Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 176

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   15.1.10 19:04:48

Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=721609&t=721609

VRER: http://vrer.net
Ravikalenteri: http://vrer.net/ravikalenteri/

Re: Ravikeskustelu 176

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   15.1.10 19:18:21

taas uus topa :D Hyvä me!

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   15.1.10 19:35:43

Minua on alkanut pikkuhiljaa vetämään tämä osa-alue puoleensa. Millainen nyk. virtuaalisen ravimaailman laita on? Olen monelta kuullut, että meininki rennompaa kuin ratsupuolella?? :))

Lähettäjä: Aneth 
Päivämäärä:   15.1.10 19:36:54

Taas kyselemässä :P Mutta mitäs ikääntymistä te käytätte ravikopukoillanne? Itse olen VARL:ia miettinyt mut olis kiva ku kaikki ikääntyis jotenkin samanaikaisesti, eli pitäis kai hiukan soveltaa tai jotain... Jotain ideoita?

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   15.1.10 19:38:04

Emil
Itse pyörin täällä ravipuolella sekä myös ratsupuolella, pakko myöntää että paremmin viihdyn täällä :) Ratsuja en kuitenkaan ole hylkäämässä. Meinini on mielestäni rentoa ja uudet tuttavuudet ravimaailmassa on otettu hyvin vastaan ja neuvoja kyllä saa kysymällä :) Ravit vievät mennessään ;)

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   15.1.10 19:39:56

Wella / Luulen, että itsekkin voisi ottaa muutaman ravurin talliin, eihän se koskaan pahaa tee ;D Ja hienoa kuulla, että täällä mennään vähän rennommalla meiningillä!

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   15.1.10 19:42:52

Aneth
Itsellä ravurit ikääntyvät 4-vuotiaiksi asti 1kk=1vuosi. Sen jälkeen 2kk=1vuosi. Tämä jäänyt joskus päälle ja tällä ikääntymisellä mennään :) Talliini jäävät varsat omista tammoista pyrin teettämään niin että ne ikääntyvät samanaikaisesti, näin kisaaminen on helppoa.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   15.1.10 19:44:24

NARRILAIVAN TAMMIKUUN RAVITARJONTA:

Lämminveriset, ravurit
20.1.
22.1.
24.1.
Osallistumisaikaa 24.1. asti

Lämminveriset, peitsarit
10.1.
15.1.
18.1.
20.1.
23.1.
27.1.
30.1. HOX: osallistuttava erikseen, Fool Ice King/ Queen Pace 2010, Fool Ice Prince/ Princess Pace 2010 (ravit juostaan järvenjäällä!)
Osallistumisaikaa 27.1. asti.

Suomenhevoset
21.1.
23.1.
25.1.
Osallistumisaikaa 25.1. asti

A- ja B-ponit
19.1
20.1
21.1
22.1
23.1
24.1
Osallistumisaikaa 24.1. asti

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   15.1.10 19:47:05

Huoah, tekisi niin mieli ilmoitella hevosia kisoihin, mutta pakko odottaa että saa sivuja vähän kondikseen ja muuta joten pitää vielä odottaa :s

Päivämäärä:   15.1.10 19:47:07

Ja helmikuussa juostaan sitten taas ihan perusravitkin järvenjäällä! ;) Viime vuoden jääraveja voitte tutkia täältä, mukana siis taas nuo isommat lähdöt ;)

Päivämäärä:   15.1.10 19:48:14

Ja vielä unohtui (kuinkas muuten, enhän mä unohdakaan kun ikinä kaiken :D) että tänä vuonna kun osallistujia on varmaan enemmän, niin isompiin lähtöihin tulee karsinnat ja finaali sitten, että pääsee kaikki halukkaat mukaan :)

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   15.1.10 19:49:00

Aneth > Juuri edellisen topikin alussa oli kyselyä ikääntymisistä, sieltä kannattaa tsekkailla niin ei tarvitse uudestaan alkaa vastailemaan.

Ja joku kyseli edellisessä että ollaanko täällä tarkkoja suvun pituuden tasaisuudesta.. Suurin osa ei taida olla kovin tarkkoja, mutta minä olen yksi niistä hulluista nipoista jotka haluaa suvun olevan tasainen - ja olen myös yksi niistä dilleistä jotka tykkää lyhyt/uusisukuisista eikä välitä niinkään pitkistä ja vanhoista linjoista.

