Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Brandenburgit #2

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.11.09 19:03:30

edellinen

Re: Brandenburgit #2

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.11.09 19:04:31

Lähettäjä: Viivuska
Päivämäärä: 10.11.09 15:30:18

Vitsi, pitäskö se brandeyhdistys perustaa uudestaan, kun ois niin kiva järjestää vaan brandeille kisoja yms. Mutta sit on ongelma, että saako esim. koululuokkiin tarpeeksi osallistujia kun on niin vähän koulupolleja. Mut ois niin kiva pitää ihan pienimuotoisiakin laatisjuttuja ja varsinkin orilista ois tosi tärkee juttu. Pitäs sellanen nyt oikeesti suunnitella loppuun asti ja niin, että se varmasti toteutuu.

Lähettäjä: Viivuska
Päivämäärä: 10.11.09 15:36:45

Niih, mun mielestä se ois just paras jakaa kaikki hommat jokaiselle erikseen, niin ois sellasta yhteisöntuntua enemmän. Ei välttämättä ois kivaa, että yksi ois pääjehu ja muut sitten vaan osallistus niihin tapahtumiin.

Kilpailut
Valmennukset
Muut tapahtumat (esim. kokoontumiset)
Laatuarvostelu
Orilista
Kasvattajalista
Ilmoitustaulu (myynnissä, ostetaan yms)

Oisko tuossa ns. tarpeeksi?

VASTATKAA

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   10.11.09 21:21:07

jeps sanssaa. namusetä, halusit siitä traksusta orin ja brandesta minkä? sitten kun vastaat niin laittelen nimiehdotuksia.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.11.09 21:23:49

Nii brandesta ööö-ö :D vaikkapa Tammuska. Vois myös niinan varsan jättää tallii ;D

hei huomasiks tän:
Lähettäjä: maukka.
Päivämäärä: 10.11.09 18:10:30

sen verran tulin tänne kuikuilemaan, että varsinaisesti tää tollo ei rakenteita tunne kovin hyvin, mut esim. jos järjestätte jotain leikkimielisiä näyttelyitä (ei nj'n/vnt'n alasia) niin voisin niissä aluks tuomaroida ja sit jos ja kun luotatte (ja luotan itsekkin) rakennetuntemukseeni niin voisin jopa harkita tiejän laatiksen tuomariks. :DDD

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   10.11.09 21:36:10

Joo, jos sulla maukka. on edes jotain kokemusta edes rakenteiden pienimuotoisesta tutkimisesta (esim. olet kattellut omien hevosten kuvia sillä silmällä, että voiko sillä pärjätä näyttelyissä yms.) niin mulle ainakin käy. Kunhan saadaan joku ns. ulkopuolinen puoliveriharrastelija tuomariksi, niin ei tarvitse miettiä sitä, että joku ei pääse osallistumaan kun on tuomarina.

namusetä:
brande: t. Odellia, Oceana, Oksan, Olburgis, Oriel, Orsch, Ositha, Othilie, Otylia Belv
ast. 10.11.2009
synt. 24.12.2009

traksu: o. Caeser, Calvin, Ceadd, Cetiner, Charlet, Chicky, Conrath, Cyriac Belv
synt. 12.2.2010

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.11.09 21:39:27

Brandelle Odellia Belv (niinan varsasta meinasin kato Odiliaa ;D)

Traksusta Conrath Belv.

ääää, mä en tie mikä olis hyvä kasvatusnimi sprödelle :D se Sd siel lopus ei oikei houkuttele

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   10.11.09 21:42:48

namusetä: Jeps. Ilmoittele sitten sivuja.

Keksi joku ihan uusi kasvatusnimi. Vaikka joku tyyliin Spred, tai joku Sp tai Sd alkuinen, vähän kuin nimi, mutta ei ihan xD.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   10.11.09 21:50:41

Miten ois joku näistä:
Skip, Spas, Spider, Spike, Spear...

