Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 00:59:01

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=554494&t=554494 - Edellinen

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   29.10.09 07:52:47

selma, eiköhän se sitten koneella piirrettyihin mene :) Mitä muuten sanotte, onko tuollaisella kuvalla mitään mahdollisuuksia pärjätä? Ja onko teidän mielestä väritetty parempi kuin ei väritetty?

:)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Myrte (/Riikka) 
Päivämäärä:   29.10.09 08:31:02

Decne, minusta väritetty näyttää paaljon kivemmalle :) Hei nytten mulla ja Open Canvasilla on alkanu synkata, paljon parempi kun GIMP ! ;>

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 12:52:47

Kyllä se väritetty on paljon eläväisempi kun mukana on tummuusasteitakin.

Vau, olin tänään jopa kokonaisen koulupäivän ajan oikeasti koulunpenkillä, pidinpä vielä puheenvuoronkin kännyköiden hyötypuolista! Superkiintoisaa.

Nyt websiä eteen ja tekstitaito laukkaamaan. Pitäis kai varmuuskopiotkin päivitellä, mä en luota enää tekniikkaan. Siihen tulokseen ollaan tultu.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 12:55:34

Tosin sitä ennen laitan nuudeleiksi! :---) Pojat tulee vasta kolmelta joten saan kokata ihan itselleni ja natustaa kerrankin sen kaksi kulhollista! Hähähähäää, itsekästä ajattelua!

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Myrte (/Riikka) 
Päivämäärä:   29.10.09 15:42:53

huhhun, olen värittänyt samaa piirrosta jo noin kaks + ½ tuntia ;ooo hiirikäsi ihan väsynyt ja vielä pitäisi värittää vaikka mitä kohtia ..

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 15:52:07

Rupesin juuri muistelemaan niitä onnen hetkiä kun 8 tuntia olin intensiivisesti tehnyt siihen mennessä hienointa piirrostani tietokoneella ja sitten tulivat vinukan automaattiset päivitykset ja veivät koko pskan mennessään. Silloin ei naurattanut

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 16:16:24

joo noita sattuu :D ja sillon ei oo varmaan yhtään väärin jos tietokone meinaa jo lentää seinään.

voi hitto :D kävin tänään tekee matikkakilpailun koetta, huh, hyvä että edes ymmärsin mitä siinä kysyttiin xD

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 16:16:40

Taiteilijaelämä on rankkaa.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 16:40:11

matikka on tosi hauskaa nimimerkillä pitkää matikkaa kakkosten kanssa uudelleen alusta..

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 16:42:57

Ah, mä tykkään kyllä matikasta ihan oikeasti <: Pitkä matikka olis tarkoitus keväällä kirjoittaa. Haastettahan siinä piisaa, mutta on se matikka vaan ihanaa : D Joo, olen omituinen ^^

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäshiro 
Päivämäärä:   29.10.09 16:43:53

Rispektiä teille, jotka selviätte kunnialla pitkän matikan kanssa - mulle jo lyhyt matikka tuottaa ihan tarpeeksi pään vaivaa :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 16:49:24

onneksi olen nelivuotinen ja matikka tarkotus sutaista 2011K :D tavoitteena päästä läpi.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 17:38:05

Minäkin nelivuotisena lukion kahlailen. Tai no meillä se on automaattisesti nelivuotinen, nopeammin voi koittaa läpäistä, mutta haastetta on. Mitäköhän mä tavoittelen matikasta.. en osaa sanoa, ehkä kuitenkin jonkin verran enemmän kun läpipääsyä, mutta katsotaan nyt miten käy : D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 20:37:08

nelivuotinen? :D miulla on jo kahessa vuodessa niin paljon kursseja, että pääsisin melkein niitten määrällä "läpi"
toki kirjotukset sitten eriasia..

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 20:39:29

Mä menen ilosesti kolmella vuodella, viimeisestä vuodesta tulossa näillä näkymin melkosen lepposa.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäSuvi.K 
Päivämäärä:   29.10.09 20:53:23

Mäki tuppailen tänne :) Antakaa mulle vinkkejä väritykseen:
http://i325.photobucket.com/albums/k397/suvi_k/piirrustukset/unski.jpg
En oikeen ossaa tehä kunnon ääriviivoja..

Ja jos jotain kiinnostaa niin tän rumiluksen saa viiä mukanansa jollekki kopukalle: http://i325.photobucket.com/albums/k397/suvi_k/arabitamma.jpg :))

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 20:54:55

Suvi.K >> aawww mikä hepo! saankosaankosaanko? :D

käytäkkö layereita?

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäSuvi.K 
Päivämäärä:   29.10.09 21:00:48

nica, Vie vaan. Varsan laitan omalle työhevossuokkivarsalle :D Siis mä oon niin ummikko ääliö etten ees tiiä mitä on tarkottaa layerit o.O Suttaan kerta vaan näitä :DDD

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 21:01:43

Suvi.K, ääriviivoihin en ekana kiinnittänyt huomiota, mutta lähinnä valoihin ja varjoihin. Reilumpi varjostus just vaikka vatsan alle ja jalkoväleihin tekis aika paljon, myöskin kiiltokohtien lisääminen. Muuta nyt en äkkiseltään osaa sanoa, mutta mallikuvat auttaa aina!
Tuo arabitamma oli kyllä tosi nätti! :-)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 21:03:23

Suvi.K >> layer on taso :) Sillä saa tavallaan asioita päällekkäin.. voi tehdä vaikka ääriviivat aluksi avuksi väritykseen ja ottaa ne sitten pois :))
en osaa selittää.
mitä ohjelmaa käytät?

thaanks :) Pääsen värittäämään, jee :D miulla on ollu tylsää, kun en oo ite jaksanu piirtää mitään mitä voisin värittää

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   29.10.09 21:04:13

Ros., mie en kiukunnu, mie ehdotin että saisitte kokeilla sitä hommaa.

