Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 79

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   20.4.25 10:38:13

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10016859&t=10016859

WTF: ei tämä suhde ehkä ihan tähän lopu, mutta ongelmana tässä on tunteiden puute - ihan kiva kaverisuhde, mutta ei näy sen kaltaisia tunteita kuin pitäisi.
Kumppanisi ei oikein tiedä miten ottaisi asian puheeksi sun kanssa. Saattaa tehdä jonkin ehdotuksen suhteen jatkosta, mutta itse tiedät onko se sitä mitä haluat.

Re: Tarot 79

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   20.4.25 10:45:37

Juhan tyttö: melko romanttisissa ajatuksissa kaveri näyttää olevan - ettei peräti aikoisi kosia - ainakin sen kaltaisia vihjeitä tässä näkyy.
Muutto saattaa tulla aikaisemminkin kyseeseen kuin mitä nyt itse suunnittelet - tulossa kuitenkin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   20.4.25 10:54:30

Paluutako: uutta rakkautta ei juuri nyt näy, mutta tämä hetki yksin olisi sulle hyväksi - miettiä mitä haluat ja mitä et.
Ex kaipaa sitä teidän helppoa yhdessäoloanne, mutta ei ole kovinkaan isosti muutosta tehnyt omissa toimissaan. Vähän jotain, mutta onko se riittävästi - tuskin. Sulla on kuitenkin jo katse eteenpäin, että tuskin haluat palata yhteen ja vaikka palaisittekin, niin se ei välttämättä olisi kovin pitkä yhteenpaluu.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.4.25 11:19:33

Kiitos ennustuksesta. Muuttoasia on tosiaan aivan kysymysmerkki. Nykyasuntoon ei onneksi liity suurta tunnetta. Ehkä siihen on tottumuksesta kiintynyt, kun seitsemän vuoden rajapyykkikin lähestyy asustelussa. Se mitä kortit sanoivat projektista, oli järkevää.

Hyvä että rakkausasioista tuli kaksi vaihtoehtoa, kun en itsekään tiedä, olenko sinkku vai varattu.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   20.4.25 12:50:27

Hei Aurora!
Kannattaako mun vaihtaa autoa pian? Vai vielä pitää vanhaa?

Lähettäjä: Missä on m strömsö 
Päivämäärä:   20.4.25 13:40:05

Näetkö korteista onko onnea jos lähden nyt kylille kohta. Vai jäänkö kotiin.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   20.4.25 13:57:00

Onko hyviä suomalaisia jäätelöpuikkoja/tuutteja enää olemassa? Ne -ton -ton -ton -jäätelöt on karkoittaneet minut jo kauan sitten kauas suomalaisjäätelöistä.

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   20.4.25 14:07:20

Miltä parisuhteen jatko näyttää? Entä yhteiseen lapseen liittyvät erimielisyydet?

Lähettäjä: Ursula 
Päivämäärä:   20.4.25 19:30:15

Miten hemmetissä oikein pitäisi suhtautua tuohon velipoikaan? Miten hänen kanssaan oikein pitäisi kommunikoida vai onko vaan parempi että ollaan mahdollisimman vähän tekemisissä?

Lähettäjä: veritas 
Päivämäärä:   20.4.25 23:55:30

Mitä kortit sanovat siitä vaihtoehdosta, että alkaisin käyttää uudelleen alkoholia? Lopetin yli vuosi sitten, koska join säännöllisesti ja liikaa. Luovuus ja sosiaalinen elämä kärsi ehkä kuitenkin lopettamisesta. Tiedän, ettet katso terveysasioita, ja terveyteen juomien jättäminen vaikuttikin yllättävän vähän, tai ehkä odotin siltä liikaa. Mutta miten juominen tai juomattomuus vaikuttaa noin yleistilanteeseen?

Lähettäjä: Dandilion 
Päivämäärä:   21.4.25 00:01:44

Mitä kertoisit minulle? Kun kaikki ahdistaa vaikka kaikki on lähes hyvin. Tuleeko anoppiongelmaan koskaan ratkaisua? Pysyykö parisuhde tämmöisenä?

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   21.4.25 00:09:32

Voisitko katsoa mitä minulle näyttää. Elämä tuntuu hankalalta ja kaikki ahdistaa. Helpottaako tämä. Ja miltä näyttää elämäni muuten, löydänkö itselleni ikinä hyvää puolisoa tai tyytyväisyyttä tähän elämään.

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   21.4.25 18:31:54

Tahtoisin kuulla lisää miltä tulevaisuus näyttää. Miten päästä uupumisesta? Mitä mun pitäisi tehdä? Työ vaihtoon? Vai luopuako hevosesta? Jos näin niin mitä sitten?

