Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hanoverian FANCLUB #9

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 12:48:59

No niin, ja tottakai mää olin se, joka täytti edellisen topicin. Eli jatketaanpas tänne. Ja se, joka täyttää omalla viestillään tämän topicin, tekee uuden, kuten jo tiesimmekin.

jatkuu täältä ja loppui tähän viestiin:

Lähettäjä: Chao (VRL-2415)
Päivämäärä: 21.7.09 12:43:51

Diamonte > noilla kuvilla on jo yssi VIR MVA Ch-hannu, Te Adorosta o. Routinier. ;D

Chu > kyllä meiltä saa varsuja ja estepainotteisia tulee enemmän, ko saan noista varsuja kisailtua. :DD

Ollaan Skurvashin pitäjänkin kanssa oltu sitä mieltä, että estepainotteisia puoliverisiä hyljeksitään, ei meinaa mennä millään oikeen kaupaksi, ellei anna sitten jotain ostajalle mukaan (= lahjoo), mikä on minusta kyl väärin. :/ Estepainotteisia sais olla enemmän, KRJ on ihan yli-arvostettu nykyään.

Re: Hanoverian FANCLUB #9

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 12:51:32

Chao / Ei se haittaa et on jo VIR MVA Ch, ainakin tulee varmemmin MVAserti ;DD

Mutta joo, tosiaan estepainotteisia on huomattavasti vähemmän ;( Ei se pahemmin kilpaillessa haittaa, mutta juuri hevosten ostajiin jne. heijastuu tälläiset ;p

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 12:52:44

:'DD

Kylkyl. Ja jos ei meinaa SKurvashin kasvatit mennä kaupaksi, vaikka ovatkin estepolleja, niin jo jotain jossain vialla! Koska ne on niin nannoja... :P

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 12:58:22

Chao / Whataa, eiks Skurvashin hevoset mee kaupaks :oo Mä aina ostan jokaisesta myyntitopasta jotain, teetin tilausvarsankin :'D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   21.7.09 12:59:48

Juu on tullut huomattua eitteivät estepainotteiset mene kaupaksi. Eivät puoliveriset, eivätkä oikein muutkaan.

Edelleen yritän kaupata esteholstia, estesuokkia ja ravirussia, mutta kun ei niin ei..
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=352273&t=265924

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:04:52

Joo, huomaa noita koulupainotteisia kaupatessa, etteivät nekään mene kaupaksi. Kenties pitäisi aina kisata noi ennen myyntiä ;( Tai vielä parempaa, antaa kuvat mukaan :D Sillon puoli kaupunkia kuolaa niskaan :D:D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 13:09:03

Diamonte > nimenomaan. mikä on väärin, koska silloin ihmiset ostaa ne kuvien tai kisojen takia, ei sen hevosen takia ja silloin se unohtuu helposti.

Miia R. > Mä voisin kyllä viedä ton esteholstin mukaani, jos tammana saan? Veisin siis Dakotaan Danille morsmaikuksi. ;D Mitään ihan himokisausta en voi suoda, mutta laatiskodin kylli vain. :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:12:53

GAAAHH inhoon koulukisoja :'D Osallistuin äsken aika moneen (ihan varmana kaikki paikat jo täynnä), mutta ei, laitoin mun arabin menemään GP luokkia ja holsteinit HeC-luokkia. Ihanaa.

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   21.7.09 13:17:45

voisko tää kouluponien suosio johtua siitä, että KRJ-kisoja tuntuu löytyvän paremmin ja ainakin mun mielestä KRJ:n laatiksessa on jotenkin easymmät säännöt. mutta jos skurvashin varsat eivät myy niin jossakin kyllä tökkii..

okei tää on väärin, mutta diamonte: jos sun kasvateille tulisi vielä hyvälaatuiset kuvatkin mukaan niin mulle voisit varata heti sen 10 kappaletta kasvattejas :'DD
mutta tosiaan, kun yksi on alkanut antaa kasvateille kuvia mukaan, antavat muutkin perässä ja kuvattomat kasvatit jäävät myymättä. ikävää sinänsä, sillä itse en ainakaan hyvälaatuisia pv-kuvia omista enkä kyllä haluaisi sen estävän kasvatustoimintaa :/

ihana sade tuolla ulkona. hyvä tekosyy olla koneella :D

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   21.7.09 13:19:14

Diamonte: niin käy joskus :DD on munkin 140cm-tason estehepoille tullut joskus sijoituksia poniluokista.. hups.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:22:51

