Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ot. joulupäivän aamutopic

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   25.12.09 10:22:42

En nähnyt mitään aamu/päivä/iltatopicia, joten.. Saa nirhata jos tällainen on.

Mitäs ht.nettiläisten jouluun? Millaisia lahjoja saitte? Ja toki muita kuulumisia ja ihan yleistä höpinää kaipaillaan.

Itseäni ärsyttää tällä hetkellä ihan törkeesti se, että koneesta tais hajota levyasema eilen. Valo vilkkuu ja asema aukeaa, mut yksikään levy ei pyöri. Olin just ostanut pari tuotantokautta erilaisia sarjoja, mut milläs mä nyt niitä katson..

Sitten toki tätä http://sillas.mondozoo.com saa klikkailla, kannattaa myös rekisteröityä sen kautta (ei tarvitse alkaa pelaamaan ellei välttämättä halua) - molemmat hyödyttävät mua ;)

Re: ot. joulupäivän aamutopic

LähettäjäCilla 
Päivämäärä:   25.12.09 10:24:51

FVPn puolella mä jo kommentoin, niin mulla on sama juttu. Valo vilkkuu ja aukee mut levyt ei lähde pyörimään. Yhtäkkiä meni tollaiseks, takuuaika mun läppärissä on mennyt ajat sit.
Ei siinä silleen muuta mut eipähän tarvitse uusia pelejä pyörittää juu.. :/

Mikä toi on, joku eläintarhapeli?

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   25.12.09 10:26:51

Eläintarhapeli joo :D Ihan hauska kai, en mä tiedä..

Mutjoo, kyrpii tosissaan toi cd-asema. Tyhmää et se tollee hajoo vaan yhtäkkiä, koska eilen katoin ihan normaalisti niitä levyjä. Ja mistäs mä tähän hätään uuden saan.. :D

LähettäjäCilla 
Päivämäärä:   25.12.09 10:28:11

Mä en tajuu mitä tossa pitäis tehdä =D ?

Syön konvehtisuklaata ja juon cocista, massu tykkää varmasti ;) <3 Mut jouluna annan itselleni luvan herkutella, tuskinpa pienelle tuhoa siitä on. Mies lähti lätkätreeneihin (JOULUPÄIVÄNÄ!) ja mä katson sivusilmällä Beethovenia <3

Lähettäjä: Blanid 
Päivämäärä:   25.12.09 10:29:09

Sain lakanoita, pyyhkeitä, maton kylppäriin, keittiötarvikkeita, ratsastushanskat ja kolmet ratsastussukat - sekä tietty suklaata. Hyödyllisiä ja hyviä lahjoja toki, vaikka olisin ehkä tahtonut kaveriksi sen Simsin tai skannerin, että olisin päässyt tekemään jotain jollain uudella :D. Nuo kun tulee käyttöön sitten joskus ensi vuonna. Niin joo, sain myös 100 €:n edestä lahjakortteja H&M:ään, eli koetetaankohan mun pukeutumisestani vihjata jotain..

Söin karkkia nyt aamulla, ei olis pitänyt. Nyt ei maita aamupala. Tahtoisin tänään tallille, mutten tiedä, jaksaako kukaan lähteä mua viemään.

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   25.12.09 10:29:34

Sain itseltäni jo aikaa sitten piirtopöydän ja mieheltä marsun :P

Eilen sain hiuskiharrus-suoristinraudan, Kärkkäisen lahjakortin (miehen kanssa yhteiseksi tämän isältä) ja pikkusiskolta suklaarasian ja marsujen pehmopedin :) ja miehen mummolta tosi söpön pienen valkoisen tulilatva-joulukukka-asetelman :)
Kaverin lahjaa en ole ehtinyt vielä hakea ja kummitädilläkin kuulemma on joku paketti mulle :) Äiti pisti tilille 30e aiemmin viikolla :)

Joulu on stressaava aika vuodesta... lahjat ja ruoanlaitot ja kaikkialla vierailut on ihan pyllystä näin lyhyessä ajassa. Vielä kolmessa paikassa pitäisi käydä ja yhteen paikkaan mennä yöksikin... extrakivaa siitä tekee että olen henkilön kerran nähnyt enkä kertaakaan kyläillyt kun en muutenkaan tykkää olla yökylässä :X

LähettäjäVeno. 
Päivämäärä:   25.12.09 10:30:42

Ai tulee se beethoven jo nyt :) Söin eilen konvehtisuklaata laatikollisen, nyt alkaa vähän ellottaa.. Joululahjaksi wii fit, ihan hauskaa. Mitäs muuten teille?

