Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laukkaurheilu vol. 15

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   29.12.09 22:37:33

Menipäs edellinen täyteen nopeasti :D

Uutta putkeen :)

Mitäs lupauksia porukka tekee ensivuodelle? Niin virtuaalisia kuin oikeitakin ;)

Re: Laukkaurheilu vol. 15

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   29.12.09 22:43:43

vvenla, Ja mä myin sulle sen yhen Explicitin pojan :D

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   29.12.09 22:53:41

virtuaalisia ainakin, että saisin helmikuun loppuun mennessä kaikille hevosilleni kattavat luonteet! etenkin ratsuille, pahoitteluni, laukkureiden luonteet tuskin tulee olemaan niin kattavia :/
Reaalissa, hmn.. varmaan ainakin tähän yksityiselämään liittyen, että viimein menen ja tutustun yhteen poikaan, johan sitä on tässä vatvottu kohta @!#$ kolme vuotta.. säälittävä, I know.. :(

Joku edellisessä topassa kyseli tallien osoitteita, Shadow Thoroughbreds tai ihan Shadow TB http://hamzin.webs.com/shadow/
voiski taas päivitellä totaki ;D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.12.09 22:55:00

veya, niin myitki joo, pitäki lisätä se sivuille ! :D

minä en lupaa mitään. :D yritän saada tekemättömät sivut tehtyä ja sitten lisää hevosia. ;>

LähettäjäRähinä. 
Päivämäärä:   29.12.09 23:03:59

Me ollaan valmiit :>

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   30.12.09 00:02:04

Jee Rähinä onnee :)

LähettäjäRähinä. 
Päivämäärä:   30.12.09 00:03:34

Welby, jee kiitos :D meseen, jos uskallat. :P

LähettäjäQuinton 
Päivämäärä:   30.12.09 00:10:24

Totesin tässä juuri LJ:n kisakalenteria selatessani, että alkaa sekä järjestäjäpuoli että matkojen pituus lähdöissä näyttää aika yksitoikkoiselta. Tousle ja Pink taitavat lähtöjä (siis nyt puhun vain engl. täysiveristen lähdöistä) järjestää, mutta muita ei näkynyt kuin vasta tammikuun loppupuolella. Eikä meikäläinen onnistunut löytämään sprinttereilleen yhtään lähtöjä! Heti, kun saadaan Routelle uusi ulkoasu täytyy minunkin alkaa kantaa korttani kekoon tämän asian hyväksi.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   30.12.09 01:15:16

Mie pistin tossa just eilen kaks kutsua menemään.

Hamzi // heittelen tallisi tonne listalle kohta puoliin x) (ja mulla vähän samanlainen tapaus tuo, minkä aijot toteuttaa..)

Hmm.. Mitähän uudenvuoden lupauksia sitä tekis.

Ainakin virtuaalimaailmassa saada Spontan (ratsutallini) täysin valmiiksi. Ja Fikiv Thoroughbredsin kisaavat saisi vihdoinkin (jos vaa yltää niin pitkälle) osallistua johonkin suurempiin lähtöihin (varsinkin tuo yksi oma kasvattini).

IRL tekis mieli tehdä lupaus.. mutta en vaa tiiä oikein millanen. Tai keksein sittenkin! Pyrin pääsemään muutamasta lukion kurssista läpi, jolloin ei tarttis lukioo lopettaa ^^
Ja olis hienoo nähdä toi yks henkilö (täs yrittänyt jo kohta vuoden verran tavata, mutta aina jommalla kummalla jotakin. Tai ainaki se niin väittää, et sillä on jotaki o.o).

LähettäjäCarolin 
Päivämäärä:   30.12.09 12:45:49

Onkos täällä muita??

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   30.12.09 13:01:07

Nerith, laittelen ne loput varsat piakkoin.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 13:18:58

Hei mua ärsyttää ettei kaikilla oo kisoissa viiminen osallistumispäivä se edellinen vaan tyyliin 3 päivää aikasemmin :<

Lähettäjä: Nerith 
Päivämäärä:   30.12.09 13:23:09

Pörröpompula, no panic :)

Quinton, Oon yrittäny aikoinani lähtöjen monipuolisuudesta "motkottaa", mutta pitäisi varmaan aloittaa uudelleen ;) Melko turhauttavaa on kyllä, kun kalenterissa on 15 kutsua melkein peräkkäisinä päivinä ja tismalleen samoilla lähdöillä...

