Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset 72

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   16.12.09 16:55:18

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=650944&t=650944

luciana ei tehny uutta... :P toivottavasti ei haittaa.

Re: Harvinaiset 72

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   16.12.09 16:55:53

Kiinnostaisko ketään mahdollisesti 2007-2008 syntyneet suvulliset friesian sport horset?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   16.12.09 16:56:05

pitäs käydä vaihtaa noiden elävien otusten vedet...... ihan kohta.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   16.12.09 16:58:59

Joo eli siis dutch harness horse on periaatteessa pv. :D Niitäki tulee meille.<3 Mun rotulista vaa kasvaa. :<

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   16.12.09 17:04:00

Mua ei jotenki yhtääääääään kiinnosta harvinaiset puokit. mitä harvinaista niissä on. :D

Lähettäjä: Luciana 
Päivämäärä:   16.12.09 17:04:29

Tiju, juu en mie tajunnu et mun olisi tää pitänyt tehdä... :D

Shira, hmm mm... Millaisia sulla olisi, saattaisin ehkä pari ottaa riippuen suvun pituudesta ja roduista etc. :)

vvenla, ei se mikään periaatteessa pv ole, vaan se on pv ;)

Lähettäjä: Caty 
Päivämäärä:   16.12.09 17:04:35

heiheheiheiiii, joku nyt ostaa pinton pois :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   16.12.09 17:05:49

Luciana, höh :D peeveet on tylsiä. :D eli jos otan noita nii mul on niille eriksee loota, en laita niitä puoliveriset-kategorian alle ^^

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   16.12.09 17:09:45

Luciana, tämmöiset esimerkiksi voisivat vaihtaa kotia:
http://safiiri.net/djoehem/hevoset/missoura.html
http://safiiri.net/djoehem/hevoset/marijke.html
http://safiiri.net/djoehem/hevoset/cearra.html
http://safiiri.net/djoehem/hevoset/noelia.html

Lähettäjä: Jeppe 
Päivämäärä:   16.12.09 17:24:30

Heii, laittakaa joku tallinne linkki näkyville, kun itsekkin hurahdin harvinaisiin, mutta aikaisempaa kokemusta ei löydykkään. :>

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   16.12.09 17:27:41

Djoehem

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   16.12.09 17:40:17

http://tikkaripuisto.net/stables

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   16.12.09 17:43:18

http://raitatossu.net/branwen/jaa.html

Ei varsinaisesti talli mutta Branwenin jäännökset :D. Mä en vain pystynyt luopuun kaikista.

Päivämäärä:   16.12.09 17:45:42

Plööh. Edelleenkin Thornhornin saddlebredien sivut tekemättä. Jos joku kaipaa toimivaa linkkiä sukutauluun niin sanoo mulle nyt niin teen sivut tänään. Oon vain laiska :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   16.12.09 17:56:14

http://villarulla.net/dalek

Virtuaaliheppailen nyt jonkun aikaa vähän miten sattuu huvittamaan, koira lopetettiin eilen eikä oikein jaksa mielenkiinto riittää mihinkään.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   16.12.09 18:15:55

heidi - kaipaisin merry go roundin ja xemeraan sivuja. :D

Päivämäärä:   16.12.09 18:21:44

tiju, tulossa :D.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   16.12.09 18:23:11

jes :---3

Päivämäärä:   16.12.09 19:06:26

http://raitatossu.net/branwen/black_blood.htm
http://raitatossu.net/branwen/betty_booh.htm
http://raitatossu.net/branwen/xemeraa.htm
http://raitatossu.net/branwen/merry-go-round.htm

Osoitteiden päätteet tulee pysymään samoina, eli jos haluaa niin sukutauluun linkkejä niin osoitteeksi voi vaihtaa http://raitatossu.net/branwen/nimi.htm (esim. escape_rhonda.htm). Ja kaikkien väritkin tulee pysymääm samoina, kaikille on jo kuvat etitty :D.

