Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 165

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   24.12.09 23:20:35

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=670572&t=670572

Hei!
Kaikki joilla on mun kuvia käytössä, ilmoittautukoon! Vanha lupalista katosi taivaan tuuliin koneen muunkin ulkoselle kopioimattoman tavaran mukana huollossa.

Eli!
1. Laita nimesi ja sähköpostisi
2. Linkitä kuvat. Jos ne ovat jostain täällä (http://helmilokki.kuvat.fi/kuvat/) sijaitsevasta kansiosta, linkitä ne miellellään sieltä (laiskan linkkinä). Jos eivät, linkitä vaikka hevonen millä kuvat on tms. kunhan näen mitä kuvia tarkoitat. :)
3. Tämä on siis vain ja ainoastaan sinun etusi mukaista siinä, että en anna kuvia toistamiseen. :)

Mieluiten mailiin, mutta tähän/seuraaviin topsuihinkin käy.

Mun kuvia on siis © Lokki, © Helmilokki ja © Sandra S. / Sandra Salonen

Re: Ravikeskustelu 165

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   24.12.09 23:24:28

Lokki, http://aaveen.net/draven/tony_luned.htm ja http://aaveen.net/draven/yassen_jilly.htm

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   24.12.09 23:39:57

umi., kiitusta :) noita tosin en ihan vielä ole unohtanut ;D

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   24.12.09 23:41:56

Lokki, haha, sitä minäkin mutta ajattelin että en kuitenkaan oo mikään poikkeus. :--D

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   24.12.09 23:43:59

Meiltä löytyy vanhempaa matskua:
http://jattitassu.net/ravitalli/muddyfoot.htm
http://jattitassu.net/ravitalli/lumitossu.htm

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   24.12.09 23:46:46

umi., jees :D

Ake, Todellakin vanhempaa, varsinkin nuo Lumitossun :D ja kiitos. En noita olis muistanut.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 01:04:01

Uskaltaisinko mä herättää Marcellen uudelleen henkiin ? :b Tuskin noita hevosia mulla enää on, mutta kiinnostas silti :D

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   25.12.09 01:08:05

Mäkin voisin itseni tänne tunkea, kun ei muutakaan tekemistä ole nyt.

Mitäs tämä oikein on, törmäsin googlessa tällaiseen..
Hevostalli.net poliisitutkintaan

Aika kummallista kyllä.. :o

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 01:10:33

Tigerlily_, toi koskee varmaan noita muita osioita, koska esim. ratsastuspuolella porukka saa paljon pskaa niskaan nimettömiltä henkilöiltä :b

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   25.12.09 01:11:39

siellä kyllä lokaa sataa. Mutta toisaalta, huhuissa on yleensä edes jokin totuudensiemen...

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   25.12.09 01:14:17

vvenla, mun mielestä on kuitenkin aika outoa jo tehdä adressi tuollasesta asiasta. Täällä on härö-napit ja jos niin ottaa päähän voi mennä sinne poliisilaitokselle ja yrittää tehdä siitä jutun. Ääh, mihin tää maailma on oikein menossa..

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.12.09 02:48:23

Tig., selvititkö miten linkit saisi paremman sopivan värisiksi helmilokki.netin asuun? :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 02:52:27

Kukaan ei oo sanonu mitään mun Marcellen-uudelleen-perustamis-yrityksestä :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.12.09 04:04:58

ompa hiljasta tälleen neljältä..

vvenla, itse en paikkaa muista, mutta nosta pystyyn vaan. :)

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   25.12.09 11:00:08

Voihan botit sentään taas... (miksi Lokki on hereillä kirjoittamassa höttönetissä neljältä? :o )

Päivämäärä:   25.12.09 11:00:40

Hyvät Joulut vaan kaikille täältäkin! :)

Lokki, nämä ja nämä kuvat meillä. :)

vvenlan kysymykseen Marcellen uudelleenpystyttämisestä: nosta ihmeessä talli pystyyn, mutta älä aloita liian suurella vauhdilla, ettei innostus lopu heti alkuun. Ja jos innostus vähän hiipuu, niin ei kannata heti tallia lopettaa, vaan mielummin jättää talli vähäksi aikaa kokonaan huomioimatta. Sitten kun innostus uudelleen palaa, niin ei tarvitse aloittaa aivan alusta.

