Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  fwb #6

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   6.1.10 13:06:38

last one

nyt tajusin sentään että oon viimenen !

Re: fwb #6

Päivämäärä:   6.1.10 13:07:33

tää keskustelu menee aika nopeesti :D
toivottavasti ei vaan lopahtais niinkun moni muu :<

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 13:08:39

corbin, jep. :D

btw. vaikka ollaankin fbi immeisiä, mun on pakko sanoo et oon ylpee mun traksu oreista. :D Humpallaki on 1mva ja 1 irto. :3

Päivämäärä:   6.1.10 13:11:16

maukka., MÄKIN, bombaysta tuli just epävirallinen VIR MVA Ch ja oooooooon niin ylpeä mun pikku possustani <3 nyt heti kantakirjaan ja arvonimi anontaan kunhan noi päivittyy bis listalle ja vrl aukee 8)

ainut mikä harmittaa niin mulla ei ole sille vielä kivaa tammaa mistä voisin jättää varsan kotiin :< OON NIRSO :<

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   6.1.10 13:14:51

Mä jotenkin luulen että VRL aukee aikasintaan ehkä syyskuussa. :'D

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   6.1.10 13:19:48

Nopeasti etenee juttu juu. (:

Maijunen, Terminaattori on kiva. Siekin autoit Zikikultaa pelastamalla vähän vanhemman kasvatin kun se meni listojaan siivoilemaan. (: (Miten voin sanoa 'sinäkin', ite vein sen uusimman mitä nyt hirveen vanhaksi voi sanoa. En siis varmaan saa kunniaa pelastuksesta.)
Ja syyskuussa? Ou kutnes itsemurhat sen kun yleistyy...

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   6.1.10 13:20:48

Pitäsköhän alkaa ajamaan eteenpäin asiaa, ettei hevosta saa kantakirjauttaa farmikuvilla ilman kunnollisia tekijänoikeusmerkintöjä joista käy ilmi sekä tallin oikea nimi, että osoite. Sais karsittua aika paljon luvattomia kuvia ihmisiltä.

Päivämäärä:   6.1.10 13:26:35

hyena, se vois kyllä olla ihan fiksu juttu, ainakin tosiaan jonkin verran sais karsittua luvattomia kuvia pois :)

Päivämäärä:   6.1.10 13:29:54

vaikka täytyy myöntää että mäkin käytän tollasia lyhenteitä sun muita tuolla niinkun aika moni.. mutta kyllä samalla kun nyt vaihdan ulkoasua niin pistää kaikkiin kunnolla linkin farmin sivuille tahi sähköpostiin...

kun vaan sais kunnon kameran niin kuvaisin kaikki kuvat itte :<

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 13:30:24

Mut hyena, mä käytän tekijänoikeuksissa nimiä jokka on lyhennetty ko. farmin nimestä. Koska sit jos kaikilla on se osote tiedossa, niin tulee niitä et joku on pärjänny vnt'ssä ja nj'ssä niillä kuvilla hyvin ja sit kaikki käyttää niit kuvia ja ku niil kuvil pärjää ni vaihtaa kuvat ja vie kantakirjattavaks. :/

corbin, mut nj menestyksellähän ei voi enää kantakirjata kaakkeja. :s

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   6.1.10 13:31:14

hyena, mutta entä siinä tapauksessa, että farmin omistaja ei toivo, että hänen nimeään tai tallin nimeä tmv mainitaan sivuilla? Itselläni on luvat yhdelle "farmille" josta ei luovuteta kuvia virtuaalikäyttöön joten toivoivat, etten mainitse osoitettakaan.

Päivämäärä:   6.1.10 13:33:06

maukka., oHHoh, ainiin :DD unohtui tuo aivan kokonaan.. No, täytyypä lähteä sitten sitä vnt'tä kisaamaan seuraavaksi..

Ja tuo mitä maukka sano on kanssa ollu aikalailla se syy että on noita lyhenteitä tullut käytettyä... mutta joo.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 13:33:59

corbin, mulla on kunnon kamera, mut kaikki näyttelyt on aina niin perseëssä et ei oo mahdollisuutta päästä niihi. :/

Päivämäärä:   6.1.10 13:36:26

maukka., Just toi on se syy miksi ne lyhenteet pitäisi saada pois. Ei "kenelläkään" virtuaalihevostelijalla ole yksinoikeus tietyn tallin kuviin, ellei tallin omistajat niin päätä.

aavistus., Siinä vaiheessa voisi toki mainita ettei tallin omistajat halua tekijänoikeuksia merkittävän :)

Tää on vähän 2 piippunen juttu, niin hirveen monella on oikeasti tällä hetkellä luvattomia kuvia, vaikka luulis ettei porukalla oo enään pokkaa..

