Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 82

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 07:55:14

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10064171&t=10064171

T: saatte kyllä erimielisyytenne sovittua. On aika paljon haasteita kun ootte niin erilaisia. Riitoja tulee aina vaan enemmän. Seksi toimii anteeksipyyntönä, mutta ei poista ongelmia. Näin vastattiin sulle :)

Re: Tarot 82

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 07:57:42

mitähännyt: sulle sanotaan että "laita omat asiat kaiken muun edelle" eli pidä huolta omista rajoistasi ja siitä että sulla on aikaa itsellesi ja omien kavereiden/harrastusten jne pariin. Parisuhde on kiva, mutta se ei saa olla koko elämä :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:00:27

Nasu: tähän on tulossa jotain muutosta lähiaikoina. Joku viesti näyttäisi että olis tulossa, mutta onko se sitten sellainen kaveri miltä sen oikeasti haluat saada. Tähän ei oikein haluttu vastata sen paremmin korteilla kuin henkioppaankaan puolelta, että odota ja anna asioille aikaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:01:14

Kisu: henkioppaan mukaan koira olis parempi ajatus ja sukupuolen pitäisi olla oikea.

Lähettäjä: Kevätkissa 
Päivämäärä:   19.6.25 08:02:53

Hei Aurora, miltä näyttää miestilanteeni nyt? Vieläkö kannattaa nettideittailla, vai pitäisikö selata exät uudelleen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:03:15

emu: kaikella on aikansa ja ihan vielä ei ole talon aika. Se mikä oikeasti on "teidän paikka" tulee kyllä vastaan. Ei ehkä ihan niin pian ja sellaisena kuin nyt ajattelet, mutta kärsivällisyys palkitaan.

Lähettäjä: mitähännyt 
Päivämäärä:   19.6.25 08:03:39

Aurora: tämä meni nappiin, nyt juuri käynnissä perustavaa laatua oleva kriisi liittyen omiin rajoihin. Koko viikon olen työstänyt sitä että onko tämä suhde sellainen että se tukee minun elämääni ja tavoitteitani vai ei. Hyvin on sun oppailla homma hoidossa!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:05:50

Kysymys: tunteet on negatiivisia toista naista kohtaan. Ongelmia on ilmeisesti vielä tulossa -mies itse vaikuttaa näihin asioihin jollain lailla (en saanut selville että miten) että se nainen aina aktivoituu häiriköimään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:07:17

Falafel: sulle sanotaan että n kolmen kuukauden sisällä tulee muutos asiaan. Vaihdat paikkaa omasta halustasi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:12:10

SyöksynköSementtii: meillä kaikilla on jotain mihin me uskomme. Toiset uskoo Jeesukseen ja toiset pieniin vihreisiin miehiin jotka lentelee ufoilla. Mihin sinä uskot ja mihin et, niin se on sun asiasi ja jos koet että tämä on pas*aa, niin silloin ehkä kannattaisi miettiä mikä saa sut siihen kuitenkin takertumaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:16:44

Kevätkissa: ex:t kannattaa jättää menneisyyteen. Hop kehoitti tarkistamaan eliittikumppanit sivuston tarjonnan jos siellä olisi jotain.

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   19.6.25 08:17:22

Näyttäiskö Sevetin suunnilla olevan hyvä juhannuskeli? :))

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:52:40

SK: ilima on ku morsian - välillä paistaa aurinko ja sitten taas ei :D

Mulle sanottiin et "kohta on juhannus" ja minä siihen että "niin mitä sitten?" ni vastattiin et "siellä on paljon miehiä etsimässä seuraa" - hmph. Ihan niinku mä olisin sitä seuraa etsimässä...

Ja kaikille jotka ihmettelee tätä, niin olemme noitasiskokset joilla omat jutut :)

Päivämäärä:   19.6.25 09:09:40

Hyvän vinkin sait, ei muuta ku sielläkin villahousut pilkkihaalarin päälle ja menoksi. :D

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 11:14:41

Lähettäjä: SK
Päivämäärä: 19.6.25 09:09:40

Hyvän vinkin sait, ei muuta ku sielläkin villahousut pilkkihaalarin päälle ja menoksi. :D

Laitappa kuvia kuinka sulla on villahousut pilkkihaalarin päällä :D
Tän mää haluan nähdä :D

Ps - ei oikein ole sellaista fiilistä että huvittaisi mennä katselemaan jotain kännissä sekoilevia ihmisiä, joten teen ehkä perinteisen juhannuksen ja juon kotona sen mitä juon ja pihamaalla odottaa klapikasa liiteriin siirtoa, joten sen kanssa on hyvä puuhailla jos kelit sallii.