Vielä kaksi Luned-kasvattia myynnissä, viekää pois! :) Minulla tosin ei ole mitään aivan hirveätä hinkua otuksia myydä - jäävät omaan talliin kisaamaan jos eivät mene kaupaksi viikon loppuun mennessä. :)

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   25.12.09 12:13:52

Mulla on tänään rankka reeniputki päällä, kinkun sulatusta! (vaikka en kinkkua edes syö) Tuliko v-raviväelle hyviä joululahjoja? =)

LähettäjäMiltsu 
Päivämäärä:   25.12.09 12:17:58

Oisko kenelläkään myynnissä ravureita? Santavaaraan tarvitaan uutta porukkaa.

Peppi - Mulle ainakin tuli hyviä lahjoja, esimerkkinä kännykkä ja liput Tokio Hotelin keikalle Hartwall-areenalle (minä kuulun siihen porukkaan joka pitää siitä)

Päivämäärä:   25.12.09 12:19:41

Miltsu, mun pikkusisko + paras kaveri on kanssa TH-faneja :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   25.12.09 12:59:58

Tässä just nautiskelen uusista kajareista ^^ Ostin ite itelleni kajarit + subbarin, oli läppärissä vakiona vähän turhan kytyset :) Teran ulkoinen kovalevy ja langaton hiiri vanhemmilta. Muuta en sitten porukoilta saanukaan mutta olihan noilla jo hintaa yhteensä niin paljon ettei haittaa :) Kavereilta sain jotain pientä sälää ^^

Kiskoin vanhoja eläkeläisiä takaisin radoille.. :D Ihan liian pienet voittosummat tai jotain niin pakko yrittää vielä saaha niistä parempia, oon perfektionisti.. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 12:59:58

Lokki, ei meissä ole mitään muistamistakaan, kun en tosiaan saanut sitä tallia julkasemiseen asti :D

Kride, aivan niin, ehkäpä innostun. :> Mulla oli jotain Luned-kasvatteja Marcellessa mutta oot varmaan haalinu ne jo pois sieltä? :D (Espoir Luned, Apocalypso Luned)

Päivämäärä:   25.12.09 13:05:40

vvenla, joo Espoir ja Apocalypso lähtivät uusiin koteihin kun jossain joskus mainitsit lopettavasi ravijutut.

Miun lahjasaldo oli aika säälittävä... @ Joulupäivän aamutopik
"Sain viiskymppiä rahaa ja vähän jotain turhaa krääsää (pikkumuki, avaimenperä, nallemagneetti). Että hyvää Joulua vaan. :p

Mikä siinä on että kaikissa muissa perheissä annetaan lahjoja, mutta meillä ei? .. ja jos tarkkoja ollaan, niin veli sai mikron, sisko hierovan tuolin ja kahvinkeittimen, äiti hiustenkuivaajan, iskä pehmeitä paketteja jne, mutta minä saan vaan tollasta turhaa. :P Oonko ollut vaan liian tuhma että mulle ei lahjoja anneta vai mikä tässä on oikein ongelmana?"

Päivämäärä:   25.12.09 13:13:09

Hih, mä oon ihan tyytyväinen mun lahjoihin :) Tallikengät + 2 lämpimät hanskat + 100 euroa rahaa + juoksukengät + juomapullo + 1 kirja + pari arpaa (jee voitin 6€!) ja olikohan ne sitten tossa.. :) Tosin olen vähän kade pikkuveljelle (the Lellikkikakara), sai Fat Boyn, playstation 3, siihen pelejä ja ihan törkeesti kaikkea muutakin :D Daa.

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   25.12.09 13:16:57

Lokki:
aavistus. 85.sieni@gmail.com
http://107steps.net/aavistus/park/rt/vandale.html
:)

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   25.12.09 14:07:08

Hyviä ja hyödyllisiä lahjoja tuli. :) Kirjoja muutama, yöpaita, keittokirja (tulee todella tarpeeseen, en osaa yhtään kokata!) ja jotain muuta pientä. Plus että huomenna saan vielä lisää lahjoja isän puolelta.. :D Mulla on aina kaksi joulua, ko vanhemmat on eronneet.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   25.12.09 14:16:18

Lokki!
Mulla on yhen hepan kuvat sulta, tosin eivät vielä sivuilla..
http://helmilokki.kuvat.fi/kuvat/tallinnan%20kriteriumravit/DSC06362.JPG
http://helmilokki.kuvat.fi/kuvat/tallinnan+kriteriumravit/DSC06363.JPG

