Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hannoverhyytelöt 7 - Y.I.K.V & M.I.E.&K.O

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   17.6.09 12:35:09

Hannoverhyytelöt 7 - Y.I.K.V & M.I.E. & K.Oyhdessä ilkeitä kassamummoja vastaan & manipuloiden ihmisiä este- & kouluhannovereja ostamaan

-- edellinen

Tervetuloa mukaan keskustelemaan hannovereista (& kaikesta turhasta), sinä kasvattaja, omistaja, ihailija, tavallinen maan matonen.
Viimeiselle siunaantuu uuden topan kirjoittaminen.

Re: Hannoverhyytelöt 7 - Y.I.K.V & M.I.E.&K.O

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   17.6.09 12:36:29

lol tietysti se meni päin busgia. mua jää kuitenkin häiritsee, joten uusiksi:

Hannoverhyytelöt 7 - Y.I.K.V & M.I.E. & K.Oyhdessä ilkeitä kassamummoja vastaan & manipuloiden ihmisiä este- & kouluhannovereja ostamaan

-- edellinen

Tervetuloa mukaan keskustelemaan hannovereista (& kaikesta turhasta), sinä kasvattaja, omistaja, ihailija, tavallinen maan matonen.
Viimeiselle siunaantuu uuden topan kirjoittaminen.

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   17.6.09 12:41:02

Jee, tuo "k" tuolla pelasti päiväni ;D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   17.6.09 12:43:20

kuulkaas kuulkaas, oisko teillä miun herroille yhden yön seuraa?
Sori vaan, pakko poiketa pois hannolinjalta kun ei ole ku se yks hanno-ori :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.6.09 13:49:02

Mukavaa päivää taas teille kaikille! :)

Mä olen tänään ahkeroinut, päivitin ehk kaheksan hevosen kilpailukalenterit, lisäilin päivismerkintöjä ja aloittelin (:DD) just yhtä valmennusta. Lisäks arvoin kilpailuihin tulokset, jotka olis tarkotus lähettää VRL:ään pian.

Muuten, osallistukaa koululuokkiin! Tein just ruinaustopan siitä aiheesta :D Hitsi mua ärsyttää, ku on ikuinen koulukilpailuiden pitämiskielto :D:D

Miia R. / Muuten voisin tammoja sinne heitellä, mutta tosiaan pitää panostaa ensin hiukan näihin omiin, heitteille jätettyihin kasvatteihin :DDD

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   17.6.09 13:55:10

Mjääh, miks vaan noin vaativia luokkia kisoissa :( Oon liian laiska kisaamaan mun hannoilla epäporrastetuissa ja muista kouluhepoista vaan yks menee maks. VaB:tä ni en jaksa yhtä heppaa ilmottaa :P

Mäpä toin justiinsa ittelleni koulutamman, jos jotakuta varsa kiinnostaa niin mahdollista on moinen saada ;)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   17.6.09 14:12:33

Amar / Mä taas inhoon pieniä luokkia :D Nätti on uus ponis ;D

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   18.6.09 11:44:44

Diam, mä kun haluan kehittää kaikki hepat sieltä HeC-tasolta hiljalleen sinne lopulliseen koulutustasoon niin vähänkö ärsyttää KRJ:n kalenteri nykyään :D GPGPGPGPGPGP...

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   18.6.09 15:02:16

Niin, Chillistähän piti puoliveriset ruveta karsiutumaan muutosten myötä, mutta lisää hannoverejä olen vaan ostellut.. Uusin nappaukseni: Amarn Cantho.

Ja varsan saisi Lymantriasta, jos jollain on 2 polvinen esteori ;D

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   18.6.09 15:03:31

Ja melkein unohtui! Ensimmäinen kenttähannoverini on syntynyt! 4 sukupolvea sukua, toiselta puolelta koulu, toiselta este. Katotaan mitä tulee.

