Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hannoverhyytelöt #8

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   5.7.09 21:26:32

Hannoverhyytelöt #8

-- edellinen topa, jos jotakin jäi lukematta.

Edelleen siis keskustelua hannovereista (& muusta ylimääräisestä) kasvattajien, omistajien, ihailijoiden ja muiden matosten kesken. Viimeinen kirjoittaja tekee uuden topikin.

Re: Hannoverhyytelöt #8

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   6.7.09 07:01:18

Jes, uus topa! Lähden nyt mökille, kattoo jos pääsee nettiin ;D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   6.7.09 12:24:28

Kivaa, uusi :) Otsikko on jees :)

Pitäisi metsästää hevosille kuvia ja tehdä niille sivuja myöskin..

Lähettäjä: Diamonte 
Päivämäärä:   7.7.09 10:50:59

Mä sain ihan sika kivan uuden hevosen, sekä ihanat kuvat :D Ihme et tammoille ees nykypäivänä löytyy hyviä rakennekuvia, jotka ei ole kaikilla käytössä ;p

Ja ainiin, mie saan ehkä järkkärin ;D Voin sitten kuvailla omat kuvani ite, ei tartte aina ruikuttaa jokaisessa kuvan tarjontatopassa :DD

Mitäs teille kuuluu siis? Mä homehdun täällä mökillä, ei voi melkein olla ees koneella, kun aurinkokennoissa ei liitä energia :3

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   7.7.09 13:38:20

Diamonte / Mäki ostin just yhden tuontitamman kuvineen :P Ja sit mulla on jo sille Salion tammavauvalle kuvat. Mut Saliolla itellään ei oo kuvia, ne pitäs löytää..

Mulla on järkkäri mutta se ei oo kovin hyvä, siinä on niin lyhyt putki ettei kannata ees mennä yrittään kuvaamista.. :S Ja ku se on Olympus ni siihen on tosi vaikeeta löytää uutta putkee halvalla. Nii että älä osta Olympusta :D

Eli toistaseks mä tyydyn kuvien ruinaamiseen. Mutta ei se niin hankalaa onneks oo ku mulle riittää estekuvatkin.

Päivämäärä:   7.7.09 18:24:04

Ööh, en ees laittanu linkkejä O__o? (bottien takiaaa)

Päivämäärä:   7.7.09 18:30:05

Vaniljaa / Mä en oo ees ajatellu mitää putkia :DD Tohon tulee mukaan joku. Ja kamerahan on Canon.

Awww, ihanat kuvat, loisto laatu. Mä puolestaan hommasin itelleni kaks laukkuria, tuonteja siis, ja kisasinkin hiukkasen laukkaa. No ei ne oo viel päässy ees tokalle tasolle (Allowance) ;3

Ja tässä nyt väsäilen tekstejä, hiukan valmennuksia väännän sekä itselleni että palkaksi, ja tuskastelen ulkoasun kanssa, jota pitäisi jaksaa tänään alkaa vääntämään. Ihanaa :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   7.7.09 18:35:36

Diamonte / Canonit on yleensä ottaen ihan hyviä, mut jos se putki on vaan joku 55mm ja alle ni pitää päästä aika lähelle että kuva onnistuu.. Mulla on 14-42mm xD Mutta Canoniin varmaan helppo saada käytettyjä pidempiä putkia jne. :)

Joo mä tyksin kans noista kuvista, sain tuolta Möröltä toisetkin kuvat samoista kisoista<3 Pitää vaan palkka maksaa :D

Päivämäärä:   7.7.09 22:30:19

Vaniljaa / Mä en tiiä rehellisesti sanottuna putkista mitään :DD Oon just sellanen tyypillinen "hyvä kamera-huono kuvaaja"-tyyppinen näköjään :DD

Palkan maksu on inhottavaa ;3 Mun pitäis kirjottaa muutama valmennus, ei jaksais :33 No, onneks ei sentäs tartte mitää luonnekuvausta väsätä ;D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   7.7.09 22:34:26

Diamonte / En mäkään tiiä muuta ku että mitä pidempi sen lähemmäs kohdetta pääsee ja että mun putki on paska :D

Mäkää en tykkää yhtään kirjottaa luonteita, en oo saanu omillekaan kirjotettua, ei vaan tuu tekstiä tai ainakaa sellasta millä pärjäis joissain :s Vaikka just taisin niitä kolme kirjottaa, jotain kuvista, niistä tuli kyllä paskoja D: Tän päiväsistä valkoista tuli yllättävän pitkiä, oli kivat luonteet niillä hevosilla ja muutenkii inspas (onneks).