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.12.09 15:47:35

Lokki, mulla on Klippman SWE, Bravur SWE ja ainakin Itchy Bitchy Golla sun kuvia, ja sitte NLI Lillemorille tulee ne Lufsenit. Ei muistaakseni ole muita... Eikuu Merryleg OIU on kans sun kuvilla :D

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   25.12.09 15:53:46

Sain pörrösukat, yöpaidan, jonkun überhienon saippuan ja karkkia. Niin, ja sähkövatkaimen, jonka itse sanoin tarvitsevani ja valitsin (ja jota ei edes paketoitu).
Oli aika köyhä joulu, keneltäkään ei tullut mitään persoonallista lahjaa vaan kaikki oli tommosta mitä aina yleensä on saanut.

Päivämäärä:   25.12.09 16:08:49

Mä meinaan aloittaa kamppanjan "SAY NO FOR CHRISTMAS!", oikeasti. Koko juhla (?) on ihanan turhauttava. Erityisesti mulle, kun oon ateisti, eikä Jeesuksen syntymä liity minun elämääni siis mitenkään.

"Se on lähimmäisten kanssa oloa" - HAH! Jos on niin huonot välit, ettei muuten voi olla lähimmäistensä kanssa, tavata ystäviään tai muuta, nii antais olla sitten.
Mä olen lähimmäisteni kanssa joka päivä, ja vierailen sukulaisten luona liiankin paljon omasta mielestä ja näen ystäviä muutenkin.
Talvilomaksi tätä pitäis kustua, eikä joululomaksi.

"Saa lahjoja!" - PYH. Jos pitää muistaa toista kerran vuodessa lahjalla ollakseen tosi ystävä, nii mitä hiivattia? Jos mä näen jotain kivaa josta tiedän esim. siskon, veljen tai ystävän tykkäävän, ostan sen sille. Miksei lahjoja vois ostaa pitkin vuotta?

"Hyvää ruokaa!" - Eiks maailmassa syödä joka päivä nykyään hyvää ruokaa? Kyllä mä ymmärrän että silloin nälkävuosina jouluruoka oli kiva juttu, mutta nykyäänhän syödään hyvää ruokaa joka päivä.

Mie en tykkää joulusta, en. Miks mun piti ajaa tänäänkin tuolla kylmyydessä 10km eessun taassun hakeakseni jotkut typerät pöytäliinat? Huoh. Samaten porukoilla menee kohta hermot jouluruokien tekemisen kanssa - miksi pitää sitten pitää jotain jouluruokailuja, jos ei pidä niistä? Käydäänhän me isovanhemmilla kahvittelemassa ja syömässäkin harvasa päivä - miks pitää leikkiä jotain ylimistökansaa ja pitää joku jouluruokailu? Mur.

Ihmiset on kummallisia... :P

(Anteeks vuodatus, oikeasti. Mie en vaan tajua, miks minut pakotetaan aina kaikkeen tyhmään hässätykseen ja hössötykseen.)

Lähettäjä: Henna L. 
Päivämäärä:   25.12.09 16:13:32

Lokki, Mullahan nuita kuvia on aikas paljon, että jos laitan sähköpostiin että mitä kaikkea :)

Päivämäärä:   25.12.09 16:15:46

Ja mie en ostanut yhtäkään lahjaa tänä vuonna, enkä osta.
Kuulutin koko kansalle, että en tahdo mitään. Sanoin isosiskollekin, että varokin ostamasta mitään, mutta ostihan se sitten Hello Kitty- yöpuvun mulle... On se ihan söpö joo, ja toisaalta, se ostaa mulle aina Hello Kitty kamaa pitkin vuotta, että kyllä mä sen sitten otin.. Ja satuin olemaan kaupassa kun se oli ostamassa sitä, ja lopulta valitsin itse minkä värisen tahdoin :'D Se sano, että se on kissanhoitajanpalkka XD

Ja Toffifee rasia tuli äidiltä ja niitähän oli syöty siis jo pitkin joulukuuta joka ilta xD

Isältä sain 100e, josta kyllä olin kiitollinen ja hämmästynyt :D Vaikka me ollaan niin pilalle lellittyjä kakaroita, että saadaan käyttää perheen autoja silloin kun halutaan ja saadaan kyllä esim. leffarahaa silloin kun kerran kuussa sinne jaksetaan raahautua jne.. Kai ne on iloisia kun käydään jossain xD

Ja isovanhemmilta sain 20e, josta kiitin myös. Ei niiden olis kyllä tarvinut mitään antaa, koska en ole vieraillut niillä tänä syksynä kauheasti =O

Ja täti muisti minua keittiöpyyhkellä, josta mulle tulee kyllä enempi mieleen pefletti...

