Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   12.3.09 21:26:17

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=28967&t=28967 edellinen.

Tänne jatkuu keskustelu.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 21:37:23

Jättebra. Meillä ei ole Elleryssä vielä kasvatteja, mutta ehkä niitä tulee. Suosittelen hankkimaan kanadanhevosista tuonteja, niin saatais vähän uutta verta, nyt noita kanadanhevosia tuppaa olevaan vaan mulla ja Millillä. ^^

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.3.09 21:38:57

Ja Ninosta saisitte nyt oikeesti jo ostella nuo pari nuorukaista, eiks je? ;>

http://www.launiel.net/nino/toiminta.htm

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   12.3.09 21:42:08

Mikähän tässä on ku en enää osaa tulla koneelle vaikka olin tänäänki kotona melkeen koko päivän... Eli mulla on VIELÄKIN 30 hepan sivut tekemättä. Huoh :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   12.3.09 21:44:06

Hei, Sorel, jos kelpaa niin sanoisin tässä että Hendrix Nino ja Horizon Nino on muuttanut uusiin osoitteisiin, jotka löytääpi täältä.

Oon jonku aikaa miettiny arabialaisen hankintaa, hmm..

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.3.09 21:46:09

Shiro, jos mä tarjoaisin arabille ja tinkerille kotia niin tarvisiko mun välttämättä tehdä tarjousta kun en millään jaksaisi? :D.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.3.09 21:50:59

Wilhood: Selvä homma, päivittelen uudet osoitteet ja jos arabin haluat niin meltä sais ;> *vink vink* Dare on aikas komia tapaus :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.3.09 21:52:19

Eiku siis Sorelia tarkoitin yo viestillä. Mitenköhän sekoitin teidät? :D. Taitaa olla vain pientä väsymystä..

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   12.3.09 21:52:29

Noh, nyt en ainakaan osta :D Tein itelleni lupauksen että kaikki sivut pois alta ja sitten ehkä uus heppa nurkkiin pyörimään.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 21:53:00

Minä en osaa tehdä muuta kun olla koneella kun oon kotona mutta silti en tee mitään tallien eteen :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.3.09 21:53:34

vvenla, sama ongelma :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.3.09 21:56:26

Heidi: Vie toki mukanasi :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.3.09 21:57:35

Kiitos :). Heittelen sivuja mahd pian, kunhan ensin pääsen tästä epäaktiivisuus kaudesta eroon.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.3.09 21:59:32

Heidi: Selvä :> Itselläni samaa vikaa... Pitäsi hevosten sivuja päivitellä uuteen ulkoasuun mut ei jaksa, pitäis tehä tekstejä mut ei jaksa ja vielä pitäis vähän kisata mut ei jaksa :D Mut onneksi tämä on ollut ohimenevää...

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   12.3.09 22:01:14

Sorel, mä kuolaan noita jo nyt vaikken viel ees tutkinu tarkemmin, huomenna mä kattelen. :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   12.3.09 22:05:16

Näköjään on enemmänkin porukkaa joille ei tällä hetkellä oikein tallien päivittely maistu...täällä nimittäin semmoinen myös <: noita kisaosallistujia olen kutsuihin laitellut mutta en paljon muuta ole hetkeen tehnyt...

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 22:11:06

Hei onks kellään myynnissä mitää kivoja ESTE / KENTTÄ / WESTERN -painotteisia kopukoita. Yhtään koulupainotteista en suostu ottamaan. :D Tai haluaisko joku tuoda ?

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.3.09 22:13:54

Mua vähän laiskottanut, mutta sen olen ansainnut. :) Viikonloppuna onkin sitten töitä virtuaalipuolella!