Päivämäärä:   8.7.09 08:52:36

Mä inhoon luonteiden kirjottamista, ellei ole mitään inspistä tai siis sellasta tavallaan tyyppiä, jota sovellan luonteessa :DD Mullakun on ties mitä lempihahmoja kaikista ihanista kirjoista, niin niidenhän luonteita on kiva soveltaa hevosil 8D

Tulee muuten aikas paljon kasvatteja tälle kuulle, jopa holsteineja ;D Ja tietysti hannuja ;DD

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   8.7.09 12:33:16

Uusia holsteja ei kyllä tarviis enää yhtään, niitä on muuteskii nii paljo :D ^^ Hannuja vaan ;) Astutan Tropicanan Bristol Bowlla, tulee varmaan tammavauva, menee myyntiin (tai siis ostaja oikeestaan on jo). Nimi pitäs vaan keksii vielä... :)

Päivämäärä:   8.7.09 16:18:32

vaniljaa / Haha, mulla tulee ihan älyvapaita nimiä :D Teetin just Snapyllä vaavin, ja sen nimeks tulee Dimitrov W! ;D No, mikäs siinä.. 8D

Lähettäjä: Miia @ tartu 
Päivämäärä:   8.7.09 21:19:08

frey kysy et mika fontti remingtonin ulkassa, ei mtn tietoo :D

ylihuomenna suomeen, sit seuraavana pvna kotiin.. ja ne pari kivaa kirjainta ei sit muuten toimi :D

Päivämäärä:   9.7.09 07:59:25

Miia @ tartu / Haha, ei ulkomailla toimi äät ja ööt ;DD Mä oon vaan jossain keskellä korpea, olisin mielummin ulkomailla ;(

Lähettäjädani 
Päivämäärä:   10.7.09 17:05:13

ostakaa

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   10.7.09 19:20:59

Diamonte / :DD Meidän ekasta vauvasta tulee Think Again S :P Toivottavasti tuo omistajaa pitää hyvää huolta siitä :)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   12.7.09 13:18:50

miia on kotonaaa !
mut joo, mites tein hannot? ja yleisesti, oonko jääny jostain paitsi nyt parin viikon aikana :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   12.7.09 16:28:09

Mun pitäsi kohta pistää jotain esittelytopaa Serane Warmbloodsille pystyyn :D Kunhan toi ERJ kutsu hyväksyttäis ni vois mainostaa sitä siinä samalla :)

Lähettäjäabyss. 
Päivämäärä:   12.7.09 16:53:53

hei jos jotakuta kiinnostaa hommata talliinsa koulupainotteinen hannover tamma niin multa löytyis myynnissä oleva otus :)

Rotting Misery PB, tarkempia tietoja (mm. uudemmat osoitteet vanhempien sivuille) löytyy täältä topikista. luonteen tuolle saisi mukaan ^^'

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   12.7.09 20:59:55

Äkkiä kaikki tänne!

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   13.7.09 17:48:09

eka päivä sitten viimeisen hyytelöviestini kun olen oikein kunnolla koneella! työt vie kaiken ajan ja sitte jos ei olla töis ni ollaa mökillä eikä siel ole sellaista ylellisyyttä ku sähkö.

mun uusi kovemman luokan kaakki, kaikki on salee kateellisia, eikö?
mulla on nyt peräti 2 ERJ I-palkittua ja yksi kolmonen. ei paha, ei ollenkaan!

täs on into granea kohtaan hiljalleen palailemassa, ja tänään kehittelin uutta ulkoasua (ajon muuttaa kaikki täysin suomenkielelle, linkit yms siis). sit oon kattellut tota irl kalenteria, et milloinkas ehtis pitää kisat (johon kaikki tämän viestin lukijat siis osallistuvat!)

tarviin nyt vähän apua, keksikää mulle angloarabille nimi... oon miettinyt sellasta ku Bloodyjam x, onko kiva? x)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   13.7.09 19:59:50

Battlefield / Onneksi olkoon :D Todellakin huomaa, että sähköt on kaiken pahan alku :D Olin viikon mökillä, ja jotenkin onnistuttiin sekottamaan aurinkopaneeli meiän 6 tunnin datausputken takia :'DD

Kattelinkin just, et jompi kumpi niistä sun B-rapun pojista oli palkittu ERJ-I-palkinnolla :DD Ja toi anglon nimi kuulostaa oikein mukavalta ;D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   14.7.09 12:58:05

juu kiitosta :D!

mutäs pidätte, kannattaako otaa jossain vaiheessa käyttöön: http://desagrado.awardspace.com/laca.htm

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.7.09 12:59:22

b >> toi jotenkin.. tyhjä? tai jotenki se mun silmään kaipais kuvaa, mut en sit tiiä mihin ja millasta :D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   14.7.09 13:02:39

musta olis kiva kerrankin tehdä kuvaton ulkoasu, mutta toi tosiaan on hieman tyhjän tuntuinen. ja se on viel kesken, aattelin laittaa sen tekstiosan kuitenkin valkoseks, mul menee ikä ja terveys jos alan esim. kuvagallerian kuvia väsäämään uudellleen.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   14.7.09 13:13:03

et battle haluais 1-polvista esteholstia?