Hyperborea CHI

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   18.6.09 15:06:43

Coren, mulla olisi 2,5 polvinen esteori, jolla tähtäilen laatiksiin ;)

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   18.6.09 15:10:47

vaniljaa, VOI mun Chariessa tämän emä <3! Mites kävisi varsalle? Voisin kyllä pitää itse... vitsit kun on kiva törmätä omiin kasvatteihinsa näin ollen. Ja Giiakin suvussa, aaws.

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   18.6.09 15:14:09

nonni, hyvät jussit vaan teillekki..
keli näyttää tältä ja minä oon sunnuntaihin asti mökillä -.-'

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   18.6.09 15:15:34

Coren / Mun puolesta sä voisit pitää tai laittaa myyntiinkin kunhan on aktiivinen koti sitten joskus ;> Ja sivuja mulle joskus :)

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   18.6.09 15:19:28

Miia R. / Mäkin matkaan mökille huomenna ja täällä on vielä hienompi sää...

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   18.6.09 15:26:27

vaniljaa, no, jos minä katselen vielä hetken ja päätän sitten?

btw // me ollaan menossa saareen juhannukseksi, tohon itä-merelle. Kaunista 5-8 m/s tuulta ja silleen...

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   18.6.09 15:47:07

vaniljaa >> mut sullei voi olla yhtä paskaa seuraa ku mulla :D semmonen joku manga-tyyppi, suunnillen täysin erilainen tyyppi ku minä.. "jee"

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   18.6.09 15:54:33

Noo, mulla ei ole seuraa ollenkaan... Eli te onnekkaat ;D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   18.6.09 15:56:21

coren >> no mulla on niin hyvää seuraa et aattelin et vois ollaa avaimet mukaa, ottaa mökiltä pyörän ja pyöräillä kotii. autoteitä pitkin tais olla joku 20-22km, pyöräteitä pitkin minun suunnistuksella menee varmaan lähemmäs 30km.. :D

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   18.6.09 15:57:51

Miia R. No pyöräilehän mun seuraksi sinne saareen, voin soutaa siut maista ;D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   18.6.09 18:48:18

Miia R. / Mulla vaan miesseuraa :D Iskä ja veljet ja poikakaveri<3 J kotiin ehkä 6 kilsaa ;>

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   18.6.09 20:36:48

Mulla on kotiin 19 km + meri 500 m

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   19.6.09 00:18:05

Mä vielä kuppaan täälä kirjottamassa Seraneen esittelytekstejä :D

Hauskaa juhannusta kaikille!

Voisitte muuten jussin kunniaks tuoda kaikki hannut kisaamaan kenttää ;>

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   19.6.09 10:34:21

Hitsiläinen kun mun Hyperborea on vielä niin nuori, ettei se noin suurissa luokissa menesty ;(

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   19.6.09 11:32:37

Hyvää jussia kaikille! Oma juhannus on perseestä :'D Dataan koneella, bodaan ja ihastelen vesisadetta \o/

Vaniljaa / Mä voin tuoda, mutta jos maltat hetken odottaa niin olisi bra :D (meen syömään :'DD)

LähettäjäMaria L. 
Päivämäärä:   19.6.09 11:37:23

Maddisonista joku tahtoo varsan? :--) pitäis saada tammalle jälkeläisnäyttöjä tulevia laatiksia silmällä pitäen.

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   19.6.09 11:44:29

Coren / Mullakin Rissen kanssa sama probleema kyllä vielä. Mutta mites vauva-asia? ;)

Diamonte / Joo tuo mahollisimman monta :D Jos kerkeen jo laittaa koneen kii ni lisään sit sunnuntaina viimeset jotka on ilmottautunu tänään tai huomenna.
Ilmoittautumistopa ;)

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   19.6.09 13:39:16

Ohoh, seitsemäs topa. :o Mehän edetään. Vähän mennyt ohi nämä viimepäivien jutut, mutta täällä siis ollaan taas.

Hyvää juhannusta kaikille hannoverhyytelöille!

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   19.6.09 19:43:08

Ylös!