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   25.12.09 10:31:50

Se taitaa aika hyvin ohjeistaa alussa :D Eli klikkailee lähinnä niitä alueita mihin nuoli osottaa / missä on sellanen varotuskolmiohuutomerkkitsydeemi, sit "tasoni (1)" kohdasta näkyy et mitä pitää tehä ennen ku pääsee seuraavalle tasolle :D

LähettäjäCilla 
Päivämäärä:   25.12.09 10:33:23

Mä sain miehen toiselta siskolta sen omatekemiä koruja ja sellasia pieniä lasisia sydämiä (ihana laittaa iittalan maljakkoon ja sit kynttilä sinne!), pieni vaavi sai oman suojelusenkelin samaiselta siskolta. Miehen vanhemmilta sellasen sisustusjutun, sellasen sydämen, minkä voi laittaa roikkuu vaik ikkunaan, sit sellasen kynttelikkösysteemin (partylite) minkä voi kans laittaa ikkunaan roikkumaan, nimikoiduin pyyhkeen ja punaviinejä mitä en tosin saa avata kuin vasta ensi kesänä! =D Miehen kans ei ostettu toisillemme mitään. Äidiltä saan sittersin, tulee tarpeeseen. Yks pikkusisarus antoi pienelle ruokalapun :)

Lähettäjäsenia. 
Päivämäärä:   25.12.09 10:37:27

Mä sain kameraan kolmijalan, nyt voi kivasti kuvailla kun on jalusta :) Lahjakortin, suklaata, hajuvesiä, laukku, rahapussi (aww, united colors of benetton, en oo ees merkkien perään.... :D), astiastoo (lusikoita, haarukoita, veitsiä, kakkulapio, salaatin ottimet), yöpuvunhousut, korun, pyyhkeen, lakanat, JARRUSUKAT... ja mitäs muuta ;o

ja kullalta ihanan sydän kaulakorun <3

Sain myös tehtäväks kuvata tallin hevosista vuodelle 2011 kalenterin!

LähettäjäTuulia 
Päivämäärä:   25.12.09 10:48:52

Mä sain lahjaks raastimen, keittokirjan, juustohöyllän, vispilän, kaksi kattilaa, nuolijan, Dan Brown:in uusimman, leffalippuja, sekoituskulhon ja lakanat.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   25.12.09 11:19:59

Sain koiraltani haavoja käsiin, että happy christmas vaa.. Tän takii ärsyttää olla sukuloimas koirien kans, ihmiset jättää ruokii näköetäisyydelle, koira kiskassu sen alas ja se on ni suojelevaine ruuastaan, että minä sitten joudun ottamaan sen pois, en saanu koirast tarpeeks nopeesti pitävää otet ja hampaan jäljethä siin sit käsiin, iha haava haava oikeeseen kämmeneesee(ei iso tai syvä, onneks) ja semmosia punottavia ja kipeit pistojuttui vasempaan ja oikeeseen käteen.. ei vois joo joulu paremmi mennä.. :/
(anteeksi purkautumiseni.. :( )

Lahjat ei nekään sitten ollu mitään ihmeellisiä. Ärsyttää kynttilät ja suklaa joululahjoina, niin kuluneita, että jos ei mitään muuta keksi, niin mun puolesta ei anna sit lahjaa ollenkaa, korttiki riittää.. Noh ei, kolme isoa kynttilää ja kauheesti suklaata... Kuulemma kyllä saan rahaa autokoulua varten sukulaisilta, että jotain hyvää sitten tässäkin..
(anteeksi taas purkautumiseni..)