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   14.7.09 13:42:13

Battlefield / Ainakin tällä resolla (1204 x 768) heittää scrollerin myös alas. Muuten ihan näpsäkkä, mutta kaipaa kuvia :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   14.7.09 13:42:18

Battle / Siitä kyllä puuttuu jotain, ehkä kuva, jotain väriä tai joku kiekura? :D

Mäkin tein jo uutta ulkkaa, esittelen kun tuun kaupungista kotiii :)

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   14.7.09 20:46:17

Battle: Oi Laca on hieno, ja Nicakin näköjään löytyy tamman suvusta :) Toi ulkoasu on hieno, mutta ehkä tosiaan hiukan tyhjä. Otsikko voisi ehkä olla yhdellä rivillä?

(psst. pari varsaa myynnissä)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   14.7.09 21:12:55

Haha, mielenkiintoista, tänään oli 14:sta tunnin datausputki, hähää ;DD Enkä edes saanu mitään aikaan, nauroin vain eräille fanijutuille ;DD

http://naurunappula.com/476142

Joo, ei sen enenpää :D Mitäs te?

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   15.7.09 11:44:29

miia R: olisko sulla näyttää tätä tapausta?
Diamonte: ;D, se ei onneksi ole tolla mikään iso juttu siirtää sitä vähän vasemmalle..
chu: kiitos vinkeistä, kattoo nnyt mitä ton kanssa viel teen :D

mä oon vielkin nii kuollut eilisestä (oon finnkinolla töis ja kuten varmaan jotkut saattavat tietää, sielä oli eilen superpäivä ja ihmisiä oli aivan liikaa..)
haluisin tehdä tallille jtn, mutta ei yksinkertaisesti jaksa.

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   15.7.09 17:31:55

Osa teistä on jo mukana, mutta mainostan vielä kerran Seranen estevalmennusta, tilaa on 100 cm ryhmässä ;)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   16.7.09 12:45:22

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=340925&t=340925 käykääs kurkkaamassa!

korjailin ulkoasua, mitäs nyt pidätte? http://desagrado.awardspace.com/laca.htm

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   16.7.09 12:51:47

Battle / Ihana toi kuva tuossa ulkoasussa :) Muuteskii nyt parempi (otsikko jne.) :)

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 12:53:19

Dakotan ensimmäinen hannover-kasvatti on syntynyt. Oikeastaan jo aikaa sitten. :D
Isä Necromanser PB, joten en osaa päättää jätänkö kisahevoseksi itselle vai laitanko myyntiin, kun isukki on noin herQQnen. <333 Toisaalta ei. KRJ-III, YLA2, eli ei sekään huonompi...

Mitäpäs te, laitanko myyntiin vai jätänkö ihtelle?

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   16.7.09 13:08:29

battle: now it's perfect <3 ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa, aivan ihana tuo leiskan kuva. ET'tä olenkin katsellut jo, äh miks mulla on jo ihan tarpeeksi varsoja joilla suvuissa brentano ja dekada >.<

chao: vähän kuulostaa hyvältä, jos vaan olis esteheppa niin ostaisin kyllä heti. :D

menkääpäs selittämään jotakin harbowtonin topaan. mukavasti täyttyy taas pelkästään upittelusta.

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 13:13:25

Chu, kävin selittämässä Harbiksen topaan... jotain aivan omaa. :D

Mustakin se kuulostaa tuo vauva niin hyvältä, etten tiiä raaskinko myyä. Ku kuitenkaan saa noita Skurvashin oreja ihna sika paljoa käyttöön... Että pitäisi varmaan ottaa tilanteesta vaari ja pitää varsa itsellään?

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   16.7.09 13:48:11

Chao: Pidä vaan se varsa ensin itselläs, jos tuntuu että haluaisitkin sen myydä niin myy se sitten myöhemmin. <:

Jaajaa. Ilmeisesti porukkaa alkaa nykyään lähteä virtuaalimaailmasta jo kesän puolivälissä. Yleensähän näitä talleja alkaa kaatumaan vasta syksyllä kun koulut ym. taas alkavat... Tässä parin päivän aikana oon törmännyt jo ainakin viiteen "heippa, lopetan virtuaalipuuhat" tai "innostus vähissä"-topaan. Harmillista sinänsä.
No, kevät on sitten taas comebackien aikaa. :D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 13:51:35

Sama homma. Hirmuisesti tyyppejä lopettanut / taukoilee tänä kesänä. Ja keväällä kaatu kanssa tallia, ku kuuraheinää.

Ja ite juhlistin Dakotan 2,3 vuotis synttäreillä avaamalla suklaalevyn! :D Eli Dakota oli siis 11. päivä tätä kuuta 2.3 vuotta! Wupipii! Kauanpas olenkin jaksanut tämän tallin kanssa. Eikä kyllä vieläkään kyllästytä. Muahahaa.

Ja juu, ehkäpä mää pirän sen vauvan ihtelläni ja myyn jos siltä tuntuu.