Lähettäjä: Ostaja 
Päivämäärä:   22.4.25 20:21:30

Tietääkö se kolmas asunto, jota haluaisin käydä katsomassa, mutta myyjälle ei oikein sovi mikään aika tulla katsomaan, pelkkää harmia?
Entä mitä myyjän päässä liikkuu, miksi on myynti-ilmoitus, kun ei ole halukas asuntoa näyttämään?

Lähettäjä: Huoli 
Päivämäärä:   23.4.25 06:40:16

Hei Aurora! Kaksi kysymystä. Näetkö mikä itselleni merkityksellisimmällä hevosellani on(omistan siis useita, mutta yksi iso ruunikko läsipää, tupsujalka, on mulle rakkain) jo useamman vuoden vaivannut? Ja toinen kysymys. On mies johon olen tuntenut vetoa jo kohta puolitoista vuotta. Montaa kertaa ei olla nähty, viime kerrastakin jo monta kk. Viestitellään kuitenkin satunnaisesti. Mitä hän ajattelee minusta? Mietin häntä päivittäin.

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   23.4.25 07:06:49

Olo on kuin vähän hukassa olisi.
Mitäpä siis rakkauselämään?
Erottiin juuri miehen kanssa enkä tiedä oliko se päätös oikea.
Syy mikä siihen johti, oli aika heppoinen. Jääräpäitä ollaan molemmat ja toinen ehkä vähän räiskyvämpikin.
Mitä siis kortit sanoo tästä tilanteesta?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.4.25 07:22:59

Mulle ei tarvitse vastata, toki saa jos näet vastauksen. :D Meni väärään ketjuun. Omg... :D

Päivämäärä:   23.4.25 12:43:05

P, Ihana :D

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   23.4.25 21:43:06

Hei Aurora! Kysymyksiä..
Ylihuomenna olisi tulossa mielenkiintoinen tapaaminen uuden asiakkaan kanssa. Olisikohan tässä potentiaalia isompaankin yhteistyöhön?
Pari viikon päästä olisi tapaaminen yhden kollegan kanssa. Valitettavasti hän on vähän flirtti ja olin häneen joskus ihastunut.. hän tietysti naimisissa eli toisinsanoen ei ole saatavilla. Hänellä on sellaisia ammattitaitoa ja kokemusta, joita en muualta löydä ja haluaisin tehdä hänen kanssaan yhteistyötä ja oppia häneltä. Onkohan tämä huono idea vai voisiko tästä tulla jotain fiksua?

Lähettäjä: IJH 
Päivämäärä:   23.4.25 21:56:19

Uskallanko edes kysyä, mutta miltä työllistymistilanteeni näyttää?

Lähettäjä: Alexandra 
Päivämäärä:   23.4.25 22:19:16

Heippa taas, minkälainen loppukevät ja kesä olisi tiedossa minulle?

Aiemmin kyselin siitä reissusta onnistuuko ja kerroit että mahdollisesti, mutta ei niin kuin alunperin suunniteltu. Joo reissu on tulossa syksylle, mutta ei alkuperään suunnitelman mukaan, kohde vaihtui lähemmäksi ja vähän edullisemmaksi. Jenkkien matka siis sai siirtyä nyt johonkin tulevaisuuteen (toivottavasti toteutuukin vielä).

Lähettäjä: WTF 
Päivämäärä:   24.4.25 07:01:19

Nyt ei mennyt ihan tulkinta nappiin, oli keskustelu ja kävi ilmi että tunteita on aika paljonkin ja monenlaisia mutta myös menneisyyteen liittyviä asioita mitä pitää ratkoa ennen kuin suhde pääsee etenemään. Vielä ei tiedä miten tulee lopulta käymään mutta jatketaan eteenpäin ja puhutaan läpi vaikeita asioita.

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   24.4.25 07:16:15

Moi, mitä elämä näyttää mulle? <3

Lähettäjä: Maya 
Päivämäärä:   24.4.25 12:56:25

Hei Tarot, jaksatko katsoa mulle miten käy yhden virallisen ison jutun kanssa, toteutuuko se vai onko edessä b suunnitelma.

Lähettäjä: Hoohoo 
Päivämäärä:   24.4.25 13:05:32

Horoskooppi-Leijona: aamulla heräät virkeänä, mutta tiedät että päivä tuo karvanaamaisia ja kiharaisia haasteita. Niistä selviät Sisulla. Perseilyä saattaa myös esiintyä mutta sinivuokot puuttuvat eduksesi peliin. Tästä tulee hyvää päivä!

Lähettäjä: CC 
Päivämäärä:   24.4.25 17:54:11

Miltä mun tulevaisuus näyttää yleisesti? Onko tapahtumassa jotain muutosta (hyvää tai huonoo)? Itellä on jotenkin sellanen tunne että jotain olisi tapahtumassa, mutta onko se vaan jotain omaa kuvitelmaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   24.4.25 19:28:27

Lähettäjä: P
Päivämäärä: 20.4.25 13:57:00

Onko hyviä suomalaisia jäätelöpuikkoja/tuutteja enää olemassa? Ne -ton -ton -ton -jäätelöt on karkoittaneet minut jo kauan sitten kauas suomalaisjäätelöistä.

