Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 144

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   11.10.09 00:11:28

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=513856&t=513856

Ja raviponitietäjät muistavat vastailla edellisen topan lopussa esittämääni kysymykseen. :)

Sainpas aloittaa pitkästä aikaa. Kannattaa valvoa myöhään. :D

Re: Ravikeskustelu 144

Lähettäjä: Varjeltu 
Päivämäärä:   11.10.09 00:54:06

Onko muuten enää toiminnassa ravihevosten laatuarvostelua? Viimeisin päivitys sivuilla oli joskus vuoden 2008 alusta.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   11.10.09 10:15:49

RAVEJA 14.10, 16.10 ja 18.10 + VRER poniravit 23.10. joissa ajetaan A-ponimestaruuslähtö! :)

Varjeltu, ravihevoslaatista on jo kolme kertaa "pistetty pystyyn", on ollut yksitilaisuus jossa joka rupuhevonen sai I- palkinnon.
Mutta vastaus: ei ole vissiin kenenkään tehtävälistalla.

Päivämäärä:   11.10.09 10:16:58

Ja sitte se unohtu! >_< Narrilaivan kasvattien omistajat: onko täällä jotain virheitä? Mm. Fiaskon sivujen osoite uupuu multa ja en aina oikein tiedä oonko myyny kasvattejani vai en.. :'D

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   11.10.09 10:30:14

Shavo >
03.02.08 t Narrilaivan Lohduton Getti Kajsa SWE enn. 3.24,4a, vs. 25ve Luned
Lohdun ennätyst ja vs ainakin on parantunut, mutta se ei liene niin hirveän tärkeätä?
Ja sit semmonen että jommallakummalla on tullut näköjään virhe syntymäajan kanssa, kun miulla lukee syntymäaikana 03.08.2008.

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   11.10.09 10:33:28

Shavo, Penni (Näpen) siirtyy pian geolta, mutta lähettelen sitten sulle uusia sivuja :) Voi olla, että sillä on jo tarpeelliset sertit Finest Foal -arvonimeen.. Katselen jossain vaiheessa.

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   11.10.09 10:36:40

TK, meillä on vaihteleva ikääntyminen. Ennen oli 3kk=1v, sit oli jotain 2kk=1v ja nyt on vaa jotain epämäärästä että ikä vaihtuu sit ku miun mielestä on hyvä aika :D

Hessi, en miekään oikeen tiedä ponisuvuista. Mut joo, SB Kinjistä sen verran, että isänisä Orisinal on ehkä eka Tierran poni, joka miulle tulee mieleen, ja on varmaan yksi näistä ns. paremmista oreista. ST Cacsoismuisto ja Lumipallokin on Tierran poneja, joten kannattaa Tierraa piinata :D Emästä en nyt ainakaan äkkiseltään osaa sanoa mitään kummempaa.

Varjeltu, laatiksia on pyöritelty tässä aina välillä, mutta ei niitä ole miun nähdäkseni niin suuresti kaivattu, että kukaan olisi intoutunut pykäämään niitä uusiksi pystyyn.

Shavo, Narrilaivan Nokipoika, Noitarumpu, Fool's Nekhbet, Tronarvinge NRL. Eli suomeksi siis vaskikellot -> einherji.

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   11.10.09 10:39:32

Oon käyttäny vuoden 2008 alusta reaali-ikääntymistä kaikilla virtuaaliponeillani. Hyvin toimii :)

Päivämäärä:   11.10.09 10:52:44

Kride, korjattu. Mulla oli väärin. (Kaisankii sivuilla oli 3.8 :D)

Fanny, selvä :) Kattelin että tamma oli ollu BIS1 näyttelyissä, onnittelut omistajalle! ;)
Mitäs muuten Portloville kuuluu? :3

Simo, joo joo korjaillaan : DD

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   11.10.09 11:06:16

Shavo, tarkistin, että kyllä pitäis Pennillä olla kaikki tarpeelliset sertit FF-arvonimeen. Possunkin osalta lähetin arvonimihakemuksen (PP MVA) varmaan melkein pari kk sitten, mutta listoille sitä ei ole vielä päivitetty. Mulla on ollut sille jo kauan rakennekuva, mutta halusin napata ensin tuon PP MVA:n, kun siihen on tarpeelliset sertit jo ;) Siksi junnataan samassa pisteessä, sivut luultavasti muokkaantuu sen rakennekuvan myötä.

