Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaukkajaos // 16

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   28.7.10 23:00:27

Ja laukkaajat jatkukoon.

Edellinen topa.

Ponilaukkajaos

Re: Ponilaukkajaos // 16

Päivämäärä:   29.7.10 01:03:54

Nyt sitten vikatkin ponit tuli ilmoitettua laukkoihin, nyt vaan tuloksia ootellessa, kaikki shetut kisaamassa, joten joten, voisi tullakkin niitä lapsosia sitten jo syssyllä noille shetukoille ja hirmusti himmottais kyllä yks nyffi mukulakin itteleen ottaa. Saas ny nähä mitä tulee ja jos uskaltais CAS ikääntymistäkin kokeilla.

Lähettäjä: Jessi/JeN 
Päivämäärä:   29.7.10 10:40:46

Hitsi ku ihmiset on nopsia. Itse saan kaks laukkaajaa lisää ens kuus. JES! No eipä tuon takia kannata riemuita. Yhen laukka kutsun teille pitääs näyttää jos ne oon alaisiksi saanu

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   29.7.10 10:44:17

Ostakee poies! Loput noista poneista siirtyy Aimableen, mutta asustelevat Fairytalessa vielä noiden ponilaukkojen ajan. Niihin kaivataankin osallistujia, vaikka päivämäärään onkin vielä aikaa.

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   29.7.10 13:04:56

nostoo

Päivämäärä:   29.7.10 14:33:13

Tydyy! Nyt päätin lopulta, kun sain kommentit kouluvalmennukseen kirjoitettua tyylikkäästi myöhässä, niin pistää laukat pystyyn. Ei luoja kun mietin sitä tossa eilen illalla ja nyt sitten päätin, että pakko uskoltaa. Pitää viel kattel, et mihin päivämäärään ne tungen, mutta tavoitteena pitää ainakin kahet laukat ennenkun koulut taas alkaa. (:

Päivämäärä:   29.7.10 14:35:22

Mulla on yksistä laukoista alaisuus pyyntö menemässä, en ees tiedä et ilmoitetaanko se jos ne saa...

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   29.7.10 16:03:07

Joo, jos menis nyt osallistumaan noihin Dastikin laukkoihin, ettei unohdu tai mene liian myöhään.

Päivämäärä:   29.7.10 16:54:17

Nyt hei ihmiset. Keneltäkään löytyyko quarterponi oreja, päätin että saapahan nyt syysvarsoihin yhden quutteriponi varsan, jonka sitten ittelläni pin, esille nää ponit, tarviiminen suuri.

Päivämäärä:   29.7.10 22:13:23

Katzu, arvo nyt mulle hyvät sijoitukset!! ;))

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   29.7.10 22:18:48

On kyllä tosi kiva nähdä NOIN PALJON osallistujia maidenissa! Saadaanpahan paljon sitten lisää kisaajia ylemmillekin tasoille (:

Mie tuossa ajattelin hankkivani muutaman nelosryhmäläisen, että sais noihin pari kisaajaa lisää, mut en mie sit jaksan :/

En nimittäin tiennyt mitä hankkisin: Welaraa mietin, mutten ollu varma että pitääkö niiden olla tasan 50% walesinponia ja arabia, vai voiko siinä olla vaikka 25% toista ja loput 75% sitten toista rotua.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   29.7.10 22:25:05

No voihan nenä, ei tullut "kuin" pari sijoitusta meikän poneille :/ Noh, viisi niistä vasta aloittivat (yksi uudessa lajissa) ja kuudes pitääkin nyt siirtää sileille, jos se menestyisi siinä paremmin.

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   29.7.10 22:26:40

Tuire, "Keep in mind that a purebred Welara can have different percentages of Welsh and Arabian bloodlines, they are not necessarily 50 50."

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   29.7.10 22:35:59

Mun on pitänyt jo pitkän aikaa tuoda uusia poneja, mut en vaan oo saanu aikaseks. Ja pitihän sen meidän oriinkin sivut laittaa kuntoon, että voidaan tarjota jalostukseen, mutta...

Nyffejä ja welshejä varmaan muutaman tuon, mutta mua alko kiinnostaa myös tuo welara (ja welara sport pony).

