Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 78

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.4.25 12:09:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9997777&t=9997777

Apunta: jotain muutoksentapaista näyttäisi tulevan työelämään. Ei ihan tarkkaa kuvaa siitä mitä tapahtuu, mutta voi olla melko nopeakin muutos sitten kun se tulee.
Tähän rakkauteen sit näkyy että kyllä siinä kiinnostusta on ja mielestäni molemminpuolista, mutta näyttäisi että toinen teistä ei oikein uskalla tehdä mitään asian eteen ja toinen epäilee omia mahdollisuuksiaan. Ei tällä hetkellä ole ehkä mikään rakkaustarina, mutta voisi olla kuitenkin ystävyyttä tämän ihmisen kanssa.
Odota ja katsele ja keksi vaikka jotain puhuttavaa mistä saisit keskustelun alkamaan jotenkin luontevasti kohdatessanne.

Re: Tarot 78

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.4.25 12:19:29

Ex-rouva: molemmilla näyttäisi olevan ihan positiiviset ajatukset susta nykyään. Ei mitään sellaista negatiivista tms tähän nouse kummallekkaan että pitäisi selvittää jotenkin välejä tai olisi jokin huonosti.

Lähettäjä: tähtönen 
Päivämäärä:   9.4.25 12:23:17

Kumppanin kanssa tuli riita. Miltä tilanne näyttää, miten pääsisi eteenpäin?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.4.25 12:33:00

Mtk: tähän ei näytetä sitä instan miestä ollenkaan, joten oletan että se oli vain sellainen lyhyt kohtaaminen netissä ilman sen kummempaa ajatusta mistään muusta.
Tämä ex tässä näkyy ja se että erottu on ja sanotaan että enää ei kannata yhteen palata (toki itse asian päätät, mutta ei suositella näin korttien näkökulmasta).
Hetken sun elämä näyttäisi olevan vähän uusien ajatusten kasaamista, mutta jo kesällä aurinko paistaa ja olet tyytyväinen elämääsi.
Uutta rakkautta ei juuri nyt tähän näy - toki kaikki on aina mahdollista :)

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   9.4.25 12:36:32

Mulle sattui maanantaina tosi paha onnettomuus. Palaako siihen liittyvät ystävyysuhteet enää normaaleiksi? Entä palaudunko itse enää ennalleen psyykkisesti?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.4.25 12:42:27

Nöf: sulle halutaan kertoa että vaikka jokin asia on tullut päätökseen (näyttäisi ihmissuhteen päättymiseltä, mutta voi olla myös jokin muu surua tuova asia), niin älä anna sen lannistaa sua. Elämä jatkuu ja vaikka hetken tekee kipeää, niin kaikelle on aikansa meidän elämässä. Tämä kokemus vie sua eteenpäin sun henkisellä tielläsi.

Lähettäjä: Mtk 
Päivämäärä:   9.4.25 12:45:27

"ja sanotaan että enää ei kannata yhteen palata"
kiitos, tämä vahvistaa omaa ajatusta asiasta,
Että tosiaan kannattaa nyt luottaa tähän omaan fiiliksee, että yhteen ei palata.

"Hetken sun elämä näyttäisi olevan vähän uusien ajatusten kasaamista"
Siltä se tällä hetkellä juuri tuntuukin, ajatusten kasaamista ja kokoamista. <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.4.25 12:50:41

tähtönen: te ootte tulleet nyt risteykseen suhteessanne ja pitäisi päättää että jatketaanko yhdessä vai erikseen. Kumpaan suuntaan asia kääntyy, niin sitä ei vielä näy. Toinen teistä vaikuttaa vähän jääräpäiseltä tekemään asioihin vaadittavia ratkaisuja ja toinen näyttää kääntäneen selkänsä toiselle. Isoin ongelma tässä lienee se, että ei näytetä mitään tunteita - ikäänkuin olisitte yhdessä vain koska olette joskus menneet yhteen syystä x. Mieti mitä sinä haluat ja jos olet valmis jatkamaan, niin sitten keskustelua asiasta. Mikäli toinen osapuoli ei halua keskustella, niin ei kovin montaa vaihtoehtoa taida olla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.4.25 13:00:58

Mä: olen pahoillani puolestasi. Joltain näistä ystävistä on tulossa anteeksipyyntö, mutta jonkun kanssa tässä näyttäisi ystävyys loppuvan. Kehon ja mielen tasapaino löytyy kyllä - ei ehkä ihan helpolla ja aikaa voi mennä, mutta lopulta kuitenkin se tasapaino palaa.

Lähettäjä: mulle kans 
Päivämäärä:   9.4.25 13:34:12

Deittimies on ollut pari viikkoa vähän etäinen, on sellainen olo että se haluaa kertoa jotain. Mitään vinkkiä mitä se vois olla?