Possu on starttaillut tänä vuonna lähinnä arvokisoissa (menestystäkin tullut), seuraava tavoite B-ponimestaruus. Se on saanut nyt syksyn aikana pari jälkeläistä, luultavasti astuu ainakin yhden Ruutilan oman tamman vielä, mutta keskitytään sitten talvella kilpailemiseen taas :) Ensi vuoden puolella tarkoitus tarjota sitä järjestelmällisemmin jalostukseen.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   11.10.09 13:57:55

Hesssi // ite tykkään tuon suvusta... Tasainen kaikin puolin, vaikkakin emän vanhempien linkit ei toimi. Ajat hyviä, virtuaalimaailmassa ne tietenkin voisi olla parempia mutta itse olen tyytyväinen. :)

Päivämäärä:   11.10.09 14:14:29

Menee hermot näiden bottien kanssa...

Päivämäärä:   11.10.09 14:15:30

Shavo: Narrilaivan Elena puuttuu listoilta, en itse ainakaan tammaa sieltä löytäny. :)

Tierra: Jeps. Entä onko kovin yleinen suku (= monella ponilla samoja nimiä suvuissaan)?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   11.10.09 14:32:19

Mjaah.. Emän puolelta harvinainen, mutta isän puolelta turhankin yleinen ehkä jonkun mielestä. Orisinal ja Lumipallo on tosi monen ponin suvussa, minua se ei haittaa mutta joitain muita kylläkin :)

Lähettäjä: Pokeri 
Päivämäärä:   11.10.09 14:49:32

OSAAKO kukaan ravipuolen ihmisistä KOODAILLA? Palkkaa maksan ihan mielelläni jos joku haluaisin yhden pohjan mulle koodata =)

Mahd.saada:
*kuvia
*tekstejä
*kisoja
*jne..

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   11.10.09 15:13:44

Hessi >> mie tykkäisin sen sun shetus suvusta jos se ois pidempi :D

ja shavolle tiedoks että Fiasko löytyy osotteesta http://freewebs.com/mbtrotters/fiasko.htm :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   11.10.09 17:04:24

Edelleen:

Myynnissä hienoja lyhyt sukuisia ravureita
http://www.launiel.net/demon/kasvatus.htm

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   11.10.09 17:35:33

Hessi, emä oli aikoinaan ponirankingin ykkönen. En muista et oliko koskaan eholla vuoden a-poniks vai oliko se just se vuosi millon myö boikotoitiin gaalaa :D Emä on siis meiltä lähtösin, on yks parhaiten tienanneista poneista, mitä on ollu. :D

Päivämäärä:   11.10.09 17:36:10

Lisätyy lisää raveja, klik klik :)

Saa osallistua otsikoiden esim. "ravit 17-22" tai jos on osallistunut jo "17" raveihin, niin "18-22" tmv :) Poniraveihin samaten "Poniravit 13-15" otsikolla saa osallistua =)

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   11.10.09 17:49:21

jospa mä olisin tänään reipas ja laittaisin shavolle osallistumisia!

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   11.10.09 17:52:39

sahvon poniravien kutsut ei toimi

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   11.10.09 20:08:08

käytin huimaa päättelykykyäni, selvitin narriksen poniravien oikeat osoitteet ja osallistuin ^^

joo ylös siis :D

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   11.10.09 22:18:42

prkl botit..

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   11.10.09 22:19:23

Huomio te ketkä aikoinanne puhuitte että voisitte antaa siitostammojanne ja orejanne liisinkiin, nyt olisi sen aika. Eastway Stud alkaa olla tolpillaan ja kaipailisi siitostammoja sekä oreja tallin täytteeksi. Kaikenlaisia saa tarjota, mutta lyhytsukuiset kelpaa parhaiten. Vuokra-aika näin alustavasti pari kk.

Päivämäärä:   11.10.09 23:01:11

Ht.netistähän on tullut oikein kunnon bottailupaikka.

Hienoa Pokeri, sait sen pystyyn. :D

Päivämäärä:   11.10.09 23:01:59

Pokeri: Meiltä voin Qualifié Lunedia tarjota siitosoriiksi, puhdas ranskalainen kysessä ja sukua 1-polvi.

Siitostammoja meillä ei juuri tällä hetkellä ole annettavaksi. Tulevaisuudessa ehdokkaina ovat mahdollisesti Ama`s Pieni Meritähti, Loisto-Tulikiri (jolla kylläkin pitkästi sukua) ja Kekan Yin.

