Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  harvinaiset 73

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 17:48:46

edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=658525&t=658525

keskustelua harvinaisista. ei ole inside. :D

Re: harvinaiset 73

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 17:54:25

pitäs mennä vaihtaa vedet noilta jyrsimöiltä.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   22.12.09 17:56:20

ai kamala, mun pitäs pysyy poissa tämmösistä, nyt alko tekee mieli omaa tennesee walkeria ;D

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 17:59:05

mitä jyrsimöitä sulla on :)?

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   22.12.09 18:14:01

Kävin kattomassa sitä englanninkielistä sivustoa, mikä oli linkitetty edelliseen topaan. (ASSHA?) Kilpaileeko joku täältä tuolla ASSHAn kautta löytämissään kisoissa? Ja ei ilmeisesti eroa suomenkielisestä meiningistä millään lailla?

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 18:42:09

No mä aloitin tänään kisaamaan ASSHA-ssa, mutta aika paljolti sama meininki ku suomenkielisissä. Erojakin löytyy mutta aivot ei pelaa tarpeeksi että voisin selittää :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 18:49:27

Lorion - 9 hamsteria ja hiiri. Kohta tulee naarashiirilauma mukaan. :---D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 18:51:09

mä kisasin välillä jossai jenkkikisoissa mutta en kyl kauaa jaksanu.

Lähettäjä: Luciana 
Päivämäärä:   22.12.09 18:54:59

Mä aloitin vähän aikaa sitten Junnun kanssa kisaamisen jenkeissä, mm. saddle seat luokissa :) Sekä SFR että ASSA kisoissa.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 18:57:24

Lorionille EC Twice In Oklahoman sivut.

Mikäli jotakuta kiinnostaa niin seuraavista yhdistelmistä voisin myydä tänään syntyviä quarter/painthevoskasvatteja:

How's Your Halo x Lois Layne
Gone Down To Dixie x Call Me Madam
Blue Moon Rattle x Hot Honey Ryder

Muussa tapauksessa pidän itselläni. :D
Jaa-a sit pitäis noi saddlebredien sivut laittaa kondikseen ja niistäkin teettää varsoja.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 18:59:40

Uusi linkitys, Gone Down To Dixie.

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 19:06:31

Tijuana - awws ^^ kasvatat varmaankin?
Mulla löytyy hiiriä parikymmentä ;) ja rottia kymmenisen kappaletta :) Näiden lisäksi neljä ihanaa marsua ja kolme gerbiiliä.

Ja 8 käärmettä ja tarantella. Hiiret eivät ole pelkästään ruokakasvatuksessa vaan ovat perheenjäseniä myöskin kuitenkin ja näyttelytasoistenkin kasvatusyritystä on.
Inhottava niitä lopettaa ruoaksi, mutta pakko toisiakin lapsia ruokkia. Hiiriä oli jo ennen kun mietinkään käärmeen hankkimista, mutta jotenkin noi kiehtovat luikerot vei myös mukanaan :D

tangerine- kiitos :) lisäilen kun kerkeän joku toinen päivä.
Gone Down To Dixie x Call Me Madam mulle Silmariliin? Noista kaikki kelpaisi, mutta en vie tuhkiakin pesästä ;D Tuollakin väri ratkaisi :P

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 19:11:34

Lorion, kyllä se mieluusti teille lähtee asumaan. Oria vaiko tammaa ja haluatko keksiä itse nimen vai heitänkö nimiehdotuksia? :)

Voi että mä oon aina halunnu joko käärmeen tai sellasen jätäävän ison liskon. Mikäköhän sen liskon nimi oli? Iguaani? Mutta äiti ei oikein pidä ideasta niin tyydyn siihen että mulla on tappajajänes. :D Hankin iguaanin sitten kun muutan pois täältä.

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 19:11:52

Niin ja tosiaan mun heposet ikääntyy VARLin mukaan mutta kisa-ikään asti kisataan ASSHA-n ja WRJ-n halter luokissa :) Eli ei jää nurkkaan odottelemaan kisaikää siltikään ;)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 19:12:15

Lorion - jepulis. :--D kasvattajanimettömänä, mutta eipä tässä mitään kiirettä sen nimen hankinnalle ole.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   22.12.09 19:12:37

Minulla on myös pari käärmettä ja olen kasvattanut kesyhiiriä ;>

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 19:12:56

Siis VAI-n mukaan :)

Kiitos ^^ No ehkä se tamma olisi parempi :) Heittele vaan nimiehdotuksia ^^

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 19:19:01

Shira B - mitä käärmeitä sulla on :)?