JEE! Narrilaivan jääravit tulee taas! Lunedista kyllä tulee joukko puolustamaan viime vuoden titteleitä. :)

Toivottavasti te viime päivinä ilmestyneet uudet ihmiset olette tosissanne tässä mukana. On tullut nähtyä sen verran monta hepanhaalijaa jotka lopettaa kuukaudessa, että en vaan halua sitä taas. :P Toivon ettei VRL:n tauko vaikuta tähän, että ravistelijoita ilmestyy kuin sieniä sateella. ;) (Simon pessimistisyys alkaa tarttua?)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   15.1.10 19:50:54

mitäs ikääntymistä te käytätte ravikopukoillanne?

12vk = vuosi ja ikää lisää joka vuoden ensimmäisenä päivänä, mutta nuorilla aluksi 1kk = vuosi (lv 3v asti, sh 4v asti). (tarkemmin)

Päivämäärä:   15.1.10 19:52:57

Krideä komppailen :)

Hetkessä ei ravitalliin tule huippuravureita (itse olen tätä harrastanut nyt jo 3,5 vuotta, eikä meillä oo yhtäkään huippua :D) ja siihen menee aikaa että heposten starttikalenteri "alkaa näyttää kivalta". (ainakin siis minusta henkilökohtaisesti)
Lisäksi tulokset eivät välttämättä tule aina nips naps ravipäivänä, mutta kyllä ne tulee ajallaan aina :)
Ja lisäksi - kasvatteja ei kannata kaupata heti tuoduista, nuorista hevosista joilla ei ole kilpanäyttöä.

Tai no, siis näin minä ainakin neuvoisin, joku muu voisi taas neuvoa ihan eri tavalla... :D

Päivämäärä:   15.1.10 19:53:00

Shavolla on hurjasti raveja :O Pitää varmaan jossain vaiheessa laittaa postia.

Päivämäärä:   15.1.10 19:54:16

Jaa niin näyttikin olleen, kiitokset vinkistä:)

He, muhun ei ainakaan VRL:n tauko vaikuta pätkän vertaa kun en ratsupuolella ole muutenkaan koskaan pyörinyt (okei, tunnustan, mulla oli joskus raviponi jolla kilpailin myös esteillä...) :D Eli olen aina ollut ravi-ihminen, joten on luonnollista tulla ravipuolelle:)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 19:54:37

Desenkin hevoset tulee puolustamaan viime vuoden titteleitä, toivon mukaan menestyksekkäästi jääravaihin! ;)

Krideä komppailen tuossa että viimepäivän ihmiset on tosissaan mukana. Miksi keväisin tulee muuten enemmän uusia? Uudem alun (jo lopun..?) aikaa ilmeisesti.

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   15.1.10 20:04:39

Minua täällä ravipuolella eniten kiinnostaa se, ettei tarvitse kisata +600 kilpailua kuussa -.-

Päivämäärä:   15.1.10 20:13:02

Tuohon kilpailemiseen kommentoiden, aluksi mun hevoset juos 20-50 starttia uransa aikana.
Omaan silmään esimerkiksi Näpin Tarina oli aivan m-a-h-t-a-v-a suomenhevonen, mutta kukaan ei kiinnostunut tammasta juurikaan siitosmielessä, paitsi Loiston omistaja joka olisi halunnut tamman ostaakin sekä Sari, joka halusi tamman leasingiin yhden varsan ajaksi.

Nykyään sellainen vähän vajaa sata starttia tulee kuin itsestään. Tykkään kilpailemisesta, ja on se ihan kiva katsella pitkiä kisakalentereita :)
Epärealistista - kyllä, mutta joo... Joskus tulee mieleen, että ihan pelkkä valmentajan (+ kisailijan) rooli olis hauskaa, että miulle tulis hevosia vaan valmennukseen eikä tarvis kasvatella hevosia..
Mutta enpä toistaiseksi ole vielä heittänyt Narrilaivan hevosia hiiteen, vaan jatkan niiden kanssa :D

Mutta ravihevosesta on mun mielestä hankala sanoa, milloin se on "hyvä siitoshevonen", siis virtuaalimaailmassa.
Minä nyt valitsen varsoille vanhemmat ja ostamani hevoset milloin milläkin perusteella :P