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.3.09 22:14:50

vvenla, http://raitatossu.net/branwen/kasvatus.html (Krest BRN myyty)
Ainakin seuraavat ovat este/kenttä/westernpainotteisia:
at o. Gleb BRA
x o/t. BRN synt. 22.02.2009 i. Spiderpig Meow e. Granada BRN
x o/t. BRN synt. 20.02.2009 i. Spiderpig Meow e. Perfect Mercury
camp. o/t. - BRN synt. 30.02.2009 i. Monarcampo e. Cafeto IX
Sekä lisäksi siellä on valjakko- ja askellajikopukoita myynnissä

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 22:18:28

Heidi M.,
Löytääks noille tekeille helposti kuvia ?
Entäs onks noi arabit millä painotuksella ? :D
Uskaltaisinko ton twh:n ostaa ? :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.3.09 22:22:03

Tekeille löytyy helposti kuvia, vaikka slawikista tai Bobin sivuilta. Solanka Primoz x Faleehah al Rayad voi olla oikeastaan minkäpainotteinen vain, kun isä yleispainotteinen :). Tuo toinen menee myös westernpainotuksella, kun isä on osaksi westernpainotteinen. Ja tuon twhn uskaltaa ostaa, koska se on upea (mun piti pitää se, mutta en jaksanut sivuja tehdä ja päätin että sillä on liian pitkä suku meidän walkerjoukkoon) :D.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   12.3.09 22:27:31

Löin pääni seinään (joo, ihan oikeasti :D olin tulossa koneelle ja seinä hyppäsi tielle) ja nyt on hirveä päänsärky. Yh.

Mutta oli minulla asiaakin, ei vvenla haluaisi jompaa kumpaa näistä (tai vaikka molemmat..):

dwb-o Streethunter '5
s. maaliskuu
i. Srtechon Mr. Baugon
e. Forlegenhed
Estepainotus, 140-160cm

qh-t Chénett of Five
s. maaliskuu
i. Caradhras of Aníron
e. Chardonnay Radon
Western, pleasure/vauhtilajit

Nimistä ja sukupuolista on mahdollista keskustella, eikä syntymäpäiviä ole vielä lyöty lukkoon. Pakko päästä noista eroon :D Ovat jääneet lojumaan (jos kirjoitin tuon dwb:n isän nimen väärin, älä ihmettele. Kirjoitan sen joka kerta väärin).

Muut toki saavat nuo napata mukaansa :D Tai jos kiinnostusta löytyy esim. waleroriin, arabiin, morabiin, irlannincobiin tai torinhevoseen niin saa hihkaista :D Muutama kasvatti olisi (hiljaisesti) myynnissä.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 22:28:32

No hitto jos mä otan kaikki. :D Jos arabeja saa käyttää sitten hispano-jalostukseen ? :D

(sivuja et kyllä saa ikinä.)

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   12.3.09 22:29:43

Jep, kirjoitin sen väärin :'D Strechon Mr. Baugon siis on tuon nimi. Ja on nuilla vanhemmilla kisattu, olen vain suhteellisen laiska päivittelemään sivuja.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.3.09 22:31:06

Arabeja saa käyttää hispano jalostukseen ja sivuilla ei mitään kiirettä :D.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 22:32:27

Okei. Eli teen listan. :D

- akhaltekke
- 2x ox
- twh :D

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 22:33:31

Veena, hitto mulla on kyllä liikaa hevosia, mut voisin ottaa kummatkin. :D

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 22:35:37

Tarkotin Ireth. :D Jollain muullakin menee nimet sekasin. :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   12.3.09 22:38:36

Vie mukanasi :D Sivuilla ym. ei mikään kiire. Ainoana 'vaatimuksena' että kasvattajaksi linkität Ireth, Viisikko (viisikko@netti.fi, http://koti.terrieri.net/viisikko/) ja näin. Sivuja sitten mieluiten sähköpostiin, täällä vain hukkaan ne :'D (tosin jos tuntuu etten vastaa ollenkaan, ei sähköposti ole varmaan tullut perille, eli kannattaa ilmoittaa kun heittää mailia).