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   11.10.09 23:11:23

Hessi / kiitoksia, toicottavasti yleisö innostuu ja lähtee toiminta hyvin käyntiin =)

Ori kiinnosti kovastikin, sen liisaisin mielelläni.
Jos saisin sen marraskuun alusta meille pariksi kuukaudeksi (eli yhdeksi kaudeksi).

Tammoista Meritähti kiinnosti eniten, senkin liisaisin oikein mielelläni, mutta ajankohdasta voitaisiin neuvotella parin viikon kuluttua.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   12.10.09 12:29:47

meillä ei oikeen oo noita siitoshevosia ni ei oo mitään mitä antaa :D

Päivämäärä:   12.10.09 14:02:47

Pokeri: Joo, Qualifié Luned lähtee teille mielellään astumaan. :) Itse en oriilla oikein tee mitään, kun en noita lämpösiä kasvata ja muutenkin aika turhaan joutuu nurkissa seisomaan.

Astutan itse Meritähden tällä viikolla ja varsa syntyy joulukuun alussa, eli menee ensi vuoden puolelle, ennen kuin Meritähti voi teille tulla. Mutta jos vielä silloin kiinnostusta tammaan löytyy, niin se lähtee kyllä Eastway Studiin yhdeksi kaudeksi. :D

Lähettäjä: Tierra (koulu) 
Päivämäärä:   12.10.09 14:43:30

Pitää osallistua taas raveihin kopujen kanssa :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   12.10.09 15:04:13

Kuninkuusravit lisätty ravikalenteriin.

Lähetelkääs uusia hakemuksia nyt kun kalenteri kerran on toiminnassa :>

Päivämäärä:   12.10.09 15:13:02

Meinasi mennä ponimestaruudet ohi! :D Osallistuin nyt, samalla montemestaruuteen ja nyt voisi kattoa onko meillä kuninkuusraveihin sopivia kopuja :)

Päivämäärä:   12.10.09 15:25:53

Oli muutama kopu jokka voisi mennä kuninkuusraveihin. Pitää vaan mahd. pian päivittää kalenterit niiltä, tänään tai huomenna :)

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   12.10.09 15:29:24

Tuleeko noihin Pikkukunkku- ja prinssilähtöihin osallistua samalla tavalla, kuin kuninkuuslähtöihin vai tavallisiin lähtöihin? Jäi mulle vähän epäselväksi :D

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   12.10.09 15:52:47

veya - Kutsusivujen (ravisivut) kautta pitäisi kyllä selvitä, mutta eivät ole kuninkuuslähtöjä (vain oheislähtöjä), joten peruskaavalla. Hevosia näihin kuitenkin huolitaan vain 2 per omistaja.

LähettäjäHeli K 
Päivämäärä:   12.10.09 15:59:14

Edelleen myynnissä:

GHOSTHUNTER BURN, Lodestar Loisto - Serenity Burn, Hurry Cane
lv-ori, 7v, enn. 14,8a, vs. 71 950ve

BISCAYNE BURN, Fire's Hercule - Bluebay Burn, Oxford Blue
lv-ori, 3v, enn. 20,6ly, vs. 7950ve

HI HOPES BURN, Fire's Hercule - Berryjam Burn, Conartist Yep
lv-tamma, 3v, enn. 20,2ly, vs. 2650ve

JUNO BURN, Fire's Hercule - Endless Loisto, Loren Fire
lv-tamma, 3v, enn. 20,1ly, vs. 3000ve

Vaihdossa otetaan kahden hevosen traikku tai nuori suokkitamma/ori ;)

Kunkkareita pitää tutkia tänään illemmalla, iltavuorossa taas :S

Päivämäärä:   12.10.09 16:59:56

Rasse, kato joo, ravit/ puuttuu sieltä välistä =D Korjaillaans...

Heli, mie laittelen mailia Juno Burnista - en kestä tätä kiusausta enää.. :)

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   12.10.09 17:05:17

Nääeeiii. Meidän ainoolla kunkkuravi-ikäisellä sh-tammalla on ennätys 1.25,0 ja jää siis juuri ja juuri kuningatarkilvan ulkopuolelle. :(

Päivämäärä:   12.10.09 17:13:30

Hui kauhia noita kuninkuusraveja :D En kuitenkaan ehdi osallistua kun noin kauheasti tekstiä luettavana, vaikka kuningatar ja kuninkuuskilpaan hevoset löytyisikin.. :)

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   12.10.09 17:13:33

Ghosthunter Burn & Juno Burn ovat tosi mahtavia!