Hetken mietin et mitä hittoa, mutta selvisikin sit kyl että väärässä paikassa :D

Tein tälle kysymykselle kuitenkin tulkinnan "KVG" apua käyttäen ja kehottaisin sua katselemaan pienempiä jäätelötehtaita - ainakin Tampereen jäätelötehdas, Helsingin jäätelötehdas, Vanha Porvoon jäätelötehdas ja Karhulinnan jäätelö Porissa löytyi pikaisella haulla. Muitakin varmaan löytyy jos noista mikään ei osu likelle asuinpaikkaasi.

Muille kysyjille, niin koitan ehtiä ja jaksaa huomenna vastailla teillekin.

Lähettäjä: Missä on m strömsö 
Päivämäärä:   24.4.25 19:49:35

Jos vielä kävisi kaupassa, tapaisinko "hänet" joka on mielessäni.??

Päivämäärä:   24.4.25 20:10:17

"Muille kysyjille, niin koitan ehtiä ja jaksaa huomenna vastailla teillekin."
Kiitos! <3

Lähettäjä: Kirsikka 
Päivämäärä:   24.4.25 20:38:31

Löydänkö enää elämänkumppania...

Lähettäjä: Grål 
Päivämäärä:   24.4.25 21:47:01

Nyt tulee hassu kysymys mutta mulla oli asiat kaikkinensa tosi hyvin ja olin onnellinen tuossa muutama vuosi sitten. Kaikki sujui hyvin paitsi että oli toki luonnollisia menetyksiä esim. Ikääntyneissä lemmikeistä.
Sitten tapasin miehen ja rakastuin, voisiko enää tämän paremmin mennä?
No siitä se onni sitten kääntyi ja tuntuu että moni asia lähti alamäkeen.
Nyt kun erottiin niin onni tuntuu taas kääntyneen ja kaikkea hyvää tapahtuu ja ystävien kanssa menoja siunaantui jne.
Kortit, kertokaa mistä oli/ on kyse vai oliko vaan sattumaa?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 17:44:50

T: tänkaltainen kysymys ei oikein ole korteille kovinkaan hyvä, mutta näyttäisi että jos joku sopiva tulee vastaan, niin kannattaisi harkita vakavasti vaihtamista.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 17:46:47

Missä on m strömsö: sori - en päivystä täällä 24/7/365, mutta mitään ei saa jos ei yritä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 17:53:21

Nimetön: parisuhteessa jollain tavalla katselette eri suuntiin (ilmeisesti tämä lapsen asia hiertää) ja jopa mietitte eroakin. Tähän on löydettävissä tasapaino kyllä, mutta se vaatii keskustelua ja molempien joustamista asioissa. Tunteitahan teillä on paljonkin toisianne kohtaan.
Ilmeisesti sinä olet tässä lapsen asiassa tiukemmalla linjalla kuin toinen osapuoli ja joskus on ihan hyvä pitää niistä rajoista ja periaatteista kiinni ja toisinaan miettiä että voisiko niistä joustaa jonkin verran. Mieti mitkä on ne asiat mistä voit joustaa + kuinka paljon ja kysy sitten kumppaniltasi että mistä hän on valmis joustamaan - näin ehkä löytyisi se sopuratkaisu tilanteeseen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 18:02:16

Ursula: sulle vastataan näin - suhtaudu veljeesi rakkaudella. Te ootte luonteiltanne niin erilaiset, että se tekee tämän tilanteen haastavaksi ja tän on tarkoitus opettaa sulle jotain. Älä yliajattele asiaa liikaa - on turha stressata asialla mille et mitään voi. Pidä yhteyttä juuri sen verran kuin koet hyväksi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 18:11:07

veritas: alkoholin käyttö aiheuttaa aina jotain meidän elimistölle eikä se ole kovin positiivista. Liiallinen käyttö on melko huono idea, mutta onnistuisiko kohtuukäyttö?
Se luovuus ja sosiaalinen kanssakäyminen onnistuu kyllä selvinkinpäin, mutta vaatii hiukan harjoittelua.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 18:27:20

Dandilion: sun elämässä on nyt melko isoja muutoksia ollut/tulossa ja ne aikaansaa sitä että kaikki tuntuu kaatuvan päälle, mutta tämä kaikki on ohimenevää ja omalla ajattelutavallasi voit myös vaikuttaa siihen ahdistukseen. Parisuhde pysyy ennallaan jos kumppanisi ei halua muutoksia tehdä - haluatko sinä että jotain muuttuu? Kerro sille kumppanillesi mitä mielessäsi liikkuu.
Kaikkinensa sun elämää voi helpottaa anoppiongelman ratkeaminen - jotain muutosta siihen on tulossa - ei ihan helpolla ja isojakin keskusteluja voit joutua käymään hänen kanssaan, mutta jokin teidän välillänne muuttuu kuitenkin näiden asioiden läpikäymisen myötä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 18:34:11

