Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  FWB #7

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:09:01

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=705134&t=705134

Re: FWB #7

Lähettäjädani 
Päivämäärä:   7.1.10 18:09:25

no ite oot :(

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:10:27

no enkä ole, mähän oon laiskin nörtti ever :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   7.1.10 18:16:33

mulla on kans joku varmaa päälle 100 kopsukkaa. :D vois tapattaa koht noit evm-sukusia ja sillai. :D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   7.1.10 18:16:50

Muhaha buhaha mua väsyttäää.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:31:42

hyi, kui te pärjäätte noin järkyttävien hevosmäärien kanssa? mulle 30 on jo ihan liikaa... :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   7.1.10 18:34:46

Troya, helposti. otan aika lunkisti noitten suokkienkaa. Mut puokkienkaa kisaan mahd. nopee sijotukset täytee ja sillai :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:43:51

nyt löytyy Gucci ja Anastacia uusista osotteista! :) Pitäisi vielä kekata noille jostain kivat kuvat, ai että oon rakastunu etenki anastacian sukuun <3_______<3

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   7.1.10 18:48:36

Hahahaa :D löysin mun vanhan tallin xD ei teitä kiinnostais '05 syntyneet hyväsukuset FWB:t? :D

http://www.freewebs.com/caderl2/
http://www.freewebs.com/carnivallf2

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   7.1.10 18:51:52

joo mullakin on joku 80-90 hevosta ehkä :D mut hyvin pärjään niiden kanssa kun osa on nuoria ja venailee vielä kilpakentille pääsemistä ja osalla on jo kisattu sijoitukset täytyyn ja venaillaan laatiksiin pääsyä.

namusetä, oijoi :D aika nostalgisia.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:55:27

Awww löysin Guccille aivan sikakivat kuvat.
t. olen hevosenostoekstaasissa

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   7.1.10 19:24:35

troya, oioi. :)

jukka, mul oli jtn asiaa mut @!#$ unohdin. :(

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   7.1.10 19:28:11

maukka., en siis missään nimessä syyllistäny sua sitten mitenkään, ettet vaan ymmärtäny väärin! :D tollasessa tilanteessa joo ihan ymmärrettävää ja jos koira oikeesti on ihan vatipää (niinkun tää meijän välillä), mutta tarkotin lähinnä sellasta hullua järjetönsä hakkaamista niinkun tolle meijän koiralle on ennen tehty. Sen entinen omistaja oli oikeen kunnolla mäiskiny sitä nuorempana kun oli koittanu vahtikoiraa siitä tehdä, nyt sillä on arpia ympäri kehoa o__o

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   7.1.10 20:34:04

namusetä, saanko mä viedä Caderlin? ;) Ai että sillä onkin hieno suku, mitäköhän tolle Pantheralle kävi sit loppujenlopuksi. :D

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   7.1.10 21:08:29

Iltaa fbi porukka, eksyin jotenkin ihmeellisesti ostamaan noita hollantilaisia kans talliin 8DD
Niin ja maukka, teen kohta ostamalleni kasvatille sivuja!

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   7.1.10 21:24:26

joku halus jollekki tammalle astutuksen rullasta, antaa palaa vaan.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   7.1.10 21:39:28

shonna, maukka kerkes jo viemää molemmat :D

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   7.1.10 21:49:33

Aaks mitä ihanuuksia te kauppasitte viime topassa! Irtoaako meikäläisellekin pakastetta tuosta Isildurista? ::::---)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 22:32:20

Nyt on jotenkin tosi menestyksekäs olo, kahelle kopukalle tehnyt sivut ja oikealla hevosellakin kerinnyt ratsastamaan ^^

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   7.1.10 22:35:55

hohhoo, mulla on tosi mitäänsanomaton ja laiska olo :< tahtoisin iiiihan hirmuisesti uuden ulkoasun talliin ja kaikille hepoille saman ulkoasun muttaaa pitäs ensin vaan löytää se ulkoasu .__________.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 22:38:01

corbin, mä metsästin tota vegasin nykyistä ainaki kuukauden ennenkun löysin kivan... :D toisaalta oon ehkä vähän turhan perfektionisti.