Päivämäärä:   16.12.09 19:09:13

Jostain syystä olen ihan rakastunut Merry-Go-Roundin kuviin :D. Ja joillekin täytyy vaihtaa kuvit kun sain kivaan paikkaan luvat

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   16.12.09 19:17:39

Mä tarttisin La Primavera BRN:aa varten Thorn Hardcore Rockin, Thorn Scarlett Partyn ja Samara d'Evincen sivut. :D

Joopajoo vois tehdä tolle Eclipselle vihdoin jotain kun peeveillekkään ei voi mitään tehdä VRL:n tauon takia ja Prismatic on menettänyt mun kiinnostukseni näillä näkymin täysin.

Päivämäärä:   16.12.09 19:23:33

tangerine, Samara d'Evincee ei tosta mun listasta näytä löytyvän mutta noille kahdelle koitan huomenissa tai ehkä jopa tänään sivut tehdä :).

Sivuttomien Thornilaisten lista näyttää tältä:
Escape Rhonda BRN (Escape Header x Roguish Woman <3)
Thorn Hardcore Rock
Thorn Scarlett Party
Bloody Bath
Chemistry TW
Thorn Gingerfish
Thorn Hard Escape
Objection RDN
Paramour
Tambourine

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   16.12.09 20:05:52

merry-go-round onki komee<3

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   17.12.09 08:45:36

ei kyl yhtää jaksais mennä kouluun.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   17.12.09 10:46:45

Ei yhtään jaksais istuu kotona :P Olen ollut tässä nyt 1,5kk ilman mitään tekemistä eikä tää oikeesti oo pidemmän päälle mitenkään mukavaa vaikka toisin ehkä vois kuvitella...

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.12.09 11:38:30

joululoma alko eilen ja loppuu 11. tammikuuta<3

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.12.09 11:39:06

ps. mulla on american bashkir curly-ori Merry Go Round. :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.12.09 15:41:20

Jesh Sorel is back! Tehtiin viimeviikonloppuna muutto Lavialle, ja tänään saatiin haettua mokkula joten netti skulaa taas! Nyt täytyykin tehdä kaikenlaista ku yli viikko ollaan jäljessä ja paljon on tekemistä tallin kanssa sekä rupee hakee näyttelyihin tuomareita. Jippii! :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   17.12.09 16:03:44

hyvä sorel!

mulla alkaa loma vasta maanantaina

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   17.12.09 17:02:23

tää tuo nyt vielä buuritamman.

Päivämäärä:   17.12.09 17:39:22

Mulla alkaa joululoma vasta 23. päivä, hyvä synttärilahja :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   17.12.09 22:20:32

Nostellaanpa ettei ihan tipaha. :D

Päivämäärä:   17.12.09 22:34:31

Mä oon ihan sairaan intona kun pääsin NJ:n tuomarikokelaaksi :) Välikokeen olen melkein tehnyt, enkä malta odottaa että saisi sen lähettää ja pääsisi sitten mahdollisesti (tai positiivisesti ajatellen: todennäköisesti) käytännönkoetta tekemään jne... :D

Mä muuten oikeasti luulin jättäväni friesian sport horset vähän vähemmälle, mutta mulla on nyt jostain kumman syystä kuitenkin yhtä monta fannia ja offia (siis fri ja fsh kasvatit) :D

Ja sitten... Mua ihmetyttää ihan tosissaan taas, että miksi meillä (siis ARJ:sta tarkoitan tietty) ratsuhevoset kisaavat 4-käyntiluokassa eivätkä 3-käyntiluokassa kuten ne IRL näköjään tekevät? o.o Hmm, kaikesta hassusta mä nyt taas kiinnostun ^^'

Päivämäärä:   18.12.09 11:14:00

Uskaltaisinko mä muuten ollenkaan ottaa puheeksi ARJ:n kehittämistä vai haluaako kaikki muut sen pysyvän ihan just tuollaisena kuin nyt on?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.12.09 11:26:30

