Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 81

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   24.5.25 08:17:34

Auroraa kaipaillaan, ketju 80 on täyttynyt.
Toivottavasti on vaan ollut kiireitä ja kaikki kunnossa <3

Re: Tarot 81

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   24.5.25 09:01:15

Hengissä ollaan ja kaikki ok. Oman elämän ruuhka-aika iski. Palaan kunhan tästä hiukan - nyt jo valoa tunnelin päässä- helpottaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.5.25 09:06:01

Noidat roviolle.

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   24.5.25 09:37:13

Tsemppiä!

Lähettäjä: Zen 
Päivämäärä:   24.5.25 09:49:19

Ihana Aurora! KAikkea hyvää ja paljon valoa!

Lähettäjä: Km 
Päivämäärä:   24.5.25 12:49:25

Mä oon jotenkin nyt tosi uupunut ja se tuntuu ihan henkisenä ja fyysisenä. Näyttääkö kortit tähän jotain?

Lähettäjä: rehti 
Päivämäärä:   24.5.25 15:08:43

Mitä mulle näytetään kesään kuuluvaksi? Kiitos jos ehdit!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.5.25 23:34:33

Mikä tää noidat roviolle juttu on- jotain pimeetä keskiaikaa edustavan ihmisen säikkymistä. Kun tänä päivänä tiedetään, että on paljon ihmisiä, joilla on näkemisen lahja - tai kirous - miten sen ottaa. Kyky on usein perinnöllinen eli johtuu jostakin tuntemattomasta geenistä tai itse en ainakaan ole keksinyt enkä kuullut tälle kyvylle ja sen periytyvyydelle mitään selitystä.

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   25.5.25 07:06:41

Hei Aurora,

olet aiemmin kertonut, että minulla on mahdollisuus alkaa elää omannäköistäni elämää ja löytää itselleni oikea koti, jossa viihdyn, mutta se edellyttää, että luovun jostakin. Nyt olen luopunut aika suurestikin.

Näetkö muutoksen elämäntilanteeseeni? Vieläkö mennään hitaasti vai joko kohta löydän sen ihan oman elämäni polun? Näetkö, kuinka pitkään jatkan yksin vaiko ehkä lopun elämäni? Onko muutto edessä vuoden päästä, kahden vuoden päästä?

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   25.5.25 17:55:10

Tsemppiä Aurora! Ehdin edellisen ketjun lopussa vielä kysymään A:n ja S:n tilanteesta että olisko heidän kuvaukset menneet toisinpäin, mutta ei sillä enää väliä, koska nyt on sitten käynyt se muutos, mistä sanoit. A ghostasi mut, joten se siitä sitten. Vielä kysyn tästä S:stä, onko hänen kanssa mitään toiveita, että tästä jotain tulisi vai onko vaan omaa toiveajattelua? Hän on siis ihan poikkeuksellisen hyvin muut huomioonottava ja tuntuu siltä, etten ole vastaavaan edes tottunut. Jos ei S:n kanssa tule mitään niin näkyisikö jotakin muuta koska/mistä löytyisi kumppani?

Lähettäjä: Nelli 
Päivämäärä:   26.5.25 13:42:04

Et ehtinyt vastata vielä yrittäjämieskysymykseen, ehkä se ei ole enää ajankohtainenkaan, ei taida olla parisuhteen perässä hän.
...Mutta, nyt uutena ilmestynyt elämään kuntosalilta yksi mies, joka vaikuttaa kivalta ja järkevältä. Ollaan nähty nyt salin ulkopuolellakin ja jatkostakin sovittu, miltä näyttää tämä juttu korteista katsottuna? :)

Lähettäjä: taasmennään 
Päivämäärä:   28.5.25 11:14:55

Nyt tarjolla uusi mies, monella tapaa sopiva ja vaikuttava. Mitä näet tilanteesta?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.5.25 10:59:30