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   25.12.09 11:26:00

mä sain (en muista tosiaa kaikkea ku sain nii paljo kaikkee sälää) taas mutsilta baareiluun sopivan laukun, viime vuonna se oli louis vuitton ja tänä vuonna mulberryn pinkki söpöläisyys - harmi vaan etten käy ikän missää ni en oo käyttäny viime vuodenkaa lahjaa kertaakaan..

lakanoit, pyyhkeit, astioit <3, tupperwaree, ikeaan 220e lahjakortin, bodyshoppiin lahjakorttei, rahaa, kattilan, sauvasekottimen, villasukat, muutaman ruotsalaisen lehden vuoden tilauksen <3, jotai kirjoi ja lehtii :)

Lähettäjä: Luciana 
Päivämäärä:   25.12.09 11:29:14

Mä sain Lawrence Tender Care karstan jota toivoinkin, harmi vain että toi on M eikä L kokoa, mitähän lie veli unohtanut mitä sanoin tai sitten L loppunut ja otti tuon koska en sanonut etten muuta halua jos ei tuota ole :( Sain myös kolme pyyhettä, kolme pitkähihaista paitaa (vihdoinkin jokin suht ok paita, jonka laittaa näyttelyihin..), pinkin Maisa&Kaarina yöpaidan (ööh, mekon?) jossa pirun hauska kuva, kasan nilkkasukkia, urheilualusasun, mummin tekemät villasukat (jotka ihme kyllä on just sopivan kokoiset ja väriset!), siskolta kolmisormiset ja tavalliset talviridahanskat ja tädiltä aivan mielettömän upean kaulakorun, jossa hopeinen nuoli on lävistänyt vaaleanpunaisen sydämen <3

Yllättävän paljon kaikkea, varsinkaan tädiltä en osannut mitään odottaa ja rakastan tätä korua ihan hirmuisasti :) Ainoa jonka takia oikeasti petyin kovasti oli tuo karsta, koska vaikka M:n harjaosa ei periaatteessa ole liian pieni collien harjaamiseen niin sillä on vaan paljon epämukavempi harjata kuin L:llä, joka sopii mun käteen paljon paremmin. Ja noi kolmisormiset ridahanskat ois muuten ihan täydelliset ja paremman oloiset kuin nykyiseni, mutta pikkurillin kohdalta tositositosi tiukka :/ Mutta noi toiset hanskat on kyllä tosi ihanat, ja tuun varmaan käyttämään niitä ihan muuten vain :D

Noi osti PS kakkosen ja pari singstar levyä. No mehän sitten hoilattiin koko perhe yömyöhään :D Ei kovinkaan fiksua kun muutenkin ääni surkeana flunssan takia, nyt ei siis ääntä oiken lähde ^^'

Mutta kyllä se ihan paras joululahja oli siskonpoika :)

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   25.12.09 11:30:13

Kun meille tuli "Joulupukki" niin meidän koira sai mielettömän sätkyn, ulisi ja haukkui niin että minun oli pakko mennä toiseen huoneeseen sen kanssa, mutta muuten sujui joulu todella rauhallisesti.

On hauska katsoa kun pienet lapset saavat mielettömästi lahjoja. Omat sukulaistytöt saivat sellaset lahjavuoret etten ole ennen nähnyt.

Päivämäärä:   25.12.09 11:32:56

AINII! sain poikaystävält kans guessin kaulakorun mitä olin vähä toivonu

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   25.12.09 11:35:14

Sain viiskymppiä rahaa ja vähän jotain turhaa krääsää (pikkumuki, avaimenperä, nallemagneetti). Että hyvää Joulua vaan. :p

Mikä siinä on että kaikissa muissa perheissä annetaan lahjoja, mutta meillä ei? .. ja jos tarkkoja ollaan, niin veli sai mikron, sisko hierovan tuolin ja kahvinkeittimen, äiti hiustenkuivaajan, iskä pehmeitä paketteja jne, mutta minä saan vaan tollasta turhaa. :P Oonko ollut vaan liian tuhma että mulle ei lahjoja anneta vai mikä tässä on oikein ongelmana?

Ja jooo, ei saisi valittaa, eihän Joulussa tärkeintä ole lahjat (eipä...), vaan mukava yhdessäolo. Etenkin se, kun alzheimer-mummo tuodaan kotiin syömään ja äkäilemään. Tai se, kun iskä vetää kännit ja alkaa väittämään kaikesta.