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   19.6.25 12:18:15

Kiitos Aurora! Olenkin miettinyt että onko ne tunteet hieman ailahtelevia. Mies kun on hyvin eri ihminen esim.juoneena. Olen pohtinut, onko mies ottanut noissa tilanteissa (joissa meillä on ollut usein riitaa) yhteyttä naiseen ja siksi nainen edelleen roikkuu meissä. Saahan hän vastakaikua kuitenkin aina silloin tällöin, vaikkakin harvoin ja vain päihtyneenä. Olen myös miettinyt että kuvitteleeko tämä toinen nainen tämän perusteella että mieheni haluaisi todellisuudessa olla hänen kanssaan eikä minun? Ilmeisesti tällä toisella naisella on vielä tunteita pelissä kun miehen toiminta saa hänet reagoimaan ja jatkamaan mun kiusaamista?

Marraskuun lopussa oli tälläinen tilanne jonka katalysaattoriksi epäilin nimenomaan miehen yhteydenottoa tähän naiseen. Kiusailmoituksessa olleet jutut olivat hieman turhan yksi yhteen miehen suutuspäissään sanottujen sanojen kanssa.. Näetkö, oliko kyse tästä?

Päivämäärä:   19.6.25 12:21:57

Aurora: En siis ole lainkaan varma, onko mitään yhteydepitoa ollut mutta itsekin olen epäillyt asiaa. Asutaan kuitenkin eri kaupungeissa ja täysin eri piirit. Mies ei myöskään käsittääkseni ole somessa tai siis käytä sitä? En oikein tiedä, mitä muuta se voisi olla kuin suoraa yhteydenpitoa pari-kolme kertaa vuodessa?

Päivämäärä:   19.6.25 12:27:40

Laitappa kuvia kuinka sulla on villahousut pilkkihaalarin päällä :D
Tän mää haluan nähdä :D

^ Älä yllytä... :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.6.25 12:33:09

Kysymys, todennäköisesti mies on yhteydessä silloin tällöin tähän naiseen, ja kertoo tilanteenne naiselle hieman erilaisena; esim. teillä menee kotona huonosti, ei ole seksiä, olette eroamassa, mutta eroaminen ei jostakin syystä onnistu juuri nyt... En ole näkijä, vaan tämä oli loogista päättelyä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   19.6.25 12:38:43

Kiitos Aurora, totta ollaan erilaisia, mä möläytän heti jos on jtn ja hän keskustelee omassa päässään meidän molempien puolesta ja luulee päättävänsä.
Tuleeko seuraavaksi saunakutsu??

Päivämäärä:   19.6.25 12:55:46

Nomadi: Juurikin näin mä ajatellut. Sit taas se, miksi mies niin tekee, on hieman mysteeri. Onko kyse siitä että mies nyt vain on täysin juoppohullu jolla vaihtuu persoonallisuus juodessa? Onko kyse aidoista tunteista (tätä en kyllä usko koska miksi eivät sitten olisi yhdessä)? Onko kyse siitä että pelkää naisen tekevän jälleen jotain hullua ja siksi silloin tällöin ottaa yhteyttä (pitääkseen naisen rauhallisena)? Koska jos asia on noin, niin tätä naista on huijattu jo vuosia ja hän edelleen odottaa, että milloin päätyvät yhteen. Tai ei välttämättä alkuun ole huijattu mutta nyt suhteesta on jo todella kauan aikaa. Sen sijaan meillä menee älyttömän hyvin mutta tämä nainen olikin haukkunut mut tässä ilmoituksessaan harhaiseksi.. Musta nimenomaan kielii siitä ettei meidän todellisuus ja hänen tietonsa siitä oikein kohtaa.

Päivämäärä:   19.6.25 12:58:22

Yksi vaihtoehto on tietenkin niinkin tyhmä js samalla hyvin mahdollinen, et mies ottaa yhteyttä kun on juonut ja meillä on riitaa. Nostattaahan se kivasti siinä tilanteessa itsetuntoa kun saa taas tietää että kyllä, siellä varapenkillä edelleen istutaan ja odotetaan..

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   24.6.25 07:58:24

Kysymys: sulle vastataan että kyllä - mies ottaa kännissä yhteyttä siihen naiseen. Tähän näytetään että mies ei näytä kovin sitoutuneelta teidän suhteeseen, vaan katselee vähän samaan aikaan uutta kumppania, että älä ylläty jos jonain päivänä vaihtaa lennosta toiseen.