Chu / Tosiaan, KRJ-kisoja on enemmän :D

Olis muuten tosi siistiä, jos omistais kuvia, mutta ei, mulla on vain yhdet ottamani rakennekuvat voikosta russ-ponista :DD Ja olen tosiaan huomannut ihan hyväsukuistenkin hevosten jäävän hyllyille, mutta olen aina huomannut Skurvashin hevosten menevät todella hyvin kaupaksi. Pitäisköhän ostaa yks sellanen, mulla on nimittäin enemmän koulua kisaavia kuin esteitä :3 Traagista :D Koirakin söi pizzan :(

Täällä on vain puolipilvistä, en nykyään edes viitsi keksiä tekosyitä koneella oloon :DD Keskimäärin 8-9 h istun tässä pirun kovassa tuolissa :'DDDDDD

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:25:00

Chu / No ei se mitään :DD Mä kisasin yhellä ratsuponilla (hyppää 100 cm luokkia), eikä ees ollu oma poni :DDDDD Ja sit menin ilmottamaan 160 cm luokkiin sen ponin :'DD Oli siinä sitten vähän selittelemistä :')

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 13:25:28

Chu > mä käytän samaa tekosyytä "no en tasan mee pesee autoo, sielhän sataa? ooksä hullu?" joten kökötän koneella. :DD

Ja munkin hepat kisaa ihan mitä sattuu. :D Hyvä ku jotkut on tullu tallin vieraskirjaan aikoja sitten mussuttaa (jotain pikkuflikkoi vissii) ettei suokki voi mennä vaativaa Beetä! Nauran. Tallilla, jossa mä käyn yksi yksityinen suokki kisaa Int I:n ratoja ulkomailla. :'DD Tulee kesäksi aina Suomeen lomaileen. Että kyllä ne pärjää, jos liikettä löytyy! :DD

Mut en mä tiedä, mun mielestä ERJ:n ja KRJ:n laatissäännöt on melko samanlaisia ja ERJ:ssä viel helpompi saada täydet skoret ja ykköspalkinto, ko KRJ:ssä, jossa porukkaa alkaa olee niin samperisti, että täytyy nostaa kaikkia sijoitusrajoja ja sen sellaista. ERJ:n tilaisuuksia sais olla useammin.

Ja sitten ketuttaa, ko VRL:ssä on niin paljon kaikkea toimimatonta, on KERJ:n laatis (minne hävisi se ylläpitäjä, joka valitsi minutkin rakennetuomariksi?!), on muiden hevosten kantakirja (mullois talli täys KTK-I heppoja, jos se toimis yhtä tähdellisesti, ko sh:n kantikset.) ja sitten on näitä VRL:n ulkopuolella toimimattomia. Njoo, NJ:n päivittäjällä on hyvä syy, joten suokkaamme hälle lomaa arkisin. Mutta MEJ:ssä ei oo ilmoitettu missään mitään, kutsuja ei vaan hyväksytä eikä uusia lisätä kalenteriin? What's the rush dudes?

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:25:50

http://www.youtube.com/watch?v=h47fNaOb-JU&feature=fvst

On muuten kova, repeen aina tossa "Wilmeeer!" kohassa :'))

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:32:32

Chao / Ihmiset ei viitsi panostaa, eihän tästä saa mitään rahaa tai vastaavaa ;33 Vois ees ilmottaa, että lähtee vetämään jonnekin :o Aika karua, jos se KERJ'in ylläpitäjäkään ei jaksa mitään sivuille laittaa poissaoloista ;9

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 13:35:03

KERJ:n laatiksen pitäjä lähti vaan vetämään. Ei ole kuulunut mittää ja nyt ne vissii hakevat uutta pitäjää. Hain virkaa, mutta mittää ei oo kuulunu.

MEJ:stä ei oo kuulunut mittää sen jälkeen, ko tulokset kuukauden cuppiin tuli. Oon jo kaks kertaa yrittänyt lähettää mun kutsun sinne,mut mittää ei oo kuulunu, eikä kutsua näkyny kalenterissa - eikä mitään muitakaan kutsuja.