Nimet ym. ok? Muutoksia voit kyllä tehdä mielesi mukaan ^^

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.3.09 22:41:28

Nimet ok. :) Kaikki ok. Mulla tulee taas liikaa hevosia, mut pitää tappaa noita entisiä nii pääsee niistäki eroon. :D

PS. Venla odottelee myymiensä kasvattien sivuja. ^^

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.3.09 23:04:28

vvenla: Total Ninosta voi tilareita kysellä, pääasiassa valjakko, askellaji ja westernpainotteisia asukkeja. Myös pari myytävää kasvattia olisi vielä vailla kotia

http://www.launiel.net/nino/toiminta.htm

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.3.09 15:41:50

Sorel, onko tuo paint millä painotuksella ? (western) Paso fino voisi kyllä kovasti kiinnostaa, mutta tuo tamma taitaa olla vielä liian nuori vai ?

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.3.09 16:35:17

up.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 16:38:09

O: Yksipolvinen knapstrub

:)

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   13.3.09 16:48:50

Hmm. Tekisi mieli lisää työhevosia.. :)

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 16:54:32

Veena, saan ehkä palautuksen eräästä normandian cob tuonnista kohta. Kelpaisko ;)? Tout droit par France! Eli siis suoraan Ranskasta.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 16:56:44

Olen ihan vakavissani miettinyt Branwenin pienentämistä, heivaan sieltä kaikki rodut jotka eivät minua kiinnosta ja kasvatan vain rotuja jotka kiinnostavat. Jos vaan pitäisi siellä tiettyjä rotuja, enkä kahmisi jotain ihan vieraita rotuja :D.
Jospa saisi tämän päivän aikana tehtyä myyntitopikin. Voin sanoa, että myytäviä tulee PALJON, vaikka en vielä varmana tiedä paljonko lähtee.

Tulevaisuudessa joutuisin kuitenkin tekemään saman (ehkä jopa lopettamaan, jos en nyt tee asialle jotain), vaikka koulu ei vielä vie niin paljoa aikaa. Mutta ensi vuonna ja sitten kolmen vuoden päästä vielä työelämään astuminen. Ja sitten jos otan valokuvauksen harrastuksiin niin sekin jo tulee viemään aikaan.

Ja te ette sitten tyrkytä mulle mitään vieraita rotuja, koska mä en saa ostaa niitä. Onko selvä? :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   13.3.09 17:00:53

Wilhood, Kiinnostaisi kyllä! :D
Heidi M., Ihan fiksusti teet, mutta tiedän kokemuksesta, miten vaikeaa on myydä hevosia, jotka haluaisi kumminkin pitää. :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 17:02:24

Joo, mutta kuka tahtoo ostaa multa sellatteet sata kaakkia? :D. Ilmoittelen tänne kun saan tehtyä myyntitopan niin ette vahingossakaan missaa sitä.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   13.3.09 17:03:57

Hmm, kyllä niitä porukka ostaa! :D Jos ei, niin voin hankkia itelleni jonkun kivan Myylle kaveriksi. ;)

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.3.09 17:04:13

Heidi M., jos buurinponit lähtee, niin suoraan mulle kiitos. Ja uskallappa luopua mun kasvateista. (;

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 17:05:13

Apua Heidi, ei saa myydä :D! Mulla on nimittäin sama ongelma, ostan aivan turhia rotuja talliin. Ja jos sinä nyt niitä myyt, niin osa joutuu kuitenkin meille... Toivottavasti ei ainakaan uusia rotuja. Jouduin just palauttamaan 3 kasvattia ja tekis mieli vielä palauttaa clevelandit & pnp, vaikka aina lupaankin ikuisen kodin. Muttakun rodut ei vaan kiinnosta. Kyllä noille muille tulee löytymään ikuinen koti (mm. painteille, haffeille, kladeille ja quartereille), mutta sitten kun joku rotu ei kiinnostakkaan niin ärsyttää kun sen meni ostamaan :D

Veena, joo tämä kyseinen heppa palautui, laittelen sulle sen tiedot vaikkapa mailiin niin ilmoittele sinne/tänne että otatko vai etkö :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 17:10:19

buurinponit jää meille kuten lähes kaikki askellajihevoset :).