Ei kukkee halluis ostella riesakseen huippusukuista fwb-tamma varsua?

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   16.7.09 13:51:39

Chu / Noita lopettamisia on kyllä ollu tosi paljon nyt parin päivän aikana :/ Mutta tulee tänne uuttakin porukkaa aina :D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 13:52:24

Sama homma. Hirmuisesti tyyppejä lopettanut / taukoilee tänä kesänä. Ja keväällä kaatu kanssa tallia, ku kuuraheinää.

Ja ite juhlistin Dakotan 2,3 vuotis synttäreillä avaamalla suklaalevyn! :D Eli Dakota oli siis 11. päivä tätä kuuta 2.3 vuotta! Wupipii! Kauanpas olenkin jaksanut tämän tallin kanssa. Eikä kyllä vieläkään kyllästytä. Muahahaa.

Ja juu, ehkäpä mää pirän sen vauvan ihtelläni ja myyn jos siltä tuntuu.

Ei kukkee halluis ostella riesakseen huippusukuista fwb-tamma varsua? Koulu.

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   16.7.09 15:21:42

Dakotalle onnea 2,3 v. synttäreiden johdosta! :D

Tajusin juuri ettei yksikään tallini ole ollut yhtä mittaa pystyssä yli yhtä vuotta. Harbowton täyttää vuoden 14.11.2009, samana päivänä synttärit kuin yhdellä kaverillani. Toivottavasti vähintään sinne asti selvitään. :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 15:37:05

Mullakin tallien keski-ikä on alle vuoden :D Joku vanhin talli oli kai puoltoista vuotta pystys, Wincare on ollu kuitenkin vasta 7-8 kk pystyssä ;D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 15:38:13

Oon muuten huomannu ihan saman, aika moni koulukasvattaja lopettaa, tai remppailee kesän aikana. Ne onnekkaat pääs irti tästä aikaa tappavasta nörtteilystä :'DD

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 15:40:21

Hee. Mutta Dakotassa nyt on kasvatusrodut ja systeemit vaihdellu niin ahkerasti, ettei oikein tiedä onko se enää yks talli...
:D Aloitettiin pientallina, siitä yritettiin oriasemaksi, muttei tullut mitään, sitten aloitettiin suokkien ja fwb:n kasvatus, ja nyt sitten 2009 alkuvuonna vaihdettiin että kasvatetaankin hannovereja ja xx:ä...

Toisaalta hannut on aina ollu lähellä sytäntä ja tallista on aina löytyny vähintään yks hannu, ja ihan eka virtuaaliheppaki oli hannu. :D Joten tää on se rotu, mitä nyt vois kuvitella kasvattavansa vähän pidempäänkin. :DD

Mut 2,3 vuotta on mullekkii aikas paljon. Kiitämmä onnitteluista. *kumarrus

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 16:37:01

Mulla oli ensimmäinen hevonen musta täysiverinen :'DD Ja sen nimi oli Shadow. Ja se asusti Rainbow'n virtuaalitallissa, ei juma 8DD Sillä oli sellanen kuva pystyyn hyppäävästä hevosesta :')

Muuten, tänään mä olen vasta nuuhkaissut ulkoilmaa. Aika hyvä saavutus \o/

Onko kukaan muuten menossa huomenna kattomaan Harry Potter-leffaa? Ite meen tietenkin ;D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 16:40:28

http://www.lumipantteri.net/demo.html

Ostakaa, pro-suku, ton oriin viimeinen varsa

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   16.7.09 17:29:59

^ Dimitrov<3
Lähtiskö ihan lyhyellä tarjouksella Harbowtoniin kisa- ja jalostuhevoseksi? Kisa- ja sivunäyttöä

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 17:33:35

Onneks on noin paljon liikaa tunnettuja hevosia suvussa. Ei vaan, ko mun hepoilla kans suvussa noita heposia, nii en viitti tehrä ees tarjousta, ku en tuolla kuitenkaan mittee tee. :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 19:19:17

Chu / Juu teille lähtee :D En oo jaksanu rekata tota, niin en ole vielä edes kilpaillut :DD Mutta kyllä estekisoista tulee 33 sijoitusta noin kolmessa viikossa :'D

Sivuja mailiin (ddiamonte@hotmail.com) joskus, ei kiire ;D

Chao / Tuttu juttu :D Mä toisin ostin kouluholsteinin, jolla olikin kolme samaa sukulaista vastaavan tamman kanssa :'DD Ei kiva

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   16.7.09 19:58:38

hohohoo, pistäkäähän paremmaksi: syyskuussa Granen kolmevuotispäivä ja alusta asti hannoverit. o-o-ooo!!!