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   30.12.09 13:34:47

Se on niin helppoo tehdä vaan samalla kutsupohjalla monta kutsua. :b Tosin Amelien kutsut ainakin lähtee näiden kisojen jälkeen vaihtoon, laitan vähän eri lähtöjä ja eri matkoja ja enemmän lähtöjä. :b

Multa loppu just nyt kaikki 2-3 vuotiaat täysiveriset, ne juos kaikki niin huonosti et pistin ne tauolle/pois. :b

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   30.12.09 13:42:54

Mulla on tapana Carterissa et joka päivällä on eri teemat esim haluun yleensä järjestää sprintereille, semeille ja stayereille omat kilpailunsa. Että esim päivänä 1 on sprinterit, päivänä 2 semit ja päivä 3 on stayereiden vuoro. Sillee saa aika monipuolisesti. Sitten on ihan omat kilpailut nurmi- ja hiekkajuoksijoille tms. Sitä saa aika helposti sovellettuu niin että saa monipuolisia lähtöjä.

Tykkään Pinkin systeemistä, siellähän on omat päivät maiden- tasoisille (sekä tietenkin muille), nurmijuoksijoille, stayereille yms. Ja niitä kisoja on edelleen usein. Itse olin tosi laiska järjestää kisoja, ei pelkästään siksi ettei aikaakaan paljon ylimääräistä ollut.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   30.12.09 16:36:04

Welby, ootko muuten jo bäk in bisness? mietin vaa ku mulla noita Carterin heppoja vuokralla Shadowsissa :)

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   30.12.09 18:17:52

Hamzi: Juu sä saat pitää ne nii kauan ku on sovittukki, nytten ku sain ton domainin viimein toimimaan ni piti vaa tulla fiilistelee täs välis vähäse :D Ja kisaan muutamat startit noil kisattavil ettei ihan tauolla olla. Mut mitää kasvatusta ei oo et saat iha huoletta pitää niit nii pitkää ku alunperin sovittii. Ja sivut ei päivity (luultavasti) että aika kuollu paikka se edelleen on.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   30.12.09 19:30:25

Welby, asia nakki :)

Päivämäärä:   31.12.09 14:17:25

nosto

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   31.12.09 14:25:09

Sasnak on muuttanut nyt virallisesti uuteen osoitteeseen http://www.bittiponit.net/sasnak/! Että ei muutakuin linkkien päivittelyyn ;)

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   31.12.09 16:31:51

Linkkien päivittely on nii hauskaa puuhaa et huhhuh. Mun pitää varmaa jokasen sukutaulun linkit päivittää iha pelkästää geon lopettamisenki takia ku tuun takasi :D

Päivämäärä:   31.12.09 16:34:05

Welby, onneksi on sellainen toiminto kuin find&replace ;)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   31.12.09 16:34:14

Ja pian joutuu vaihtamaan Prismaticinkin hevosten linkit kun vaihdan awardspacesta atspaceen. :D

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   31.12.09 17:03:11

Nerith: Äh, enpä oo tommost aikasemmin tullu ajatelleeks :D

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   31.12.09 17:04:36

Atspacesta tuli muute mielee että mun koulun läppäri heittää sen sivuist virustorjunnat ja estää ne sivut kokonaa.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   31.12.09 17:06:04

Welby, sun koulun läppärit on huonoja. :<

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   31.12.09 17:06:52

Nii on, mun nopeempii ni siks käytän tätä enemmän ku mun omaa :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   31.12.09 17:25:46

Hitto jos toi Atspace ei toimi kaikilla. :< Kun itellä ei toimi Awardspace kunnolla ja Websiin en enää mene koska oon sen verran mukavuudenhalunen että tarviin FTP:n.

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   31.12.09 17:42:57

meinasko tytöt tänään lähtä? :P

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   31.12.09 17:44:31

Menossa toivon mukaan tossa parin tunnin sisällä kavereiden kanssa hiukkasen juhlimaan. :)

Kyyti on kyllä vielä ihan auki + en ole ollut siellä paikassa kertaakaan eli toisin sanoen päädyn varmaan jonnekin Alaskaan. Eikä kaveri vastaa viestiin minkä laitoin sille.