Km: sulla on jotenkin tasapaino elämän eri osa-alueiden välillä vähän vinossa. Mikä vie sun aikaa ja energiaa mutta ei anna sulle mitään? Tähän on tulossa kuitenkin muutosta kun keksit sen mikä sitä sun elämääsi rajoittaa, niin osaat poistaa sen tai jos sitä ei voi kokonaan poistaa, niin ainakin pystyt rajaamaan sitä energiasi tuhlausta kyseiseen suuntaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.5.25 11:10:23

rehti: tää nyt ei kovin super huipulta kesältä näytä. Paljon ehkä vietät aikaa yksin ja mietit asioita välillä liikaakin, mutta nyt vaan ei ole se aika kun sun pitää mennä ja tehdä, vaan on se hetki kun sun pitää viettää sitä aikaa yksin ja tehdä niitä valintoja eri asioihin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.5.25 11:19:56

Vanha lehti: tiedät itse kun on aika toimia. Ihan vielä se ei ole. Et jää yksinäiseksi loppuelämääsi viettämään - itseasiassa tämä kaveri saattaa tulla nopeammin sun elämääsi kuin muutto ja muutos ylipäätään.
Muuttoon sanotaan että kahden vuoden sisällä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.5.25 11:27:38

e: älä hosu. Kaikella on aikansa. Kyllä tähän S:n kohdalle nousee että tästä voisi jotain tulla, mutta liikaa kiirehtimällä se asia ei etene ainakaan. Nauti siitä huomiosta mitä saat - vaikka tämä ei suhteeksi etenisikään, niin ainakin voit kokea sen, millaista sen oikean kumppanin kanssa suhde pitäisi olla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.5.25 11:37:35

Nelli: yrittäjämies etsii kyllä parisuhdetta, mutta kun ei oikein osaa sitä aikaa/tilaa tehdä elämäänsä, niin menee onnensa ohi monta kertaa.
Kuntosalin kaveri on oikeasti kiinnostunut, että sikäli kannattaa katsoa tämä ihan kunnolla. Vähän hitaanpuoleisesti kuitenkin näyttäisi etenevän tämäkin. Ehkä liikaa pettymyksiä tullut hänelle/molemmille, niin ei mennä kauhealla vauhdilla uuteen suhteeseen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.5.25 11:43:25

taasmennään: melko erilaisilta luonteilta näytätte, mutta kyllä tähän myös tunteita näyttäisi tulevan. Liikaa ajattelemalla asioita valmiiksi ei kannata edetä - eli sinä suunnittelet ehkä liian tarkkaan mitä ja koska ja kuinka ja toinen osapuoli ei sitten ole sellainen että hänen kanssaan tän kaltainen toimisi, että tarkkaile omia toimiasi/käytöstäsi ja miten hän niihin sun juttuihin suhtautuu.

Lähettäjä: Yksi 
Päivämäärä:   29.5.25 15:02:00

Tuolla oli vielä tarot 80 muutama vastaamaton ;)
Kiitos kun tulkitset :)

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   29.5.25 18:37:07

Hei Aurora pitkästä aikaa! Mitä kortit näyttävät minulle?

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   29.5.25 19:46:55

Hei!
Olenko oikealla tiellä oman henkisen kasvuni kanssa? Kuinka minulle ja parhaalle ystävälleni käy, jatkuuko ystävyys vai laimeneeko?

Lähettäjä: Äitienpäivä 
Päivämäärä:   29.5.25 21:57:39

Minulla oli tuolla edellisessä ketjussa yksi vastaamaton kysymys.
Kysyn nyt jo uuden eri henkilöstä. Parin vuoden takainen ihastus otti yhteyttä ja nyt sovittiin kahvittelut. Hän on vähän kauempaa, niin siksi asia ei onnistunut aikanaan. Voisko tästä tulla jotain, mitä näet meidän välillä?

Päivämäärä:   30.5.25 06:03:29

Kiitos, Aurora! Näetkö, onko uusi kaveri joku ihan uusi tuttavuus vai joku, jonka jo entuudestaan tunnen tai tiedän?

Ja ylipäätän kiitos, kun jaksat, viitsit ja haluat tätä meille tehdä.