On se niin väärin!

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:44:19

Chao / On kyllä ikävää :3 Itse kisaan nykyään vain esteillä ja koulua (+ laukkoja), koska olen huomannut muiden jaosten tökkivän melkoisesti. WRJ'nkin kilpailuiden hyväksyntää piti odottaa kaksi kuukautta ;33

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 13:46:12

Jepjep. :/ On se kyllä juu-u...

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   21.7.09 13:46:57

chao >> no vie pois, en jaksa enää nurkissa katella -.-'

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   21.7.09 13:52:08

kesällä nyt kaikki vähän tökkii. etenkin jos itse istuu koneella lähes 10 h päivässä (like i do) tuntuu ettei mikään koko virtuaalimaailmassa toimi :DD nytkin ollut yli viikon anonnassa ERJ-kutsu, varmaan tulee hylsy kun ei ehdi kalenteriin ajoissa.

(<mainos> pari hannoveria myynnissä!)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 13:54:40

Chu / Jos ei mee kaupas, voin ottaa ton Snipen varsan kisaukseen? :DD Sit ainakin menee :')

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 13:57:35

Miia R. >No kiitosta kovasti. Laittelen sivuja säpöösi. ;D

Chu (and like i do too), mulla taasen hylättiin KRJ-kutsut, kun SIVUILLE EI OLE MAININTAA VIRALLISTEN TULOSTEN ILMESTYMISESTÄ VRL:N TULOSARKISTOON! Jumankauta! Miksi hemmetteassa mä ilmoittaisin tuloksista ennen kisoja!?!? Ihan asiallista minusta ilmoittaa epävirallisten tulosten tultua sivuille siitä, että viralliset tulokset VRL:n tulosarkistosta, ja niitä voit katsella täältä ja sitten linkki... EI JUMA-LAUTA. Onko KRJ:stä tullut vähän pilkunviilaus mesta?

Ja mä nyt sanoin jo noista sun hannuista, etten voi tehrä tarjousta, ko mullon epeleitä samoista epeleistä. :'DD Tai tosta Wallace:sta tulossa epeli, en tiedä jätänkö itelle...

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 14:00:52

Chao / Pilkunnussinta on aika mukavaa ;3 Mullekin taidettiin joskus valittaa samasta :oo

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 14:21:01

No niinpä on niin. ARG. Todella ärsyttävää... Ihme sääntöjä niilläkin...

Ja ostin sitten taas hevosen. Nyt niitä on vissii jo 43 tai jotain päälle neljänkympin... *huoh Voi mua. No, onneks on niin hidas ikääntyminen, ni kerkiää kaikki kisaamaan. :'DD

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.7.09 14:26:50

kuka tekis mulle palveluksen? kaipaan oikein SUURTA, VALTAVAA, ISOA ja MAHTAVAA potkua persuksille, että saisin edes jotain järkevää aikaan? mitä useampi, sen parempi. laatis pitäs uudistaa, hevosten sivuja päivitella, anoa kisakutsuja jajajaja näyttelykutsuja. OMG. muttakun LAISKOTTAA :(:(:(

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 14:29:19

Battlefield *great anf big kick to the bottom* Näin. :D

Lähettäjä: s el s 
Päivämäärä:   21.7.09 14:31:43

Tuosta KERJ'in asiasta, minä olen nykyisin jaoksen uusi ylläpitäjä, mutta en ole saanut oikeuksia. Kutsuja ja tuloksia saan hyväksyttyä. Olen lähettänyt asiasta työvoimavastaava Susalle viestiä, joka kehoitti kirjautumaan ja ilmoittautumaan VRL'n foorumille Feanarolle. Lisäksi lähetin pikaviestiä hänelle, mutta ei vielä ole mitään kuulunut. Joten en vain saa asiaa eteenpäin vielä :p

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 14:39:14

Battlefield / Turhaa stressaat :D:D No voinhan mä potkaista (*kicking*), mutta en usko ettei virtuaalinen potku paljoa satu :'D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.7.09 14:40:46

auts. sattu se

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   21.7.09 14:46:49

Chao: laitat vaan joka kutsuun linkin sinne tulosarkistoon ja se on siinä :D ei ne huvikseen pilkkua höylää, tulokset vaan saattavat mennä uusiksi joissakin kisoissa kun vrl hylkää kaikki seurattomat ratsastajat ja siksi linkki tulosarkistoon pitää olla joka kutsussa. mutta tosiaan, eikös se tuloslinkki olisi kätevämpää lisätä sitten kun luokat on arvottu..?

