Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 239

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.3.13 22:50:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=997900&t=997900
Lisää höpinää tötteröön.

Re: Sinkkujen topic 239

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.3.13 22:55:49

Viime topasta sen verran, että tämä olisikin maailman surkein seuranhakutopic, kun kukaan ei ole löytänyt tätä kautta ketään (ei ainakaan tunnusta). Mutta nythän on täysikuu, kyllä yökukkujat vielä ehtivät...

Tirliltä pitää oikein kysyä, että miltä uusi parisuhde tuntuu?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   27.3.13 22:56:27

Tirli, tajuaahan ne, yleensä asioita joista on niille ennenkin mainittu ettei ihmisten juttuja ole soveliasta tuhota tai syödä. Sen sijaan jos otat koirat teille hoitoon ja ne ovat kotonaan saaneet olla sohvalla ja teillä ei, mutta ovat olleet salaa, etkä ole opettanut ettei saa olla, eivät koirat ymmärrä jos kysyt palatessasi että kuka on ollut sohvalla. Jos kysyt tarpeeksi monta kertaa, jompikumpi tai molemmat alkavat alistua ja lepytellä.

Sehän tuossa on se pointti että alistuvan koiran hiillostaminen ja paineistaminen alistumaan enemmän ja enemmän ja lisää ja kauemmin ei todellakaan ole sellaista mitä koira ymmärtää, eikä se minuutin hiillostamista yhdistä yhtään mihinkään enää siinä kohtaa. Se vain lepyttelee. Ei koira opi siitä mitään eikä se ole hyödyllistä.

Ja täällä on kaksi nappisilmää tuijottamassa että "sullahan on jo verkkarit, voitasko millään" :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 22:56:38

piste: No juu, mut mä oon sen sanonut ihan rehellisesti, joten en nää asiassa ongelmaa. Eikä sitä tiedä, jos jossain vaiheessa sitten oon sillä mielellä liikenteessä, että haluaisin seuraakin. Se on tietysti sitten eri asia löytyykö sitä tai onko kukaan oikeasti halukas lähtemään treffeille.

ruoste: Joo hyvä suhdeluku kyllä sitä ajatellen, että eihän täällä ole sivun tilastojen mukaan kuin pari kolme prosenttia miehiä.

Päivämäärä:   27.3.13 22:57:54

Minski mähän oon sua täällä vuosia odotellu, eiku miten se meni.... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 22:59:48

Mission: Hah, aina kettuilemassa. Mees ny lenkille siitä vai pitääks tulla ruoskimaan. :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.13 23:07:35

Ruoste, niitä miehiähän riittää, jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä saapua paikalle....:)!!!!
Kessu on hyvä esimerkki!!!!
Tirlin kanssa niin samaa mieltä, kyllä koira tietää, milloin on tehty sellaista, mitä ei olisi saanut.
On nähty niin monesti!
Ei ne tyhmiä ole ja noi jenkkien tutkimukset tukee aina vaan enemmän asiaa.
Ihan sama hevosilla, junnu on näköjään oppinut, et emäntä pitää yrittää pitää kyydissä, et saadaan joskus hommat kerralla loppuun eikä tarvi aina stopata kesken treenin:).
On nyt pari viikkoa tehnyt sitä, et kun vähänkään satulassa horjahdan, korjaa mut menosuuntaan ja vauhti jatkuu sen enempiä ihmettelemättä ja sinne, minne pitää mennä:).
Mut poika onkin selkeästi "korjaan ratsastajan mokat"- hevonen! Eli mamman mussukka:)!!!
Lienee kyllästynyt jatkuvaan kyytiläisen hiekannielemiseen.....ja odotteluun. Sillä kun on niin kiire mennä eteenpäin;)!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.3.13 23:10:45

Joo, hyvä suhdeluku. Teille :P

Kyllä tämäkin topic on poikinut ainakin jotain pientä säpinänpoikasta, yhteydenottoja ja tärskyjäkin, mutta sitä suurta rakkaustarinaa vielä odotellaan. (Ellei siis joku uskalla paljastaa jotain mullistavaa jo tapahtuneen.)

Epäsosiaaliset möröt sulkevat tässä vaihessa silmänsä tai painuvat lenkille:
Sen lisäksi, että sinkkujen topic on kaikesta turhanpäiväisestä mutta silti kovin virkistävästä höpinästä huolimatta pohjimmiltaan ehkä kuitenkin seuranhakutopic - tavallaan, ainakin osittain ja alun perin - tämä on minusta myös ihan mukava keino tutustua samassa jamassa oleviin, siis yksinäisiin, ihmisiin. Tyyppeihin, johon muuten ei koskaan törmäisi. Jotkut tulevan vain pinnallisesti tutuiksi, jotkut toivoisi oikeasti oppivansa tuntemaan. Ehkäpä olen viettänyt täällä liikaa aikaa ja höpisen siksi pehmoisia. Virtuaaliperhe ja -lastentarha, sitä tämä on parhaimmillaan ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   27.3.13 23:12:37

Ex-savuhörhö, nykyinen saunapuhdashörhö ilmottautuu :) hyvää iltaa.

taas on selkärankaa eikä yhtään iltanapostella, saattaa johtua myös siitä että masu on vaan niin täys :) nuotiotikkumakkaraa, nuotiopitsaa, karjalanpiirakoita, tais siinä jotain vihreetäkin olla :)
Todella hieno keli, hienot maisemat ja nuotiolla mikä vaan ruoka maistuu todella hyvälle... kivaa, me like :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 23:15:08

ruoste: Mä oon kyllä ihan samaa mieltä tosta. Kyllä tänne hyvin mahtuu noita kaikkia juttuja ja jokainen voi noista valita semmosen sopivan sekoituksen itelleen. Kyllä mä uskon, että täältä voi ihan hyvin löytää seuraakin. Oikeastaan mä ihmettelen vähän tota miten vähän täällä on ollut säpinää, kun porukka tuntuu tulevan niin hyvin toimeen. Et mikä voi sitten olla sellanen este, ettei olla käyty katsomassa. Käsittääkseni kuitenkin suurin osa on ilmaissut halukkuutensa löytää seuraakin, joten miksi ei mitään tapahdu. Vaikka joo, varmaan jotain säpinää onkin ollut, niin ihmeen vähän mun mielestä.

