Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 153

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 17:18:59

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=587206&t=587206

Oujee, mä pääsin alottaan!

Re: Ravikeskustelu 153

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 17:20:20

Miracle, juu mä pistän tuloksia sitten salkkareitten jälkeen :) Pitää itelläki lähtee hepat hoitaan ja liikuttaan niin menee varmaan yheksään että saan tuloksia laitettua :>

LähettäjäMiracle (eo) 
Päivämäärä:   12.11.09 17:22:15

Hyvä hyvä :D Oon nimittäin kans lähös tallille ;)

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 17:25:30

Jepjep, mun OLIS PITÄNYT käydä ajaan jo päivällä mutta kun olen niin perskuleen ahkera niin menen sitten illalla pimeällä ajamaan säikkyäkin säikymmällä tammallani :D

LähettäjäMiracle (eo) 
Päivämäärä:   12.11.09 17:27:24

Haha :DD No mä meen tällä kertaa ratsimaan, ku ei olla kotona(eli en pääse ajaan) -->

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   12.11.09 17:32:09

Felia, jos et ite pysty muuttamaan kasvattajaa nii lähetä sinne helpdeskiin pyyntöä niin joku käy vaihtamassa sen. Miun pitäski mennä kattomaan onko siel viestejä, köhh..

VRER: http://vrer.net/
kilpailukalenteri: http://vrer.net/ravikalenteri/

Päivämäärä:   12.11.09 17:33:20

http://einherji.net/savitaival/ravit/Pikaravit14112009.htm Osallistumisia saa vieläki tiputella, vasta kuusi mailia oli äsken tullut ^^

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.11.09 18:01:15

Osallistuin Magnen raveihin :>

Myynnissä vielä kivoja ravureita:
http://www.launiel.net/demon/kasvatus.htm

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 19:11:00

Huh, pystyin vaihtamaan kasvattajan :)

Olipas muuten mielenkiintoinen ajolenkki.. :D
Kärryistä vissiin joku mutteri löysällä kun natisi aika pahasti, niin tamma oli ku lentoon lähössä! Pää taivaassa steppasi kokoajan ja oli ihan hermoheikko, teki taas hirveitä loikkia eteen ja lähti muka painaltamaan täyttä höyryä kohti tallia kun MUKA säikähti mun koiraa (koira aina lenkeillä mukana eikä koskaan sano mitään vaikka sinkoilisi mistä tulemaan).
No, lopuksi sitten tammuska ei muka suostunut menemään tallille! Vänkäs kokoajan ja puski vastaan.. Hohhoi, ihanaa tämä hevosen omistaminen! Miten teidän ajo/ratsastusreissut?

Ruunamus edelleen kipeenä, koko alkuviikon ollu karsinalevossa mutta tänään pääsi jo ulkoilemaan. Jospa se siitä.. Joo ei kuulu tähän topiciin mutta uppailuna toimii ;)

Päivämäärä:   12.11.09 19:39:23

Ei oo mulla heppajuttuja irl, ne on ollutta ja mennyttä.

Onks siul kaks heppaa vai?

(myös up xD)

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:07:22

Juu kaksi heppaa löytyy :) 5v tamma ja 16v ruuna, tamma on mulla kolmatta vuotta ylläpidossa ja ruuna on ollu meidän perheen omistuksessa jo kymmenen vuotta :>

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   12.11.09 20:09:05

No mulla ei oo omaa hevosta, mutta viime kevät ja kesä meni siskon hevosta hoitaessa. Mut nyt sekin heppa on Rollossa. :( Mut joululomalla/joskus kattoon sitä ja ratsastamaan. :D Sillä tomppelilla kun on niin kiva ratsastaa, vaikka välillä säikytäänkin ja hypitään minkä sattuu yli. xD

Nyt tuli heppaa ikävä. :'( Aivan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, että koiraakin ikävä...

Takaisin virl-asioihin.
Tein juuri päätöksen, etten taidakaan myydä Tuliherraa, vaikka aluksi suunnittelinkin sitä. On vaan niin mieluisa varsa, etten haluukaan siitä luopua.

