Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  RAVIKESKUSTELU 143

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   4.10.09 20:06:58

TOIMI!

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=505943&t=505943

Re: RAVIKESKUSTELU 143

Päivämäärä:   4.10.09 20:07:42

heti kun käskee :'D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   4.10.09 20:09:18

Totta maar :D Sinnuu ei kannata vastustaa, kiusia eikä härnätä :D

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   4.10.09 20:10:15

Vastaan shavon kymysykseen. :D

Eli suurkilpailu on miusta vähän molempia, se että joka vuosi järkätään joku tietty perinteinen kilpailu (se voi olla ihan vaan tallin omat synttärilähtö esim) ja mielestäni suurkilpailuun kuuluu suuret voittosummat, että se erottuisi (ja olisi haluttavampi osallistua) muiden "tavan" lähtöjen joukosta. :)

Päivämäärä:   4.10.09 20:10:17

Näin on.

Päivämäärä:   4.10.09 20:14:08

Mitähän sillä virtuaalirahalla tekee..? :D
Mutta joo, totta. Mutta tekeekö sitten tavan kisasta suuren kisan jos siinä on iso voittosumma..? ._.

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   4.10.09 20:22:59

No ei se suuri voittosumma sitä välttämättä määrää, mutta kyllä sen pitää kuitenkin senkin avulla erottua sieltä normilähtöjen joukosta. :D

Voi kun sen virtuaalirahan vois muuttaa oikeeks.. :D Vähänkö olisin rikas.. ;D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   4.10.09 20:23:05

Leena >> ok, ite en tosiaan niistä mitään eroa löytänyt vaikka katoin ne tarkemmatkin tiedot :D

ja Shavon kysymykseen: lue Jennin vastaus :D

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   4.10.09 20:27:14

Jenni T
Tässä orisi yksi jälkeläinen
http://www.viaton.org/usvajarvi/elle.htm
Laitanko vielä sähkärillä? :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   4.10.09 20:36:30

Kunnon suurkilpailussa on huomattavat palkinnot ja selvästi arvostusta herättävä titteli (Derby, Kriterium, Ravikuninkuus, Virtuaalimestaruudet, Kasvattajkruunu jne.), eli löytyy jonkinlaista statusta. "Joka tallin pienillä suuruuksilla" on sitten ennemmin arvokilpailun kuin suurkilpailun asema, jos jaetaan titteli ja tavallista suuremmat rahat. Nämäkin on sitten jaettavissa eri "suuruusluokkiin" perinteiden ja rahojen mukaan (isoja rahoja toki arvostetaan pikkurahoja enemmän, kuten myös vuodesta vuoteen jaettavia tunnistettavia titteleitä). Pelkkä isorahainen lähtö taas ei ole suur- tai arvokilpailu, jos siihen ei liity mitään muuta kuin nämä isot rahat.

Lähettäjä: TUITIU 
Päivämäärä:   4.10.09 20:44:09

Näillä näkymin en pysty IRL kiireiden ja virtuaalisen epäaktiivisuuteni vuoksi järjestämään ponien montémestaruuksia, joten niille olisi järjestäjä auki. Ne olisi pitänyt hoitaa jo syyskuussa, mutta muistin koko homman vasta eilen kun palasin hiljaiseloltani.

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   4.10.09 21:32:49

Wella, laita vaan postiin, niin muistan sieltä lisätä ne sit joskus valovuoden päästä :D

Lähettäjä: Vappu 
Päivämäärä:   4.10.09 21:37:56

ot. Miksi luin että rakastelu 143.....