Päivämäärä:   27.3.13 23:15:57

Täältä öitä sinkkulaan:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 23:18:20

Öitä pisteelle o/

Päivämäärä:   27.3.13 23:27:16

Hörhö täällä menee vielä salmiakkia.

Ehkä nuo satunnaiset kävijät luovuttavat minski liian helpolla.

Ell-vapaata yötä pisteelle.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.3.13 23:27:19

kurnau: en oikein osaa vielä vastata kysymykseen, miltä uusi parisuhde tuntuu. En oikein ole kartalla, voiko vielä puhua uudesta parisuhteesta. Ehkä mä olen vähän hämäläinen. Mutta on hyvä fiilis. Tuon miehen kanssa on helppo olla. Ihan tavallinen tekeminen sujuu jotenkin ihan itsestään ja on vaan niin samankaltainen ajatusmaailma, että mikään ei epäilytä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 23:30:27

kurnau: Nii en tiedä sitten, mutta kun sähköpostejakin on aika monella esillä ja kuvia on näytelty, niin luulisi siinä olevan jo pohjaa tutustumiseen, kun vielä vähän seuraa näitä viestejä. Onhan täällä taustallakin jonkin verran porukkaa jotka vois ihan hyvin pistää viestiä jollekin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.3.13 23:32:29

Minä taas tapani mukaan säästiin tilaa jälkiruoalle, ja toiselle jälkkärille, ja kolmannellekin. Onneksi en ostanut sitä kilon vaahtokarkkisäkkiä, vaan se pienimmän. Yksi juggis vielä, sitten lopetan.

Taisin juuri sopia tarhakamun kanssa toisesta muistelotuokiosta, ei se siis kovin pahasti pelästynytkään vaikka hyökkäsinkin heti kaulaan :)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   27.3.13 23:34:00

No oli mustakin tosi kurja tuo video. Onkohan se koiraparka saanut joskus vähän enemmänkin "kurinpalautusta"? Sehän koitti henkisesti paeta koko tilanteesta, oli ihan hakatun oloinen. Hirvee äijä. :/

Kiva höpöttelytopichan tää on...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 23:37:27

ruoste: Oot sä kyllä aikamoinen herkkusuu. Sulla on varmaan hyvä aineenvaihdunta, kun oot noin sutjakassa kunnossa kuitenkin. :)

Ja sulla on sitten kivaa ohjelmaakin taas tiedossa. :) Mä just mietin, että mulla ei oo munia, eikä menoja pääsiäiseksi. No meneehän tuo niinkin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.3.13 23:38:45

Taustalta ei noin vain lähestytä ketään. Jännittäväähän se olisi, mutta ihan puskista ei taida kenelläkään riittää kanttia pistää viestiä sinkkulan kinkulle, vaikka täällä "tyrkyllä" oltaisiinkin.

Päivämäärä:   27.3.13 23:42:15

Joka tapauksessa on kiva kuulla pariutuneiden kuulumisia, oli kai joku muukin. Tirli hiljaa hyvä tulee.

Muistelutuokio 2. kuulostaa ruoste lupaavalta.

Minski eikös päästäinen ole suosittu baaripyhä?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 23:44:21

ruoste: Ei kait tohon mitään kanttia vaadita. Pistää vaan viestiä missä vähän avaa keskustelua. Ehkä vaikka joku kuva mukaan, niin voishan siitä ihan hyvin lähteä juttu liikenteeseen. Noinhan se tuolla treffipalstoillakin toimii, vaikka siellä nyt pääseekin lukemaan vähän pohjatietoja.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.3.13 23:44:54

Oliskin, Minski :D Välillä tulee liikuttua parissa päivässä niin paljon, että viikon lipsumiset eivät tunnu missään. Ei tällä tahdilla kyllä laihtumaankaan pääse :P En mä nyt niin hirveitä määriä mässäile, syön oikeastaan tosi kevyesti päivisin ja herkuttelen tälläkin hetkellä jugurteilla, joissa on kaloreita parisataa/törppö. Jäätelöpäivinä tulee tarkkailtua muuta syömistä ekstratarkasti eikä päivän kalorimäärä silloinkaan nouse yli 2t.

Munat ja menot ovat ihan yliarvostettuja. Se on aina kivaa, kun pääsee valmiiseen pöytään vanhempien tai sukulaisten luokse, mutta muuten pääsiäisessä parasta on viikonlopun pituus ja oma aika :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 23:53:08

kurnau: No joo on se varmaan joillekin, mut mä en tykkää käydä baareissa. Paitsi joskus kavereiden kanssa ottamassa vähän kuppia.

ruoste: Heh, no joo eihän noista tietysti vielä paljoa tule, jos ei sitten syö juurikaan muuta. Ja liikunnalla voi kompensoida tietty kanssa. Mut oot sä kyllä sutjakassa kunnossa, että selvästikin on hanskassa toi mutustelu. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.3.13 23:53:50

Noinhan sen pitäisikin MR mennä, mutta kun tämä topic saattaa näyttää taustaseurailijoiden silmissä "ahtaalta tunkiolta" saluunan isäntää lainatakseni, ei ringin jäseneen noin vain oteta yhteyttä. Luulevat meidän vain leikkivän keskenämme täällä :)

Tilannetta hankaloittaa tietenkin sekin, että osa ei oikeasti edes hae täältä seuraa, eikä viestin vastaanotosta siis ole varmuutta. Kuten sanottua, viestitse lähestyminen täysin puskista vaatii nykytilanteessa jonkinasteista rohkeutta, mutta pelätä ei tarvitse, me emme pure ellette halua tulla purruksi ;)