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.3.09 17:11:53

Mulla on jotenkin kummasti säilyny kaikki hevoset mitä ostan. Tai kun mulla on käytössä VHKR niin ne ikääntyykin kivan nopeesti, enkä oo mikään aktiivinen kisaaja, niin ei hätää vaikka niitä kertyy. :> Yhtään ostamaani kopukkaa en ole palauttanut. ^^

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   13.3.09 17:17:11

Selvä juttu! :)

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 17:18:00

Veenalla tosiaan sähköpostia kolahti jo jonkun aikaa sitten laatikkoon.

Buurinponikin tekis mieli sinänsä palauttaa koska lisää en luultavasti hanki, muttaku oon nii ihastunu Manyara Masegon kuvaan että piän sen tallissa sen takia (kunhan sais uudet sivut tehtyä tietty). Ja vois pari kisaakin koluta sen kans kunhan otan selvää ARJ:n systeemistä :D Ihan uutta mulle.

Mullaki on tosiaan säilyny kaikki paitsi noi kolme nyt. Enkä määkään kyllä kisaile pahemmin :D Mut ahistaa vaan pitää toisen kasvatteja lojumassa kun varmasti löytyis parempikin koti.

Mistä tulikin mieleen että haluaako joku ostaa american abshkir curlyn, painthevosen tai haflingerin? Täällä ois jokaista rotua yksi kappale myynnissä. Palautettuja kasvatteja. Nimiin voi vielä vaikuttaa kaikilla paitsi Sullivan Popilla, sukupuoliinkin EHKÄ mahdollisesti vaikka ovatkin oikeasti jo syntyneet :D

Myykää miulle vielä yks 1. polvinen knapstrub tuolla mun topikissa!

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   13.3.09 17:20:54

Wilhood, Aucoinin ottaisin mielelläni mukaan. :)

Mulla saisi tuoda työhevosia aikalailla. :D

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.3.09 17:23:20

Wilhood, uskallappa palauttaa. Hommaan sulle toisenki kohta nii sitten sulla on kaks. ;>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 17:28:42

vvenla, Jos löydät mulle yhtä söpön isokaviokuvan ku Maisalla (hyi mikä lempinimi ei se sovi ton näköselle hevoselle vaan tukevalle haflingerille!) nii sitte voin ottaa toisenki :D

Veena, oukei pidä hyvänäsi 8>

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   13.3.09 17:45:59

Ärsyttää kun on liikaa hevosia, mutten osaa päättää mitkä laittas myyntiin. :s Onneks Knoxdalessakin useat vanhemmat teket on kohta kuoppaamisiässä. :D

Ps. Ostakaa sulonen quarabvaavi!

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 17:53:13

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=45404&t=45404
Käytätte tilaisuuden hyväksenne.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   13.3.09 18:18:33

Heidi, mitä rotuja sulle oikein tuolta enää muka edes jää?? :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 18:21:00

Shira, vaikka mitä :D. Melkein kaikki askellajihevoset, teket, amht, arabit, haflingerit, irlannin cobit, kladdet, knapit, padangit, welshit, torinhevoset ja pari yksinäistä. Sekä tietysti laukkahevoset.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 18:22:40

Heidi M, osta yks haflinger lisää multa :3 Nimi sovittavissa uudelleen.

Jei löysin slawikista kuvat uudelle knapstrubhankinnalle joten voin alkaa tekemään sivuja!

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 18:24:05

Wilhood, toi on kai yksipolvinen? Vanhempien sivut ei toimi. Mun piti vielä asettua ostolakkoon mutta kaipa mä sen orina voisin ostaa :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   13.3.09 18:26:00

Hyvä että pidät minit. Jos oisit ne myynyt niin mä olisin vetänyt herneen sieraimeeni <;

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 18:26:42

Minit on kivoja lähinnä kuvien takia, mutta silti :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   13.3.09 18:30:05

Tulin just Kylpylähotellilomalta Tallinnasta, kivaa oli mutta mukavaa palata virtuaalipuuhien pariin. :)

Pitäski teetellä pari kasvattia omaan käyttöön.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 18:32:39

Heidi M,
Aargh :D Tietysti unohin etten oo vielä tehny haffeille uusia sivuja TT's Sazzlungia lukuunottamatta. Tässä siis vanhempien sivut vanhalta domainilta :D

Isaac IV x Sierra Louisa

Uudet sivut teen vaikka heti ton knapstrubkasvatin jälkeen. Oisko sulla mitään nimitoiveita?