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   10.11.09 22:07:04

namusetä, haha. :D Sprööt **** tai **** sprööt XDD

Viivuska, aina mä katon konien tulevat sillä silmällä. :D mut tosiaan en suostu ennenkö oon saanut muutamissa _pienissä_ (max 6 heppaa) epävirallisen leikkimielisissä näyttelyissä saanut tuomaroida ja "harjoitella" :D

Lähettäjäemilia. 
Päivämäärä:   10.11.09 22:11:53

Alkaisin kasvattaa brandeja (lähinnä kouluun) kunhan vain ulkoasun saisin ja websin sivut toimimaan. :D Samalla myös ehkä jotakin toista harvinaisempaa pv rotua.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.11.09 22:20:17

me emilia varmaa maukan kans sanottaisiin et oldenburg :D

http://www.kilkatus.net/ulkoasuja/sprode/ulkoasu.html
näyttääkö kauheen tyhmältä? ;O

nii ja maukka,. mä vähä luulisin et ei ainakaa kasvatit mee kaupaksi :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.11.09 22:26:11

Spider Brandenburgit ;D
Spider Elias ;D

LähettäjäKarvaHaamu 
Päivämäärä:   10.11.09 22:29:00

Bradenburgit eivät taida olla kovin yleisiä virtuaalimaailmassa? Itselleni pari kuukautta sitten haeskelin valjakkohevosta ja monia rotuja ehdoteltiin, mutta jostain syystä mielessäni pyöri "bradenburg" vaikkein kyseisestä rodusta tiennyt yhtään mitään, kuulosti vain niin kiintoisalta. Ja tälläinen tamma matkasi tuontina talliini eräs ilta:
http://fugga.webs.com/pantera.htm (kiroan websin)

Kysymys kuuluukin että ovatko bradenburgit yleensäkään soveltuvia valjakkoajoon ja missä lajeissa rodun edustajilla yleensä kisataan? Ja näyttääkö kuvien tamma edes bradelta yhtään?

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.11.09 22:30:37

Kyllä Viivuskalla ainakin on valjakkobrandeja, en tosin tie onko enään. Mä ainakin itse kilpailen esteitä ja kenttää, sillä se koulu ei oo mun juttu.

Lähettäjä: veikka 
Päivämäärä:   10.11.09 22:51:16

mahtuuko virtuaalimaailmaan vielä yks brandenburg -kasvattaja? :D oon yrittäny ettii itselleni sopivaa pv-rotua, mut en oo oikeen löytäny mieleistä :<

mites meneekö tän rotuset varsat hyvin kaupaksi? onko paljon kasvattajia ennestään?

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   11.11.09 13:48:11

KarvaHaamu: Mulla tosiaan valjakkopainoitteisia brandeja on ollut, mutta myin ne pois kun ei enää niiden kanssa pyöriminen kiinnostanut.

maukka.: Joo, ehdottomasti. Eikä laatuarvostelu tarvitse kauhealla kiireellä järjestääkään. :)

emilia.: Meckleburg on kans tosi mukava ja todella harvinainen rotu, vielä harvinaisempi kuin brande.

namusetä: Spiderbrandet ois ihania<33

veikka: Tottakai yksi lisäkasvattaja aina kelpaa mukaan :). http://www.siipirikko.net/belvine/muuta.html Belvinen linkkilistalta löytyy ainakin tällä hetkellä minun tiedossa olevat brandekasvattajat, osa vähän epäaktiivisempia kuin toiset.
Varsat menee kaupaksi pääasiassa toisille kasvattajille. Voin kyllä sanoa, että aika hankalaa on, joskus ainakin, mutta kun saatais vaan kasvattajien kesken enemmän yhteistyötä niin eiköhän varsat ala menemään kaupaksi. Belvinessäkään ei tällä hetkellä periaatteessa ole myynnissä ainuttakaan brandea vaan kaikille on löytynyt koti. Ja niitä kasvatteja on jo aika paljon. Vois varmaan laskea jossain vaiheessa. Paljon on tietysti jäänyt Belvineenkin. http://www.siipirikko.net/belvine/kasvatus.html

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   11.11.09 14:46:47

Mun täytyy laitella noi Zavierin sivut äkkiä kuntoon että saatais uusia kavatteja taas myyntiin :D

veikka: rupee ihmeessä kasvattamaan ;)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   11.11.09 15:48:33

Onko toi hevosten sivu hyvä? (ylhäällä)

Eiköhän Spröden kasvattajanimeks tuu sit Spider ;D
esim. Nanda Spider ;D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   11.11.09 15:59:06

namusetä: Jees!

Muuten tuo on ihan hyvä, mutta tuo iiiiiisooooo kuva tuossa ensimmäisenä on liian massiivinen. Siihen ehdottomasti joko pienempi kuva tai kaikki kuvat samalla tavalla kuin loput kuvat tuolla on.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   11.11.09 20:31:22

onkos täällä ketään paikalla?