Oon keskustellu Annun kanssa asiasta, saa nähdä saadaanko aikaan.
Tällä hetkellä yksi idea on se, että arvosteltujen hevosten omistajat ja me PKK:n osastolta saadaan sit kritisoida kaikki annetut arvioinnit.
Mulla vie aikaa tuo pentukakara, koulun viimeset kuukaudet ja yrityksen perustushommat, joten yllättäen nää PKK-hommat on viimesenä tärkeyslistalla. Ei hirveästi inspaa enää värkätä koko yhdistyksen kanssa kun kukaan ei ole tyytyväinen yhtään mihinkään.
(Tääkin ketju näköjään vois olla välillä "mollataan PKK:ta"-nimellä.)

Decne, tällä hetkellä uusittujen sääntöjen luonnoksessa on että käsin ja koneella piirretyt menis aina eri luokkaan, mitä vastaan mie olen (mieluiten näin että SAA järjestää erilliset mutta ei ole pakko). Noiden käsi+kone-yhdistelmällä tehtyjen kanssa omistaja saa tehdä päätöksen kumpaan otuksensa viskaa. Tuon sun kuvan laittaisin koneella piirrettyihin.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 21:11:53

fei on seonnut. Ihan varmasti on.. Ryhdyin cerpan kanssa RBSH-projektiin ja päädyin vieläpä kakkosomistajaksi Kettukankareeseen : D Hoh, mitäköhän mun piiretyille suunnitelmille nyt käy? Ainakin sen yhden kisaponin tahdon alle, heti kun Josefiina ehtii tammuskaisen minulle tuoda 8)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäSuvi.K 
Päivämäärä:   29.10.09 21:15:18

Kiitos Kia, nuo oli hyviä vinkkejä :)

nica, Ole hyvä vain. Gimp2 on mulla käytössä :)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 21:15:40

fei, jos unohdat meidät niin... niin... heitän sua muffinilla! :---)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 21:15:57

Lainaa:

Oon keskustellu Annun kanssa asiasta, saa nähdä saadaanko aikaan.
Tällä hetkellä yksi idea on se, että arvosteltujen hevosten omistajat ja me PKK:n osastolta saadaan sit kritisoida kaikki annetut arvioinnit.
Mulla vie aikaa tuo pentukakara, koulun viimeset kuukaudet ja yrityksen perustushommat, joten yllättäen nää PKK-hommat on viimesenä tärkeyslistalla. Ei hirveästi inspaa enää värkätä koko yhdistyksen kanssa kun kukaan ei ole tyytyväinen yhtään mihinkään.
(Tääkin ketju näköjään vois olla välillä "mollataan PKK:ta"-nimellä.)


Kaikilla meillä on kiireemme ja jos kiirettä on liikaa niin asioita voi yrittää delegoida niille, joilla sitä ei ole ja esimerkiksi niille valittelijoille, jotka haluaisivat asioihin muutoksia.

Ja jos ihmiset eivät ole tyytyväisiä, sille voi olla joku syy. Joskus valituksellakin on aihetta ja mielestäni on hyvä kertoa asiat julki ennemmin kuin pitää turpaansa kiinni ja kihistä kiukussa.

Miksette teettäisi vaikka jotain mielipidekyselyä siitä, mikä piirrettyjen harrastajia v1tuttaa? Ja yrittäisitte niellä palautteen ja purekella sen auki ja miettiä onkohan missään mitään korjaamisen aihetta.

Lupaan etten anna palautetta, mulla kun on niin väärät ideologiat.

Uskoisin että ylläpitäjien lisäksi muutkin ovat valmiita auttamaan asioiden hoidossa.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 21:20:10

Kia K., no en varmasti unohda, lupaan osallistua mun tulevalla tykkipiiretylläni jokaiseen Villamon tapahtumaan : D Tai siis.. ainakin niihin, joihin pikkuponilla pääsee (;

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 21:21:34

fei ei saa unohtaa Amberia :D Pientäpinkkiähirviötammaansa

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 21:22:34

nica, ei totisesti! Mä just hetki sitten kirjotin sille sukuselvityksen emän puolelta 8)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 21:28:45

fei, uskallan väittää, että lähemmäs jokaisesta tapahtumasta löytyy niille pikkuponeillekin tilaa kun lähden varmaan aika alkupään luokista sun muista. Kuinkas pikkusesta on kyse? :---)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 21:30:37

Kia K., mä en tarkalleen tiedä Josefiinan suunnitelmista, mutta Welsh B -merkkinen poni olis kyseessä. Että semmoinen pikkuinen : D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   29.10.09 21:31:04

Miksi minä ottaisin töihin jonkun joka ei ole tehnyt muuta kuin valittanut?
Jos asioihin haluaa oikeasti vaikuttaa, palaute pitää osata antaa asiallisestikin ja jostain olennaisesta asiastakin.
Kyselyistä ei tunnu olevan mitään hyötyä koska niihin ei kukaan ikinä vastaa mitään järkevää. (Muistelisin tehneeni kolme ketjua joiden keskustelu kuivui kasaan hyvin nopeasti.)
Pakkohan meidänkin on rajat johonkin vetää. Ikävä juttu jos joku sun kuva jää sen rajan toiselle puolen, tough luck. Käsittääkseni yhtäkään sun kuvaa ei ole hylätty läpipiirrettynä tms.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   29.10.09 21:33:56