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   24.6.25 08:06:33

Heippa Aurora!
Vanhat asiat nousseet pintaan ja parin viikon päästä tapaan yhden menneisyyden ihmisen. Meneekö tapaaminen hyvin, onko rauha maassa?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   24.6.25 08:07:30

T: on tainnut tulla jo se kutsu, mutta jos ei niin tulossa on.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   24.6.25 08:12:01

Miu: hyvin se näyttäisi menevän. Hop sanoo että "on hyvä tavata, niin tulee kaikki vanha pois", että ihan rauhallisin mielin voit olla tapaamisen suhteen :)

Lähettäjä: Viiru 
Päivämäärä:   24.6.25 08:14:13

Heivasin tapailumiehen joka ei osannut päättää, mitä haluaa. Ryhdistäytyykö vai oliko tämä tässä? Samalla tavalla en aio jatkaa enää.
Näetkö löytyykö kunnollista miestä ikinä. Alkaa olla vähän liikaa nyt näitä huonoja kokemuksia.

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   24.6.25 09:21:06

Olen kiinnostunut yhdestä miehestä, mutta monien mutkien takia matkassa en ole varma onko kiinnostus molemmin puolista. Merkkejä on kun tapaamme, mutta aika harvoin sattumalta tapaamme, lähinnä aina yhteisten tuttujen kautta. Töissä ehkä tulossa muutoksia, pystytkö näkemään etenevätkö muutokset siihen suuntaan minkä eteen olen tehnyt töitä paljon jonkin aikaa.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   24.6.25 12:32:25

Kiitos Aurora!
Vielä ei oo tullut kutsua....matkalla on....pitää mykkäkoulua .

Lähettäjä: Hupsu 
Päivämäärä:   24.6.25 20:31:22

Hei Aurora, päädyin nyt tänne kysymään, kun oli melkoinen juhannus, ja olen nyt täysin hämmentynyt. Tapasin vanhan tutun yllättäin ja tilanteet eteni nopeasti ja spontaanisti. Nyt toisella paha mieli, koska kimurantti asetelma. Itsellänikin sekalainen olo. Osaatko kertoa jäikö tämä tapaaminen viimeiseksi ja olenko miehen mielessä kuitenkin. Tahdon hänelle kaikkea hyvää ja ettei tästä aiheutuisi ongelmia hänelle.

Eli näetkö mitä mies ajattelee meistä nyt?
Kohtaammeko ehkä vielä? Ottaako hän mahdollisesti yhteyttä?
Oliko tässä tunteita molemminpuolin mukana?

Päivämäärä:   24.6.25 20:52:18

Kiitos. Kyllä mä olisin tosi yllättynyt, sillä ei tuolla ole mitään meidän perheen, yhteisen työn ja suhteen ulkopuolista elämää. Hän on (käytännön tasolla) niin sitoutunut meihin kuin vain voi olla eikä juuri koskaan edes tapaa ketään ystäviään. Ehkä pari kertaa vuodessa käy viihteellä ja silloin sitä riitaa saattaa meidän välille tulla. Muutoin on omistanut koko elämänsä meille että olis kyllä tosi omituista, jos tuo kertomasi pitäisi paikkansa. Mulla on vapaa pääsy miehen puhelimeen eikä mies ole somessa. Missä ihmeessä hän sitä toista kumppania hieman toisella silmällä katselisi? Kaupassa käydessään? Pyykkituvassa? Ne olisivat tyyliin ainoita paikkoja.

Eli miehellä on pääsääntöisesti (normaalisti ja selvinpäin) negatiivisia tunteita tätä naista kohtaan mutta kännissä ja mulle vihaisena ottaa siihen yhteyttä. Sen mä kyllä voin uskoa. Egoiluahan tuo vaikuttaisi olevan. Mulle tärkeintä on tietenkin se, ettei mies todellisuudessa haikaile suhdetta tämän naisen kanssa, vaikka harmittaa että mies itse roikottaa tätä toista naista ja siksi se siis aika ajoin ilmestyy meidän elämää häiriköimään.

Jäin nyt kyllä jotenkin tosi hämmentyneeksi tästä. Vai onko kyse siitä että mies tahallisesti elää tälläisessä karsinassa, sillä tietää että muutoin saattaisi hyvinkin helposti lipsahtaa? Eli tässä saa loppuelämänsä joko pitää sen aika lyhyessä narussa tai sitten ottaa riskin että se lähtee toisen matkaan (ilmeisesti jonkun täysin uuden ihmisen)? Näinkö tää pitäisi tulkita?

Lähettäjä: Kirke 
Päivämäärä:   25.6.25 23:17:30

Voitko välittää viestin omalta henkioppaaltani jos on jotain mitä hän/he haluaisi(vat) sanoa?