Päivämäärä:   1.1.10 18:03:06

Onkohan tänä vuonna järkevää järjestää täykkien bc:tä..? tai edes tc:tä, koska kun katsoo miten täysiverisille on kisoja tai preppejä järjestetty niin tilanne on todela heikko. Kuten myös normaalien lähtöjen osalla joulu-tammikuussa :/

Lähettäjä: Dazz 
Päivämäärä:   4.1.10 14:06:28

Mä ainakin alan järjestää ykkösryhmälle kun saan tallin pystyyn siinä joskus ens viikolla viimeistään. Oisko kellää myydä hevosia Riddleen? Ei ole vielä sivuja.

Päivämäärä:   4.1.10 21:03:11

Dazz, hienoa =0) Sasnakista on myynnissä siitokseen meneviä. Galloperilta löytyvät.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   4.1.10 21:38:54

Meikältä aina voi muutama kisakoni lähteä, kaks- ja kolmivuotiaita. Niitä kun on niin helkutisti.

Lähettäjä: Dazz 
Päivämäärä:   5.1.10 09:07:25

Welby, Carterin sivut ei toimi.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   5.1.10 11:39:16

No voi vee. Ihana kiva ongelma tulit takaisin kolmatta kertaa <3

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   5.1.10 15:32:02

Hei kertokaas mikä on teidän webhotellien palveluntarjoaja.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   5.1.10 15:40:44

Muistakaa kaikkien nuorien nelosryhmäläisten omistajat osallistua ensi viikolla starttaavaan Trophée de la Belgiqueen ja parin viikon päästä mun synttärilähtöön! :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   5.1.10 15:50:34

Pidetään mielessä ! Muistakaa kaikki osallistua mun järjestämiin lähtöihin ettei jää tyhjäks :D

Päivämäärä:   5.1.10 18:10:33

Welby, Suncometiin oon ollu tyytyväinen, että suosittelen :)

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   5.1.10 19:30:57

No oon mäkin ollu tyytyväinen futuroniin melkeen viiden vuoden ajan, mutta sitten tuli toi hyökkäys. Eikä se välttämättä edes ole futuronin vika, kukaan ei vain tiedä mistä se on tullut. Ja nyt kun se ongelma löytyi, ei se näköjään lähtenytkään kokonaan. Niin että jossain tiedostoissa sen on pakko olla... en vain tiedä missä, mitkään viruksentorjunta ohjelmat ei hälytä vaikka oon käyny kaikki tiedostot läpi. Olisi vähän rankkaa käsipelillä lähtee esim. pelkästään Carterinkin tiedostoja käymään läpi. Kun se ongelma luultavasti tulis takaisin vaikka palveluntarjoaja vaihtuisi.

Huoh. En sitten tiiä. Pitää miettiä.

Päivämäärä:   6.1.10 13:15:52

Nostellaanpa

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   6.1.10 13:23:25

Nerith, laittelen ihan pian loput varsuleitten sivut.

Myykö kukaan:
Onko kenelläkään rutkasti myynnissä Englantilaisia täysiverisiä oreja/tammoja ikähaarukassa 3-7:n?

Päivämäärä:   7.1.10 12:51:02

Pörröpompula, Galloperilla on muutama siitokseen myynnissä meiltä. Jos kilpailevia haluat niin voin kyllä vilkaista noista omista 3-vuotiaista joutaisko sieltä joku myyntiin :)

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   7.1.10 12:57:50

En edelleenkään tajua miten voin olla näin hidas, Sancion rakentelussa vierähtänyt jo monta kuukautta -.- Mutta joo, kyllä se sieltä nousee, voisin alkaa jo noilla kopukoilla tässä sivussa kisaamaan, vaikka tarkoitus oli odottaa tallin valmistumiseen saakka...