Ei saisi kirjoittaa capsilla, kun vappupallon silmät menee sekaisin... ;D

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   4.10.09 21:42:16

Kellään ei varmaan ole ollut riellaa ikävä? :p Ajattelin tässä et voisin järjestää kaikkien iloks raveja jos joku haluais ryhtyy miun hovitulostenlaittajaks/-arpojaks, koska oon hyvin tumpelo niiden kanssa enkä halua kenenkään vihoja niskaani vaikka te asian hyvin ystävällisesti ilmaisettekin, mutta kuitenkin sitten selän takana oon kaikkien vihamies koska sössin. :D:D

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   5.10.09 09:30:29

bottailen ja huomenia. :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   5.10.09 10:35:33

Voe perskutti, Jymyn Vimman sivut on pyyhkiytynyt jotenkin mystisesti tyhjäks. Ja arvatkaa onko mulla missään ylhäällä sen kilpailutietoja ja muita..ei ole. Vähä ärsyttää.

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   5.10.09 10:43:24

Huh, välimuistiin olikin jäänyt jotenkin sivut joissa oli melkein kaikki startit

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   5.10.09 10:48:21

doddi, käytiin terveyskeskuksella, nilkassa kevytkipsi, paketissa ainaki viikon, way to go -.-'

Silleen taktisesti tänään viis tuntia koulua, meen puoleks syömään ja oon viimeset kaks tuntia koulussa :D

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   5.10.09 13:54:05

Savitaivals nya layout ser ut fint. Jag måste tapella med det, men jag tror att på kvällen du kan se det också.

(en osaa tänään ruottia... olenkohan koskaan osannutkaan? :p)

Lähettäjä: Pokeri 
Päivämäärä:   5.10.09 13:56:21

Huhhuh... Pitäisi pikkuhiljaa saada Blue Bronx toimintaan ja 7 Cards myös. 7 Cardsin nimen voisin vaihtaa kunhan keksin paremman..

LähettäjäHeli K 
Päivämäärä:   5.10.09 14:51:46

Ravilistalla on Jennille ja Memory Trottersin Kimille muutama astutuspyyntö, jos ette ole huomanneet :)

Jenniltä voisin samalla kysellä, et oonko mä "velkaa" jotain varsojen tietoja? Mulla on jo suhteellisen monta varsaa sun oreista, enkä ole ite ihan varma...

Voisin myös kaupitella muutamaa varsaa, jos kiinnostuneita löytyy. Vaihtokaupassa voisin ottaa pari nuorta/tilausvarsaa takaisin, sekä lämpöisiä että suokkeja :)

GHOSTHUNTER BURN, Lodestar Loisto - Serenity Burn, Hurry Cane
7v, enn. 14,8a, vs. 71 950ve

BISCAYNE BURN, Fire's Hercule - Bluebay Burn, Oxford Blue
3v, enn. 20,6ly, vs. 7950ve

HI HOPES BURN, Fire's Hercule - Berryjam Burn, Conartist Yep
3v, enn. 20,2ly, vs. 2650ve

JUNO BURN, Fire's Hercule - Endless Loisto, Loren Fire
3v, enn. 20,1ly, vs. 3000ve

LähettäjäHeli K 
Päivämäärä:   5.10.09 14:55:39

Sulavasti jäi sitten tietysti sukupuolet pois... Ghosthunter ja Biscayne ovat oreja, Hi Hopes ja Juno tammoja.

Tietääkö kukaan muuten mitä on tapahtunut Reaver Trottersille (107steps.net-domain) ja Ravitalli Voitolle (jakuliina.org-domain)? Talleissa on ollut yhteensä 4 meikäläisen kasvattia ja nyt ovat sivut hävinneet kuin tuhka *eh* bittiavaruuteen. Kadonneet ovat lv-t. Liquid Burn, lv-t. Lei Burn, lv-t. Berryjam Burn ja lv-o. Adam Burn. Mikäli hevosia/omistajia ei löydy, kaikki palaavat takaisin mulle.

Lähettäjä: Kati 
Päivämäärä:   5.10.09 16:04:09

Heli k, mmyytkö uusille talleille? teen tallia mutta sivut ei ole valmiit..