Chu / Kiitos samoin :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   20.6.09 19:45:23

Vaniljaa / Sain vihdoin ja viimein Tropicanan kisat laitettua :D

http://www.lumipantteri.net/tropicana.html

Ne startit, joista kaikista luokista ei ollu tuloksia tullu, löytyy siitä kilpailukalenterin alta. Kaikki kilpailut on siis toisinsanoen siinä :)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   20.6.09 21:10:40

ei oikein jaksa virtuaalihommat kiinnostaa - kukaan ei tunnu noteeraavan mun muita viestejä. niin turhauttavaa! pitääkö täs rupee nuoleskelee ihmisiä, et saa palautetta omasta työstään? yh, never.

eikä ketään kiinnosta kisatut oripojat. hemmetti mä kuolen kohta jos saan vastuulleni vielä yhdenkin hevosen!

olen viimepäivinä vähän miettinyt laatikseen pistemuutosta. hann3 on helppo saavuttaa ja viimesimmässäkin tilaisuudessa oli paljon hevosia jotka ei olis vielä sitä ansainnut. jos siirryttäisiin tähän prosenttipisteytykseen, esim.
väh. 40% kokonaispistemäärästä -> HANN3
väh. 60% kokonaispistemäärästä -> HANN2
väh. 80% kokonaispistemäärästä -> HANN1

tämähän ei kuitenkaan ole mikään virallinen, eli palkinnolla ei ole mitään painoarvoa esim. YLA:ssa...

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   20.6.09 22:58:45

Battlefield / Ylimääräinen palkinto merkkaa vain aktiivisuutta! :) Jos hevosella on paljon tuloksia, palkintoja ja kaikkea sälää, siihenhän on panostettu huomattavasti enemmän! :D

Nääh, mua taas ei tymmi. Kyllähän sitä joskus ärsyttää kaikki, mutta mulla lähinnä iskee sellanen pakonomainen tarve tehä jotain :D:D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   21.6.09 13:38:17

niinhän se on! ja musta nää epäviralliset tilaisuudet on yhtä kivoja siinä missä virallisetkin, koska niihin on huomattavasti helpompi mennä mukaan kun ei yleensä ole ruuhkaa. ja ne antaa vähän suuntaa näitä isoja ja virallisia tilaisuuksia varten.

ot: en jaksa lähtee töihin. ensi kuullekin on yhteensä 99 tuntia, eikä me varmaan ehditä lähteä edes mökille. joo kiva jumittaa iskää ja äitiä kotona mun töiden vuoksi. mutta ne ei tahdo lähtee mihinkään ilman mua.

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   21.6.09 14:46:02

Huh, vihdoinkin kotona :D Tuntuu kuin ois ollu viikon mökillä, vaikka oltiin vaan kaks yötä :D

Diamonte / Joo kiva :) Teen varmaan tänään hälle sivut :)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   21.6.09 20:24:02

Onneks me mennää mökille vaan hyvin varustautuneina, eli kaikki koneet mukaan ja telkkarikin kenties :') Siitä en sitten tiedä, että toimiiko mikään vekotin, mutta kyllä äiti ainakin mokkulan hankki xD

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   21.6.09 22:06:10

No meidän mökillä ei oo mitään muutakaan ni mitä sielä sillä koneellakaan :D Ku ei oo sähköö tai juoksevaa vettä ja ruokakin tehää avotulella :D Todellista mökkielämää siis...

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   21.6.09 22:17:11

Lainaa:

ei oikein jaksa virtuaalihommat kiinnostaa - kukaan ei tunnu noteeraavan mun muita viestejä. niin turhauttavaa! pitääkö täs rupee nuoleskelee ihmisiä, et saa palautetta omasta työstään? yh, never.

miten kuullosti niin tutulle? Tarjoon hevosia jalostukseen, ei kelpaa vaikka ovat laatisvalmiita, kauppaan varsoja laatisvalmiista vanhemmista, ei kelpaa........ ei kelpaa sillee yleisesti mikään..

Mutta mites teirän jussit meni?