Battle ei stressaa. (: Mikäs siinä laatiksessa on vikana, näin ulkopuolisen näkökulmasta viime laatis meni ihan hyvin?

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.7.09 14:48:57

chu, siinä on se vikana, et pisteytys kusee. hann3:sen saa tosi helposti. viime kerralla oli mukana pari hevosta, jotka ei musta olis ansainnut sitä palkintoa, mutta saivat sen kuitenkin. ehkä tämä %-pisteystys olis järkevin

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   21.7.09 14:52:41

jaajaa. no lisää vaan sinne sääntöihin "jos the päätuomari battlefield ei tykkää hepasta se ei saa palkintoa" ja ongelma ratkaistu :'DD

mutta juu, ehkä se prosenttipisteytys olisi ihan kätevä.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.7.09 14:59:25

tai ehkä paremmin "jos the päätuomari battlefield ei katso hepan olevan tarpeeksi kypsä ja tasokas, koni hylätään"

kattoo nyt. seuraavaa laatista saatte odotella ehkä syyskuuhun. mutta aina vain hyvä, teillä on aikaa kerätä sen verran kokemusta että tulee se 1-palkinto.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 15:15:50

Battlefield / Tosiaan :D Pitäis vähän rempata hevosia, et vois se HANN1-palkinto tulla :D

Mutta nyt painun lukemaan kirjaa (8

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.7.09 19:26:22

Battle > munkin mielestä hannu laatis vähäsen kusee, pitäis olla tiukemmat säännöt, ottais sitten mukaan vaikka jonkun JSH-maininnan, että tyyliin ei palkintoa ja HANN3:n välisse sellaisen Jalostukseen suositeltu hannover-maininnan, ettei ihan palkinnoille pääse, muttei nyt ihan paskakaan ole... Mäki yritän vielä joskus saada mun hepat mahdutettua sinne hannulaatikseen, täyttyy vaan pirun äkkiä tilaisuudet. ;D Hyvä vaan.

Chu > niin, sitähän mää just sanoin, että olis ehkä fiksumpaa, että ku tulokset on arvottu tai VIP menny niin laittaisi sen linkin sinne sivuille? Musta toi että kutsuun ennen osallistujia pitää laittaa se linkki on vähän turhaa nipottamista...

sels > jaa... Pitäiskö fealle laittaa säpöä tai jotain siitä? Jos se ei vastaa pikaviestein tai jtn?

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 21:16:44

Glääh, mä en ole syönyt lähestulkoon mitään viikkoon ;(( Koira soi mun pizzan ja pihvin tänään :99 Vois lähteä mäkkräiin :DD

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   21.7.09 23:26:46

Hitto, mä nyhjään aina ton miehekkeen kanssa ni en oo täälläkään ollu koko viikolla :D Eikä se ees tykkää yhtään ku teen "heppajuttuja".. :D

Pitää lukee näitä teidän juttuja joskus..

Chu & Diamonte / Valmennuksen kommentit viimeinkin paikallaan!

Ah, huomenna saan kameran<3 Ostin/ostan siis käytetyn Nikon D50 kameran, mukana kolme putkea, salama jne. :P

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 00:40:07

vaniljaa / Nehän tuli nopeasti, mulla menee puoli vuotta :D:D

No hei sulla on sentään elämää, mulla ei :DDD Oon ollu kavereiden kanssa kesällä ulkona.. hmm kolme kertaa (8

Ja onneks olkoon kamerasta :D Käytettynä ilmeisesti saa ihan hyviä? :D

PS. Se Pearlin luonne on luovuuden tuote :')

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   22.7.09 10:22:39

Diamonte: kannattaa syödä, mä olin kaverin kanssa viikko sitten animeconissa ja pyörryin kun en ollut syönyt tai juonut mitään :'D

vaniljaalle kiitos valmennuksesta ja onnea kamerasta (:

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 10:39:56

Chu / Outoa :DD Mä pyörryin kerran kun katoin peiliin :'D (no okei nousin nopee ylös ja vilkasin peiliä :D:D)