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   7.1.10 22:38:12

hmm

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   7.1.10 22:46:37

milja, hänellähän on mukavan näköinen sukutaulu :-D

troya, joo-o, mä olen kyllä muutamalle ehdotellu että voisivat koittaa mulle jotain vääntää mutta siinäkin kestää aina jonkin aikaa .. Mulla ei ole pitkään aikaa ollut sellaista "tämä on aina tallin sivuilla en ikinä ota pois" tyyppistä ulkoasua, oon vähän nirso ja kyllästyn nopeesti :<

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   7.1.10 22:48:43

jotkut valmisulkoasut on ihan jees välillä muttakun niissäkin pissii sitten sukutaulu koodit sun muut yleensä enkä jaksa ruveta vääntämään DD: nyt tekis kyllä mieli kirjotella vaikka mitä esittelytekstejä sun muuta kuhan vaan se ulkoasu löytyis.............

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 22:56:52

milja, voi harmi ku tuolta on kadonnu noi pari hevosta ja jättäny nii paljon tyhjäks :( muuten toi ois aivan ässä!
korppu, mulla on kanssa ihan sama ongelma, oon järkyttävän perfektionisti ulkoasujen kanssa D: se on hirveetä kun ei voi tyytyä keskinkertaseen, pakko olla _SE_ ulkoasu.

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   7.1.10 23:00:33

Troya, jep :D mäkin oon yrittäny aatella että tää on ihan hyvä tän voin ottaa mut sit kahen viikon päästä on pakko vaihtaa jo uuteen kun en voi tyytyä "ihan hyvään" vaan sen on oltava täydellinen että jaksan kattoa sitä tarpeeks kauan eikä tarvii olla peräjälkeen vaihtamassa heppojen ulkoasuja, koska se vie mehut aivan totaallisesti kun tekee monta kertaa peräkkäin parin viikon sisään x___x

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   7.1.10 23:07:16

Troya, niinpä.. Pitää viel katella jos tapahtuis joku ihme ja löytyis edes jolleki kadonneelle vielä sivu. Jos ton sukulaiset löytys, niin vois koittaa myydä jollekki tai jotain. Tai sit se saa vaan unohtuu.. Rupesin tutkii ensin ton emän toista jälkeläistä, mut sit huomasin, ettei se oo ees mun kasvatti. :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 23:10:09

korppu, todellakin! vihaan hevosten sivujen ulkoasun vaihtamista _YLI KAIKEN_, muille sivuille se on ihan kivaa kun saa designaa niit siin samalla sopimaan uuteen ulkoasuun... mut hevosten sivut on vaan puuduttavaa
milja, koitin ettiä mun supertaidoilla sille yhelle puuttuvalle linkille sivuja, mut no dice, ei löytyny yhtään mitään, ees vanhanvanhanvanhoja sivuja :/

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   7.1.10 23:20:17

t, sanoppa muuta .___.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   7.1.10 23:21:13

Troya ja korppu, onneks php helpottaa siinä hommassa. ei tartte vaihdella konien ulkoasujen koodejakaa. ;)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 23:21:40

maukka, nii, mutku en osaa käyttää sitä ni pshp :D

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   7.1.10 23:39:41

emmäkään ja kyllä mä mieluummin kuitenkin sitten vaihdan käsin ja korjaan kaikki virheet sun muut vaikka se onkin ihan tappoa DD:

Päivämäärä:   8.1.10 10:30:07

h-u-o-m-e-n-t-a taas.

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   8.1.10 10:36:22

Nyt pentele tarjouksia niistä mun polleista!

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   8.1.10 13:32:28

Hei immeiset :D mitäs tänne kuuluu, ootte kivasti saanu tekstii aikaseks, mm yhen täyden topan ilma mua ;D
Oon iha kuses maanantain.. :s

Lähettäjä: dracey 
Päivämäärä:   8.1.10 13:33:59

Traksutammasta tulossa FWB-varsa ;) Estekoneista tykkäävälle aikamoinen helmi. Valitettavasti kuitenkin uudempaa linjaa.

Hamzi: Kui kusessa? :o

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   8.1.10 14:20:28

dracey, pitää pitää ratsastustunti, elämäni ensimmäine ja omille luokkalaisilleni ;D ei tuu kesää...

Päivämäärä:   8.1.10 14:22:25

Hamzi: :D

Ostakaa

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   8.1.10 14:50:18

kivan näköne nakki draceylla kaupan ;P

Päivämäärä:   8.1.10 14:51:40

Hamzi: Se on ;) Jos toi jää mulle niin sen sulhanen saa olla hannover :D sit sen varsalle enkkutäykki...

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   8.1.10 14:56:20

dracey, sul on jo iha vauva suunnitelmii ton ja ton vauvalle varalle ;D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   8.1.10 15:15:37

vauvasuunnittelu on ehkä kivoin harrastus ikinä <3

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   8.1.10 20:48:16

hui! oltiin vaik kuin monennella sivulla!