Diamonte: en ole menossa kattomaan hptä ihan ensi-iltaan. eilen olis ollut mein henkilökunnan privaatti esikatselmus, mutta se tuli niin lyhyellä varoajalla, etten ehtinyt.

ot: oon kattellut viidestä asti tuubista kaikkia disneyn piirrettyjä. nyt takana notre damen kellonsoittaja, kaunotar ja hirviö, leijonakuningas 1, aladdin ja nyt alotan kattoo dumboa <3

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 20:37:05

Battlefield / Haha :DD Mä taas olen parantumaton HP fani ;D Aika kunnioitettava ikä kuiteski toi kolme vuotta :DD Kyllä mekin siihen viel päästään 8D

Mä oon pikemminkin kattonu sarjiksia, just näitä CSI Miami sketsejä ja sitten fingerporia ;DD

Onko kellään muuten menny ääni liiasta puhumisesta? Mulla meni eilen lintsillä, en edes kirkunu paljoa, pikemminkin nauroin ja pälpätin :DD

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 20:43:16

Batllelle onnea kolmesta vuodesta ! Wupipii!

En varmaan ehk oo menos kattoo HP't, aattelin tuhlata rahani Brünoon. :'DD

Ei oo menny ääni ko huutamisesta ja laulamista, toisaalta ku oon tällain tupakkikeuhko, niin se ei edes varmaa palaudu. :*D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 20:47:46

Chao / Näin mainoksen siitä Conan O'Brien Showssa :D Repesin siin kohtaan, kun se vaihto sen vauvan iPodiin :'DDDDDD

Haha, mulla on vaan astma, en ole polttanut kun vaan kerran ;D Ei ollu mun juttu :D:D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   16.7.09 20:54:23

kiitos kiitos, ei vielä ole aihetta juhlaan. vasta syyskuussa!

******* ne jotka polttaa. anteeksi, mutta mä en ymmärrä polttamista, huumeiden käyttöä tai alkoholia. ei vaan mene jakeluun, mikä siinä on niin kivaa.

ääni on mennyt liiasta huutamisesta, viimeksi tiistaina ja sitte tietysti silloin kun on ollu kipeenä.

brünossa on hyvä se loppubiisi :D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 21:02:10

Mää en tiedä, mää ajattelin mennä brünon vasta kattoo. :DD 'how you protect yourself from a dildo?'
'what's that belt? DOLCE&GABBANA, hellouuu! HELOUUU!'

En malta oottaa. :))

Eikä siihen polttamiseen oo enää syytä. Ei vaan hermo kestä lopettaa, musta tulee hirmu vihainen ja väkivaltainen silloin, masentunut enkä itekään kestä itteäni sillon. :/

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 21:17:29

Battlefield / Mä olen joku absolutisti melkeen :D Olin telttailemassa, kaikki joi ja poltti, mä vaan istuskelin ja nauroin tutuilleni siellä :'D

Chao / Koukuttaa se kai? Mä en kyllä tiedä siitä saralta lähes mitään :D

Repesin muuten sille brunolle Conan O'Brienissa, se vaa tanssi pöydällä ja veti Conanii vähän epäilyttäviin asentoihin ;DD Äiti katto vaan sillee "O__o?" :'DD

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 21:19:53

Pahin koukuttaja, ja pahin huume koko maailmassa. Ja vieläpä (*kiroamista, jonka ht.net sensuroi ovelasti*) LAILLINEN! Kuinka tyhmää voikaan Suomen kansa olla? No tosi tyhmää, kunhan Phil Morris maksaa tarpeeksi. :'D

Muahahaa. En malta orottaa. :DD

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   16.7.09 21:31:43

Chao / Odotus lisää tuskaa :DD

Missäpäin maailmaa muuten teiän v-tallit sijaitsee, entä minkälaisella tilalla? Meidän pytinki on Isossa-Britanniassa, sekä kartanossa. Jäin vaan miettimään, etät olisiko sittenkin joku vanha, kunnostettu linna parempi, mielenkiintoisempi vaihtoehto? ;p

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   16.7.09 22:20:52

Meitin on ihan Suamessa. :DD

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   16.7.09 22:38:50

Harbowton sijaitsee Saksassa, ihan tuon kasvatuksen takia. Muuten kyllä haluisin tallin Englantiin :/ Ja ihan perus ratsutilan tontilla.

LähettäjäBeronia 
Päivämäärä:   16.7.09 23:03:49

löytyiskö täältä kaks polviselle koulutammalle puolisoa? :) vois laittaa varsaa tulee, jotta ois jälkeläis näyttöä laatiksis. Eli siis Rotta.. :)

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   17.7.09 07:14:20

Mullei oo ko yksi 2-polvinen orhi, ja silläkin on suvussa (toisessa polvessa, ie.) tuo Fifty Nails. :/ Sor.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.7.09 08:19:52

Mulla ei ole koulupainotteisia hannuja ;(

Mulla on muuten nyt enemmän holsteineja kuin hannuja :ooo (7-6) Pitäis varmaan mennä markkinoille tai jotain :DD

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   17.7.09 08:23:19

Diamonte > tuu meille markkinoille. :'DD Ei vaan, ei mul oo hannukasvattei myynnis, ku kaikki mun hepat kisailee viel. Yritin rekata Scorpious W!:n jo kaks kertaa, mut eivät hyväksyneet. Nyt se on kolmatta kertaa jonossa, josko nyt menisi läpi. :DD

Mulla taasen on liian vähän estepainotteisia hannuja, mutta liian paljon estepainotteisia kaakkeja. Ristiriita hommeli pommeli, mutta ehkä noita muita tulee ajan myötä sitten tapettua...