LähettäjäHeli K 
Päivämäärä:   5.10.09 16:25:19

Kati,
Jos noista jälkimmäisen viestini hevosista ei kuulu mitään (Liquid Burn, Blueberry Burn [virhe ed. viestissä], Adam Burn, Lei Burn), voisin niitä myydä? Lei ja Adam ovat ainakin startanneet, mahdollisesti myös Liquid. Blueberry ei ainakaan mun tietojen mukaan päässyt koskaan radoille asti.

Lisätietoja noiden varsojen suvuista voi katella os. http://burn.atspace.com/kasvatit.html, mut niiden omat sivut ei tietenkään toimi.

Päivämäärä:   5.10.09 17:38:38

Heli K, lokamailiraveihin voi siis osallistua viel tänään? Miul on taas eipäsjoopaspäivä, niin pakko varmistaa.

Päivämäärä:   5.10.09 18:19:17

Ilmosin nyt enikeis.

Ghosthunter Burn olisi kyllä tosi hieno lisä meidän riveihin, mutta tuo hevosmäärä on kyl meillä jo vähän turhankin iso. Ääh.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   5.10.09 18:37:55

Oon tehnyt paluutani hiljalleen, vaikka sivuilla ei sitä näy. Koitan noista parista kymmenestä kutsusta kaapia tuloksia hevosilleni, jotta kerralla voin sitten jossai vaiheessa ne lisäillä sivuille. En ole siis kuollut saatika lopettamassa Demonin kanssa :> Mainostan vielä;

EDELLEEN DEMONILAISIA MYYNNISSÄ PALJON

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   5.10.09 18:56:12

Samaa kyselen kuin Heli K, kasvattini Usvajärven Elviira myyty Reaver Trottersiin mutta nyt sivut hävinneet. Tamma palaa takaisin jos omistajasta kuulu vähään aikaan mitään

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.10.09 19:07:35

hihi, maksoin just domainin, pitäs taas toimii huomenna, niin vois siirtää sit projektin omalle domainille. Vois vaik ajan kuluks tehdä viel niille neljälle tammalle sivut. Ei kellää olis antaa pientä palkkaa vastaa kahdesta eri ravuritammasta kuvaa? ku tarttis suokkitammoille viel kuvat. Siis tartten 1/heppa/kuva.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   5.10.09 19:22:30

Miul ei kyl tänään toimi niin mitkää nettisivut. Nyt ei toimi awardspacen sivut ollenkaan tällä koneella. Toisella kyl toimii :p

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   5.10.09 19:26:48

Sorel muuten, mie vaan täs ihmettelen Demonin varatuista, että ku miul on omissa muistiinpanoissa merkittynä, että teiltä on varattuina

o/t. DMT ****
suomenhevonen, s. 28.05.2009
i: Bulevardi x e: Suviliina

o/t. DMT ****
suomenhevonen, s. 20.05.2009
i: Huvi-Tunturi x e: Viiman Vappu

mut sit varauslistassa on kuitenki kaks Bulevardilaista (ja mie en yleensä kyl kahta samansukuista hommaa samaan aikaan).

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   5.10.09 19:28:52

Topakin muuten löytyy vielä... Että tuota, miten tehdään?

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   5.10.09 19:53:50

Heli, et oo velkaa, en oo vaan muistanu/jaksanu päivittää sivuille. ;)

Reaveri ainakin miusta ei oo lopettanu, vaikkei ookkaan sivuja päivitetty pitkään aikaan. :) Voitosta en tiedä..

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   5.10.09 19:55:15

Ja namusetälle tiedoksi, kun tuolta Peilikuvan suvusta löytyy isänä Ralliraita, niin sen niminen heppa on Heltsulla jo. Heltsu voi linkitellä sivuja jos tahtoo. :P

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   5.10.09 20:13:35

Jenni,
ok :)

En Reaverin tilanteesta tiedä mitään (en muista lukeneeni tilannetiedotusta, enkä ole saanut mailia tmv), mut koko tallia ei löydy enää, siksi ihmettelen :S

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   5.10.09 20:14:54

Ja tosiaan joo, raveihin voi osallistua vielä tän illan; arvon huomenna, kun on vapaapäivä.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   5.10.09 20:18:57

Jenni T. - no voi höh :/ täytyy keksii uus, jos kys. ihmistä ei haittaa se että suvussa on kanssa sen niminen hevonen.