Lähettäjä: CC 
Päivämäärä:   11.4.25 18:23:27

Harkitsen vakavasti hevoseni tallipaikan vaihtoa, näetkö onko tallipaikan vaihto hyvä idea vai pitäisikö vain jäädä vanhaan? Uusi paikka on hieman kalliimpi kuin nykyinen ja tästä johtuen mietin tulevaa, että onko minulla tulevaisuudessa varaa pitää hevosta siellä? Vanhalla tallilla on eräs henkilö jonka takia haluaisin sieltä pois + tallin omistajaa ei tunnu oikein enään kiinnostavan tallin pito.

Lähettäjä: Apunta 
Päivämäärä:   12.4.25 10:18:55

Kiitos paljon Aurora.

Lähettäjä: Kysyjä 
Päivämäärä:   12.4.25 10:41:41

Hei Aurora! Mitä kortteja minulle nousee?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 11:49:52

mulle kans: näyttäisi pohtineen tunteitaan sua kohtaan. Ei kovin kauaa pitäisi mennä että saa asian otettua puheeksi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 11:58:11

CC: tämä on sellainen molemmissa on ne omat hyvät puolensa tilanne. Punnitse eri vaihtoehtojen välillä tarkkaan. Järjellä ajatellen se uusi paikka ei välttämättä ole huono, mutta onko se sitten kuitenkaan sitä mitä haluat. Tässä näkyy että oot jo lähtökuopissa, mutta et kuitenkaan oikein haluaisi tehdä sitä seuraavaa siirtoa - mieti miksi et, niin se kertonee onko tallin vaihto hyvä idea. Taloudellisesti tämä ei ole ongelma tällä hetkellä, vaan tää on sun omien ajatusten & tunteiden valinta.

Lähettäjä: kevätkissa 
Päivämäärä:   12.4.25 12:00:04

Mitä kortteja nousee tälle nykyiselle nettideitilleni (tavattiin kerran, on ristiriitaiset tunteet tästä) ja koko muulle nettideittailulle (löytyisikö sieltä jopa sopivampi, vai kannattaako unohtaa koko juttu)?

Lähettäjä: Monne 
Päivämäärä:   12.4.25 12:12:38

"Elämäni on nyt vähän murrosvaiheessa. Muutoksia on väistämättä tulossa eikä ole mitään tietoa mitä reittiä asiat ratkeavat. Näkyisikö mitään vinkkiä?"

Tämä kysymykseni jäi edellisen ketjun loppuun. Laitan tämän uudestaan jos ehdit kätsomaan vähän vinkkiä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 12:14:56

Kysyjä: tämä olikin melko haastava juttu, että voi mennä hyvinkin metsään, mutta ihmissuhteet (perhe/parisuhde/työkaverit yms) ei ole ehkä ihan sillä tavalla kuin haluaisit. Jotain puuttuu ja kaikki ei tuo sellaista tyydytystä elämääsi kuin pitäisi. Pitäisi tehdä jokin muutos, mutta et oikein halua/uskalla edes ajatella sitä - vilkuilet vaan varovasti olkasi yli että " toi olis niin kiva, mutta...". Tähän nousee luku 8 - sanoisin että melko pian alkaa nämä asiat mitkä nyt on mielenpäällä, niin nousemaan esiin sillä tavalla että sun on oikeasti tehtävä jotain ratkaisuja.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 12:25:39

Monne: pahoittelen - yleensä pyrin vastaamaan kaikille jotain, mutta tää on mennyt kyllä ihan ohi silmien.
Mä jotenkin ajattelin että tähän nousee kovinkin huonot kortit, mutta oikeestaan tämä sun tuleva muutos tuo sulle kaikkea positiivista, vaikka hiukan ehkä haastaakin taloudellisesti. Rahaan liittyvä asia(t) on ehkä se mistä tämä lähtee alkuun liikkeelle. Ne jotenkin olisi syytä ottaa ekana tapetille - kaikki muu sujuu sitten helpommin kun taloudellinen puoli on käsitelty.
Sulle pyydetään muistuttamaan että vaikka jotain loppuu, niin se tekee tilaa uusille asioille sun elämään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 12:36:47

kevätkissa: tämä tavattu kaveri olisi ehkä ystävämateriaalia ennemmin kuin parisuhdetyyppiä.
Muuten deittailulle nousee todella hyvät kortit, mutta tässä on eniten sun oma mieli joka blokkaa näitä asioita. Seisot ikäänkuin aidan takana ja katselet valikoimaa, mutta et oikein halua/uskalla/huoli ketään. Rima on hyvä pitää korkealla, mutta laskea sitä ehkä sen verran että päästää ne ihmiset sinne sun suojamuurin taaksekin. Nyt sulla on jokin suojakuori päällä - suojaus on hyväksi aina välillä, mutta se ehkä tekee sen että tiedostamattasi pidät treffikumppanisi loitolla itsestäsi (henkisesti siis).

Lähettäjä: Tk 
Päivämäärä:   12.4.25 12:37:07

Voiko tavallisella korttipakalla leikkiä ennustajaa.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   12.4.25 12:40:04

Onko romantiikkaa luvassa? Alkaa kyllästyttää tämä sinkkuilu.