Nuoriherra valtsuhan kävi pariin otteeseen raportoimassa uudesta tilanteestaan ja urastaan mammansa seksiorjana. Karu, karu kohtalo miehellä :P

Baaripyhä? Koska lähdetään? Koskahan kävin viimeksi? Kirottua olla paiskattu tunnollisilla, kunnollisilla ja perheellisillä ystävillä, seuraa ei heru ennen kesää. Tarvitsen edelleenkin hulttiokavereita, eli niitä, joista äiti aina varoitti.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.3.13 23:59:42

ruoste: No niin no, riippuu tietysto ihmisestäkin. Ehkä toiset on enemmän sellasta lämppäämistä ja tunnustelua sitten vailla mitä voi tehdä höpisemällä täällä, mut ihan hyvin sen voi mun mielestä tehdä privassakin. Sillee mä oon treffannu aika monta naista. Kyllä toi pitäis tosta ihan itsestään edetä jos molempia kiinnostaa vaan. Mut ehkäpä täällä on sitten niin, et suurin osa ei oikeasti etsi seuraa.

Päivämäärä:   28.3.13 00:01:32

Kunnon sinkut viettää pääsiäisen tääääällä :D

Miten mulla tuli jotenkin tunne että hörhö ja ruoste olis ollu samoilla savuilla? ;)

Lähin lenkille, etin puhelinta. Vimmalla. Tajusin että se on jäänyt töihin. Kelatkaa mikä mörkö, yöllä vast muistaa jonku hiton puhelimen :D Nyt vaan pitää toivoa et se kans on siellä, tarviin sitä ehdottomasti töissä, en millään ehtis tulee sitä uudestaan enää kotiin ettimään... Otin vanhan kännyn sit mukaan, eihän siinä oo sim-korttia mutta muistelin että häkeen taitaa pystyä soittamaan ilmankin.

Oli muuten upea täyskuu! Ja upeita maisemia, jos ei tarttis aikasin mennä töihin huomen ni oisin ollu pidempäänkin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 00:07:12

Ai niin joo, siellähän on tosiaan tänään täyskuu. Nyt olis varmaan saanu aika kivoja kuutamokuviakin. Mut en oo kyllä menossa kuvailemaan enää. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 00:13:05

Samoilla savuilla? Not possible, mähän en polta enää ;)

Omg Mission, saisin varmaan slaagin. Mähän en lähde mihinkään ilman kännykkää ja tarkastan aina vähintään kolmesti ennen lähtöä, että pöhelin, avaimet ja lompsa ovat matkassa. Puhelintaskua tulee lisäksi taputeltua useasti liikenteessä ollessa. Tästäpä tulikin mieleeni, että yksi em. kolmesta asiasta jäi autoon, harvinaista :D

Ihastelin ajellessani taustapeilin kautta täysikuuta ja ajattelin, että onpa komea kuu kaakon yllä, missä kamera, missä sopiva levähdyspaikka, mutta sinne se katosi kerrostalojen taakse kun pääsin cityyn :(

Päivämäärä:   28.3.13 00:15:50

Aion minski joskus ehkä löytääkin seuraa, mutten juuri nyt.

Totta ruoste, valtsuhan pariutui, vieläpä ensimmäisenä sinkkuna.

Päivämäärä:   28.3.13 00:18:59

ruoste, no kun molemmat olleet jotain notskimakkaroita syömässä, ja hörhöhän on muistaakseni sulle meilaillutkin niin heti tuli mieleen ;)

Joo kyllä mullakin usein tulee tarkisteltua kännyä ja avaimia... Puhelin on kyl ennenki jäänyt töihin mut nyt vähä kyl mietityttää vaan se että toivottavasti se tosiaan on siellä eikä jossain oikeesti hävyksissä... Ei sil muuten niin välii. Paitsi että se on mun backup herätys, toi varakänny on herätyskellona ja siihen ei tarvii herätä vaan torkuttaa. Eli pakko virittää se nyt sitten täyteen muistutuksia herätyksen lisäks että tajuun oikeesti herätä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.3.13 00:19:42

kurnau: Joo kyllä mäkin varmaan vielä joskus.

Mut kai sitä vois mennä nukkumaan. Hyvää yötä kaikille ja munarikasta pääsiäistä. :D o/

Päivämäärä:   28.3.13 00:23:10

Öitä myös.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 00:24:19

Hyvää yötä Minski, ja kohta kaikki muutkin :)

Päivämäärä:   28.3.13 00:30:35

Hyvää yötä Minski ja Kurnau ja tosiaan pitäs itekin olla jo, aikaa sitten mut ihan heti en kyl viel pääse... kohta...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 07:36:40

Huomenta, jaahas Piste se jaksaa muistuttaa.:D Voiko aamun aloittaa ylevämmin, kuin maksaa laskuja pois, voi itku.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   28.3.13 08:51:46

Huomenta! Kahvii!!!
Taas sama juttu, uni tuli keskenkaiken, ei sais sängyssä surffata... Nyt oli aamulla läppärikin pudonnu lattialle.. :D

Vähän on savua ilmassa ni johan rupee ajatukset lentelemään ;)
me to know and you to find out... Vai miten se meni :D

aika hiljasta työmaalla, tuleekohan tänään hugopeliin uusennätys :D

Päivämäärä:   28.3.13 09:49:17

Hörhö, sanokaa mitä sanotte ;)

Täällähän se mun puhelin oli kiltisti viettänyt aikaa piuhan päässä :) Eikä kukaan ollut edes kaivannut, ihan hissukseen on hengaillut.

Sit olis yks rankempi päivä tänään edessä jonka jälkeen alkais pääsiäisloma, jee :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 10:09:19

Mää ennakoi ja kävin kaupassa jo ysiltä, ennen kun on kauhee ryysis. On niin hyväilma, alkaa mökkiläiset jo pörrätä ja pitkäpyhä.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.3.13 10:18:08

Huomenta!