Mulla olisi heille paikka vasta perustetussa tallissa, Speedy Trottersissa.

Olen viimeviikolla saanut hepat talliin, joten nyt kovasti ilmoittelen heitä raveihin. Hevosten sivut ovat vähän keskeneräiset mutta pikkuhiljaa hyvä tulee :)

Hepat pääsisivät tosiaan aktiiviseen ravikäyttöön, kisaisivat paljon ja toivottavasti parantaisivat ennätyksiään. Molempia käytettäisiin myös siitoskäytössä.

Päivämäärä:   12.10.09 17:19:42

Hui kauhea, nyt ilmoitin S.A. Vilhelmiinan ja Ryysyrannan Dareioksen kuninkuuskisaan, saa nähdä menikö jo osallistuminen syteen tai saveen :'D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   12.10.09 19:22:29

hitsi ku mie en tiiä uskallanko mie Fiaskoo työntää mukaan ponimestaruuksiin :s noh, eipähän tuo toisaalta mitään ota jossei annakkaan :D Oltiinhan myö Töpöttäjäkunkku-lähössäki kolmansia vaikka altavastaajina lähettiin :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.10.09 19:54:16

Mikä on VRERin nykyinen osoite? :)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   12.10.09 19:59:29

http://vrer.net
http://vrer.net/ravikalenteri/

Päivämäärä:   13.10.09 11:27:25

nostellaanpas..

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   13.10.09 11:51:53

Hitsit, meiltä jää kyllä noi kunkkarit väliin tänä vuonna :P

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   13.10.09 12:02:04

Meiltä lähti Iiriksen osallistuminen kunkkareihin. Saa nähdä miten käy :D

Päivämäärä:   13.10.09 12:29:17

Hessi / Tuolle Filurille oon nyt tekemässä sivuja, niin saako luonteen kopioida sivuille? (c)-merkinnän kanssa tietty.

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   13.10.09 13:32:49

Pokeri Taikasumulta voit saada kayttoosi haluamasi kilpailemisen lopettaneet hevoset. Tarkempaa tietoa voin antaa hieman myohemmin, silla olen talla hetkella Liettuassa, enka voi olla kovin kauaa koneella. Mutta voit katsella sivuilta ja kysella tarkemmin vaikka maililla.

Pittaa vissiin heti perjantai-iltana, ku tuun kotiin, ilmoitella hevosia tuonne kunkkareihin. Tuun kyl kotiin vasta joskus 12 jalkeen, joten pittaa kattoo, etta jaksaako enaa silloin tulla koneelle.
(teksti voi olla vaha epaselva, koska siina ei oo ä:n ja ö:n pisteita, ku en niita joka valiin jaksa kopioida, ku tas liettualaisessa nappaimistossa ei oo niita kirjaimia.)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   13.10.09 13:39:54

minäki tahon viroonlatviaanliettuaanunkariinjonnekki<3
epistä.

Päivämäärä:   13.10.09 13:44:55

Hannalle todella suuret kiitoksen, laittelen sulle mailia =)

Päivämäärä:   13.10.09 15:03:36

Pokeri: Jeps, luonteen saat kopioida sivuille. :)

Tulipas ilmotettua hepat kuninkuusraveihin. Ja kaikkea muutakin on nyt tehty, eli melkeinpä kaikki taas ajantasalla virtuaalitalleiluni saralta. :D Tylsää, tekisi mieli ostaa uusia hevosia, mutta kun nyt jo on niin paljon, että ahdistaa ajatus, kun koulu taas alkaa eikä ehdi tehdä yhtikäs mitään... -.-

Lähettäjä: Heltsu 
Päivämäärä:   13.10.09 15:13:52

Viimeistään viikon päästä pitäisi netti toimia uudessa kodissa.. :> Sitten täytyykin päivittää hevosten sivut ja ilmoittautua kuninkuusraveihin :P

Päivämäärä:   13.10.09 15:37:13

Hessi, en ottanutkaan luonnetta mukaan, sivut löytyy täältä.
Sano jos löydät jtn korjattavaa =)

