Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 82

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 07:55:14

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10064171&t=10064171

T: saatte kyllä erimielisyytenne sovittua. On aika paljon haasteita kun ootte niin erilaisia. Riitoja tulee aina vaan enemmän. Seksi toimii anteeksipyyntönä, mutta ei poista ongelmia. Näin vastattiin sulle :)

Re: Tarot 82

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 07:57:42

mitähännyt: sulle sanotaan että "laita omat asiat kaiken muun edelle" eli pidä huolta omista rajoistasi ja siitä että sulla on aikaa itsellesi ja omien kavereiden/harrastusten jne pariin. Parisuhde on kiva, mutta se ei saa olla koko elämä :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:00:27

Nasu: tähän on tulossa jotain muutosta lähiaikoina. Joku viesti näyttäisi että olis tulossa, mutta onko se sitten sellainen kaveri miltä sen oikeasti haluat saada. Tähän ei oikein haluttu vastata sen paremmin korteilla kuin henkioppaankaan puolelta, että odota ja anna asioille aikaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:01:14

Kisu: henkioppaan mukaan koira olis parempi ajatus ja sukupuolen pitäisi olla oikea.

Lähettäjä: Kevätkissa 
Päivämäärä:   19.6.25 08:02:53

Hei Aurora, miltä näyttää miestilanteeni nyt? Vieläkö kannattaa nettideittailla, vai pitäisikö selata exät uudelleen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:03:15

emu: kaikella on aikansa ja ihan vielä ei ole talon aika. Se mikä oikeasti on "teidän paikka" tulee kyllä vastaan. Ei ehkä ihan niin pian ja sellaisena kuin nyt ajattelet, mutta kärsivällisyys palkitaan.

Lähettäjä: mitähännyt 
Päivämäärä:   19.6.25 08:03:39

Aurora: tämä meni nappiin, nyt juuri käynnissä perustavaa laatua oleva kriisi liittyen omiin rajoihin. Koko viikon olen työstänyt sitä että onko tämä suhde sellainen että se tukee minun elämääni ja tavoitteitani vai ei. Hyvin on sun oppailla homma hoidossa!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:05:50

Kysymys: tunteet on negatiivisia toista naista kohtaan. Ongelmia on ilmeisesti vielä tulossa -mies itse vaikuttaa näihin asioihin jollain lailla (en saanut selville että miten) että se nainen aina aktivoituu häiriköimään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:07:17

Falafel: sulle sanotaan että n kolmen kuukauden sisällä tulee muutos asiaan. Vaihdat paikkaa omasta halustasi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:12:10

SyöksynköSementtii: meillä kaikilla on jotain mihin me uskomme. Toiset uskoo Jeesukseen ja toiset pieniin vihreisiin miehiin jotka lentelee ufoilla. Mihin sinä uskot ja mihin et, niin se on sun asiasi ja jos koet että tämä on pas*aa, niin silloin ehkä kannattaisi miettiä mikä saa sut siihen kuitenkin takertumaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:16:44

Kevätkissa: ex:t kannattaa jättää menneisyyteen. Hop kehoitti tarkistamaan eliittikumppanit sivuston tarjonnan jos siellä olisi jotain.

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   19.6.25 08:17:22

Näyttäiskö Sevetin suunnilla olevan hyvä juhannuskeli? :))

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 08:52:40

SK: ilima on ku morsian - välillä paistaa aurinko ja sitten taas ei :D

Mulle sanottiin et "kohta on juhannus" ja minä siihen että "niin mitä sitten?" ni vastattiin et "siellä on paljon miehiä etsimässä seuraa" - hmph. Ihan niinku mä olisin sitä seuraa etsimässä...

Ja kaikille jotka ihmettelee tätä, niin olemme noitasiskokset joilla omat jutut :)

Päivämäärä:   19.6.25 09:09:40

Hyvän vinkin sait, ei muuta ku sielläkin villahousut pilkkihaalarin päälle ja menoksi. :D

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.6.25 11:14:41

Lähettäjä: SK
Päivämäärä: 19.6.25 09:09:40

Hyvän vinkin sait, ei muuta ku sielläkin villahousut pilkkihaalarin päälle ja menoksi. :D

Laitappa kuvia kuinka sulla on villahousut pilkkihaalarin päällä :D
Tän mää haluan nähdä :D

Ps - ei oikein ole sellaista fiilistä että huvittaisi mennä katselemaan jotain kännissä sekoilevia ihmisiä, joten teen ehkä perinteisen juhannuksen ja juon kotona sen mitä juon ja pihamaalla odottaa klapikasa liiteriin siirtoa, joten sen kanssa on hyvä puuhailla jos kelit sallii.