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   5.10.09 21:53:22

Heli, kun se on muuttanu tms. :D Ootahhan niin yritän ettiä. ;)

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   5.10.09 22:00:36

Joo, en löytäny.. Onko joku astuttanu lähiaikoina Last Farewellillä tammansa, olikohan se Pokeri kuka kauppasi orin jälkeläistä, niin sitä kautta pääsin uusille(?) sivuille.. :D

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   5.10.09 22:01:41

No oishan se tietty aika pop, jos omistaa kolmekin kasvattia ja ilmoittais niiden uudet osoitteet. Muutenkin ko. talli tuntuu olevan jatkuvasti muuttamassa.

LähettäjäJenni T. 
Päivämäärä:   5.10.09 22:05:31

Heli, niiin.. On siellä muutama miunkin kasvatti, mut Veena(?) on kyl aina hoitanu asiansa hyvin tai siis siks oon myyny aina enemmänkin kasvatteja. :D Emt, mikä lie tai missä lie nyt. :DD

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   6.10.09 08:39:19

Jonossa olleet ravihakemukset on käsitelty ja lisätty ravikalenteriin:
http://vrer.net/ravikalenteri/

Mä elän nyt pariviikkoa hiljaiseloa kun muutetaan avokin kanssa omakotitaloon ja sinne aukeaa netti viimeistään parin viikon päästä. Tulen kuitenkin parin päivän välein katsomaan mailit ja päivittämään tarvittaessa ravikalenteria.

Päivämäärä:   6.10.09 11:35:13

Heltsu, toivottavasti viihdytte uudessa kodissa :) Vähänkö mieki haluaisin omakotitaloon :D Mutta joo, pitääkin ilmoittautua noihin raveihin kohtapuoleen.

(oli miulla jotakin asiaa jollekulle, mutta unohdin jo...)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   6.10.09 14:08:19

Magnetie -- Juu onhan se kiva kerrostalo elämän jälkeen muuttaa omakotitaloon :> Ja vielä kun ei tartte maksaa muuta kun sähkö ja vesi käytön mukaan ja sit ollaan omalla rahalla remontoitu sitä ;>

Lähettäjä: Peppi (kirjasto) 
Päivämäärä:   6.10.09 14:42:05

Jeah, pitää omia pistää tonne ponimestaruuksiin (+ montéen, EHKÄ), vaikka ei olekaan ennätykset ja voittosummat ihan ajan tasalla.

Hugo huomenna startis, tsempatkaa mua :D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   6.10.09 16:21:21

simpan on hyvä tietää et jalka kevytkipsissä ei välttämättä haluis asua omakotitalossa jossa on riittävästi portaita -.-'

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   6.10.09 18:28:10

Muistakaahan osallistua Luned Racetrackin raveihin! Nuorten päivän VIP huomenna ja tulokset sitten illalla.

... jotain muutakin piti kirjoittaa mutta unohdin jo ...

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   6.10.09 18:32:31

Ymmärtääkseni Veenan tuo Reaver Trotters - kannattaa varmaan kysellä tilannetta saman henkilön toisen tallin kautta? Sieltä löytyy sähköpostikin :)
107steps.net/kuuramaa/index.htm

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.10.09 18:44:02

Magnetie: Mitä ihmettä... Olen näköjään laittanut väärää tietoa johonkin, mutta kuinka itse haluat tehdä? Tuo 28.05.2009 syntynyt onnistuu, samoin tuo Huvi-Tunturi x Viiman Vappu yhdistelmä, jos sua ei haittaa että se olisi ns. kaksois varsa :D