Päivämäärä:   12.11.09 20:09:40

Sitte voisin esitellä projektin: http://hessilainen.net/kerynkartano/eleasar.html

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:13:37

Hessi, tule mun hevosilla ratsastamaan ;) Tosin tammalla on menty vaan montéa mutta tuolla ruunanmöllikällä on kisattu heA:ta edellisessä kodissa :)

Nojoo, minun aiheet eksyy taas ihan pois virtuaalijutuista. Anteeksi :D

Päivämäärä:   12.11.09 20:17:04

"aiheet eksyy taas ihan pois virtuaalijutuista"

Felia, ei mitenkään uutta. Tosin me on kyl saatu siitä valitukset, mut siis aina tää menee vähän viereen. Kunhan tajuu että liika on liikaa ja ei vaa höpötä omiaan vaan osallistuu keskusteluunkin, nii ei siin sen isompaa vahinkoo.

Eleasar on kamala. En tykkää siitä ku sei oo miun. Tuliherra on keiden varsa? En jaks kattoo sivuja xD

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   12.11.09 20:17:16

Nyt olisi viimeinen mahdollisuus saada varsa muutamasta Taikasumun tammasta.
Suokeista viimeistä kertaa jalostukseen Requén Lumpeenkukka, L'O Raparperi, Loisto-Adalmiina sekä Kettulan Valkoinen Vanki. Lisäki russtamma Millarlig NRL

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:33:15

Löytyisköhän tälle 2-polvista, hyvin juossutta max 26-aikaista suomenoria?

Haluaisin Speedyyn ihanan talvivauvan vielä tällevuodelle ;)

Päivämäärä:   12.11.09 20:33:43

Felia: Vois kyllä tullakin, tahtoo päästä huvikseen maastossa pyörimään. :D

Tuliherra on Kekan Tuli-Singon ja L'O Roihahtavan varsa muistaakseni.

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   12.11.09 20:39:45

http://www.viaton.org/usvajarvi/iina.htm
Edelleen ori haussa :)

Uusin hankita haluaa esittäytyä
http://www.viaton.org/usvajarvi/beme.htm

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:41:01

Hessi, tänne vaan ;) Älä sitten saa sydänkohtausta kun näet pikku pullaponieni masut.... :DD

Päivämäärä:   12.11.09 20:43:58

Jos Felia tarkottaa, että alle 26,0 aikaista oriita etsii, niin meillä oli tämmösiä vaihtoehtoja:

Kekan Tuli-Sinko 20,3aly
Kekan Amiraali 25,3aly (päivittämättömät sivut)
Kekan Agentti K. 25,6aly (päivittämättömät sivut)

Ai miten niin meiltä ei löydy oreja muuta kuin omia kasvatteja? xD Itse asiassa kyllä noita muitakin kuin omia kasvatteja löytyy, mutta tulevaisuus näyttää pahalta... Pitänee ostaa nuori orivarsa joltain.

Päivämäärä:   12.11.09 20:46:36

Kyllä niillä tankeilla on ennenkin ratsastettu. XD

Vois jatkaa kalentereiden päivittämistä... Kivaa olla sairaana, ei tartte huolehtia koulusta. :D Tosin huomenna varmaan pakko raahautua.

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:49:49

Hessi, juu siis alle 26,0 aikaista :) Kekan Tuli-Sinko harkinnassa.

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:52:33

10min aikaa osallistua minun pikaraveihin!

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   12.11.09 20:52:40

Löytyisköhän tälle 2-polvista, hyvin juossutta max 26-aikaista suomenoria?

Oletettavasti max 26 meinaa alle 26,1 (vähintään 26,0 olisi selkeämpi tapa ilmaista asia)? Yepin 2-polvinen tarjokas tässä tapauksessa J.E.P. Viilari 25,3a.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   12.11.09 20:54:41

*sensuroitu*

J.E.P. Viilari

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:55:43

Leena, oisko sivuja?