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   19.6.25 12:18:15

Kiitos Aurora! Olenkin miettinyt että onko ne tunteet hieman ailahtelevia. Mies kun on hyvin eri ihminen esim.juoneena. Olen pohtinut, onko mies ottanut noissa tilanteissa (joissa meillä on ollut usein riitaa) yhteyttä naiseen ja siksi nainen edelleen roikkuu meissä. Saahan hän vastakaikua kuitenkin aina silloin tällöin, vaikkakin harvoin ja vain päihtyneenä. Olen myös miettinyt että kuvitteleeko tämä toinen nainen tämän perusteella että mieheni haluaisi todellisuudessa olla hänen kanssaan eikä minun? Ilmeisesti tällä toisella naisella on vielä tunteita pelissä kun miehen toiminta saa hänet reagoimaan ja jatkamaan mun kiusaamista?

Marraskuun lopussa oli tälläinen tilanne jonka katalysaattoriksi epäilin nimenomaan miehen yhteydenottoa tähän naiseen. Kiusailmoituksessa olleet jutut olivat hieman turhan yksi yhteen miehen suutuspäissään sanottujen sanojen kanssa.. Näetkö, oliko kyse tästä?

Päivämäärä:   19.6.25 12:21:57

Aurora: En siis ole lainkaan varma, onko mitään yhteydepitoa ollut mutta itsekin olen epäillyt asiaa. Asutaan kuitenkin eri kaupungeissa ja täysin eri piirit. Mies ei myöskään käsittääkseni ole somessa tai siis käytä sitä? En oikein tiedä, mitä muuta se voisi olla kuin suoraa yhteydenpitoa pari-kolme kertaa vuodessa?

Päivämäärä:   19.6.25 12:27:40

Laitappa kuvia kuinka sulla on villahousut pilkkihaalarin päällä :D
Tän mää haluan nähdä :D

^ Älä yllytä... :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.6.25 12:33:09

Kysymys, todennäköisesti mies on yhteydessä silloin tällöin tähän naiseen, ja kertoo tilanteenne naiselle hieman erilaisena; esim. teillä menee kotona huonosti, ei ole seksiä, olette eroamassa, mutta eroaminen ei jostakin syystä onnistu juuri nyt... En ole näkijä, vaan tämä oli loogista päättelyä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   19.6.25 12:38:43

Kiitos Aurora, totta ollaan erilaisia, mä möläytän heti jos on jtn ja hän keskustelee omassa päässään meidän molempien puolesta ja luulee päättävänsä.
Tuleeko seuraavaksi saunakutsu??

Päivämäärä:   19.6.25 12:55:46

Nomadi: Juurikin näin mä ajatellut. Sit taas se, miksi mies niin tekee, on hieman mysteeri. Onko kyse siitä että mies nyt vain on täysin juoppohullu jolla vaihtuu persoonallisuus juodessa? Onko kyse aidoista tunteista (tätä en kyllä usko koska miksi eivät sitten olisi yhdessä)? Onko kyse siitä että pelkää naisen tekevän jälleen jotain hullua ja siksi silloin tällöin ottaa yhteyttä (pitääkseen naisen rauhallisena)? Koska jos asia on noin, niin tätä naista on huijattu jo vuosia ja hän edelleen odottaa, että milloin päätyvät yhteen. Tai ei välttämättä alkuun ole huijattu mutta nyt suhteesta on jo todella kauan aikaa. Sen sijaan meillä menee älyttömän hyvin mutta tämä nainen olikin haukkunut mut tässä ilmoituksessaan harhaiseksi.. Musta nimenomaan kielii siitä ettei meidän todellisuus ja hänen tietonsa siitä oikein kohtaa.

Päivämäärä:   19.6.25 12:58:22

Yksi vaihtoehto on tietenkin niinkin tyhmä js samalla hyvin mahdollinen, et mies ottaa yhteyttä kun on juonut ja meillä on riitaa. Nostattaahan se kivasti siinä tilanteessa itsetuntoa kun saa taas tietää että kyllä, siellä varapenkillä edelleen istutaan ja odotetaan..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.