Aah kilpailut hyväksyttiin \o/

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   22.7.09 10:49:29

^ Mun kans! Tosin vip tänään, eli sadan osallistujan luokkiin tulee about 20 hevosta :DD

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   22.7.09 10:51:19

Muaha haa. Mun netti töppäs. Istun nyt kaverilla, ku omassa netissä jotain häikkää, ei toimi olleskaan. Ja nyt pitää lähteä töihin. Pitäkää hannoverit ylhäällä sillä aikaa kun mä valitan soneralle. :DD

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.7.09 14:29:38

vaniljaa: hyvä valinta! nikoni mullakin, tosin d40. ollu jo yli vuoden ja oli kivaa täs pari viikkoa sitte löytää pari konstia parempiin kuviin. millaset objektit tulee mukana?

laittakaa kutsujen osoitteita kehiin, voisin osallistuakin!

ah, nyt saatte kestää mua vielä vähän enemmän ku käytii iskän kanssa tänää ostaa mulle läppäri. KUVITELKAA MULLA 2 KONETTA, JOLLA VOI DATAA SAMAA AIKAA! NÖRDYÄ!

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 15:34:54

Battlefield / Se on tosiaan ihanaa :DD Mullakin on kaks konetta, voi olla samaan aikaan monessa eri paikassa :') Dataus on vain ammattilaisille ;D

http://www.lumipantteri.net/kilpailut/erj18.html 18-24, seittemän päiväset kilpailut ;D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.7.09 15:56:31

x) osallistuin noihin dian kisoihin.

käykäähän muutkin:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=355485&t=355485

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   22.7.09 16:01:25

onkstäällä jo vahvat insidet vai mahtuuks tänne hiljaiseks tarkkailijaks mukaan :>

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.7.09 16:07:28

^^ hiljaisia emme ota piireihin. täälä pärjää vain huutamalla ja pitämällä meteliä. usko pois!

mitä typerämpiä kirjoituksia kirjoitat, sitä enemmän olet meidän kaltaisemme ja vielä enemmän tervetullut pieneen piiriimme.

aiheen ei tarvitse liittyä hannovereihin. aina. välillä olis kiva jos olis jotain mainintaa.

TIIVISTETTYNÄ:
1) pidä meteliä. koska olemme niin paljon muita kasvattitopia jäljessä, myös parin sanan viesti on OK.
2) kirjoita niin usein kuin mahdollista tai niin usein kuin tahdot
3) juttujen taso saa olla pakkasen puolella. niihin on tämän topan luona totuttu
4) be your self!
5) hannovereista saa kirjoittaa, kuten myös ilkeistä kassamummoista ja EE:stä (etuilevat eläkeläiset), ja kaikesta maan ja taivaan välillä.

[5.1) Diamonte on topan datis, hyväksy se]

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   22.7.09 16:19:27

deu. kuten battle tässä yrittää sanoa: ei ole mitään insideja, sekaan vaan :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 16:20:38

deu. / Me ollaan tyhmiä, katkeria ihmisiä, jotka ovat perfektionistejä sekä erittäin kunnianhimoisia, vaikkakin emme juuri onnistu koskaan missään :D

Joksikin ainakin itse puhun aina paskaa, kerrankin aloin turisemaan väärään numeroon soittaneelle tyypille :'))

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 16:21:32

Jep, olen kruunattu datis \o/ Vois vaihtaa penkin, tähän tulee painauma ;(

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.7.09 16:25:00

just, sekaan vaan.

mun on pakko myöntää, et mä oon kans perfektionisti. tai ehkä pikemminkin siaraalloisen pikkutarkaa ja huolellinen. no, mut kuitenkin. kaupan hyllyt on kauheita, ku jos siel on jokin tuote väärällä hyllyllä tai muuten vaan vinossa, on se pakko viedä paikallee tai suoristaa (kuten vaikka hmm.. kasa pätkiksiä! joo, jos ne on sille laitettu kasaa sinne hyllyyn ja sielt vaikka pursuaa yksi patukka sille eet ½ on siel kasas ja loput ei, mun on ihan pakko sörkkiä se sinne kasaa takasin...)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.7.09 16:26:29

dia, LOL!

ja tosiaan, harvoin törmää palkittuihin hannoverhevosiin. kunnianhimoa löytyy, mut me jäädään näitten EE:n jalkoihin....