Miä oon ainaki semmonen että jos joku asia v1tuttaa niin sitten kyllä sanon mitä sylki suuhun tuo. Ja tosiaan miksei saisi sitten antaa kritiikkiä? Kun esim. se että joku pyytää hevosesta/tallista/jostain muusta tekeleestään mielipidettä niin suurin osa kyllä etsii siitä varmasti eniten niitä huonoja puolia ja vaikka sen sanois kuin tylysti ni se on vaan "kritiikkiä josta ei piä suuttua". Miksei siis saisi antaa tätä kritiikkiä myös niille joiden kaiken järjen mukaan kuuluisi osata hommansa? Ja kuten sanoin: Itse en ole mukana PKK:n tuomaristossa juuri siksi että itse tiedän etten osaisi sitä hommaa.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   29.10.09 21:34:12

PKK:ssa on menty taas ihan liian vakavalle linjalle, pitäis saada palautettua sitä entistä leikkimielisyyttä takaisin.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 21:35:21

fei, no ainahan mukaan yks pikkuwelshi mahtuu. :---)

Joo pitäis kai taas mennä periaatteella "enemmän tekoja, vähemmän puhetta". Tosin piirrän mä tälläkin hetkellä jotain maisemaa, mutta en tiedä soveltuuko se Villikseen kuinka.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   29.10.09 21:37:51

Ros., kritiikkiä SAA antaa. Mun mielestä kritiikin voi vaan antaa myös jossain muussakin muodossa kuin valittamalla. Imho, myös sitä kritiikin vastaanottajaa pitää sen verran ajatella.
Esim. nää omituiset arvioinnit - oikeasti meille sitä mailia asiasta, ei niille muuten mitenkään voida tehdä mitään.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäSuvi.K 
Päivämäärä:   29.10.09 21:38:14

Jos joku haluaa niin mulle saa piirrellä taustoja johon istuttelisin noita piirrustuksiani sitten lopuksi =D Ite en oikeen maisemia osaa tehä.. Jotain tarha, laidun, maneesi tmv. mitä mieleen tulee :)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   29.10.09 21:42:10

Ja siitä kritisoimisesta ois varmaan enemmän hyötyä jos se kritiikki tulis pitäjille asti eikä jäis jonnekin ht.netin/mesen perukoille.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 21:43:06

Akeya:

No eihän täällä nyt porukka ole muuta kuin vähän kritisoinut yhtä uuden tuomarin tuomarointia. Minäkin kun annoin palautetta, tein sen mahdollisimman asiallisesti ja muistin kertoa myös positiiviset asiat ja teidän osalta tuli ylimielistä v1ttuilua, ettekä näytä vieläkään ymmärtävän että JOSSAIN VOISI EHKÄ OLLA PARANTAMISEN VARAA?!?! No ei kai sitä ole, jos sitä ei halua nähdä.

Riippuu vähän minkälainen kyselykin on ollut kyseessä. Tietynlaisiin vastaa mielummin kuin toisiin. Toisaalta, en tiedä kuka sitten jaksaa/haluaa palautetta antaa

"Pakkohan meidänkin on rajat johonkin vetää. Ikävä juttu jos joku sun kuva jää sen rajan toiselle puolen, tough luck. Käsittääkseni yhtäkään sun kuvaa ei ole hylätty läpipiirrettynä tms."

Ja kitiset muiden palautteesta kun oma ulosantisi on tätä tasoa. Se on minulle ihan yksi ja lysti mihin te vedätte rajanne, vetäkää vaikka rajanne siihen, että vain oma piirtämänne kuvat pääsevät KTK-I palkinnoille ja ihmetelkää sitten palautetta, jota ehkäpä saisitte.

Minulle se on yksi ja lysti kun en teidän kisoihinne enää tule. Jos haluan hyvää palautetta kuvistani, hankin sen muualta! :)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   29.10.09 21:44:07

Minen vaan ymmärrä miks just minä olen tässä hommas nyt silmätikku? Pari hommaa puol läpällä heittän. No aivan sama.. Ei piä olla nii herkkänahkanen ;)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 21:46:11

Lähettäjä: Akeya
Päivämäärä: 29.10.09 21:34:12

PKK:ssa on menty taas ihan liian vakavalle linjalle, pitäis saada palautettua sitä entistä leikkimielisyyttä takaisin.

-- Kuten teidän rajanvedot? Väitättekö, että rajojenveto teidän mielipiteiden ja muiden mielipiteiden (ja herranjumala, tyylien piirtää) kanssa lisää leikkimielisyyttä.

Ja tosiaan lähetin teille palautetta suoraan mailiin ja ei siitä tullut lasta eikä kakkaa!

http://www.kauhumieli.net/viivakoodeja/ilovepkk.html

Väitätkö, että lähestyn teitä v1ttumaiseen ja syyttävään sävyyn? Mielestäni palautteeni oli asiallinen, sisälsi risuja ja ruusuja.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   29.10.09 21:47:54

Juuri näin.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 21:50:42

tarviiko muuten joku täysiverisen rakennekuvaa? voin heittää ilmaiseksi, ei ole mistään kauneimmasta päästä mutta takaan, että sillä on ainakin neljä jalkaa ja häntä :)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 22:02:58

hän on tässä http://tinyurl.com/yfzxst9

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   29.10.09 22:04:54

Nyt kävin itsekin pohtiin samaa asiaa kuin Java. Ajattelen liikaa ja se vaikeuttaa elämääni tiedän sen.