Ja Sancioon voi siis kaupata kaikenlaisia xx-varsoja, mahdollisesti myös pari at'ta voisin ottaa.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   7.1.10 13:01:05

Mä voin kauppailla Carterilaisia kisaikäsiä mielelläni, en voi niitä kaikkia itselleni jättää. Muutaman tunnin kuluttua voin tulla vilauttelee niitä tänne :D

LähettäjäQuinton 
Päivämäärä:   7.1.10 13:01:18

Näihin kisalähtöihin vielä, että jo näin etukäteen voin ilmoitella Routenkin kisatoiminnan alkavan kunhan tästä saan uuden ulkoasun tallin sivuille. Missä kyllä saattaa mennä hetki, kun löytyy yli 40 sivua vaihdettavaa :D

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   7.1.10 13:04:01

Welby, mahtavaa - Sancioon kun haluaisi aloituskatraaksi noin 15-20 hevosen lauman ja nykyinen hevostilanne näyttää olevan viisi- tai kuusipäinen poppoo

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   7.1.10 16:05:40

Heidie: Täältä löytyy kaikenmoisia. Vanhempia toivoisin myös menevän, niiden ikää saa muokata kisaikään, jos olisivat CASvuosissa jo liian vanhoja. Jos jotkut kiinnostaa niin voin antaa lisätietoja, kaikille en kuitenkaan jaksa lähtee väsäämään mitään esittelytekstejä. Mitään kun ei ole enää sivuilla, vaan kaikki pitää etsiä tiedostoista...(Emiko CTB on varattu vaikka vielä myyntilistoilla onkin)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   7.1.10 16:28:13

Heidie, mitä hevosia oon muuten myynyt sulle? Oon melko varma että myin Sancioon hevosia mutten kuollaksenikaan muista mitä. :DDDD Normaalin koneeni mukana meni kaikki merkinnät myydyistä. :/

Aaaa harmittaa että Agave lopettaa. :< Se on vaan aina ollut siellä, jotenkin sitä on pitänyt itsestäänselvyytenä. Onneksi uusia laukkatiloja on noussut pystyyn samalla kun vanhoja on lopettanut.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   7.1.10 16:58:51

Elikkä tuon galloperin linkin lisäksi myös näistä olen valmis luopumaan:

CAS XI (syntyneet 23.3.2009 - 14.4.2009)
t. Connie CTB - Connecticut CTB (G3) x Vanishing Light (A)
- isälinja: Crease JGR, emälinja: Vanishing Light
- middle distance stayer
- 1ST MAIDEN 1.1.2010 - 4/16 2000ve

t. Demoness CTB - Demonland SNAK (G1) x Wilderness CTB (G3)
- isälinja: Royal Silver, emälinja: Indian Runner
- middle distance stayer
- 1ST MAIDEN 1.1.2010 - 6/16

o. Card Game CTB - Card-trick VFU (G2) x Give or Take (G1)
- isälinja: Royal Challenge, emälinja: Give or Take
- (middle distance) stayer
- 1ST MAIDEN 31.12.2009 - 6/12

t. Sorina CTB - KR Seattle Eagle (G3) x Redrock Aquiline (G1)
- isälinja: King's Evil Eagle, emälinja: Jessey Flower
- middle distance stayer
- 1ST MAIDEN 2.1.2010 - 12/12

t. Cheyenne CTB - Kansas City Suffle VFU (G3) x SJ Celduin's Shine (G2)
- isälinja: King's Evil Eagle, emälinja: Betty Bay
- sprinter
- 1ST MAIDEN 3.1.2010 - 12/17

CAS XII (syntyneet 23.3.2009 - 14.4.2009)
t. De Monella CTB - Demonland SNAK (G1) x Lady Hawk SKY (G3)
- isälinja: Royal Silver, emälinja: Ramona
- middle distance stayer
- 1ST MAIDEN 4.1.2010 1600m - 9/12

t. Puzzle CTB - Phiell-Re Tech (G2) x Prime Time TND (G2)
- isälinja: Abaque, emälinja: Cipher JFL
- stayer
- 1ST MAIDEN 5.1.2010 2000m - 8/12

Lähettäjäariel 
Päivämäärä:   7.1.10 17:01:23

Tännekkin pitää mainostaa , katsokaa tämä topic, jos tärppäisi jollain :D

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   7.1.10 17:01:39

Ohhoh CAS XII varsat on syntyny 15.6.-6.7.09.

Ja muakin harmittaa ku Agave lopetti :(

Niih ja noita kaakkeja voi muutkin ostella eikä pelkästään Heidie ;)

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   7.1.10 21:02:29

Lähtisköhän Card Game, Puzzle ja Sorina miun mukaan?

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   7.1.10 21:20:30

Prismaticille tulee taas uus leiska. :DDDDDDD En jaksa tota. heh.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   7.1.10 22:25:41

Heidie: Juu voivat :) Niin sulla ei oo vielä tallille sivuja?