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   30.5.25 19:11:56

Nostan tähän kun kysyin miten mun elämä sujuu ja vastauksena sain;

pöö: nostetaan esiin taloudellinen tilanne ja mahdollisesti siihen liittyvä epävarmuus asioista, mutta asiat näyttäisi ratkeavan kuitenkin positiivisesti sun kannalta katsoen.

Talous on juuri nyt parempi kuin ikinä niin jatkokysyin tapahtuuko jotain äkillistä isoa rahan menoa tai lopputili?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.5.25 19:12:31

Mistä revit näitä?

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   31.5.25 10:35:22

Mitä kortit kertovat minulle?

Lähettäjä: mökkiläinen 
Päivämäärä:   1.6.25 15:23:09

Olen aikaisemmin kysynyt mahdollisista mökkikaupoista, mutta sen jälkeen on moni asia muuttunut äkillisesti, vähän on semmoista surun ja luovuttamisen tuntua nyt ilmassa. Mitä sanot, pystymmekö pitämään nykyisen mökin vai onko se pakko myydä? Kumpi ylipäätään näyttää paremmalta vaihtoehdolta, myyminen vai jääminen?

Kiitos jos ehdit jossain vaiheessa vastaamaan kiireistäsi huolimatta.

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   2.6.25 21:37:39

Kiitos vastauksesta Aurora

Lähettäjä: tähtivaeltaja 
Päivämäärä:   2.6.25 22:01:30

Päivittäin huomaan huokailevani, että 'ikävä kotiin'. Mistä tämmöinen voi tulla, kun on kuitenkin ok koti, eikä erityistä haikailua minnekään. Pitäisikö muuttaa, vai mitä ihmeen kaipuuta tämä voi olla?

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   2.6.25 22:22:52

Mitkä miehen ajatukset minusta ja tästä koko "jutusta"?
Kiitos Aurora!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.6.25 20:33:49

Nyt on pakko kysyä. Sinkku ryhmässä on eräs mies. Pitäisikö mun laittaa hänelle viestiä?

Lähettäjä: Heppahullu 
Päivämäärä:   3.6.25 23:03:36

Miltä näyttää työtilanteeni suhteen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 07:35:23

Lady D: henkisen kasvun suuntasi on oikea.
Ystävyys näyttäisi jatkuvan ainakin tällä hetkellä. Voi toki tulla muutosta jos itse muutut henkisen kasvusi mukana.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 07:52:42

Äitienpäivä: haluatko suhteen vai parisuhteen? No ainakin tämä näyttäisi että tästä voisi jonkinlainen suhde tulla, mutta ehkä enemmän seksisuhteelta vaikuttaisi nyt.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:05:35

Vanha lehti: näyttäisi uudelta tuttavuudelta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:06:36

pöö: tulee jokin meno - näyttäisi liittyvän asuntoon.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:12:55

mökkiläinen: myynti olisi hyvä idea

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:14:45

tähtivaeltaja: pian on tulossa uusi paikka. Oma koti isolla tontilla maalla Espoossa.

Tämä henkilaudan vastaus kysymykseesi. Toivottavasti löydät kotiin :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:17:18

Qi: arvostaa oikealla tavalla. Pian odottaa kosinta.
Tämä henkilaudan vastaus - tosin sillä on omalaatuinen huumori ja ensin se vastasi "paha on panna" :D
Kehoitin sitä käyttäytymään ja sain sitten paremman vastauksen sulle.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:17:47

M: laita vaan :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:19:01

Heppahullu: töitä pitäisi löytyä. Henkilauta vastasi tähän "tielaitos" - ehkä itse keksit sit mitä se meinaa. Toivottavasti pääset töihin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.6.25 08:24:06

Kaikille yhdessä ja erikseen tiedoksi - käytän nyt henkilautaa moniin kysymyksiin ja saan sitä kautta suorempia vastauksia välillä. Vastaan vain niihin kysymyksiin mihin jotain tulee esille. Tämmöiset "mitä mulle kuuluu" kyselyt ei näytä pääsevän vastauslistalle kovinkaan helposti.
Koska mulla on myös omaa elämää, niin vastaan kun ehdin laudan kanssa juttelemaan tai kortteja selaamaan.