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   22.12.09 19:19:29

http://v-narina.vuodatus.net/

Jos ette ole jo käyneet lukemassa, niin käykää nyt viimeistään. Kuten kirjoittajakin (kuka sitten onkaan) sen sanoo: "Virtuaalihevosaiheista lätinää Varoitus: Negatiivista sisältöä vailla perusteluja

Toisaalta ihan hauska lukea ja olen samaa mieltä joistain asioista, mutta oli siellä pari sellaistakin kirjoitusta mitkä tuli tyrmättyä heti. Esimerkiks toisten tekemisten vakoilu ja sen haukkuminen blogissa on mun mielestä pikkusen liikaa..

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   22.12.09 19:20:27

Lorion, kuningaspyton-pariskunta :>

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 19:20:29

EC Confederate Candy
EC Sheza Dixie Madam
EC Call Me Miss Dixie
EC Dixieland Delight

Saa vapaasti muunnella noita nimiä koska mulla on tajuttoman huono nimipää. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 19:22:59

Cin, luin tota jo sillon viime vuoden puolella kun noi ekat tekstit ilmesty ja mua harmitti kun blogi "lopetti." Kaikkein törkeimpiä tekstejä on aina hauskinta lukea ja tuo blogi menikin ihan blogien top-5 listalleni kirjoittajan rankkojen mielipiteiden (ja uskalluksen kirjottaa ne blogiin) takia.. :D

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 19:39:40

Shira B - oih :) Meilläkin on kuningaspyton joka käytiin viikonloppuna sondaamassa. Koirashan se on eli morsiota jossain välissä etsimään ;)

Lisäksi meiltä löytyy Kalifornian kuningaskäärme ja 6 viljakäärmettä. Veripyton vielä joskus kanssa hankintalistalla ja sulhanen kuningaskäärmeelle :>

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   22.12.09 20:15:50

tangerine - Mä löysin sen blogin vasta tänään, mutta täytyy varmaan ruveta seuraamaan sitä, kun kirjotukset ja niiden aiheet on mielenkiintosia.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   22.12.09 20:20:51

Mua ärsyttää kun en osaa/jaksa käyttää ASSAA ja muita mukavia mitä niitä nyt onkaan edes. En jaksa perehtyä, kaiken muun hiffaan paitsi ne luokat. :<

Mikähän vika Merryn rakenteessakin nyt taas oli kun se sai vaan JS:n ja jäi luokan viimiseks. :b Tijiksen näyttelyissä.

joo mua ärsyttää.

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   22.12.09 20:35:48

vvenla - Mulla ei edes kielitaito riitä niin pitkälle että pystyisin ASSAA kunnolla käyttämään. Jotenkin ei innosta perehtyä kun enkku ei ole niitä vahvimpia aineita koulussa. Harmi ettei Merry saanu parempaa sijotusta noista näyttelyistä. :/

Pitäis perustaa lukublogi äikän kymppikurssia varten. Toisin sanoen kirjotan siihen kurssin aikana ja heti sen jälkeen unohdan sen olemassaolon.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   22.12.09 20:37:19

Shira, oi joi. :D Tuolla on ihan liian monta mitkä haluaisin, listaan ne kaikki tähän ja jos haluat jostain niistä luopua niin otan ilomielin! :)

SRG Patrov -aivan MAHTAVA suku!
SRG Aristoka -tälläkin aivan mahtava suku! Lisäksi siellä on AD:n hevosia, joita minulla ei koskaan tallissani ole ollut! :o (+arvostan kaikkia RD-alkuisia hevosia älyttömästi!)
SRG Arkhelaia -tykästyin sukuun kovasti, tuon Gizla-Irainkin olisin tahtonut mutta alkaa olla jo vähän vanha muuttamaan
SRG Radochna -sama kuin yllä
SRG Zariamna -aivan upea tamma upealla suvulla ja todella hieno taidonnäyte sinulta kasvattajana =) Lisäksi tamma sopisi yhdelle orilleni tosi hyvin, jolle minulla ei itsellä ole sopivaa tammaa jatkamaan sukua
Bogdan 94 -en olisi tätä ikinä tuonut jos minulla ei myös itselläni olisi sille ollut käyttöä :)
Artem ROI -tosi hieno ori!
SRG Hezekiah -vitsi minä tykkään tästä orista, en kyllä osaa sanoa, miksi :)
SRG Zdenka -vau mikä suku! :o
SRG Dramapriestess xx -sykähdyttävä tamma