Päivämäärä:   6.10.09 19:25:56

simpan on hyvä tietää et jalka kevytkipsissä ei välttämättä haluis asua omakotitalossa jossa on riittävästi portaita -.-'

Kiitos, Rasse, että kerroit! On kivaa, että minuakin valaistaan :DDD

Sorel, periaatteessa mie voisin kyl ottaa kaks samansukuistakin, mutta sitten haluaisin kyl toisen ruunata ihan suoraan. Mieluiten tietysti ottaisin tuon toisen, kun olen sitä alunperin suunnitellut, kävisi kyl myöhempikin syntymäaika?

Päivämäärä:   6.10.09 20:01:52

Mä kananmunia keitteleeeen...

Iltanostontapainen ^^

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.10.09 22:49:48

Magnetie; Kaikki käy minulle :> Jos haluat tuon varsan niin että on syntynyt myöhemmin, niin päätä toki sille syntymäaika mikä sinulle parhaiten sopii :)

Päivämäärä:   7.10.09 18:37:04

Tuota, käykö jos mie mietin sitä sit ku teen sivuja ja mailaan vaik siulle ja kyselen tarkemmin sitten miten siulle sopii. Kehittelen tässä uutta ulkoasua ja hevosten sivuja samalla nii ei polla enää toimi :p

Päivämäärä:   7.10.09 22:53:04

Heli K, Ravitalli Voitto vaihtoi ainakin nimensä Windsor Trottersiin, mutta en tiedä mitä omistaja aikoo sen tallin kanssa tehdä.. :x

Mun täytyy muistaa kysellä Heliltä saako N.I.N. Shamaanista varsaa :)
Ette ehkä usko, mutta olin miettimässä Narrilaivan Shamaani- varsaa, kun sitten huomasin, että Ninitrassa oli Shamaani- suokki :D
Tuli nimittäin v. 2006 tutustuttua Shamaani- nimiseen lämpöseen, ja halusin kovasti sen hevoseni nimeksi haha :D

N.I.N. Shamaani on hieno, olen ollut fani alusta alkaen ;D

Minullakin alkaa hevosten sivut olemaan kohta jo päivitelty, mutta viikonloppu varmaan niiden kanssa vielä menee...
On tää kauheaa kun ei ole aikaa istua koneella niin kauan kun haluaisi, kun täytyy aamulla herätä aikaisin :<

.

Päivämäärä:   8.10.09 16:44:30

Whoa! Kukakohan osaisi taiteilla suht simppeliä ulkoasua tälle (vielkäkin) rakenteilla olevalle siittolalleni..?

Päivämäärä:   8.10.09 16:45:24

Ravipuolella taitaa edelleen olla melko hiljaista. Ei tosin ihme, itsekin olen ollu hirmu kiireinen :D
Mutta kohta on kopukoiden sivut ajan tasalla ja saa ilmoitella niitä taas startteihin.. :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   8.10.09 16:58:38

Pokeri - Onko lähiaikoina luvassa (lv) Derbyn jälkikilpailut, Tammaderby (4-5v Derby-finalisti ja -karsinta tammat) & Viisivuotisrevanssi (5v Derby-finalistit ja Tammaderbyn tammat)? Derby-järjestäjä kun nämä on perinteisesti pitänyt vähän Derbyn jälkeen.

LähettäjäMiracle 
Päivämäärä:   8.10.09 17:02:00

Multa on menny koko topa ohi :o

Mutta kiireitä tosiaan on ollut, täytynyt harjoitella näytelmää sekä miettiä pikkasen omia synttäreitäkin...