Jos siellä edellisessä on jotain vielä vastausta vaille, niin kysy uudestaan tässä kiitos.

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   4.6.25 09:02:02

Jahas, ei kuulosta hyvälle. Palaako talo tai iso vesivahinko, onko iso katastrofi?

Päivämäärä:   4.6.25 09:25:09

Kiitos, Aurora, jälleen kerran! On päivänselvää, että sinulla on oma elämä, eikä täällä esitettyihin kysymyksiin vastaaminen saa viedä liikaa aikaasi ja voimavarojasi.

Kiitos, kun vielä ehdit ja viitsit täällä kuitenkin käydä. Tuskin kukaan odottaa saavansa vastauksia tosi nopealla aikataululla. Ei ainakaan pitäisi.

Kaikkea hyvää sinulle!

Lähettäjä: Vadelma 
Päivämäärä:   4.6.25 09:28:10

Meillä yrityksen kanssa hieman suvantovaihe menossa ja pelkään,että alkaa mennä vieläkin huonommin. Miltä tuleva näyttää,pieni valonpilkahdus tunnelinpäässä? Vai jatkuuko kuten ennekin? Sekin kelpaisi B. Oma elämä on aika tasaista,juhlia/uusia kohtaamisia kesälle tiedossa?

Päivämäärä:   4.6.25 09:29:57

Onpas omalaatuisen hauska tuo sinun henkilauta :D Kiitos. Ei tuo ensimmäinenkään vastaus ihan huono ole tätä tyyppiä ajatellen..

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   4.6.25 09:59:51

Tämä tuolta tarot 80 :
Onko mulla rakkautta, romanssia tai pidempää juttua, näkyvillä?

Lähettäjä: pir 
Päivämäärä:   4.6.25 10:22:15

Onko taloudellinen tilanteeni parantumassa vai rämminkö tässä suossa vielä pitkäänkin?
Mitä muuta näyttää / kertoopi kortit?

Mäkin laitan tuolta edellisestä ketjusta omani :)

Lähettäjä: tähtivaeltaja 
Päivämäärä:   4.6.25 10:57:00

"Lähettäjä: Aurora-tarot
Päivämäärä: 4.6.25 08:14:45

tähtivaeltaja: pian on tulossa uusi paikka. Oma koti isolla tontilla maalla Espoossa.

Tämä henkilaudan vastaus kysymykseesi. Toivottavasti löydät kotiin :)"

Henkilaudan kautta on tainnut olla huumorihenki vastailemassa. Ehkä halusi näpäyttää meitä, jotka otamme henkimaailman helposti liian vakavasti.

Päivämäärä:   4.6.25 11:01:49

Missähän minun passi? Luulin, että on turvassa matkalla mukana olleessa minipussukassa.

Päivämäärä:   4.6.25 21:09:47

Aurora: Päätin vasta puolen vuoden suhteen yhteen mieheen. Oliko tämä hyvä päätös?

Viime viikolla tapasin erään miehen, jonka kanssa kemiat tuntuisi pelaavan, mutta pelkään, että olen taas väärässä ja siipeen tulee. Mitä näet tästä?

Lähettäjä: Pinni? 
Päivämäärä:   4.6.25 22:14:39

"Nää on kyllä niin mahtavia että pakko kysyä itsekin lisää;
Asuminen - miltä näyttää tulevaisuuden suhteen? Tästä on oudot vibat itsellä..
Rakkaus - juu, ei, ei mitään?
Talous - parempaan vai huonompaan?

Tuntuu elämä olevan niin monelta osin risteyksessä.."

Tässä uusintakysymykset vanhasta topasta 🙂

Päivämäärä:   5.6.25 16:34:43

Hei Aurora, pahoittelen, että soudan ja huopaan!