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   21.6.09 22:34:31

Mulla on nyt innostus parhaimmillaan :D Tosin jossain vaiheessa se lopahtaa täälläkin niinku aina, ei vaan saa sit luovuttaa :)

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   21.6.09 22:38:58

no mulla on sillee kiinnostus puolillaan nytten :D ei jaksas kisata noilla kaakeroilla (sovitaan sit et ne on kesälomalla) mut nyt on just sillee et haluun hommata kuvat noille jne :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   21.6.09 23:11:46

Miia R. / Mäkään en oo kyllä hetkeen vilkuillu kisakalenteria, pitää vaan huomenna arpoo omien kisojen tulokset ja semmosta.. Ja kuvatkin on vaan yhtä suurta ongelmaa nyt.

Diamonte / Sivut on nyt tässä: http://vaniljaan.webs.com/seranewb/tintti.htm, mutta jos et vielä poistaisi sun versiota kun en ole vielä kisoja ja luonnetta ottanu tonne :) Vähän probleema ku haluisin ton ikääntymisen kaikille samaks mutta oot alottanu kisaan heti ni se sotkee -.- Eikä varmaan voi enää synttäriäkään siirtää maaliskuulle?

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.6.09 09:32:02

Vaniljaa / Eipä oikein voi siirtää, kun olen tamman jo rekannut. Tosiaan, en oikein jaksa odottaa kolme kuukautta hevosen ns. kasvamista :D Senkus teet niin, että laitat ikääntymiseksi "oman", ja sitten kun hevonen olis vhkr'n mukaan yli kolme / neljä-vuotta, niin sitten takaisin vhkr:n :D:D Niin mä aina teen 8D

Ja kiitos sivuista!

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   22.6.09 09:48:24

Diamonte / Mulla on muutenkin ihan oma ikääntyminen, sen mukaan pitäis oottaa 1,5 IRL kk mut eipä tuolla kai niin väliä sitten :>

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   22.6.09 12:07:47

Viitaten Miia R.:n ja Battlefieldin viesteihin //

Itselläni on myös ongelma siinä, ettei kukaan halua oreja jalostukseen, mutta myös ettei varsoille ole osatajia. Lusitanot ovat aika kuolleet virt. maailmassa, joten varsinkin niiden kanssa on ongelmia. Hannoverit meni silloin kun niitä kasvatti, nyt kun on vain pari yksilöä, niin ei mene kaupaksi. Loppujen lopuksi olen huomannut kasvattavani kiinteiästi itselleni ja vain satunnaisesti muille. Suurimman osan kasvateista pidän itse, jatkakkseni kasvatusta niillä, jotta niiden varsat jäävät taas minulle. Huomaan laskevani vanhempien laatuarvostelussa sen varaan, että kisaan itse sillä yhdellä varsalla niistä neljästä tai kolmesta, niin saadaan jälkeläisten kisapisteet hyviksi. Mutta minkäs sille mahtaa...

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.6.09 13:26:21

Coren & Miia: niin se nykyään on, tosi harmi vain. mitäköhän sitä pitäs tehdä, että ihmiset vastailis viestiin. ei se kuitenkaan ole niin paljoa vaadittu, ehkä 1-2 min omasta ajastaan.
mulla kans suurin osa kasvateista omissa nimissä ( x - huomatkaa että listaan on liittynyt mukaan myös 3 ei-kasvattia, jotka saa mut melkein hulluuden partaalle t. perfektionisti)

salio DES on siis yhä myynnissä jos jotakuta sattuu kiinnostamaan!
http://www.virtuaalihevoset.net/hevoset/hevonen.php?nro=45953 kisattu ja kaikkea, salee olis laatisvalmiskin jos vain jaksaisi panostaa tähän hevoseen sellaset 1-2 h. siis meinaan kun pisteitä on jo 92 ERJ:n puolelta viime vuodelta niin kirjottamalla luonteen - se on siinä.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   22.6.09 13:39:16

Coren / Mulla menee ihan hyvin kaupaksi, toisin mulla on vasta vain muutama kasvatti. Sama ongelma mulla osittain, nimittäin jälkeläisnäyttö. Uusissa kodeissa ihmiset yleensä vain kisaavat pari kilpailua, ja that's it. Joutuu siis itse kisaamaan melko paljon.