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 18:33:59

Eipä järin ole nimitoiveita :)

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 18:47:28

Oisko Javier Pop okei?

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 18:48:29

Javier Pop käy hyvin, heittelen sulle sivuja joskus :)

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 18:58:50

Heidi M, Juu laittele :D Vaihdoin tuonne kasvattisivulle nimen & sut omistajaks, nyt tosiaan rupeen tekemään vanhempien sivuja niin pitäis toimia tän illan jälkeen. Laitoin ite just Murdock BRN:n sivut sun mailiin :)

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 19:21:06

Heidi M, hoksasin just että kasvattilistassa on virhe ja tuo sun varsasi emä onkin Helsa Marie. Ei varmaan haittaa? Tullut ilmeisesti huolimattomuusvirhe kun kopioin tuota kasvattilistaa entisestä taulukosta käsin :P

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.3.09 19:22:50

Wilhood, ei haittaa :).

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   13.3.09 19:25:01

te höpötätte ihan hirveesti. :'D Munkin tarttis tehä aika monet sivut just nyt, en ees muista monetko..
Ainakin vvenlan, Heidi Män ja Willin kasvattien sivut.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 19:54:10

Ah, nyt on Iisakilla ja Helsalla uudet sivut myöskin. Jaksaiskohan sitä vääntää nyt kaikille lopuillekkin haflingereille!

Uaaa olis jo kesä ja yhteishaun tulokset ja Nummirock (jossa voi sitten vetää perseet jos ei pääsekkän sinne minne halusi)... Ei tarvis koneellakaan istua ku vois vetää hienoissa punasissa aurinkolaseissa ja hamosessa pihalla! Paljain jaloin ooo. Ja käyä biitsillä.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 22:14:40

Voitas muuten nousta tuolta kaukaa kaukaa kaukaa etusivulle ;>

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   13.3.09 22:45:35

etusivulle joo.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 22:46:33

Jipii, enää 2 haflingerin sivut ja sitten oon sen rodun osalta ready!

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   13.3.09 22:48:00

Mäki voisin niitä sivuja värkkäillä, jos jaksaisin tehä hevosille ulkoasun..

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   13.3.09 23:17:30

Siis wow, nyt on koko haflinginhevos arsenaali uudella domainilla. Oon ylpee itestäni :D Vois nyt laitella sähköpostia Rimvikiin että palautan tuon yhen pnp tuonnin. Clevet taijan jättää ihan itelle mutten kyllä hanki lisää.

Enää on siis 20 hevosen sivut tekemättä! Joista kolmalla ei oo ollenkaan tietoja. Määhä edistyn.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.3.09 23:27:34

Voisin minäkin tehdä sivuja, mutten taida jaksaa. ;>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   13.3.09 23:33:43

Olen nyt koneelle tehnyt seitsemälle hevoselle sivut, vielä ainakin parillekymmenelle pitäisi tehdä. Selkä tosin sanoo työehtosopimuksensa irti, kramppaa siihen tyyliin :D Että pitikin ostaa Heidiltä niin miljoona hevosta! Vaikka hyötyähän noista on, kun laajentavat hitusen sukulinjoja.

Pitäisi tehdä äidinkielen työtä, palautus on aika pian. Ei vain yhtään huvittaisi, sen sijaan jumitan täällä enkä silti tee mitään järkevää :D

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.3.09 00:07:41

Mun ei pitäis ostaa hevosia. Sanokaa, etten osta. :> Nytkin tehty kolmelle kanadanhevoselle sivut. Ja about 80/90 hevosesta on ilman mitään tekstejä. :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   14.3.09 11:02:13

Hei noustaan!