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.7.09 08:39:29

Chao / Haha :DD Mä tosin oon ihan tyytyväinen, en haluis laittaa tallia koulunkäynnin edelle :D

Outoa ku eivät hyväksy :o Kui pitkään se on muuten ollu jonossa? Mulla on yks kasvatti ollu jo jotain 2vkk ;p

No joo, onhan mulla on taas liikaa estehannuja, ei yhtään kouluhannua :DD

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.7.09 08:41:40

Chao / Ainiin, mun piti joskus lähettää mailia siitä Scorpious W!:n nimestä, unohin näköjään :D

Niin, sehän piti olla alunperin Scorpios W!, mutta onnistuin jotenkin möhlimään senkin :DD Harmi, jos oot jo kerinnyt rekkaamaan, toi nimi kun pohjautuu yhen kirjan henkilöön :D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   17.7.09 08:58:44

Musta Scorpious kuulostaa kyl paremmalta. ;) Ja se on ollu jonossa eilisesta asti. Hylättiin siis minun viheitten takia, ensin laitoin syntymäaikaan vahingossa kolmosen tilalle kakkosen - hylätty väärän syntymäajan perusteella. Ja sitten möhlin ja laitoin kasvatusliitteeksi pelkän W:n ilman huutomerkkiä, kun sivuilla on huutomerkki - hylätty väärän nimen vuoksi.

Mutta ehkäpä nyt onnistaa, kun kaikkien tietojen pitäis olla oikeat. Pitäis vaan vielä linkitellä noita Wincaren uusia osoitteita tonne Korpin sivuille, no, myöhemmin tänään, kunhan saan ensin Bubballe luonteen kirjoitettu, niin sitten siirrytään Korppiin.

Ja sähän voit sanoa, että hepan nimi on Scorpious (eikä siis Scorpios) W sen takia, ettet halunnut ihan suoraan kopioida sitä HP:stä, vaan vähän jotain omaasikin sekottaa sinne joukkoon.; ;)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.7.09 09:04:49

Chao / Niin mä selittelin itelleni :DD Luetko säkin vai HP:tä? 8D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   17.7.09 09:19:58

Jeap. ;) Tai luin. Nyt ei oo oikein inspannu enää, ko löysin trillerikirjailija Alex Kavan, johon ihastuin. <3 Nyt luen vaan Maggie O'Dell:jä. ;D

Se on hyvä selitys. :D Scorpious alias Korppi on muutes ilmoiteltu about pariinkymmeneen kisaan. :D Odotellaan innolla tuloksia. :'DD

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.7.09 09:30:53

Chao / Haha, mä taas on todellakin parantumaton Potter-fani ;D

Selvä :D Kyllä siitä pitäis ainakin muutama sijoitus tulla, varsinkin, jos ilmotti hevosen kaikkiin luokkiin :DD Noi mun kaakithan kisaa kaikkia mahdollisia luokkia nollasta senttimetristä metri kuuteenkymppiin (pari jopa 170 cm) :'D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   17.7.09 10:14:09

Mullakin. :D Tyyliin yks heppa, koulutustaso 150cm, hyppää 40cm luokasta 170cm:n luokkaan. Aika huima polle se on. :DD

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.7.09 11:46:46

:DD Mulla on sellanen heppa, mikä menee koulua GP tasolla, ja hyppää 160 cm :'DDDDDDDDDDDDD Pitää vähän muutella ennen laatista :'D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   17.7.09 11:47:29

Muaha haa. Aika peruspolle juu. *reps

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.7.09 11:59:21

Niin, jossain yla'n arvostelussa on ihmeheppa, jos hyppää 150 cm ja menee piaffet skeä passaget kuin tanssien :'D Mä pistin viel paremmaks \o/ Gaah, vois tosiaankin lähtee kattomaan erästä leffaa ;D

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   17.7.09 12:17:40

Nomut virtuaalikopukoissa on just se idea et ne menee Grand Prixiä ja hyppää 210cm ja kenttäkisoissa nelistää luokkaa CCI/CIC**** ja vetää kärryjä vaativissa hevosluokissa (ponit kans!) jajaja... :'DD
Tätä just aina ihmettelen, että miksi GP-kouluheppa pitää astuttaa aina GP-kouluhepalla, kun monipuolisemmanhan siitä oikeastaan saisi jos sen astuttais huippuestetykillä. Ja massasukuihinkin sais vähän vaihtelua.