Päivämäärä:   8.1.10 20:57:33

voi eii :< mua kyrsii niin himuisesti nyt tuo ulkoasu juttu ._. ja kisaaminen. hirveesti ois nyt intoa kirjotella tekstejä ja kisata hepoilla mutta ei voooooi :-------(((

Päivämäärä:   8.1.10 21:02:40

Ostakaa toi penska ._.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   8.1.10 21:19:50

kuinka ihmeessä en saa nyt noita hevosten sivuja tehtyä ._____.''

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   8.1.10 22:18:11

mul on kisausintoooooooooooo..

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   8.1.10 22:19:38

troya, yritän saada sen sukarin kirjotettua sulle viikonloppuna. ei oo vaan ollu aikaa taas ;P

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   8.1.10 22:44:53

maukka / saitkos sähköpostini? 8)

Ja hyvää iltaa kaikki fbi immeiset!

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   8.1.10 22:46:06

ssintti, great... en ees muistanu mitää tälläst mut okei! :D

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   8.1.10 23:24:03

dydyydydydyydyyyyyyyyy.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   8.1.10 23:30:52

didididdididii.

teen nyt kolmansia hevosten sivuja tänään. vähänKÖ oon ässä <3

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   8.1.10 23:33:26

Joku saa nyt luvan vielä täyttää ton neljännen ihmisen paikan valmennuksessa ennen kuin ryhdyn tekstejä kirjottaan.

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   9.1.10 00:03:35

Emil, voinko laittaa tähän ? :D en jaksais avata mailia..

corbin. - <a href="http://kummajaiset.net/kingston/bombay.html">Bombay Rest</a> - grand prix

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   9.1.10 00:09:16

corbin / käy mainiosti näinkin! Hienoa saada valmennus täyteen, laitan huomenna viimeistään kommentteja tulemaan :DD

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   9.1.10 00:23:24

Ai että mä oon niin ilonen, aluksi ostin yhden hevosen jolla oli superkiva emänpuoleinen suku (sellanen harvinainen ja vanha ja aaah <3) ja jonka isä oli kokonaan kadonnut eikä muusta suvusta ollu tietoa, ja nyt onnistuin löytämään sekä isän että lopun suvusta kaikkien sivut! :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 00:37:17

eemi, juu sain. ^^ kiitoksia sivuista. :)

Meille tuli tänään 3 uutta fwb'tä, kaks toosi kiva sukusta vanhaa('05) oria ja yks toosi kivasukunen uudenlinjan tamma. :) Ada C'n kasvatti C'Roulette 86. hihii. 8)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   9.1.10 00:39:21

Hmph, kuoliko kaikki?

Mä oon alkanu tässä pikkuhiljaa pohtimaan, että mun virtuaalihevosharrastus on enemmän keräilyä kun mitään tallinpitoa. :D "Oi, vähän siistii, tollasta isälinjaa mulla ei vielä tallissa ookkaa, haluun tollasen!" "Oi toi on toi kiva lopettanut kasvattaja, haluun jonkun sen kasvatin!" "Oi vähän siisti isä tolla, haluun tosta varsan...." "Nyt tarviin enään Oroaq-linjasen ja mun kokoelma on täydellinen! Mulla on Alté-isälinjaa, Skyé-isälinjaa, Routinier-siälinjaa, Domiro-isälinjaa ja Gregorian-isälinjaa, Waterfall's Nesthor-isälinjaa, Lanzinger-isälinjaa, Al Capone-isälinjaa... Eikun Gothard puuttuu, tarviin sellasenki!!!!"

Tälläsiä ajatuksia mun päässä nykyää pyörii jatkuvasti. Se on kamalaa ;_; (PS, ei kellää muuten olis Gothard-isälinjaa omaavaa oria? *_* <3)

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   9.1.10 00:41:23

Mun pitäis ostella vielä vaikka kuin paljon lisää hevoja Wuorelaan ennen kun uskallan julkistaa sen, näyttää tyhmältä jos sivuilla on kaks hevosta. >:| Mutta ei vaan tule vastaan mitään tosikivoja mitkä viitsisi ostaa. Tai siis yrittää ostaa. Satans.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   9.1.10 00:42:23

maukka, Ada kauppas mulle Rouletten puolveljen C'Finlandin... :D Se on kyllä hirmu kiva, vaikken yleensä uuslinjasista oikeen perustakkaan!