Tänään mulla on projektina lusitanojen, Wyoming '5:n ja Manyara Masegon sivut.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   14.3.09 11:05:31

Mun projektina on tänään Willin, vvenlan ja Heidien kasvattien sivut. :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäShandi. 
Päivämäärä:   14.3.09 11:14:33

Täällä myynnissä harvinaismpia(westfalen ja brande) jos jotain kiinnostaa :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   14.3.09 12:27:14

vvenla: Kaikki paintit on pääasiassa westernpainotteisia mutta lopulta uusi varsan omistaja päättää painotuksen. Mutta siis sieltä saisit kyllä western varsan jos haluat :>

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.3.09 12:44:58

Ei hitto älkää oikeesti myykö mulle yhtään hevosta enää ikinä! :D

Sorel, ton paintin voisin ottaa. Muita en halua, ostin Heidiltäki taas ihan liikaa hevosia. :> Onko sivuilla kiirekin?

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   14.3.09 12:47:28

vvenla: Vie toki mukanasi ja ei niillä sivuilla nyt kauhia kiire ole mutta suositeltavaa että tulisi viikon sisällä säpööni niin ei sitten jää roikkumaan jne :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   14.3.09 12:52:56

Mullon semmonen ongelma, että mulla on toi buurinponitamma Manyara Masego. Mitä merkkaan sen koulutustasoon jos se on askellajipainotteinen :D? Ku mulla on erikseen sarakkeet painotukselle ja tasolle. Westernhevosille tein niin että vaihoin taso-sarakkeen luokat-sarakkeeseen ja kirjotan siihen vaikkapa että "Reining, riding". Mut mitä teen tolle askelhepalle?

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   14.3.09 12:54:25

Taas ostin kolme konia, nyt mun tarttis tehä hevosille ulkoasu, sain tehtyä sen ulkoasun, mutta kaikki taulukot vielä hakusessa, ko mä en osaa oikein tehä niitä. :/

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.3.09 12:56:35

Sorel, minä yritän parhaani. ^^ Jos siitä orin saisin, niin mitä nimeksi?

Wilhood, mitä sä nyt meinaat? :D Buurinponit voi ilmottaan vaan sekakäyntiin tai sekamonikäyntiin tai kumpaankin. :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   14.3.09 12:59:54

Nii että mitä mää kirjotan sen koulutustasoks :D Että vejetäänkö noille ihan perus Helppo A:t vai just jotku luokat?

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   14.3.09 13:00:57

Äh, vähän hirveätä myydä noita hevosia pois :/ Oonkin jo heltynyt pitämään joitakin yksilöitä tallissa, lopettaminen kun ei ole suinkaan mielessä pitkään aikaan. Pitää vaan vähän karsia.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.3.09 13:02:12

No ihan mitä sä haluat, kyllä mulla on niillä perushelppo aat ynnä muut mutta sitten myös se sekakäynti ja sekamonikäynti, koska askellajiratsastuspainotteisia noi on. :> Että riippuu ihan miten kisaat, jos ilmotat sitä askellajiratsastukseen niin laita se sekakäynti, sekamonikäynti, koska ei niitä voi muihin laittaa. :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   14.3.09 13:07:18

vvenla: Nimen keksimiseen olen uudelle omistajalle antanut melkeinpä kaiken valtuuden, kunhan vaan loppu liitteeksi tulee Nino :>

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.3.09 13:10:42

Okei, no minä yritän saada sulle sivut mahdollisimman äkkiä. (:

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.3.09 14:03:23

NOSTO.

Oon taas ostanu rotuja, joista en tiedä yhtikäs mitään.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   14.3.09 19:49:05

vvenla, et oo ainoo.

Nyt kehittelen sellatteen hienon ulkoasun loppuun (tosi komee onkin) ja alan tekeen sivuja. :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   14.3.09 19:59:18

En sitten tehnykkää lusitanoille sivuja. Noh, enää on kuitenki jälellä vaan ne + curlyt. Nyt taijan lähtä silmien särkyä pakoon pois koneelta.

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   14.3.09 20:00:46

Keksikää joku hevoselle nimi, ja sen vanhemmille. :>

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   14.3.09 20:32:38

Muutkin keskusteluun mukaan!