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 13:42:04

Mulla on pari farmia jotka ovat pyytäneet, että laittaisin sinne kaksikirjaimisen lyhenteen sivun osotteesta enkä pistäisi linkkiä.

Miten voitaisiin sitten vahtia, mitkä on tälläisiä tapauksia ja mitkä ei?

Päivämäärä:   6.1.10 13:54:34

Mutta voisihan ihmiset silti laittaa sen tallin osoitteen sun muut sinne ja väittää että heillä on luvat tähän paikkaan.. ? Ei se perjaatteessa estäisi sitä kuvien käyttöä että pitäisi olla copy merkinnät sun muut kunnolla.. Vähän hankala homma tosiaan..

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 13:57:48

niimpä. Mutta luulis ihmisten tajuavan että se kopioiminen on luvatonta ilman lupaa. :/ ei sitä periaatteessa voi vahtia mitenkään. :/

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 14:04:28

Kaikki fwb-ihmiset ihastelemaan mun veggieveggievihannesta ^^ http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=705350&t=705350

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   6.1.10 14:10:16

Donna, no tätä vauhtia kyllä :'D Toivotaan nyt että se saatais kuitenkin piakkoin auki : >

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   6.1.10 14:27:04

Kyllä aika nopsaa huomaa jos joku kopioi toiselta kuvia. :D Mullakin on noin kymmenen melkoisen varmaa tietoa ihmisistä, joilla ei ole lupia HW Farmille, Holme Trakehnersille tai Klosterhof Medingeniin. Sen huomaa joko kuvista, c-merkinnöistä tai sitten ;)

Räikein esimerkki viimeisimmästä kopioinnista on kyllä mun arabin kohdalla. Joku valopää oli kopioinut nuo suoraan tuolta sivuilta ja jättänyt tallin nimen sekä hevosen nimen suttaamatta.. :D

Kyllä ihmiset on tyhmiä.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 14:29:09

shonna hahahha toi on jo kyllä aika paha... :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 14:34:02

shonna, haha. :DD toi on jo aika paha. :DD

Päivämäärä:   6.1.10 14:38:22

shonna, :DD hyvin vakuuttavan kuuloista :--D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   6.1.10 14:46:00

shonna, voi että on valopää henkilö<3 ;D

Päivämäärä:   6.1.10 14:54:02

joo, no viime näkemältä oli poistanut rakennekuvan ja muokannut sitten muita kuvia niin että niistä on nimet pois.. :)
En vaan tajua mitä luulee hyötyvänsä siitä, että pitää ktk- & arvonimipalkitun hevosen kuvia.

Nyt alan kyllä käydä läpi mun vanhoja fwb'tä, jos sieltä tulisi vastaan joku kiva. :D kuten esmes K.N Chill [BR's Kaamos -Runaway Star T] <3<3

Päivämäärä:   6.1.10 14:55:11

ehkä se meinaa kerätä sertejä tms niillä kuvilla ja sitten vaihtaa kuvat toisiin ja hakea sitten arvonimeä ? :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 15:00:58

shonna, äääääää ;____; <3 tuut sit näytteleen että voin vinkua varsoja niistä, jos sulla tollasia on <3

Päivämäärä:   6.1.10 15:26:45

Troya, no en mä varmaan ikinä saa niille sivuja aikaseksi.. :D Chillin ikivanhat sivut.

Nappaisko jotain Nelda's Fenella? :) Isä & emä KRJ3.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 15:28:05

Miksei noi sivut aukee mulla D:

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 15:33:09

shonna, ompas kiva suku tolla Nelda's Fenellalla. <3___<3

Päivämäärä:   6.1.10 15:37:01

Troya, Adoro's Fidelia (Dermot Owin x Efeito von Kraften) x Adoro's Magnolia (Dance of Death x Petronille)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 15:39:32

Vaa mikä suku <3_<3
shonna, sä se vaa omistat ihania hevosia D:

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   6.1.10 19:16:59

Iltaa ihmiset, huomenna alkaa se karu arki -.-"