Lähettäjä: Monne 
Päivämäärä:   12.4.25 12:45:02

Kiitos Aurora!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 13:04:32

Tk: kyllä sitäkin jotkut käyttää. Mäkin oon kokeillut ja saanut jopa ihan oikeaan osuneen tulkinnan sillä aikaan, mutta se on mun mielestä jotenkin hankalampi. Ehkä jos treenaisi sitä enemmän, niin voisi olla helpompaa. Se on kuitenkin niin erilainen verraten taroteihin, että en itse koe sitä mukavana käyttää.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 13:10:27

P: ei ihan heti näytä tulevan ketään vastaan, mutta on tuossa joku puuhapete kovalla vauhdilla liikkeellä - tosin kun sillä on miljoona rautaa tulessa, niin se kestää hetken että se ehtii sun luokse. Heitän arvion syksystä, mutta toki voihan se vahingossa ehtiä jo aikaisemminkin :)

Päivämäärä:   12.4.25 13:17:50

Okei, jään odottelemaan puuhastelijaa. Kiitos 🙂

Päivämäärä:   12.4.25 13:26:01

Ei kai tämä muuten ole sama kiireinen hemmo, jonka koklasin viime vuonna? Tulimerkkiä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.4.25 13:33:19

P: saattaa hyvinkin olla. Ihan varmaksi en sitä sano, mutta paljon mahdollista.

Päivämäärä:   12.4.25 13:47:23

Oh My Word! Mutta kiitos taas 🌹🌹🌹

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   12.4.25 17:19:14

Näkyisikö minulle mitään? Kaikenlaista harmia ollut eikä valoa tunnelin päässä näy.

Päivämäärä:   13.4.25 12:31:40

Kiitos Aurora. Ei kyllä itsellekään täysin auennut mistä olisi kyse, ainakaan vielä. Olet kumminkin siis sitä mieltä että nimenomaan ihmissuhteisiin liittyisi? Ihmissuhteet ovat pääosin olleet aika ongelmattomia, tosin niitä on aika vähän, mutten oikeastaan ole enempää kaivannutkaan.

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   13.4.25 16:52:28

Jos voisit katsoa näetkö mikä ihme mua vaivaa, miksi nämä oireet? Tutkimukset eivät etene.

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   13.4.25 20:39:04

Iltaa, mitäs kortit näyttää mulle, ihan mistä vaan saa kertoa :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.4.25 13:06:10

Kysyjä: en ole ollenkaan varma. Harvoin tulee näin hankalaa tulkittavaa eteen ja vaikka koitin siihen sit lisäselvyyttä saada, niin ei auennut. Kuten vastasin, niin voi olla että menee metsään :)

Lähettäjä: Liinu 
Päivämäärä:   14.4.25 13:10:04

Millaista kesää kortit mulle kertoo tulevaksi? :)

Lähettäjä: delete 
Päivämäärä:   14.4.25 13:12:59

Kertovatko kortit mulle mitään? Kiitos!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.4.25 13:15:27

Tähti: valo on siellä tunnelin päässä kyllä eikä sinne niin kovin pitkä matka enää ole. Haastavat ajat kasvattaa meitä henkisesti, niin tämä nyt on ollut sulle sellainen kasvunpaikka. Luku 8 tulee tähän, että 8 viikkoa ehkä tai elokuu. Ei varmaankaan kuukausia kuitenkaan ole siihen että alkaa valo näkymään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.4.25 13:17:15

Mysteeri: en katso terveyteen. Toivottavasti apu ja selvyys löytyy :)

Lähettäjä: Lina 
Päivämäärä:   14.4.25 13:21:23

Onkohan se yksi söötti kaljupää minusta kiinnostunut, olisiko järkeä ottaa yhteyttä? En tosin tiedä miten tai onko jopa varattu, joten ehkäpä ei oikein.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.4.25 13:27:23

Miia: taloudellisesti näyttäisi olevan ihan hyvä tilanne. Jos oot parisuhteessa niin se näyttäisi olevan kunnossa ja jos oot sinkku, niin sit sulla on muuten suhde omaan itseesi tasapainossa ja tiedät kuka olet ja mistä tulet. Jotain uutta tässä lähiaikoina olisi alkamassa - työ/harrastus rintamalle mielestäni. Kaikkinensa valoisan näköinen tilanne.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.4.25 13:43:30

Liinu: en varsinaisesti katso tulevaan, että nämä on vaan tämän hetken energiat, joten saattaa olla sit kesä ihan erilainen kuin miltä nyt näyttää, koska asiat ja tilanteet muuttuu koko ajan.
Jos sulla on kovin suunnitelmia kesän suhteen, niin voi olla että ne ei toteudu ihan niinkuin toivoisit. Raha-asiat tässä ainakin näyttäisi olevan osaksi rajoittamassa kaikkea kivaa. Ei ainakaan nyt nouse esiin mitään ihmeellistä tällä hetkellä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.4.25 14:13:53

delete: sulla on useampi vaihtoehto tarjolla ja niistä pitäisi sitten valita. Vähän aiheuttaa päätöksen teko haastetta, mutta löydät kyllä oikean ratkaisun kun mietit mikä tuo sun elämääsi tasapainoa ja mikä ei.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   14.4.25 14:19:07

Lina: varattu se taitaa olla. Eikä näytä että olisi sua huomannut sillä tavalla että olisi kiinnostunut.