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   29.7.10 22:38:26

Milja: Hienoa, kiitos paljon. Kyllä mie Googleen pistin welara pony, mutta eihän sieltä mitään tuloksia (etusivulle) tullut. Ja tyhmänä en tietenkään tajunnut laittaa mitään tarkempaa hakusanaa :D En mie kyllä olisi luultavasti mitään keksinytkään, jos olisin tajunnut.

Päivämäärä:   29.7.10 22:38:28

Ah, mä olen niin ylpee mun söpöstä laukkaponi quutteriorista. Maideneissa 1!!! Se on mun silmäterä ja itku tulee, kun rakastan sitä yli kaiken. Alan tykätä tästä laukkahommasta :P

Omia kisoja järkkäilemään tässä piakoin (:

Päivämäärä:   29.7.10 22:43:39

Hö ku noi ei pärjänny... No ens kuus uudelleen ja uusilla poneilla

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   29.7.10 22:46:14

Tuire, Samalla hakusanalla mäkin hain ja ekasta hakutuloksesta tuon löysin (Faq-linkin takaa). :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   29.7.10 22:49:13

Milja: No katos vaa, olenpa miekin hölmö :D

---

Hömmmm... Joku tuolla laukkatopikissa puhui laukkaoriasemasta ja juuri tajusin, että mie(kin) voisin tehdä sellaisen! Sinne voisin ottaa sitten kaikkien muiden ryhmien oreja, joilla sitten kisata ja myöhemmin tarjota jalostukseen (:

Hevospuolelta tulisi siis 1, 3 ja 5 ja poneista 2-4 ryhmäläisiä. Tai en ole ihan varma tuosta hevosten ykkösryhmästä, niitä kun on muutenkin aika paljon (vissiin). Ja niitä kun on muutenkin hieman suurempi skaala

Näin voin tehdä oman osani parantaakseni (ainakin ponipuolella) ryhmien kisaajamääriä sekä myöhemmin myös sitä orivalikoimaa.

Ja mikä parasta, pääsen tekemään uuden tallin! :D Mie en tiiä, minusta on vaan tosi kiva tehdä uusia talleja. Etsiä joku kiva ulkoasu (tai ehkä mahdollisesti tehdä itse), muokata siitä hevosen sivu ja rakentaa talli.

---

Ponipuolella homma kyllä vaatii vähän enemmän, meinaan ryhmien rotuedustus kun on pikkasen laajempi kuin hevospuolella :D Vaikka onhan esim. hevosten ykkösryhmässäkin laaja kirjo eri matkalla ja/tai pohjalla juoksevia ja sitten erikseen sileällä ja risuilla laukkaavat.

Että kertokaat nyt immeiset, minkärotuisia ponioreja kaipaisitte nyt/tulevaisuudessa siitokseen? Evm-sukuisia mie taidan kyllä enimmäkseen ainakin hankkia, mutta sanokaa vain jos jonkun rodun edustajia kaivattaisiin suvullisina.

Päivämäärä:   29.7.10 22:49:14

Oih, Annille voitto maidenista!! :))
Mutta Eelin ura on kyllä niin tuhoon tuomittu...taas miltei viimeinen :s

Päivämäärä:   29.7.10 22:51:07

onko kellää 1-2,8 laukkoja?? En jaksa avata plj:n sivuja

Päivämäärä:   29.7.10 22:53:38

Mä haen ittelleni uuden laukkaajan, Mihin luokkaan on vähiten osallistujia?

Päivämäärä:   29.7.10 22:56:38

Tuire! Shetlanninponeja evm ja suvullisena

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   29.7.10 22:57:17

Nelosryhmäläisiä taitaa olla vähiten tällä hetkellä. Ja risuilla ylipäätään jos verrataan risut ja sileät.

Maili tyhjennetty. En aina vastaa mitään jos kutsussa on kaikki ok vaan heitän ne vaan kalenteriin mutta jos on jotain huomauttamista niin sitten vastaan. = )

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   29.7.10 22:59:03

Jessi: Tässä olisi 1. päivä olevan laukan kutsu, seuraava laukka onkin sitten Prestassa 3. päivä.

Nelosryhmäläisiä ainakin tuntuu olevan kovin vähän, niin sileillä kuin risuissakin.