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   25.6.25 23:30:54

Ajatukset junnaa miehessä. Järki käskee mennä eteenpäin.
Mitä kortit näyttävät?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.6.25 23:50:48

Kuulin että työkaveri ostaa sijoituskämppiä.
Kannattaisiko tarjota tätä meidän?
Miltä näyttää ylipäätään asian edistyminen?

Lähettäjä: Toivoen 
Päivämäärä:   26.6.25 01:13:09

Pääsenkö uuteen työhön? Teinkö oikean päätöksen lemmikkini eutanasian suhteen? Kiitos jo etukäteen:)

Lähettäjä: villasukka 
Päivämäärä:   27.6.25 23:03:39

Mitä minulle näytetään parisuhderintamalla?

Päivämäärä:   28.6.25 00:06:14

Olis hienoa, jos voisit hieman vielä avata tätä kuviota. Ymmärrän ettei ehkä voi kovin tarkkaa tulkintaa, saada mutta tuo oli aika pommi että mies mut haluaisi vaihtaa toiseen..

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   28.6.25 07:16:02

Otanko miehen takaisin, annanko mahdollisuuden?

Lähettäjä: Aurinko 
Päivämäärä:   29.6.25 18:16:35

Aurooraaaaa :)

Olen jo viisissäkymmenissä.
Toteutuuko enää terapeutin tms vastaavan ura?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.25 20:41:01

Matkalla tapaamani mies teki aika voimakkaan vaikutuksen, oliko tunne molemminpuolinen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 07:52:21

Viiru: ei taida mies palata takaisin kuvioihin kun ei muutosta näe tarpeelliseksi tehdä. Jotain viestiä se saattaa vielä laitella, mutta on oma asiasi mitä vastaat vai vastaatko mitään.
Kunnollisia miehiä on monia, mutta se mistä sellaisen löytää ja kohtaa, niin onkin sitten joskus hankalaa. Tätä asiaa kun aloin kysymään korteilta, niin lensi lintu päin ikkunaa - ehkä se kertoi siitä että törmäät joskus odottamatta johonkin sopivaan mieheen :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 07:58:34

Xxx: tähän miehen kohdalle nousee huijarityyppinen kaveri, eikä mitään sellaisia oikeita tunteiden näköisiä asioita ole esillä. Toki niiden tunteiden syntyminen toisilla vaatii hiukan enemmän yhdessä vietettyä aikaa kuin pikaiset kohtaamiset töissä. En nyt ihan kovin isolla veikkausprosentilla tähän tyyppiin laittaisi vetoja kiinni.

Töihin on tulossa muutoksia ja niihin voit ilmeisesti itse vaikuttaa jollain tavalla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:01:15

Hupsu: miehen ajatukset - on vähän ihmeissään koska ei arvannut että näin voisi käydä. Kohtaamiselle ja yhteydenotolle vastataan kyllä. Tunteisiin sanotaan että "ei alkuun mutta sitten niitä tuli mukaan".

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:04:08

Kirke: On paljon ihmisiä jotka aikovat taphtumissa nähdä jälleen sinut. Halaus ja pusuja Heikiltä. Nähdään toisella kertaa Sari.

Oli vähän hankalan oloista viestintää - ehkä se oli sun henkioppaasi joka ei halunnut olla näin yhteydessä, mutta suostui sentään jotain ilmaisemaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:16:21

Minä: eteenpäin olisi hyvä mennä. Toki niistä tunteista irtipäästäminen on aina hankalaa, mutta pikkuhiljaa anna ajan kulua, niin kyllä se siitä helpottaa :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:17:35

M: kannattaa tarjota. Lokakuuta tähän heitetään noin suunnilleen kaupantekoajaksi, että ei kauaa enää pitäisi mennä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:19:48

Toivoen: uusi työ on tulossa eteesi. Henkiopas vastaa lemmikin eutanasiaan - Kani on nyt onnellinen.

Päivämäärä:   30.6.25 08:23:41

Mitä mun miesrintamallani näkyisi?

Lähettäjä: Kevätkissa 
Päivämäärä:   30.6.25 08:30:25

Olen noudattanut neuvoasi ja jatkanut nettideittailua, muttei ketään erityisen spesiaalia ole löytynyt, 'ihan kivoja vain'. Pitääkö olla sitkeä ja jatkaa?