Päivämäärä:   15.1.10 20:28:42

Ravihevosista on vaikea sanoa IRL:kin millaisia ne on siitoksessa, joten eipä kai sillä näin virtuaalimaailmassa kauheasti väliä ole ;) IRL on siitosoreja ja -tammoja, jotka ovat vain muutaman startin juosseet ja jättäneet huippujuoksijoita ja -periytäjiä, ja sitten on huippuluokan kilpahevosia, mitkä eivät vain saa siitoksessa mitään aikaiseksi, eli arpapeliä se osittain on:) Ja yleisen mielenrauhan säilyttämiseksi en mainitse nimiä, ettei kukaan ota nokkiinsa :P

Mulla on ilmeisen korkea kynnys siihen, mikä on hyvä hevonen, mutta näin virtuaalimaailmassa se ei ole niin tärkeää. Eli voin käyttää siitokseen huonompaakin hevosta jos sillä on kiva suku jollain muotoa (erilainen, erityisen hyvä tms.).

Lähettäjä: yeshead. 
Päivämäärä:   15.1.10 20:29:59

Tierra, miltäs kuullostaisi 28.12.2009?

Päivämäärä:   15.1.10 20:33:35

Jepulis, niinhän se on, että jotkut jotka ei saa mitään aikaiseksi kilparadoilla jättää taas hyviä kilpureita, kun taas jotkut kilpurit ei jätä mitään... :D Kärjistettynä.

Mie yritän piirtää Daikulle rakennekuvaa. Mulle jäi kauheat traumat ku kaikki rakennekuvani on haukuttu aina 6-0 lyttyyn, siitä lähtien ei ole enää onnistunut piirtäminen... :/

Päivämäärä:   15.1.10 20:40:30

Peitsareista vielä kysymys, eli onko niitä miten paljon tällä hetkellä? Itse en niistä tajua juuri mitään, mutta mielenkiinnon vuoksi voisin sellaisenkin hankkia :D

Päivämäärä:   15.1.10 20:44:45

Aneth, "Peitsarit" keskustelun kun etsit, saat vastauksia. Sinne on peitsarien omistajia linkitelty ja ilmestynyt =)

Päivämäärä:   15.1.10 20:49:03

Kärjistettynähän se on niin, että huippujuoksijoista ei tule huippujuoksijaa ja tavisravurista saattaa tulla maailmanluokan tähti, mutta kumman valitset? Varsan, jonka vanhemmat ovat juosseet satoja tuhansia, vai varsan jonka emä on hädin tuskin läpäissyt koelähtöä? Vastaus on varmaan selvä kaikille, ja toivottavasti pointtikin tuli selväksi :D

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   15.1.10 21:05:22

Sattuisiko jollakulla olemaan Rockefeller-linjainen (siitos)ori? Mitä lähempää ori löytyy sitä mukavampi, mutta myös oriilla itsellään pitäisi olla potentiaalia (tasoa alle 14,0, 20 000v€+ & mahd. meriittejä).

Pitäisi saada puute korjattua, kun muille kiinnostaville "legendoille" löytyy tallista linjan jatkaja tai jatkajia. (Yepin orilinjat)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   15.1.10 21:19:58

Meidän Thalionin ii on Rockefeller, mutta lienee vähän turhankin kaukana. Meilläkin kummittelee Rockefellerin varsat aika kaukana taulussa.

Shavo, mun lienee turha osallistua? :D Ainakin olit muistaakseni mesessä heittelevinäsi miulle osallistumiskieltoa :p

Mie en oikeestaan enää usko huippuravureihin. Onjoo meilläkin joitain omasta mielestä hyviä, mutta sellaista "täystoimivaa päkkiä" ei ole tullut vastaan, ja tuskin tuleekaan.

Lisäksi tulokset eivät välttämättä tule aina nips naps ravipäivänä, mutta kyllä ne tulee ajallaan aina :)
Niin totta, eli jos ei siedä tuloksien myöhästelyä, niin ravimaailma on hiukka huono paikka. Omat tuloksetkin on taas vaihteeksi myöhässä, mutta pitää yrittää saada niitäkin tehtyä. Anteeksi, olen paha simppa.