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 17:21:03

ääääää pitäs 5 uudelle konille tehrä sivut, sit muokata vanhoille ulkoasu, kirjottaa uusia tekstejä jne. Vois valvoo tulevan yön ku ei huomenna kouluunkaan tarvitse mennä.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 17:44:11

Joo, mun pitäs jaksaa koulua ja käydä lenkillä, mutta nyt on vähän sellanen olo, ettei mikään huvita :/.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 17:56:36

katos viivuska, Gethasta tuli hieno tyttö<3 http://www.kilkatus.net/sprode/getha.html

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 17:59:37

namusetä: Nätti ja vielä kimo <3 Kiva, että Even ja Andin väri jatkuu muutenkin kuin pelkästään Goldyn kautta.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 18:02:18

Haluaisko muuten joku freewebs/websin taitaja joskus neuvoa mulle miten sitä käytetään. Kun mä en saa siitä oikein selkeä ja pitäs laittaa heppojen muista sivuja sinne.

VIIMEISIÄ MAHDOLLISUUKSIA SAADA BELVINEN EVM-POLLEISTA VARSOJA!
Luultavasti lähtee kuoppaan viimeistään viikonloppuna. Ja viimeistään sitä seuraavana viikonloppuna on tulossa uutta porukkaa. Löysin nimittäin vihosta pari helmeä.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 18:06:45

no onneks kerkesin yhden kasvatin jo ottamaan ;D ja vielä niin ihanasta yhdistelmästä <3 Niinan ja Oton varsastaki pitäs tulla nätti, jos Hannalla on jokku kivat kuvat sille ;D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 18:08:24

Pitäs saada vielä noille kouluhepoillekin pari varsaa lisää, kun meinaa niillä olla alle 4 jälkeläistä..
Koulupollejen kasvattajat nyt hereille!

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 18:19:39

Mä katton Viivuska sit myöhemmin niit koulupolleja, kattoo ny miten noiden trakehnerejen ja oldenburgien kanssa pärjätää koulukentillä :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 18:21:14

Jos sä haluat niin voin pyöräyttää yhden varsan sua varten, vähän ehkä kisailla sillä ja sitten antaa sulle jos sen sitten myöhemmin uskallat ottaa. Muuten laitan sitten myyntiin jos susta ei mitään kuulu.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 18:32:07

Kyl se tietty sopii, katsotaan nyt miten alan pärjäämään koulukisojen kanssa :D

http://www.kilkatus.net/sprode/odellia.html Odellia Belvistä tuli ny valitettavasti ruunikko, vaikka suvussa onkin melekin kaikki rautiaita :D sovitaa et se on "musta lammas" :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 18:52:17

http://www.kilkatus.net/sprode/odilia.html
tulipas meidän kasvatista nättityttö <3

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 19:02:41

namusetä: Joo ei se mitään, en mäkään aina jaksa olla niin realistinen xD. Laitan molemmat talteen.

Joo, katokko Belvinestä jonkin kivan yhdistelmän, mulla muuten ihan sama mutta mielellään sellasista jolla on vähemmän jälkeläisiä jo valmiiksi. Esim. isäksi Niki.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 19:06:03

Ota muute otolle sit tuo Odilia kas taltee ;D

Niki x Affe?

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   12.11.09 19:09:00

Joo, otin molemmat :)

Juups. Onko sukupuolella väliä?

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 19:19:20

hmm.. mieluusti tietysti tamma, ku noi orit tuntuu ottavan vallan :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 19:22:52

Hihi Niina saa toisen varsansa ens kuun alussa :) hihi pakotin Hannan ottamaa varsan brandesta, ku niin halus puoliveristä yksityiseks ;D

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   12.11.09 19:55:28

Eli Viivuska ja namusetä tietävätkin Hauberhoffin, mutta muille myös pienenä esittelynä tallini:

Von Hauberhoff (entiseltä nimeltään Remhamn, sivut: hauberhoff.awardspace.info/index.html) on koulubrandeja kasvattava puoliveritalli Saksassa. Pidin tallia alkutaipaleen hiljaiselolla, samalla kun kisailin ahkerasti hevosillani, mutta nyt sijoituksia on vihdoin alkanut kertymään ja uskalsin aloittaa kasvatustoimintaakin. (:

Tällä hetkellä siis myynnissä 1-polviset oriit Fingerborg Hoff ja Sir Donnelton Hoff (tiedot kasvatussivulla: hauberhoff.awardspace.info/kasvatus.html).