Uskallat tietysti ottaa. ^^

Lähettäjä: onniina 
Päivämäärä:   18.12.09 11:54:05

luciana help me :D tiedätkin sen sun koodauksen, ja sen koodauksen asukit sivun( laitoit mun topickiin)
Pistin kaverini asialle kun en yhtään osaa laittaa kuva + tekstit viereen tyylillä :D

noh, lopputulos kaverilta oli tämä
http://www.freewebs.com/onniinan/extras/asukit.htm

ehanaa :D

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   18.12.09 11:54:54

Cerberos on ollut ikuisuuden unholassa, niin ajattelinpa pistää orille kisauran pystyyn ja tekaista uudet sivut :> kunhan VRL palaa tauolta.
On ollut koulutettavana Saksassa 12-vuotiaaksi asti ja nyt menee GP tason koulua ;P

Toisaalta harkitsin myyntiäkin, mutta en tiedä raaskinko. Ehkä tästä tulee yksäripallero piirretyillä kuvilla.
Jos myyn niin myyn kuvineen ja teen vielä uuden rakennekuvan. Mahdollisia kiinnostuneita? Tällä on kivat vanhemmat ;>

Päivämäärä:   18.12.09 11:58:20

Cerberos mulle heti! <3

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.12.09 12:06:13

Selittäkää joku mulle issikoiten arj-luokat. :>

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   18.12.09 12:06:26

Luciana - Jos oikeasti tahdot niin vie pois vaan ;) itse pelkään ettei riitä aika kisaamiseen vielä tälläkin, kun muita tavallisissa KRJ-kisoissa kisattavia ei ole :)
Emä on nykyään myös Vir Mva Ch, YLA2 ja KTKIII ja uusille sivuille on linkki tamman vanhalla sivulla.

Ja sitten vielä, tahdotko pkk-kuvat mukaan :>? Tuo linkitetty koulukuva lähtee tietty mukaan mutta voin rakenteenkin herralle piirtää :)

Päivämäärä:   18.12.09 12:14:54

No ehdottomasti tahdon, kiitoksia paljon :) Mulla ei olekaan niin hirveästi GP-tasoisia, joten hyvin onnistuisi kisaaminen. Kuvan, tai siis kuvat, ottaisin todella mielelläni (upeita kuvia piirrät <3). Mulla ei ennen olekaan ollut hevosta piirretyillä kuvilla :D

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   18.12.09 13:07:01

Luciana - http://i181.photobucket.com/albums/x120/bokkootto/wacomilla/cerberos2.jpg
Tuollaisen rakenteen sain aikaan :) Pistä copyiksi Lorion sähköpostiin linkitettynä ja sivuja mailiin vaikkapa viikon kuluessa VRL-tunnuksen kera että omistajanvaihdos saadaan tehtyä :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   18.12.09 15:07:03

pipapupapipa.

mulla ei menny ihan putkeen kokeet. paras numero 8 1/2, en päässy matikasta läpi ja muutenki meni aika huonosti ><

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   18.12.09 21:01:16

Tijuana, Jaan kohtalosi. 8( Tosin uusin jo tänään matikan, mutta saa nähdä päästäänkö siitäkään :--D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   18.12.09 21:14:09

veya ja Tijuana, ei huolta koska aina on joku teitä huonompi. Paras koenumero tuli englannista ja se oli 7½ (kirjotelma ja kuuntelu kylläkin 9-). Ei menny läpi yhteiskuntaopista eli nyt mulla on 2/2 hylättyä yhteiskuntaopin kurssia. :P Historian ajattelin kirjottaa mut yhteiskuntaoppi tuottaa mulle niin paljon henkisiä tuskia ettette uskokaan.

Loput olikin kutosia tai alle - ja oon vielä tyytyväinen suurimpaan osaan.

Oon täs tehny Eclipselle uutta leiskaa pari päivää. Kolme versiota jo menny roskiin mutta nyt taitaa olla Se Oikea. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   18.12.09 22:06:46

Ei kenelläkään ois morgantammaa myynnissä?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   18.12.09 22:17:59

tangerine - multa saa tilarin!