Jos Jouluna ei olisi vapaata töistä, niin tämä olisi ihan turha juhla tämäkin.

Lähettäjä: turjake 
Päivämäärä:   25.12.09 11:43:35

haha..sain iha sairaasti suklaata, oksennan viel viikolla 8'DD muuta sain leffalippuja, vaatteitta, hiusten suorintin, rahaa, muistikortti kameraan <3.

joo 8DD

ja tnä vielä syödään uudelleen jouluruokaa, ja sitt viel lauantaina 8D 3 kertaa peräkkäin. jeeeeij <3

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   25.12.09 11:53:23

kride / kyllä minun mielestäni myös se mitä saa lahjaksi vaikutta omaan joulufiilikseen, ei tainnut päästä tämä joulu TOP 10 listalle :<

LähettäjäCery 
Päivämäärä:   25.12.09 11:59:19

No lahjalistalta löytyy muistikortti, hajuvesi, Nomination, torkkupeitto, alusvaatteita, VM:n lahjakortti, karkkia, korulipas, kynsjuttui... Oikeastaan sainkin kaiken mitä toivon, ihana joulu takana. :)

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   25.12.09 11:59:39

Hyvää joulua kaikille! :)

Mä sain lahjaksi kaikkea kivaa, mm. Manchester United-pussilakanasetin (totaalinen yllätys ja oli vielä äidiltä?!) ja Inside United-lehtitilauksen ensi vuodeksi. :D Nyt pitäisi lähteä juhlimaan joulua vielä iskän luo, tosin sen antamat lahjat saatiin jo eilen, joten tänään keskityn vaan ruuan ahtamiseen ;)

Ihmetyttää kyllä. Mä toitotin joka suuntaan ettei mulle saa tänä jouluna antaa suklaata lahjaksi, ja sitä tuli silti ihan hitosti. Pakko se on kai sitten syödä kun on annettu... :D

LähettäjäQwee 
Päivämäärä:   25.12.09 12:01:55

Kride, ah, kuullosti ihan mun joululta ;p

Joo, sain poikaystävältä ihanan mukin, jossa lukee "rakas", mutta muuta en sitten saanutkaan. Paitsi, että poikkiksen äiti oli kuulemma jotain ostanut miulle, mutta omat porukat eivät viitsineet mitään ostaa.

Päivämäärä:   25.12.09 12:02:20

Mä sain sen näköset pussilakanat etten antais niit ees ihmiselle ketä vihaisin... vaaleenpunaset rypytetyt mis on pinkkei ja liiloi sydämmiä. ei kiitos.

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   25.12.09 12:04:57

hyena, :DDDD

Mä sain kans vielä toisen pussilakanasetin, sellasen valkosen missä on liloja ornamenttikuvioita. <3 Ton United-lakanan toisella puolella on pelaajien nimikirjoituksia. Ne on kyl ihan ihme hieroglyfejä, kolme me varmasti selvitettiin, että kenelle kuului, loput on semmosia mongerruksia ettei niistä kyl saa ikinä selvää. :P Hajuvesipuolella mulla meni tänä vuonna kans hyvin, kolme uutta settiä \o/

Lähettäjä: Blanid 
Päivämäärä:   25.12.09 12:10:29

Mäkin koetin sanoa, etten tarvitsis kauheesti suklaata, kun en siitä erityisemmin pidä, mut silti sitä tuli minun tarpeisiini ihan liikaa. No, ehkä poikaystävä syö :D

Onneksi ainoastaan äiti osti mulle lakanoita, olis muuten varmaan käynyt kuten hyenalle.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   25.12.09 12:19:44

hyena, jostain syystä mä en vois kuvitella sun nukkuvan sellasissa lakanoissa. :DD ei pahalla. :D en kyl itekkää käyttäis. :D mä sanoin jo valmiiks noille et ens vuonna saavat ostaa astioita sun muita ku muutetaan kuitenki harrinkaa omaan kämpään.. :D

LähettäjäEmil 
Päivämäärä:   25.12.09 12:20:54

hyena / :DD

Minä menin rohkeasti antamaan äidille lahjaksi Accessoriesista ostamani pinkit + röyhelöiset (ja läpinäkyvät) alushousut. Äipän ilme oli paras joululahja ;D