Päivämäärä:   15.1.10 21:22:53

Mä oon TOSIHYVÄPEPPI! Miettikää, tänään ravit ja tänään tulokset ;--D http://freewebs.com/jymy/villit27.htm Junioriliigassa vielä yksi karsinta, sitten selviää finalistit :p

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 21:25:10

Tutkailin hevosten suvut läpi ja totesin että mulla on vain Rockefelleriläinen tamma ja tämän poika. Muilta näyttää Rockefeller puuttuvan, mä kun muistin että näitä oisi ollut enemmän.. O.o

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 21:27:49

Nytpä jännitys iski, Highway on napannut ensimmäisen sijan ja Classicokin on pisteille päässyt. :O (eikös siinä peppi ole kuitenkin vielä kaksi karsintaa?)

Päivämäärä:   15.1.10 21:37:22

Lokki, voi perse, kylläpä on kaksi karsintaa vielä :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 21:41:11

Ja ainiin Peppi, millä perustein nuo nollapisteläiset on tuolla junnuliigan sivuilla? :)

Voisin vaikka jo aloitella kk'ten päivitystä.. :P

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 21:42:22

Ovathan kaikki jo osallistuneet?
http://helmilokki.net/ravit/ravit160110.html
http://helmilokki.net/ravit/ravit170110.html

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   15.1.10 21:46:43

Aa pitääkin osallistua vielä noihin Lokin raveihin, nyt kun saan jotain aikaan. :D

Päivämäärä:   15.1.10 21:47:32

Lokki, jos ne on osallistunut koko kilpailusarjaan, niin siellä pitäisi olla kaikki hevoset, jotka ovat jääneet pistesijojen ulkopuolelle. Siellä saattaa olla virheitä, saa korjata :D

Päivämäärä:   15.1.10 21:48:51

Lokki > Osallistun vielä tänään jos sopii? :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   15.1.10 21:50:59

Lokki, mieki osallistun :DDDDD

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 21:55:46

Juup (: ^^

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 22:29:56

mitämitä, mihin kaikki katos? :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   15.1.10 22:52:40

Ketään enään paikalla?

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   15.1.10 22:53:44

Minä, oikeeta elämää kun on se 0,2% :D

Päivämäärä:   15.1.10 22:59:56

Magnetie, saat osallistua! Pistin ihan vaan yhden rodun päivälle sen takia, ku tiesin, et sulta tulee triljoona, nii nii et jaksan varmasti laitella tulokset <3 Mitä olis mm. poniravit ilman sun ja Kriden poneja? Mun omat juoksis sielä keskenään! O_O

(.... Nyt lähtee kyl noi uuden vuoden breezerit tuolta jääkaapista ...)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   15.1.10 23:13:31

Mä just päätin, että alan kisaamaan villeissäkin raveissa mun ravureilla.. joten kisakalenterit menee uusiks => (... Plaah! -.-" )

Päivämäärä:   15.1.10 23:14:13

MITÄ?! Et oo aiemmin kisannu villejä??? :D OMA! xD

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   15.1.10 23:33:45

yeshead // soppii :) Nimiehdotuksia jos siitä tulisi orimus? :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   16.1.10 00:01:07

Mä odottelen et se VRER:n uusin kokouspöytäkirja julkastais, kiva nähdä mitä kaikkee mukavaa päättäjäjäsenet on päättäny ;>

Lähettäjä: yeshead. 
Päivämäärä:   16.1.10 00:13:29

Mietitääs..
BMW Jacob
BMW Ethan
BMW Jayden
BMW William
BMW James
BMW Nathan
BMW Samuel

Jos näistä ei mikään iske niin saat keksiä itse. (:D)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   16.1.10 00:25:41

Quartosta on tullut tammikuussa 10,2ake aikainen :O

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   16.1.10 00:39:28

Shavo // en oo edes kauaa pyörinyt ravimaailmassa :D Ja ajattelin ensin, että villit eivät ole jotenkin niin "arvostettuja" kuin VRER:n alaiset. Mutta ei niillä nähtävästi ole oikein eroa (vai onko? o.o).

Mutta huomenna jatkan noiden sivujen uudistamista (äsken meni henkilökunnan tekstit uusiksi :D), koska nyt nukkumaan!

Päivämäärä:   16.1.10 10:38:03

Aamupöö.