Huomio Last Farewellin varsojen omistajat! Reaver Trottershan on kadonnut mystisesti ja samalla katosi Reaveriin myymäni oriin Last Farewellin sivut. Minulla on vanhat sivut tallessa ja ajattelin sinne koota uusien jälkeläisten sivut sun muut tiedot. Eli varsojen nimeä ja osoitetta alle =)

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   13.10.09 15:41:20

Mitkäs ovat nyt kuumimmat keskusteluaiheet? Pari päivää poissa ja heti menty muutama topa eteenpäin ;)

Ahh, en voi nyt kyllä keskittyä yhtään näihin v-juttuihin... OLIN SU LEMPIBÄNDINI KEIKALLA JOTA OLIN OOTTANU 4 VUOTTA! En vaan vieläkään usko sitä... Ja kaikkiahan taas kiinnostaa mun selitykset :D

Päivämäärä:   13.10.09 15:46:14

AAAAA!! Unohtakaa edellinen viestini, sivut löytyivät. Mitenköhän mä en muka sivuja löytänyt..? Dementia varmaan tulossa..

Miracle / Kunkkarit on aika kova sana, kutsut on ilmestynyt =)

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   13.10.09 18:00:08

Hejssan, saako uusi naama tunkea mukaan keskusteluun? :o)

Minoon aika keltanokka vielä url-ravipiireissä ja monta asiaa on vielä vähän pimennossa. Noh, ehkä aikani porukassa pyörittyäni alkaa kuviot selkiytyä... Kämmäilyjäkin on sattunut, kuten oon ilmoittanut Impin "ennakkona" moneen lähtöön, siis ottamatta huomioon että tamman ennätys voi parantua ennen niitä. Ja ekat järkkäämäni ravit tuli tuomaroitua aika päin arsetta...

En atm omista kuin kaksi ravuria, oman kasvatin, rasavilli russinapero Svante ja simpsakka suomenpienponiImpi. Svanten kanssa raviuraa vasta suunnitellaan, kun ikää on plakkarissa 2v., Impillä on lähtöjä tiedossa ja pari juostuakin.

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   13.10.09 18:50:43

Onnelan Portlovista tuli PP MVA, jee :)

LähettäjäHeli K 
Päivämäärä:   13.10.09 18:57:55

Felia,
Junon ehdin myydä Shavolle, mut Ghosthunter on edelleen vailla kotia :) Toivoisin oriilla sen verran kilpailua, että sen voittosumma ylittäisi 100 000ve (eli noin 30 000ve uupuu). Jalostuskäyttö on plussaa, mutta ei vaadittua.
Sivut toivoisin mailitse yo. osoitteeseen kahden viikon sisään :)

Sukuselvityksen voit kopsata mukaan jos haluat (© Heli K), ei mielellään luonnetta, koska siinä on vinkkauksia Burnoutin omiin hevosiin. Voit toki kirjoittaa sen pohjalta omin sanoin :)

LähettäjäHeli K 
Päivämäärä:   13.10.09 18:59:25

Felia,
se vielä unohtui sanoa, että oriilla on jonkun verran startteja sivuilla mainittujen lisäksi - yritän ne kaivella loppuviikon aikana ja pistän vaikka sulle mailitse. Uupuvia tuloksia taitaa olla lähinnä Burnoutin oman laudan raveista.

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   13.10.09 20:07:15

Selvä homma! Lupaan kisauttaa oria mahdollisimman paljon :) Laittelen sivuja heti kun kerkeän :) Kiitoksia paljon!

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   13.10.09 20:30:17

Jee, sain vaihettua bjt'hen uuden kuvan.. xD Oon superahkera :DD

Päivämäärä:   14.10.09 09:01:33

Josefiina, tervetuloa vaan :) Siulla on kivan näköiset hevoset :) Itse asiassa on aika normaalia että samalla ennätyksellä kilpailutetaan vähän pitempäänkin (tosin se voi kyllä olla ihan käytännön sanelema pakko, itsellä on noita juoksijoita päälle 100 kilpailevaa, niin ei yksinkertaisesti joka ravien tuloksia ehdi/muista vahdata).

Ja mitä ravien järjestelemiseen tulee, niin tekemällä oppii, eikös :D Omat ekat ravit oli kyllä varmaan jotain niin kauheaa että en edes kehtaa miettiä.