Hapero: No shetlanninponejahan minulta löytyy Prestasta, joten niitä en tuonne oriasemalle enää hanki (:

---

Ja tosiaan, pitäisi varmaan mainita hieman niistä oreista. Ne eivät välttämättä saa luonnekuvausta, koska olen niin laiska niitä kirjoittamaan. Kuvatkin tulevat olemaan vapaastikopioitavia tai jotain (yleisiä) farmikuvia, eli näyttelyissäkään ei käydä.

Yksinkertaistettuna: Hankin niille ok prosentit * ja lisäksi ponilta löytyy 2-3 polvinen sukutaulu. Jos hankin suvullisia, niillä saattaa olla laukkasuku tai sitten ei.

* Minun mittapuussa prosentit tulisi olla vähintään 20/65-70. Voi kuitenkin tapauskohtaisesti vaihdella suuntaan ja toiseen: Hyvä voittoprosentti korvaa huonomman sijoitusprosentin ja toisinpäin.

Päivämäärä:   29.7.10 23:01:24

Kiusaan teitä http://kitkattrotters.webs.com/plj.htm

Päivämäärä:   29.7.10 23:01:58

Huah.. Mä oon aivan liian hurahtanu noihin quarterponeihin, kun meen ihan sekasin niistä. tekis vaan mieli hamstrata lisää, sanokaa mulle ei, ja toi mun hyperaktiivikin lemppari nimen ja rodun takia, olen seonnut..

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   29.7.10 23:18:39

Mjaa, pitäs nimi keksiä. Tuli mieleen joku Presta Stallions, mutta tiedä sitten toimiiko se. Prestan oripojat :D

Päivämäärä:   29.7.10 23:50:27

Hahaa mun laukkaaja määrä kasvaa koko ajan nyt on 1 ja nelos ryhmän laukkaajia

LähettäjäSoneü 
Päivämäärä:   29.7.10 23:52:25

Plaah, mulla on edelleenki vasta yks laukkaponi, ja sekin alle vuoden. :D

Päivämäärä:   29.7.10 23:56:24

Soneü - Mulla on noita shetukoita nii et siel on kaikki kilpaikäsiä... Eli jos EVM sukuinen kilpa ikäinen shetukka tamma/Ori kelpaa nii kysele :)

LähettäjäSoneü 
Päivämäärä:   30.7.10 00:01:26

Jessi/JeN, en varmaan toista shettisätä ole ottamassa, mutta joku quarterponi tai muu kelpaisi.

Päivämäärä:   30.7.10 00:03:17

joopp

Lähettäjä: Päivie 
Päivämäärä:   30.7.10 08:56:13

Osallistukaahan sitten ;)
http://eljugodenaranja.org/louracers/viewtopic.php?f=17&t=37

Päivämäärä:   30.7.10 10:17:02

Katzu: Ei pidä rekisteröityä, eli joku häikkä ilmeisesti on tuossa viestin kirjoittamisessa, jos kyseessä on ei-rekisteröitynyt käyttäjä :( Yritän korjata vian, mutta luultavasti se ei tule onnistumaan, koska kaikki oikeudet jne on ok ja silti ei pysty kirjoittamaan :( Sähköpostiin kuitenkin saa ihan yhtälailla osallistua ^__^

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   30.7.10 10:26:30

Anffilan laukkoihin mahtuu edelleen. :) Erityisesti ryhmän 3 sileää kipittävät allowance ja G3-tason ponit!

Päivämäärä:   30.7.10 12:09:22

sandi, osallistuin. :)

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   30.7.10 13:23:44

Hapero: lisätty ja korjattu. ;)

Yksi ryhmän 1 G3-poni sileille vielä jos joltain löytyisi, ei tarttisi perua lähtöä. :) Sileille myös ryhmän 3 allowance- ja G3-poneja kaivattaisiin!
(kutsu)

Päivämäärä:   30.7.10 14:00:22

Huhuu, nyt on lähetetty anomus, vaikka tais mennä se ihan pehvalleen, että joo. Ois että mun näitä älynväläyksiä on ihana ihastella;

Esim. 4v qp-o Puuhamaa - om. Turtles Raceponies

Päivämäärä:   30.7.10 16:08:46

Niinpä, sandin laukkoihin vielä yks G3 sileille, että VIHDOIN sais jotain tuloksia Addunkin sivuille. ;)