Ai niin, äiti osti kans villahousut mulle tallille, kun pyysin :D Se kuulutti jo marraskuussa ostaneensa ne, mutta lahjoitti ne mulle vasta nyt XD

Eli ei mitään kummosta, onneksi. En olis halunnutkaan mitään suuria lahjoja, kunhan tavan vuoksi vissiin saatiin edes jotain, hyödyllistä onneksi :)

Päivämäärä:   25.12.09 16:16:29

Mä rakastan joulua =) Ihanaa käydä viemässä tallille porkkanoita hepoille ja käydä jouluajelulla!

Lokki, eih mulla on sikana sun kuvia hepoilla. Mä en just nyt jaksa selvitellä niitä :D Voisitko sä armahtaa mua ainakin pieneksi hetkeksi?

Päivämäärä:   25.12.09 16:21:35

Peppi, njääh, mulla ei ole enää totakaan iloa. Joulu on vaan yksi samanlainen tallipäivä - paitsi että sun odotetaan unohtavan ponit edes yhdeksi ainoaksi päiväksi vuodessa ja porukat kattoo murhaavasti kun astelet yhdeltätoista sisään kysyen "missä sä olit?" ja mutiset, että pitihän se poni lenkittää.. "Ai joulunako?!" xD
Tosin olihan tuolla tosi rauhallista ajella, kun ei ollu liikennettä ;)

Päivämäärä:   25.12.09 16:26:36

Shavo, no niin :D mä tykkään SILTI joulusta. Varsinkin jos on lunta ja sellanen -1 pakkasta niin ihan täydellistä <3

Lähettäjä: Henna L. 
Päivämäärä:   25.12.09 16:49:46

Joulun aikaan ja talvella on muutenki kiva käydä ajelemassa ja ratsastelemassa metsässä. Mutta tapaninpäivä on sitten se virallinen rekiajelupäivä, tosin tänne Pohjosempaan on luvannu huomiseksi pakkasta aika kovasti. Tapaninpäivä on myös virallinen baaripäivä :D jihuuu! ;)

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   25.12.09 16:50:55

Shavo, meilläkin ollaan ei ateisteja, mutta "uskonnottomia". Joululaulut heivataan hiiteen, joululahjoja ei jaeltu kuin lapsille ja koko juhla on muutenkin mielestäni aivan turha, lasten takia tätä taas vähän järkkäilimme -toisin sanoen anopille syömään ja toinen kakara kiidätettiin isälleen jouluksi, eli se joka sen joulun päälle jo jotain perustaa. Onhan se toisaalta ihan hyvä tekosyy herkutella ja eilen poltettiin 40 kynttilää pitkin asuntoa, jota ei normaalisti tehdä. :D

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   25.12.09 17:09:11

Mä tykkään joulusta tavallaan. Tosin olen sitä mieltä, että se on ihan yliarvostettu. Turhaan stressataan kuukauden päivät parin illan takia. Itse vihaan joulussa just sitä kamalaa paniikkia ja kiirettä, kun kaiken tahdotaan olevan täydellistä ja niin "perinteiden mukaista".

Jos kaikki vois vaan ottaa rennosti, niin joulukin olis ihan mukavaa aika. :)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.12.09 17:38:23

Joulu on ihan kivaa, tykkään antaa lahjoja ja nähdä mitä muut niistä tykkää. Mutta vihaan sitä Kiirettä ja kauheeta Hössötystä jne. Miksi pitää tehdä kauheat joulusiivoukset ja olla ihan paniikkissa jostain koristeluista..

Kiitos kaikille jotka lätki noita kuvia mulle. :)

Peppikin koittaa jaksaa jossain välissä ne selvitellä eikös? :)

Lahjoja tuli kitarateline, Puman hajusteita, Luke Lucky-kirja, kehykset Vivianin palkintotodistukselle, suklaata + hammasharja, rahaa ja yhden kaulakorun.

Ja sitten mä pidän joululahjoina mun uusia vaatteita mitkä käytiin viikkoa ennen joulua ostamassa. :)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.12.09 17:54:42

Onko jollain MALJA-AJON tuloksia?