Mä oon tehny tänään neljän uuden hevosen sivut! Ei vaan VIIDEN! Vielä ois C'Finland 86, Swordsman 54 ja Negative Creep SIN vailla sivuja ja sit oonki tehny kaikille sivut :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   9.1.10 00:44:35

Kiiski, niin, se näyttäs tyhmältä jos siellä olis kaks hevosta, muttakun siellä on kaksi jumalallista olentoa, koska ne on Vegaslaisia. D'uhh!

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   9.1.10 00:47:15

Maukka / great :3

Kiiskinen / Wuorelan ulkoasu on todella kaunis!!

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   9.1.10 00:50:26

Troijalainen > Aivan, anteeksi, valitsin sanani huonosti. Kaksi todellakin aivan jumalaisen kaunista, kivasukuista olentoa. ;)

Emil > Kiitoskaunis. :D Onhan se yksinkertainen, mutta eipä ainakaan kyllästy heti!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 00:54:45

Troya, jeps. ^^ Oisin muuten huolinu finkun, mutku tarvin tammaa. :D ja tykkään tosi paljon rouleten suvusta! :)

Kiiskinen, meillä tuskin on mitään oikein kivoja koneja suvuiltaan jokka kelpais sulle? :DD et oo vaativa, mut mullei oo kauheesti sekasikiö puokkeja. :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   9.1.10 01:03:21

maukka, ja mä oisin teoriassa pitäny rouletten suvusta enemmän, mutta oon ori-ihmisiä ... :D mulla on nyt ekaa kertaa IKINÄ saman verran oreja kun tammoja. yleensä oreja aina puolet enemmän. so strange!

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   9.1.10 01:14:21

maukka. > Noita oon joskus vilassukin ja nyt syvennyin vähän paremmin mutta ei siellä oikein mitään sellaisia superkivoja yhdistelmiä ollut. 8( Mutta mulla on Akasha kuitenkin suosikeissa niin seurailen tilannetta aina välillä jos sattuu tulemaan mieluisia hevosia!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 01:18:36

Kiiskinen, oisko nää mieluisia;
http://www.freewebs.com/caderl2/
http://www.freewebs.com/carnivallf2 :) Molemmat poitsut tulossa Akashaan. Ja lisäksi PITÄISI tolta Troyalta kinua joku kiva tamma meille. :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 01:28:53

Troya, katoppa akashassa tota traksujen tilannetta. :D Muminassaki oreja 24 + ruuna ja tammoja on vissii 22 :D

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   9.1.10 01:31:00

No ei nuokaan oikein.. :o Kai mulla on vaan outo maku. XD

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 01:37:06

K, voi olla. :DD

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   9.1.10 01:42:49

maukan caderlin emän puolen suku on ihana <3 isänpuoleinen ei ihan niin mukava, mutta toi emän puolen <3

kiiskillä on hyvä maku, ostanu kaks vegaslaista <3 ja maukka saa vegasiponia sitten kun jaksan tehdä tänne jotain kasvattimyyntitopikkia sitten kun oon saanu sivuja tehtyä hevosille :D

Päivämäärä:   9.1.10 11:05:08

mun tekis sairaasti mieli hankkia fwb'itä, mutten viitti .___. ja tahtoisin hirveesti jotain kivasukusia traksuja ja hannoja... :<

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 11:14:31

Liisa, tottakai on. :p

corbin, ei täällä ois yhtään kiva sukusta traksua? ;)

Päivämäärä:   9.1.10 11:15:37

maukka, kattelin noita jo silloin kun tulivat myyntin muttei ollut oikein sellaista mitä haen :<
en ees tiedä mitä haen XD:::

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   9.1.10 11:17:40

Jei! Vihdoinkin mä sain myytyä mun kaksi fwb kasvattiani Troyalle ja maukalle!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 11:20:45

corbin, oot sinä kans kyllä tavallinen. :D ei oo ponit sitä mitä haet, muttet silti tiiä et mitä haet. XDD

Ada, jeij. ^^

Päivämäärä:   9.1.10 11:28:28

:--D olen vaikea.

Päivämäärä:   9.1.10 11:32:34

Ahh, Rops osti Risan Rusinan FWB-varsan :) Seuraavaksi tammalle on etsinnässä holstein tai hannover sulhaseksi..

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 11:32:57

corbin, vähä joo. :P mut silti sä voisit ottaa tommosen sulosen akasha vauvan. ;) vaikka vaan muodon vuoks. :D

Päivämäärä:   9.1.10 11:47:48

maukka., en mä viitti ottaa muuta kun sellasia mitä todella haluun ettei ne jää sitten jonnekkin nurkkaan vahingossa :<

Päivämäärä:   9.1.10 11:48:32

hmmm, onko jotain muuta paikkaa kuin inspiration gallery josta sais kivoja taustoja ?