Lähettäjä: pihlajanmarja 
Päivämäärä:   14.4.25 15:45:50

Hevosen menetyksen jälkeen on olo aika hukassa. Työt tökkii todella enkä tiedä mitä teen. Onko näkyvissä mitään valoisampaa?

Lähettäjä: Milke 
Päivämäärä:   14.4.25 16:07:18

Vaikuttaa nyt siltä, että erosin miesystäväni kanssa. Onneksi emme asu/ asuneet yhdessä. Olemme ennenkin eronneet. Mitä kortit näyttää?

Päivämäärä:   14.4.25 18:21:38

Okei! Kiitos joka tapauksessa kun katsoit, voihan olla että ajan kanssa klikkaa merkitys paremmin. :)

Päivämäärä:   14.4.25 18:32:46

Paitsi että! Nythän tämä ehkä yllättäen aukesikin itselle! Liittyy mahdollisesti itseäni 8 vuotta vanhempaan henkilöön, jota en edes tunne. On niin sekava ja outo juttu, etten edes yritä avata enempää, mutta jos on kyseessä se mitä aavistelen, niin eipä ihme että tulkinta tuotti sinulle hankaluuksia.

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   14.4.25 18:34:35

Kiitti :)

Päivämäärä:   14.4.25 20:43:51

Kertoisitko vielä näetkö työasioista mitään? Irtisanoutuminen?

Lähettäjä: Sitruuna 
Päivämäärä:   15.4.25 16:31:06

Nimmaria en muista, vieläkö asunnon ostajana näkyy nuorehko mies ja että kannattaa katsella ostetaan ilmoituksia?

Lähettäjä: Heidikäs 
Päivämäärä:   15.4.25 20:39:54

Taidan olla ihastunut kaveriini, onko hänellä tunteita minua kohtaan vai onko tämä yksipuolista?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.4.25 20:52:25

Muistappa sitten että karma mitä tästä seuraa Aurora ei ole ainoastaan positiivista. Että kannattanee pohtia vastauksia ja tosissaan tehdä parhaansa. Jos on asemassa, jossa on "seuraajia" jotka ottaa sanoista vaarin, seuraa niitä ja ne johtaakin negatiiviseen kokemukseen joka, olisi muuten jäänyt kokematta vastuu on myös suuri. Kaikille muillekin muistoksi.

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   15.4.25 20:57:28

Mitä kortit näyttää minulle? Edes jotain positiivista kaipaisin pikkuhiljaa elämään..

Lähettäjä: Salille 
Päivämäärä:   15.4.25 21:28:07

Kovasti kiinnostaisi tietää, että miltä mun kortit näyttää?

Lähettäjä: delete 
Päivämäärä:   16.4.25 09:05:24

Vaihtoehtoja missä? Vai vaan joka elämän osa-alueella?

Lähettäjä: Voivee 
Päivämäärä:   16.4.25 13:53:01

Hei Aurora, minulla on tässä nyt valinnan aika käsillä. Yksinkertaistetusti ne on
A) Tavallaan paluu menneeseen, mutta uudistetuilla ehdoilla. Toimiiko? Tämä aiheuttaa eniten päänvaivaa.

B) Jatkaa tätä mitä teen nyt. Olen tehnyt jonkin aikaa. Edistystä tapahtuu, verrattuna puolen vuoden takaiseen itse asiassa melko paljon oikeastaan. Jatkuuko kehitys? Ongelmiakin on.

Tai voiko nää jotenkin yhdistää. Ei olis helppoa ja vaatisi muiltakin yhteistyötä, mahtaisiko toimia.

Vai heitänkö kaiken ja mietin jonkun muun homman.

Puolestahuolestujalle tiedoksi, en tee elämänratkaisujani tulkintojen mukaan. Mut joskus saa jonkun uuden näkökulman, tai oma ajattelu selkiytyy, kun se välillä vähäsen jumittaa samaan rataan.

Päivämäärä:   16.4.25 13:58:09

Puolestahuolestujalle tiedoksi, en tee elämänratkaisujani tulkintojen mukaan. Mut joskus saa jonkun uuden näkökulman, tai oma ajattelu selkiytyy, kun se välillä vähäsen jumittaa samaan rataan.

Mitäpä jos se ei ollutkaan puolestahuolestumista vaan faktan toteamista? Aurora sanonut karmalla saavansa täällä antamansa hyvän takaisin, kaikki ei oo kaikkien kohdalla mennyt oikein, joten loogisesti senkin on tultava takaisin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   16.4.25 13:59:21

Kyselin viime vuoden puolella, näkyykö muuttamista. Ei näkynyt muuttamisen energiaa - eikä tullut muuttoakaan. Entä nyt?

Mitä näkyy rakkauselämään?