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   25.12.09 18:33:48

Ostakaapa meidän nuorukaiset vähä myöhästyneiksi joululahjoiksi! Molemmat hyvistä suvuista.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.12.09 19:04:42

Mua itkettää. :(
Kaikki on ihan perseestä, miksi mulla oli koko syksyn kone rikki?

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   25.12.09 19:41:17

Shavo, mä liityn siihen kamppanjaan.

Koko kuusijuhla oli jälleen täysi fiasko ja perhe-elämä pelkkä migreeninaihe.

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   25.12.09 19:49:54

Mullaki on Lokin kuvia, mutta lintunen häröttää sit myöhemmin minnuu, ens viikolla oon omalla koneella.

http://www.vaskikellot.net/vaski/muistoajot09.htm
TULOKSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(sulo vihaa minuu jos asdasdaddad:aan tähän, mut siis olkaa hyvät - ja joo, sulo elää vielä xD)

Niijoo ja perutaan joulu. Kiittimoi.

Lähettäjä: Unicorn 
Päivämäärä:   25.12.09 20:58:55

Joo, terveisiä vaan täältäkin. Tulokset venähti taas kohtuuttomasti, mutta tuskin teitä kiinnostaa kaikki miun vaiheet marraskuusta tähän päivään asti. Onneksi mokkula-mäkkylä oli kerrankin kaveri ja sain nuo tulokset ladattua nettiin.

Onnea ***:lle ja ***:lle muistoajojen voitoista! (Simppa ei halua, että spoilaan etukäteen.) Selostuksia ei nyt tänä vuonna tullut, mutta ei kai kukaan siihen kuole? Tai jos kuolee, niin Simppa voi tulla hautajaisiin syömään kakkua xD

Ja miun joululahjasaldo? No, 10 euroa ja veljeltä DVD, jota sillä oli tuplana. Enkä ole edes yhtään katkera. Odotan kauhulla vaan kummitädin lahjaa, joka pitää käydä hakemassa. Onneksi on vielä antibioottikuuri päällä, joten mie voin huoletta venyttää vierailun ainakin uuteen vuoteen asti. (Vaan keuhkoputkentulehdus, josta ei tee mieli kehitellä keuhkokuumetta, joten olen superlaiska ja angstailen Simpalle. Hei, säästän teitä edes joskus!) Kunhan vaan isukki ei jatkuvasti lämmittäis taloa niin, että sisällä on enemmän lämpöasteita kuin ulkona pakkasta. Joo, täällä on vaan jotain -26 astetta pakkasta ja sisällä 28... Mut joo, menen taas hikoilemaan sukkapuikkojen ja villalangan kanssa. Simppa saa tosi hienot säärystimet, kun ne on valmiiksi hikoiltukin xD

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   25.12.09 21:44:52

Moikka moi ja hyvät joulut minultakin :)
Joulupukki toi tänä vuonna pari elokuvaa, vaatteita, huovan ja tyynyn, karkkia, Hackmannin aterinsetin ja paistinpannun, talvikroksit, kirjan ja keittiöön laminaattilattian jonka mies sai just asennettua :)

Oikein hävettää kun itse en jaksanu oikein lahjoja hommata..En kyllä itsekään mitään toivonut. Mutta onneks joulu alkaa olla jo ohi :P

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   25.12.09 22:25:22

jee meidän Charlie oli neljäs. :---) hyvä charlie!

LähettäjäMiltsu 
Päivämäärä:   25.12.09 22:27:49

Heltsu - Enpä minäkään mitään muille ostanut syynä se että olin päättänyt että jollei tule eniten toivomaani lahjaa (jonka muuten sain) ei tule kyllä muille lahjoja ja nyt mietin jos ostankin lahjat jälkeenpäin :D

Mä kirjoitin ekaa kertaa ravurille luonteen! Koska en irl-maailmassa oo ravureihin kauheasti tutustunut, olisi kivaa että kerrotte jos jotain virheitä luonteesta (kirjoitusvirheiden lisäksi :D) löytyy: http://nevara.webs.com/Tuuli.html

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   25.12.09 22:48:56

Osallistukaatte luonasraveihin. Maanantaina vip.

http://helmilokki.net/ravit/ravit281209.html

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   26.12.09 01:05:46

nostelen tätä. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.12.09 01:23:49