Kyselin siis (ihan tässä samassa ketjussa), onko minulle vielä joku vai elänkö loppuelämän yksin, ja kerroit, että vielä jonkun ihan uuden kaverin tapaan. Nyt tuo oikeastaan hirvittää: juuri tällä hetkellä jopa pelottaa ajatus uudesta parisuhteesta! Onko sellainen silti tulossa ja onko se turvallinen? Tuntuu, että olisi helpompi olla ihan yksin vain.

Kiitos taas etukäteen... nämä ovat vaikeita juttuja.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 11:58:20

pöö: henkiopas on sitä mieltä että katto menee rikki. Puu kaatuu päälle. Toivomme parasta tässä asiassa, että opas on väärässä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:01:03

Vanha lehti: on sitä muutkin soutaneet ja huovanneet näissä jutuissa :)
Sulle vastataan näin - tämä suhde on sellainen mitä aina olet halunnut. Pitäisi siis olla turvallinen. Toki aina voit kieltäytyä ottamasta sitä kumppania elämääsi - valinta on sun. Jos epäilyttää, niin sit vaan toteat että tämä ei ole mun juttuni.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:05:17

Vadelma: yrityksen meno pitäisi jatkua ihan ok - toki aina voisi mennä paremmin.

Omaan elämääsi sanotaan että uskalla mennä omien rajojesi ulkopuolelle ja tehdä jotain sellaista mitä et ole ennen tehnyt - älä ajattele liikaa sitä mitä muut ajattelevat susta. Henkioppaan sanoma tähän oli paljon suoraviivaisempi mutta samankaltainen ajatus siitä että uskalla kokeilla jotain uutta. Jos haluat niin kerron kyllä henkioppaan sanoman tässä :D

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:13:03

Miia: onko sulla haku päällä? Jos ei niin laita se tinderi tulille tai mihin nyt sitten haluatkaan laittaa. Mitään ei löydy jos ei etsi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:14:10

pir: näyttäisi että vuoden sisällä tilanne kääntyisi parempaan päin :)
Pidän peukkuja asialle.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:33:14

.: passisi näyttää kadonneen eikä löydy. Kannattaisi hankkia uusi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:35:00

Miisa: on ollut ihan hyvä idea erota edellisestä kaverista. Tämä uusi kaveri näyttää olevan hyvä tyyppi, että jatka vaan ihan rauhassa tutustumista.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:41:29

Pinni?: asuminen on ehkä tulossa muutokseen - jotain tässä on vähän epäselvää (niinkuin itsekin sanot niin oudot vibat) ja kaikki ei ehkä mene niinkuin pitäisi. Selvinnee syksyyn mennessä tämä juttu- elokuussa ehkä?
Rakkauteen vahva ehkä. Joku tässä taitaa olla kuvioissa mukana ja jos se on sellainen jonka kanssa seksi toimii todella hyvin, niin kehoitetaan ottamaan se. Siis mikäli on muitakin vaihtoehtoja näköpiirissä.
Talous näyttäisi olevan ihan ok, vaikka ei nyt mitenkään suuria rahavirtoja olekkaan tulossa. Kohtuus kaikessa, niin pärjäät ihan hyvin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.6.25 12:46:34

Nyt voitte itse vaikuttaa siihen teenkö tulkinnan korteilla vai henkioppaalta kysymällä. Jos haluat korteilla, niin laita viestisi perään T ja jos oppaalta, niin HOP. Mikäli ei ole valittuna kummalta haluat vastausta, niin valitsen itse sen mikä tuntuu oikeammalta.

Henkioppaani huumori on erittäin omalaatuista ja melko suoraviivaistakin, että ainakin mulla on ollut hyvin hauskaa sen kanssa keskustellessani.
Kehoitti myös kertomaan, että löydyn instagramista ametistitarot nimellä, jos haluatte seurata. Melko alkuvaiheessa vielä siellä jutut, mutta sisältöä tulee sinne kun ehtii.