Päivämäärä:   30.7.10 17:05:48

Diiih, Ninstkurainen hoitelee kalenteria kun tämä tyttö lähtee baanalle ^^ Tänään oli viimenen työpäivä iss:n vaatteissa ja palailen elokuun puolivälissä asiaan ^^ (Käyn kurkkiin täällä silloin tällöin jos kun ehdin jaksan)

Pitäkää topa esillä = )

Päivämäärä:   30.7.10 17:17:23

Tierralle hauskaa lomailua sitten vaan. :))

LähettäjäVivi 
Päivämäärä:   30.7.10 18:26:53

Oivoi, taidetaan vetäytyä Jowanin kanssa pienelle tauolle. Pikkusisko sai mun käyttämän koneen aivan sekaisin, eikä mulla ollut missään muualla listoja kuvaluvista tai talleista, joilta olin lupia kysellyt. Sen lisäksi siellä oli paljon tuonteja tallessa ja.. Hurja työ, kun pitää uudestaan etsiä säpo-osotteiden perusteella monta kymmentä tallia. D: Vaihdetaan muuten ulkoasua samalla, ja nimi vaihdetaan myös. Mutta siitä lisää myöhemmin. (-:

Tää taas tarkoittaa sitä, että muutenkin, kun kone lähti alta, en kerkeä päivittelemään ponskien sivuja edes entiseen tahtiin, kisaaminen jää ja sitten tulee syssymmällä kiire, kun pitää loppukausi painaa kunnolla kaasua, että saadan tuloksiakin. Noh, pohdin sitä sitten.

Hauskaa lomaa Tierralle! ^^)

Päivämäärä:   30.7.10 19:21:41

Kiitos ^^ Muistakaa muuten mainostaa tuota huutokauppahommaakin (http://bittiponit.net/~ponilaukat/Tuonteja.php) niin saadaan seuraava huutokauppa heti cas vuoden vaihteessa. Ja tehkää niitä sivuja niille poneille. Mikäli 11.8 ei ole sivuja tullut minulle, ponit menevät seuraavaan huutokauppaan. = ) Julmaa mutta pakko.

Pakkaamaan ->

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   30.7.10 19:57:12

Aa, uusi huutokauppa, pitääkin heti mennä uusia tuonteja sinne kehittelemään.. :D

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   30.7.10 19:59:14

Täytyy vielä kysäistä, onko kukaan valmis ostamaan jos laitan huutokauppaan skyroksenponin (kuuluu ryhmään I)? :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   30.7.10 20:12:12

Suvi: Mie voisin orina sellaisen ottaa tuonne oriasemalle, jahka sen saan jossain välissä tehtyä :D Minkähän sortin kuvia tuollaiselle sopii laittaa? Esim. meneekö minkään yleisemmän ponin kuvat sellaiselle? Vaikka kyllä varmasti Langrishilta jotkut kuvat tuollaiselle löytyy, mutta ajattelinpa vain kysäistä.

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   30.7.10 20:15:20

Tuire, rotu on aika siro ja pieni että varmaan jonkinlaisia kuvia löytyy. Juuri mainitsemastasi paikasta löytyy ihan oikeanrotuisistakin kavereista kuvia. :)

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   30.7.10 20:21:38

Itseasiassa onhan noista skyroksenponeista kakkoskyhmäänkin, kun ne voivat olla niin eri kokoisia.. :) 94-120cm

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   30.7.10 20:22:41

Suvi: Niinpäs löytyykin, eipähän siis tarvitse sen suhteen murehtia enempää (: Vaikka mie nyt en ole viime kerroillakaan huutokauppaan päässyt, joten tiedä sitten pääsenkö seuraavaankaan :D Saatikka saisin sieltä edes mitään mukaani..

Vitsit, löysin just todella mielenkiintoisen värisen shetlanninponiorin kuvat: mustanpäistärikönkirjava :D Harmi että nuo on sen verran nuoresta pojasta, etten oikein viitsi niitä kelleen laittaa :/

Päivämäärä:   30.7.10 20:31:34

Oi, nyt on PAKKO päästä seuraavaan huutokauppaan!

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   30.7.10 20:32:37

Ai niin joo, miten mie tyhmänä ajattelin, että jos minulla on tekkejä, minulla on "kaikkia" nelosryhmän edustajia :D Sama arabien kohdalla, eiväthän ne ole ainoa rotua hevosten kakkosryhmässä. Eli "pitäähän" minun hankkia jokaisesta ryhmästä hevosia tuonne oriasemalle (:

Päivämäärä:   30.7.10 20:53:14

Amm, tuonpa tässä seuraavaan huutokauppaan pari ponia!