Kun siis hevosen pitäs olla mahdollidimman realistinen, muttei kuiteskaan liian realistinen. Ja toinen mikä on päähäni jäänyt on se että PKK:ssa pärjää nykyään huonompikin kuva kuhan hevosella on isot ryntäät ja lyhyt selkä? Vai häh? Nojoo ehkä miä oon nyt vaan hiljaa kun näissä lääkehuuruissa ei oikeen ajatus pelaa nätisti :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 22:15:41

Hevosen pitäisi olla juuri sellainen kuin ylläpitäjät ja tuomarit kyseisenä arvosteluhetkenä tykkää. Asiastahan ei tietenkään lue PKK:n sivuilla. Sivuilla lukee vain kriteerit, jotka eivät nähtävästi päde arvostelussa :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 22:16:02

rotu ja tyyppikohtaisestihan niitä pitäisi vähän katsella, tottakai.
+ minusta on ainakin ihan turha huomautella arvosteluissa sellaisista asioista mistä ei ole varma/ei tiedä mitään, voihan sitä sitten keskittyä muihin asioihin, vaikka kehaista hevosen ryhdikkyyttä tai jtn.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 22:17:07

mut hei onhan koiratuomaritkin puolueellisia omille suosikeillee/ omalle suosikkirodulleen? :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 22:17:34

Taidanpa olla kyyninen valittaja mutta mielestäni pkk:n toiminta on yksi kokonainen paradoksi, jota ei voi muuta kuin miettiä ja ihmetellä

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 22:21:04

muthei siitähän on aina hyvä lähteä ylöspäin :D kurjaa jos ei ois mitään parannettavaa

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 22:22:15

nica: Niin minunkin mielestäni! :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 22:23:04

Joskus mietin, että olisko ne postimerkit sittenkin järkevämpi harrastusmuoto.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 22:23:41

hha :D Nitro Circus on huvittava: "Ollaan täällä jäätävän kylmässä, ulkona on -10 astetta"

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 22:24:19

Jep, tervetuloa Suomeen, tai siihen mitä sen pakkasista on enää jäljellä.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 22:27:31

Rupean harrastamaan Itämerellä jäänallejen kanssa keskitalvi-surffausta

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   29.10.09 22:36:08

jei, tää pääsee taas kisaamaan. aww. nyt jopa pikkusen isompiin luokkiin :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäVilma 
Päivämäärä:   29.10.09 22:36:36

Aivan upeita teidän piirtämät työt! :-) Jos sitä kokeilisi muistojen verestämiseksi tuhertaa jotain jos aikaa vain löytyy.

Lähinnä tällainen off- viesti, kun olen välillä seuraillut tätä viestiketjua ja ihaillut upeita piirroksia.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   29.10.09 22:37:15

Aina saa kuulkaa leidit perustaa kilpailevan / oman yhdistyksen, jos tahtoo ja joku asia ei miellytä. Kukaan ei varmaan pakota teitä PKK:ssa kisaamaan? ^-^

Olen minäkin siellä kokenut mielestäni vääryyttä, niin paljon etten jaksa edes koko laitoksesta enää välittää.

S kuulla PKK näyttelyissä mm. hevosen väristä, (skanneri haalisti värit) copyrightien paikoista ja ties mistä. Olen myös huomannut että melko "mielenkiintoiset" / "erikoiset" (kauniisti sanottuna) piirrokset on menneet usein ehdottomasti hienompien ja realistisempien, rotumääritelmän mukaisempien piirroksien edelle. Syytä en tiedä, kateellisuuttako? Ikärasismia? ("No tää nasseli on varmaan 12v aloitteleva piirtelijä, tää 20v kestää kyllä jos tää nassu nyt voittais". Mene ja tiedä :'D)

Akeyalle laitoin sähköpostia ja otti tuomariin yhteyttä, joka siis noista väreistä (kirjavuutta oli mahassa, joka oli näkyvissä kesken olleessa estekuvassa) ja copyrighteista lähti.
Lähetin tosin ihan itsekin palautetta heti tuomarille.

Se vaan kun jokaisella tuomarilla on oma maku ja näin, niin mielipiteet varmasti vaihtelevat :)

Lisäksi kummastelen sitä, että jos HIENOSSA piirroksessa hevosessa on YKSI virhe, se heitetään häntäpäähän vaikka edellä olevilla hevosilla on ties minkälaisia ja mielenkiintoisimpia rakennevirheitä O_o

Palautetta kannattaisikin lähettää suoraan TUOMAREILLE, eikä järjestön ylläpitäjälle.

Asiallista postia sinne päin, niin ehkä se menee perille, ehkä ei.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 22:43:16

Aina saa kuulkaa leidit perustaa kilpailevan / oman yhdistyksen, jos tahtoo ja joku asia ei miellytä. Kukaan ei varmaan pakota teitä PKK:ssa kisaamaan? ^-^

--Lopetin kisaamisen ja perustan kyllä yhdistyksen kun ensimmäisetkin projektit saisin valmiiksi :D

Komppaan Shavoa ehdottomasti

Lähetin yhdelle tuomarille joskus palautetta ja muistaakseni meillä oli ihan antoisat ja positiiviset pohdinnat tästä kuolemanvakavasta kysymyksestä! :)

Itseäni myös ärsytti, jos kuvasta sai hyvää palautetta mutta huonoilla/epäolennaisilla perusteilla. Onko sitä kokonaiskuvaa nyt niin vaikea nähdä vai tuleeko sanallisessa palautteessa vain ne kärjistetyt nippelihuomiot helpommin esille.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   29.10.09 22:43:59

Niin ja muuten, Java, rakastan piirroksiasi, minusta ne ovat upeita! :)
Muutamasta piirroksestasi (mm. Lustigin kuvasta piirtämäsi russponi ja täällä ensimmäisen linkittämäsi welsh) olen itsekin miettinyt, että onkohan läpipiirretty.
Olen kyllä nähnyt tutoriaalejasi, jonka jälkeen uskoin, että olet itse piiränyt ne vaihe vaiheelta etkä ole läpipiirtänyt kuviasi. Olen aivan vihreä kateudesta, osaat piirtää koneella älyttömän hienosti! :D

Minulle on usein maalauskursseilla sanottu, että "jos tahdot näköiskuvan, ota valkuva, maalaus on maalaus". Tietokoneella (ja miksei piirtäenkin, näitäkin olen nähnyt!) saa hyvinkin aidon näköisiä, realistisia kuvia.