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 20:56:39

Mukavan näköinen tämä ori! Pistetään mietintämyssyyn :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   12.11.09 21:15:45

MYYNTIIN TULEE

sh-o. Vinjami KND
s. 15.11.2009
i. NJY Tosi-Nopsa (26,3ly / 62 305v€)
e. Jymyn Vimma (20,3aly / 93 035 v€)
Luonne halutessa mukaan.

lv-o. Almost Kind
s. 12.11.2009
i. Great Britannia (15,0aly / 70 505v€)
e. Memory Of Major (11,3ake / 152 320 v€)
Luonne halutessa mukaan, myös jonkinlaiset (tarha) kuvat voin antaa.

sh-o/t. **** KND
s. 9.11.2009
i. J.T. Sakari (21,1ake / 121 965 v€)
e. DMT Evertiina (20,3aly / 90 650 v€)

--

Jos ei koteja löydy vielä niin jäävät Kindiin aloittelemaan kilpauriaan.

Eikö mikään varsoista iskenyt? Kindin hevosista voit saada tilausvarsan haluamastasi yhdistelmästä.

Päivämäärä:   12.11.09 21:26:30

Heltsu, vieläkö Evertiina / Sakari kilpailee miten pitkään? Mietin tän mun hevoskatraan kans, vähän liikaa noita köh.

Toukokuun varsoille sivut tehty, huhtikuulta olis pari kasvattia vailla sivuja ja kesäkuulta alkaen puuttuu taas. Yää, tuun hulluks :p

Lähettäjä: veya 
Päivämäärä:   12.11.09 21:28:59

Felia, L'O Hurrikaani ja L'O Muiston Vihu ovat varmaan liian epätasaisia suvuiltaan :D

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.11.09 21:30:44

Voitte vielä ilmoittautua raveihin, mun täytyy lähteä käymään tallissa ku hepan tila huonontunut niin tulokset tulee huomenna.

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   12.11.09 21:30:49

Magnetie -- Nyt vuoden lopussa lopettavat kilpailemisen, aika moni hevonen jää kohta kilparadoilta pois. Hitsi kun melkein kaikki hevoset juossut jo sen verran hyvin että voisivat siirtyä siitoshevosiks.. Milläs mä sit kilpailen :D

Päivämäärä:   12.11.09 21:40:43

Heltsu, sit hommaat lisää heppoja. Mieki haluun pienen hevoskatraan, vähänkö niitä olis helppo kilpailuttaa. Nyt pitää aina rytmittää, kun kaikki ei mahu samoihin lähtöihin.

Miun pitää kyl miettiä. Mie tykkään mun puskahevosista :p Kuitenki sillai että jos on enemmän startanneet vanhemmat, nii haluaisin päästä vähän samalle tasolle, mut sit kuitenki tän ison katraan kans se on aika vaikeeta...

Muiston Vihu on hauska heppa, sen piti alunperin tulla mulle joskus viime vuonna mut se sit jäi :p

Päivämäärä:   12.11.09 21:43:56

(joo oon ihan sekasin, väsyttää nii paljon että näköö haittaa)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   12.11.09 21:50:10

Magnetie -- juu mieti vaan :> saa noista myöhemminkin varsoja ^^
Tarttee kai pikkuhiljaa hommata muutama hevonen lisää. Noin pienellä hevosmäärällä tulee äkkiä esim. 100 starttia täyteen jokaiselle :P

LähettäjäMiracle (eo) 
Päivämäärä:   12.11.09 21:51:05

Voi magnista ;D Pitäis varmaan järjestää taas ravit, millaisille lähdöille ois kysyntää & osallistujia?

Päivämäärä:   13.11.09 10:18:17

Miulla on ainaki viidennentoista pvän jälkeen tarvetta 2v lv ja 3v kv lähdöille mikäli noi otukset pääsee koelähdöstä läpi. Ja peitsarien lähdöt on aina påp, mikäli joku osaa niitä järjestää. Ja lämminverisistä 16-19 aikaisille (miulla on tuon aikaisia ainakin parikymmentä, joten olisipa kivaa saada niitä joskus kaikkia ängettyä juoksemaan..).