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 19:20:54

Emil, niimpä. :s meil on heti ekalla tunnilla matikkaa ja koe! >.< Mikäs siinä ku mun kirjat on himassa ja oon harrilla. :D

Päivämäärä:   6.1.10 19:22:13

Troya, nojaah.. :D Niitä vaan kerääntyy vuosien varrella :D Minos Al on kyl mun ikirakkaus<3

Myöntääkö joku joskus ostaneensa multa Nelda's Coronan? :D Katilla ja Bellicosessa se on ollut, mut lähtiköhän se Bellicosesta johonkin sit myöhemmin. :F

LähettäjäDonna 
Päivämäärä:   6.1.10 19:24:08

Ah, onnea sulle maukka. :D
Kaikeksi onneksi huomenna pitäis olla kohtuullisen rento päivä, ja sit kun tuo velvollisuuspuoli on ohi, niin lähden ulos syömään hyvin. Namnam. (:

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   6.1.10 19:25:27

maukka / KOE!! ö.ö nyt myönnän, että säälin sua!

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 19:39:15

Miks ihmeessä mikään shonnan sivuista ei aukee mun koneella D:

Päivämäärä:   6.1.10 19:47:09

Troya, pyhpah. :( Noi on kyl ikivanhat Neldan sivut ja funpicissa, joka on ihan roska. :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 19:58:39

tyhmä funpicci, en pääse kattomaan mitää mitä linkität :( yhyy

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   6.1.10 20:10:34

shonnalla on oikeasti upeita hevosia, kuten totesin jo edellisessä topicissa! :o Itse kuolaan kans mahdollisia myytäviä kasvatteja / tilausvarsaa, upeita sukuja noilla.

Shonna, onko tuo Fenella myytävänä vai ihan vain tarjolla jalostukseen? Sikäli jos myyt, niin voisin rouvalle mieluusti tarjota kotia HR WB'sista. Kisapainotteinen koti, jalostuskäyttöä asiallisesti. :-)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 20:14:26

siiri on selvästi mun pahin kilpailija kaikista hevosista, tykkää ihan samoista >:

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   6.1.10 20:19:30

Hahaa, meillä on sama maku. ;-) Itsehän en hanki muita kun vanhalinjaisia, ei nuo aivan uudet suvut niinkään kiinnosta. :-D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 20:22:58

uudet suvut on plääh, ne on jotenkin niin persoonattomia :D

Päivämäärä:   6.1.10 20:42:36

Siiri vie mennessään. :) En mä oikein tiedä oonko koskaan palaamassa kunnolla virtuaalihevostelemaan niin en mä noilla mitään tee. :D

Hih, pikkusisko antoi mulle kaikki Star Theme's Isildurista jääneet kymmenen pakastetta, kuka haluaa käyttää? :D

Lähettäjä: Taru K 
Päivämäärä:   6.1.10 20:49:00

Pitäisköhän itsekin palata taas toiminnan pariin, kun niin pitkään olen taukoillut? <:

Päivämäärä:   6.1.10 21:54:23

Lisää löytöjä, kelpaako..? :D

t. Anastacia CF s. 2004, i. Blackjack NR (Ch Fireroad's Crying Wind KTK2 - Vir Mva ch R.M. Dynesse), e. FR Flute (Akkord's Farant KTK1 - ch Snowflake's Süeno)

Päivämäärä:   6.1.10 21:59:48

ups, läks liian aikaisin.

fwb-o Gucci CF, s. 20.9.05, LNA Garfield x Nagini CF (i. Nectar's Argentinus, eei Greymask's Landosta)

fwb-t Jakena CF, s. 4.10.03, Blackjack NR x Malenka NR (K.N. Scandal x Geena Luna)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 22:00:26

shonna, sullon kiva sukusia ponskeja. ^^

Päivämäärä:   6.1.10 22:01:52

maukka, no mä oon kasvatellu vuodesta 2002 fwb'tä ni ehkä siinä ajassa ehtii muutama kasvatti kertyä. :D Muistaakseni pelkästään Sungatessa syntyi reilu 100 fwb-kasvattia. :D

Päivämäärä:   6.1.10 22:03:23

shonna, minä voisin tuosta Isildurista ottaa yhden pakasteen hänelle jos vain saan, varmaan jäisi varsa kotiin :)

Päivämäärä:   6.1.10 22:04:22

corbin, tokihan :) Mä voisin vääntää Isildurille jotkut kevyet sivut osoitteeseen http://ajaana.net/cos/isildur.htm :)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 22:16:16