Miracle, öö. Ei kai kummempia. VRER:n kalenteri pyörii taas, ja siellä omkin jo suurkilpailuja :D Alkanee suurkilpailukausi taas tälle syksyä.

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   14.10.09 10:40:16

Huomenia. :) Kertokeehan, mistä ootte ylpeitä tällä hetkellä tallissanne? :D

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   14.10.09 11:01:32

Omasta mielestäni tallini on ihan kivan näkönen ja jokasella hevosella on sivut joille on pitänyt ne tehdä =)

Päivämäärä:   14.10.09 11:21:20

Heppojen vauhdeista :D Ei olekaan aina miun hepot enää lähdön hitaimpia. Ja parin hepan menestyksestä, mut enpäs sano nimiä ettei tuu huonoa onnea ;)

(niin ja uudesta leiskasta, mutta se pitäisi ensin saada valmiiksi heppojen osalta ja julkaistua... soon kyl aika kiva)

Lähettäjä: Unicorn 
Päivämäärä:   14.10.09 11:22:54

Mistäkö olen ylpeä? No, tässä sivuja päivitellessä tuli vastaan tallin ylpeys eli Loisto-Kaspian. Päivitetyt sivut ei tietenkään ole vielä netissä, mutta siinä on tallin ainoa (vanhempi) suokkiori, joka tuntuu menestyvän hyvin.

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   14.10.09 11:28:17

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1 =)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   14.10.09 12:37:32

hyvä freewebs! mulla ei ainakaan toimi..

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   14.10.09 13:23:23

Hei muuten, tiedoksi kasvattajille yms (olen kyl vissiin koettanut kailottaa tätä välillä), että minulla on tosiaan kone mäsänä, ja sen takia noita Savitaipaleen hevosten sivuja ei päivitellä (siellä on jumissa päivitetyt sivut, ja kun se kone on korjattavissa, niin ajattelin että voinhan mie odottaa siihen asti että korjataan se). Gon sivuja päivittelen, kun muistelen että ponien kisoja ei ole päivitetty piiitkään aikaan. Kuulumisia voi kysellä miulta missä tahansa, niin voin kyl kertoilla.

Ei ole kyl hajuakaan milloin tuo kone korjataan, mutta eiköhän sekin selviä joskus ^^ Starttailen kyllä hevosilla ja so on, eli ei mitään suurempaa seisottamista hevosille luvassa.

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   14.10.09 15:32:14

Onko uusia raveja tiedossa lähiaikoina?? :)
Myönnän että olen tosi laiska pläräämään tätä topicia läpi :D

Päivämäärä:   14.10.09 15:37:04

Huomenia. :) Kertokeehan, mistä ootte ylpeitä tällä hetkellä tallissanne? :D

Huomentapäivää. :D Nää mun yöunet venyy päiväuniksi, huolestuttavaa... Mutta kait syyslomallaan saa nukkua kunnolla?

Tällä hetkellä olen tyytyväinen, kun sain tallin sivut päivitettyä! Kaikki näyttäisi tällä hetkellä olevan ajantasalla, mikä onkin ihanaa. Viimeisen kuukauden ajan kaikki on ollut ihan rempallaan, mutta nyt kaikki onkin kunnossa ja hevosia on ilmoitettu ahkerasti kisoihin. Tekisi mieli ostaa uusi hevonenkin talliin, mutta en kehtaa, sillä syysloman jälkeen jatkuu taas sama kiire ja talli-parka jää taka-alalle. Mutta tallissa kaikki nyt hyvin. ^^

Ja sitte on pakko olla tyytyväinen siitä, kun löysin Meritähdelle ihanan oriin. :D Joulukuussa syntyykin pieni, tumma orivarsa, joka tulee saamaan mielettömän hyvän nimen (omasta mielestäni - kyseisestä nimestä innostuin pari kuukautta sitten ja päätin, että meille tulee sellainen hevonen). Nimeä on vielä kerro, mutta varsan syntyessä lupaan kailottaa siitä koko luomakunnalle.

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   14.10.09 16:39:59

Heippa taas, mitäs jengi täällä? :)

Harmin paikka, suokkien kalenterit niin pahasti päivittämättä ettei niitä oikein kunkkareihin viitti ilmoilla. Hitto!