Tietty rajattomat ois kaikkein parhaimmat. Ne on kyllä suht työläät järjestää (oletuksella että kaikki isojen tallien omistajat osallistuu :D) mutta sarjat saa sit oikeesti jaettua suhteellisen tasaisesti ja näin poispäin. Tykkään itte asiassa aika paljon noiden miun omien ravien sarjamäärityksistä *sigh* kun ne on rajattomat ja käytännössä melkein kaikki miun hepat kelpaa lähtöjen täytteeksi jos tuntuu tulevan vajaita lähtöjä. Nopeimmat nyt ei, mutta eipä miul niitä ikävä tule :D

Niin, aivan. Ravien järjestämisen pääperiaate on saada omat hepat mukaan. Lol. Ei sentään, mut tykkään siitä että jos jää vajaaks, niin pystyn ite täyttämään. Inhoan vajaita lähtöjä :D

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   13.11.09 16:29:35

Nouseee!

Speedyn raveihin tulee illalla tuloksia, nyt pitää lähteä taas tallille.

Hessi, päädyin orivalinnassani sinun hevoseesi Kekan Tuli-Sinkoon :) Laittelen sulle varsan sivuja tulemaan kunhan saan sivut tehdyksi? Vaavi syntyy 20.11.2009 :)

Päivämäärä:   13.11.09 17:15:26

Felia: Jeps, käy oikein hyvin. :) Sinko vaan tykkää päästessään oikeasti siitosoriin töihin. ;D

Sori Magnis, en jaksa värkätä ens kuun raveihin lämpösille lähtöä. Kylmikset ja peitsarit pääsee vain radalle. :D

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   13.11.09 17:33:11

Tulokset, anteeksi kun kesti.
http://paulan.atspace.com/trot/villit17.htm
http://paulan.atspace.com/trot/villit18.htm

Poniravit
http://paulan.atspace.com/trot/poni05.htm

Lähettäjä: Pokeri 
Päivämäärä:   13.11.09 18:57:06

Kertokaas mulle Kriteriumin (lv & sh) palkintosummat. 1palkinnot tiedossa, mutta mitäs seuraaville? En edes muista mitenkä yleensä nuo voittosummat jaetaan seuraaville valjakoille..

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   13.11.09 19:03:55

Pokeri > En tiedä kriteriumin palkinnoista, mutta yleensä 2. palkinto on puolet ensimmäisestä palkinnosta ja 2.+3.+4. palkinto on yhteensä samansuuruinen kuin 1. palkinto.

Päivämäärä:   13.11.09 19:49:37

Iltanostatus.

LähettäjäAnne 
Päivämäärä:   13.11.09 19:55:30

Paula K:

Miksiköhän miun kaakkeja ei ole näissä:

http://paulan.atspace.com/trot/villit15.htm

Lähtö 9
6v tamma Charlotta / Artsi (LIKKI) 21,4 ake

Lähtö 10
5v ori Charmander / Artsi (LIKKI) 18,5 aly

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   13.11.09 20:06:11

Anne > Mahdollisuuksia on monta. Yksi on se, että kyseistä osallistumismailia ei ole edes tullut perille. Toinen mahdollisuus on se, että koska osallistumismuoto on väärin, en ole hevosia viitsinyt lisätä.

LähettäjäAnne 
Päivämäärä:   13.11.09 21:03:22

Mikä siinä on väärin?