Varmaan kyselin jostakin projektista, ja taisit vastata, että sitä pitäisi pyrkiä edistämään. Mutta tässä on ollut niin paljon stressiä, että se on vain maannut pöytälaatikossa. Mistä saisin energiaa tehdä asialle jotakin?

Päivämäärä:   16.4.25 14:00:50

Saako karmalla uhittelemalla itselleen hyvää karmaa? :))

Päivämäärä:   16.4.25 14:03:57

LähettäjäVoivee

Päivämäärä16.4.25 14:00:50

Saako tällä hyvää karmaa? :)) sanoin miten asiat on. Ne ei vänkäämällä muuksi muutu.

Lähettäjä: Huoh. 
Päivämäärä:   16.4.25 14:08:05

Pitäisikö jonkun perustaa ikioma ketjunsa jossa kertoo kiinnostuneille miten asiat kuuluu hoitaa, ja jättää tämä ketju niille joista se on kiva tai hyödyllinenkin?

Päivämäärä:   16.4.25 14:11:22

Juu kaikkea hyvää teille <3 toki tullut myös paljon positiivista karmaa Auroralle myös ketjuista!

Ei oo hyvänmieen ketju sellainen, johon ei saa tuoda muutakin faktaa aiheesta vaan heti yritetään hiljentää.

Päivämäärä:   16.4.25 14:17:42

En ole karmastani vähääkään huolestunut, en myöskään sinun. Ehkä sinun kannattaa keskittyä omaasi, jos asia herättää tuollaisia tunteita ja tarvetta "faktojensa" käyttämiseen toisia vastaan. Pyysin vastausta kuitenkin Auroralta, en sinulta, joten toivon ettet pahastu siitä, että jätän sinun kanssasi keskustelun tähän.

Päivämäärä:   16.4.25 14:22:50

Hyvin tunnelatautunut kommentti voiveeltä. Tai siis, itsestään selvää kaikille, ettei se ainakaan rakkauden energiasta tullut. Saat anteeksi silti.
Kyllä, uskon sananvapauteen ja seison sanojeni takana. Miten sanomani voisi olla olematta totta?

Tuskin huvittaa kommentoida aiheesta enää, mutta voin muuttaa mieleni

Lähettäjä: Hämillään 
Päivämäärä:   16.4.25 20:37:38

Aurora: Yritän unohtaa miehen, joka sanoo, ettei halua suhdetta vaan olla itsekseen. Miksi hän kuitenkin laittaa minulle viestiä aina, kun mietin että alan päästä hänestä yli?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 08:29:29

pihlajanmarja: olen pahoillani hevosesi menetyksestä. Sulle vastataan melko kliseisesti että anna itsellesi aikaa ja lupa surra. Ota aikaa yksinololle. Tämä hetki ei kuitenkaan kestä loputtomiin, vaan ne tunteet asettuvat aikanaan ja sitten on taas helpompaa. Vaikka sua kehoitetaan viettämään aikaa yksin, niin vietä aikaa myös ystävien parissa - se kipinä mikä nyt on surun alla palaa kyllä pian ja toisten ihmisten seura auttaa siinä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 08:38:33

Milke: tämä jatkuu niin kauan kuin annat sen jatkua. Teidän välillä on ikäänkuin näkymätön side ja se pitää tän on-off tilassa. Yhdessä ei ole hyvä olla, mutta ei yksinkään. Homman saa loppumaan kun katkaisee sen henkisen siteen toiseen.
Mieti mikä vie sua kohti tasapainoa ja mikä poispäin siitä ja sen mukaan tee ratkaisusi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 08:39:23

Kysyjä: hyvä jos keksit itse ratkaisun :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 08:46:54

Tähti: vähän riitaisan oloista tai ainakin kovin paljon keskustelua siellä töissä näyttäisi olevan käynnissä. Olet jo kääntänyt katseen kohti uusia tuulia, mutta ihan vielä ei ehkä ole se hetki kun irtisanoudut - aika pian näyttäisi kuitenkin tämänkaltainen valintatilanne tulevan eteen. Jos jokin aikataulu tähän pitäisi heittää, niin pari kuukautta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 08:56:38

Sitruuna: se nuori mies tässä edelleen näkyy, mutta hänen asiansa ei oikein etene - on jokin este/hidaste mikä täytyy selvittää ensin. Hetki menee ennenkuin tää kaveri ehtii ne ostohousut jalkaan laittaan. Tähän nousee esiin luku 3 että voi tapahtua melko nopeastikkin sitten kun alkaa tapahtumaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 09:04:20

Heidikäs: aika yksipuoliselta nämä tunteet tällä hetkellä näyttää. Tämä kaverisi ei ole ehkä oikein kykenevä tällä hetkellä suhteeseen kenenkään kanssa - jotain huolia ja murheita näyttäisi olevan mielenpäällä.

Päivämäärä:   17.4.25 09:08:37

Minulle tuli juuri puhelu joka varmisti valinnan! Kiitos, en tarvitsekaan tulkintaa juuri nyt, hyvä fiilis on vahva.