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 16:27:19

Battlefield / Ihan sama juttu :DD Mä jäin Lidliin kerran puoleks tunniks järkkää keksipurkkeja oikein päin :'))

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.7.09 16:28:26

toi menee jo aika... no jätän sanomatta

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 16:32:27

Battlefield / Aika hulluksi, eikö? 8D

Mut hei mun kilpailut meni melkein heti täyteen :o 160 cm luokkiin mahtuu vielä muutama, mutta muuten kaikki luokat täynnä ;3 Outoa.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.7.09 16:36:12

no vaikka. mun pitää mennä parantelemaan tätä ponipuutos-sairauttani
jatkakaa toki muutkin.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 17:26:54

Aaah tippuu ;(

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   22.7.09 17:57:57

Battle / Tuossa on tuo kameran perusputki, tämä ja tämä. Molemmilla tulee aivan ihania kuvia! Perusputkea en ole edes kokeillut vielä :D Tämä on kans kiva lisä :D

Nii ja kiitos vaan kaikille :>

Kohta mäkin koodailen Seranelle uutta ulkoasua, oon tehny varmaa miljoona eri pohjaa :D Sit pitäs siivota jne -.-

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 18:12:51

Mä siivoon aina ihan innoissaan :')) Oon kaikinpuolin sekasin (8

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   22.7.09 18:22:49

Diamonte / Kyllä mäkin joskus, nyt ei vaan jaksas, jäi yöunet vähän lyhyiksi (koska siivosin yölläkin :D) :D

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   22.7.09 18:28:36

"Lähettäjä: Diamonte
Päivämäärä: 22.7.09 18:12:51

Mä siivoon aina ihan innoissaan :')) Oon kaikinpuolin sekasin (8"

siivoominen sucks mut viikaaminen on ihanaa <3

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 18:48:37

deu. / Niin onkin :DD Mä viikaan aina täällä kaikkea, kerran menin vaatehuoneeseenkin viikkaamaan :DD Ja nyt käväsin imuroimassa äitin huoneen :'))

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   22.7.09 18:54:20

jos en saa öisin unta tms nii viikkaan vaatteita :' DDDDD

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 20:51:11

deu. / Toi oli jo hämyä :D:D No toisaalta mä kerran tiskasin, pyyhin pöytiä ja tein ruokaa neljän aikaan yöllä että :'DD

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   22.7.09 20:52:43

Mä en oo saanu viä mitään tehtyy :D Pitää pakkailla ton pikkuveljen tavaroita ku se lähtee aamulla riparille, ku äitiki on leirillä :D

Eikä siitä ulkoasustakaa tuu mitää, se on ihan tyhmä.. Joku haluu varmaan tehä mulle ulkoasun?

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   22.7.09 21:40:02

Nyt tää putoilee pahasti :(

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   22.7.09 21:47:38

Heathermoorissa asustaa kaksi hannoveria:
http://www.kauhumieli.net/heathermoor/h/sirius.html
http://www.kauhumieli.net/heathermoor/h/luna.html

Nuoria koltiaisia, jotka eivät vielä paljoa ole tehneet.

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   22.7.09 22:12:02

Java / Mä oon joskus noi nähnykkii, kivoja ;)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.7.09 22:58:39

Java / Lääh, ihania kuvia, olen jo aikaisemmin kuolannut niiden perään :D:D Mä en oikein osaa koneella värittää ;( Oletko sä koskaan joutunut tekee tilaustöitä? :D

Vaniljaa / Mä voisin muuten, mutta mä en oikein tiedä, et millaista ulkista toiset pitää :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   23.7.09 00:13:55

Diamonte / :D Nyt sain jotain epämäärästä aikaan, pitää kattoo huomenna tykkäänkö siitä vielä. Tosin se muistuttaa vähän Battlen molempia ulkoasuja :D Ja on täysin erilainen nykyiseen verrattuna...

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   23.7.09 00:26:33

vaniljaa: Kiva että on kivoja ;)

Diamonte: Mukava kun tykkäät! Oon alottanu tilareiden tekoa mm. 50000...000 kertaa ja aina jää kesken vaikka on luvattu koko kreivikunnan palkat...