Mä haluan mun kameran tänne HETI. Mutta taitaa tulla vasta ensi viikon loppupuolella :D Hmmmphm. Onkohan mulla edes rahaa tilillä? Äiti selitti et siellä on vaan jotain 500e mut ei voi olla.. Siinä tapauksessa mun pitää pummia joltain satanen :D

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 10:38:57

Shavo, jeij!

Heltsu, siinä varmaan kestää vähän aikaa. Meinaan mein sihteerikkö sai töitä, joten pöytäkirja saa vähän odottaa. Mikäli on jostain tietystä asiasta kysyttävää, niin eiköhän meiltä voi kysyä.

Reprobate, ei niillä ole eroa, jos ei itse halua tehdä. Okei, VRER:n alaisista saa rankingpisteitä (mutta rankingithan on takunneet jo vuodesta -07 tai jotain, niin niiden arvostus on jossain pohjamutien alapuolella nykyään), mutta muuta eroa ei oikein ole. Miun hepat kisaa nykyään lähinnä villejä, kun en osaa VRER:n tauon jälkeen vahdata kalenteria samalla tavalla.

Mutta nyt ravitulosten kimppuun (ponit 5.1. & vrer 14.1.), toivon mukaan iltaan mennessä saadaan tulokset :D

Päivämäärä:   16.1.10 10:50:26

Reprobate, komppaan Simppaa! En osaa vartioida sitä VRERin kalenteria -> en mahdu mukaan ja osallistun siis villeihin. Jos on paljon tarjontaa, osallistun joskus vain rajattomiin + omiin jos oikein laiskottaa xD

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   16.1.10 10:57:53

Tappaakohan kaikki mut, jos vaihdan ikääntymistä (ja tällöin heppani tulee nuorentumaan O.o). Sillä yksi tai kaksi kisaa jo löytyy jokaiselta ravurilta.

Päivämäärä:   16.1.10 10:59:38

Reprobate, tuskin kukaan edes huomaa.. :D Onko sulla muuten jotain mun kasvatteja?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   16.1.10 11:10:56

Peppi, ei ole (ootas, pitää vielä tarkistaa, kun kaksi suvullista omistan :D). Juu, en omista.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   16.1.10 11:35:32

16 päivän ravien osallistujat laitettu aika järjestykseen. Nyt vaan arpomahan! :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   16.1.10 12:35:41

sainpahan lämpöset jo arvottua, vielä on kylmikset.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   16.1.10 15:09:59

loikkaa ylöspäin viismetriä.

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   16.1.10 15:16:45

Pidän täällä voitonjuhlia, Lokin raveissa Trellulle ja Bellalle voitot kummallekkin ja Kinkku rakkaalle kakkossija. Ainoa joka ei menestynyt odotusten mukaan, oli Tilly joka juoksi taas jonon hännillä.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   16.1.10 15:53:55

Heidie, onnea teille :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 16:19:52

Pikaravit 5.1. ja VRER-ravit 14.1. saivat tuloksensa tänään.

Lähettäjä: Tierra (kaverilla) 
Päivämäärä:   16.1.10 17:42:13

Voi rutto.. Ei tänäänkään ehdi osallistua mihinkään. Huomenna sitten urakka ilmoitella kaikkiin ja laitella tuloksia muotoon :D Ja ne omatkin ravit on tässä vielä... :D

Lähettäjä: Unicorn 
Päivämäärä:   16.1.10 18:16:02

Joo, VRER:n superahkera ja kohta työllistyvä sihteeri sai tosiaan pöytäkirjan rustailtua, mutta ei saa sitä omin voimin (tai tämän ruttotautisen ja superhitaan angstinetin voimin) nettiin. Magnetie lupasi laittaa sen tänään ja yrittäkää taivutella joku muukin sihteeriksi välillä ;) Se avartaa näkökulmaa ja kaikkea muuta sontaa :D

Mutta joo mie hehkutan vielä töistä itsekseni ja yritän saada jotain tolkkua nettielämääni. Kohta pitää ottaa työtkin huomioon :S

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   16.1.10 18:59:30

Shoppailua on taas ollut alle(tai no ylle)kirjoittaneella maisemissa.

