaikka olis syönyt tuhdin aterian ennen viime aterialla. Tossa ei vaan saa rääkätä kroppaa sitten kovalla liikunnalla, koska silloin kroppa käy lihasten kimppuun. Perusaktiivisuus ja kevyt matalasykkeinen liikunta kuten kävely polttaa kuitenkin pääasiassa rasvoja. Lisäksi tossa paaston lopussa on aktivoituneina niiden tiukassa olevien rasvasolujen käyttö energiaksi. Eli naisilla lähinnä alakroppa ja miehillä mahan rasvavarastot. Moni joutuu taistelemaan just noiden alueiden kanssa, koska rasva lähtee ensin kaikkialta muualta tai tyssää jossain kohtaa laihista kokonaan. Tällä systeemillä moni on päässyt eteenpäin tosta kohtaa.

Päivämäärä:   29.3.13 02:03:09

Nyt on vissii aika painua paastoamaan tonne punkkaan, haukottelen muuten leuat sijoiltaan...

Hyvää yötä sinkut :)

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   29.3.13 02:09:24

Jaa no eihän parista pullosta tule kuin ehkä tuhat kaloria.

Eihän JP vain vihjaillut aikaisemmiin mitään mikä liittyisi minuun? :) Me olemme ihan eri eläimiä :)

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   29.3.13 02:13:44

:)

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   29.3.13 02:17:15

beetta se on tarkka stalkkeri, hmm... Mitä mun pitäs ajatella...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 02:18:25

Hyvää yötä ja makoisia unosia missionille. Niin ja hyvää pääsiäistä kaikille. o/

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   29.3.13 02:20:36

En todellakaan ole tarkka!! Tuo Minskin epäily vain sai aikaan piston rinnassa! Se on ihan aito ja oma persoonansa! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 02:25:08

On tuo beta kyllä sekin aikamoinen eläin jos parin valkkaripullon jälkeen vielä pysyy pystyssä (tosin mistäpä minä tidän missä asennossa se on) ja kykenee tuottamaan ymmärrettävää tekstiä. :)

Pikku sika kaatuu nyt petiin kuorsaavan ja kuolaavan kollin viereen. Huomenna ei sitten mainita jäätelöä sanallakaan. Hyvää yötä kaikenkarvaisille yöeläjille :)

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   29.3.13 02:25:47

beetta, mutta miks just sä? :) voit tietty vastata meiliinki jos et tänne haluu :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 02:29:26

Joo kyllä mä oon ihan mä. The one and only minski. :)

Hyvää yötä ruoste ja kaikki muutkin. o/ Eiköhän kuuttikin tästä möngi jo peiton alle.

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   29.3.13 02:31:48

öitä täältä kans!

Päivämäärä:   29.3.13 02:40:57

Lasketaanks tääl kaloreita miten kännissä kukakin on? Miun kcal 2000000. Täh?

:D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   29.3.13 02:44:57

jokos kaikki on paennu untenmaille? =B

Päivämäärä:   29.3.13 02:46:48

Ei voi olla kaikki menny untenmaille...?

Päivämäärä:   29.3.13 03:00:14

Niihiinjoo..

http://www.youtube.com/watch?v=qspuZ5m9rB8

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   29.3.13 04:03:09

oho mie ite unohin sitte ihan että oon kirjottanu tänne =D huudellu et onko kaikki nukkumassa ja sit lähin poies koneelta =D

Päivämäärä:   29.3.13 04:13:39

Olin jo monta tuntia unten mailla, mutta ne unet! Ensin keskiaikaista kauhuleffaa yhdistettynä Sormusten herraan. Sitten heräämisen kautta uutta sotaa ja mm. pommikoneilta piileskelyä.

Nyt en uskalla mennä uudestaan nukkumaan. Onneksi on sinkkula ja yölllä tullut paljon tuoretta lueskeltavaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.