Tuollainen lista tuli :D Laitoin kaikki mille minulla olisi oikeasti käyttöä ja jopa tarvetta, meillä alkaa Immortellessa olemaan melko ahtaat linjat ja meillä ei ihan tosi ole kuin yksi SRG-hevonen! :/ Vastaile jos raaskit jostain noista luopua. :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   22.12.09 20:49:13

Cin, joo. Pitänee taas laittaa Amelieen nää omat nj-luokat : American Bashkir Curlyt ja osallistujia on tasan kaks, eli minä kahella hevosella ni väkisi tulee arvosanoja. :D ovelaa.

toin eilen morgan-orin.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   22.12.09 20:59:04

aavistus, ihan hyvä vain jos pääsisivät jonnekkin jossa heille olisi käyttöä, eli vie vain pois. Zariamna on tosiaan yksi josta olen hyvin ylpeä, siinä on saavutettu juuri se kaikki mihin olen pyrkinyt :> Joten pidä hyvä huoli varsinkin siitä ;>

Sivuja voit laittaa mailiin djoehem@safiiri.net sitten kun saat tehtyä.

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   22.12.09 21:09:48

tangerinella upeita quartereita!<3 oma tuontitamma vasta aloitti kilpailemisen ja sivutkin keskeneräiset.. Kuinkas paljon nyt on liikenteessä pidempisukuisia quartereita? Aníronin jälkeen niitä ei oo hirveesti näkyny. :o Flipille ois kiva saada joskus jälkikasvua :)

Mulla ei ole mitään mielenkiintoa suunnitella Knoxdaleen varsoja ens CAS-vuodeksi. Hurjat yksi selletamma astutettu. Joten jos varsa meidän oriista tai tammasta kiinnostaa, ota pikimiten yhteyttä!

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   22.12.09 21:19:06

Shira nyt mie oon sanaton ja onnellinen! Kiitos kovasti!

veya huomasitko että laitoin Kasimin sivuja sinne sinun myyntitöpöön? En kyllä ole varma onko sen kuvissa ruunivoikko hevonen, mutta yritin edes. :D Olen ihan törppö noiden värien kanssa, yritin kyllä kovasti katsoa hevosmaailma.netistä niitä värejä mutta saattoi sille silti mennä tavallisen ruunikonkin kuvat. :S

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   22.12.09 21:28:36

Veya, mulla vois olla mahdollisesti G3-G2-G1-tasosia tekkeoreja ens kaudeks astutuskäyttöön, että jos sulla niille on tammoja niin näyttele. Tosin eihän tämä nyt ihan just ole ajankohtaista (ainakaan mulle).

MORGAN-innostuneet.
http://hevosmaailma.net/morgan.shtml
Kiinnostaako teitä lippittit? Lukekaapa alareunasta toi määritelmä. Koska ite aion raakasti pistää lippittit ja normimorganit erikseen ja kasvattaa kumpiakin. :b

Lähettäjä: Caty 
Päivämäärä:   22.12.09 21:33:37

heei, pistäkkees toriheppa oreja, tää tamma pitäs astuttaa: http://desordre.webs.com/soraya.htm

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   22.12.09 21:38:07

aavistus, Joo huomasin! Kuvissa oli kyllä tällä kertaa ruunikko :P Ainakin Akhalt-servicessä lukee hevosen sivuilla minkä värisestä on kyse, jos kuvista tunnistaminen tökkää. Tosin erilliset kuvagalleriat on sitten asia erikseen.

vvenla, Tammat-sivulla laukkapainoitteisista Anastaciasta Jordaniaan asti on jalostuskäytössä. Oon käyny kattoon sunkin oreja, mutta ei näyttäny olevan ainakaan viimeks vielä ihan valmiita, että en sitten lähettäny postia. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   22.12.09 21:59:56

veya, joo ei ne ihan vielä, ainakin Grigoriy Isay ja Merkenko kisaa tän vuoden. Ps. nii unohtu sanoo että noi on evm-sukusia -.- onks sulla evm-sukusia tammoja ?