Onko henkimaailmasta mitään vinkkiä mökin myymiseen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:31:42

villasukka: parisuhderintama on vähän jumissa - jokin juttu on ilmeisesti päättynyt riidoissa ja sen auki saaminen on haastavaa. Uusi alku on mahdollinen, mutta vaatisi että puhutte asianne auki rehellisesti ja rakkaudellisesta näkökulmasta käsin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:35:25

Tt: saat miehen takaisin jos haluat, mutta mieti onko se sitä mitä oikeasti haluat?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:38:07

Aurinko: kyllä se vielä pitäisi olla mahdollista totetuttaa. Ehkä ei ihan niin helpolla kuin mitä aikaisemmin on ollut (hallitus hankaloittanut aikuisopiskelua) mutta jos mitään ei yritä, niin mitään ei saa = laita rattaat pyörimään nyt jo.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 08:39:03

.: ei ollut. Mies ei ollut samalla tavalla kiinnostunut kuin sinä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.25 08:41:32

Huomenta Aurora!
Olisi pari kysymystä taasen

Tuleeko meille tämä tamma? Pitävätkö ajatukset ja mielikuvat tammasta paikkaansa?

Toteutuuko oman kodin haaveet? Löydetäänkö yhteinen realistinen unelma? Minkä ajan kuluessa?

Kiitos jo etukäteen! <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 09:09:26

Kysymys: ymmärrän että et halua näitä vastauksia uskoa ja se on toki sinun asiasi mitä uskot ja mitä et. En myöskään kovin tarkasti halua kertoa kaikkea näin julkisella palstalla toisen ihmisen asioista.
Tähän nousee korteissa edelleen sellainen huijarikaveri - hiukan ehkä narsistisen oloinenkin tyyppi. Sulla on paljon tunteita häntä kohtaan, niin siksi et oikein halua nähdä näitä merkkejä mitä on ilmassa. Millä ja miten hakee muuta seuraa sanotaan että "happy pancake ja tabletti".
Tämä asia kaikkineen paljastuu kohta ja sitten alkaa asiat selviämään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 09:25:18

M: kuuntele intuitiotasi näissä asioissa. Juuri nyt asiat ei oikein etene tällä saralla kovinkaan nopeasti. Eri vaihtoehtojakin näyttäisi olevan tarjolla, mutta ei oikein mikään iske niinkuin haluaisit. Asioihin on tulossa kuitenkin jotain muutosta kohtapuoleen - ei tarkempaa tietoa vielä että minne suuntaan kääntyy.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 09:27:24

Kevätkissa: deittailussa on ihan hyvä pitää taukoa koska nyt ollaan lomilla, niin potentiaaliset kaverit ei ole tarjolla. Katsele sit kun taas lomakausi loppuu että mitä on tullut esiin.
Mökin myyntiä voisi edistää pitämällä esittelytilaisuuden. Pitäisi olla nyt paljon ostajia liikenteessä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.6.25 09:30:02

.: tamma on tulossa teille ja mielikuvat/ajatukset siitä pitää paikkansa.

Oma koti näyttäisi toteutuvan, mutta ei ehkä löydy molempien unelmaa vaan toinen voi joutua joustamaan jonkin verran. Melko pian sellainen sopiva paikka näyttäisi tulevan vastaan. Aika on vähän hankalaa, mutta tää vois olla jo ihan elokuussa jos hyvä tuuri käy. Syksyä kuitenkin tähän näyttäisi olevan tarjolla.

Päivämäärä:   30.6.25 10:03:40

Kiitos, olen tuo jälkimmäinen M siis. Vaihtoehtoja on joo eikä vois vähempää ne kiinnostaa, kaiken maailman huijareita. Mutta jos muutos tulee niin ei se ainakaan huonompaan voi olla kun tästä huonompaa ei ole. Saa nähdä miten käy.

Päivämäärä:   30.6.25 10:26:43

Kiitos, ihana kuulla <3

Päivämäärä:   30.6.25 10:33:41

Ja minä kiittelin asunnon myyntiin liittyvästä tiedosta :)

Päivämäärä:   30.6.25 10:35:33

Kiitos. Kyllä mä tunnistan mieheni tosta kuvauksesta. Ei ole siitä kiinni. Jään mielenkiinnolla seuraamaan mitä tapahtuu, täytyypä katsastaa toi lapsen tabletti..

Lähettäjä: Mummu 
Päivämäärä:   30.6.25 10:45:41

Viimeksi kyselin toukokuulla suuntaa asioille. Näkyykö millaista nyt?

Kaikenlaista on tässä käynyt ja ehkä varovasti voisin ajatella olevani nyt kotona.