Päivämäärä:   30.7.10 21:13:43

Joku innokas saa tehdä ihan uuden topan tosta huutokaupasta tänne höttönettiin jos jaksaa ;) Mie lähen tästä heittelemään kamat automussukan peräkonttiin ja sitten sähkön ja juoksevan veden ulottumattomiin. Morjens! ^^

Lähettäjä: Kynttiläkyttä 
Päivämäärä:   30.7.10 22:25:40

hehheee vitsi heti ku siirsin ponin sileille niin heti voitti ekan lähtönsä :)

Päivämäärä:   30.7.10 22:26:49

Kynttiläkyttä, pitäisköhän munki kokeilla;D
Eeli on kisannu neljä maidenia risuilla, kolmessa niistä se on ollu joko vika tai tokavika, kerran ollu kolmas. Ei hyvä!

Päivämäärä:   30.7.10 22:35:46

Mä voisin tuoda pari ponskia tuonne huutokaupaa ja tulla sitte huutamaan yhen laukkaajan, koskas se on?

Päivämäärä:   30.7.10 22:39:22

cas-vuoden alussa...

Päivämäärä:   30.7.10 22:42:34

Joka on milloin?? En nimittäi tiiä tota CAS- vuotta kun ei oo käytös

Päivämäärä:   30.7.10 22:44:01

kato laukkajaoksen sivuilta.

LähettäjäSandi 
Päivämäärä:   30.7.10 22:44:25

Tossa hyvä kalenteri.

Päivämäärä:   30.7.10 22:45:17

vko 32 vaihtuu, eli 9.8. on uuden CAS-vuoden (CAS XVII) eka päivä.

Päivämäärä:   30.7.10 22:46:34

Ookke ja tuolloinko on tuo huutokauppa??

Päivämäärä:   30.7.10 22:50:06

Ei se kai ole varma vielä mikä päivä? Kuitenkin siinä kieppeillä kai?

Päivämäärä:   30.7.10 22:51:44

Joops, ilmoitelkaa tääl sitte ku tietää

Päivämäärä:   31.7.10 15:24:37

nousu ihmisten ilmoille!

Päivämäärä:   31.7.10 17:09:44

nosto!

Päivämäärä:   31.7.10 18:37:12

missäs kaikki ovat?

LähettäjäKatzu 
Päivämäärä:   31.7.10 18:39:21

Nyt keskustelua tännekkin!

Meillä on Dastikin kanssa nyt vähän hiljaista, kun ei a) innostusta tahdo löytyä, b) ole tietoa, mitä pitäisi tehdä, c) ulkoasu tympii, muttei jaksa etsiä parempaa

Sitten vielä kysymyskin: minkä rotuisia laukkaponeja te haluaisitte a) huutokauppaan b) laukkaradoille ylipäätään?

Lähettäjä: Jaya 
Päivämäärä:   31.7.10 18:42:32

Huhhuijaa, netti kenkkuillut taas urakalla. -.- Nyt pääsi taas katsastamaan ja päivittämään sivuja.

Päivämäärä:   31.7.10 18:58:39

Huutokauppaan ehdottomasti shetlanninponilaukkaajia! Sekä tietty niitä myös laukkaradoille, erityisesti G3 lähdöt on liian tiukilla!

Laatuarvostelu pitäisi saada pyörimään!

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   31.7.10 19:20:19

Minulle kelpaa huutokauppaan mitkä tahansa orit. Tulisivat edellä mainitulle oriasemalle, paitsi shetlanninponit (joita myös tammoina voisin ottaa) menisivät sitten Prestaan.

Laukkaradoille kaivataan nelosryhmäläisiä. Itsellä pari risuilijaa, jotka eivät meinaa saada kisoja, kun ei ole vastustajia.

Aivan, molemmat nelosryhmäläiseni ovat päässeet maidenista eteenpäin, joten ne voisi myydä muualle, jos joku niistä on kiinnostunut. Molemmat kisaavat risuilla ja ovat welsh part bred -rotuisia.

Ori WTB Emmett on kisannut ja voittanut kahdesti, eli on oikeutettu osallistumaan G3-lähtöön. Stacee Cedar -tamman statistiikka on 4: 1-1-2, eli neiti kisaa tällä hetkellä allowancesssa.