Ei Deseä saa pysymään pientallina (n.20 lv heposta) millään. Se oli tavoitteena, mutta eipä onnistunut ja luovutin. Kai se on niin että näitä pitää olla se 3000 kappaletta ennenkuin saa kyllikseen. hah.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 19:01:39

Peitsariranking päivitetty (+osoite muutettu vrer:n sivuille).

Pöytäkirja tulee myös tämän päivän nimissä, kunhan ensin hösellän vahingossa kaikki vrer:n sivut nurin (no ei sentään, mutta ehkä joo vähän aikaa menee).

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 19:13:26

http://vrer.net/toiminta/kokous100110.html
VRER:n kokouspöytäkirja 10.01.2010.

Päivämäärä:   16.1.10 19:35:51

JOS VRER ottais sen, että sais monet ravit samalle päivälle tai edes sen, ettei tarvis olla 12 lähtöä vaan sais olla rajattomat (tyyliin mitä noi mun villitkin nyt on :)) niin voisin ehkä järkätäkin VRER:n alaisia taas... :P

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 19:39:33

Shavo, itsekin kaipailen tätä että rajattomat saisi pitää helpommin. Pitänee riidellä muiden pjäsenten kanssa tästä (en usko että tulee isoa tappelua xD).

Päivämäärä:   16.1.10 19:44:50

Haha ;D
No oikeasti. Inhoan VRER raveja just sen takia, kun ne on a) aina täynnä ja b) niihin saa ilmottaa 1 hevosen/ lähtö... :DD
Kai sitä sitte pitäs olla vaa yks putte minkä kanssa harrastelis x)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   16.1.10 19:55:28

CT Thalion pistetty muistiin, vaikka suunnitelmissa onkin tehtailla puhdas jenkki (tämän suvussa ransk.-ven. verta Silver Daisyn kautta). Voi kuitenkin olla, että menee suunnitelmat pakosta uusiksi, kun ei ole yhtään toista oria vielä löytynyt/ilmoittautunut. :P

Miksi ei voi pitää esirajattuja (pari-kolme ennätysrajausta) rajattomia, joita ei VRER:kään tietääkseni kiellä? Kalenterissa on huomattavasti mukavampi nimittäin katsoa hevosen tason mukaisia startteja kuin näitä avoimia...

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 19:58:31

Isolla hevoskatraalla se on joo vaikeeta. Jännä muuten, kun vielä pari vuotta sitten rajattomia tais olla tosi vähän jos ollenkaan.

Hessiä pitäisi taas rääkätä, mut tyyppiä ei näy missään taaskaan. Hmph.

Päivämäärä:   16.1.10 20:05:44

Niin no, kyllähän sen vois laittaa niin et esim. 30,0 aik. ja hitaammat suokit, 25,0-29,9 aikaset ja 24,9 aik. ja nopeammat, mutta en tiedä... Miksi edes niin rajata, kun voi pitää avoimet? Helpottaisikohan tuo ravien pitämistä? Ehkä, ehkä ei, en tiedä :P

LähettäjäPeppi 
Päivämäärä:   16.1.10 20:13:58

Mä aijon vastaisuudessa pitää mahdollisimman paljon rajattomia, koska se on itselleni helpointa. Yli 100 kilpuria meinaan 8)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 20:15:00

Mie taas tykkään rajattomista avoimista sen takia, että saan jaettua ne sopiviin ryhmiin ja ennätyksen mukaan. Toki joo esirajatuillakin saa, mutta ryhmät voi jakautua sitten vähän huonosti.

Voinhan mie aina ruveta niihin rajattomiin keksimään lähtömääritteitä siinä vaiheessa kun tuloksia teen, mutta hyvin on näkynyt kelpaavan noi avoimet tuollaisenaankin.

Miulla tosin voi teettää sekin, että kun listaan lähdöt tosi lyhyesti (eli esim. sarjamääritys ei näy oikein missään muualla kuin ennätyksessä näkyy matka), jos listaa "pidemmän kaavan mukaan" niin varmasti riepoo vähän.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   16.1.10 20:32:34

Ei se "täysirajattomuus" kyllä minusta takaa, että saa "täydelliset" ryhmät aikaiseksi. Samalla laillahan sitä voi jokin ryhmä jäädä vajaaksi tms. kun etukäteenkin rajatussa. Mutta eipä tässä mitään, kukin tehköön niin kuin tykkää. Minulle vain kelpaavat paremmin etukäteen edes vähän rajatut, koska tason mukaiset ovat mielekkäämpiä kuin "tasottomat", jos ei ole kyse ykkössarjan menijästä.