Lähettäjäonniina 
Päivämäärä:   18.12.09 22:25:16

ähmätiähmäti..

mulla on paljo tekemistä muttei hajuakaan miten jaksaisin alottaa ne :D

patistakaa mua rakkaat! :D

Lähettäjäonniina 
Päivämäärä:   18.12.09 22:55:54

eikö täällä ole kettään mun kanssa väsäämässä ulkoasuja :< voi nyyhkis:D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   18.12.09 23:33:39

Tijuana, käviskö sulle Space Opera x My Belowed Purslane? :D

Päivämäärä:   18.12.09 23:37:39

Argh. Mä en taaskaan saa mitään aikaiseksi o.o No joo ei tänään ole oikein ehtinytkään kun piti noita lapsia viihdyttää, mutta silti...

Sain sentään Junnulle aloitettua luonteen kirjoittamisen, siinä on nyt huimat kolme kappaletta.

Niin ja lähetin nj:n välikokeen vastauksetkin äsken :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   19.12.09 09:54:59

tangerine - käy! ilmottele sivut kun kerkiät ja jaksat. :---D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   19.12.09 13:51:57

äää ihmettelin äsken miten koneen latausjohto ei muka mee siihen reikään. katoin että ihan normaalilta näyttää, mutta sitten tajusin että siellähän on joku rautalanganpätkä. Oli muuten ihan perhanan vaikea saada se sieltä pois, kynnet on lyhyiksi syödyt ni piti käyttää pihtejä... se on vielä joku magneettinen ni pihditki jäi siihen kiinni. toivottavasti ei menny rikki mitenkää.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   19.12.09 18:55:56

Sain viimein inspiraatiota takaisin ja nyt pitää äkkiä tehdä vielä viimeisiä tämän vuoden kasvatteja :P

Djoehemin (linkki topassa josain ylempänä) friesian sport horseista suurin osa voisi joutaa uusin koteihin, eli niitä voi kysellä jos kiinnostaa.

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   19.12.09 19:10:13

WRJ vaikuttaa kuolleelta... kiva olisi saada tuloksia laatiksesta kun jo toukokuussa olisi pitänyt tulla ja muutenkin jaoksen toimintaa rullaamaan...

"Toimihenkilön" paikka WRJ-ssä kyllä kiinnostaisi että saisi jaoksen pyörimään, tämä on westernhevosten omistajana varsin turhauttavaa..
WRJ Cup-kaan ei ole tainnut pyöriä tammikuun jälkeen...

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   19.12.09 20:35:10

WRJ:n tilanne on harmittava. Omat puoliarabit kisaa ulkomailla, mutta ASSHA on aina niin täynnä, että suurinosa quartereista vaan lähinnä seisoo nyt :/ Yhessä vaiheessa WRJ-kisoja oli kyllä ihan kivasti, nyt en oo käyny varmaan kuukauteen katsomassa kalenteria.

Yay, toiselle quarabkasvatille plussa<3

Lähettäjä: tangerine 
Päivämäärä:   19.12.09 23:02:58

Jaaha, kone sano tänään sopimuksensa irti ja oikein sauhuamalla lopetti toimintansa. En ole varma saanko tähän iankaikkisen vanhalle koneelle, joka minulla nyt on käytössä, asennettua mitään FTP-ohjelmia koska meseäkään ei tähän saa, joten Eclipseä tuskin päivitän ainakaan ennen joulua (vasta joulun jälkeen mahdollisuus ostaa uusi kone).

Kaikkein eniten kuitenkin ketuttaa se, että mun piti ostaa ulkonen kovo joulun jälkeen ja ottaa kaikki tärkeät tiedostot sille, mutta nyt en ehtiny. :P Sinne meni kaikki koodaukset (osa onneks löytyy netistä), kuvalupasivut joiden osotteet olin tallentanu, kuvat yms.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   20.12.09 20:53:08

tangerine, mulleki kävi noin. :/ pikkusen meinas @!#$.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   21.12.09 10:39:07

jooulujooouluuuu..

meiän netti takkuaa edelleen, nyt piti ostaa joku 90€ reititin mutta pärkkele ku ehän me silti saada sitä asennettua.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.12.09 11:01:57