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   9.1.10 11:59:14

Heipsan taas. Ihme kaupustelijoita ramppaa ovella toinen toisensa jälkeen, miten ne edes eksyy tänne metsään? hmh, seuraavaks esitän ettei kukaan ole kotona.

Ja ostakaa pois nuo kun en millään jaksais tehdä myyntitopsua nyt. :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.1.10 12:09:01

corbin, tiiän kaks, mut en muista osotteit enkä nimiä. :(

Donna, meet seuraavan kerran avaa oven ja huuat et "ei me @!#$ osteta yhtään mitää" ja paiskaset oven kiinne. :D

Lähettäjänienna 
Päivämäärä:   9.1.10 12:10:18

Meikäläinen on tosiaan ollu lomalla joulukuun ja nyt musta tuntuu että oon kasvanu virtsahepoista ulos, en jaksais yhtään palailla takas näihin ympyröihin. Tuntuu ettei ees olis aikaa, se voi kyl johtuu siitä että meitsi hakkaa nykyään ceeässää tatti hies himassa? :DD

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   9.1.10 12:27:47

maukka, niin jos teen ni mun tuurilla se ei olekaan mikään myyjä vaan joku tuttu mitä en vaan heti tunnista. :'D Mut eipä tää kovin yleistä ole, tänään on varmaan vaan joku ovelta ovelle myyjien metsääneksymispäivä. Normaalisti kun semmoisia ei täällä näy. (Tosiaan ollaan keskellä mettää, naapureita ei näy ja 'keskustan' tapaiseen (yksi kauppa) on matkaa jottain 15 kilometriä. :D)

Lähettäjähamzi 
Päivämäärä:   9.1.10 15:56:21

heij taas immeiset, mikäs meininki täällä :)?

Lähettäjähamzi 
Päivämäärä:   9.1.10 16:16:15

Ei nyt Absinth:n hakemaa vanhempaalinjaa, mutta näytän nyt kuitenkin. Myynnissä http://halipula.net/wasbaar/hev/vainglory.html

Päivämäärä:   9.1.10 16:17:32

Oon kyllästynyt mun Breannaan :(

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   9.1.10 16:23:50

OSTAKAA! (sivun lopussa)

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   9.1.10 16:47:59

Meiltä saa tilausvarsoja tai jos kasvattilistalta löytyy jotain niin siitä vaan viemään. Muutkin kuin Absinth. :-DD Tammoja ei sivuilta löydy, mutta voin niitä pistää näytille jos jotakuta kiinnostaa.

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   9.1.10 16:48:45

Niin ja fwb tämä ei ole, mutta vanhalinjaisista kiinnostuneelle mahd. myynnissä:

http://vtmusic.atspace.com/oriit/Toro.htm x http://hrws.webs.com/tammat/belleisle.html

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.1.10 16:55:37

Lainaa:

Lähettäjä: Maijunen
Päivämäärä: 7.1.10 15:25:20

hyena, voisko Rulla astua Novan? Nova menee KRJ-laatikseen viilailujen ja valmentautumisien jälkeen. :) Ja YLA2'han löytyy jo. Varsan pistäisin myyntiin.

LähettäjäRops 
Päivämäärä:   9.1.10 17:03:57

dracey hyvä kuka on Breanna :D

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   9.1.10 17:20:11

Lähettäjä: hyena
Päivämäärä: 7.1.10 21:24:26

joku halus jollekki tammalle astutuksen rullasta, antaa palaa vaan.

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   9.1.10 17:21:45

hyena, ohhoh en mä tommosia huomaa ;) Pistän varsan myyntiin. Syntyiskö nyt tammikuussa?

LähettäjäJohanna 
Päivämäärä:   9.1.10 17:30:20

Maijunen, oo vähänkö tolla varsalla on kiva suku :)

Mulla menee ihan just hermot tän ulkoasun kanssa... :D

Päivämäärä:   9.1.10 17:33:11

Rops: http://echor.webs.com/w/breanna.htm vanhahko täykkäreillä höystetty FWB-tamma :) wnb-Ch

Lähettäjähamzi 
Päivämäärä:   9.1.10 17:38:55

dracey, toi siis myynnissä?

Päivämäärä:   9.1.10 17:40:23

Hamzi: Ei vielä ainakaan, oon vaan niin umpikujassa sen kanssa että saattaa tulla myyntiin jossain vaiheessa. Tai sit tungen sen Ropsille x)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.