LähettäjäAnne 
Päivämäärä:   13.11.09 21:04:30

Ai joo, noi -- puuttuu. =)

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   13.11.09 21:06:05

Anne > Juu ja lisäksi sukupuoli yleensä on tapana lyhentää, eli tamma on t, ori o ja ruuna r . :)

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   13.11.09 21:27:45

Noniin, nyt on ravien tulokset julkaistu.
Meitsin uusin tulokas Ville-orikin läpäisi koelähdön, jee! :)

Sitten irl-vuodatusta, kertokaa mulle mitä teen tuon ruunan kanssa.. On siis viidettä päivää sairaana, oli tänään iltatallin aikaan yksin ulkona (iltatallin tekijä ei muistanut ettei saa jättää yksin ulos hetkeksikään) ...ja tästä seurauksena herralla vtj ihan tukki ja oikeassa etusessa pitkä, syvä "viiltohaava", tiedä sitten miten sen on saanut aikaiseksi. On ilmeisesti riehunut kovasti, oli aivan hiestä märkä kun äiti haki sen talliin. Nyt taas kuume korkealla ja räkä valuu, HOHHOI!

Päivämäärä:   13.11.09 21:28:05

Raviosallistumiset on aina kivoja, kun joka raveista jostain osallistumisesta (yleensä useammista osallistumisista) löytyy aina jotain häikkää. Aika jännää miten monta eri variaatiota <br /> -tagistakin löytyy, on kokeiltu parissa viime raveissa. Onneks muistiossa löytyy korvaa-toiminto niin on helpompi korjata niitä useimmin sattuneita mokia.

Ei siis sillai, että ois tarkotus nauraa niille jotka osallistuu väärin, mutta rajattomien järjestäjälle se voi olla aika isokin työ korjailla niitä virheellisiä osallistumisia. Ja pitänee todeta, että yleensä ne parhaimmat mokailijat löytyy vanhasta harrastajakaartista :D

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   13.11.09 21:34:06

Magnis > Totta. Ja kun ravi-ihmiset yleensä on niin kilttejä, että väärin osallistuneita ei heti hylätä, toisin kuin ratsupuolella. Itsekin yleensä otan mukaan väärin osallistunee, mutta joskus kun on jo valmiiksi tarpeeksi huonolla tuulella, ei vaan jaksa alkaa jokaista korjaamaan.

Myönnän, myös itse osallistun toisinaan väärin. Se vain johtuu siitä, että kutsusta toiseen vaihtelevia osallistumismuoto-ohjeita ei aina muista tarkistaa. Itse kun mulla on muistiossa kaikki hevoset valmiina siinä yleisimmässä osallistumismuodossa ennätyksineen ja copypastean ne vain osallistumismailiin. Joskus menee sitten väärinkin... :D

Päivämäärä:   13.11.09 21:41:48

Paula K., joo sehän se on. Mulla ei oo tagillista listaa valmiina ku osallistuisin kuitenki aina väärin xD Ja sit toisaalta ku joudun muutenki aina karsimaan heppoja kun vaan rajattomiin mahtuu kaikki niin siinähän ne tagit lisää karsintapohdiskelun jälkeen.

Mien ainakaan hylkää yleensä väärin osallistuneita. Oon tosin välillä lähettäny palautetta, että ens kerralla tagit mukaan, mut hylkyyn asti pitää kyl olla jo aika metsään koko osallistuminen.

Aloittavat ei yleensä tiedä rutiinia ja ilmoittelee vähän väärään suuntaan (ei millään pahalla, ja en voi ku vaa sääliä niitä jotka sai miun ekat raviosallistumiset..) ja vanhemmat harrastajat taas just menee tohon valmiiseen listaukseen ja sitä kautta menee sit pieleen, kun sen jotenkin alitajuntaisesti on kattovinaan samanlaiseks ku kaikki muutki kutsut.

Raviosallistumiset on loppupeleissä helpompi korjata ku ratsukilpailuiden osallistumiset, yleensä vähemmän osallistujia. Muistan kyl aikanaan kun vrer-raveihin oli tunkua... Nyt tuntuu välillä siltä että sarjat jää vajaiks..