Tsemppiä Aurora, teet ihan varmasti parhaasi!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 09:11:47

.: en ole huolissani karmastani, mutta kiitos kuitenkin asian huomioimisesta. En ole sanonut että karma palauttaa kaiken, vaan maailmankaikkeus. Näen ne hieman eri asioina.
Koen vastuuni tulkintoja tehdessäni ja pyrin siihen että en anna sen kaltaisia neuvoja jotka johtaisivat kysyjää harhaan tai toimimaan jotenkin itselleen epäedullisella tavalla. Toivon todellakin että kukaan ei ole niin tyhmä, että ei ajattele omilla aivoillaan asioita, vaan uskoo kaiken mitä joku tulkitsija/astrologi sanoo. Me jokainen tehdään kuitenkin ratkaisumme itse - joko kuunnellen jonkun toisen neuvoja tai sitten ei.
Tarot tulkintojen ei ole tarkoitus kertoa täsmällistä totuutta minkä mukaan toimia, vaan ne ennemminkin opastavat ja kertovat neuvoja mikä voisi olla hyvä idea. Vastuu ratkaisuista on kuitenkin aina kysyjällä.

Lähettäjä: ^^^ 
Päivämäärä:   17.4.25 09:13:24

Pitäisiköhän mun vain olla yksin ja keskittyä omiin juttuihin, vai löytyisikö jostain lähiympäristöstä mies jonka kanssa oikeasti tykättäisiin toisistamme? Ja jos löytyy, onko jo joku tuttu vai vielä tuntematon?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 09:17:45

Lähettäjä: Voivee
Päivämäärä: 16.4.25 14:00:50

Meidän ajatukset on energiaa, joten negatiivisia asioita ajattelemalla kutsut elämääsi negatiivisia asioita ja positiivisesti ajatellen positiivisia asioita. Asia ei kuitenkaan ole ihan niin suoraviivainen kun me ei voida olla koko aikaa siinä positiivisuuskuplassa, vaan tasapainon takia pitää olla elämässä myös sitä negatiivista puolta.
Että periaatteessa karmalla uhittelemalla voi saada sitä huonoa karmaa itselleen, mutta en koe että tän kaltainen asia vaikuttaa karmaan. Meillä jokaisella on omat mielipiteemme ja ajatuksemme asioista - niin karmasta kuin kaikesta muustakin.

Tsemppiä sulle tulevaan :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.4.25 09:19:14

Koska kevät on ihmisen kiireisintä aikaa, niin jatkan keskusteluja ja tulkintoja huomenna :)

Lähettäjä: tupsu 
Päivämäärä:   17.4.25 10:39:57

En muista nimimerkkiä syksyllä kun kyselin työstäni, kerroit että keväällä tapahtuu muutoksia ja muutakin positiivista. Vieläkö niin näkyy, tuntuu että menee aina vaan enemmän suohon asiat. Kiitos.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   17.4.25 12:11:35

Mulla on pieni bisnesidea, joka on aivan tuore eikä vielä kovin pitkälle kehitelty. Mitä mieltä kortit on tästä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.25 13:26:40

"Toivon todellakin että kukaan ei ole niin tyhmä, että ei ajattele omilla aivoillaan asioita, vaan uskoo kaiken mitä joku tulkitsija/astrologi sanoo."

Olipa ilkee kommentti.
Toivottavasti kukaan nainen ei oo niin tyhmä, että jää väkivaltaiseen suhteeseen.
Toivottavasti kukaan ei oo niin tyhmä, että seuraa gurua, joka hyväksikäyttää ihmisiä salassa.
Toivottavasti kukaan ei oo niin tyhmä, että lyö lyötyä (ja tuottaa itselleen negatiivista karmaa samalla).

Aa paitsi miljoonat ihmiset on just näin "tyhmiä" :D

Epätoivoiset ihmiset tekee epätoivoisia asioita. Tarot-lukijat yms. vetää puoleensa heikossa asemassa olevia ja helposti hyväksikäytettäviä ihmisiä.

Päivämäärä:   17.4.25 15:54:32

Kiitos Aurora!
Osuit jälleen oikeaan, kovin on riitaisaa ja huono ilmapiiri, työntekijöitä kohdellaan huonosti sekä suhmuroidaan kaikessa. En tiennyt tälläisiä työpaikkoja olevankaan kun taloon tulin.
Toiveissa löytää uusi mukava työpaikka samalta alalta, näkyykö sitä ehkä?

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   17.4.25 18:34:44

Mitä kortit näyttää? Millähän saisi helpotusta nykyiseen tilanteeseen? Vai tuleeko vaikeudet vain jatkumaan?

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   17.4.25 20:28:45

Joulun kieppeillä katsoit että menneisyydestä joku mies ottaisi yhteyttä, no näin kävi eräs päivä enkä ehtinyt vastaamaan. Viestittelyä ei näkynyt, mutta ottaako hän enää yhteyksiä vai oliko tämä joku toinen ketä et tarkoittanut?