Lähettäjä: Ba Mi 
Päivämäärä:   8.6.25 14:19:52

Nyt kun on mennyt tovi ja naamiot pudonneet niin kysyisin miltä näyttää.
Erottiin miehen kanssa. Kovasti yritti myöhemmin saada takaisin.
Oliko miehellä taustalla jotain sutinaa muualle tai liittyikö
mahdollisesti harrastukseensa mistä meillä on tietystä syystä ollut jotain erimielisyyksiä vai oliko vaan hankala luonne ja jos se, niin ihan vaan koska luonne vai oliko narsistinen luonne?
Oliko ja onko päätös oikea pysyä erossa?

T

Lähettäjä: Ba Mi 
Päivämäärä:   8.6.25 14:20:52

Ja ei siis asuttu yhdessä eikä oltu naimisissa.
Eron jälkeen kyllä puhui että olisi kihlannutkin jne.

Päivämäärä:   8.6.25 15:20:43

Auts.. totta :D
Ei siis ole haku päällä.
Toki, ei mulla ennenkään ole ollut, niin on vain tapahtunut. :)

Päivämäärä:   8.6.25 15:46:53

Kiitos, Aurora... hui, nyt kyllä vähän jännittää! Toivottavasti ei ole vielä ihan heti nurkan takana, jos vaikka vasta ensi keväänä tai jotain... Apua! :D

Päivämäärä:   9.6.25 08:59:13

Passi on siis kadonnut niinkuin Aurora sanoi.. olisiko täällä joku muu, joka osaisi kertoa, mihin se katosi, N 12 vaikka, joka aika hyvin kertoi, mihin minun sukkapussi oli kadonnut.. Tai kuka muu tahansa jos voisi kertoa, jos vaikka saisin sen takaisin.

Lähettäjä: Vadelma 
Päivämäärä:   9.6.25 09:32:22

Ehdottomasti saa kertoa mitä sanottavaa henkioppaalla on.Mielenkiinnolla odotan.

Lähettäjä: Niisku 
Päivämäärä:   9.6.25 14:21:34

Mun elämässäni on nyt Jaakko, Juha ja Jari. Miltä näyttää minun ja heidän tulevaisuus?

Lähettäjä: en ole N12 
Päivämäärä:   9.6.25 15:55:07

Piste, mutta veikkaan vessaa eikä hajuakaan mikä vessa ja missä- pöntön ja seinän väliin, valkea pönttö. Ihan puhdas mutu.

Päivämäärä:   9.6.25 18:49:48

Lähettäjä: en ole N12
Päivämäärä: 9.6.25 15:55:07

Piste, mutta veikkaan vessaa eikä hajuakaan mikä vessa ja missä- pöntön ja seinän väliin, valkea pönttö. Ihan puhdas mutu.

Päivämäärä:   9.6.25 21:28:43

Jee, hienoa että olet somessa!
Minulla mieskuvio vielä auki, kommunikaatio jäätyi vähän, mutta tapaaminen tulossa muutaman viikon päästä. Onkohan miehellä elämässään niin paljon muuta nyt pysty/halua minua elämäänsä?
Ja työkysymys: olisi tulossa uusi mahdollisuus syksylle, uusia yhteistyökumppaneita mahdollisesti, joilla niin hyvät yhteydet, että tämä olisi unelma!! Voiko tälle kysyä mitään viestiä, ei ole siis juuri tähän hetkeen?
Kiitos! Ei väliä kummalta kysyt :D

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   10.6.25 06:06:29

Tässä on tovin nyt ollut arki aika kuormittavaa ja nyt näkyy ilon pilkahduksiakin elämässä.

Mitä kortit näyttävät tai haluavat kertoa mulle ihan mistä vaan?

Päivämäärä:   10.6.25 06:47:57

Kiitos.