Mutta sainpas ravit järkättyä, osallistukaaha!
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   8.10.09 17:15:34

Miracle, onko Winsome raveista 14.9. ja 15.9. loppuja tuloksia tulossa? :)

Päivämäärä:   8.10.09 17:34:30

Leena > Lokakuun lopussa / marraskuun alussa on nämä tarkoitus pitää. Koulukiireitteni ja netin ongelmien takia en ole ehtinyt raveihin kauheasti panostaa, mutta syyslomalla olisi tarkoitus saada kutsut valmiiksi.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   8.10.09 18:22:11

Pokeri, selvä homma. :)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   8.10.09 18:41:41

Demonin hevosten kisatuloksia merkkailtu jo kivasti ja todella suuria yllätyksiä sieltä tulikin! Etenkin tämä Demonilaisten kaksois voitto 4v Virtuaalinen poniderby 2009 tuloksissa! :D

Tässä pikku hiljaa tulossa vahvasti takaisin :> Edelleen on muuten varsoja vailla kotia;

http://www.launiel.net/demon/kasvatus.htm

Päivämäärä:   8.10.09 20:49:37

12.10. Ravit
14.10. Ravit

Välkommen alla, rajattomat, lähtöjä kaikille, myös peitsareille! :)

Rästi (poni)raveista laitan tulokset ulos tänä iltana.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   9.10.09 13:51:40

syyyyysloma<33
tosin, kotona istuskellessa menee luultavasti.. ei tuo jalka vielä oikein kestä mitään tehdä..

Päivämäärä:   9.10.09 13:56:00

Miia, no ainakii voi sitte virtuaaliheppailla! ;D Ajattele aina asioiden positiivisia puolia! ^-^

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   9.10.09 13:59:28

nii mut oon laiska :D ja pitäis tehä yks äikän projekti jonka oon hädin tuskin alottanu ja jonka pitää olla valmis syysloman jälkeisenä tiistaina :D aikaa ollu tehä varmaan joku kuukau XD

Päivämäärä:   9.10.09 14:01:43

Älä ny, teet sen kuitenki maanantai-iltana tai sitte tiistaiaamuna ;D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   9.10.09 16:31:58

ehen ehkä ihan sinne asti jätä :D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   9.10.09 16:41:53

hmm.. netanttilassa canon eos 1000d kahella putkella ja 4gb:n muistikortilla tarjouksessa 625€.. siihen sit mustasta pörssistä kameralaukku 20€ ni selviän suht "halvalla" ja saan mulle kelpaavan kameran :D

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   9.10.09 16:57:20

Laittelin tuloksia tän päivän raveista ja nyt voisin vaikkapa osallistua noihin Shavon raveihin.. Sitten pitäis jatkaa ulkoasunvaihto-operaatiota.

LähettäjäMiracle (eo) 
Päivämäärä:   9.10.09 16:58:05

Fanny > laittelen varmaan lauantaina juhlien jälkeen :)
Täytyypä osallistua noihin Narriksen kisoihin...

Päivämäärä:   9.10.09 17:18:22

Pizzan paisto-operaatio pilaa mun ravitulosten laittelun xD

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   9.10.09 17:35:38

shavo >> keskityhän ihan suosiolla siihen pizzaan, kärähtää muuten :D
nimim. keitin pastellan juustoraviolin kolme kertaa yli..
..ja niitä pitää keittää 3min..

Päivämäärä:   9.10.09 18:20:24

Ohje nro 1: Älkää IKINÄ katsoko mitään animea, jota Hessi on ehdottanut. Paha paha paaaaaaaha moka.

Mie vaihtelen ulkoasua, ehkä ensi viikolla saan jotain julkistettuakin, jos en sorru katsomaan jotain muuta... Yää. Hessi & Masa on paha korporaatio.

Päivämäärä:   9.10.09 19:58:05

Joo, pizzat meinas palaa pohjaan :'D Onneksi isoveli valvoo xD

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   9.10.09 21:29:41

Kuis niin, onko mun ehdottamat animet huonoja? xD

Joo, mulla on netin (+ mesen) kanssa ongelmia, tästä illasta ei kyllä tullut yhtikäs mitään...