Telkkarista tulee taas joku muodonmuutos-ohjelma, tai ehkä pikemminkin tyylinmuutoksesta tuossa on kyse. Noita katsellessa tulee aina semmonen olo, että miekin haluan! Mutta enhän mie osaa itse tehdä mitään itselleni, eikä ole uskallusta lähteä omin neuvoin kokeilemaankaan mitään. Olis kiva päästä joskus ammattilaisten laitettavaksi, ja nähdä, mitä ne saisivat aikaiseksi oikeanlaisilla vaatteilla ja sopivalla meikillä ja kampauksella.

Mie olen muuten saanut viestiä tätä kautta "melkein puskista". Kirjoitusten perusteella oikein mukava tyyppi, ja meillä on aika paljon yhteistä, mutta asutaan ihan eri puolilla maata ja molemmilla omat elukat hoidettavana, joten se siitä; kai... Ikäeroa meillä on myös aika paljon. Mutta vaikkei tästä ikinä mitään sen kummempaa seuraisikaan, niin mukava on ollut kirjoitella samanhenkisen ihmisen kanssa :) Tää taitais muuten olla sieltä Missionin kaipaamasta ikähaarukasta ;)

Mulla painaa eiliset lenkkeilyt pohkeissa sen verran, että tänään taidetaan vaan kävellä. Ja pitäs käydä ratsastamassakin.

Ja päivän horo lupailee sittenkin oikein mukavaa pääsiäistä =D "Rakkaudessa voi olla monenlaista ilmassa, varsinkin sinkkuhärät voivat kokea elämänsä yllätyksen. Jokin mukava asia odottaa muutenkin pääsiäispyhinä, pääset nautiskelemaan."

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.3.13 10:22:15

Huomenia....tännekkin..ois kyl tänä aamuna väsyttäny..eilinen ilmeisesti oli tehokasta sit....vahvaa kahvia vaan niin jos sit pääsiäinen starttais...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 10:27:11

Jellona:
"Pidä sopimuksistasi huolta, vaikka haluaisit nyt laistaa jostakin asiasta. Velvollisuudet ovat velvollisuuksia, myös sinulle. Ota tilanteesta ilo irti."
Kaiken muun lupaan hoitaa, mutta töihin en mene. Ennnn mene.

Huomenta. Kahvia, kahvia ja vielä vähän kahvia. Tukka oli pystyssä ennen ruhoa, kuten tavallista, eikä se aio laskeutua ennen iltaa. Ei sit, ei oo pakko jos ei haluu. Tänään olisi brush-n-go-päivä, jos viitsisin edes tota tukkaa kammata. En viitsi, joten tänään on forget about brushing n just GO-päivä. Myös siivouspäivä, pyykkipäivä ja heppapäivä. Hopiloikkaa, hauteita sekä kainalo- ja vuohiskarvojen trimmausta. Näitä varten on turha hehkeäksi laittautua, noitalook kelpaa pääsiäisen kynnyksellä vallan mainiosti.

Radiomainonta. Toimii, kerpele. Eipä tarvitse kun kerran kuulla "pulla, pulla, saanko luoksesi tulla" niin johan tekee mieli munkkia. :P

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   28.3.13 10:32:34

Huomenia välillä tännekkin vai päiväkö se jo on. Kuulemma joku pääsiäinen tulossa onko muut kuulleet? Toivottavasti ei mene itsellä siihen että kauheessa mämmissä jahtaa ilalla tipuja ja herää aamulla noita-akan vierestä :D
Pitäisi varmaan laittaa offi tötterö leima kuntoon niin pysyy poissa pahoilta teiltä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 10:37:16

Niina, isoissa tavarataloissa on usein tommosia palveluita, eivätkä ole törkeän kalliitakaan. Tampereella satuin huomaamaan Sokkarin (vai oliko se sittenkin Stocka?) kemppariosastolla lappusen, jonka mukaan abauttirallaa kuudellakympillä sai meikin ja opastuksen sekä koko rahan arvosta valitsemiaan tuotteita. Aika hyvä diili, eikö? Näissä liikkeissähän saa myös ainakin ajanvarauksella tyylipalvelun eli shoppailuvinkkejä ammatilaiselta. Myös esim. VeroModassa on muistaakseni tällainen palvelu. Tota olisi ihan kiva joskus kokeilla, jos ei yksin, niin tyttökaverin tai vaikka oman äiteen kanssa, jos senkin tyyli kaipaa päivitystä :)

Mä olen pari kertaa ollut meikattavana, toinen oli nuori kampaaja ja toinen meikki-esittelijä, molemmat Jane Iredalen tiimistä. Kummankaan luomasta tyylistä en tykännyt eli kaikkia asiantuntijoidenkaan vinkkejä ei tarvitse ottaa käyttöön. Raili Hulkkosen tuoliin kun joskus pääsis... :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 10:40:36

Heh hee KunnanMies, tosiaan tipujahtiin, alkaa olla soidinajat käsillä.:) La. pitäs mennä "vävypojan" raflaan bileisiin, ei taida vanha kauvaa jaksaa nuorison tahdissa.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 10:43:32

Huomenia myös KunnanMiehelle sinne huitsinnevadaan :) Onks kiva kun lumi mettässä vähenee ja tiet kuivuvat?