Viiva: näyttäisi että sun ajatukset pyörii ympyrää ja se tekee sitä ahdistusta. Jos löydät jonkun jonka kanssa keskustella asioista, niin voit saada uusia näkökulmia ja ajatuksia. Monesti me ei nähdä sen oman ympyrän ulkopuolelle, vaan ajatukset menee samaa rataa ja silloin puhuminen voi avata niitä ajatuksia hiukan laajempaan näkökulmaan. Kaikki keskustelukumppanisi eivät ole ehkä kovin luotettavia, että mieti kenelle avaudut asioistasi.

Lähettäjä: veritas 
Päivämäärä:   25.4.25 18:42:00

Kiitos, Aurora. Ihan vielä en uskalla kokeilla kohtuukäyttöä. Olen joskus ennenkin pitänyt taukoja, ja aika vääjäämättömästi se kohtuukäyttö on aina lipsunut niiden jälkeen pikkuhiljaa liian paljoksi. Mutta hyvä, että sellainenkin vaihtoehto on, eikä siellä ilmeisesti mitään viikatemiestä näkynyt ainakaan kohtuumäärillä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 18:43:37

Liisa: tuoko se hevonen sulle positiivisuutta elämään vai huolia & murheita? En näkisi että siitä on syytä luopua, koska se vaikuttaa olevan sulle ilon tuoja omalla tavallaan.
Sä ajattelet asioita selkeästi ja osaat katsella elämääsi ns ulkopuolisen silmin - mitä sanoisit samassa tilanteessa olevalle kaverillesi? Olisiko se työn vaihto hyvä idea? Palaudutko sä vapaapäiviesi aikana eli onko sulla voimia ja intoa mennä töihin ja sit parin päivän päästä taas väsymys iskee. Muistatko hemmotella itseäsi myös? Onko sun mahdollista tehdä töitä tässä hommassasi vaikka 60% tai 80%? Kevennettyä viikkoa jonkin aikaa.
Tällä hetkellä monella on uupumista ja nimenomaan töistä johtuvaa, että et ole tän asian kanssa yksin. Tsemppiä :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   25.4.25 18:44:26

Koitan jatkaa huomenna taas.

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   25.4.25 19:44:58

Minne mun viesti katos...

Mulla on flirttaiilua työkaverin kanssa.
Johtaako tämä mihinkään?
Viimeksi kun kysyin niin seurustelin vielä, nyt olen sinkkuna ihan muista syistä.

Lähettäjä: Lhddd 
Päivämäärä:   25.4.25 20:30:19

- miksi haluat/ yrität pilata muiden ilon?

Lähettäjä: Ursula 
Päivämäärä:   25.4.25 21:26:22

Kiitos. Vaikeaa yrittää suhtautua rakkaudella kun toinen huokuu lähinnä vihaa kaikkia ja kaikkea kohtaan, mutta kai se on itselläkin siinä kasvun paikka.

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   25.4.25 22:15:28

Mielenkiintoinen ajatus,missä mun tuleva kumppani on nyt, mitä hän tekee? Onko lähellä vai kaukana?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 06:12:33

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 25.4.25 19:47:24

Miksi harjoitat noituutta?

Tarkoitatko noituudella tarot-tulkintojen tekemistä? No mulle se ei ole noituutta. Kortit on mulle työkalu ihan niinkuin vasara, ruuvimeisseli tai mikrometri. Pala kartonkia missä on kuvia - ei mitään kovinkaan noitamaista siis.
Mulla ei ole taikasauvaa enkä tee mitään loitsuja tulkintoja tehdessäni.

Jos mun pitäisi määritellä itseni noitana niin olisin ehkä lähinnä vihreä noita
https://www.lehto-ry.org/luonnonuskonnot/vihrea-noituus/.

Kiva kun tämän asian tiimoilta herää muutakin keskustelua ja jos tästä haluaa lisää keskustella, niin voi tehdä ihan oman topikin sille sitten.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.4.25 07:36:38

Oma ketju näille muille kysymyksille olisi hyvä idea. Kiinnostaisi tietää lisää. Tämä ketju olisi kiva pitää puhtaasti näissä korttien henkilökohtaisissa vastauksissa.