Anastacia ja Gucci <3_<3 Just pohdin että mistä mä oikeen revin enään kivoja hevosia... ja sitten shonna pistää myyntiin tälläsiä :(

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   6.1.10 22:27:45

Hmm joo. Haluaisiko shonna-armas myydä anastacian ja/tai guccin meille vegasiin aktiiviseen kisakäyttöön (ainakin 15sij, hyvän onnen ollessa myötä laatiksiin) ja jalostukseen?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   6.1.10 23:58:24

shonna, hui. :D no kyllä varmasti sit löytyy. :D

Gucci <3__<3

Päivämäärä:   7.1.10 08:47:30

shonna, jeppis, onko sulla mailia minne heittelen sitten varsan osoitetta ?

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 08:52:10

Kato corbin hereillä tähän aikaan! :D

Päivämäärä:   7.1.10 08:54:16

joooo, kaikki lähti kouluun ja töihin niin en jaksanu enään nukkua ja tulin datistelemaan :---D kun vaan jaksais nyt tehä jotain...

Päivämäärä:   7.1.10 08:56:03

jaaaaaaa tahtoisin Kingston Gårdiin uuden ulkoasun... mutta ehkä mä jaksan vielä oottaa jonkin aikaa DD:D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 09:16:07

Mun pitäs jaksaa raahautua dösärille ja lähteä kouluun .___.''

Päivämäärä:   7.1.10 09:34:11

niinhän ne jotkut menee kouluun joo :--DD

Lähettäjämaukka eo 
Päivämäärä:   7.1.10 12:43:16

corbin, oot laiska. :D mä oon ollu 8 asti koulussa. :D onneks päästään kahelta ni ei tarvi kauaa enää nyhvää tääl. :D

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   7.1.10 12:48:36

Miulki suomenpuokkeja :)

Päivämäärä:   7.1.10 13:10:15

voi @!#$ ihan oikeesti ton meidän koiran kanssa, meinas repiä multa käden sijoiltaan kun karkas toisen koiran perään ! Nyt mun käsi on punainen, osittain mustelmaa tulossa, turvonnut ja täynnä narun jälkiä kun vetäs oikeen kunnolla..... ja kipeä!

MYYNNISSÄ 2x fwb (omia kasv.)

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   7.1.10 13:15:54

En muistanut pistää aikasempaan viestiin, mulla olisi kaksi koulupainoitteista fwb-kasvattiani myynnissä.. Molemmilla kilpailtu paljon ja yksi on kantakirjattukkin.

Tarjouksia alle tai mailiin.

tämä & tämä siis myynnissä :)

Lähettäjämaukka eo 
Päivämäärä:   7.1.10 13:24:20

Ada, älä myy viel tota tammaa. :D Mun pitää kattoo akashan fwbt läpi. ku tarttis 2 polvisen tamman meille.;)

corbin, turpaan vaa. :D noei.
meijän koirat ei uskalla enää kiskoo hihnaa jos joskus satun niit taluttaa, ku tietää että suutun siitä. läiskäsen hihnalla perseelle kerran ni joha toimii. :D
Kertunkaa kyl saa yleensä roikkua iha suoraa kaulapannassa, ku ei se pässi tajuu vaikka sitä kumauttais rautakangella päähä. :D

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   7.1.10 13:28:27

maukka, sit sun pitää tehdä niin hemmetin hyvä tarjous kun olla ja voi :D

Lähettäjämaukka eo 
Päivämäärä:   7.1.10 13:30:07

ada, toki toki. ;)

Päivämäärä:   7.1.10 13:43:01

maukka, joo silloin kyllä raiku koko hemmetin kortteli kun karjuin sille naama punasena... Mä en itse kannata yhtään lyömistä koirien kanssa, mun mielestä se ei ole kivaa eikä oikein mutta kyllä nyt sai kuulla kunniansa kun ei sana kuulu vaikka monta kertaa sanottu sille haukkumisesta ja ärhentelystä sekä tietysti repimisestä. mutta tuo ei kuuntele enään mitään kun se jotain sen mielestä kivaa nääkee vaan sit se on menoa.. Kiskasee ihan keposesti mutkin nurin vaikkei se oo kun joku polvenkorkunen ._____. et jee.

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   7.1.10 13:45:01

corbin, mikäs koira mahtaa olla kyseessä?