Minusta piirtämisestä menee idea, jos piirrokseen ei laita jotakin omaa, vaan piirtää suoraan mallista. Jokainen tekee toki tyylillään, ja tiedän henkilöitä, jotka haluavat JUURI TASAN TARKKAAN aidon näköisiä kuvia :)
Jokainen siis tyylillään.

Itsekin tosin olen ns. "kopioinut" (tai pikemminkin yrittänyt..) lyijykynällä + värikynillä piirtäen hevosia, koska niin sitä oppii piirtämään hevosia, niiden lihaksia jne.

Mutta se siitä, jokainen tehköön mitä haluaa, älkää ottako tätä harrastusta niin vakavasti :)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   29.10.09 22:52:22

Ja jos PKK tahtoo nämä millintarkkaan kopiot tmv kuvat pois, miksei sitä lue säännöissä, vai lukeeko? En ole niitä lukenut, myönnetään! ;D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 23:13:27

Ensimmäiset paremmat hevoskuvani koneella piirrettynä eivät ole mitään parhaimmistoani. Ne eivät ole omaperäisiä millään mittaa. Silloin harjoittelin mallikuvasta tietokoneella piirtämistä ja se tuotti tulosta! Nykyään pystyn piirtämään tietokoneella paljon luovempia tuotoksia, eikä itse tekniikkaräpellys ole minulle enää tärkeintä.

Nämä kuvat, kuten Shavonkin mainitsema Lustig ja se yksi welsh poni ovat juuri näitä vanhoja kuvia, jotka eivät edusta yksin piirroksiani, ne ovat tosiaan vanhoja :D

http://s159.photobucket.com/albums/t125/viivakoodeja/Hevospiirrokset/

Tuolta jos katsotte kansioita niin löydätte varmasti parempia ja omalaatuisempiakin kuvia ja muitakin kuin kaviokkaita :)

Olen perfektionisti ja rakastan teknistä piirtämistä. Pidän tarkasta lyijykynäpiirtämisestä jne rakennerunkkaamisesta. Mutta pidän myös vapaasta piirtämisestä, täysin abstrakstista maalaamisesta ja persoonallisten kuvien tekemisestä. En vain voi mitään sille, että piirtäessäni haluan tehdä hevosesta mahdollisimman aidon näköisen. Muuttelen hevosten värejä, ominaisuuksia, rakenteita, taustoja jne mutta tahdon niiden näyttävän aidoilta TAI sitten piirrän hevosia karikatyyreinä.

En ole valmis muuttamaan taipumuksia kahden PKK:n ylläpitäjän vuoksi, enkä kyllä kenenkään muunkaan vuoksi! Tämä on Minun kädenjälkeäni, muilla on sitten toisenlaisia töitä. Ja se, että piirrän kuten piirrän ei todellakaan tarkoita, että vaadin muita piirtämään samalla tavalla kuin minä. Rakastan esimerkiksi näissä töpöissä esitettyjä kuvia ja tykkään muiden töistä todella paljon. En ymmärrä miksi Jotkut eivät sitten voi olla yhtä suvaitsevaisia. Etenkin kun yritän muistaa noita välivaiheita kuvistani tallentaa.

Miksi muilta ei vaadita välivaiheiden tallentamisia? Kyllä hienoja rakenteita, kuin suoraa valokuvasta näkee monella piirtäjällä!

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 23:20:58

Esim tämän tilaustyön : http://tinyurl.com/yhepek9

mallikuvana oli: http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1174376.jpg

tutoriaali: http://s159.photobucket.com/albums/t125/viivakoodeja/Tutoriaalit/Tutoriaali%2016/

Miksi perus rakennekuvan pitäisi olla jotenkin supertaiteellinen ja mielikuvituksellinen. Rupeanko vääntämään joulupukkeja ja yksisarvisia kuvien taustalle :D Ei mielestäni muidenkaan rakennekuvat nyt niin erikoisen mielenkiintoisia loppujen lopuksi ole.. :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 23:26:55

Javan linkittämässä palautteenvaihtopätkässä PKKlainen suoraan sanoi, että aloittelijoita halutaan kannustaa piirtämään. Eikö tämä yhdistettynä siihen, mistä Java alunperin lähti keskustelua herättämään saa muissakin aikaan sen mielikuvan, että selkeästi aloittelijan piirtämät kuvat sijoittuvat paremmin kuin nämä realistisemmat? Lisäksi PKKlainen sanoo selkeästi, että tuomareille on annettu ohje "omaperäisyys on pop". Eli Java voisi ihan hyvin lähteä karikatyyreillään liikenteeseen ja _ohjeiden_ mukaan niiden pitäisi pärjätä hyvin? Huaaah.. Ei se nyt varmaan ihan näin mene, mutta vähän kenkku maku tästä jää.

Itse en ole PKK:n alaisia kisannut (enkä vertailun vuoksi myöskään NJ:n), joten omakohtaista kokemusta minulla ei ole. Tahdoin vain tuoda ilmi sen, millaisen käsityksen PKK:n vastauksista sai.