Nyt pitäis ottaa asiakseen päivittää Djoehemin tekstit... nuo samat on olleet tuolla kai perustamisesta lähtien ja aika moni oleellinen asia on sen jälkeen muuttunut :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   21.12.09 11:36:32

Mä sain eile kirjotettua parille luonteita ja lisättyä vähä kisoja sivuille, mutta ei saa sivuja nettii ku tällä koneella ei oo filezillaa enkä saa asennettua sitä. :b joten en myöskään saa laukkoihin tuloksia. :bb

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   21.12.09 14:08:58

tänään oli outo juttu bussissa. menin istumaan aika eteen ikkunapaikalle, ja samalla siihen viereen istumaan tunkee joku täti joka istu mun kassien päälle. Riivin kassit sieltä sen takamuksen alta ja jotai puhisen siinä. Sit se täti rupes selittää jotai kummaa.

Täti: "mä tulin tähän eteen istuu ku oon vähän kipee ni sä voit kyl mennä tonne taakse jos et haluu tulla kipeeks"
Tiju: "jaa, no ihan sama en jaksa mennä sinne"
Täti: "Eiku mee nyt tonne istuu mul on varmaa sikalenssu"
Tiju: "Jaa jaa eipä mitään"
Täti: "No ihan omalla vastuullas sitte"
Tiju: "..."
Täti: "kipeeks tuut *kröh kröh tekoyskintää*"
Tiju: "Oon kyl jo kipee etkä sä kauheen kipeeltä vaikuta"
Täti: "..."

Sit se ei meinannu millään päästää mua pois sieltä ikkunapaikalta ku oisin jääny pois bussista.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   21.12.09 14:13:24

Tij, ihanaa.<3 :D Tommoset on just parhaita. Tai ne jotka kattoo sua ku halpaa makkaraa ku istut siihen viereen, sillei päästä varpaisiin. Tai jos sitten satut istumaan siellä reunassa, ja kun pitäis pois päästä niin ne nousee kun lehmä suosta, yhtä vastahankosesti. :D

ps. Tij, sä et oo enää mun mesessä ?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   21.12.09 14:43:46

vvenla - niipä. emmä oo sua ainakaa poistanu. :P en vaa ikinä oo online. :--D

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   21.12.09 14:52:11

Tijulla kiva bussireissu. Mua ärsyttää se kun aina puhutaan siitä, kuinka nuoret käyttäytyy huonosti ja vie julkissa kaikki paikat jne. Onhan tällasia tapauksia olemassa, mut ei sais yleistää et kaikki on sellasia jos on vaikka kerran nähny jotain huonosti käyttäytyviä nuoria. Ainakin täällä Hesassa tuntuu välillä siltä, et ne vanhat mummot ketkä valittaa tollasesta, on ite ihan yhtä pahoja.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   21.12.09 15:45:44

Cin - Niinpä, täällä kaikki mummot istuu aina laukkujen päälle. Just eilenki sain vetää täysillä mun ipodin kuulokejohdot jonku turkismummon pyllyn alta ja se tuijotti aika mieleenjäävällä ilmeellä mua... >:D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.12.09 15:55:41

Muutamassa asiakaspalvelutyössä (kukkakauppa, eläintarvikeliike x2) ollessani huomasin kyllä, että kaikista huonoiten ja töykeiten käyttäytyvät keski-ikäiset naiset. Vielä yleensä ne "hiukan paremmat" jotka ajavat katumaastureillaan ja tulevat jakkupuvussaan liikkeeseen. Ei viitsitä edes tervehtiä tai sanoa kiitos. pois lähtiessä. Noita tuli joka päivä, mutta yhtään huonosti käyttäytyvää nuorta en kyllä muista. Että se siitä kurjasta nuorisosta ja fiksuista aikuisista :P

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   21.12.09 16:15:35

Shira - ihan totta, tollaset keski-ikäset mukamas paremmat naiset on ihan samanlaisia.