Päivämäärä:   7.1.10 13:46:43

Ada C., ihan sekarotuinen, mutta laikaa siinä on hurjasti ja laika kun on metsästyskoira niin vietti käskee sitä kaiken mahdollisen perään mikä vaan liikkuu suurinpiirtein .. -.-

LähettäjäAda C. 
Päivämäärä:   7.1.10 13:51:55

corbin joo kyl mie laikan tiiän. Ootko kokeillut mitään harjotuksia..

esim meillä narttu oppi ihmisten ilmoille kun lähti vetämään niin mä vedin takaisin, tai sitten niin et kun koiralla on menohaluja niin jos lähtee vetää niin lähdet kävelemään toiseen suuntaan.

Meillä myös sen verran teen koiran kans et kun koira kulkee vierellä, puhun sille ja kehun samalla. Näin saan pidettyä kontaktia siihen.

Mulla itelläni on 2x jackrussellinterrieriä (molemmat vetää luontaisesti) sekä saku-aussikarjisnarttu

Päivämäärä:   7.1.10 13:57:50

Ada C., arvaa vaan kuinka kaikkea on yritetty .. Ollaan kiskottu takasin, käsketty vierelle odottamaan ja näin ja se osaa ne kyllä tosi hyvin kaikki käskyt silloin kun ei näy esim. just toista koiraa näköpiirissä, mutta ihankun sillä sumentus kaikki heti sillä siunaamalla kun toinen uroskoira tulee lähelle. Ja tää meidän on leikattukkin. Nartuille harvemmin ärisee. Yhdessä vaiheessa usko jopa kun sano että ei ja istutti viereen/käveli kiltisti ohi vaikka meni toinen koira vierestä mutta nykyään kamala räksytys ja veto jos se jonkun näkee.. Täytyy varmaan hankkia joku järee kuonokoppa tms jos ei rupea uskomaan. Ja tossa tosiaan kun se on niin älyttömän vahva että saa oikeen kunnolla pidellä vastaan jos haluu pysyä pystyssä silloin kun se lähtee.

Päivämäärä:   7.1.10 14:01:18

että lieko sitten suojelunhalua meitä kohtaan vai leikkisyyttä, sitä en tiiä mutta täytyypä ruveta varmaan taas alusta kouluttamaan tuota kun on vintti ihan pimennyt ...

Päivämäärä:   7.1.10 14:06:13

yhyy mulla on tänään (taas) pääsykokeet kouluun. Oon päässy kyl jokaseen kouluun minkä pääsykokeis oon ollu mut ehk ne ei enää halua mua ku vedän aina vähä penkin alle.. :D:D

Ketään kiinnosta varsat Rullasta? Astuu minkä sukusia vaan. http://cherrin.net/rulla

Päivämäärä:   7.1.10 14:44:41

hyena, mua kiinnostaa. <3 Paitsi et mul ei oo tammaa :S

Troya, vie kumpi vaan / kumpikin - ihan miten tykkäät. :)

corbin, nabilarab@speedymail.org

uh, mikä traksutamma. Brokster x Mykene CF (B'Domani - Keinukallion Daywalker - Eurograf Luna) <3

Päivämäärä:   7.1.10 14:54:39

Teen Rullasta ja Reevilistä fwb-varsan, tulee niin namivauva kyllä! Tosin sen voi tehdä vasta keväällä mut iha sama. http://cherrin.net/sadelampi/reevil.htm <3

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   7.1.10 15:25:20

hyena, voisko Rulla astua Novan? Nova menee KRJ-laatikseen viilailujen ja valmentautumisien jälkeen. :) Ja YLA2'han löytyy jo. Varsan pistäisin myyntiin.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 15:56:35

shonna, no jos mä varastan sitten noi molemmat? :D Thanks!

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 16:37:30

Oujee, noi shonnan sivut vihdoinkin näkyy mulla <3 Nyt sitten kuolaan näppiksen ihan märäksi :(

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   7.1.10 16:45:35

corbin, emmä lyö, mut pieni näpäytys perseen päälle muistuttaa meijä hurttia et ihminen on se joka määrää. Mutsi sano mulle et taitaa olla meijän vanhimmalla nartulla viimesiä päiviä käsillä. :/ Reino on kyl jo 8v ja muuten ihan pirun hyvässä kunnossa, mut ei saa henkee kunnolla ja se rohisee ihan kamalasti. :s

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 16:47:18

maukka, minkä rotunen? Tai siis, 8v ei oo mitenkään kauheen vanha, ainakaan yleisestiottaen, mutta onhan toki sitten lyhytikäsempiä rotuja.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   7.1.10 16:56:50

Rottweiler ;) meijän Pirkon pennuilla on jo kaikilla auennu silmät ja ne syö kiinteetä ruokaa jo toista pvää. Nyt ne taapertaa, murisee, ärisee ja yrittää kovasti haukkua. Hauskan kuulosta ku kohta 4viikkoset rottweilerin pennut räyhää. :D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   7.1.10 17:31:36

Auttakaa mua.