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   17.7.09 12:24:29

No ja taidetaan kyllä tietää mikä leffa se on. ;)

Chu > Asiaa! Mikäs se sellanen shettis on, mikä ei vähintään 250cm:ä hyppää? Tai mikäs se sellainen shire on, mikä nyt ei passagea osaisi? Hellurei, hulluahan sellanen realistisyys olisi. ;D

Ei vaan, kyl munki joku paras heppa vissii menee GP tasoa ja hypähtelee 120-130cm... Mut minkäs voi, jos on yleisheppa, nii on yleisheppa. :DD

Suomenhevonen ei olekaan täällä ainoa monipuolinen rotu!

Päivämäärä:   18.7.09 12:00:02

Mitä mieltä te ootte muuten kaksoisomistajuudesta? Ajattelin kokeilla semmoista Wincareen kanssa, yritän nimittäin jättää aikaa koulullekin.. Onhan mulla joskus ollut talli yhen mun kaverin kanssa, mut me oltiin sillon ihan pikkuruisia :D:D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   18.7.09 12:08:49

Heei missä ihmeessä mä oon ollu ku ootte menny näi paljo eteepäi ja oon ihan pihalla :D

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   18.7.09 12:34:29

Diamonte: Mä en pystyis pitämään tallia kaksistaan kenenkään kanssa, kun teen lähes kaikki päätökset hetkessä sen enempää miettimättä. :D Mutta on siinä varmaan paljon hyviäkin puolia: hommat puolittuvat ja laatiksiinkin saa mukaan tuplamäärän hevosia..

vaniljaa: jaa-a :DD mutta pakkohan meidän on vähän edetä, mehän ollaan about 100 topaa jäljessä muista kasvattajatopikeista.

Päivämäärä:   18.7.09 12:39:07

Chu / Mulla sama, yleensä päätän kaiken itse :DD Täytyy kattoa vielä, ei nyt mikään himo kiire oo :'D

Vaniljaa / Me ollaan nopeita :'DD Kannattaa lukea aikaisemmat viestit ;D

Päivämäärä:   18.7.09 12:41:56

Edistyin muuten näyttelyrintamalla :D Järjestin seuran näyttelyt ;D Kannattaa todellakin, varsinkin vain yhdelle rodulle, niin osallistujia on enintään kolme :'D = MVAsert (8

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   18.7.09 12:45:47

En mä varmaan kakkosomistajaa ottais, oon niin perfektioinisti ja tarkka kaikesta että siitä ei tulis mitään ku luultavasti korjailisin vaan sen toisen tekemisiä sitte :D

Yks meidän kesälampaista on ihan kipeenä, löydettiin se eilen laitumelta makaamasta puolikuolleena ja eläinlääkäri kävi joskus 12 aikaan yöllä.. Nyt sitä pitää syöttää ja juottaa ku se ei jaksa ees päätään nostaa :s Jos ei huomisee mennes parane penisiliinillä(?) ni sit se kai lopetetaa :(

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   18.7.09 22:10:41

vaniljaa / Voi, lammasraukka ;( Toivottavasti se paranee!

Mutta joo, perfektionisti olen itsekin, ja samalla olisin melkoisen epäluuloinen toista omistajaa kohtaan :D Joutuisin jatkuvasti sen jälkiä korjaamaan, ihan kuin serkun tallia tehdessäni (oli tylsää ja tein sille tallin, jee :'DD)

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   19.7.09 16:01:59

vaniljaan lampaalle voimia. 8(

ostakaapa kaksi kivaa ponia.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   20.7.09 11:35:32

omg vaivasen viikonlpoun poissa ja täällä näyttää jo tältä. joo-o...

öhm, mun talli on iso-britanniassa, sellasen pienen kylän vieres. aika hyvä tuuri kävi, ku olin ajatellut tallin sellasen pienen kalastajakylän lieppeille, joka huokuu historiaa. sit katoin karttaa et joo millanen toi whitby on ja puolen tunnin googlaamisen jälkee kävi selväksi että se oli kuin olikin sellainen kylä :D nice :D

vaniljaan lampaalle paranemiset :I

mun piti selittää jotain tallista, mut mä unohdin.

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   20.7.09 15:23:35

Chu > liian hyvät suvut. :/ Mullon epeleit samoista suvuista, en viihti ostella, mutta todella nättejä onpi. ;)

Vaniljaan lampaalle voimia.

Ja nyt nousee tämäkin topa, koska

OLEMME n. 100 TOPAA MUITA KASVATTAJIA JÄLJESSÄ!