Sen tipun käsväsky kannattaa kopeloida huolella läpi ennen kainaloon nappaamista. Jos sieltä löytyy taikasauva tai -pölyä, saattaa aamulla vierestä löytyä kuvailemasi kaltainen ikävä yllätys. Tai sit ottaa suosiolla heti tällaisen vinonokkaisen raakun, joka on rehellisesti kauhee noita, niin se aamunaama ei enää aiheutakaan niin kaameita kauhunhetkiä. :D Anyway, happy hunting :)

Päivämäärä:   28.3.13 10:49:32

Aamupäivää:)!
Pääsiäisloman ihanuus, nukuin pitkäääään!
Kahvia ja tallille, kunhan herään kaikes rauhassa ensin.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.3.13 11:07:40

Sämpylät uunissa....kohta jäähtyy ne ja vähä jos maistelis ja lähtis ulos..on niin kaunis ilmakin

Päivämäärä:   28.3.13 11:18:42

Kaikki on nukkunu vaan pitkään :/ no, kyl määki huomenna :)
Onhan se kivaa ku lumet lähtee ja tulee kuivaa. Tolla mun offroati vehkeellä on kyllä taipumus löytää se pohjaton kuraläpi oli miten kuiva keli vaan... :D

syömisaikakin olis, taidan ottaa pidemmän kaavan mukaan kun töissä edelleen melko rauhallista... Jos vähän shoppailis, uusia vaelluskenkiä tekis mieli mutku ne hyvät maksaa aikast paljo, voi olla et nuukuus iskee, voi niitä ny ainakin käydä hiplaamassa :)

Päivämäärä:   28.3.13 11:24:58

Niina, meillä on taas lupaava horo Pääsiäiselle;).........

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 11:36:29

Hörhönalle, mää ostin kirppikseltä vaelluskengät uuren veroset, haglöfs gore-tex 15 eskoo. Ovh. kaupassa 189€, kävi flaksi.:) Tää on varmaan sinkkukinkkujen oma bändi.:)

http://www.youtube.com/watch?v=G0Ubgd9LlfU

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.3.13 11:51:25

Noniin, nyt on kakku jäähtymässä ja täytettä vaille valmis :)

Hyvää pääsiäistä sinkkulaan :)

Päivämäärä:   28.3.13 12:23:47

Mulla olis kanssa siivous, pyykkäys ja kaikenlaista semmosta kivaa kodin- ja ittensä hoitoa, mut meinasin dumpata kaiken huomiselle ja tänään töiden jälkeen vaan ulkoilla ja löhöillä :)

Kaupat on onnes käyty jo viikolla, nyt ei tartte kyllä varmaan viikkoon ees mennä, sen verran on tullu hamstrattua kaikenlaista ruokaa :) Ja herkkujakin melko kohtuudella, pikkupussi juustiiksii, valkosuklaapopparipussi, vähän suklaata ja pari pikkupurkkia pashaa. Ainii ja kinder-suklaapupu:) Alkoa vähän. Eiköhän noi neljälle päivälle jaettuna oo aika säädylliset, tuskin ees noistakaan lähellekään kaikkea syön. Ja melko terveellistä ruokaa on kaapit täys, hyvä minä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 12:32:29

Olikohan se tieteen kuvalehti mistä luin, että puuttessa elävät naiset/miehet syövät paljon suklaata tai jotain muuta sokeripitoista einestä. Mulla on hyvin sokerilakko pitänyt, ei ole munan munaa kaapissa eikä muutakaan sokerista. Vielläkön kessuttelun saa pois, sitten on hyvä.:)

Päivämäärä:   28.3.13 12:35:21

Paljon, en mä vielä siellä puistossa vaapu yhtä leveenä ku pitkänä :D (lähinnä siks että en mee mihinkään puistoon ikinä :p)

Mulla ei oo tehny tiukkaa olla viikolla herkkulakossa, ees vaikka viikonloppuna on saanu vähän herkkua syödä. Jännä, yleensä on tarvinnu kertavierotuksen ihan kokonaan, nyt on iskeny kohtuustauti, toivottavasti kestää pitkään :)

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   28.3.13 12:54:30

Ruoste: Juu lumet sulaa niin voi siirtyä paremmin taas tieltä pois autolla ja saa kelkan laittaa kesä teloille.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 13:05:49

Missi se oli vaan roastia.:D Pitääkin harjoitella sitä enemmän, otanko Pisteen seuraavaksi kampoihin.;) No Missille ja Ruosteelle hönkää pyttyyn, näin pääsiäisenä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=0UIB9Y4OFPs

Päivämäärä:   28.3.13 13:56:45

Koitin pukeutua vähän keväisemmin, mikä oli virhe, koska tänään puhalsi kova tuuli. Muutoin Hki näyttää tyhjenevän, olisi jo parkkipaikkojakin (se taas ei anna autokuumeiselle reaalikuvaa).

Käveleminen kyllästyttää, vaikka marssimisen ansiosta saisi vetää vapaasti herkkujakin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 14:01:47

Pitääkö siellä viimassa lontustaa, kottero on keksitty.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 14:05:51

Ja ihan selvästi Missi ja Ruoste rehveillä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=i2IBWpCJAUU

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 14:08:20

Puolityhjässä kaupungissa onkin sitten hyvä harjoitella viikonloppuna joko keskustaköröttelyä tai baareissa pörräämistä. Kummassakin taidossa olisi rutkasti parantamisen varaa. Nyt olisi kamalasti aikaakin. Vähän jo pelottaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 14:40:29

Jaa, meinaako Ruotepää et persus jää karmeihin kiinni, niin viittasin vaan S.O.A.D.:n topsuun.:)

Päivämäärä:   28.3.13 15:46:47

Kessu, vanha :D mut kylhän tossa ollaan me ihan selkeesti :p

Inahaa, rankin osuus tehty, pikkuhommia enää muutama ja kohta pääsee kotiin:)

Päivämäärä:   28.3.13 15:51:21

Olen kyllästynyt jo koko pääsiäiseen. On sitäpaitsi epäluonnollista, että kaupat pannaan kiinni. Free shopping!

Päivämäärä:   28.3.13 15:54:47

Lauantaina kurnau shoppailet muiden päivien edestä ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 16:03:30

La. sinkut Nummelaan Bistro Bar-Ok, mää ainakin olen ja kyydistä riipuen selvinpäin tai känässä.:D

http://www.youtube.com/watch?v=lUvYR2ZYjVY

Päivämäärä:   28.3.13 16:09:54

Jäi vaeltelukengät vielä kauppaan, 200 euroo ja ylöspäin maksovat, jotenkin kauheen kalliin tuntusta, ja mulla ei niin hyvää tuuria ole että kirppikseltä löytäis sopivat...