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   14.3.09 20:37:51

Ihastelkaapa kaikki ensimmäistä Spotted Saddle Horseani, Tijuana's Brain Damagea! :)

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   14.3.09 20:39:20

wauu, ihana, mäki haluun spot sadd horsen, sori lyhennykset, ei vaan kyenny kirjottaa kokonaan.

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   14.3.09 20:41:57

Olen ihan koko päivän istunut koneella ja tehnyt sivuja. Heidiltäkin ostin hitto vie lähes 20 hevosta :D Ja yksi lipizza, pahustako silläkin teen? :'D Tai connemaroilla. Tai traksulla. Tai ylipäänsä millään niistä joita olen ostellut viimeisen viikon aikana. Paitsi dhh:t, ne tulivat tarpeeseen :D Pian saan teetellä 2-polvisia dutch harnesseja, wuhuu!

Nyt illan aikana olen sitten yrittänyt päivitellä hevosten kisakalentereita. Ongelma tulee siinä, etten tiedä kenen kalenteria päivittelisin :D Noiden vanhempien, jotka ovat kisanneet enemmän (ja sivut päivitetty viimeksi v. -06 tai -07) vai nuorempien, joiden kasvattajat hönkivät niskaan?

Mutta täytyy tässä vähän hehkuttaakin. Nuori welshponini on ollut todellinen ruusukehai! Se on kilpaillut vasta verrattaen vähän aikaa ja sijoituksia on silti kymmenen paikkeilla. Ja se on Viisikon hevosille paljon :D (tässä taas esimerkki heräteostoksista; mitä ihmettä teen welshillä? o__O)

Lisäksi pitäisi vielä tuoda hirvittävä lauma hevosia. Yhdelle olen jo kuvatkin löytänyt, mutta itse hevonen puuttuu. Ja pari hevosta on haalinut sijoituksia, vaikkei niillä ole muuta kuin nimi tiedossa.. Että tällaista tänään :D

  Re: Harvinaiset #15

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   14.3.09 20:43:01

Mun tarttis saada tehtyä tää hiton ulkoasu, että voisin tehä hevosille sivuja. :>

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   14.3.09 20:44:39

Mäkin haluaisin päivittää hevosten kalentereita, mutta en tiedä mistä aloittaisin :D. Aina kuin olen päivittämässä jonkun hevosen sivuja, sillä on mun mielestä liikaa kisoja ja koitan etsiä hevosen joka on kisannut vähän (= vähemmän päivitettävää). Hohhoijaa, tää kalentereiden päivitys on säälittävää :D

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   14.3.09 20:48:04

Sama ongelma :D

Nyt sitten mietin laittaisinko hevosille esille vain sijoitukset, mutta joidenkin kohdalla se tarkoittaa sitten sitä yhtä tai kahta sijoitusta. Miten voi olla näin huono tuuri, yhdelläkin hevosella on noin 60 kilpailua ja sijoituksia... kolme. Kisoja liikaa, mutta sijoituksia liian vähän.

Pitäisi myös suunnitella kevään varsoja. Ja ehkä listailla ylös niitä jotka on jo myyty. En vain enää muista mitä olen myynyt ja kenelle ja koska ja missä. Taitaa jäädä tämäkin kasvattirysäys suorittamatta (n. 25 varsaa suunnitelmissa).

  Re: Harvinaiset #15

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   14.3.09 20:58:52

Mulla onnistuu jotenkin ihmeellisesti olemaan hevosten kisakalenterit aina ajan tasalla...

Teen silleen, että kirjaan vain sijoitukset ja tallennan kisat kirjanmerkkeihin. Kun tulokset on tulleet, laitan saman tien kaikille sijoittuneille hevosille siitä sen sijoituksen niiden sivuille.

Heidin myymässä mft-tammassa oli paljon päivitettävää kun askartelin sille sivuja. Taisi tulla yhteensä melkein kolmekymmentä sijoitusta mitä nyt löysin tulosarkistosta.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.