Lähettäjä: Milke 
Päivämäärä:   17.4.25 21:12:09

Kiitos, se on juurikin noin kaikkinensa mitä kirjoitit. <3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.4.25 18:55:33

Mitä mun pitäisi tehdä etten kilahda ja käyttäydy holtittomasti?
Miksi kaikki vastuu äidistä on yksistään mun?
Pilasinko parisuhteeni lopullisesti?
Onko helpotusta luvassa (henkisesti) ja jos on niin miten? Kiitos

Lähettäjä: WTF 
Päivämäärä:   18.4.25 19:13:54

Mitä tapahtuu parisuhteelle? Epäselvä tilanne, ensi viikolle sovittu tapaaminen. Mihin kannattaisi varautua?

Lähettäjä: Sitruuna 
Päivämäärä:   18.4.25 19:26:42

Peukut pystyssä :) kiitos.

Lähettäjä: Juhan tyttö 
Päivämäärä:   18.4.25 20:31:36

Annahan Aurora taas vinkki, miten tilanne miehen kanssa etenee?
Näetkö myös muutosta asunto- asioihin myöhemmin?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 12:04:00

Ida: Tähän nousee kaksi erityyppistä kaveria ja rakkaudellista kohtaamista - voi toki olla että löydät rakkauden itseesi ja lähdet siitä kohti parisuhdetta mikäli sellainen on toiveissasi tai sitten elämääsi on tulossa pari erityyppistä kaveria mistä valita. Ole rohkea ja ota vastaan kaikki se hyvä mitä annetaan - nyt olet hiukan sellaisessa tilassa, että se kaikki hyvä ei pääse elämääsi - ota side pois silmiltäsi, niin näet kaiken sen mikä on hyvin elämässäsi.

Lähettäjä: Paluutako 
Päivämäärä:   19.4.25 12:12:17

Ex ilmaisee haluavansa uutta yritystä. Onko mitään järkeä vai tuleeko samat ongelmat kuitenkin vaivaamaan aina, kuten epäilen, eipä tuo ennenkään halunnut mitään muuttaa?

Näkyykö miesrintamallani muuten muutoksia?

Kiitos etukäteen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 12:12:19

Salille: taloudelliset ja/tai perheeseen liittyvät asiat näyttäisivät nyt vähän jumittavan, mutta ei näyttäisi menevän kovinkaan kauaa että ne siitä taas lähtevät liikkeelle ja silloin voikin olla kiirettä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 12:19:29

delete: piti tarkistaa uudestaan kun en muista että oliko siinä jokin selkeä asia mihin olisi liittynyt, mutta enemmän sellaista kokonaisvaltaista oman elämäsi tarkastelua ja valintojen pohtimista se näyttäisi olevan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 12:35:57

nomadi: varsinaisesti muuttoa ei ihan vieläkään näy - ajatuksen tasolla se kyllä on, mutta jokin sitä viivästyttää (näyttäisi taloudelliselta asialta). Tähän annetaan luku 6 eli 6 viikkoa/kuukautta tai sitten kesäkuu voisi olla ajankohtana. Kovin tunteita tämä ajatus muutosta herättää (ei negatiivisia, mutta enemmänkin nostalgisia ehkä).
Rakkauteen olisi tulossa jotain tarjolle jos olet sinkku. Hyvin positiivisen näköinen hitaasti alkava suhde. Jos olet jo suhteessa, niin tässä voi olla jokin haastava tilanne menossa ja kun siitä selviätte, niin tasapaino ja tunteet löytävät taas kohdilleen.
Projektin etenemiseen tulee jokin muutos tässä lähiaikoina - löydät sen kipinän kyllä siihen itse. Ehkä keskustelu joidenkin asiaan liittyvien tahojen kanssa voisi auttaa. Laittamalla itsellesi jonkin aikarajan voit saada sen etenemään. Nosta asia pöydälle eteesi ja katsele sitä joka päivä ja jossain kohtaa se alkaa kiinnostamaan. Älä kuitenkaan tee sille mitään väkisin, vaan anna sen tulla itse kiinnostavaksi - mutta pitämällä sen näkyvillä se on enemmän valossa ja sitä kautta herättää sua tarttumaan siihen taas.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 15:15:07

Hämillään: tämä mies näyttää olevan sellainen yksinäinen susi, mutta samalla hän kuitenkin kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä jossain määrin. Teidän välillä on jonkinlainen henkinen side ja aina kun sä olet irrottamassa siitä otettasi, niin mies huomaa sen ja aktivoituu ottamaan yhteyttä. Te olette ehkä toistenne sielunkumppanit/kaksoisliekit tai sitten tämä on jokin ennalta määrätty (uskaltaako sanaa nyt enää käyttää) karmallinen juttu missä molempien on määrä oppia jotain.
Pystytkö kertomaan tälle miehelle ajatuksistasi miltä susta tuntuu kun hän ottaa yhteyttä vaikka ei halua suhdetta. Jos se saisi miehen miettimään omaa tekemistään sun suhteesi. Toinen vaihtoehto on sitten se, että laitat estot tälle miehelle ja jatkat elämääsi. Periaatteessa mies ei ole mitään sellaista tehnyt että ne estot tarvitsisi laittaa, mutta sillätavoin katkaiset sen teidän välisen yhteyden ja pääset irti tästä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 15:30:31