Kannatan yhdistyksen puolesta, ehkä sen avulla ihmiset kiinnostuisivat brandenburgista hieman enemmän ja tajuaisivat sen olevan monipuolinen käyttöpolle siinä missä muutkin puoliveriset! Ja koulubrandeja olisi mukava saada tosiaan lisää, muuten oma hankkeeni kuihtuu kasaan.. : D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 20:02:24

Junity hommaa sit myös kenttäbrandeja eks jea ;D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.11.09 20:11:19

Faxoninkin hevoset alkavat pikkuhiljaa keräillä sijoituksia lajissaan (este tai koulu) varsin mukavasti, tällä hetkellä kolme kouluhevosta on jo saanut maksimit täyteen, neljällä on huimat 39 sijoitusta ja yhdellä 43 (:

Vieläkös siis Viivuskalla (tai miksei muillakin) olisi (mieluiten) kisattuja evm-hevosia jalostuskäyttöön? Borderline Trudy ja Ammelie etsivät koulupainoitteista herraa kumppanikseen ja lisäksi Jan-Lorenz olisi tarjolla jalostukseen, koulupainoitteinen hänkin. Voisin ottaa pari Janin varsaa itsellenikin, joten näytelkääs neitoja joille herra kelpaa (:

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.11.09 20:14:00

Vaikka en mie sit tiiä kannattaako mun edes mitää kysellä, kun ei minuu edes muisteta täällä :/

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.11.09 20:50:30

Niinpä niin, heti tuli hiljaista kun mie avaan suuni :D No ei kai.. sentään..

Mut mut, mitäs mieltä työ olette tammojen kisauksen ja varsottamisen suhteen - eli tarvitseeko sen olla realistista? Minulla on Faxonissa VARL käytössä eli astutuksesta menee oma aikansa kunnes varsa on kilpailuiässä. Ja mie tosiaan kaipaisin muutaman kisakumppanin lisää, kun alkaa nuo nykyiset pikkuhiljaa putoamaan listoilta pois :D

Mietin tässä vain, että onko sillä niin väliä vaikka esim. edellä mainittu Ammelie olisi astutettu joskus kesäkuun puolessa välissä, jolloin varsa olisi näihin aikoihin nelivuotias.

Tällöin myös saisin kyseiselle tammalle toisen jos kolmannenkin varsan "teetätettyä" tähän päivään mennessä, eli kasvatuspuuhat pääsisivät paljon paremmin alkuun (:

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.11.09 21:11:57

Tuire, ikäännytät varsan vaan nopeesti siihe 3-vuoteen josta eteenpäin VARL:illa :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.11.09 21:25:59

Juu, kyllähän mie yleensä noin teenkin, mutta kun VARLia ei saa sillä tavoin käyttää, niin mieluummin noudatan sitä ihan alusta asti (: Ja nyt kun mietin, niin mitä sillä on väliä miten mie hevosiani kilpailutan ja varsotan :D

Tiedä sitten olenko mie jotenkin outo, kun jossain määrin haluan realistisuutta. En esim. kisaa hevosilla ennen neljättä ikävuotta, mutta sitten taas varsoja kyllä teetän tammalla, joka on aktiivisessa kisäkäytössä :D

Mutta ihan miten vain, nyt on ensimmäiset astutukset laitettu huhtikuulle vaikka tallikin saanut alkunsa vasta toukokuun lopulla :D

---

Varmaan pitäisi tämä maililla hoitaa, mutta ollaan nyt "laiskoja" ja kysytään tässä.

Viivuska, olisiko mahdollista että Intoxication olisi astunut Borderline Trudyn 01.10.2009, jolloin varsa syntyisi 14.11.2009? Ja voisiko Sir Dominik Soren SD olla astunut Ammelien 30.09.2009, jolloin varsa syntyisi huomenna 13.11.2009? Molemmat varsat jäisivät Faxoniin kilpa- ja myöhemmin sitten siitoskäyttöön.