Jaa, et olis ruosteella pelottavan paljon vapaa-aikaa :) jos muillakin samaa ongelmaa niin täältä löytyis klapien tekoa, autonpesua(ja saa pestä sisällä lämpösessä :) bikinit ei pakolliset mutta suotavat :D ) öljynvaihtoakin saattaa ohjelmaan sisältyä ja jos vielä kesärenkaitten vaihto... Nii ja suklaamunajuttujakin täytyis vissiin jossain välissä mutustella... :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 16:25:20

Huonoa tuuria Hörhönalle.Kunnon maastokengät maksaa maltaita, mut kandee maksaa hyvistä.:) Uh Ruoste ja Missi piksut päällä tekemässä klapeja, ne kuvat tänne.:D

Päivämäärä:   28.3.13 16:42:19

Onpas nallella houkutuksia. Ja Kessulla Saukkola by night (Kessun läsnäololla vai ilman?).

Kyllä hyvistä kengistä voisi maksaa 200 euroa, jos selvänäkijänä tietäisi, ovatko ne kaikin puolin omanlaiset ja pitkäaikaiskäytettävät, eikä mikään hetken huuma. Tai jos voi, ostaa toki kertakäyttökenkiäkin, tv:ssä on jokin tosi-tv:n juttu, yhdellä naisella oli 1200 kenkäparia (ei ollut laskenut).

Päivämäärä:   28.3.13 16:50:49

Kessu, jos sinkut tulis sinne nummelan Bistroon niin sittenhän sä et vois mennäkään sinne? ;) Roasted ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 16:52:17

Kurnauskis, tänään otan hieman hapanta.Bistro on kyl Nummelassa, jos monta sinkkua tulee la. olen selvinpäin, kyyti pitää olla kotia kohti. Mitäköhän taas tuli luvattua.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 16:57:59

No Missi pitäs heittää Hesaan ja Ruoste Turkuun, voihan kammen sentään. Eikö teillä ole poikakavereita siinä liki?

Päivämäärä:   28.3.13 17:06:53

Ai sellasia miltä saa kyytiä antamatta kyytiä? :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 17:07:38

Teidät on kutsuttu nyt Nummelaan Bistro Bar-Ok ja mää olen siellä selvinpäin päin,kai.:D No tytär pitää mut kurissa ja vävypoika.:) Ihan kiva olisi livenä sinkkuja tavata.:)

http://www.youtube.com/watch?v=TS9_ipu9GKw

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 17:14:08

Jaaha Missillä taas muut kyydit mielessä.:D

Päivämäärä:   28.3.13 17:19:33

Nyt on aika kuitenkin kyyditä ittensä kotiin ja lenkille, mars :)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   28.3.13 17:35:48

Vapaata...hyvää ruokaa...loikoilua...ulkoilua...elokuvia...näpertelyä...sisustelua...siinä mun suunnitelmat :) moikkis vaan kaikille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 18:01:21

Mulle riittäis lyhkäsemmätkin kyydit, en mä Turkuun takaisin tahdo kun just pääsin sieltä hetkeksi pois. Siuntioon, kiitos :) Hiisi vieköön, jätin bistropöksyni cityyn enkä kyllä voi reikäisissä farkuissa käydä ihmisten ilmoilla kääntymässä.

Hellou nou! Vaikutat kovin tyytyväiseltä, ihanaa :)

Hörhö hei, mun palveluksiani ei ihan pelkillä suklaamunilla korvata, yritäs vähän parantaa ehdotustasi. Bikinilisä +50% ja euro jokaiselta pakkasasteelta.

I <3 U, Ben & Jerry. Eksyin suoralla tiellä, päädyin Lohjan cittariin. Sisäinen kompassini ohjasi minut tungoksen läpi suoraan jäätelöaltaalle. Vainuni on pettämätön, altaassa oli uusia makuja kolmea sorttia. Ostin niistä kahta, ja nyt vähän harmittaa. Siis se, etten ottanut sitä kolmattakin.

Että joo Kessu, tätä vauhtia tarttuvat rustyllakin kohta jenkkakahvat ovenkarmeihin. Onneksi tänään on hikoilupäivä. Poneille kyytiä, smak smak.

Sitten päivän korniusannos. Tajusin juuri, miten paljon yhteistä minulla ja tällä jäätelötörpöllä onkaan yhteistä. Sillä on tumma ja viettelevä puolensa (suklaa), kuten minullakin, sekä turvallinen ja lempeä puolensa (vanilja), kuten minullakin. Sillä on siirappinen ja ällömakea karamellisydän, kuten minullakin. Se on täynnä pieniä syntisiä yllätyksiä (browniepalat), kuten minäkin. Malttamaton voi nautiskella sitä heti kaupasta ulos päästyään, vaika joutuukin käyttämään vähän apukeinoja ja kekseliäisyyttä siitä jotain irti saadakseen, mutta se on parhaimmillaan hitaasti ja rauhassa sulateltuna, kuten minäkin. Jos sen antaa sulaa liian veteläksi, sitä ei voi enää pakastaa, sillä se muuttuu kivikovaksi ja käyttökelvottomaksi, kuten minäkin. Jos sen nauttii hurmiossaan kokonaan liian nopeasti, se aiheuttaa välitöntä ja pitkäkestoista huonoa oloa ja ahdistusta ja syöjä vannoo pysyvänsä moisesta roskasta erossa ikuisesti. Kuten minustakin. Jäätelötörppö on kyllä halvempi ja siitä riittää kahdellekin (minusta ei), vaikka haluatkin ehkä sittenkin nauttia siitä salaa yksin, kuten ehkä minustakin ;P