^^^: yksinoleminen ei ole huono vaihtoehto sekään, mutta kyllä sulle kumppanikin löytyy jos sen haluat löytää. Nyt olet vähän sulkeutunut kotiisi ja harvoin kukaan tulee kotoa hakemaan, niin sun pitäisi vaan uskaltautua ulos ja laittaa itsesi "haetaan kumppania" asentoon - nyt se on "en tiiä ku on ihan kiva olla yksinkin" asennossa. Se kumppani voi tulla vastaan vähän yllättävästi ja omituisessa tilanteessa, mutta vaatii sen että menet ovesta ulos ja hakeudut ihmisten seuraan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 15:55:20

tupsu: aika on korteille vähän sellainen suuntaa-antava juttu, että mikä on näyttänyt silloin syksyllä että voisi tapahtua keväällä, niin se on ollut arvio asiaan. Toki asiat ei aina mene sillä tavalla kuin joskus on näyttänyt, vaan tilanteisiin tulee muutoksia mitä ei ole tulkinnassa näkynyt - tästä syystä en mielelläni katsele tulevaan koska se on melko epävarmaa sanoa jonnekin puolen vuoden päähän että mitä tapahtuu.
Kohti muutosta olet edelleenkin menossa, vaikka se onkin siirtynyt hiukan. Tähän annetaan luku 8, että ehkä 8 viikkoa tai elokuu. Voi olla myös että olet nyt kohdassa 8 ja pitäisi päästä sinne lukuun 10 että se muutos on ajankohtainen, niin voi olla myös 2 viikkoa/kuukautta (tuskin vuosia kuitenkaan) se aikajana.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 16:20:18

Hmm: voisi olla ihan hyvä idea kyllä. Kannattaisi ottaa johonkin asiosta perillä olevaan tahoon ja kysellä lisätietoa ennenkuin teet mitään sen isompia suunitelmia. Joillakin aloilla kilpailua on paljon, niin kannattaa tarkistaa onko ideasi todellakin sellainen että sillä pärjäisi muiden yritysten joukossa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 16:30:17

-: kieltämättä se oli ilkeää ja olisin voinut käyttää jotain muuta sanaa sen sijaan.
Minullakin on tunteet ja kun joku minulle tuntematon ihminen on huolissaan karmastani, niin hiukan nousi tunteet pintaan. Kykenen huolehtimaan itsestäni ja tekojeni mahdollisista vaikutuksista tulevaan elämääni - tuskin paljon paskemmaksi voi mennä kuin mitä tämä elämäni on ollut ensimmäiset 40v ajan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 16:36:19

Tähti: ei suoraan näytetä, mutta laita haku päälle, niin on ainakin ns ovi avoinna sille uudelle paikalle (ts manifestoi ja tutki avoimia työpaikkoja).

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 16:48:36

Liisa: näyttäisi että saat tässä lähiaikoina jonkinlaisen yhteydenoton ja sulle tarjotaan jotain mikä ei heti innosta ajatuksena, mutta se kannattaa katsoa tarkemmin kuitenkin, koska se voisi olla jotain sellaista mikä vie sua kohti sun unelmaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 16:56:50

hei: taisi olla tämä kaveri silloin mitä näytettiin. Ei mitään ihmeempää ilmeisesti ollut mielessä kun soitti, mutta jokin "mitähän tuollekin kuuluu?" tyylistä ajatusta tähän nousee. Voithan laittaa itse viestiä että "soitit, mutta en ehtinyt vastaamaan" tyylillä ja katsoa mitä hän vastaa vai vastaako ollenkaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.4.25 17:24:28

-: mietin hetken että vastaanko näihin sun kysymyksiisi koska ne ei ole oikein hyviä kysymyksiä korteilla katsoen, mutta yritin edes.
Oma käytöksesi johtunee melko pitkälle siitä että et ole tasapainossa tunteidesi kanssa - niitä voi opetella kuuntelemaan ja käsittelemään, niin että turha kimpoilu jää pois tai ainakin harkitset hetken ennen räjähdystä.
Vastuu äidistäsi on langennut sulle koska et ole asettanut rajoja asialle - voit kieltäytyä tekemästä kaikkea ja keskustella muiden sukulaisten kanssa siitä että heidänkin pitäisi hoitaa omat osuutensa.
Parisuhde näyttäisi että on pelastettavissa - tähänkin se oman mielesi rauhoittaminen auttaa paljon.
Henkisesti helpottaa jos saat muita sukulaisia osalliseksi äitisi asioiden hoitoon ja sitä omaa tunteidesi kimpoilua rauhoitettua. Mikäli olet sen ikäinen että vaihdevuodet olisi kohdallasi jo tulossa, niin kannattaa lääkärissä tarkistuttaa tilanne ja sitä kautta voi saada apua asiaan.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.