Lähettäjä: Ero 
Päivämäärä:   30.6.25 11:45:10

Kysyisin onko eksälläni uusi nainen. Jos on, niin onko tumma, vai vaalea ja muuttavatko mahdollisesti yhteen. Ehkä syksyllä? Tunteeko eksä yhtään omassa tunnossaan kipua? Onko tyytyväinen tilanteeseensa, onnellinen jopa? Itselläni oli silloin tuntemuksia ennen eroa asioista, ja ne osoittautuivat oikeiksi myöhemmin. Nyt haluaisin toisenkin näkemyksen näille tuntemuksilleni, joita nyt on noussut ja ne häiritsevät minua, vaikken ihan ymmärrä miksi häiritse.

Lähettäjä: villasukka 
Päivämäärä:   30.6.25 12:47:41

Aurora-tarot: Kiitos, mutta näkyykö mitään uutta suhdetta? Vanhat ja entiset ei enää kiinnosta, mutta jos olis tiedossa jotain uutta puolisoehdokasta? Seitsemän vuotta sinkkuna alkais jo riittää… :')

Lähettäjä: voileipä 
Päivämäärä:   30.6.25 14:45:39

Onpa sinulla Aurora nyt todella tarkat näyt henkioppailta. Siksi innostuin kysymään sinulta myös ja toivon, että jaksaisit vastata.
A) Mikä minussa ärsyttää ihmisiä, miksi minusta ei pidetä tms. - eli mitä minun tulisi oppia itsestäni?
B) Minkälainen mies olisi tulossa elämääni -jos on edes tulossa- ja minkä tyyppinen suhde siitä muodostuisi?
C) Haluaako henkiopas kertoa minulle jotain.

Lähettäjä: Aurinko 
Päivämäärä:   30.6.25 18:52:24

Kiitos kannustuksesta !

Lähettäjä: Koo 
Päivämäärä:   30.6.25 21:32:20

Vuoden vaihteessa minulla on edessä koitos, joka voi vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen. Miten minulle käy? Pelkään, että viimeisten vuosien ponnistelut ovat olleet turhia. Jos lopputulos on huono, näkyykö suuntaa, mihin minun tulisi pyrkiä?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   1.7.25 09:56:21

Miesystävä sairaalloisen mustasukkainen, muuttuuko hän vai tuleeko ero?

Lähettäjä: Bloo 
Päivämäärä:   1.7.25 11:56:48

Miltä näyttää avioliittoni tilannetta ja mieheni sitoutuminen liittoon?

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   1.7.25 13:42:32

Kiitos vastauksesta.
Totta, ei ole oikeasti sitä mitä haluan.

Lähettäjä: Heppahullu 
Päivämäärä:   1.7.25 18:33:58

Hei,

Näetkö mitään selvyyttä työkuvioideni suhteen? Näetkö uramahdollisuutta tai jatkoa paikassa, missä teen määräaikaisuutta? Entä mitä aistit toisesta paikasta, missä olen jo mukana rekryprosessissa?

Päivämäärä:   1.7.25 19:42:27

Mä olen nyt seurannut tätä asiaa eikä mies edes käytä koko laitetta. En tosin ole koskaan nähnyt hänen käyttävän sitä, kun laite on lapsen. Sivuhistoriasta ei paikkaa löydy eikä se tunnista miehen sähköpostiosoitetta. En siis todella ymmärrä, miten voisi tulla ilmi että mies sitä käyttäisi. Tää on nyt todella hämmentävää, sillä me tosiaan ollaan yhdessä liki 24/7, eikä mitään merkkejä tuollaisesta ole.

Ymmärrän ettet halua muiden asioista puhua liikaa, mutta täällä ei taatusti kukaan tunne miestäni. Mies on tosiaan toiselta puoleltaan hyvinkin itsekeskeinen, mutta on mielestäni kasvanut asian suhteen kovasti. Se lienee tyypillistä, silloin kun on ennen perhettä oltu pitkään sinkkuna.

Onko sulla jotain, mitä voisit tähän vielä lisätä, kun asia vaivaa mua kuitenkin aika lailla? Mitä mä voisin tehdä, että asia selviäisi?

Lähettäjä: Mietin 
Päivämäärä:   1.7.25 21:23:42

Katsotko minulle Aurora :)
Kauempana asuva henkilö, jonka kanssa pieni romanssi oli. Mille jatko näyttää?

Lähettäjä: Alexandra 
Päivämäärä:   2.7.25 21:40:36

Mitähän kortit vois näyttää mulle loppu vuodelle? Onko mitään uutta vai jatketaanko samaa

Lähettäjä: Hupsu 
Päivämäärä:   2.7.25 23:25:10

Kiitos. Taisit osua hyvinkin oikeaan. Tästä innostuneena kysyn vielä, että jäänkö siis odottamaan miehen yhteydenottoa ja onkohan tapaaminen mahdollisesti pitkän ajan päästä vasta, koska mies asuu ulkomailla. Tosin en nyt tiedä onko vielä lähtenyt sinne takaisin, mutta käy täällä pari kertaa vuodessa.