Tammalle menen juuri laittamaan sukulaiset, joten ethän anna sen estää ostotarjousta.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   31.7.10 21:55:28

Vaikka itse asiassa, eihän minun missään mielessä tarvitse myydä tuota oria, sehän voi mennä tuonne oriasemalle :D Mutta kyllä sen voi joku mennessään viedä, jos haluaa. Paljon en uudelta omistajalta vaadi: Sivut mielellään parin viikon sisällä tänne/mailiin ja laukkakäyttö. Kivaahan se tietty olisi jos hyvän uran jälkeen saisi myös varsoja, mutta eipä tuo niin pakollista.

Päivämäärä:   31.7.10 22:01:19

Laukkaajat vaan hyörii ja pyörii ja laukkaa mun päässä, inspiraaatiota pukkaa. Mitä tekis..

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   31.7.10 22:20:03

Stacee Cedar saanut ostajan toista kautta, ori vielä myynnissä (:

Päivämäärä:   31.7.10 23:40:04

Anfarwol Acresin laukkatuloksia odotellessa...

LähettäjäSandi 
Päivämäärä:   1.8.10 00:09:33

Just ne arvoin. ;) Anffilan tulokset

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 00:13:07

No ei onnannut tällä(kään) kertaa noiden ponien kanssa :/ Okei, sentään tuli kivasti sijoituksia, mutta kun niitä voittoja olis kivempi saada :D

Päivämäärä:   1.8.10 00:14:28

Vou, Anni kilpailee jo G2 tasollla! Voitto tuli taas. ;) Statistiikka näyttää vielä tosi hyvältä: 2: 2-0-0-0 Meitin pikkuponi, Anni 4v!
Addukin kolmas! Eelikin sijoituksilla.
Nää oli hyvät laukat, kun kaikki ponit sijoittu. ;))

LähettäjäSandi 
Päivämäärä:   1.8.10 00:19:17

:D

Seuraavia laukkoja sitten elokuun lopulla, kattotaan viittiskö sillon jo laittaa noita G2-G1 -tasojakin mukaan. :)

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 00:21:04

Ja nyt kaikki osallistuvat todella ahkerasti myös minun laukkoihin! Okei, noi on vielä ainoastaan ykkösryhmälle, mutta on se nyt ihan hölmöä ja epäreilua järjestäjää kohtaan jos sen takia ei voi osallistua, kun ei ole kaikille ryhmille lähtöjä.. :/ :D

Mutta mie lähden nyt nukkumaan, herätys taas joskus kuudelta.. Huomenna minua ei luultavasti täällä näy, lähdetään pojan kanssa kummitytön synttäreille aamupäivästä ja tullaan vissiin vasta illan puolella takaisin.

Vaikka kukapa minua nyt kaipaisikaan :D

LähettäjäSandi 
Päivämäärä:   1.8.10 00:27:14

Mä laitan huomenna vaikka koko mein shettiskatraan Prestaan kipittämään. :) Nyt ei jaksa enää kattoa.

Päivämäärä:   1.8.10 00:36:54

Mä ilmoittaudun noihin Prestan laukkoihin huomenissa heti kun heräilen :)
nyt nukkumaan kohtapian!

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 07:55:12

Hapero on (vissii) ainoa, joka on kertonut minkä rotuisia oreja haluaisi. Se on tosiaan selvä, että nelosryhmäläisiä tarvitaan, mutta niissä(kin) on hyvin laaja rotukirjo.

Mutta no, jos nyt ainakin yhden welaran hakisi.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 07:57:29

Vaikka niin joo, tuohan saattaa tietty luonnollisesti meinata sitä, ettei kellekään kelpaa nämä minun orit :D Eihän se ihmekään, jos niille ei edes luonnekuvausta tule.. Mutta mikäs siinä, ei sitten jos ei kelpaa :D

LähettäjäSandi 
Päivämäärä:   1.8.10 11:06:08

Welshit on aina kivoja. :) Me vaan tuotiin niitä anffilaan niin paljon että ollaan aika omavaraisia vielä pitkään. :D

Päivämäärä:   1.8.10 11:50:50

Tuire- ota welara , ei tarttis itte sitte tuoda :) No ei ny, tuominen on kivaa jos keksii nimen :)

LähettäjäKatzu 
Päivämäärä:   1.8.10 12:14:52

Anniflan laukoista tuli vain kuusi voittoa... Arpaonni oli tällä kertaa myötä, pitäisi vielä jaksaa laittaa tulokset sivuille ja ilmoitella sitten ykkösryhmäläiset Prestan laukkoihin ja muille sitten katsoa mihin kisoihin lähtevät viilettämään.