Lähettäjä: Pir 
Päivämäärä:   10.6.25 06:49:48

Kiitos Aurora <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.6.25 08:30:07

Ba Mi: melko narsistiselta tämä kaveri näyttää - ei ehkä ole ihan narsisti, mutta hyvin paljon sinne päin kuitenkin. Ero näyttäisi olleen oikea ratkaisu ja ei näytä hyvältä idealta takaisin palaaminenkaan. Tunteet puuttuvat (on ollut jotain tunteita joo, mutta yhteenpalaaminen vaatisi muuta kuin mitä on ollut). Muita naisia ei kuvioihin nouse, että sikäli voit olla ihan rauhassa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.6.25 08:33:01

Miia: joskus niitä tulee vastaan kun on ns ovi auki omassa elämässä oikealla tavalla. Nyt sulla ei ehkä ole se ovi auki, niin se "laita haku päälle" on sitä oven avaamista toiselle ihmiselle että se voisi tulla sun elämään.
Saatko kiinni ajatuksesta? :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.6.25 08:41:35

Vadelma: mene alasti uimaan, niin kohta näkyy puoliso :D

Henkioppaani on maskuliinienergiaa, niin sen jutut on toisinaan melko erilaisia kuin mitä feminiinienergia antaisi. Mulle se on sanonut mm: " laita naama kuntoon" -olin lähdössä kauppaan. Aika alussa vastasi saksaksi yhteen kysymykseeni ja monia muita sellaisia "vähän tässä läpällä heitän juttua" vastauksia. Toisaalta en mä ehkä kovin tosikkoa henkiopasta itselleni haluaisikaan :D

Lähettäjä: Smirre 
Päivämäärä:   14.6.25 08:42:54

Miltäpä näyttää rakkauskesäni, tuleeko muutoksia suhderintamalle? Tapailumies on mutta liekö hän tosissaan tässä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.6.25 08:51:17

Niisku: Jaakon kanssa näyttäisi olevan molemminpuolisia tunteita ja tästä voisi tulla jotain oikeaa ja pysyvää mikäli osaat päästää irti näistä kahdesta muusta kaverista. Juhan kanssa juttu ei oikein lähde eteenpäin - tavallaan ihan ok, mutta sitten kuitenkin jokin jumittaa. Jarin kohdalle sanotaan että jotain muutosta tässä on tulossa, mutta ei kuitenkaan sellaisia tunteita näy (mitä Jaakon kohdalla) että kannattaisi odotella henkeä pidätellen tän olevan se unelmien prinssi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.6.25 08:52:19

Koitan ehtiä jatkamaan iltapäivällä taas :)

Päivämäärä:   14.6.25 10:27:39

Kiitos Aurora ja ymmärrän mitä tarkoitat
Ehkäpä ovi pysyy vielä toistaiseksi tai ainakin hetken vielä kiinni.:)

Lähettäjä: Possu 
Päivämäärä:   14.6.25 10:48:45

Tuleeko meille työkaverini kanssa mitään sen kummempaa?

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   14.6.25 11:11:35

Kiitos Aurora, sain ajatuksilleni vahvistusta, että oikealla tiellä ollaan :)

Jatkokysymys: sain äidiltä kultaisen kaulakorun ja hukkasin sen jonnekin jo tovi sitten. Näkyykö vinkkiä, missä se voisi olla?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.6.25 08:10:00

Qi: mies on tavallaan kiinnostunut susta kyllä, mutta vähän huonosti näyttäisi lähtevän liikkeelle eikä kovin sujuvasti etene sittenkään mikäli jatkoa seuraisi. Vastustaa alusta alkaen pikkusen joka tavalla.
Yhteistyökumppanille näytetään paljon vihreää valoa ja tää vaikuttaisi todella hyvältä jutulta. HOP sanoo tähän korttien lisäksi - Näyttäisi että tulee hyvä juttu. Paljon ammatillista osaamista. Ok asiakas.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.6.25 08:14:44

Nallenpoikanen: valoa kohti olet menossa. Pikkuhiljaa asiat asettuvat tasapainoon. Talouspuoli ehkä eniten hidastaa kaiken sujumista kunnolla, mutta senkin kanssa pärjäät kyllä kunhan et tuhlaile liikoja. Joihinkin asioihin olisi hyvä muuttaa näkökulmaa, niin sillä tavalla ne selkiytyisivät ja tilanne helpottaisi. (ei kerrottu sen tarkemmin mitä nää olis)

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   15.6.25 08:24:50

Kiitos siltä tuntuukin että vihdoinkin valoa kohti menossa. Ja hyvä jos talouspuolenkin kanssa pikkuhiljaa pärjää, aikamoista rämpimistä on ollut viimeiset pari vuotta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.6.25 08:25:57