Mut vielä noista vanhemmista ihmisistä, niin ne kyllä ihan suoraan sanottuna on vaikka valmiita tönimään muita pois tieltä, että ite pääsisivät sinne minne haluaa. Tulee mieleen tällanen tapaus, kun olin menossa metroon ruuhka-aikana ja huomasin siinä sitten vapaanpaikan noin keskivaiheilla vaunua. Lähin menemään sitä paikkaa kohti, kun yhtäkkiä takaa tuli joku vanha nainen joka tönäs mut melkeen yhden nuoren miehen syliin (se oli tosi lähellä et onnistuin pitämään tasapainon ja se mies oli kyl sen verran kivannäkönen et olisin mä voinu siihen kaatuakin :D) ja ryntäs nopeesti siihen paikalle. En ole koskaan nähnyt vastaavaa tempausta kenenkään nuoren tekemänä.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.12.09 20:43:26

Oivoi mulla noista huonoista bussikokemuksista ja vanhemmista leideistä tulee mieleen tässä ihan tänä vuonna sattunut tapaus, kun olin nilkkani murtanut valitettavassa ratsastusonnettomuudessa johon liittyy kaverin hermoheikko puoliverinen ja vauhkoontunut nuori ravuri.

Enivei, olin keppien kanssa tulossa koulusta pois ja se koulubussi on aina AIVAN TOTAALISEN täyteen tupattu. Olin kuitenkin saanu istumapaikan, koska sen bussin päätepysäkki/se mistä se lähtee takasin kaupunkiin on ihan koulun vieressä.

Sitten yhdellä pysäkillä siihen mun viereeni jää seisomaan joku keski-ikänen nainen, joka alko valittamaan kovaan ääneen miten nuorten pitäisi nousta ja antaa paikkansa vanhemmille. Ja koska istuin aika edessä siinä bussissa niin tää rouva hienossa turkiksessaan jäi sitten tukkimaan koko käytävän eikä päästänyt ketään ohitseenkaan, vaan jäi odottamaan että nousisin siitä ja antaisin paikan. Onneks se bussikuski sitten sano että liikkukaa eteenpäin siellä käytävällä. Se nainen katto mua kun mitäkin ruttosta ja vihdoin sitten siirty siitä eteenpäin.

Joo kyllähän mä monille mummoille oonkin antanutkin paikkoja bussissa, mutta sen hetkisessä tilanteessa en ihan mielelläni seisonut bussissa, varsinkin kun nilkka ei sitten minkäänlaista painoa kestänyt. Sitäpaitsi tällä naisella ei näyttänyt suurempia ongelmia sen pystyssä pysymisen kanssa muutenkaan olevan, ei se nyt niin vanha sentään ollut eikä mitään isompia kauppakassejakaan mukanaan raahannut. Argh. Valitusvirsi. :D

--

Sain Filezillan toimimaan tällä koneella, nyt oon tuono itelleni pari quarteroria.<3 Seuraavaks tammat ja sit saddlebredeille uudet sivut.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   21.12.09 21:32:10

Käyköhän Heidi M. täällä enää ku mulla olis sille yhen twh:n sivut :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 00:13:57

Innostuin tuomaan pikkasen noita quartereita ja painteja... :D
http://merzona.awardspace.com/Gonedowntodixie.html
http://merzona.awardspace.com/Howsyourhalo.html
http://merzona.awardspace.com/Bluemoonrattle.html
http://merzona.awardspace.com/Dunittwice.html
http://merzona.awardspace.com/Smokinjackflash.html

Jos jollekin kelpaa toistaiseksi kilpailemattomat oriit niin nää on kaikki tarjolla jalostukseen. Niiin ja jos joku haluaa lainata evm tammaansa niin mielellään näistä kavereista itsellenikin voisin varsoja haluta. 8)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   22.12.09 00:18:31

tangerine, komeita on ! Hitto ku olis evm-sukusia tammoja, kaikki on suvullisia. :D Pitää varmaan tuoda ni jos sun oreilles kelpaa sitte 'alkeelliset' kisaamattomat tammat ni sit voidaan sopia astutuksia ;)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 00:21:07

vvenla, no tietty kelpaa kun noiltakaan ei löydy yhtään kisaa vielä. :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   22.12.09 00:40:10

Hmm, onkin pitänyt tekaista muutama quartervauva talliin. Kunhan jaksan ajatella niin voisin raahata muutaman tamman näytille tangerinen oreille. :D

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 00:56:50

omg tangerine ihania miehiä sulla :)

Tällasta tammaa voisin sulle tarjota jos omasta orista itelles varsan tahdot :) Kisaura vasta alkanut mutta 4 WRJ sijoitusta löytyy.