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   22.12.09 22:11:45

vvenla, Merkenko on erityisen hauska, toivottavasti juoksee hyvin! evm-sukuisia laukkatammoja mulla on Lissu, Pörri ja Halo.

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   22.12.09 22:20:27

Kyllä mä täällä vielä käyn. Tällä hetkellä tosin taukoilen :). Oma irl elämä kusee taas ja pahasti. Kiitos oman tyhmyyteni, porukat ja läjä muita tyyppejä saivat nyt tietää mun masennusvammailusta (ja osa epäilee että onko mulla syömishäiriötä, siskot ainakin sai tietää nyt). Oon niin tyhmä välillä. Ja ajattelematon.

vvenla, heitä niitä sivuja mailiin ebonu@netti.fi

aavistus, riippuu mistä hevosista olisit kiinnostunut :)

Päivämäärä:   22.12.09 22:21:52

Huomenna synttärit :). Se maaginen 18-vuotta tulee mittariin. Mun juhlamieli on tosin tällä hetkellä todella kaukana mutta kai se jossain lomalla on.

Päivämäärä:   22.12.09 23:11:25

Heidi, onneksi olkoon jo tällein tunti etukäteen :D

Muuten ne jääpalakoristejutut joista jossain topassa puhuin onnistuivat tosi hyvin, pitäisi varmaan huomenna ottaa kuvia kun on niin nätisti koristeltu piha meillä <3 Iskäkin innostui koristelemaan, se kun haki Tuomon kanssa kuusen sisälle niin ylimääräiset oksat leikkas pois ja laitto katoksen reunoihin, portin pieleen jne... :D Niin ja eilen sain yhden pienen jäälyhdyn tehtyä, nyt kaksi pientä ja yksi vähän isompi siinä vaiheessa että pitäisi ehkä käydä kaatamassa vedet pois..

Muuten fri, fsh ja eesth porukoille tiedoksi, saatte joululahjaksi rotuyhdistyksien uudet sivut julki :D Viimeistelin niitä tänään, mutta nyt teki mieli alkaa väsäämään kolmannen polven Khimairan sivuja niin en saanut tänään ihan valmiiksi :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   22.12.09 23:38:55

Heidi, onnea vaan. (:

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   22.12.09 23:45:38

Heidi, tietysti nuo kaikki venäläiset kiinnostavat kovasti. :D Mutta erityisesti kyselisin näistä (eli melkein kaikista):
Elys II
Ruzha
Pijanka
Pyakov BRA
Raya BRA
Pankratios BRA

Ovat kaikki ihastuttavia hevosia ja suvullisesti meille sopivia, varsinkin lyhytsukuisia a-t'ja tarvitsen riveihin. :)

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   22.12.09 23:51:01

Niin ja onneksi olkoon täysi-ikäiselle!

Päivämäärä:   22.12.09 23:51:24

vvenla, kiitos :)

aavistus., Olen kiintynyt jotenkin kamalasti noihin tekkeihin etten heistä halua luopua mutta Pankratios BRA lähtisi teille mielellään :). Noista saa varsoja jos haluaa.

Päivämäärä:   22.12.09 23:54:10

aavistukselle myös kiitokset onnittelusta :).

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   22.12.09 23:59:15

Mä arvasin ettet turhaan niitä tekkejä panttaile siellä. :D Olisiko mahdollista sopia kummallekin evm-tammalle astutus Elysillä?

Päivämäärä:   23.12.09 00:01:44

aavistus., On täysin mahdollista :). Voivat olla jo syntyneet tai syntyä tässä lähiaikoina. Haluatko muuten ottaa tuon Pankratioksen teille?

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   23.12.09 00:44:02

Juu haluan. :)
Kävisikö, että varsat syntyisivät uuden vuoden aaton kieppeillä? Esim. 31.12. ja 01.01. tmv?

Päivämäärä:   23.12.09 02:19:03

31.12 & 1.1 käy hyvin. Onko sulla nimi/skp ehdotuksia varsoille vai ehdottelenko minä? Tosin niitä ehdotuksia saisit odotella muutaman päivän kun tuskin jouluna kamalasti tuun koneella istuun :)

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   23.12.09 11:04:03

Tällä on aika kivat vanhemmat :) Harvoja "nykyajan" qh/ph hevosia joilla on arvonimiä.