Lähettäjä: namusetä (poruk) 
Päivämäärä:   13.11.09 14:35:10

Ylöspäin ;D

hihi tulin just vanhuksille, aika outoo datata täl koneel, ku on nopeempi netti ja kupera näyttö :D

Lähettäjä: emilia. 
Päivämäärä:   13.11.09 15:07:22

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=597925&t=597925
((((::

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 17:16:36

Tuire: Astutukset käy, noita olisi sulle muutenkin ehdotullut :)! Ilmoittele sitten varsojen sivuja minulle mahd. pian.

Mulla VARL käytössä aloitan hevosten kisaamisen aikalailla siinä 1-3 vuoden iässä. En jaksa olla riian realistinen, koska on kokemusta siitä, että olen odottanut liian kauan ja sitten ei ole meinannut saada sijoituksia täyteen.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 17:36:17

namusetä: Tammasta tulee sitten Siren Belv ja syntyy 20.11.

Päivämäärä:   13.11.09 17:42:17

selvä homma :)

vois yöllä vähä laittaa spröden muita sivuja kuntoon, vois sit vasta sunnuntaina tehdä uusille hepoille sivut kun kotio pääsee.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 17:51:26

http://www.bobtarr.com/2007boyall/ha_05380.jpg
Eihän tolla ole jalkojen välissä mitään?

Päivämäärä:   13.11.09 17:53:20

Viivuska, ei ole :D

Saunomaan ->

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   13.11.09 18:31:02

Viivuska, mä voisin ottaa sulta viel yhen ori kasvatin jos ois mahdollista saada :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 18:35:01

Shandi: Joo, jos vaan suostut ottamaan Gabista
http://www.siipirikko.net/belvine/gabi.html kun kaikki hyljeksii sitä :/.

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   13.11.09 18:39:33

Mulla on jo Gabista varsa :P Mut jos siitä ja Nikistä sais varsan?

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 18:41:16

Ainiin joo, no sitten ei tartte. Miten ois sitten vaikka Birdie http://www.siipirikko.net/belvine/birdie.html

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   13.11.09 18:46:17

Joo Birdie käy hyvin

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 18:47:27

Jeps. Haluatko tamman vai orin? Käykö, että ois syntynyt jo vaikka 18.10 tms. että saadaan ns. tilaa nyt heti pian syntyville hepoille, kun Junity tilaili kans Birdiestä ja haluan edes jotain realistisuutta pitää yllä.

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   13.11.09 18:49:13

Orin voin ottaa ja 18.10 käy hyvin nii pääse kohta jo kisaamaanki.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 18:53:05

Nimiehdotuksia:
Swante, Syman, Sweyn, Silas, Sigeric, Sebastin, Satvet Belv

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   13.11.09 20:09:49

Viivuska: Hieno juttu, mie koitan tässä jossain välissä tehdä sivut noille(kin) varsoille ja ilmoittelen niistä sitten sinulle (:

Nyt saivat myös Dananiel Jill ja Marwin Way maksimit täyteen esteillä.

Yllä olevasta syystä kysynkin Viivuska sinulta taas orimusta :D Olisiko siis mahdollista, että Otilio F olisi astunut Dananiel Jillin 02.10.2009, jolloin varsa syntyisi noiden kahden muun perässä eli 15.11.2009? Tämäkin varsa jäisi Faxoniin kisa- ja myöhemmin siitoskäyttöön.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 20:13:52

Tuire: Joo käy, ilmoittele kans sitten sen sivuja kun ehdit. :)

Päivämäärä:   13.11.09 20:16:29

Otto on kuumaa seuraa näköjään ;D

vois vaikka aikansa kuluks kirjotella uusille hevosille luonnetta. Nii viivuska teen sen traksuvarsan sivut sit vasta sunnuntaina, ni ne voiki sit näyttää vähä fiksummilta :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 20:22:28

Otto on herkku <3

Mun pitää tulla sitten teiltä pyytelee mahd. varsoja kun en jaksa noista evm-polleista enää ittelle pyöräytellä varsoja. Otostakin vaan yksi varsa mulla, mutta on Oscar upee.