Kiitos kun olet jaksanut vastailla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 08:41:49

Ostaja: myyjä ei ole halukas luopumaan asunnostaan. On ollut ns pakko laittaa se myyntiin, mutta voi vedota siihen että ei ole ostajia näkynyt kun ei ketään päästä katsomaan. Tämä kannattaa melkein jättää tähän ja etsiä jotain muuta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 08:52:41

Huoli: terveydellisiin asioihin en katso, mutta kysyin tästä hevosesta yleisellä tasolla että jos silleen selviäisi mitään. Tähän näytetään että se on jollain tavalla tunnepuolen ongelma. Ikäänkuin hevonen olisi masentunut - kaipaisiko se sulta enemmän huomiota tms. tai sitten onko sillä tarhakaveria että olisi seuraa.

Mies pitää susta ja sun kanssa juttelusta. Ei ehkä juuri nyt pysty antamaan sulle enempää aikaa ja huomiota - stressiä tms omassa elämässään. Tätä avataan mulle kovin vähän, että en pysty nyt kertomaan enempää.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 09:02:08

Nallenpoikanen: tavallaan se suhteenne lopettaminen on ollut oikea päätös. Kun päästät tästä irti, niin se mikä on sulle tarkoitettu pääsee tulemaan sun elämääsi. Onko se tämä sama kaveri vai joku uusi, niin sitä en osaa sanoa. Mutta joskus pitää tehdä tän kaltaisia ratkaisuja että löytää sen oikean suunnan - tämä kaveri palaa kyllä sun elämääsi jos niin on tarkoitus, mutta silloin olette molemmat oppineet tästä jotain.

Päivämäärä:   26.4.25 10:30:40

Kiitos Aurora.

Lähettäjä: JH 
Päivämäärä:   26.4.25 10:34:39

Miltä näyttää asunto, mies ja raha-asiat?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 17:08:49

Miu: toivottavasti tapaaminen tän uuden asiakkaan kanssa meni ok. Tämä näyttäisi että siitä voi tulla ajan kanssa ihan hyväkin yhteistyö. Ei välttämättä kovin nopeasti, mutta vähitellen. Tässä ei kiire ole hyväksi.
Kollegan kanssa yhteistyö on hiukan kyseenalainen juttu. Tässä voi käydä silleen että hajoitat vaan itsesi siinä. Oppimisen kannaltakaan asia ei ehkä mene niinkuin nyt toivoisit sen menevän. Kannattaa ehkä kuulostella tän kollegan juttuja tarkemmin ja miettiä että onko se sittenkään sitä mitä haluat tältä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 17:18:36

IJH: kuulostele työpaikkailmoituksia intuitiolla ja heitä hakemuksia sen mukaan menemään. Jokin pieni homma tässä voisi olla lähiaikoina tarjolla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 17:24:41

Alexandra: näyttäisi vähän työpainotteiselta tällä hetkellä tilanne ja sit voi tulla jokin yllättävä romanssi tai muu sen kaltainen kohtaaminen mikä sekoittaa sun suunnitelmiasi. Toki voi olla jokin muukin yllättävä tilanne mikä sekoittaa - että ei välttämättä ole romanttinen asia.
Mutta nää on tän hetken energiat - ainahan asiat ehtii muuttumaan ennekuin siellä kesässä ollaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 17:41:25

Mikke: ensivaikutelma oli että sulla on suhde varattuun ihmiseen. No ehkä ei kuitenkaan. Sua kehoitetaan käsittelemään sun tunteita. Älä piilota niitä sisällesi vaan anna tunteiden tulla ja mennä ja muista rakastaa myös itseäsi. Jokin mikä on sun mielestä huonosti (aiheuttaa sulle jotain harmia) niin koita ajatella sitä asiaa eri näkökulmasta, niin se saattaa auttaa sen ratkaisemisessa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 17:49:43

Maya: hiukan jumissa tämän asian tilanne tällä hetkellä näyttäisi olevan, mutta mielestäni onnistuisi kyllä kunhan jokin jumitusasia lähtee liikkeelle.

Päivämäärä:   26.4.25 17:54:57

Oho... toivottavasti ei...
Joo ymmärrän tuon hyvin, että pitää käsitellä tunteita. Kiitos.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 18:00:02

CC: olet hyvinkin oikeassa noiden ajatustesi kanssa. Muutoksia on näköpiirissä ja osa voi olla hyvinkin isoja, mutta älä turhaan mieti niitä etukäteen (juu helppo sanoa näin) koska et pysty ennakoimaan asioita kuitenkaan ja niiden on tarkoitus muuttua.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 18:10:59

Kirsikka: haluatko tällä hetkellä oikeasti sen kumppanin? Nyt näyttäisi että et oikeastaan halua (ajatusten tasolla ehkä, mutta tunnetasolla et). Ota tämä hetki oman itsesi opiskeluna. Kuka olen ja mistä tulen ja anna mielesi olla avoin kumppanin suhteen, niin sellainen voi vielä vastaan tulla vaikka juuri nyt sellaista ei näytetä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 18:18:31