Hohohoo, tulikohan nyt vähän väriteltyä ja vääristelyä asioita? (Olenkohan sokerihumalassa?) Mainonta saattaa olla joskus hieman harmaanjohtavaa. Et voi tietää, ennen kuin maistat ;D

Päivämäärä:   28.3.13 18:09:41

ruoste: tyytyväiseltä??

no...jotkut asiat on hyvin, jotkut toiset ei..tässä nyt on kaikenlaista...haaveet kaatuu ja suunnitelmat muuttuu...mut päivä se on huomennakin...kevät ja kesä tulossa...sitä voi miettiä millaisissa tunnelmissa haluaa silloin olla ja elää...kaikki ei oo omissa käsissä mut omaa asennetta voi aina ohjata oikeaan suuntaan :) vaikka haaveilemalla pienesti sopivassa hetkessä...aika on itkeä mut myös aika hymyillä ja nauraa.....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.3.13 18:23:30

Oijoi no., olin havaitsevinani tuosta lyhyestä tekstinpätkästä nautiskelun ja raukeuden viboja. Ikävää, kun asian laita ei ihan näin ollutkaan :/

Näinhän se menee. Pieniä iloja ja suuria murheita, niistä on joskus elämä tehty. Päivä kerrallaan marssitaan, liikaa ei kannata kerrallaan murehtia menneisyyttä eikä tulevaa.

Päivämäärä:   28.3.13 18:28:04

ja kyllä mä nautiskelen olemassa olevasta hetkestä niin hyvin kuin vain pystyn :) että et sä nyt niiiiin pieleen aistinut :)

Päivämäärä:   28.3.13 18:35:56

Se on kyllä niin, et mä en mihinkään Nummelaan ajele, jos ei kotipihasta haeta.
Ja palauteta samaan paikkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 18:41:55

No Pisteen kommentin kyl osas arvata, paluumatkalla se ferrari pitää vaihtaa toiseen.:D

Päivämäärä:   28.3.13 18:47:45

Mä voin siis lähtee, jos haetaan ja palautetaan.
Muuten noup.
Ja mä pidän sen, minkä lupaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 18:55:29

Laiskoja ämmiä, ei voi muuta sanoa.:)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   28.3.13 19:05:40

Ihana syväanalyysi ruosteelta :D

Nyt on pakko tykätä Kessun musamausta, kivoja kappaleita.

Fiilikset on edelleen kivan keväiset, vaikka pienesti petyinkin tänään. Mun piti mennä tänään sen tyypin kanssa taidenäyttelyyn. Oltiin sovittu et soitan yhdeltä, kun vapaudun arjen velvollisuuksista. No, soitin, mutta en saanut yhteyttä. "Puheluja ei otata vastaan" tai jotain sanoi ääni. Pistin sitten viestin perään ja lähdin kotia kohti. Kaksi tuntia myöhemmin tyyppi soittaa ja sanoo puhelimensa olleen rikki ja unohtaneensa korjata sen aamulla. No ei ehditty enää minnekään. Mut siis, mitä hittoa?

En sit oo vissiin kovin mieleenpainuva, kun mun kanssa sovitut menot unohdetaan? Ehdotteli se huomista, joten varmaan uusi yritys sitten, tosin nyt tässä on ainekset suureen varautuneisuuteen. Taitaa olla niin et kaveripohjalla mennään ja jatketaan.

Päivämäärä:   28.3.13 19:09:06

Laiskuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Syy on aivan joku muu. Jos löytyy kuski hakemaan ja palauttamaan, mikä ettei. Silloin ei ainakaan kutsuja sen isompaa oharia tee, kuin et jättää hakematta.
Toiseksi, mä en ole mikään ämmä.

Päivämäärä:   28.3.13 19:46:52

Hah, ruosteen jätskianalyysit :D

Syvämiete, onpa nihkeetä. Mut pitäähän sille nyt uusi mahdollisuus antaa, joskus vahingot on oikeesti vahinkoja :)

Puolentoista tunnin metsälenkki auringonlaskua ihailemassa, hiki päässä kallioita kiivetessä, veti kolme tyttöä sohvalle ihan nuudeliks :) Kylhän tos nyt kulu kaloreita ainaki 350600, eli voi sit syödä mitä huvittaa. Nythän on pääsiäisaatto, tänään saa jo lihoa :)

Päivämäärä:   28.3.13 19:49:44

Mä nyt odotan sitä horon lupaamaa yllättävää muutosta elämään...missä veetussa se vielä luuraa;)??
No, lotosta ei kyl voita ikinä, joten pitänee panostaa tohon EuroJackpottiin...
Niina, kipinkapin Ärrälle:)!!!

Päivämäärä:   28.3.13 19:50:19

voi ku on kiva ohjelma tuo Olgan kotona...jos ei tarviis käydä töissä säännöllisesti, olis ihana asua maalla.....ehkä senkin vielä ehtii kokemaan tässä elämässä :)

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   28.3.13 19:50:41

Täh, mitämissä laiskoja ämmiä?! Miulle tänne yks kappale!

Hih,hih... :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 20:00:07

No et sää piste mikään"mustakaapu" ole:D jos se potti osuu, sitten semmoset bileet, oksat ja latvat pois.:D

Lähettäjä: Pyry 
Päivämäärä:   28.3.13 20:00:53

Kessu laita kilttikuvia!