Varmaankin pistelen sähköpostia toistenkin tammojen astutuksista kunhan on saanut vähän taukoa varsomisista ;D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 01:21:24

Lorion, joo mielelläni ottaisin varsan tosta sun tammasta ja mun oriista. :D Mitä oria haluisit käyttää koska mulle on tosiaan aivan sama?

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   22.12.09 10:10:51

tangerine, sopisko jos Gone Down To Dixie astuisi http://safiiri.net/djoehem/hevoset/tanqueray.html ? Varsa jäisi minulle Djoehemiin loppuelämän kotiin :>

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   22.12.09 10:29:04

anteeksi, tungen nyt tänne teidän joukkoonne.. mutta, ei kukaan teistä sattuisi omistamaan/kasvattamaan morganeja? Itselläni on yksi jenkki tamma ja sen 5-vuotias ori (joka muuten myynnissä ;)). Tammalle toki enemmänkin jälkeläisiä haluaisin, mutta oreja ei oikein satu silmään :( Enkä sen takia viitsisi tuoda oria, että saisin uuden morgan vauvan ;D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   22.12.09 10:48:14

Tijuanalla ainakin on, http://tikkaripuisto.net/stables

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   22.12.09 10:50:40

Mulla on pari morgania myös, tallin linkki tulee seuraavassa

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 10:51:14

Jep jep, pitäski jaksaa tuua uusia morganeita. :--D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   22.12.09 10:51:30

http://villarulla.net/dalek

Toi bottisysteemi on rasittava.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 10:59:26

Mullapas onki loma. <3

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   22.12.09 10:59:29

ah, voisin käyttää vaikka noita kaikkia ;D en vaa tiiä, että miten menisi varsat kaupaksi loppuen lopuksi, eihän siinä kasvatuksessa mitään itua olisi, jos kaikki saman tamman varsat "joutuisi" itse pitämään ;D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 13:58:42

Shira, kyllä se vaan passaa. :)

Mullakin oli morganeita mutta kaikkien sivut jäi vanhalle koneelle. Onneks muistan joidenkin suvut ulkoa niin ei tartte uudestaan ruveta keksimään. Mutjoo Eclipseen on siis tulossa kanssa morganeita.<3

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   22.12.09 14:02:30

Heidi M, olisitko valmis myymään noita Branwenin hevosia?

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 14:08:34

tangerine - Musta tuolla Dun It Twicella oli aavistus enemmän karismaa, mutta kaikki ovat todella upeita. Päätä itse kun sullehhan se varsuli sitten tulee ;) Kaikki kelpaa kyllä Riselle :)

Ja mulle sopii niinkin että Rise on vähän niin kuin liisattuna sulla, eli periaatteessa varsa on sitten sun kasvatti mutta tietty sopii sekin että se on Silmarilin kasvatti :) Silmarililla ei tosiaan oo kasvattajanimeäkään :)

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   22.12.09 14:16:35

Shira vieläkö sinä oot luopumassa noista Sargan hevosista? Mulla olis pari hevosta siellä jotka kiinnostais saada Parkkiin. :)

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 14:18:27

Niin ja tosiaan Hetfield (jonka kisaura alkamassa) ja Straight Arrow ovat jalostukseen tarjolla rajoitetusti :)

Onkos kellään tietoa mikä olisi hyvä paikka kisata "oikeasti" ulkomailla? Tarkoitan siis ulkomaisia boardeja/foorumeja kuten Goldstone races jossa aiemmin tuli kisattua...
Nimenomaan westerniä.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 14:36:13

Lorion, en osaisi itse päättää mitä oria käyttäisin niin sen takia kysyin. :D Dun It Twice se siis olkoon.