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   8.1.10 15:13:05

Mietin tuossa kun Arabien laukkoja järjestin, että arabien kohdalla ei varsinaista sprintterit ja mailerit ja routerit jakoa ole, mutta ensi vuonna voisi Star Avenuen kisoja nuokata niin, että olisi erikseen ainakin sprinterit ja maileri. Pitkiä 2 mailin kisoja kokeilin kalenteriin UG lähtöinä, mutta kiinnostusta ei ole ollut. Täytyy varmaan kasvattaa oma linja siihenkin meille. Jos nyt kuitenkin alkuun riittäisi tuo puolalainen ja venäläinen linja, jotka ovat hyvällä alullaan.

Päivämäärä:   8.1.10 15:18:03

MITÄH!!!??
Onko Agave lopettanu!!?

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   8.1.10 15:30:08

Kyllä on lopettanu ja kaikki hevoset myynnissä. Kurkkaa Galloper

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   8.1.10 15:31:22

Welby, keskeneräsiä voi kattella täältä :)

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   8.1.10 16:44:52

Heidie: Oi miten kivannäköinen alku :)

(piiloupitus)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   8.1.10 18:50:51

Heidie et varmaan huomannu tossa aikasemmin, mutta kyselin että mitä hevosia taas myinkään Prismaticista sulle Sancioon? :D Vanhan koneen mukana katos kaikki tiedot myydyistä hevosista.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   9.1.10 20:30:05

Mennään ylös.

Leiska valmis ja nyt oon päättänyt että teen kilpailevillekin koneille erikseen sivut. Tästä tuleekin mielenkiintosta. :P

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   11.1.10 12:01:33

UP

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 13:50:50

Heiheihei oisko kellään oreja mun arabineideille:

- 3-4 polvinen x, xx, ox - G3-G1
- 2-3 polvinen x, xx, ox - G3-G1
- 1 polvinen x, xx, ox - tasolla ei väliä (tamma allowance)

Tahtoisivat vauvoja :<

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 13:53:18

Sancio Racehorsesin kaikki hepat muuttaa Kronos Ranchille (länkkä- ja laukkahevosia). Myös kaikki, jotka olen täältä ostellut (:

tangerine, kaksi nuorta (joku elmond yms. - näiden tietoja en saanut) siulta ostelin.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   15.1.10 18:42:26

Heidi, aivan, aivan aattelinkin että jotain nuoria. Olisko ne ollut El Mundo RVC ja Smoke N' Mirrors RVC? Niin ja kun tutkiskelin tarkemmin niin täältä myös Southern Thunder näyttäisi olevan varattu sulle.

Damn musta vaan tuntuu että El Mundon ja Smoke N' Mirrorsin kilpailutiedot meni sen uudenvanhan koneen mukana. :P Sukutiedot tietty tallella mutta kisat ei.

Lähettäjäcraky 
Päivämäärä:   15.1.10 18:47:45

Osallistukaas: :)
http://www.freewebs.com/ghianda/LJ001.htm

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   16.1.10 10:12:06

tangerine, joo - Southern Thunderilla on jo sivutkin (vitsi oon edistyny). http://haaveet.net/sancio/horses/southernthunder.php
Kahdelle nuorelle teen sivut mahdollisimman pian - aivan kuten Welbyltä ostetuillekkin ;)

Päivämäärä:   16.1.10 15:40:01

Hei, missä kaikki xx-omistajat on!? Sasnakin tämänpäiväiset laukat HUUTAVAT tyhjyyttään! O.o

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   16.1.10 15:56:56

No miun ainokainen jatkaa juoksemista vasta 20. päivän jälkeen :/

Olisikos kellään tarjota oria xx-tamma Sasha of Shadelle? Neidillä on sukua noin kolme ja puoli polvea, joten orilla saisi olla ainakin kaksi polvea. Herran ei ole pakko olla englantilainen, vaan voisihan se olla myös (anglo)arabialainen *. Varsa jäisi minulle kisaukseen ja myöhemmin saisi myös muutaman jälkikasvun, jos juokseminen vain onnistuu.