Mietin että onko varsa Paint Horse kuten emä, vai quarter kuin isä? Yksivärinen kuin siis on.

Kun irl se tuntuu olevan vähän sekava/ kaksipiippuinen juttu. Mutta miten virtuaalimaailmassa?

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   23.12.09 11:06:36

Lorion, se on paint vaikka olisi yksivärinen.

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   23.12.09 11:07:50

Niin vähän luulinkin :) Kiitos

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   23.12.09 11:45:01

No ajattelin, että varsat olisivat kummatkin tammoja, jotta saan niistä mahdollisimman monta jälkeläistä itselleni tulevaisuudessa. :P Mietin myöhemmin niitä nimiehdotuksia, nyt täytyy lähteä käymään kuulemma kylällä. :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.12.09 12:29:08

Vvenla puhu lippit morganeista? Mä en varmaan niitä aio hankkia, mutta pidän omat morganini ehdottomasti normaalien morganien kuvilla. Nyt jo tullut tosimonta morgania vastaan lippittien kuvilla vaikka ne on eri rotuja... :/

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.12.09 13:58:51

http://tikkaripuisto.net/stables/toiminta/nj/nj2.html

täyttäkää walkeriluokat!

...tuli varsaluokkaan muuten aika friisiläispainotteinen kärkijoukko, ihmettelen tota kakkosta kun kuva on vastavaloon ja heppa on melkeen pelkkä musta möykky. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   23.12.09 14:28:40

Tij, no niinpäs onkin, aika mielenkiintonen valinta kuitenkin lkv2:seks, eihän tosta kuvasta ota muuta selvää kun ääriviivat. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   23.12.09 14:30:19

Ja joo, monella morganilla on lippittin kuvat, mullakin taitaa Jamiella olla lippittin kuvat, vaikka kyseessä on ihan normimorgan. No menköön nyt kun on jo pärjännytki. ;> Ei viitti rotua ruveta muuttamaan.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.12.09 16:01:47

vvenla - ja Tijuana's Billy Idol ihan hännillä vaikka edellisissään se oli LKV2. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   23.12.09 18:09:45

Vilautelkaapa teidän jalostukseen tarjottavia evm-saddlebredoreja, mun pitäis noista kolmesta tammasta hankkia varsat.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.12.09 18:11:42

tangerine - Kelpaako Lost Wages?

Päivämäärä:   23.12.09 18:13:05

http://www.kohtalokas.net/lycan/echo.php

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   23.12.09 19:33:25

Lost Wages x Scarlett Fever ja
Echo of Sensation x See Emily Play?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.12.09 19:34:13

Jepajep, ilmottele sivut joskus.

Päivämäärä:   23.12.09 20:07:10

Ok :) Sivujen osoitteen jos saan joskus tietooni orin sivuilta löytyvään mailiin niin kiva :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.12.09 21:02:28

Jooulu jooulu <3

Päivämäärä:   23.12.09 21:07:17

Ähh, meiän joulu on pilalla.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   23.12.09 22:03:46

:(

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   24.12.09 15:18:47

Jouluja. Mulla ei oo joulufiilistä, joten oon huoletta istunu koko aamupäivän koneella. :> Ja sain jopa Amelien toiminta-sivun kondikseen. ;> Laukkakisoja ihan kivasti. ^^

Päivämäärä:   24.12.09 15:24:05

Mulle on nyt tullut vähän joulufiilistä, vaikka vähän aikaa sitten kahen pikkulikan meuhkaaminen taas vähän latisti sitä...

Mä oon välillä käynyt tässä tekemässä yhdistysten sivuja ja aion ne illemmalla julkaista nyt vihdoin :) Vaikka harmittaakin ettei Tuire voi käydä niitä ensin taas läpi kielioppivirheiden varalta..

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   24.12.09 15:28:20

Luciana, mä voin käydä kielioppivirheiden varalta läpi jos on tarve. ^^ Äidinkieli on kuitenkin aika vahva. Tässä joutessa.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   24.12.09 15:33:17

Eipä muakaan mikään joulu jaksa kiinnostaa. Mieluiten viettäisin joulua tietokoneen ja pizzan kanssa, mutta porukat ei ole samaa mieltä. :/
Lisäksi oon tulossa kipeäksi.

