|
Lähettäjä: Shavo
Päivämäärä: 19.11.09 11:04:50
Lähettäjä: Andiee
Päivämäärä: 17.11.09 18:08:57
KYSYMYS:
Kuinka monen mielestä olisi hyvä jos VRER liitettäisiin VRLän toimintaan/ VRL perustaisi ravijaoksen ? (Ja tiedät että VRERn pitäjät eivät halua liittyä VRLon, mutta kysympähän silti.)
Ehdotin tuota VRLn uudistukseksi, mutta vastaan otto oli aikaa jäätävää. Tosin vasaatajat olivat ihmisiä jotka tietävät tuskin mitään VRERn toiminnasta ja sen toiminnan tason heikentymisestä... Mielestäni VRLin liittyminen toisi jonkinlaista kontrollia esimerkiksi tulosten aikaisin tulemiseen ym.
Miunkii on kyllä tähän pakko kommentoida, vaikka Hessi jo "päättikin keskustelun", tai ainakin yritti, haha :P
Minusta ei haittaisi vaikka VRL jonkin ravijaoksen laittaisikin pystyyn. Olisi tosin toisaalta ihan kiva nähdä, mitä VRL ravijaokseen keksisi, vai olisiko se vain VRER:n "kopio".
Mutta VRER:ää en haluaisi VRL:ään liittää. VRER on pärjännyt ihan hyvin ilman VRL:ää tähänkin asti.
Toisaalta, minäkin olen täällä jo melko pitkään täällä virtuaalimaailmassa pyörinyt, ja VRER ei ole aina ollut 110% toiminnassa, ja erityisesti rankingeista ei pidetty huolta. (Joo kyllä mä tiedän, et ne jumitti jonkun koneella, ei siitä sen enempää.)
Ja toisaalta, ei se VRL:kään aina ole toiminut. Sivut ovat olleet poissa käytössä, uudistuksien takia useampi kuukausi jäissä jne. (Todella hyviä oli parannukset tosin tämän jälkeen!)
Toisaalta itseäni olisi houkutellut ajatus "porrastetuista kisoista" ravureille.
Tuloslaskuri ottaisi huomioon hevosen edellisten lähtöjen laukat ja hylkäykset, joka pienentäisi hevosen mahdollisuuksia seuraavassa lähdössä mutta sillä olisi kuitenkin pieni prosentuaalinen mahdollisuus parantaa tapojaan :P Samaten totosijat auttaisivat hevosta pärjäämään paremmin kisoissa. Näin ei tarvitsisi useaa kymmentä starttia kisauttaa, vaan sattumalta jostain sitten tulisi parempi kuin toisesta, kun se menee myös IRL :P
Kuulostaa typerältä (+ on mahdoton toteuttaa :''D) mutta mietinpä tuollaista pienesäs päässäni yksikseni joskus kun VRL:n ylläpitäjät täällä ht.netissä (kai, en mä muista enää) kyselivät haluaisivatko ravi-ihmiset VRL:n pistävän jonkun ravijaoksen pystyyn tai jotain.
Porrastetuissa ratsastuskilpailuissahan hevosen pisteillä ja aikaisemmalla menestyksellä on jonkunlaista väliä, jos oikein olen ymmärtänyt?
VRER on pärjännyt hyvin ilman VRL:ää tähänkin päivään asti, ja molempien järjestöjen ylläpitäjät ovat uskoakseni puineet tätä asiaa jo useampaan otteeseen, eikä VRER ole liittymässä VRL:ään. Tästä johtuu siis myös varmaankin tuo jäätävä vastaanotto, koska asiaa on puitu jo monen monta kertaa?
Tulosten aikaisesta / ajallaan laittamisesta sen verran, että itse olen iloinen kyllä siitä, että ette yleensä ole kuristamassa minua jos tulokseni ovat myöhässä :)
Tänä vuonna olen kuudessa kuukaudessa järjestänyt n. 50 ravit, eli 8,3/ ravit kuukaudessa. Lisäksi kun ottaa huomioon, että annan kaikille mahdollisuuden osallistua = rajattomat ravit. Aikaa rajattomien ravien tuloksien laittoon menee, koska haluan realistiset tulokset ja laitan hevoset joko iän/ tai ennätyksen perusteella järjestykseen. Jos osallistujia yhteen lähtöön on sellaiset 100-180, niin kyllähän siinä aikaa menee.
Varmaan kuitenkin aika monen hevosen kalenterista löytyy Narrilaivan järjestämiä raveja. Ja varmasti pitempään harrastaneilla on jo tiedossa, että mun tulokset voi olla jopa pari kuukautta myöhässä.
Ja voinkin hyvin sanoa, että jos miun myöhäiset-tulokset-ravit ei kiinnosta, niin ei tarvi osallistua, kisatkaa muualla! :) Tämä siis tiedoksi kaikille niille, keitä jurppii tulosten myöhässä oleminen.
Kiitoksia, mie alan tekee raveista tuloksia että saa järkättyä taas uusia :P
|