* En tiedä angloarabialaisista mitään, joten pitänee tässä kohdin tarkistaa, että kai varsasta tulee ihan puhdas angloarabi, jos tammani astuttaa arabilla tai angloarabilla? :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   16.1.10 21:25:05

Prismaticista tulee aivan uskomattoman paljon ykkösryhmän laukkaajia kunhan vaan saisin hevosten sivut kondikseen (nelivuotiaat jo valmiina ja kaksivuotiaat melkein!). Myös myytäviä on tulossa todella paljon, koska hankkiudun eroon aika monista hevosistani. Todella lupaavia tapauksia myöskin mukana, joten silmä tarkkana. ;)

Heidie, kiitoksia paljon sivuista! :) Orilla on muuten vielä yksi jälkeläinen meillä Prismaticissa, Danzing Thunder RVC.
Tuolta Prismaticin kasvatit -sivulta löytyy kyllä noiden kahden nuoren sukutiedot ja googlettamalla varmaankin löytää niitä kisoja.

Tuire, Prismaticin oreja saa vapaasti kattoa jalostukseen. Oikeestaan kaikki nuo on tarjolla tänä vuonna lukuun ottamatta Napoleon CTB, Southern Thunder A.S.H sekä BDF Mister Mighty. Noi sivut on hiukan päivittämättömät, mutta oon just päivittämässä niitä uuteen osotteeseen. Toivon mukaan saan valmiiksi vielä tän CAS-vuoden puolella.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.1.10 11:18:35

Niin kellään mitään oreja noille mun tammoille?

- 3-4 polvinen x, xx, ox - G3-G1 (tamma)
- 2-3 polvinen x, xx, ox - G3-G1 (tamma)
- 1 polvinen x, xx, ox - tasolla ei väliä (tamma allowance) (tamma)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.1.10 12:52:41

Mitä lähtöjä kaivataan ? Ajattelin ruveta uusia kisakutsuja vääntämään ja nyt sais esittää toiveita ?

Nurmikisoja ainakin Sirpa Ionicista kaipasi, ja ite haluan pitkiä matkoja ykkösryhmälle, mut mitä muuta?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.1.10 16:33:41

Nosto.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   17.1.10 20:04:39

tangerine: Toivottavasti ei haittaa, kun tässä kysyn, mutta voisiko SJ Trickerybré astua Sashan? Kuten jo edellisessäkin viestissä sanoin, tammavarsa jäisi minulle kisaukseen ja uran päätteeksi saisi ainakin pari jälkeläistä, riippuen miten juokseminen tosiaan luonnistuu.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   18.1.10 16:35:28

Myynnissä olisi muutama [=http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=729814&t=729814]ahaltekinhevonen, joten käykäähän katsomassa löytyisikö mielenkiintoista varsaa (:

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   18.1.10 16:39:38

Niinpä niin, koska onnistuin täydellisesti itse topikin linkityksissä, niin tietty täällä sitten se kusasee :D

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   18.1.10 17:32:21

Voisin ilmotella tännekin, että

Lasiruusu.net poistuu pian käytöstä. Jokainen kyseisen osoitteen omaava hevonen tulee vaihtamaan osoitetta. Pitäisi vain ensin keksiä uusi domain.

Ehdotuksia? :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   18.1.10 17:46:13

Mäkin tarviin paljon eri matkojen nurmikisoja. Niin ja stayereiden kisat kelpaa kanssa aina, mutta niitä molempia on näemmä jo toivottukin.

Tuire, kyllä se vaan passaa. :) Trickerybre muuttaa osoitteeseen http://prismaticr.atspace.com/Trickerybre.html vielä toivon mukaan tämän viikon aikana, joten olisi kiva jos linkittäisit sen varsan sivuille.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   18.1.10 18:41:55

tangerine: Sopiikos ilmoittaa varsan sivu tässä? Ja käykö se, että neiti tosiaan syntyy heti huomenna?