Mutta vielä herkumpi, Ruppe. Oon poikaa ennenkin hehkuttanut, mutta nyt varsinkin. 86 sijoitusta ja ikää 4.6. Ja mä niin vaan rakastan sen sukua. Rio ja Bixi molemmat Bronnin upeita kasvatteja. Ei taida Bronnista olla paljon aktiivisia kasvatteja enää jäljellä kuin noi. Ja tosiaan Bixi siinä samalla 103 sij. <3
Ja on Bellakin upee. Joo, hehkutan nyt vaan näitä koulupolleja. Niitä on vaan niin helppo hehkuttaa. xD

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 20:27:27

http://www.siipirikko.net/rownshock/erj/erj8.html
OSALLISTUKAA!

Päivämäärä:   13.11.09 20:34:42

Mä vaan tykkään meidän Niinasta<3 (sori sivut sotkuset) & toinen herkku on Roki<3

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 20:50:13

Sit kun saan tehtyä ne uudet evm-pollet niin Roki saa ehdottomasti tulla vierailemassa Belvinessa :)

Päivämäärä:   13.11.09 20:51:48

tottakai :) täytys vaa alkaa ny leiskanvaihdoksen jälkee aktiivisesti kilpailemaan ja lisäämään tuloksia sivuille :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 20:53:23

Joops. Mullakin ihan mukavasti sijoituksia lisäämättä tällä hetkellä. Ja joo, ne luonteetkin vois joskus hepoille kirjoittaa :/

Päivämäärä:   13.11.09 20:58:45

mä oon ainaki ottanu sen periaatteeks et mä kirjotan ihan itse kaikille luonteet :) ku kumminki mähän niistä hevosista kerron :D kyl mulle joku vkl tulee joku kirjotusvimma yhtäkkiä. Niinku oli sillonki ku kirjotin sun nyffille sen luonteen :D

Päivämäärä:   13.11.09 20:59:20

Nii ja rokille mä oon kirjottanu sukarin ja luonteen ihan omin käsin, ja oon tyytyväinen panostukseeni :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 21:03:03

Niin, mäkin haluaisin kirjoittaa luonteet hepoille, mutta sitten en saa lopetettua ja teksti vaan paisuu ja paisee ja sitten en ehdi kirjoittaa kun yhdelle hepalle luonteen vaikka samalla ois voinu kirjoittaa monelle.
Esimerkkinä Nico. Mutta mulla on kuitenkin tietty järjestys, että vanhimmasta päästä kirjoittelen niin ei ole mitään hätää. Ja sitten jos jollakin on jo jonkun toisen kirjoittama luonne, esim. sen takia, että oon saanut layoutpalkaksi sen niin muokkaan sitä itte pidemmäksi yms.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 21:03:20

paisee = paisuu xD

Päivämäärä:   13.11.09 21:05:51

No kyl mullaki vähä paisu toi rokin teksti :D prinssillekki oon muistaakseni kirjottanut kanssa, mutta se on vielä koneella. Toivottavasti roki menestyy laatiksissa noiden mun kirjoituksieni kanssa :) vois sit ku vie ylaan, ni vaikka kisata se 60 sijoitusta ni sais sit täydet kisapisteet (mun russi olis saanu YLA1 jos olisin merkinny kaikki kisat sivulle, vaikka ei siel tarte olla ku 60 ja siel oli sen verran-.- murr)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.11.09 21:10:32

Nojoo, en mäkään saanu Deralla parempaa YLA:n palkintoa kuin YLA3 vaikka kisoja on kauheesti, luonne mun mielestä suht. hyvä ja jälkeläiset ihan suht mukavasti menestynyt. Kai siinä sit vaan meni niin paljon pisteitä kuvissa, ettei voi parempaa toivoa. Mutta sitten taas Dera sai ERJ-II, ja siitä oon ylpee <3 :)

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   14.11.09 11:40:30

Syman Belv olis hyvä. Mä rupeen tekee noita sivuja

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 11:41:20

Shand.: Jeps :)

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   14.11.09 12:18:20

Oiskohan Manne liian raaka lempinimi tolle.. Tulee ekana mieleen nimestä, mut kuvitelmat pienestä söpöstä varsasta jotenki katoo samalla :D

Päivämäärä:   14.11.09 12:19:59

Shandi, tai symppis ;D

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   14.11.09 12:24:28

namusetä, kyl mä taidan ton symppiksen valita :D sopii paremmin

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 14:17:22

Hehee, Manne-setä ei ois ollu ehkä tolle niin sopiva xD.