Battlefied / O__o miks noi on sit sun tunnukselles tungettu? :o Onks vrl:ssä jotain tunareita vai liikkeellä? ;p

Näyttäis ihan näpsäkältä tapaukselta, mutta tosiaan en voi enään ostaa hevosia, pitäisi olla jotain omaakin aikaa. Viimeks näin kunnol päivänvaloa joskus vuonna nakki ja peruna :'D

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   22.6.09 13:47:03

Battle >> pakko tunnustaa että Salioa on tllut katseltua useampaankin otteeseen, mutta kun en uskalla tarjota mitään kun on nuo nykyisetkin hevoset vähän missä sattuu jamassa.. Puuttuu luonteet, puuttuu sukuselvitykset, puuttuu kuvat..

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   22.6.09 13:54:02

Dia: joo, tunareitahan siellä. oon jo fealle, susalle ja foorumiin jättänyt viestin siitä että olis kiva saada se kasvattien poisto käyttöön. kuulemma toimii sit ku fea ehtii.
miia: no, tarjoamaan sitten kun aika on kypsä :D:D

LähettäjäJohanna 
Päivämäärä:   22.6.09 15:54:23

Huuh, Think Twice WB koki tänään sitten täydellisen uudistuksen. Yht'äkkinen päähänpisto.. Jaksoin väsätä tällä kertaa vähän jotain ulkoasuntynkääkin, kun viime kerralla oli vain sellainen pieni kuva "otsikkona" tai jotain. Hevosten sivut ei oo vielä täysin valmiit, mutta enpä taida noita sen kummemmin jaksaa edes muokkailla. :')
Mutta, kommenttia saa antaa! Myös toimivuuksista olisin kiinnostunut, sillä olen testannut tuota vain IE:llä kahdella koneella kotona. :)

Niin, ja terve vaan kaikille! Ensimmäistä kertaa kirjoittelen tänne hannoveritöpöön, vaikka aina silloin tällöin tullut tätäkin seurailtua. ;)

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   22.6.09 18:19:17

Johanna, Firefoxilla ei pelitä oikein :( Vetää tekstit niin leveelle et alas tulee vierityspalkki + sivuilla joilla on vähän tekstiä (esim. etusivu) päälinkit sotkeentuu tuohon harmaaseen alareunaan.. 1280x800 tms. reso ja IE:llä toimii kyllä hyvin.

--

Mua tylsistyttää nyt tää kouluhannojen tilanne, aina kun on joku topick että myydään hannovereja niin eiköhän ne oo sit estepainotteisia :( Sama jt-ilmoitusten yms. kanssa.

Ja ensi kuussa mun hannot ei saa paljoa yhtään kisoja itelleen kun en ehdi itse järjestelemään eikä koko kuulle oo yksiäkään porrastettuja KRJ:n alaisia anottu. Välillä ottaa vähän päähän kisata vaan itse järjestetyissä kisoissa mut ei auta, oon turhan laiska kisaamaan tolla laumalla tasottomissa + onhan se helppoa kun ei tarvii osallistumisia mailailla kun voi vaan muistioon suorilla laittaa :D

Meidänkään hepat ei nyt enää oikein mee kaupaks, tähän asti kaikki sujuikin ihmeen helposti..

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   22.6.09 22:35:06

Amar >> no miksen mää sit löydä ikinä ku koulupainotteisia hevosia noista myydään ja tarjotaan jalostukseen -topista?

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   23.6.09 00:19:09

Amar, vastahan minä sinulta hienon hevosen ostin ;)

LähettäjäJohanna 
Päivämäärä:   23.6.09 08:36:53

Amar / kiitti sulle! Korjailin noita koodeja vähän, toivottavasti nyt toimii paremmin. :)

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   23.6.09 10:24:00

Amar: Tässä on nyt jotain pielessä, mä kun en taas löydä mistään sopivia kouluhannoja ostettavaksi. :D Tallista puuttuu tälläkin hetkellä 2 koulutammaa ja -ori.