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   18.1.10 19:31:33

Tuire, kyllä se vaan passaa. =) Kiitoksia sivuista, lisäilen neitokaisen Trickerybren jälkeläisiin ja sitten lataan sivut nettiin.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   23.1.10 14:20:24

Upitetaanpa.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   23.1.10 14:22:55

Miten muuten Heidie, mikäs on Kronos Ranchin osoite? :)

LähettäjäMari H 
Päivämäärä:   23.1.10 17:23:15

Mulla ois laukkatalli projekti meneillään yhen toisen henkilön kanssa ja hankin sinne jo kaks tuontia :) Nyt mulla ois teille kysymys koskien hevosn sukupuolta seuraavassa kuvassa:

<http://www.finalturngallery.com/g2/main.php/v/ALLIS- ART/album52/2008/Macho_Again_web.jpg.html> (poistakaa väli :) )

Tuo nimi kyllä viittais että se on ori... Mut entä teijän mielestä? Mä en haluais orille tamman kuvia :D

LähettäjäMari H 
Päivämäärä:   23.1.10 17:29:52

entäs tämä?

http://www.finalturngallery.com/g2/main.php/v/ALLIS- ART/album535/haskell2008/cubaweb2.jpg.html

(väli pois)

Joo anteeks ku mä häiriköin täällä :)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   23.1.10 17:35:31

Juu on Macho Again ori. Mikäli joskus epäilyttää jonkun hevosen sukupuoli, kannattaa tarkistaa Pedigreequerystä, sieltä löytyy käytännössä kaikki kilpailevat ja joskus kilpailleet täysiveriset.

Ainakin kaikki mistä Final Turnissa nyt kuvia saattaisi löytyä.

LähettäjäMari H 
Päivämäärä:   23.1.10 17:47:04

tangerine, kiitos kovasti :)

Lähettäjä: Aneth 
Päivämäärä:   24.1.10 18:05:03

Käynpäs täälläkin kuikuilemassa :D Eli olen siis perustamassa ravipainotteista tallia, ja ajattelin muutaman laukkurin talliin myöskin hankkia ihan mielenkiinnon vuoksi. Englantilaisia täysiverisiä lähinnä ajattelin ja evm-sukuisia tuontikoneja; koitan "oman" linjan saada aikaiseksi, vaikka aikaa siinä meneekin kun täytyy nollasta lähteä noiden tasojen kanssa :P

Nyt kuitenkin kysymyskisojen järjestämistä... Eli onko kaikki laukkapuolen kilpailut LJ:n alaisia vai onko olemassa myös "villejä" laukkoja? Ja jos on, niin arvostetaanko niitä mitenkään päin, ja jos esim. villeissä voittaa maiden -lähdön, riittääkö se myös LJ:n puolella nousemaan seuraavalle tasolle?

Joo olen tyhmä enkä ymmärrä laukkahevosista mitään :D

Ai niin ja toinen kysymys vielä kuvalupiin liittyen... Jos olen vuonna papu ja nakki (2-4v sitten, ihan muista) kysynyt ja saanut joltain kuvaajalta luvan käyttää hänen kuviaan, mutta hän ei enää lupia "uusille" kyselijöille jaa, voinko edelleen käyttää hänen kuviaan? Asiaa olen tässä jo jonkin aikaa pähkäillyt :D Ja lupia siis en ole kysynyt mihinkään tiettyyn paikkaan/ hevoselle vaan yleisesti oikeuden käyttää nitä.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   24.1.10 19:16:48

Aneth: Hienoa, tervetuloa vaan porukkaan!

Villejä laukkojakin järjestetään, tosin suhteellisen harvoin, eikä niitä usein mainosteta mitenkään erityisesti. Jos hevonen voittaa villeissä maidenin, pääsee hevonen jatkamaan seuraavalle tasolle aivan kuten LJ: n alaisissakin kisoissa.

Jos olet luvat joltakin kuvaajalta saanut, saat niitä käyttää, vaikka nykyään hän ei enää lupia myöntäisikään.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   24.1.10 19:23:41

Tervetuloa joukkoon Aneth!

Ja Welbyltä saitkin jos vastaukset molempiin kysymyksiisi. :D Melkein kaikki kuvaajat/farmit joiden kuviin mulla on lupa, eivät enää anna lupia uusille.

Prismaticiin toin kuusi uutta hevosta. Pakko hiukan tuoda uutta verta kun alkaa samat nimet pyöriä Prismankin hevosten sukutauluissa. :/ Ainakaan yhtään enempää abaquelaisia tai mosquitolaisia ei mun pitäis haalia. :D Näyttäis kaikki olevan jommalle kummalle kantaoriille sukua.