Mä olisin nyt quarterponia vailla... Ja welshmountainiakin kaipaisin, mutta katsotaan näitä ponihankintoja sitten lähemmin, kun olen saanut nuo tulokset päivitettyä.

Päivämäärä:   1.8.10 12:16:11

Ollapa tuo huutokauppa jo... Tarttis itekin uusia shetikoita pyörimään laukoissa, into piukassa ollaan tällähetkellä. ;)

Lähettäjä: Jesis/JeN 
Päivämäärä:   1.8.10 18:17:38

Hapero - Mulla olis 4v ja 3v shetukoista joista yhen sulle voisin antaa ku muutenki noita hevosia on tarpeeksi :)

Päivämäärä:   1.8.10 18:32:22

Äh, mua kiinnostais ihan hirveesti tietää, kuinka monta ponia sinne on jo tuotu :P Järkyttävä uteliaisuus..

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 19:12:26

Yhden welaran tuonne otinkin (: Sen lisäksi sieltä löytyy tällä hetkellä chincoteaguenponi sekä jo kisanneet risteytysponi ja wpb. Hevosia sitten toinkin hieman enemmän: pox, aa, tersk, berb ja qox.

Eihän noissa paljon tuomista kyllä ollut, kun sukuja en (vielä) miettinyt eli ainoastaan hevosten/ponien omat nimet piti keksiä :D Ja kuvat tietty hankittu myös, mutta eipä siinäkään kovin suuri homma ollut.

Ehkä tänään myöhemmin tuon noita poneja ja/tai hevosia. Tällä hetkellä kuitenkin väsyttää sen verran paljon, että tekisi mieli mennä heti nukkumaan :/

Hienoa! Mailista löytyy jo kolmelta osallistumiset seuraaviin laukkoihin (: Päivitän ne myöhemmin, jollen tänään niin huomenna sitten. Muistakaahan muutkin osallistua ennen vippiä ^^

Päivämäärä:   1.8.10 22:28:39

Ilmoittelen edelleen noista tuontiponeistani, ne _täytyy_ saada kaupaksi piakkoin, en halua laittaa niitä kuoppaan turhina. Ostakee pois! :D

En säilytä näihin mitään oikeuksia, kun kauppa on sovittu, omistaja on täysin vapaa tekemään ponilla niinkuin tahtoo. Linkkiä heitän seuraavaan viestiin.

Päivämäärä:   1.8.10 22:30:03

Myytäviä poneja 17kpl

LähettäjäTytti S. 
Päivämäärä:   1.8.10 22:47:51

Höh, mun tamma ei voittanut maidenia ;/ Noh, kisaus jatkuu. ;> Tamma saa kaverikseen orinkin, kunhan sivut ehdin tekemään.. :D

Päivämäärä:   1.8.10 22:51:16

Jaya --> Kattelen jos natsais joku kiva kaveri tuolta (:

Päivämäärä:   1.8.10 22:51:30

Jaya, pistä noi huutokauppaan ;) TÄNNE VAAN

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   1.8.10 23:09:47

Jaya: Hei joo, hyvä kun sanoit! Meinaan nyt kun tein tuon oriaseman, niin miehän voisin ottaa sinne oreja sinulta (:

6v cas-o Eastern Zal - om. Jaya
6v dartm-o New Toy - om. Jaya
6v rp-o Pensaikon Taideaarre - om. Jaya *

Nuo herrat kiinnostaisi. Muilla oli runnattu aivan liian paljon maidenissa/allowancessa minun makuuni: Ei voi olla kovin kummoinen juoksija, jos pitää seitsemän kertaa osallistua maideniin ennen kuin voittaa sen :/ Mutta tapansa tietty kullakin, eihän sitä kukaan kiellä.

* Onko tämän herran ponirotu/rodut jo valmiiksi mietitty, vai voiko uusi omistaja keksiä ne itse?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.