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   13.11.09 21:45:16

Paula K. - Taitaa ravilistalla vierailut olla harvassa? Kolme tammanomistajaa meinaan kaipailee vastauksia (tai ainakin yksi). ;)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   13.11.09 21:54:05

now its raining more than ever.. vittuku on koukuttava toi the baseballsien versio :''D

vois ehkä leikkiä aktiivista ja päivittää hevosten sivuja..

Päivämäärä:   14.11.09 10:42:16

Aamuheräys.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   14.11.09 11:14:09

Huomenta kaikille :)

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   14.11.09 11:26:59

Huomenia täältäkin!

Oon järkkäämässä uusia raveja, pitäis vaan lähdöt kehitellä.. Millaisia sarjoja lämppäreille ja kylmäverisille kaivataan?

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   14.11.09 11:40:21

Kiitoksia Leena, vastailin sinne. On tosiaan jäänyt toi ravilista aika unohduksiin. :D

Päivämäärä:   14.11.09 11:46:12

Kriteriumanomus lähetetty, Eastwayn sivuja tässä täydentelen kun ei muutakaan tekemistä ole.

Ja tosiaan EASTWAYN KASVATTIEN VARAAJAT!!
Varsat syntyvät 15. joulukuuta!
Kaikki varsoja varailleet voisivat ilmoittaa jos ovat viestin huomanneet =)

Lähettäjä: Unicorn 
Päivämäärä:   14.11.09 15:52:48

Vielä huomenna ehtii osallistua Mysterious Yankee Memorialiin ja N.I.N. Rattopoika Muistoajoon.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   14.11.09 16:55:26

Lähettäjä: Miia R.
Päivämäärä: 13.11.09 21:54:05
vittuku on koukuttava toi the baseballsien versio :''D

Jeps, Umbrella on kyllä hyvä, mutta on niillä muita parempiakin covereita! :D Stike on älyttömän hyvä albumi, nam nam nam <3 Toivottavasti ei jää yhden albumin bändiksi vaan tulis viel moooonta hyvää albumia :DD

--

Mua ei jotenkin v-konit inspaa... Vois laittaa kaikista lokakuun raveista nyt tulokset (Luned Racetrack forralle) ja sitte noita marraskuun raveja vois hoitaa pois päiväjärjestyksestä... :>

Päivämäärä:   14.11.09 16:58:04

Rupesin laittamaan noit pikaravien osallistujalistoja. Taidan olla laittamassa tuloksia vast ens yönä, ootte osallistuneet reippaasti :D

Oisko kiinnostusta rapuraveille/rapuerj- tai krj-kisoille?

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   14.11.09 17:00:03

Unicornin raveihin osallistuttu!

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   14.11.09 17:27:03

Wtf olin osallistuus raveihin ja siel oli joku siihen osallistun mun nickil ja seural :O olen ymmälläni

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   14.11.09 18:22:51

Bri, mitä ihmettä :o

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   14.11.09 18:36:38

Nyt hoksottimet toimii! Joku kyseli joskus että voiko joku lainata tietoja kun ilmoittaa hevosia raveihin. Huhuh just olin saamas kohtauksen hypin jo seinil. Sydän lyö taas.

Kellään vielä loppukuulle raveja?

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   14.11.09 21:02:28

Lauantai-illan kunniaksi myytäviä.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=601010&t=601010

Päivämäärä:   14.11.09 22:14:59

<b>Tulokset</b>: <einherji.net/savitaival/ravit/Pikaravit14112009.htm>
Marrasponiajo olikin yllätyksellisen suosittu, joten ajettiin ihan karsintojen kautta. Onnea voittajalle :D

Päivämäärä:   14.11.09 22:15:50

http://einherji.net/savitaival/ravit/Pikaravit14112009.htm
Vois vaik opetella linkittämään... Ja tagittamaan.

Päivämäärä:   15.11.09 10:23:39

Aamunostatus. Mitäs teille tänään kuuluu ja mitä on luvassa?

Magnis jos vaik päivittäis sivuja... Plää.