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   28.3.13 20:05:17

Meinaakos hepostelijat mennä käymään?http://www.americancarshow.fi/fi/american+car+show+2013/

Päivämäärä:   28.3.13 20:06:08

Senverran saa tällä kertaa kutsuja vaivautua, et hakee ja palauttaa....
Mä en muuten liiku.
Silmä silmästä, hammas hampaasta...katellaan kuin käy;)!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.3.13 20:07:51

Voi ei, mulla on vielä eurojackpot tekemättä, unohdin koko jutun, vaikka oon tänäänkin käyny koiran kanssa kaks kertaa melkein kaupalla asti kävelyllä. Hitto, kolmatta kertaa en kyllä enää lähe, ja sitä paitsi kohta pitää mennä talliin. Eikä huomenna oo kauppa auki, joten nyt tais jäädä jackpotit saamatta >:/ Voisinko sitten saada tälle illalle jonkun toisenlaisen elämänmuutoksen...? Pitää tehä sitten ens viikolla sitä Eurojackpottia, kun on vielä isompi potti jaossa, luotan siihen, ettei kukaan nappaa sitä vielä tälläkään viikolla =D

Ärrälle kipaisu vaatisi nyt vähän turhan suurta efforttia, kun lähin ärrä on 40km päässä, ja auto lähti pääsiäiseksi etelään. Tai oishan tuossa tuo traktori... Mutta en viitsi enkä jaksa.

Yritän tehdä tänä iltana jotain hyödyllistä, nimittäin suunnitella tekstejä sinne mun mahdollisesti tulevan firman nettisivuille. Taas kerran. Ja pää lyö ihan yhtä tyhjää kuin aina ennenkin, kun pitäs kuitenkin saada fiksut esittelyt tehtyä. Ja tänään muuten bongasin mielenkiintoisen työpaikkailmoituksenkin, ja rupesin miettimään, että pitäiskö vai eikö pitäis hakea sitä paikkaa :/ Tämän alueen hevosjalostusliiton työntekijän virka muutetaan talousvaikeuksien vuoksi osa-aikaiseksi, ja mitä ilmeisimmin nykyinen toiminnanjohtaja ei ole siihen jäämässä (on siis ollut kokoaikaisena siinä jo monta vuotta), joten paikka olis nyt auki. Olis melkein koulutusta vastaavaa työtä ja vieläpä aika mielenkiintoista sellaista. Mutta sitten JOS tuota hakee ja sattuisi paikan saamaan, niin sitten täytyy unohtaa se oma yritys, kun starttirahaa ei voi saada, jos saa palkkatuloa muualta, vaikka työ olisikin vain osa-aikainen :/ Ja kun oon jo melkein henkisesti valmistautnu siihen yrittäjäksi ryhtymiseen kymmenen vuoden jahkailun jälkeen. Onneksi sen starttirahapäätöksen pitäisi tulla ennen tuon työpaikan hakuajan loppumista, niin jos ei sitä starttirahaa irtoa, niin sitten ainakin haen tuota paikkaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.3.13 20:12:31

Piste häipyy ulkomaille.:)

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   28.3.13 20:17:29

Mäkin katoin tuon Olgan kotona ja oli kyllä ihana miljöö. Oispa mullakin joskus jotain vastaavaa! Ihana talo ja perhe ja pari heppasta, mut ei taida pk-seudun hinnoilla onnistua ainakaan tuo talopuoli jos nyt sinne etelään on paluu edessä.

Niina, voithan sä hakea sitä paikkaa joka tapauksessa. Sitä ei oo pakko ottaa vastaan jos haluatkin sitten ruveta yrittäjäksi. Oon ite aina hakenut jos on yhtään ollut sellainen tunne, niin sitten ei ainakaan tule sitä harmitusta, että olis pitänyt hakea.

Päivämäärä:   28.3.13 20:19:02

Niina, päivitäpäs itsesi tälle vuosituhannelle ja avaa itsellesi veikkauksen nettitunnukset :) Mulla ei tulis ikinä laitettua mitään veikkausta jos olis kuponkien varassa...

Jos saat sen starttirahan niin haet sinne töihin silti, eikös se riitä ettei hakiessa oo töissä :p Vai perivätkö ne sitten sen pois...

Päivämäärä:   28.3.13 20:39:01

No en mä ennen kesää häivy mihinkään.
Ja silloinkin vaan kuukaudeksi alkuun.
Kattoo sit, miten junnu rullaa...:).
Mamman mussukka, ihanuus, kultapoika:)!
Ja toinen aivan samanmoinen:)! Mut huomattavasti rauhallisempi tapaus...ja siksi niin paras!
No katellaan, josko joku veikkaus nappais;).....

Päivämäärä:   28.3.13 20:41:24

Sama kuin Niinalla, olen kioskilla ostanut kuponkeja ja ollut tyytyväinen, ettei tarvitse enää itse yrittää keksiä oikeita numeroita, vaan kone hoitaa homman (yhtä väärin).

Pisteen logiikan ymmärrän täysin, kyllä herrasmies voi sen verran näyttää innostusta, että hoitaa kyydit hankalaan paikkaan.

Olen vastarannankiiski, enkä hankkinut pääsiäiseksi mitään juotavaa.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   28.3.13 20:44:12

"Hörhö hei, mun palveluksiani ei ihan pelkillä suklaamunilla korvata, yritäs vähän parantaa ehdotustasi. Bikinilisä +50% ja euro jokaiselta pakkasasteelta."

Jaaha panokset kovenee :)
Laitetaas vähän houkutuksia, pesupaikan lämpötila +20-60 astetta, uimaranta hiekkaa löytyy säkkikaupalla, aurinkolamppukin olis :) palmupuun kanssa ollaan vähän siinä rajamailla mut sellanen puhallettava keidas löytyis, siinä olis se palmukin... :D plus tietenkin maxi kinder törkeen isolla yllärillä, ja suklaa late lammas :D

Täytyy melkein vielä lauantaina käydä niitä kenkiä ihmettelemässä, kyllähän niistä sen parisataa ja enemmänkin maksaa jos ne OIKEESTI on sitten hyvät jalassa ja kestää sen vähintää viis vuotta, ne ei varmaan partiovarusteesta anna kuukaudeks koekäyttöön.. :)

Päivämäärä:   28.3.13 20:47:47

onko se vastarannankiiskeyttä kun ei osta alkoholia pääsiäiseks :) mä meinasin kyl repästä totaalisti ja ostin yhden solin ruuan kanssa...olis tuolla yks punkku ja yks kuohari, mut antaa nyt vielä olla...ehkä kesällä sit :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.