Eikö piirtämisen ideana sinänsä kuitenkin ole mahdollisimman realistisen kuvan toteuttaminen - ainakin tällaiseen käyttöön? Tämähän nyt ei sinänsä automaattisesti tarkoita millikopioimista, muttei sitä tietääkseni kielläkään. Miksi tarkat kopioinnit pitäisi saada pois PKK:n alaisista näyttelyistä? Okei, niitä voi luulla päällesutatuiksi, mutta eikö tarkka kopiointikin ole aikas vaikeaa ja näin siinä onnistunut taitava piirtäjä? Tietysti on haasteellista piirtää realistinen hevonen myöskin ilman mallia, mutta siihen nyt ei ainakaan aloittelija, jolla ei ole harjaantunutta silmää hevosen rakenteesta tms., ainakaan pysty.

Joo'o, nyt riittää fein avautuminen, kun ei varsinaisesti itsellä ole mitään tekemistä asian kanssa. Pitipä nyt tunkea lusikka soppaan, kun kaikki muutkin niin tekivät. :p

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 23:29:04

Monta lusikkaa samassa sopassa on parempi kuin yksi kultainen takaluukussa :D

Kiitos että jaatte ajatuksianne, etten ole ainoa :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   29.10.09 23:30:48

Java, en mä tykkää jemmassa niitä pitää 8)

Joo ei mutta nyt tää menee nukkumaaaaan. Yöt piirtäjille ^^

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   29.10.09 23:33:31

Mä haluan kyllä kokea PKK:n itse. Odottakaapa vaan kun tulen Villisläisteni kanssa... mohahahaha siitä on hauskuus kaukana sitten!

Welshintäyteiset öitämöiset feille! Mä kuukkeloin täällä taas vähintään puoli yhteen.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   29.10.09 23:37:53

:D

Öitä, kamppailen yhä esseeni kanssa.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   30.10.09 12:53:31

"Olen perfektionisti ja rakastan teknistä piirtämistä. Pidän tarkasta lyijykynäpiirtämisestä jne rakennerunkkaamisesta."
Minusta siinä ei ole mitään vikaa, että joku rakastaa teknistä piirtämistä ja haluaa piirtää niin hyvin kun vain osaa :)

Miksei sitäkin pitäisi kannustaa..? Pitäisiköhän alkaa piirtää hevoset surrealistisella taidetyylillä, että saisi paremmat pisteet? ;D

PKK on tosiaan vähän omalaatuinen laitos ja ymmärrän kyllä, että jokainen tuomari tykkää erilaisista piirroksista, mutta kyllä ymmärrän ihan 110% miksi Java tuntee kokevansa vääryyttä! :P

(Ps. Java, toi sun musta suomenhevonen on iiiihan älyttömän suloinen 8))

Niin, ja mun torinhevosesta sanottiin mm. "raskas rakenteinen, raskas pää ja plaa plaa". Tuomari ei tainnu tietää rodusta helkkarin pöläystä, koska torinhevosiahan on ihan raskasrakenteisia ja sitten on tikkujalkaisia, koska osaa rodusta on kevennetty raskaalla kädellä...
Jos rotu on vähän tuntemattomampi, olisi mukavaa jos tuomari viitsisi vähän perehtyä rotuun ennenkun katsoo hevosmaailma.netistä yhden ainoan kuvan jonka kanssa katsoo että joo, tää piirretty rotulainen on ihan vääränlainen. Kärjistettynä siis :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   30.10.09 13:20:33

Shavo, siihenhän se vaan taitaa väkisinkin mennä, kun harvinaisia rotuja suositaan yhä enenevässä määrin. Mistä tuomarit nyt saisivat kunnon käsityksen niistä roduista, ne kun todella ovat harvinaisia : D Ja sitten jos miettii vaikka RBSH:a, millä pohjalla tällaista risteytettyä hevosta on mahdollista näyttelyissä arvostella? Hevosrodulle ei löydy IRL-maailmasta vastinetta, lisäksi ko rodun edustaja voi polveutua vaikka miten eri näköisistä hevosista. Miten siis voidaan sanoa, että hevonen ei näytä tai näyttää Russian based sport horsesilta?

On se elämä vaikeaa : D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Myrte 
Päivämäärä:   30.10.09 13:35:43

apua kehtaankoha tätä elukkaa tänne tunkee, mutta älkää naurako.. ::D Alkuun ihan omat kommentit; ratsastaja aika kökkö, varjostuksia sais olla enemmän ja hännässäkin parannettavaa, mutta menettelee 8) psst 3 väritys OpenCanvasilla ikinä, sen piikkiin ! x'>

sanokaa omat kommenttinne .. ?

Itse kuva

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   30.10.09 13:45:25

Myrte, jotenkin hurjan hellyyttävä kuva <: rakenne ei ole ihan kohdallaan, mutta toisinaan tällaisissa kuvissa tunnelma ratkaisee (:

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   30.10.09 13:53:41

feirath, totta. Mutta torinhevonen nyt ei ole edes kauhean harvinainen IRL. Esimerkiksi sukuposti.netin galleriasta kun kattoo muutamaa torinhevosta, voi huomata, että rodusta löytyy sekä niitä massavia että tikkujalkaisia hevosia, riippuen onko torinhevonen puhdas (TUNH = universaali, vanhatyyppi) vai risteytys. (TRPSH = uusi, kevennetty tyyppi)

Esimerkkejä:
1 (trak - torinh)
2 (torinh - torinh, mutta ie. xx)
3 (trak- torinh, oma hevonen oli jotakuinkin tätä luokkaa)
4 (torinh- torinh) 5 pv-torinh
6 trak-torinh