Pitäis alkaa tehtailla muutamia kasvatteja ja tuonteja.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   24.12.09 15:41:05

Mun pitäis alkaa pikkuhiljaa tehdä noita kasvattien sivuja, näyttää toi vuoden 2010 astutuskalenteri oikein mukavalta (kaikki hevoset tulossa itelle<3 - mutku siel oli niin paljon kivoja) :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   24.12.09 15:46:09

Parasta tässä on se et tuun pahalle tuulelle ku joudun kuuntelemaan noita joulurenkutuksia. Radiosta ei muuta tunnu tulevankaan, ja noi haluaa välttämättä kuunnella. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 00:11:05

TK, ihanaa, niin mullaki meni. ;> Onneks noi angst-biisit sopii hyvin tunnelmaa. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   25.12.09 00:21:35

Mulla meni Joulu oikein kivasti. :D Ainoo mikä jäi puuttumaan mun ihanan materialistisesta Joulusta oli Kunniattomat Paskiaiset DVD.

Mut sain piirtopöydän vihdoin oujeeeeee.<3 Opettelen tällä hetkellä käyttämään sitä.

Vaikka kyllä mäkin olin koko aamupäivän koneella. Joskus hiukan yli kaks menin kattomaan Pekka Töpöhäntää ja sit mummolaan syömään ihan sikana.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 00:35:18

Teen Amelielle linkkilistaa, joten tallit joita ei listalta vielä löydy, niin alle. Mun laatuproesittelytekstitkin pääsee sitten kuvaan.

http://showbiz.tuima.net/amelie/linkit.html

Tohon tyyliin, muita rotuja kasvattavat pääsee vaan perus linkitettynä, suursiittolat ja harvinaisia kasvattavat saa esittelyn.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   25.12.09 01:08:54

Meillä ei muuten ole yhtään Amelien kasvattia. :<

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 01:11:17

TK, EI YHTÄÄN ? :O MITÄÄÄ. Osta joku vanhoista. :D Mitä on myynnissä.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   25.12.09 01:15:55

Ei yhtään. Tää on katastrofi. :D
Täytyykin kyylätä ne läpi.

Mulla on näköjään tavoitteena saada joka kasvattajalta edes yks kopukka talliin. Käyhän se näinkin. :DD

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 01:25:47

Siis mitä ihmettä oikeasti. :D jos et muuta niin ota sitten Ellerystä tai Manyarasta joku otus :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   25.12.09 01:28:39

No onhan mulla ne pari buurinponia. Mut kanadalaisia ei kyllä oo. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 01:30:44

http://showbiz.tuima.net/ellery/kasvatus.html
Tuolla olis yks. Kenttäpainotuksella :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   25.12.09 01:34:29

Ooo mulle. :D

Kenttäheppojaki alkanu kerääntyä ihan mukavasti.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 01:37:58

TK, loistavaa ! :D Ilmottele sivuja joskus :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   25.12.09 01:47:25

Hii. :)

Nyt tekee mieli tutustua johonkin uuteen rotuun.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 02:04:53

TK, öö. alter real !! PRE:n kuvat käy, perusratsastuslajeihin loistava ja harvinainen <3

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   25.12.09 12:38:06

Meillä katkes netti ihanasti jouluaattona vaikka justiinsa luultiin että se alkoi toimimaan. Nyt pitää taas pärjäillä mokkulalla jonkinaikaa. :>

Päivämäärä:   25.12.09 12:44:25

Mul on ääni poissa kun tuli hoilattua koko ilta ja puoli yötä... Yhdellä levyllä oli Amy Winehousen Back to Black, tosi hieno biisi ja aattelin että no vedetään se ihan läpällä vaan kun ei kuitenkaan osata. No joo-o, sain siitä sitten varmaan koko illan parhaat pisteet, sopi sittenkin mun äänelle ja oli helpompi kuin luulin :D Mutta siihen ne yhdistysten viimeistelyt menikin, heheh... No joo, kyllä mä nyt niitä aloin taas väsäämään, ja suunnittelin jo pitäväni parit epäviralliset näyttelyt sun muut avajaisten kunniaksi :)