Ottaisin tästä mieluusti tamman ja kävisikö nimeksi EC Twice In Oklahoma?

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 14:42:18

Muutamia paikkoja joita itse olen bongaillut kisatessani ulkomaisilla boardeilla arabeillani ja puoliverisilläni:

All-Sim Stock Horse Assocation
Järjestää kisoja noille ns. "Stock Horseille" eli paintit, quarterit, appaloosat yms. Tämän tiedän olevan aktiivinen

Täältä löytyi All-Sim Reining & Cuting Assocation, mutta siellä ei kai ole ollut kyllä vähään aikaan mitään elämää. En tiedä onko vaihtanut osoitetta ilman että olen huomannut vai taukoileeko omistaja vaan.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.12.09 14:42:55

Jaaha ASSHA ei linkittynyt koska siinä on risuaita. Täältä löytyy: http://saifarm.proboards100.com/index.cgi#assha

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 15:33:51

Hamzi - Ai pitäskö ne kasvatit saada myytyäki :D ei kukaa ainakaa mun kasvatteja osta, teetän vaan senverran ku ite tartten enkä myyntiin ollenkaa.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   22.12.09 15:47:26

Aavistus, juu, mitkä siellä kiinnostais?

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 16:02:56

tangerine - ookei :) Laittele mulle varsulin sivuja sitten kun jaksat ne tehdä :)

Ah.. eilen selailin ASSHA-n sivuja mutta en löytänyt foorumia kun en tajunnut kelata sivua alaspäin... blondi joka epätoivoisesti yrittää peittää sen värjäämällä hiukset tummiksi :P

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 17:21:51

http://tikkaripuisto.net/stables/toiminta/nj/nj2.html

täyttäkee hei walkeriluokka!

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   22.12.09 17:33:29

Tijuana, kyllä ne yleensä joskus ois hyvä saada myytyäkkin, ihan jos isompaa kasvatusprojektia haluaisi harrastaa ;D
Mut hei, astuisko Space Opera Trixien? Varsa voisi syntyä vaikka 01.01. ;D Itse varmaan sen pidän, ainakin tovin ;P Jos kukaan täällä ei sitä halaja ;) *vinkvink*

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 17:37:57

Hamzi - juu sopii, ilmottele sivuja joskus.
Eihän se kasvattien myyminen jokapaikkaan muuta tee kuin hankaloita elämää, kun ei niitä sivuja kuitenkaan koskaan saa ja hevoset vaan unohdetaan heti. Mun n.30 walkerista 23 on omia kasvatteja. :---D Se on mun mielestä isoa kasvatustoimintaa, kun kasvattaa niin että vaikka omistaa 6-polvisen hevosen, jonka suku on itse kasvatettua alusta asti.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   22.12.09 17:40:58

Tijuana, joo, no mulla pursuis korvista kasvatit jos kaikki ois jääny ittelle ;D mutta täytyy hattua nostaa, että olet nyt itselläs pitäny yms :)
Ilmoittelen juup sivua :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 17:44:44

Hamzi - sen takia harvinaisten kasvattajista taitaa melkeen kaikki olla myös suurtallin omistajia. :D mä tarviin kaikkia omistamiani kasvatteja, sen takia mulla on ne.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.12.09 17:46:41

sanokaa vikat terveisenne. nyt tapetaan YO Hell Yes, Modesty Blaise RDN ja EagleGod BRN!

http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/modestyblaise.html
http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/eaglegod.html
http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/hellyes.html

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.12.09 17:53:57

tahtoisiko joku tuoda mulle ruunihallakon herasilmäisen quarter-tamman ;)? Ja rautiaan?
Kivoilla nimillä. Tykkään nimistä jotka on paljolti samankaltaisia kun oikeilla quartereilla. Tangerinen hevosten nimet on tosi kivoja ;D

Sukuselvityksen kera, hyvä western-suku molemmilla. Hallakko yksilö omaa lahjoja myös kouluradalle ja pieniä esteitäkin hyppää joten suku sen mukaista. Palkan voin maksaa piir rok silla.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.