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   15.11.09 11:58:01

Pepsin piti saada netti tällä viikolla, mutta eipä näy eikä kuulu.. :/ Piti tulla dataamaan sitten tänne iskän duunipaikalle :DD

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   15.11.09 11:59:06

Wellan pitäis vähän kirjotella luonteita ranskanravurille sekä shettistammalla

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   15.11.09 12:02:51

tänään IRL luvassa pelit, eka meniki jo :D voitettin 7-4, minusta ei kyllä ihan hirveesti apua ollu.. Molke joutu putsailemaan miun törkeitä virheitä "pikkasen" liikaa (pari puolittaista läpiajoo, rankkari, jäähy, pikkurikkeita.. hups..)

toinen peli vasta kuudelta ni tässäpä tää menee datiksella ja syödessä:D

ja virtuaalipuolella.. Pitäis varmaa tehä kaikkee mut en saa mitää aikaseks :'D

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   15.11.09 12:29:29

Vielä yhdet ravit lisää tälle kuulle.
http://paulan.atspace.com/trot/villit19.htm
(+ http://paulan.atspace.com/trot/poni05.htm)

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   15.11.09 12:44:43

MYYDÄÄN KAKSI PALAUTETTUA KASVATTIA
http://www.freewebs.com/japakka/inka.htm
http://www.freewebs.com/japakka/neea.htm

Tosi kivoja shettistammoja, mieluiten ravikäyttöön, mutta ei tarvitse himokisata. Kunhan vaikkapa 10 starttia saisivat alle :) Nuoria poneja, toinen kohta 3v ja toinen 4v, juuri sopiva ikä päästä starttiin!

LähettäjäPeppi 
Päivämäärä:   15.11.09 12:47:46

Aijoo, tarjoukset miel. mailiin kun ne häviää tältä aika nopee, kun mä en kuitenkaan pääse joka päivä koneelle.. :D

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   15.11.09 13:22:46

Meillä asusti Kindissä russiori Stens Juniper mutta mulla ei oo oikein kiinnostusta poneja kohtaan. Mailasin kasvattajalle että mitä ponin kanssa tehdään ja antoi luvan myydä ponin eteenpäin. Eli haluaako joku tuon orin ostaa itselleen? :>

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   15.11.09 13:27:39

Heltsu, mulla oli wywwin kanssa orista jo jotain keskustelua sähköpostitse? Sovittiin jotain alustavasti, mutta ei ole nyt vastannut pariin päivään :)

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   15.11.09 13:28:53

Kun wywwinhän tuo poni taitaa "virallisesti" olla? :)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   15.11.09 13:36:59

Heltsu >> MULLEMULLEMULLE<3 Lenalle miehekkeeks ja sit kisailemaan :D Kurki noita poneja ja heppoja näytöiks, Lena kisannu kasvattajalla suurimman osan ^^'
Söpösti päivittämättä, mut eipä maha mittää.. :D

LähettäjäMiracle (eo) 
Päivämäärä:   15.11.09 13:41:14

Millasia lähtöjä kaivattais lämppäreille ja kylmäverisille? Ku ravit oisin järjestämäs, ni haluun vähän tietoo mitä kaivataan :D

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   15.11.09 13:42:19

Fanny -- Juu no sinulle tuo menee jos kerran wywwin kanssa olette sopineet :> Hänen tuo juu virallisesti on, mutta lopetti tallin pitämisen kanssani :)

Lähettäjäwywwe 
Päivämäärä:   15.11.09 13:48:48

Joo Fannyn kanssa oli puhetta Junnusta, menee hälle loppuelämän ylläpitoon..

Heltsu, miun hevoset saa vaan poistaa sivuilta(jos siellä on semmosia mitä en halua pitää) ja jättää bittiavaruuteen, päätän sit ajan kanssa mitä niille teen..

Eli siis kaikki wywwen.netissä oleva materiaali häviää 5.12.

