Lähettäjä: KLO
Päivämäärä: 14.5.25 11:24:49
”en ole koskaan kokenut voivani niin hyvin kuin olin pätkäpaasto yhdistettynä vähähiilihydraattiseen dieetillä”
Tästä olen kuullut tosi paljon hyvää. Tosin monilla siinä on ensin pohjana ketoilu ja sitten otetaan mukaan pätkäpaasto.
En oo ite kokeillut koskaan ketoilua. En tiedä miten vaikeaa se olisi kasvisruoalla. Varsinkin kun syön vegaanisesti. Kirjoitin viimeksi siitä, että voisi panostaa nyt proteiinien lisäämiseen. Ketoiluun asti en varmasti taivu, mutta voisi ehkä laskea, että saisi aina edes sellaiset 50 grammaa per päivä. Noin muuten mulla tavoitteena on enemmän pysyä tässä painossa, jonka saavutin ja yrittää saada syömistä mahdollisimman terveelliseksi. Laitoin sille nyt pienen pudotuksen tavoitteeksi, mutta enemmän tää olisi elämäntavan hiomista kuntoon.
Mese, mulla ei mitään tasaista rytmiä mun paastoilulla, niin oon suosinu sellaista sovellusta kun Fasty. Aikaisemmin oli Fastic, mutta siinä on tosi paljon mainoksia, joihin kyllästyin. Mun mielestä tollaisen sovelluksen avulla on helpompi pitää syömisten välinen paasto hallussa. Mulla on nyt valittuna 16 tuntia, kun löysensin sitä silloin kun pääsin tavoitepainoon. Aikaisemmin oli 18 tuntia. Vaikka arkena aloitan syömisen töissä joskus 11-12 välissä, niin saatan viikonloppuna syödä jo kahdeksalta tai vaihtoehtoisesti viikonloppuna voin aloittaakin syömisen vasta neljältä. Koska siinä on niin paljon vaihtelua, niin itseä tommoinen sovellus on auttanut.
Mese - pituus: 178cm - lp: 88,4kg - tp: 78kg - nyt: 88,0kg
Pikkutytöt: pituus 176cm - lp 98kg -tp 80kg -nyt 92,6kg
Näkymätön vieras: pituus 160 cm - lp 99,8 kg - tp 64 kg, nyt 99,4 kg.
Nasu: pituus 170cm- lp 129 kg - tp 70 kg - nyt 97 kg.
CHA: 165cm, LP 84kg, TP 70 kg, uusi tavoite 65kg, nyt 70kg
KLO: pituus 159 -lp 58 kg -tp 55 kg -nyt 57 kg
|