Ja vielä Tori Studin sivuilta muutama kuva: uno, siitosorit historiasta nykypäivään ja vielä vanha tyyppi, jota puhdasrotuinen tammani esitti :)

Siis ihan jo kun sukuposti.netistä / googlesta kattois vähän rodun kuvia, voisi huomata, että tyypit vaihtelee PALJON :D

Mutta argh, tämä nyt kauheaa offtopic vuodatusta, antaapi olla :DD

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   30.10.09 14:02:52

Shavo, jep, toki löytyy. Ongelma onkin siinä, että kuinka moni jaksaa alkaa metsästää näitä kuvia, sillä luokat useinmiten avoimet monelle rodulle. Totta kai kunnon tuomari tämän tekisi ja perehtyisi asiaan, mutta mutta.. paras tapa ongelman korjaamiseksi ja vääryyden välttämiseksi on kai ryhtyä itse tuomaroimaan : D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   30.10.09 14:28:10

Vuodattakaa vaan, mun mielestä näitä on mielenkiintoista lueskella!

Myrte, suloinen kuva! On niitä kuule katastrofaalisempiakin kuvia nähty toimittamassa kolmannen värityksen virkaa. ;--)

Maisematuherrus jatkukoon.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   30.10.09 14:37:11

Ihana tuo Javan täykkäri rakenne<3 Rojetktiini olen kyllä entistä laukkaratsua suunnitellut poppoon jatkoksi, sivuja yms. ei siis ole vielä. Olisi kyllä aika namu :) Mutta voin toki tulla kyselemään josko olisi vielä vapaana kunhan sivut saan joskus väkerrettyä...

Nyt on kuulkaas tallini saanut jo nimekseen "Saniainen". Vanhan tallini jäänteistä syntynyt. Mitäs mieltä olette?

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   30.10.09 14:42:23

+ heittäkääs kommenttia ulkoasun raakaversiosta. Jos kuva ei näy niin päivittäkää sivu.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   30.10.09 14:42:48

Tää on nyt rumaa mutta: X sinne vaan kaik piirtotaitoiset koittaan ;)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   30.10.09 14:47:14

"Lähettäjä: feiarth
Päivämäärä: 30.10.09 14:02:52

Shavo, jep, toki löytyy. Ongelma onkin siinä, että kuinka moni jaksaa alkaa metsästää näitä kuvia, sillä luokat useinmiten avoimet monelle rodulle. Totta kai kunnon tuomari tämän tekisi ja perehtyisi asiaan, mutta mutta.. paras tapa ongelman korjaamiseksi ja vääryyden välttämiseksi on kai ryhtyä itse tuomaroimaan : D
"

Jos minä olisin tuomari, ja joutuisin arvioimaan rotua jota en tunne, käyttäisin kyllä 5-10 minuuttia tutustuakseni edes hieman rotuun, ennenkuin alan marmattamaan jotain omaa soopaa rodusta :'DD

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   30.10.09 14:53:44

Shavo, aivan ja tän takia mä suosittelenkin että sä haet itsesi tuomariksi (; Nimittäin eikö kokemus osoita, että kaikki tuomarit ei tutustu rotuun ennakkoon - eikös se ollut vähänniinkun tän keskustelun pointti? (;

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   30.10.09 14:56:55

Cäpä: Tosi nätti toi hevonen, ihanan rauhallinen ja lämmin ilme silmässä. Nuo vaahteranlehdet tosi nättejä vaikka alkuun katoinki että mitä hiton hampunlehtiä soot tonne tunkenu :D Omaa silmää tosin miellyttäs ehkä enemmän jos nuo lehdet tulis vähän selkeemmin tuon kuvankin päälle, mutta muuten on omaa silmään miellyttävä, sopivan yksinkertainen tuotos.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   30.10.09 14:57:58

feiarth, haluaisin kyllä ryhtyä tuomariksi, mutten tunne edes normaalimpia rakennevikoja, joten enpä usko että minä olisin sen parempi tuomari. Harjavarpaisuuden tunnen korkeintaan jos näen hevosen edestä :P
Eli olisinko minä sitten sen parempi tuomari, kuin jotkut nykyiset...?

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   30.10.09 15:00:50

Mä voisin joskus hamaassa tulevaisuudessa koittaa pyrkiä tuomariksi ja sitten saada kunnon viha-annokset niskaan kun porukka ei olekaan kovin tyytyväistä palautteeseeni. :---D

Ei mutta ihan tosissaan, sitä voisi harkita kenties sitten joskus kun on enemmän aikaa ja kiinnostusta ja pitää päästä toteamaan, että itse tekee aina (tietenkin) kaiken paljon paremmin.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   30.10.09 17:10:26

Mielestäni PKK:n tuomarointia voisi ihan utopisesti ajatellen parantaa antamalla edes jotain ohjenuoria siitä, miten kuvat arvostellaan.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   30.10.09 20:30:09

Java, eikö se riitänytkään ohjeeksi, että kuvissa "omaperäisyys on pop"? (; Ei mutta oikeasti, joku semmonen "valmennuskurssi" olis ihan kiva. Vaikka vähän pidempikin ja silleen, että pitäis useampia kuvia eri rotuisista arvioida, vielä jotain sellaisia kuvia, jotka PKK:n tai miksei siis myös NJ:n tuomarit on katsoneet läpi ja tietävät suurinpiirtein mitä vikoja kuvista pitää löytää.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   31.10.09 15:48:23

goood morning :) tai no joo eihän se ehkä ihan aamu enää oo, mutta kuitenkin.

mitäs teidän päiviin?

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Myrte VRL-10167 
Päivämäärä:   31.10.09 18:32:04

try to be welsh


Mitäs tuumatte? se oli sitten se neljäs väritys.. :) Aika läskipunkero tuosta tuli, onko welsh a vai welsh b? Ja rakenteesta tulee kyllä sanomista, mutta antakaa tulla vaan !