Syysloma, eli toisin sanoen pitää päivittää heppojen ravikalenterit ajantasalle. Se luvassa huomenna. Sen jälkeen keskitynkin lopun ajan syyslomasta tutkielman tekoon...

Päivämäärä:   9.10.09 21:38:16

Hessi, ei huonoja. Koukuttavia. Soon paha juttu, ku ei tuu tehtyä mitään.

Men säälimme siun eimesetystäsi. Pitää aivopestä kaikki hankkimaan skype. Tosin meen kyl itte koht nukkumaan, mut joku pv enikeis.

LähettäjäLintu 
Päivämäärä:   9.10.09 21:49:05

Ei ole sitten ehtinyt täälläkään olla. Saa nähdä pääsenkö syyslomallakaan kiinni koko harrastukseen, tarkoitus olisi.

Päivämäärä:   10.10.09 09:17:57

Mul ei nyt mee ihan putkee toi IRL heppailu.. Pitäisköhän siirtyä 110 % bittiponien pariin? ._.

Päivämäärä:   10.10.09 10:54:05

bottiiii

Päivämäärä:   10.10.09 10:54:40

Reilu kaksi viikkoa aikaa pelastaa Geocitiesin alla katoavat ravihevoset! Nyt kaikki pelastustalkoisiin!!
http://www.phpbbserver.com/virtravurit/

Olkaa nyt edes itsekkäitä ja pelastakaa ne jotka omien heppojen suvuissa on, jos muut eivät kiinnosta. ;) Itse ainakin aion olla itsekäs ja alkaa selata kaikkien omien heppojen suvut ja laittaa edes jollain tapaa tietoja ylös.

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   10.10.09 11:32:29

Kride > Entä sitten kun ei omien ponskien suvuissa ole ketään geoheppoja? ;)

Rutun sivut muuten tässä http://paulan.atspace.com/trot/ruttu.htm, tosin keskeneräisinä vielä.

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   10.10.09 11:53:25

Ah, ihana viikonloppu. Kävin kahdeksalta ruokkimassa tammat ja oripojan. Siivoilin karsinat ja kannoin pihalle vedet. Nyt laiskottelemassa kissanpennun kanssa sohvalla; kattellaan Kill Bill 2:sta.

Pitäisi pari ravikutsua taas julkaista.

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   10.10.09 11:59:51

sparrow-mind > Onko sun elokuun montéraveista tulossa tuloksia joskus? Tai kun ei ole osallistujiakaan lisätty, niin mahdetaanko niitä ollenkaan järjestää? :)

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   10.10.09 12:05:53

Paula, ne joudutaan perumaan; sinun lisäkses niihin tuli yksi osallistuja :/ Eli yhteensä 4 hevosta jota kuinkin kaikki eri lähdöissä...

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   10.10.09 12:12:13

sparrow-mind > Okei, näin ajattelinkin. :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   10.10.09 15:36:20

Kaikkien kyselijöiden iloksi kenties jo tänään lähtee vihdoin Kuninkuusravi-prosessi (eli ilmoittautumiset) käyntiin, jos Heltsu vain lisää kutsun kalenteriin. :)

(2009 Kuninkuusravit juostaan siis Yepissä, jos tieto ei ole kulkeutunut vielä kaikelle kansalle)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   10.10.09 16:08:14

jaa-a, oiskohan sitä jottain raveja mihin osallistua :D Voisin leikkiä aktiivista XD

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   10.10.09 16:24:45

Pitkäsukuinen (väh. 3 polvea, mutta tasainen sukutaulu ei välttämätön), raveissa kilpaillut russori haussa! Kaikki käy, kunhan suvussa ei Kaardemumman Maximia.

Päivämäärä:   10.10.09 16:33:49

Paula > No sit pitää olla epäitsekäs ja pelastaa muiden heppojen sukulaisia :D

Rasse > Jos et ole vielä meidän raveihin osallistunut niin osallistu!