Smirre: kesälle ei oikein mitään ihmeempää näkynyt. Ihan kivalta näyttää, mutta ei ehkä sellaista mitä ajattelet. Tapailumies tässä on kyllä, mutta ei kovin tosissaan näytä olevan - ehkä enemmän seksin takia ns rusinat pullasta juttu.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.6.25 08:27:45

Possu: henkiopas vastaa tähän - on vain flirttailua ajan kuluksi. Ei oikeaa kiinnostusta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.6.25 08:28:48

Lady D: henkiopas vastaa tähän - makuuhuoneen kaapissa jonkin vaatteen taskussa. Toivottavasti löytyy :)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   15.6.25 12:34:03

Hei Aurora!
Tuli erimielisyys miehen kanssa, saadaanko asia sovittua? HOP

Päivämäärä:   15.6.25 13:17:11

Iso kiitos Aurora!!

Lähettäjä: Smirre 
Päivämäärä:   15.6.25 14:06:12

Ajattelin että kesäni on yksinäinen, tylsä ja menee lähinnä töitä tehdessä, niin että ihan hyvä jos ei ole mitä ajattelin... kiitos tulkinnasta.

Lähettäjä: mitähännyt 
Päivämäärä:   15.6.25 16:58:54

Seurustelusuhde alkanut, paljon hyvää mutta myös kysymysmerkkejä ilmassa. Mitä näet ja mihin pitäisi kiinnittää huomiota?

Lähettäjä: Possu 
Päivämäärä:   15.6.25 18:19:22

Ok, näin vähän ajattelinkin. Kiitos.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   16.6.25 13:18:55

Mitä näyttäytyy parisuhderintamalla minulle?

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   16.6.25 20:20:30

Yksi kissoistamme menehtyi ja nyt on herännyt varovainen ajatus uuden hankkimisesta. Voisi olla hyvä yksilö kiikarissa jos vain uskaltaisi päättää näin. Näetkö onko tässä mahdollisuus uuteen perheenjäseneen, vaiko pitäisikö vielä odottaa hetki että olisi aikaa koiralle? Unelmien hevosta odotellaan myös syntyväksi jos sukupuoli täsmää, malttamattomana tämäkin tieto kiinnostaisi.

Lähettäjä: emu 
Päivämäärä:   17.6.25 19:29:13

Ollaan ostamassa miehen kanssa taloa. Onko meille näkyvissä jotain taloa mistä voisimme tehdä tarjouksen vai ei? Kävimme keväällä katsomassa sinistä omakotitaloa ja molemmat tykästyimme siihen, mutta mies ei silti halunnu tehdä talosta tarjousta (ainakaan silloin). Omassa mielessä tämä talo vielä pyörii koska olisin siittä ollut valmis tekemään ehdollisen tarjouksen. Pitäisikö minun vain unohtaa tämä sininen talo vai voisiko miehen mieli vielä muuttua?

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   17.6.25 22:01:50

Onko miehen tunteet vihdoin toista naista kohtaan todella kuolleet tai vain negatiivisia? Voinko jo luottaa häneen?

Tuleeko toisesta naisesta vielä kuulumaan vai joko hän jättää meidän rauhaan? Vai hautooko vielä kostoa ja roikkuu henkisesti tunnetasolla mun miehessä? Onko ymmärtänyt että mies todella valitsi mut?

Lähettäjä: Falafel 
Päivämäärä:   17.6.25 23:00:25

Työskentelenkö pitkään nykyisessä työpaikassani? Saanko asiat järjestymään niin, että jaksan paremmin pitää energiat balanssissa ja työ ei vie "kaikkea'?

Lähettäjä: SyöksynköSementtii 
Päivämäärä:   18.6.25 04:30:13

Näetkö olenko hieman yksinkertainen ja helposti toisten harhaanjohdatettavissa, kun annan edes jotain painoarvoa elämässäni tällaiselle p*skalle?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.