Nyt aktiivisuutta hei hellurei! :DD

Ja tuohon kaksoisomistajuuteen voisin kyl sanoa, että ei toimi mulla. Olen sen verran äkkipikainen, perfektionisti ja laiska, ettei tulis mitään. Ei mistään. Ellei se toinen omistaja olis just samanlainen. ;D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   20.7.09 17:36:24

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=349527&t=349527

OSTAKAA!! :'D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   20.7.09 17:56:53

Battlefield / Mulla on lähes samanlainen pytinki, mutta koko komeus sijaitsee Brightonissa :DD Otin vaan jonkun suurkaupungin Etelä-Englannista :'D Ja unohtaminen on inhimillistä, toisin mä unohdan aika usein roskia viedessäni / postia hakiessani että minne olin menossa :'DD

Chao / Haha, säkin olet samanlainen :DD Kaikki ovat täällä hulluja perfektionistejä :'D

Ja en mä osaa olla aktiivinen ;( Oon jo pari päivää vaan lukenut erittäin mielenkiintoisia tarinoita ;DD

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   20.7.09 18:02:31

Dia > toi ori olis ihan sika nanna ilman tota Corleonea tuola kolmannessa polvessa, ko se on kohta mun jokaisen estehepan taulussa. :D

Kaikki hannover-puolelta ainaki tuntuu olevan kipeitä perferjä... Ikinä saada tallia valmiiksi, (tai edes muistuttamaan valmista), kun ei oo tarpeeksi hyvä. Vaikka siis eihän talli oikeasti ole valmis koskaan. :D

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   20.7.09 18:28:31

tää on nyt sitten mon laskujen mukaan 90:s viesti, kymmene vielä ja saadaan aloittaa TATTATAA! 9:säs hannu töpö. :'DD

Ostin itelleni muuten holsteinin tänään (ja hannover-tamman.)

Tsekatkaapas kaunokaiset:

este-holstiherra & koulu-hannuneiti

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   20.7.09 18:44:22

Chao / Ihan samaa mieltä :D Mulla on aina sellanen olo, et kaikkialta puuttuu kaikkea :'D Nytkin lyhentelen / pidentelen luonteita, että ne sopii rivien mukaan, ja näyttää hyvältä :DD

Ja tiedän, toi Corleone tuntuu olevan aika monen suvussa :DD

Ja ovat mukavia noi uudet konit :D Munkin pitäis ehkä ostaa uusia, aika monella mun kaakeroisella on jo yli 100 sijoitusta ;(

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   20.7.09 18:51:16

Multa lähtee kasvatteja / tilareja Dakotasta, jos innostaa?

http://dakota.awardspace.com/lanttu.html x http://dakota.awardspace.com/pulla.html

ja jos tosta mun uudesta holstista haluat varsaa, niin sopivan tamman ku kaivat, nii siitähän saat. :DD

Siitä saisit lisäheppaset kisaukseen kaveriksi. Innostaakos? Tuon ylläolevan yhdistelmän vanhemmat siis menossa laatiksiin, vaikka isä nyt on jo KRJ-III, YLA2, mutta hannover-laatis ja ERJ-laatis vielä käymättä. Sinne olisi suunta. ;D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   20.7.09 18:55:33

Chao / Täytyypi katsella :DD Laittelen korvan taakse (outo sanonta muuten :'D)

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   20.7.09 19:02:15

(niin kyllä on.) Laittaa nyt hevonen korvan taakse? No jo on sulla isot korvat. ;D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   20.7.09 19:17:10

Isot ovat korvat :DD Tiiättekö, et yks tyyppi veti rekkaa silmäluomillaan, hyi ;(( Oli siinä maailmanennätys-kirjassa :DD

Heitin yhen tuonnin emänemänemäks vaan jonkun, ja huomasin hetken kuluttua, et siellä luki "Nigga Power". Voi kistus, ajatus toiminu taas kunnolla :'DD

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   20.7.09 22:12:24

on kyllä tuo diamontelta ostettu demo oikea ihmeheppa - heti ekoista kisoista voitto! :D

chaon kasvatti olis muuten kiva, laitan mäkin harkintaan. mulla on taas näitä kouluponeja ihan liikaa :/

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 10:09:49

Chu / Oho, sillä on hyvät geenit ;D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.7.09 10:20:35

Chu / Länttäsin Dimitrovin näihin seuranäyttelyihin, voin luvata sille MVAsertin ;D Kyllä näillä kuvilla pitäis serti tulla :D

http://www.lumipantteri.net/picture_library/demo.bmp

LähettäjäChao (VRL-2415) 
Päivämäärä:   21.7.09 12:43:51

Diamonte > noilla kuvilla on jo yssi VIR MVA Ch-hannu, Te Adorosta o. Routinier. ;D

Chu > kyllä meiltä saa varsuja ja estepainotteisia tulee enemmän, ko saan noista varsuja kisailtua. :DD

Ollaan Skurvashin pitäjänkin kanssa oltu sitä mieltä, että estepainotteisia puoliverisiä hyljeksitään, ei meinaa mennä millään oikeen kaupaksi, ellei anna sitten jotain ostajalle mukaan (= lahjoo), mikä on minusta kyl väärin. :/ Estepainotteisia sais olla enemmän, KRJ on ihan yli-arvostettu nykyään.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.