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   23.7.09 09:05:45

Java / Mulla on ulkoasujen kanssa sama :'DD En oo vielkää saanut yhtä tosi yksinkertaista ulkoasua tehtyä ;3

vaniljaa / No, eihän ulkoasut voi olla aina mitenkään kamalan erilaisia :D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   23.7.09 12:24:12

vaniljaa: pari tuttua sano, ettei tolla 50mm tee yhtään mitään, se sopii tosin johonkin henkilökuvaukseen. mulla kiikarissa tämä: http://www.rajalacamera.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=39JAA632DA
näytä sitä ulkoasua, tahtoo nähdä

java: hienot ponit, kiva ulkoasu ja hienot kuvat :D

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   23.7.09 12:37:15

Moo, mitäs hannoverrintamalle? En oo ollu kahteen viikkoon koneella kuin tunnin niin oon vähän hukassa :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   23.7.09 12:46:56

Battle / Henkilökuvaukseen jne mä sitä aattelinkin lähinnä, sillä tulee nimittäin rosi tarkkaa jälkee :D Ulkoasupohja. Tolle brushille pitänee tehdä vähän jotain vielä ja linkkien paikka keksii myös.. Ja koodailla..

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   23.7.09 14:07:19

Amar / Eipä tässä pääpiirteittäin mitään erikoisempia ole tapahtunut :D Ainakaan meille ;D

vaniljaa / Toi on tosi hieno :D Olisit laittanut sen brushin tohon otsikkotekstin päälle puoliks läpinäkyvänä :D Toi brushi on nimittäin tosi kiva :)

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   23.7.09 14:33:44

[urlhttp://vaniljaan.webs.com/layt/siiri1.png]Tämän tein äsken johonkin topaan, tämä on paljon kivempi kuin omani :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   23.7.09 14:34:56

vaniljaa / No pidä se mistä pidät eniten :DD Niin mä aina teen joululahjojenkin kanssa :')

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   23.7.09 14:37:46

Diamonte / :'D No mutta tosta voisi saada hyvät rahat eli en ainakaan vielä omi sitä :D

Lähettäjäsnifffe 
Päivämäärä:   23.7.09 14:41:21

Mä en ookkan kait ennen tänne törmännyt, mutta sattusin vahingossa avaamaan tän ja tarjoa teille jalostukseen hannover oria: http://siskokset.net/chennye/rex.php

Toki varsankin saa mun tammasta ja tosta, tamma: http://siskokset.net/chennye/bansku.php (kalenteri armotta päivittämättä, on kisannut vuonna 2009)

Nii ja maililla sitten asiat, koska mä en kyllä varmaan muista tätä kohta enää :D

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   23.7.09 15:01:42

snifffe: vau tuo Rex on upee<3 miks sen suvussa pitää olla tuo Dermot Owin, olis muuten ihan täydellinen mun koulutammalle :<

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   23.7.09 15:13:56

sniffe / Vähän liian pitkäpolvinen ;(( Muuten olis ollu hyvä!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   23.7.09 16:14:20

Battlefield: Kiitos!

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   23.7.09 18:42:22

Hei ylös tämä täältä!

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   23.7.09 19:13:22

hUPsista, miten näin pääsikään käymään...

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   23.7.09 21:27:27

Nyt on estekisojen tuloksetki ilmotettu.. Chao keräsi hienot seitsemän sijoitusta :D

Ulkoasukriisi ei oikeen parane. Jokapaikassa näkee semmosia hienoja ja sit käy potuttaa ku ei ite osaa tehdä semmosta vaikka kuinka yrittää :D :S

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   24.7.09 08:52:59

vaniljaa / Mä saan aina sellasen "pakko-tehä-uus-ulkka"-kohtauksen toisilla talleilla vieraillessani :D:D Ja sit se menee ihan paskaks, ja lopulta kopioin kaiken melkein joltain toiselta ;D (paitsi grafiikat, niitähän vaan laki suojelee :'DD). Mä oon joku pikkurikollinen :')

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   24.7.09 17:00:33

Ylösöösösös

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   26.7.09 12:13:08

OMG MISSÄ KAIKKI ON!?

mulla ei mitään uutta, töitä ja ahdistuneisuutta tallia kohtaan.