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   31.10.09 18:44:30

Myrte - Sinulla on hauska, omaperäinen tyyli. Pää on liian pieni ja liian pulleahko vatsa yms.

Nyt tuli inspis piirtää; alkoi eräs todella taitava piirtäjä ketuttamaan ja nyt on ihan pakko koittaa parastaan. Alemmuuskompleksiko? Ei toki.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Rinsessa 
Päivämäärä:   31.10.09 19:02:16

Voivoi, itse haluaisin piirrettyihin bittiponeihin liittyä, mutta kauheesti risuja tiellä ... :(

Siispä, myytävänä tällainen ponski:

Rakennekuva
Pääkuva

Java muuten, miltä rakennekuva nyt näyttää, kun lisäsi varjoja ja valoja? :)

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   31.10.09 19:50:32

Rinsessa, heti parempi :)

Mun pimeä metallimieli keveni kovasti tänään, rallatellut RHCP:sia koko päivän :--D np: Make You Feel Better...

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   31.10.09 19:59:21

v1tun äidinkieli prkl. nyt on viikonloppu ja pitäis saada olla vapaalla eikä ajatella kouluasioita :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Myrte VRL-10167 
Päivämäärä:   1.11.09 15:52:42

cäpä >> joo siitä tuli hirmu läskipallukka:::D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   1.11.09 15:54:32

Hirvee hinku tehä jotain, piirtää tai jtn, mutta en keksi mitä :D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   1.11.09 17:08:00

Huh, oon ahkeroinut Kettiksen kanssa ja nyt se meni vielä leiskanvaihtotauolle, kun kävi ilmi että edellinen kakkosomistaja oli kopioinut css-tiedoston suoraan joskus pari vuotta sitten lopettaneelta tallilta : D

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjä: Myrte 
Päivämäärä:   2.11.09 14:32:46

Onpas täällä ollut nytten hiljaista ;ooo tekis mieli värittää jotaii-i-iin. Onneks wilberi suostu tekeen pihlikselle ulkkaa, jees;><3

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   2.11.09 20:45:44

Huhuu kuolevaiset!

Otsikkoräpeltely kosahti fontittomuuteen, joten tyrkkäsin hooteenettiläiset asialle.

Pitäis äikän aineisiin vissiin vilkuilla, mut.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   2.11.09 21:37:17

Ei jeesus, tapan itseni tän matikan todnäk ja tilastokurssin kanssa. Olevinaan niin helppo että koulutettu apinakin osaisi mutta kun katsot tehtävän vastauksen niin huomaat että sinua on pissitetty silmään. Every time.

HAJOTTAVAA

En kykene piirtämään/tekemään mitään Hetukan eteen, karmea ollut tämä jakson alku, kohta PITÄISI hellittää vähän

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   2.11.09 21:52:48

Vasemmassa käsivarressani on jännetupentulehdus, joka on EHKÄ hellittänyt siitä mitä @!#$ä se oli vielä eilisiltana, yön yli ja tänä aamuna. Ehkä. Sitä se on kun hakee poikkiksen kanssa tämän isän perheelle halkoja metsästä ihan ilosena, pinoaa niitä peräkärryyn ja taas latoo kellariin ja sama rumba uusiksi. Sitten tajuaa, että voimakkaat robotinomaiset mekaaniset liikkeet eivät tehneetkään niin hyvää kropalle. Lihakset muutenkin jumissa uh. Ja kun eivät ole mitään keveitä risuja vaan kunnon pölkkyjä joilla voisin halkaista vaikka koko vasemman raajani irti kivuttomamman illan toivossa.

Ei helkkari huomenna olis koulutunti, tajusin just! Eihän tällä kädellä vedellä herkemmänkään kopun ohjista.

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   2.11.09 21:57:00

aww. mie odottelen innolla kisoja.. yhet treenit vielä ja sit pääsee pomppiin esteitä. miut tuntien aikaa lähetään ratsastaa (kaikki tai ei mitään!)
phaaa yhissäkin kisoissa olisin voittanut molemmat luokat, mutta puomi tuli alas :D

Vältin tänään aerobicin (kirjotetaanko tällee?) kun oli harkat hahhah niille jotka joutu sitä vetämään :D
muutenkin selkälihakset niin kipeenä, että kun painaa päätä alas ni vetää jo selästä..

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   2.11.09 22:27:50

Kävin pelaamassa iskän avovaimon kanssa sulkkista ja huh.. on paikat kipeät : D Kunnon matsia otettiin ja juoksutettiin toisiamme ihan urakalla. Hahhah. Mut oli hurjan kivaa ^^

Poikaystävä edelleen kipeänä ja veksissä (intin sairastuvalla siis), tänään se oli käynyt keuhkokuvissa ja jotain tulehdusta sillä on. Muita possun oireita ei kuitenkaan oo, joten sitä se ei sit taida olla. Kuumeillut jo toista viikkoa. E o kivaa ):

Voi voi. Huh. Väsyttää.

Java, todennäkösyys ja tilastot on vähän tappoa. Niitä ei kannata tehdä kirjotuksissakaan koskaan, ellei oo satavarma että osaa ne. Kuulemma tosi usein joku jekku mukana ):

  Re: Piirretyt bittiponit part 6

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   3.11.09 16:42:26

Näh, projekti edistyy, mutta inspis on kadoksissa. Leiskanteko taidot ja etenkin piirtotaidot hukassa...
Haluaisin vain hoitaahoitaa, enkä tiedä jaksanko sittenkään omaa tallia pitää?

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.