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.10.09 16:51:13

no peppi saa nyt sitten ilmiselvästi hirmuisen ahkeruuskohtauksen ja päivittää suokkien sivut ;)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   14.10.09 17:01:20

Minäkin etin yhessä yössä Jukujätkän kaikki startit mitkä vaan sain käsiini ja nyt on ori Kunkkareihin ilmoitettu =P

Peppi / vuokraa mulle tuo Miami Diva pariks kuukaudeks siitokseen? =D

Päivämäärä:   14.10.09 17:11:30

Miia R, ei voi, kun olen kirjaston koneella ja kaikki kisajudelit kotikoneella >:D

Pokeri, hmm mä en tiedä millon saan netin taas pelittämään, mut sitten kun saan sen, niin haluan kyllä vielä kilpailla sillä :D Sopiskos et alkuun saisit kuukaudeks, myöhemmin sitten lisää jos en saa nettiä toimimaan?

Mä oon miettinyt, joskos ois mun aika myydä konit ja jättää v-maailma taakse..

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.10.09 17:17:32

peps >> no phöh, kerranki sain nerokkaan idean ja sit sä et voi toteuttaa sitä..

mutta tosiaan, pitäis ehkä minunki päivitellä ainaki krissen, lenan ja fiaskon sivut ja kattoo viittiskö niitä heitellä ponimestaruuksiin vai mitä ne oli XD

Päivämäärä:   14.10.09 17:19:21

Miia, sanos muuta :D Ostatko sä multa joku 30 heppaa jos mä lopetan pikseliponeilun? :D

(http://freewebs.com/jymy/konit.htm - noita saa kattoa ostomielellä, en lupaa myydä mitään, mutta aina saa kysellä.. :D)

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   14.10.09 17:26:28

Lähetin just ilmoittautumiset B-ponimestaruuksiin :)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.10.09 17:29:45

peps >> haha en todella osta 30 konia XD omissa on jo nyt tarpeeks ja silti aina tietyin väliajoin erehyn ostamaan uusia :'D

Lähettäjä: emilia. 
Päivämäärä:   14.10.09 17:33:42

Teillä tarjota ravipainotteista evm-sukuista suomenhevosoria työajopainotteiselle Tiialle? (: Varsasta tulisi työajopainotteinen tai mahdollisesti myös raveissa juoksisi, riippuu aivan uudesta omistajasta.

Päivämäärä:   14.10.09 17:38:09

Miia, no osta 130 :D

Mutjoo, mie meen kotiin, koittakaa pärjätä ilman mua!
T. Nyk. juoksijatähti, oon alkanut käydä juoksulenkeillä

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.10.09 17:40:02

ei peppi, en osta kolmeekymmentä, enkä sataakolmeekymmentä :D

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   14.10.09 17:41:06

Peppi / sopii hyvin, alan tässä pian tekemään sille sivuja =)

Se joka aikoinaan halusi Kendallista varsan voisi ilmoittaa varsan sivuja, kun en niitä muista x) Emänä taisi (?) olla tämä

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   14.10.09 17:48:01

Kaipa sitä pitäisi uskaltautua esittelemään juuri valmistunut tallini. :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   14.10.09 18:41:34

Teillä tarjota ravipainotteista evm-sukuista suomenhevosoria työajopainotteiselle Tiialle?

Sulevi 23,4a

LähettäjäFelia 
Päivämäärä:   14.10.09 19:31:44

http://freewebs.com/jymy/villit20.htm
http://www.freewebs.com/rt_winsome/ravit/ravit5.htm
http://www.freewebs.com/rt_winsome/ravit/ravit4.htm

Jokohan kohta saadaan näihin tulokset? :)

Päivämäärä:   14.10.09 19:34:11

Felia, em. Peppi on Jymyn omistaja ja Pepillä on nettirikko. Eli niihin ei varmaan tule ihan lähiaikoina.

Pokeri, onkohan kyseessä miulle tuleva varsa? Se oli kyl Unicornin tammasta...

Lähettäjä: emilia. 
Päivämäärä:   14.10.09 19:37:46

Leena, Voisiko Sulevi neidin astua? (: Varsan sivuja saat jossain vaiheessa.

LähettäjäHeli K 
Päivämäärä:   14.10.09 20:31:09

Mun on kyllä pakko saada Pokerin Lacey's Lindystä varsa! Oon ihan heikkona tuollaisiin "amerikkalaistyylisiin" nimiin :D

Mulla kun on edelleen hankkimatta se Downthehatch-niminen orivarsa. Oli mulla suunnitteilla joku samantyyppinen nimi tammallekin, mut onneks oon unohtanut...