Rävelsin, ja kaikki palkit katos tuolta ylhäältä, ei näy edes ikkunan reunoja tai käynnistä-palkkia alhaalla. ;o Miten saan ne takas?

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 17:33:31

maukka, aijaa, mun serkun rotikat on eläny kaikki reilu 10v'ksi... o.o Hmm, tai sitten muistan väärin.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   7.1.10 17:33:49

HYVÄ MAIJU! haha :D en kyl just muista et mistä sai palkit takasi :D koita painella noit Fnumero-näppäimii. XD

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   7.1.10 17:35:35

No elkeehän nyt maukkaseni :> Kokeilen :'D

LähettäjäMaijunen 
Päivämäärä:   7.1.10 17:36:39

JEAH kiitos maukkeli F11 oli pelastava enkeli

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 17:45:48

Eikä nyt oon oikeesti ihan puulla päähän lyöty... :D eka en tienny ees ton anastacia cf'n vanhempien osotteita, ja sitten kun löysin sen tamman jotkut tuhannen vuoden takaset sivut googlettamalla ni löyty waybackistä KOKO SUKU. siis joka ikinen hevonen kaikissa ekassa kolmesta polvesta, joiden sivut ei muuten ois löytyny :D

en oo ikinä nähny vastaavaa, yleensä jää aina suvusta pari puuttumaan.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   7.1.10 17:50:53

Täällä myynnissä kiva 2 polvinen koulufwb. i. 64 KRJ:n sijoitusta, e. YLA3 ja 49 KRJ:n sijoitusta. Ostakaa pian pois mun vaivoista.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 17:52:19

huh, onneks viivuska sai mafiooson myytyä ennenkun ehdin sortua tarjoamaan :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   7.1.10 17:54:58

Troya: Höh, oisit nyt ostanut sen vaan. No ei, pääsi se nyt hyvään kotiin, ettei siinä hätää. Mutta Troya ostaa tuon. Tamman luultavasti viimeinen varsa.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 17:56:34

viivuska, noku en harrasta uusilinjasia ja ostin muutenkin pirusti just hevosia, viis absiltä yhden flanulta ja kaks shonnalta :( eli siis öööööö 8 konia! joista vasta yks on saanu sivut :(

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   7.1.10 17:58:02

No ei vedä vertoja mun ostoksille tai no ei ne ole ostoksia, omia kasvatteja. 14 (6 uutta evm-pollee) uutta hevosta tulee heti kun saan ulkoasun vaihdettua. Sitten ois 70 hevosta.

No mut sitten joku muu ostaa ton.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:02:11

oho, sullapas on sivujentekotöitä sitten :D mä oon tässä nyt väkerrellyt shonnalta ostamilleni sivusia, ai että nää on hienoja <3_<3

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   7.1.10 18:03:40

Nojoo, pakko ns. teettää noita jälkeläisiä 1 polvisille kauheesti, että ne pääsee edes joskus laatiksiin. Ja pakko toki pitää suurin osa ittellä. xD Mutta onni onnettomuudessa, että vanhoja saa tappaa edeltä.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:04:39

mulla ei oo oikein tapettavia, ku kaikki jonottaa KRJn laatiksiin :(

Lähettäjädani 
Päivämäärä:   7.1.10 18:05:40

Liisa, mitä enemmän hevosia sitä enemmän valinnanvaraa kasvatuksessa ;)

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:06:45

helmi, niin muttaku mulla on jo joku 30 hevosta ja sit saan käyttää evergreyn oreja, ja niitäki on niin vitusti upeita ja ööööö mulla on khyl valinnanvaraa! :D

Lähettäjädani 
Päivämäärä:   7.1.10 18:07:59

mul on 120 heppaa <3

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   7.1.10 18:08:31

mut sä ootki himmee yliaktiivinen nörtti! <3

vika ~

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.