Mutta ei nimi hevosta pahenna jos ei hevonen nimeä xD

Päivämäärä:   14.11.09 14:35:21

;D;D

äää mulla on tylsää :< mutsi ei suostu tilaa vielkää mulle sitä järkkärii verkkokaupasta :< MÄ PAKOTAN SEN VIEL TÄNÄÄ ;D mä en meinaa jaksa enää nähdä sellasia unia et mulla on se järkkäri jo :/

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 14:36:15

Mun pitäs alkaa kirjoittelemaan luonteita, kun nyt on aikaa. Ei vaan tuu ideoita.

Päivämäärä:   14.11.09 14:48:13

tee jostaki hevosesta oikein villi tapaus ;D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 14:51:14

Mulla on jo Oili tulossa sellaiseksi.
http://www.siipirikko.net/belvine/oili.html Kun siitä on kivasti jo kieltokuvakin. Mutta vois sille laittaa jonkun muunkin kaveriksi.

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   14.11.09 17:25:27

Munki pitäs kirjotella luonteita mut ei jaksais.. Tänäänki oon vaan piirtäny jotain arabia :D

Päivämäärä:   14.11.09 19:47:41

VIIVUSKA. tee mulle kuvagallerialle ulkoasu :/ mulla ei oo mitää ideoita, enkä ees tie millasta hakisin :D Tai onko sulla vapaita ulkoasuja?

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   14.11.09 23:07:08

http://i99.photobucket.com/albums/l320/riksunkuvat/muille/heiveroinen1.png
http://i99.photobucket.com/albums/l320/riksunkuvat/witt2.png
tollaset on vaapaana, voin kyllä uuttakin tehdä, jos vaan annat jotain esimerkkiulkoasuja, kuvia ja värejä.

Päivämäärä:   15.11.09 10:37:02

noku viivuska, mun on vaikee antaa ohjeita ku mä en tie millasen haluaisin :D sit vasta ku sellane tulee vastaa.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 12:48:48

hehhee, no ei ole kiire xD

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   15.11.09 13:47:42

Sakke kaipaa paria neitiä astuttavaksi ennen ku siirtyy viihreemmille laitumille ;)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   15.11.09 13:50:11

shandi, olis kyl yks estekopukka tarjottavaks, mut se ei oo kisannu yhtää vielä :/

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   15.11.09 13:54:20

millaset värit tulee mielee sanasta the end?

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   15.11.09 14:16:40

namusetä, ei se haittaa jos sillä vielä kisataan :D

ja tosta the endistä tulee just musta, punanen ja joku harmaa ensimmäisenä mieleen

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   15.11.09 14:26:51

Shandi, olisiko mahdollista että Sakke olisi astunut Carlieght Din 03.10.2009, jolloin varsa syntyisi huomenna 16.11.2009? Pienokainen jäisi Faxoniin kisa- ja myöhemmin jalostuskäyttöön.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 14:34:30

Tekis kyllä mieli ottaa Sakesta ittelle varsa, kun on mun tuontikin vielä.. Ei kellään ois tarjota jotain kivaa tammaa tuohon, kun en viitti omiani tuohon käyttää.

Herran jumala, mulla on hevosia kohta liikaa. :/

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   15.11.09 15:08:23

Viivuska, riittääkö jos ilmoittelen oriesi varsat tässä? Voin kyllä laittaa vielä sähköpostiisi, jos haluat.

Nikin tammavarsa on nimeltään Aubrianna Fox, Toxi sai orivarsan nimeltä Iz Niz Fox ja Oton tammavarsan nimeksi tuli Devona Fox.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 15:16:41

Tuire: Joo, riittää hyvin vaan tämä.

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   15.11.09 15:16:57

Tuire, joo käy :)

Viivuska, mä päivittelen yhen tamman kisakalenterin ja jos sille tulee noita sijoituksia paljonki nii vois olla mahollista saada sillä varsa, jos kiinnostaa. x

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 15:23:22

Shandi.: joo, kyllä tuollainen kelpaa, jos sillä on jonkin verran sijoituksia.

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   15.11.09 16:13:50

Viivuska, joo päivittelin. 50 kpl on nyt yhteensä

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.11.09 16:28:11

Shandi.: Ehdottomasti tuo tamma käy. Ääh, pitäskö mun nyt ottaa tuosta tamma varsa, eiköhän. Koska vois syntyä?

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   15.11.09 16:30:03

Viivuska, mulle on oikeestaan aika sama, mieluiten tän kuun puolella.

(teen uuden)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.