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   25.12.09 12:21:59

maukka., Joululahjaksi on kyllä ihan hyvä pyytää just kaikkea astioita tms kun tulee ikää vähän lisää. Niitä kun kuitenkin tarvitsee jossain vaiheessa ostaa ja niihin uppoaa kyllä helposti rahaa. :D

Mä sain viime vuonna joululahjaksi keittiöpyyhkeitä, fiskarsin sakset ja kauhean kasan astioita. Tänä vuonna tuli paketista sit paistinpannu, erilaisia kokkiveitsiä ja kakkulapioita ja lisää astioita <3 Kattilat multa kyllä vielä puuttuu :E

Lähettäjäenma 
Päivämäärä:   25.12.09 12:24:26

Hyvää Joulua!

Mä sain lahjaks paljon suklaata, meikkejä, viltin, kynttilöitä, julisteen, kirjan, pari pyjamaa, piikkimaton, liput hifkin kotimatsiin, lisää ratsastustunteja, rahaa, lahjakortteja, mukin, koruja ja kaikkee :'D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   25.12.09 12:28:36

Lea, näimpä ja sen takia pyydänkin synttäri- ja joululahjaks vaan astioit ym. kun opiskelijan tuloilla on aika vaikee lähtee niit osteleen. joku paistinpannuki maksaa jo sen 20-30e ja ku miettii, ni se on mun tän hetkisestä opintotuesta kolmasosa. :D

Päivämäärä:   25.12.09 12:30:03

Pistän ne varmaan koiran pedin pohjalle sitkun semmonen tulee xD

Tykkään vaan yhdistä kuviollisista lakanoista ja nekin on leopardikuviota :D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   25.12.09 12:31:49

hyena, haha :D koira ei onneks pahemmin välitä millaset aluset sillä siinä on, kuhan on hyvä ja pehmonen nukkua. :D

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   25.12.09 12:34:46

Joo, varmistui et toi cd/dvd/polttava-asema paskana. Mitä mä nyt teen koko loman ku en voi kattoa mun lostin tuotantokausia ja en voi ees asentaa mun ainoaa joululahjatoivetta - uutta hiirtä tietokoneeseen, ku siihen tartti levyn. JEE.

Joulumieltä ei oo muutenkaa ollu yhtää ni nyt tää vielä :p Varsinki ku multa hajoo näemmä käsiin kaikki: hiirestä hajos rulla pari viikkoa sitten, siks pyysin joululahjaks uuden hiiren, mut en saa sitä ees käyttöön. Koneen kuulokkeet hajos (siitä on piuha yhdestä kohtaa poikki, kiitos liian pitkän piuhan joka jäi konetuolin alle) ja samoin ipodin kuulokkeet (ne on kyl vanhat, niistä on toinen nappi ollut hajalla mut nyt hävis toisestakin äänet). Koneen kuulokkeet tosin voi ehkä saada korjattua, pitää kysyä faijalta jos ton vois poikkasta ja juottaa sit ehjät pätkät kolvin kanssa yhteen. Ja nyt hajos sit CD/DVD/polttava-asema.

Mul on jotenki sellanen fiilis etten saanu oikeen mitään joululahjoja vaikka sain kuitenkin. Jotenki hassua ku muut availee lahjojaan vieläki tuolla ja mä avasin pari hassua pakettia eilen ja siinä ne sit oliki. Ei siinä, en mä pyytäny muuta ku sen hiiren ja sain vähän muutaki kivaa, mut ehkä oon lapsena tottunu sit saamaan hirveesti lahjoja :p On tässä todellakin ihan riittävästi, mut sit ku mielessään vertaa muiden sisarusten lahjakasoihin, ni vähän ihmetyttää. Katkera tai jotain :D

Päivämäärä:   25.12.09 12:37:51

silttu, saaks pöytäkoneis noit vaihdettua kuin helposti? kannettavissahan se on aika nopea juttu. käyt pölläseen jonku sisarukses koneesta levyaseman ;D

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   25.12.09 12:42:50

hyena, saa vaihdettua, mutku meillä ei oo yhtään ylimäärästä. ja sisaruksilta en pysty pöllimään :p + varsinki ku tarviin sen dvd-aseman tähän ni..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.