Ja olisiko henkioppaalla minulle mitään viestiä?

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   3.7.25 16:52:43

Moi Aurora! Nyt on vähän taloudellisia huolia, tai ei oikeastaan varsinaista hätää, mutta pientä epävarmuutta tulevaisuudesta. Asunnon myynnistä kyse: saatko tietoosi, miten sen kanssa käy? Joudunko myymään polkuhintaan? Jääkö käsiin ja myymättä?

Sitten vaan odottelemaan sitä elämään ilmaantuvaa uutta mies-ihmistä... näetkö hänestä jo jotain, ehkä jotain sellaista, mistä ei aiemmin ollut tietoa?

Kiitokset jälleen kerran ja ihania kesäpäiviä! 🥰 🌞

Päivämäärä:   3.7.25 16:54:04

^Niin, ja tuosta minua ylempää tulee mieleen myös kysyä samaa, mahdollista henkioppaan viestiä minulle. Onko sellaista? Hän tuntuu olevan ihan vekkuli tyyppi.

Päivämäärä:   3.7.25 19:44:48

Niin, vai onko henkiopas jokaisella oma... Sitäkin suuremmalla syyllä hänen mahdollinen viestinsä kiinnostaa. 😊

Lähettäjä: Ihastunut 
Päivämäärä:   3.7.25 20:24:21

Heii, kerroin tänne tilanteestani joskus toukokuussa uudesta miehestä & minusta ja meidän vanhasta ystävyydestä, jopa omista lapsihaaveistani hänen kanssaan. En ole vieläkään eronnut kunnolla vanhasta, mutta asioita sen eteen jo tehnyt useampia. Talo menossa seuraavaksi myyntiin. Tätä ihanaa uutta miestä (vanha ystäväni vuosien takaa) olen tapaillut nyt useamman kkden. Siis olen edelleen niin älyttämän ihastunut häneen ja hänen kanssaan on nii ihanaa olla! Yritin etsiä sun vanhaa kirjoitusta kun kyselin tulevasta erostani ja tästä uudesta miehestä. Meillä on mennyt hyvin, niinkuin kirjoitit aiemmin, mutta näin ihastuneena olen erittäin haavoittuvainen jos juttu ei kestäisikää/jtn tapahtuisi. Miltä meidän tulevaisuus näyttää? Nyt? Entä exästä eron jälkeen? Jaksaakohan hän odottaa minua? Kiitos tulkinnasta etukäteen <3

Lähettäjä: Gio 
Päivämäärä:   4.7.25 08:53:50

Heippa!
Reissaan ensi viikolla yksin ulkomaille, vähän jännittää meneekö reissu hyvin. Tapaan reissussa onneksi vanhan tuttavan, jota en ole vähään aikaan tavannut.
Millainen viikko/reissu näyttää tulevan?

Lähettäjä: Aurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 07:52:38

Mummu: tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä elämäsi ja sen tiedät kyllä itsekin syvällä sisälläsi. Olet löytänyt kotiin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 07:58:33

Ero: ex:llä on uusi kumppani - vaalea. Huomautetaan että "asiat ei kuulu sulle enää" (oli vähän nihkeä vastaamaan tähän mitään).
Yhteinen matkanne on päättynyt ja on aika päästää irti. Sua autetaan siinä kyllä, että ota apu vastaan :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:03:47

villasukka: tämä on hiukan taas huumoripohjalla luettava vastaus eli "marjanpoimijoita riittää maailmassa, että ei muuta kuin ulos etsimään" :)

Mutta toisaalta nyt alkaa kohta olemaan mustikat kypsiä ja sitten puolukat ja sieniäkin löytyy kohta, niin voisi siellä metsässä kohdata jonkin toisen samankaltaisen kaverin, että ehkä se vaan olisi hyvä idea lähteä ulos luontoon katselemaan.

Lähettäjä: Riina 
Päivämäärä:   5.7.25 08:05:36

Mitenhän menevät tämän illan treffit?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:09:31

voileipä:
a) puhut paljon, mutta onko niissä puheissa sisältöä - mieti onko siis keskustelusi pelkkää pölinää vai onko siinä oikeaakin asiaa että se jaksaisi kiinnostaa kavereita

b) juuri nyt ei näy kumppania - myöhemmin (vuosia oletettavasti)

c) "on aina iloinen kun tapaa muita ihmisiä" ja sitten jatkoi "unohtelee asioita".