Kiitos kaikille, tein kanssa on ollut kiva harrastaa. ^^

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   15.11.09 15:26:32

Miracle
Monté lähtöjä lämminverisille kaivataan :) Tammikuusta lähtien kaipailen lähtöjä myös nuorille lämminverisille sekä suomenhevosille :)

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   15.11.09 15:29:02

miracle > hitaille lämppäreille

Päivämäärä:   15.11.09 15:34:24

Vielä olis muutama Eastway Studin A-varsa myytävänä! Nämähän syntyvät sitten 15. joulukuuta. Varailkaapa omanne pois.

LähettäjäMiracle (eo) 
Päivämäärä:   15.11.09 15:55:48

Juu, montélähtöjä on tulossa :D Ja taidanpa laitella noille hitaille lämppäreillekin..

Pokeri > tuo Above The Victory EW kiinnostaisi kovasti... :D Lähtisikös Winsomeen(sry laiskanlinkitys; http://rt_winsome.webs.com/index.html)?

Päivämäärä:   15.11.09 17:40:30

Mulle vois kaupitella yhden väh. kaksipolvisen suvun omaavan shetikan. Menee kaksikin, jos löytyy mieleisiä. Voipi tulla uusi stara tai olla tulematta, mutta ainahan sitä pitää yrittää saada hyvä ;)

Lähettäjä: Pätkis 
Päivämäärä:   15.11.09 17:44:00

hihii, määki voisin tulla tänne pätemään. Raviprojekti nimittäin tekeillä! (:

(psst. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=602864&t=602864 )

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   15.11.09 17:55:28

Onko kenelläkään tietoa, miten hemmetissä saisin yhdet sivut takaisin kun poistin vahingossa väärän elukan sivut enkä löydä tolta domainiltani edes roskakoria :O Futuron kyseessä. Muistelen että jossain on joku nettisivu millä voi löytää ns. "poistettuja sivuja", joten ei kukaan tiedä mikä sen osoite olisi tms? :/

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   15.11.09 17:57:46

Sorel: web.archive.org? Toivottavasti löytyy :/

Päivämäärä:   15.11.09 18:41:28

Miracle / pystytkö tammalle tarjoamaan aktiivisen ja pysyvän kodin? Ja jos taukoja tulee niin ilmoitathan niistä minulle, etten ihmettele miksi kasvattia ei ole radoilla näkynyt..?

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   15.11.09 18:43:24

Hei kaikille! (PÄÄTTÄJÄJÄSENET HUOM!!!)

Miun tilanne on edelleen se, ettei miulla ole nettiä, kiitos soneran. Netin pitäisi kuulemma tulla ensi viikon alussa, joten 15.päivän koelähöt jos joku ihana päättäjä voisi pitää? Voin sitten vaihtaa vaikka vuoroja ens kuulta jonkun kaa. :))

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   15.11.09 18:45:55

Juuu :D Jo alustavasti ilmoitan, että tuossa joulu-tammivaihteessa kyllä kaikilla hevosilla kisailu jää vähän tauolle lomamatkan takia. Mutta muuten aktiivista kisailua luvassa.

Päivämäärä:   15.11.09 18:47:01

oisko kellään myynnissä jo vähän juossutta lv-tammaa?

Päivämäärä:   15.11.09 18:49:14

Miracle / selvä varailen sulle
Pätkis / multa saattaisi löytyä jos hetken maltat odottaa

Päivämäärä:   15.11.09 18:51:35

maltan (:

ja jos joltain löytyy jo jalostukseen kelpaavia hevosia, niin nykäiskää hihasta! Ois nimittäin kiva saada kasvatustoiminta mahdollisimman nopeasti käyntiin (:

Päivämäärä:   15.11.09 18:54:04

Allright RE
Yksi unohdetuista kasvateistani, ihan kiva ja kyvykäs tamma.

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   15.11.09 18:55:36

Pokeri > Hieno juttu! :)

Päivämäärä:   15.11.09 18:56:54

toi näyttäis kyllä kivalta (:
se vaan, että mulla ei ole tallin sivut vielä valmiina. Ulkoasua odottelen, joten onko mahdoton este myymiselle?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.