Päivämäärä:   25.12.09 18:46:32

vvenla, Branwen jäänteet voit linkittää jos haluat :). Kun kyllähän siellä raunioissa edelleen sdb ja muiden rotujen kasvatusta harrastetaan..
http://raitatossu.net/branwen/jaa.html

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   25.12.09 18:53:02

tangerine, Täälläpä lojuukin Inglourious Basterds DVD pöydällä näppiksen vieressä ;) <3

vvenla, Knoxdalen voi linkittää, ja miksei Cymreig Studinkin, vaikka se on enemmänkin toiminimi, kuin talli.. :P

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 19:02:05

Joo pistän noikin listoille. :)

Päivämäärä:   25.12.09 19:02:23

Joululahjaksi sain lähinnä rahaa (ihanan määrän <3), hieman suklaata ja muuta pikkuroinaa. Hiustenkuivaajan, matkalaukun, pyyhkeen ja lapsellisen heppapelin kummisedältä (joka vuosi joku heppapeli, edellisetkin vielä muoveissa). Sain isosiskolta myös Seppälä-lahjakortin :)

Ja mä päätin äidin ja isän tukemana varata ajan lääkärille. Kun juttelin vakavasti äidin kanssa eilen. Meni tosin poraamiseksi ja halaamiseksi koko keskustelu. No jaa, kai vanhemmat nyt huolissaan ovat kun ilmenee että tyttärellä on masennusta, viiltelyä ja syömishäiriö. Eli lyhyesti sanottuna asiat huonosti :P.
Ilmeisesti mä joudun ravaileen psykologin juttusilla ja mä toivon saavani mielialalääkkeitä. Olisi kiva jos olisin edes hitusen onnellisempi, elämä sais luvan näyttää valoisammalta

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   25.12.09 19:21:18

veya, DDD: Odotappas vaan niin tuun hakemaan sen sieltä pian. :D

Oikeasti mä rrrakastan tätä piirtopöytää. <3_<3 Hevoset näyttää toistaseks vielä kaikilta muilta kuin hevosilta ja väritys on kahta kamalampi, mutta eiköhän tässä opi. Olen silti umpirakastunut.

Tekis mieli piirrellä joillekin mun harvinaiselle kuvat mutta en sit tiiä kun kaikilla muilla hepoilla ois valokuvat. Tyydyn varmaan tuomaan itelleni sen kauan kaivatun suomenhevosen ja piirrän sille sit kuvat. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   25.12.09 19:52:20

Minä sain joululahjaksi uuden kameran ja sitten kaikkea tätä perinteistä; wokkipannu, uunivuoka, lakanoita, oloasu... ja tietysti mariskooli. Vihaan mariskooleja.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 19:55:45

Myykää mulle hevosia.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   25.12.09 19:56:56

vvenla, http://safiiri.net/djoehem/myynti.html

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 20:02:08

Käviskö kaspianponit ponilaukkoihin ? :> Oon yrittäny haalia jotain ponilaukkureita, mutta toistaseks tulos on nolla. :B Vai myisitkö sitä ylipäätään laukkakäyttöön ? Missouri fox trotterin voisin ottaa jos ois kuvat. :<

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   25.12.09 20:03:17

Kyllä ne varmaan laukoissa menee siinä missä joku muukin poni, onhan ne melko kevytrakenteisiakin. Eli voi lähteä teille :> Nimi/sukupuoli?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   26.12.09 10:58:15

Mää sain kaikkee vinkeetä lahjaksi. :D
Zombie Survival Guide, hirveeesti leffoja, Seppälän Lahjakortin ja kaikkee.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   26.12.09 15:30:14

tangerine - mäki rakastaisin mun piirtopöytää, jos se ois ehjä... pitää kattella uutta tässä lomalla.

Aattelinpa muuten, että näin vuodenvaihteen kynnyksellä tänä vuonna ei syntyisi enää varsoja Tijuanasiin. Viimeiseksi jäisi siis Tijuana's Billy Idol, ellei joku morgantilareita halunnut hyyppelö pistä syntymäajaksi tätä vuotta. :>

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   26.12.09 15:31:38

Heidi M, voisitko sinä kuitenkin yrittää keksiä nimet noille varsoille? Minulla lyö nimipää taas aivan tyhjää. :<

Lähettäjä: E_P 
Päivämäärä:   26.12.09 15:35:08

vvenla, onkos jossain vaiheessa tulossa loppujen kasvattieni sivusia? <:

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.