Aina ei tule kaikille niin selviä juttuja ja siinä on omat syynsä miksi meille ei kerrota kaikkea, että tällä kertaa nyt vain tänkaltaiset viestit sulle.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:11:03

Koo: "kaikki menee hyvin - ei tarvitse hätäillä asioita etukäteen" :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:35:50

Mä: ei muutu - ero olisi hyvä ajatus.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:39:23

Bloo: keskusteleminen asioista olisi paikallaan. Mies näyttää kyllä sitoutuneelta, mutta jotain mielenpäällä sillä on (voi olla jokin asia tai sit mt ongelmaa - ei tarkempaa tietoa) mikä vaatisi nyt huomiota. Hauskaahan teillä on ollut yhdessä, mutta nyt sä olet jollain lailla menossa kohti uusia tuulia ajatuksissasi. Kuuntele intuitiotasi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:41:13

Heppahullu: näyttäisi jatkuvan siinä paikassa missä nyt olet. Rekrypaikka ei tuota tulosta eikä näytä että sinne kannattaisi mennä - jotenkin ilmapiiri tms tökkii siellä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:44:13

Kysymys: sanotaan että "mies on hyvä peittämään jäljet", "ei ole lapsen tabletti" ja kehoitetaan "mene siivoamaan talli".

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:45:22

Mietin: ei tämä näytä olleen kuin ohikiitävä hetki yhdessä. Kohti uusia tuulia vaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:47:17

Alexandra: tällä hetkellä ei näytetä mitään uusia juttuja loppuvuoteen, mutta aina sitä voi jotain yllättävää ilmaantua mikä ei tän hetken tilanteessa vielä näy.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:51:13

Hupsu: sulle sanotaan että "malta odottaa".
Viesti - "laita kaikki asiat kuntoon muuttoa varten" (jos et vielä tiennyt muuttavasi, niin ehkä se tässä selviää koska ja minne - henkimaailma kun ei silleen aikaa tunne että niille kohta voi olla meillä puolen vuoden päästä)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 08:55:47

Vanha lehti: asunto tulee myytyä ihan ok hinnalla. Talvi/tammikuu aikatauluna. Mies vois olla tulossa jo syksyllä sun elämään.
Meillä jokaisella on oma henkiopas ja mä en voi suoraan olla yhteydessä sun henkioppaaseen, vaan mun henkiopas on siihen yhteydessä. Siksi joskus jokin viesti voi olla erikoinen kun se välittyy toisen henkioppaan kautta. Mä en saa yhteyttä omaan edesmenneeseen sukulaiseen, vaan sekin tapahtui henkioppaani kautta. Ja kyllä - se on melko vekkuli kaveri :D
Sen viesti sulle oli "malta odottaa - ihanaa elämää tulossa".

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 09:05:02

Ihastunut: ihan hyvälle tämä tilanteesi nyt näyttää. Ex alkaa tekemään lähtöä eteenpäin ja sun tilanne tasapainottuu. Ei tarvi olla just nyt mistään huolissaan. Nauti :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 09:06:17

Gio: "ole varovainen -paljon rosvoja liikkeellä". Muuten näyttäisi tulevan ihan kiva reissu, että pidä hauskaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.7.25 09:07:15

Riina: näyttäisi menevän ihan hyvin. Paljon hauskanpitoa ja hyvää ruokaa. Mukavaa iltaa :)

Lähettäjä: kevätkissa 
Päivämäärä:   5.7.25 09:13:57

Mikä viesti henkioppaallani olisi, jos näihin saa yhteyden! Saa olla omituinenkin:)

Päivämäärä:   5.7.25 09:30:10

Kiitos jälleen, Aurora! Stressaa tuo asunnon myynti tosi paljon, ihan todella hurjan paljon.

Hurjaa, jos jo syksyllä mies ilmaantuu! En tiedä, mitä tästä ajattelen: juuri tällä hetkellä en edes haluaisi, mutta kun se on tässä tullut esille, niin kiinnostaa ihan uteliaisuudesta.

Henkioppaan viesti on jotenkin lohdullinen. Jos nyt vielä olisi odotettavissa jotain hyvääkin välillä.

Lähettäjä: Hukkakauraa 
Päivämäärä:   5.7.25 11:02:16

Mulla on kaksi vaihtoehtoa valita, kumman valitsen? Tiedän ettei kumpikaan ole mulle paras, mutta olen niin tienhaarassa kuin voi. Valitsenko sen jota olen jo jonkin aikaa miettinyt?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.