Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  SRL 16

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.6.26 14:53:15

Edellinen:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=2&i=7167507&t=7167507

Hallitus ihan turha tuottaa kokoukseen näitä asian ympärillä olevia ihmisiä: tj JK ja KKKKK sinne kokoukseen puhumaan puolestaan.
Kaikille on tullut jo selväksi ettei näillä ole kykyä ymmärtää taloutta ja hallintoa. Jälki on mitä on. Pidennätte vain turhaan kokouksen kestoa, kun asialistahan on mikä on. Tällaiseen asiaan ei kuulu mielipidevaikuttaminen, kun taustalla on paljon asiantuntijatyötä ja lausuntoja.

Hallitus on mokannut. Isosti. Nostiko se käden pystyyn virheen merkiksi ja kantoi vastuun? Ei todellakaan. Se alkoi sotimaan, kuten hallituksen jäsen tilannetta lehdelle kuvasi, ja hallitus alkoi sotimaan oman asemansa puolesta. Tällä toiminnalla ei ole mitään tekemistä liiton edun kanssa.
Hallitus on jättänyt toimittamatta liittokokouksen päätöstä räikeästi puolustaakseen omaa asemaansa.
Tämä on pahempi asia kuin yli 300 000 € "virhe", jota muuten puolueeton asiantuntija sanoittaa: hallituksen lainvastaiseksi toiminnaksi.

  Re: SRL 16

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 15:41:47

Ei vielä näy mitään vaalivaliokunnan lausuntoa kokousmateriaaleissa? Hieman vaikeaa näköjään taas pysyä omissa ehdoissa…
Vaalivaliokunnan lausunto (lisätään 26.6. klo 12 mennessä)

  Re: SRL 16

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 15:48:02

Onko tj Koivisto osallistumassa kokoukseen, vai mitä aloittaja tarkoittaa?

  Re: SRL 16

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 15:55:50

Miksi liitto on poistanut tiedot ja ohjeet hallituksen uuden jäsenen esittämiseen sivuiltaan? Niin uutisissa kuin liittokokouksessa on tekstiä tähän liittyen ja linkki:
"Lue lisää ehdokkaan esittämisestä täältä"

Mitään ei vain avaudu.

Eikö tänään pitänyt esitellä ehdokkaat tuon nyt toimimattoman linkin mukaan? Mikä homma?

  Re: SRL 16

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 16:09:07

Hallitus taisi luulla SRL:ää omaksi pieneksi perustuslailliseksi monarkiakseen.
Nyt sille on valjennut, että hitsi - kyse olikin jäsenvetoisesta liitosta.

Enää ei edes hovin viimeinen kuningatar KKKKK pysty pelastamaan tätä näytelmää. Narreiksi muuttuivat.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.