Mitä Rockefeller asiaan tulee niin, sitä onkin tullut jo kasvatettua kaksi haetun linjaista oria. ;D Mutta eipä tämä havainto sinänsä auta, kun toinen kuollut aika päiviä sitten ja toinen on aloittelija. Sen lisäksi, että 1. on kuollut; se kuoli toisen omistuksessa (pakaste asiatonta), ei saavuttanut mitään (15,6a ja vaivaiset 4 890v€) ja on vain 96.10% jenkki. Jälkimmäinen olisi ihan kehityskelpoinen (vasta 5v, 18,3a, rahaa 8/12 startista, 100% jenkki), mutta sitä kun ei ole koskaan ollut tarkoitus pitää lopullisesti...

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 21:28:09

No miulle on varmaan sit sattunut esirajatuissa ryhmissä huonot osallistujat xD

Shavon raveihin kohta ilmottu.. Uaah. Lokilla oli vissiin jotain avoimia kans vielä?

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   16.1.10 23:15:33

Myyntiin tulee:

lv-o. Wicked Of Kind
s. 1.9.2009
i. Corden Demo
e. Memory Of Major
Jonkinlaiset kuvat mahdollista saada mukaan ja luonteenkin voin kirjoittaa :>

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.1.10 23:20:20

Mua niin vihataan kohta, kun ilmoilen nyt samalla Unicorninkin hevosia. Shavo syö miut ja kaikki muutkin. YÄÄ!!!

Vihje siis: järjestäkää toki lisää rajattomia, niin mie tuppaan tän sikaison sakin juoksemaan ;)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   16.1.10 23:38:29

Miksi mulla ei ollut konetta ennenkun geo sano baibai? miksen ottanut niitä ylös heti kun ilmo tuli.. BYÄÄ..

Olisin varmaan kopioinut joka saakelin yksilön mun hevosten tauluista.. mutta ei ja nyt mä ruikutan täällä ittekseni kun on hukassa sitä ja tätä.. voi virtuaalitalleilija raukkaa..

Juu-u, päivittelen sivuja. :D on mulla yhdellä orilla kolmannessa polvessa sittenkin Rockefeller.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.1.10 01:16:54

Sorel is back! Kuukausien tappelun jälkeen saatiin tänne korpeen netti toimiin! Tänään päivittelin hevosten kilpakalentereja, mutta koska silmät on jo tuhannen ristissä, en viitsi enempää sitä hommaa tehdä ettei kaikki mene ihan sekasin. Eli tämä oli tälläinen tiedoksianto, miksi olen ollut niiiiin poissa kaikesta :)

Lähettäjä: Matyno. 
Päivämäärä:   17.1.10 01:40:27

eiks teil oikeesti oo evm-sukuisia tammoja?

Päivämäärä:   17.1.10 10:46:22

Lokki > En tiedä huomasitko Magnetien jossain edellisessä ollutta viestiä, että vaihtamalla .html/.html-päätteen .ws niin ainakin osa sivuista löytyy jo. :)

Jee, Sorel on takaisin. :) Mietinkin jo välillä, että missä Sorel menee kun normaalisti on niin aktiivinen ja nyt ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. :)

Matyno. > Meiltä ainakin löytyy :)

Päivämäärä:   17.1.10 11:50:27

Ei html-päätettä, vaan näin:
geocities.com -> geocities.ws

Päivämäärä:   17.1.10 12:01:56

No oho niinhän olikin ;D

LähettäjäPeppi 
Päivämäärä:   17.1.10 12:18:23

Sorel, kiva kun tulit takas :D

Matyno, etkö sä ole se, ketä ratsuksi halusi ostaa lämpöstä?

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   17.1.10 12:50:55

Ooo.. alkaako kaikki näkymään vai osa vain? (loistolta näkyy etusivu muttei hevosten)

Päivämäärä:   17.1.10 12:54:10

Siitä ei oo mitään tietoa, että mitkä tulee näkymään. Nehän kerää niitä mitä saa, ja siitä ei oo mitään takuita saako ne kaikkia :p

Kv-rankingia päivitetty 1/3. Pitää päivittää loppuun ennen kuin kehtaa laittaa ilmoille, mennee varmaan pari päivää. Onneks vrer-raveja oli paaaljon vähemmän kuin normaalisti, niin ei oo ihan älytön työ.