Grål: elämä kulkee sykleissä - välillä on niitä parempia aikoja ja sit taas huonompia. Tämä on ilmeisesti ollut osasyy tähän ns alamäkeen. Osittain asia myös on johtunut siitä, että olet keskittänyt kaiken huomiosi siihen suhteeseen ja ulkopuolinen maailma on jäänyt - no sinne ulkopuolelle. Eli tämä on ollut vähän sellainen useamman asian yhteensattuma miksi meni niinkuin meni :)

Lähettäjä: pumpuli 
Päivämäärä:   26.4.25 18:23:28

Hei, mä olen tehnyt kakkostyötä jokusen vuoden keväästä alkaen. Näetkö jatkuuko tuo työ vielä tänä vuonna? Rahalle olisi todella tarve.
Tai tuleeko uutta työtä nykyisen tilalle ja parempaa palkkaa ettei tarvisi kahta työtä tehdä?
Miten ihmissuhteet näkyy?

Lähettäjä: Pinni? 
Päivämäärä:   26.4.25 18:35:37

Mikä tilanne rakkaus rintamalla?

Päivämäärä:   26.4.25 18:36:12

Kiitos Aurora!
Eilinen tapaaminen meni hyvin uuden asiakkaan kanssa ja molemmin puolin jäi hyvä fiilis, eli meillä alkaa kyllä yhteistyö. Saa nähdä lopulta missä mittakaavassa.
Ja voit olla oikeassa tästä minun kollegasta, koska intuitio on tähän asti vähän varoitellut, mutta mieli sanoo vähän muuta. Pidän itseni coolina nyt ja katson tilanteen hetki kerrallaan. Kiitos paljon näkökulmastasi!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 18:44:34

Minni: juuri nyt tämä ei näytä etenevän. Voi olla että lähtee etenemään jossain kohtaa, mutta se ei näy tässä vielä. Työkaverista on vain kiva kun saa huomiota - ei ole tunnetasolla kiinnostunut susta - ainakaan vielä.

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   26.4.25 18:49:51

Ok, ei tuokaan haittaa. Ehkä parempi niin. Kivaa piristystä päiviin. :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 18:53:16

Elsa: en tee senkaltaisia tulkintoja että voisin kertoa ihan näin tarkkoja juttuja sulle, mutta katsoin sun tän hetken tilannetta ja joku ex tässä voisi olla pyrkimässä takaisin sun luokse. Horoskooppimerkkinä voi olla vesimies, kaksonen tai vaaka - vähän jo vanhempi (keski-ikäinen ainakin) kaveri joka olis jollain lailla paljon luonnossa viihtyvä tapaus.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   26.4.25 19:02:55

JH: asumiseen näyttäisi tulevan jotain muutosta melko pian - n 2kk aikajana tällä hetkellä.
Miehen kanssa ei oikein kommunikointi näytä toimivan halutulla tavalla - mahdollisesti mykkäkoulua? Tunteita on, mutta niitä ei osata näyttää ja kertoa halutulla tavalla - niiden käsittelyssä myös ehkä jotain haasteita (etenkin riitatilanteet?).
Raha-asioissa voisi olla hyvä että on joku ulkopuolinen mukana - lakimies tms. Muuten tämä voi mennä silleen että tulee takkiin ja kunnolla.

Lähettäjä: CC 
Päivämäärä:   26.4.25 19:09:15

Kiitos! Jännittävää, onko tulevat muutokset hyviä vai huonoja?

Lähettäjä: hoopo 
Päivämäärä:   26.4.25 19:11:55

Millä löydän oman intuition, on aivan hukassa ja tiedän että on vahva?

Päivämäärä:   26.4.25 19:13:35

No nyt????!!!
En yhtään ihmettelisi vaikka tuo exä yrittäisi takaisin pyrkiä. Ja kyllä, on vanhempi eli sellainen viisikymppinen ja vesimies!
No, miltä näyttää, onnistuuko yrityksessään?

Päivämäärä:   26.4.25 22:20:15

Lähelle osuit, nyt tämä omituinen myyjä kertoi, että heidän seuraava kohde oli myyty, jonka vuoksi eivät voi nyt myydä asuntoaan.
Sitä tosin en ymmärrä miksi ilmoitus edelleen netissä, lisäksi oltaisiin voitu sopia joustavasta poismuuttoajasta. Ja nyt kun kirjoitan tätä, niin ehkä myyjä valehteli minulle..

No eilen tarjosin nyt toisesta asunnosta, huomisiltaan asti myyjällä vastata, mutta uskon, että ei hyväksy tarjoustani vaan tekee vastatarjouksen. Onko tämä asunto hitti vai huti? Ei ihan täysin sitä mitä minä haluan, mutta minulla on rajallinen budjetti..