Päivämäärä:   24.1.10 19:30:16

Kiitokset valaisevista vastauksista, voin siis huoletta käyttää noiden muutamien valokuvaajien kuvia:)

Ja hyvä tietää tuo kilpailujuttu, itse kun tykkään välillä järjestellä jotain vähemmän virallista, ja varsinkin alkuun on hyvä "harjoitella" villeillä raveilla ja laukoilla :D

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   24.1.10 19:41:51

tangerine: Toi Mosquito on mullaki suurin ongelma suvuissa :D

Aneth: Joo, villit on jees. Mä ainakin mielelläni osallistun jos vaa ilmottelet osotetta tänne ;D

Ps. Voisin nyt epävirallisesti ilmottaa että uusi domain mulla on nyt sitten welbyn.net. Helppo muistaa jos muistaa meikän nicin ;D Eli Carter on tästälähin osoitteessa http://welbyn.net/carter! Kuten näkyy, etusivu on jo esillä, sekä myös osa jalostusoreista on saanut sivut (joku neljä tai viis eli hyvinhyvin pieni osa). Lisää tulee kunhan kerkiän. Asiaa hidastuttaa se, että minun on käytävä jokaisen tiedoston koodit läpi käsipelein, eli hidasta on. Kyllä niitä sivuja kuitenkin pikkuhiljaa alkaa tuonne ilmestyä ;)

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   26.1.10 11:54:50

vvenla: Meillä Star Avella olisi oreja. Osoitteen tiedätkin. Kaikkiin noihin tarpeisiisi äri löytyy. Laukkureita ovat yleisesti ottaen kaikki O Bey alkuiset :).

Suvut ovat osan sivuilla vajaat, koska päivitys ja siirto Vista Ridgestä on kesken.

Päivämäärä:   27.1.10 19:42:40

Täälläkin taas vaihteeksi häiriköimässä :P Olen siis perustamassa ravi- ja laukkaurheiluun painottunutta tallia ja alunperin tarkoituksena oli hankkia pelkkiä tuonteja (niitäkin saa tarjota, hankin niitäkin lauman joka tapauksessa :D), mutta mutta...

Uskaltaako kukaan myydä äärimmäisen keskeneräiseen talliin niin jo siitokseen siirtyviä (tai siitoskäytössä jo olevia), yhä kilpailevia kuin tulevaisuudenlupauksiakin? Mitään näyttöjä ei ole antaa ja sivujakaan ei vielä juurikaan ole, mutta tässä olisi alustava malli tulevista sivuista: http://wwtrotters.webs.com/marionella.htm

Rotutoiveena olisi ensisijaisesti xx, mutta myös muita voi tarjota; en panosta mihinkään tiettyyn rotuun, mutta kuvia en välttämättä kaikille harvinaisemmille roduille saa. Silläkään ei ole väliä, juokseeko hevonen mitä matkaa, sileällä vai risuesteillä; kaikki käy:)

Sen verta vielä infoa, että otan käyttöön CAS -ikääntymisen ja kilpailupuoleen panostaisin kunnolla, mutta järkevästi; 2v hevoset eivät tasan juokse 30 starttia kauden aikana ym.

Niin juu, ja koska olen uusi, otan mielelläni myös neuvoja/ vinkkejä vastaan kokeneemmilta:)

LähettäjäMilli M 
Päivämäärä:   28.1.10 12:12:43

Aneth: Tervetuloa mukaan laukkamaailmaan. Meiltä voi saada ainakin liisiin laukkaratsuja jalostukseen. Meillä pääasiallisesti arabeja.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   28.1.10 12:31:13

Aneth: http://www.createphpbb.com/galloper/view ;)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   28.1.10 15:13:36

Äh, yritän vääntää kisakutsuja, ja tulee niin tyhmiä matkoja ja eri pohjalla olevia lähtöjä, että näihin ei varmaan kukaan ilmottaudu. :B

No ei piä anoo kun muutamat kutsut / ryhmä niin voi sitten sompailla.

Päivämäärä:   28.1.10 16:36:03

Welby: Laitoin tuonne ilmoitukseesi viestiä:)

Milli M: Saatan olla kiinnostunut, onko jotain erityisiä tarjolla?

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   28.1.10 19:20:00

Tukekaa Huoletonta ja osallistukaa laukkoihin ! Lähtöjä kaikille ryhmille.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   28.1.10 19:47:01

Andiee: Mie ainakin osallistun nelosryhmäläisillä huomenna, kunhan saan nuista omista laukoista tulokset arvottua (:

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.