Lähettäjä: Taas tätä
Päivämäärä: 1.7.25 22:01:24
Kiitos,m, kysymästä. Mä vähän mietin, että pitäisikö tän ketjun antaa olla. Vaikka mielelläni vastaanotan ei-samaamieltä olevia mielipiteitä, niin osan koin tosi hyökkäävinä. Enkä ehkä ole kuitenkaan siinä mielentilassa näin lyhyen ajan jälkeen, että pystyisin ottamaan vastaan mitä tahansa. Ymmärrän, että se on taattua htnettiä, mutta kun isoin osa viesteistä oli tosi ihania, niin pöljästi kuvittelin, että muutkin ihmiset pystyisi samaistumaan tilanteeseen. Ja olemaan enemmän empaattisia. Jokatapauksessa tämä on anonyymi nettipalsta, joten täytyy yrittää varmaan vähän karaista itseään.
Mielialat vaihtelee edelleen tosi paljon. Tänään olen ehtinyt olemaan raivona, itkuinen, apaattinen, mutta myös parantanut maailmaa ystävän kanssa. Päivään on onneksi kuulunut myös naurua ja lämpöä.
Olen ilmaissut miehelle, että en halua viettää aikaa "normaalisti" yhdessä, joten onneksi tajuaa pysyä poissa silmistä (ei kuitenkaan naisen kanssa, mutta eri huoneessa). Ystävä sai taottua järkeä päähän, ja ymmärsin, että leikkimällä normaalia tässä tilanteessa, teen itselleni hallaa. Hän oli myös yrittänyt selittää tuota miehelle, mutta hän ei selkeästi välittänyt yhteisen ystävän neuvoista. Viralliset asiat etenee pikkuhiljaa myös.
|