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   14.10.09 21:02:39

Leena, Voisiko Sulevi neidin astua? (: Varsan sivuja saat jossain vaiheessa.

Mikäs siinä, ilmoittele varsasta sitten tuohon oriin sivulla mainittuun mailiin (yeptrot@gmail.com). :)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   14.10.09 22:16:31

Mag / aa, se oli sulle, laitteletko mulle sivuja säpöön jos/kun ovat valmiina

Heli K / mä saan siitä yhden varsan teettää niin voin pitää sitä sulle varattuna, isänä olisi mahdollisesti tuo Kendall 21.

Päivämäärä:   15.10.09 07:35:54

TK, tallisi näyttää erittäin kivalta :) IE:llä vetää muuten tuonne otsikon alle jonkii hassun viivan.

(miekin olen näemmä hyvä skippaamaan viestejä :<)

Päivämäärä:   15.10.09 08:42:12

Voi hitto mun kanssani... Onnistuin 14.10. päivän raveista poistamaan vahingossa nopeimpien lämpösten ryhmän - gomenosai! *polvistuu edessänne*

Ja taas tuloksia arpomaan, tällä kertaa taas poniraveista =P

Päivämäärä:   15.10.09 09:33:37

http://einherji.net/savitaival/ravit/Pikaravit16102009.htm
Oikeen pikapikaravit. Toivon sit vähän armoa tuloksien suhteen, jos kaikki ilmoilette ^^

(Ihan Masan vika, masa halus ravit, joten pitää järjestää.)

HUOM. Pidätän oikeuden karsia hevosia pois, jos meinaa tulla epätasaisia ryhmiä (esim. 13 hevosta ryhmäajoon, niin tiputan sit sielt jonkin pois).

Päivämäärä:   15.10.09 09:34:33

Vitta. Siinon sit mein uus ulkoasu, mut leikkikää ettette huomaa :p Uusin kaikki pääsivut ja julkistan ne sit tänään, mut heppasivut jää vielä uusimatta ku olin kääpä.

Päivämäärä:   15.10.09 09:41:38

The new outlook

Heittäkääs nyt kommentteja. Elkeekä piitatko siitä, että hepoilla on vielä vanhat leiskat ja että heppasivuilla on vanhat ennätykset jajajaja. Blah.

Päivämäärä:   15.10.09 12:46:07

Pokeri >> sivut. Mailaanko vielä erikseen?

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   15.10.09 15:29:12

Magnetie, apua<3 rakastuin.
Tosin, otsikkokuva lataa hieman hitaasti ja mainokset taustalla on aika... ;---( ois kivempi kun olisi vaikka vihreä tausta sisäkenttää vasten tai jotain, noi mainokset särkee sydämen.

Linkin "Polleroiset" vaihtaisin tyyliin "Hevoset" koska muut ovat virallisen oloisia, paitsi polleroiset rikkoo sen rivin.
Ja heppasivulle kans pikkukuvat hepoista!

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   15.10.09 15:38:43

Magnetie, ei toi oo yhtään Savitaipaleen näköinen :P
Mistä ihmeen mainoksista umi. höpöjää, ei mulla ainakaan mitään näy. Mun silmään toi ON vihreä toi koko höskä ja hevosista on pikkukuvat :D

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   15.10.09 15:47:08

Ake, siis raviradan mainokset kuvassa. Näkyy tekstiä ja sit YSAO:n logo hevosen oikealla puolella yms. IE ei myöskään näytä pikkukuvia, mutta Firefox kyllä :o

well, taisi mennä täyteen.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   15.10.09 15:49:27

Magnetie, ihan mukava tuo Savitaipaleen uusi ulkonäkö. Yhdyn kyllä noihin kommentteihin, että puhki palanut mainosaita on vähän ikävä tuossa otsikkokuvassa ja "Hevoset" -linkki sopisi paremmin tuohon muiden linkkien ja koko ulkoasun virallisempaan tyyliin.

Vähän myös pistää hymyilyttämään tuo laskurin yli 66 ½ miljoonaa kävijää. Näyttäisi olevan sivuille saapuminen tai sivun päivitys 10 tuhannen kävijän arvoinen... Kenties olisi uniikkikävijöitä (sama lasketaan kerran tunti/päivä) laskeva kävijälaskuri parempi? ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.