Lähettäjä: WTF 
Päivämäärä:   27.4.25 19:08:46

Korjaus, Auroran ennustus OLI oikein. Mut jätettiin just tänään, tapailukumppanilla ollut tässä vireillä suhdeviritys toisen kanssa ja lopetti meidän välisen suhteen sillä linjalla että oltiin hänen mielestään vain ystäviä. Eli ihan niinkuin Aurora näki, tässä oli iso häikkä. Mies viime viikolla vielä oli sillä linjalla että jatketaan mutta nyt tuli sit ilmoitus että haluaa lopettaa. Että tällee :D

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.4.25 13:34:19

pumpuli: kakkostyö jatkunee vielä hetken aikaa - ainakin näyttäisi siltä. Luku 6 tähän nousee, että 6 viikkoa/kuukautta ehkä.
Ihmissuhteisiin sanotaan että kaikki ei ole mennyt niinkuin pitäisi/olet toivonut ja ne muutokset mitä on ollut tulossa ei nyt ehkä sitten toteudukkaan ihan sillä tavalla ja aikataululla kuin alunperin piti.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.4.25 13:40:16

Pinni?: näyttäisi että olis jokin pettymys ollut ja nyt et sitten oikein halua nähdä muita vaihtoehtoja mitä on tarjolla. Kun uskallat katsoa sieltä lukittujen ajatustesi takaa ulospäin, niin voit huomata jotain kiinnostavaa ja löytää sen mitä kaipaat.
Nämä "esteet" on sun omia ajatuksia - ei todellisia esteitä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.4.25 13:41:12

CC: hyvinkin positiivisilta ne näyttää mun mielestä :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.4.25 13:49:16

hoopo: tämä on jokin sun mielesi oma juttu miksi se on nyt hukassa. Kestää vielä hetken ennenkuin se siitä taas aukeaa. Liikaa yliajattelua tässä ainakin näyttäisi olevan. Anna itsellesi aikaa, niin se korjaantuu.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.4.25 14:00:46

Elsa: se ex kun ei vielä ollut sua lähestynyt viestillä, niin ei kerrottu siinä edellisessä tulkinnassa että pääseekö hän takaisin, niin kyselin nyt sun kannalta tätä asiaa ja vähän olet kahden vaiheilla että haluatko sen ex:n palaavan vai et. Toisaalta tuttu kaveri olis parempi kuin uusi mistä ei koskaan tiä millainen se on ennekuin oppii tuntemaan. Keskustelua tämä kyllä vaatii että saatte tietyt asiat sovittua ennenkuin voitte olla tasapainoisessa suhteessa - ne asiat miksi olette eronneet on syytä puida kunnolla. Järjellä ajatellen teet ratkaisun tähän.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   29.4.25 14:11:11

Ostaja: ei nyt ehkä ihan huti, mutta ei täysin hittikään - juurikin kuten sanoit että ei täysin sitä mitä haluaisit. Mutta kompromissi on joskus ihan hyvä valinta. Kuuntele sun intuitiotasi - se toimii kyllä hyvin, että luota siihen.

Lähettäjä: pumpuli 
Päivämäärä:   29.4.25 14:53:35

"Ihmissuhteisiin sanotaan että kaikki ei ole mennyt niinkuin pitäisi/olet toivonut ja ne muutokset mitä on ollut tulossa ei nyt ehkä sitten toteudukkaan ihan sillä tavalla ja aikataululla kuin alunperin piti."

En ymmärrä, ei mulla aikatauluja ole ollut;)

Päivämäärä:   29.4.25 17:12:39

Uskomatonta, kirjoitit tuohon "ei ollut vielä lähestynyt"...
Ja tosiaan tänään lähestyi!
Ja kyllä, kahden vaiheilla olen.
Kirjoitit että järjellä ajatellen teen ratkaisun. Niin minäkin uskon. Vaikka sydän olisi eri mieltä. Tai onko edes enää. En tiedä.
Kiitos! <3

Lähettäjä: Pinni? 
Päivämäärä:   29.4.25 17:33:25

Eli alkuvuonna päättynyt parisuhde on lopullisesti ohi? Ja pitäisi päästä omien ajatusten ulkopuolelle nyt lopullisesti? 😅

Päivämäärä:   29.4.25 17:40:57

Miten tässä mökin vesihommassa käy?

Lähettäjä: tönönen 
Päivämäärä:   29.4.25 18:46:27

Miltä näyttää mökkikaupat? Löytyykö meille sopiva kohde ostettavaksi?

Lähettäjä: Niini 
Päivämäärä:   30.4.25 08:54:43

Täällä taas... ja kysymys olisi, miltä mun rakkausrintamallani näyttää nyt?