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   26.7.09 12:33:30

omg mä oon täällä tarkkailemassa. meijän koira raatelee mua ja en osaa tehä ulkoasuja. mitäs teille kuuluu ?

+ rekisteröin mun trakehnerin vahingossa hannoveriks, nyt se on sitten hannover : DD ps. sanokaa jotain

Lähettäjä: Diamonte 
Päivämäärä:   26.7.09 13:41:53

Hahah te heräsitte 8D Mullakaan ei ole mitään uutta, piru tulis jo seuraavat estelaatikset ;p

deu. / Meiän koira aina puree mua, eikä se edes osaa haukkua 8D Tänään just selvis, et siinä on sutta taustalla, ihanaa 8D

No mut valita rekisterivastaavalle, niin mäkin tein :D
Toi ulkka on kivan yksinkertainen, hieno :)

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   26.7.09 15:35:47

sutta ? ;o emmä mitään valita, olkoon nyt hannover ei se mua haittaa kun on jo traksutalli nousemassa hannujen rinnalle niin ihansama :b

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   26.7.09 16:09:31

Battlefield: no eilinen meni kokonaan migreenin kanssa taisteluun. :s eipä oikeastaan muuta.

Diamonte: totta! tapahtumakalenteria kyttäilen aina silloin tällöin, josko uusi laatiskutsu olisi kalenterissa. kolme kertaa oon jo myöhästynyt erj-laatiksesta Nican kanssa, ei yhden arvonimen saaminen hevoselle nyt niin hankalaa pitäisi olla :/

(ps. astuttaako koirakasvattajat oikeasti koiria susilla? :D mä taidankin alkaa tuomaan virtuaalimarkkinoille uusia hannoverlinjoja joihin on sekoitettu seepraa :DD)

deu. Tosi nätti pohja, vähän yksinkertainen tallin ulkaksi mutta täydellinen hevoselle. <:

Päivämäärä:   26.7.09 17:09:04

Chu / Mä olen myöhästynyt vain kerran, mutta mun hevosilla ei ole ikinä ollut estelaatiksesta arvonimeä :D Tuo hannujen laatiksesta tullut "HANN2" oli mun ensimmäinen arvonimi 8D

Joo, siis tossa rodussa (mitä on suomessa nyt neljä kappaletta, tuonti Britanniasta) ei pitäis olla sutta, mutta koska siellä taustalla on jotain huskytyypisiä koiria, niin niissä sitä on silti :D

deu. / Mulla on sellanen hirvee pakkomielle laittaa aina kaikki sivut kunnolla järjestykseen, laitan aina ikääntymiset ja iät sun muut aina VRL'nkin :'D

http://www.lumipantteri.net/picture_library/jade.bmp

^^ Tossa se ja sen sisko

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   26.7.09 17:34:24

no sulla nyt on nähtävästi pakkomielteitä (: noei.
mulla palo käpy websin kans

Päivämäärä:   26.7.09 17:38:34

Mulla on pakkomielteitä ihan pirusti :DD Mä en astu viivojen päälle, mä aina yhessä kohtaa polkua hypähdän jne... Hullua ;p

Mä en osaa käyttää ees freewebsii :'DDD yritin sinne joskus tietoja tallentaa, mutta ei, se laitto mulle jonkun pirun websin halpisleiskan. Ihanaa.

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   26.7.09 17:40:25

nomut sulla on (oma?) domain : D
mä oon niin vannoutunu websin käyttäjä mut se osotekin on niin rassaava ja näin : D

Päivämäärä:   26.7.09 17:45:19

Joo on mulla oma domain, onneks :D Mulla oli sitä ennen varmaan 8 vuotta geon tunnuksia, raah! Se typerä mainos siinä oikealla teki mut hulluks 8DD

Oma domain = ihana rauha + laadukkaat kuvat (8

Lähettäjädeu. 
Päivämäärä:   26.7.09 17:46:52

mielummin webs kuin geo : D väännän täs just hostitopickia ja muute tähän täyttyy ;o

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   26.7.09 17:47:33

mun pitäis tilata oma domain, mutta siinä on yks ongelma: en jaksa :DD
mua ärsyttää websissä toi pakollinen banneri.

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   26.7.09 17:48:13

deu. geohan lopettaa tänä vuonna, ei sinne enää pääsisikään <:

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.