En kommentoi tuohon jouluasiaan mitenkään :)

Whii, tulee ihan kiltti olo kun Rasselle jotain auttelin pari päivää sitten ja tänään Lokkia xDDD Jos sitä vaikka kohta pitäs taas raveja kun tuli niin hirveä hinku kun arvoin noita Lokin vanhojen ravien tuloksia viime öööö, huhtikuultakohan ne oli :D Ja toin uuden hepan <33 Tervehtikaa mun Morrista :)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   26.12.09 01:48:30

http://helmilokki.net/ravit/matchshow100110.htm

Ravikuvalliset hepoiset nyt kilpasille. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.12.09 03:00:28

Imottu taas pitkästä aikaa kopuja raveihin ^^ Enään hommana päivittää noita kalentereita, mutta jospa tältä päivältä jo menis nukkumaan :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   26.12.09 06:25:17

jos jaksais viel tunni valvoo, vois käydä hepot ruokkimas ja men peito al tutimaa.

Päivämäärä:   26.12.09 10:23:14

Lokki, meillä on sun kuvia:
http://freewebs.com/jymy/pilli.htm
http://freewebs.com/jymy/pomppis.htm

+ Toivottavasti ei oo (ainakaan kauheesti) muita. Sitten mulla on vielä jotkut Micklaksen kuvat, jotka oot antanut mulle. Ne on tulossa käyttöön, jos vaan sopii? :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.12.09 11:04:45

Lokki // Näitä on mulla niiden lisäksi mitkä sovittiin mesessä eilen, eiku tänään :D
http://dereka.net/starberry/Vindi.html
http://dereka.net/starberry/Addi.html
http://dereka.net/starberry/Aaro.html
En löytäny noista kansioista mitään näistä kuvista tai sitten oon vaan sokia xD

LähettäjäJessika 
Päivämäärä:   26.12.09 13:12:58

Heissan kaikki!

Miulla on ajatuksena palata tempon kanssa kuvioihin. Sama talli, uudet hevoset. Vanhat alkavat olla iäkkäitä (talli ollut yli vuoden enemmän ja vähemmän tauolla) ja ei niin minun mieleen..

Otattehan miut iloisesti takaisin vastaan ja miun messengerin saa kaikki jotka halajavat lisäillä koska olen ravijuttuseuraa vailla. jessika_1_9@hotmailPOISTA.com

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   26.12.09 13:45:46

kiitti Peppi ja Tierra :)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   26.12.09 14:37:05

Peppi, http://helmilokki.net/dese/briego.htm ;)

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   26.12.09 14:49:30

Jessika, Älä mestaa Express Noblea ennenkun saan siitä varsan! :D

Päivämäärä:   26.12.09 15:14:48

Ou, nöy, ei saa tappaa Intoxicatedia kun se ei ehtinyt edes aloitella, oh no oh no oh no =O

Päivämäärä:   26.12.09 15:48:54

Lokki, tack, lisäilen sivuille :)

LähettäjäJessika 
Päivämäärä:   26.12.09 16:17:07

kasvattajat saa ottaa omansa vapaasti pois, shavolle vastasin jo maililla ;)

veya: hanki äkkiä tamma ni saat kyllä vauvvan

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   26.12.09 16:25:55

Jessika, Kirjotin joskus aaaaikoja sitten ravilistalle, mutta olit varmaan sillon ulkona biskeksistä, mutta siis Noblette olis tämä neitokainen. :>

LähettäjäJessika 
Päivämäärä:   26.12.09 16:37:13

soppii, jos haluut aiemman astutuksen ni seki käy

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   26.12.09 16:39:45

Te täällä varmaan tiedätte, mitä tarkottaa HLL? Hylätty, mutta minkä takia? *uusi ravipiireissä*
Kiitos vastauksesta! :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   26.12.09 16:45:33

hll -> hylätty liioista laukoista (yli 2 alle 100m laukkaa)

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 16:45:49

HLL = hylätty liiat laukat

LähettäjäPohjantalli 
Päivämäärä:   26.12.09 17:57:21

Jessika, Mitä meinaat Kaarturille tehdä? :-)

LähettäjäJessika 
Päivämäärä:   26.12.09 18:02:16

pohjantalli: kiinnostaisiko ottaa takaisin

LähettäjäPohjantalli 
Päivämäärä:   26.12.09 18:04:58

Jessika, ei oikeastaan, kun on nuita aloittelevia hevosia tuossa riittävästi ja myytäviäkin siitäin edestä :-) Pidä vain itse jos haluat sen kanssa jatkaa, muutoin sen saa vaikkapa kuopata.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   26.12.09 18:10:23

saakeli että oli sorsasalossa kylmä.. ei -10 astetta oo vielä ongelma eikä mikään, mut se hemmetin tuuli.. Ja loppujen lopuks pyrytti vielä luntaki..