Yepin kuninkuusraveja innolla odotellessa! :)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   10.10.09 16:44:20

krips >> en oo osallistunu :D pitänee osallistua :D

fanny >> pöhpah pitkäsukusia russeja tueta XD

Päivämäärä:   10.10.09 16:45:28

Hävisitte muuten vedon aika rajusti. Tein piti olla topassa 222 miun lomaan mennessä... KÖH.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   10.10.09 16:47:11

mikä veto? o.O
nyt on menny jotai ohi :D

LähettäjäFanny 
Päivämäärä:   10.10.09 17:01:26

Miia R., just parhaita ;)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   10.10.09 17:30:02

fanny >> näh, eipäs XD pitkäsukuset SHETUT on pop :D

lunedin raveihin osallistuin, nyt alan käymään tätä topaa läpi :D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   10.10.09 18:50:51

osallistuin noihin yksiin narriksen raveihin
(ylös)

Päivämäärä:   10.10.09 20:52:52

Tosiaan minä kaipailisin sille uudelle mahtavalle siittolalleni ulkoasua! Listalla simppeliä ja yksinkertaista ja palkkaakin voin tarvittaessa maksaa.

Lähettäjä: TUITIU 
Päivämäärä:   10.10.09 21:43:28

TARJOAN JALOSTUKSEEN VIIMEISIÄ KERTOJA
Huom, kisakalentereiden päivitys kesken

A-ponit
Narrilaivan Maximilian
20-vuotias, 2.10,3aly-aikainen, 19 255 ve tienannut, Rankingfinaalissa 20.2.2009, Jymyshettis I, Narrilaivan Töpöttäjäkuningas 2009-lähdön neljäs, Starberry 10v juhla-ajon kolmas, tallin ylpeys hakee nyt morsiamia.

Merevaik's Killittävä Kuu-Ukko
13-vuotias, 2.10,1ly-aikainen, 18 632ve tienannut, Narrilaivan Töpöttäjäkuningas 2009, Jymyshettis II-lähdön toinen, Narrilaivan Töpöttäjäkuningas 2008-lähdön toinen , YLA2- ja SHLA-I -palkittu, yksityinen lemmikkini Järvenreunan ajoilta astuu muutaman tamman.

B-ponit
Vilmer Jay
21-vuotias, 1.48,3aly-aikainen, 21 315ve tienannut, Rankingfinaaleissa 20.2.2009, Raita B-poni 2008-lähdön kolmas, Jymyrussi II, Tammikuun Tähti 2009, Finestin arvon saanut, YLA2-palkittu, mukana KTK-tilaisuudessa, tallin toinen ylpeyden aihe tarjolla suurelle yleisölle.

Linar Noka
19-vuotias, 1.51,0aly-aikainen, 11 545ve tienannut, Rankingfinaaleissa 20.2.2009 toinen,tallin komistus tarjolla jalostukseen suurelle yleisölle.

Tsekkaa myös este- ja valjakkoponimme täältä. Jos omaa tammaa ei löydy, mutta haluat varsan oreistamme niin omat tammamme ovat myös tarjolla.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   10.10.09 21:50:03

Oma ravitalli viimein tekeillä, juuri sain tapeltua ulkoasun toimimaan. Sitä piti tulla kyselemään että minkälaisia ikääntymisiä ravureillanne käytätte? :)

Päivämäärä:   11.10.09 00:08:00

TK: itse käytän ravureillani ikääntymisenä 2 irl-kuukautta on 1 virtuaalinen vuosi (irl. 2kk = virl. 1v).

Päivämäärä:   11.10.09 00:08:49

Voisin kysellä raviponitietäjiltä, että mitä mieltä he ovat tämän herran suvusta: SB Kinji

Tällainen tuli joitain kuukausia sitten hommattua. Itsehän en ymmärrä poneista yhtikäs mitään, hyvä että edes ymmärrän niiden aikojen päälle. :)

Täynnä

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.