Mukavaa vappua, Aurora!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.4.25 15:37:47

pumpuli: ei meillä aina olekkaan tiedossa ne aikataulut, vaan ne on sellaisia maailmankaikkeuden aikatauluja :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.4.25 15:39:36

Pinni?: suurinpiirtein noin :D
Nää on joskus vähän kryptisiä juttuja, mutta kirjoitan ne silleen kuin ne mulle esille tuodaan, joten toivon aina että kysyjä itse ymmärtää mitä vastataan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.4.25 15:45:41

Miu: vastataan että "vaikeuksien kautta voittoon". Ei mene ihan suorinta reittiä tämä juttu, mutta lopulta kuitenkin pitäisi homman onnistua.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.4.25 15:52:12

tönönen: kyllä sellainen pitäisi löytyä. Näyttäisi et vois olla jossain veden äärellä/läheisyydessä ja mahdollisesti kalliolla/muuten korkealla paikalla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.4.25 15:59:20

Niini: jotain valintaa sä tässä näyttäisit tekevän. Ihan kuin olisi kaksi erityyppistä kaveria tai sit tässä on yksi joka on välillä vähän ailahtelevan oloinen - on/off kaveri.
Sulle sanotaan että valitse viisaasti. Tämä/nämä ei ehkä ole kuitenkaan sitä mitä haluat oikeasti.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   30.4.25 15:59:56

Hyvää vappua kaikille :)
Tai beltanea - mitä nyt sitten vietättekään.

Lähettäjä: Niini 
Päivämäärä:   30.4.25 16:01:21

Totta, niin on. Eikö mitään muuta ole minulle näkyvissä?

Päivämäärä:   30.4.25 17:03:42

Kiitos, sepä kuulostaisikin hyvältä. Hauskaa vappua!

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   30.4.25 23:09:57

Hei Aurora, nyt alkaa tuntua vihdoin siltä että elämä taas kantaa. Mahtaako tuo olla tottakaan vai ihan väliaikaista vaan?
Vaikuttaako uudet ideat hyviltä ja kestäviltä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   1.5.25 10:07:17

Niini: valitettavasti ei tällä hetkellä näkynyt muuta. Tämähän ei tarkoita että tilanne pysyisi samana loppuelämäsi, vaan aika kuluu ja tilanteet muuttuu ajan kuluessa.

Lähettäjä: HR? 
Päivämäärä:   1.5.25 10:09:44

Hyvää toukokuun alkua! Minua kiinnostaa tällä hetkellä henkilön HR ja minun mahdolliset yhteiset mahdollisuudet. Ei ole suhdetta, puolituttu mies, mutta sinkku ja mietin ottaisinko yhteyttä. Harrastus on yhteinen mutta miten lie noin muuten.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   1.5.25 10:22:10

Hilla: kaikki on väliaikaista - hetken menee paremmin ja sit taas tulee niitä huonompia aikoja - tasapaino elämässä pysyy sillä tavalla.
Mutta juuri nyt sulla näyttäisi ne haastavammat ajat et on pikkuhiljaa jäämässä taaksepäin - jotain pieniä takapakkeja voi toki tulla. Uudet ideat vaikuttaa ihan ok tällä hetkellä - neuvotaan pureskelemaan ne pieniin palasiin ja tarkastelemaan kunnolla (ei ehkä ihan pureskella tarvi, mut jaa ne suunnitelmasi pienempiin osiin) niin voit huomata toimiiko ne vai tarviiko jotain vielä muokata.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   1.5.25 10:31:31

HR?: näyttäisi kaveri katselevan jonkin vaalean naisen perään kaipaavasti - sinä olisit ehkä kuitenkin sellainen ristiverinen/tummahiuksinen?
Jonkinlainen kaverillinen yhdessä harrastaminen voisi onnistua. Mies ei ole sua huomannut, niin hän ei ole kiinnostunut muuten - jos saat huomion heräämään, niin sitten ehkä tilanne muuttuu.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.5.25 11:13:43

Hei Aurora, ja kiitos edellisestä vastauksesta.
Onko mulle tulossa joku synttäriyllätys, mies on salamyhkäinen

Päivämäärä:   1.5.25 13:12:54

Kiitos tulkinnasta.
Minulla on myös eroprosessi nyt käynnissä ja tulevaisuus pelottaa.
Jäänkö yksin vai löydänkö vielä hyvän miehen rinnalleni? Hyvällä tarkoitan miestä, jonka rinnalla minun on hyvä olla ja viihdymme toistemme seurassa.

Päivämäärä:   1.5.25 18:22:31

Hei taas! Nyt kun ehdin hieman prosessoida tulkintaasi, niin tuli mieleen sellainen juttu, että onko mahdollista että korteissa olisikin näkynyt nykyinen mökki? Meillä on siis jo mökki, mutta useammasta syystä johtuen olemme päättäneet laittaa sen myyntiin, jos ostettavaksi löytyy joku meille parempi vaihtoehto. Nykyinen mökki on kyllä veden äärellä. Eli muotoilen toisin: näkyikö korteissa, että jäisimme nykyiseen mökkiin, vai oliko kyseessä jokin uusi paikka?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.