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.12.09 18:23:21

Ja kalentereiden päivitys jatkuu..

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 18:24:56

noni, nyt on melkein kaikki päivitetty!

Päivämäärä:   26.12.09 18:26:48

Minäkin pääsen vihdoin päivittämään marraskuun kalenterit ja siirtymään joulukuun tuloksiin kun Muistoajoista tuli tulokset. Jeee :)

Päivämäärä:   26.12.09 18:30:20

HLL = hylätty liian läski (kumma, ettei mein ponnyja oo viel hylätty sen takia xD)

Joops... *nauraa kierin @ lattia*

Päivämäärä:   26.12.09 18:30:38

Rasse, joo kattelin telkkarista (lämpimässä, buahaa!) että on varmaa ollu kiva keli Sorsiksessa xD Tuliko kivoja kuvia?

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   26.12.09 18:31:16

Tierra myy mulle jossain vaiheessa taas jonkun huippuvarsan ku Tierra's Wowki on nii hyvin pärjänny :>

Päivämäärä:   26.12.09 18:31:21

Mieki voisin iskoa "uuet" hevoset listoille, ja pitää noita joulukuun raveja + tehdä uusia kutsuja :x

Päivämäärä:   26.12.09 18:33:02

Mikä typo päivä miulla on tänää... :<

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 18:58:04

Mie tahon puokin, mitä ihmettä!

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   26.12.09 19:00:39

minä jatkan noita miljoonan ja viiden ravikutsun läpikäymistä: yli puol vuotta vanhoja startteja merkkaamatta joilleki hevosille.. Okei, monille hevosille..
Että älkää kasvattajatädit tappako jos teidän kasvattien sivut näyttää.. kuolleilta :s

Päivämäärä:   26.12.09 19:05:24

umi., osta meidän tyhmä Ava pois :)

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 19:08:37

Kride, tahdon orin nimeltä "Down with Hitler" :---DD
tosin Avakin on hirmu nätti. :--)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   26.12.09 19:13:02

umi. ostaa multa heppasen, päättää et se on ori ja antaa sille nimeks Down with Hitler - ja kaikki on tyytyväisiä <3 :DD
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=639580&t=639580

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 19:21:13

Miia R, minä en tiedä noista suvuista mitään! Onko varsan yksi & kaksi suvut minkälaisia / onko ne haluttuja jalostuksessa?

Päivämäärä:   26.12.09 19:35:08

Hanna[VRL-0847], onko I Can Danin varsa ehtinyt jo mennä?

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   26.12.09 19:36:37

umi. >> varsat 1, 4 ja 5 on myyty.

kakkonenhan on 1-polvinen tapaus.
Emä on hyvin sijottunu, valitettavasti kuvaton, tekstillinen (tosin sukari kesken), laatikseen matkalla. Emän "siitosarvo" kasvaa varmasti ERJ:n laatiksen jälkeen, uskoisin että kun hyvät kuvat löytyy niin kakkonen tulee.
Isä palkittu sekä ERJ:n laatiksessa että YLAssa kolmosella. Muistelisin että on uusimassa/menossa uusimaan jompaa kumpaa, en voi muistaa kumpi se oli.. Tekstillinen, muutama aiempi jälkeläinen, yksi kilpaillut kunnolla.

Valitettavan huonosti olen perillä esteholstien kannasta, mutta lähestulkoon "takuu-uutta" on tämä veri :D

Voisin väittää että kyllä ton yhistelmän varsalle jälkeläisiä saa helpommin kun mun yhellekään hevoselle: massasukusia, outoja rotuja/suvun pituuksia tms - ei yksinkertasesti löydy.
+ minä en oo ikinä ollu suosittu missään piireissä, syystä tai viidennestä.

Usein se on hevosen omistajasta paljon kiinni - teet hevosesta hienon niin se kelpaa, jos et tee niin ei kelpaa. Jos hevonen on tekstillinen-kuvallinen-hyvin kisattu ja vielä hyvällä tuurilla taustalla on keskivertoa parempi suku, niin on ihme jos ei kelpaa!