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   17.1.10 12:56:01

Magnetie -- mä voinkin sit laittaa tulemaan taas uuden satsin ranking pisteitä :DD

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   17.1.10 12:59:58

Heltsu, joo ei kiitos vielä :D Haluun sit ihailla ainaki kaks päivää rankingviestityhjää mailia sen jälkeen ku oon päivittäny rankingin.

(enkä mie muutenkaa päivitä sitä enää tämän päivityksen jälkeen kun vasta yo-kirjotusten jälkeen, pitäis kai keskittyä niihinkin xD)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   17.1.10 13:26:03

oolrait :)

Pian arvon eilisten ravien kv-lähdöt. Tämän päivän tuloksia joudutte ehkä odottamaan. :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   17.1.10 14:54:33

http://einherji.net/savitaival/ravit/Monteravit18012010.htm

Montepikaravit, osallistumisaikaa huomiseen klo 12:00 asti.

Lähettäjä: Matyno. 
Päivämäärä:   17.1.10 14:54:51

Peppi, juu :D

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   17.1.10 14:56:46

Magnetie, jäänyt poniravit tuohon otsikoksi ja taitaa palkinnotkin olla ponitasoa... ;)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   17.1.10 15:00:26

Leena, sieki näit harhoja, päivitä vaikka :D

"Shavo sanoo (14:55):
Lähtö 3. Ryhmäajo 2100m, Kylmäveriset, monté
Palk. 120v€ - 80v€ - 50v€ - 20v€ - 10v€ - 5v€

Lähtö 4. Ryhmäajo 2100m, Lämminveriset, monté
Palk. 120v€ - 80v€ - 50v€ - 20v€ - 10v€ - 5v€
Shavo sanoo (14:55):
hurjat palkinnot XDD
Simpe sanoo (14:55):
hups
Simpe sanoo (14:56):
näit harhoja, päivitä vaikka :D
"

Päivämäärä:   17.1.10 15:07:22

Jee, mäkin pääsen vihdoin aloittamaan rakennusurakan, tosin huomenna en taas ehi tekemään mitään :( Mut tästä se lähtee, eli ulkoasua suunnittelemaan ja tekstejä kirjoittamaan:)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   17.1.10 15:36:50

Kuten Hessille totesinkin, "kiva vaa ku kaikki heittelee mulle kohta porttikiellot niiden raveihin. ja mä vaan yritän auttaa suloa -.-"

Ilmotettavien lista on tosi pitkä, mutta minkäs mie sille nyt voin. Mulla itelläni on sellaiset 100 juoksevaa hevoskokoista, Sulo ei paljoo siitä jää.

Että hei, jos annatte oikeen urakalla niitä porttikieltoja, niin mie heittelen takaspäin, kyl pelkästään mun ja sulon hevosilla jo ravit saa pidettyä :D

Eli siis paaaljon rajattomia, kiitos. Mun ja sulon hepat tykkää. Ja järkkään enikeis iteki rajattomia, joten ette tekään täysin tappiolle jää xD

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.1.10 16:12:22

Onks orlov hyväksytty rotu raveissa ?

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   17.1.10 16:14:55

vvenla, on. Lämminverinen ravihevonen se on sekin. Kivaa, jos niitä hommaat, on aika vähän sellaisia liikkeellä :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.1.10 16:17:16

Simo, joo ne kyllä kiinnostaa, kun venäläiset rodut yleensäkin on lähellä sydäntä. :) Pitänee varmaan muutama hankkia. ^^

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   17.1.10 16:27:14

Hyvähyvä!

Miulta löytyy pari, Lokilta löytyy. Ja venäjänravurit on kans kivoja.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   17.1.10 16:53:28

Tosiaan kivaa jos joku Orloveista (ja Venäjänravureista) innostuu. :)

http://www.helmilokki.net/ravit/venakot230110.html
Venäjänravureille, Orloveille ja Niiden Risteytyksille, mukaan lukien muihinkin lv rotuihin tehdyt orlov/venäläis risteytykset. Eli kunhan hiukan venäläistä verta niin mukaan vaan.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.