Huh, oon huono kirjottamaan yhtään mitään XD

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 19:49:41

Miia R, hmm. toi ykkönen nimitti... (NIMITTI, oon kirjottanu ihan sekavia kohta viikon) siis _miellytti_ eniten, mutta myös kakkonen on aika kiva tapaus. Miten on, pärjääkö hevonen arvosteluissa ilman über hienoa rakennekuvaa ja onko se silloin kelvollinen jalostukseen? Minulle on ainakin tullut kuva, että mikään ei kelpaa, ellei ole täydellisesti jokainen asia.

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   26.12.09 19:54:57

Surullisia uutisia.. Meidän suokkiherramme nukkui viimeyönä pois, kiitos Jomppe kaikista yhteisistä hetkistä! Sulle on aina paikka mun sydämessä..

4.5.1993 - 26.12.2009

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 20:01:07

Felia, otan osaa. :--(

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   26.12.09 20:04:55

umi. >> Osittain menee ratsupuolella just niin millasen kuvan oot saanu, osittain ei. Riippuu paljolti ruudun takana napottavasta ihmisestä.

Joillekin kelpaa se, että hevosella on kisattu ja sijoituttu ja sillä on edes jotain tekstejä, jopa pelkästään se että on kisattu ja sijoituttu, jotkut vaativat taas KAIKEN.
Toisaalta, tyhmää luulla että mikään hevonen on ERJ-I ennen kuin sillä on yhtään jälkeläistä - jälkeläispisteetkin kun lasketaan..

Ihan varmasti ainakin ERJ:n laatiksessa pärjää ilman überrakennetta, varmasti YLAssakin. YLAssa hevosen pitää vaan oikeasti olla hyvä että se palkitaan yhtään kolmosta korkeammalla palkinnolla.

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   26.12.09 20:07:49

Miia R, lisäätkö meseen the_ape2@hotmail.com, siellä tämä keskustelu voisi olla hieman helpompi! :--)

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   26.12.09 20:16:40

Umi, kiitokset..

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.12.09 21:50:32

Heltsu vaan ilmottaa kenestä mein tammasta tahtoo varsan niin kyllähän minä myyn :D Pitäs kattoa noista jokka on varaillu meiltä varsaa, että onko sivuja tulossa.. Pepillä oli ainaki joku siellä :)

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   26.12.09 21:52:11

Huh, vielä olisi työtä nuiden sivujen kanssa. :-) Hitaasti, mutta varmasti!

Pitäkäähän peukkuja Speedylle, että pärjää huomenna Nikulassa ja maanantaina Äimärautiossa!

LähettäjäPohjantalli 
Päivämäärä:   26.12.09 22:03:15

Mainostanpahan tässä nyt edelleen Pohjantallin myytävistä sh-varsoista! Pääset tutustumaan varsoihin TÄSTÄ LINKISTÄ. Myynnissä tällähetkellä kaikenikäisten varsojen lisäksi 4-vuotias startattu ja kivasti aloittanutkin sh-ori. Tilausvarsojakin saa toki kysellä.

Tarjouksia mielellään sähköpostiin :-)

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   26.12.09 22:34:19

Kemiina: Minäkin huomenna tulossa Nikulaan (jos hyvä sää - tarkoituksena kuvata). :D

Virtuaalihommat nyt seisoo, mut onneks päivitin juuri ennen joulua, niin ei olla ihan sekaisin. Tässä pitis koittaa polleja ilmotella startteihin ja laittaa uusille kilpureille kuvat...

Mutta nyt tylsyttää eikä jaksa tehdä mitään virtuaalijuttuja. :) Ensi vuoden puolella alkaa uusien hevosten hommaaminen taas kartanoon, mutta vasta keväällä kirjoitusten jälkeen.

Lähettäjä: Risto 
Päivämäärä:   26.12.09 23:11:49

Frangén ei vissiin saanut trillianiaan toimimaan enää, joten Kaskilahti lähtee myös nukkumaan.

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   26.12.09 23:45:13

Mertaranta jäi siis yksin valvomaan. :(

Pitis mennä nukkumaan, jotta jaksaa huomenna raveihin, mut ei vaan nyt haluu mennä nukkumaan. Toisaalta ei keksi mitään tekemistäkään... Voi laiskuus tätä joululomaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.