Johanna: MF 1024x768 toimii hyvin, tosi nätti leiska. (: Shalanellakin näyttää menvän hyvin.

Battlefield: Salio olis ihana, mutta näitä Granehillin hevosia mulla on suvuissa jo aika paljon.. Täytyy harkita, tosi hieno ori joka tapauksessa. <:

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   23.6.09 14:28:43

johanna >> think twice näytti ihan näppärältä :) ainoo vaan ku kouluhannoja kasvattelette :D ite en koulupuolella liiku ollenkaan XD

Lähettäjä: Diamonte 
Päivämäärä:   23.6.09 17:11:45

Mitäs te muuten teette? :D Mä piirrän kuvia :'DD Ajattelin laittaa hieman lisää täytettä sivuilla YLA:a ajatellen, joten piirsin yhden uuden kaakin kuvan, ja laitoin siihen kaikkea pölötystä varusteista :'D

http://www.lumipantteri.net/picture_library/kookoksen_kamat.bmp

Oliskohan toi jotain plussaa? :'D Oon nyt aika pitkään väsänny ton tamman sivuja 8D

Päivämäärä:   23.6.09 17:53:30

No oli kyl tavallaan ot ku holsti o :D (piiloup)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   24.6.09 16:01:24

Dia: löytyykö jesaria? mä hajosin totaalisesti tolle kuvalle ja sä olet yhden jesarirullan mulle auki.

amar: mulla kun ei ole pitkäsukuisia koluhannoja, pisimmät suvut on 1 polvinen ori ja 2-polvinen tamma. hihhei, sillähän pitkälle mennään.

johanna: musta toi sun päähänpistosi ei näytä yhtään huonommalta! kelpais mullekin :D

chu: joo, ei tarvitsekaan ettei sun kaakkiarmeijas ole kokonaan granepainotteinen :D

ot: kuinka moni on jo heittänyt talviturkin pois? multa lähti eilen kaksivuotinen turkki.

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   24.6.09 16:13:50

Battlefield: viime viikolla kävin hevosen kanssa "uimassa" ja siinäkin kastuivat vain nilkat, joten sitä ei varmaankaan lasketa :D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   24.6.09 16:22:52

noo, oothän heittänyt villasukat :D:D:D

LähettäjäJohanna 
Päivämäärä:   24.6.09 19:21:13

Mun talviturkki lähti jo toukokuun lopulla, koulujen loppumisen kunniaks! :D Tosin viime kesänä en käynykään sitten kertaakaan uimassa, mut tänä kesänä oon käyny jo peräti kaks kertaa.. ;)

Päivämäärä:   25.6.09 12:22:33

Battlefield / Haha :DD

Johanna / Mäkin menin silloin uimaan xD Hyppäsin vaatteet päällä veteen ja huusin jotain epämääräistä :') Repes hieman leiriläiset 8D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   25.6.09 18:22:43

Hei taas tänneki :D Olin laivalla muutaman päivän ;) Väsyttää kyllä ihan törkeesti.

Battlefield / Salio on aika namupala ;)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   26.6.09 12:28:25

vaniljaa: onhan se. mitäpä muutakaan :D:D:D

Päivämäärä:   26.6.09 14:41:35

Ootteko te muuten menos minnekää leireille kesäl? Itellä on nimittäin kenttäleiri piakkoin ;p

LähettäjäMiia R. 
Päivämäärä:   26.6.09 14:48:01

dia >> meinasin et oisin estekurssille menny mut sattuu nyt tolle ajalle mitä oon baltiassa seikkailemassa.
leirille/kurssille en siis mee, mökillä oon vähän ollu, nyt lähetään pariks viikkoo baltian maihin pyörimään perheen kanssa. tallilla kyllä käyn muuten :D

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   26.6.09 17:29:59

Diamonte: Leirillä olin just reilu viikko sitten <:

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   26.6.09 20:10:04

Mä tässä mietistkelin, että onko mitään järkeä listata hevosten kaikkia kilpailuja näkyviin jonnekin (esim) vai riittääkö se että pelkät sijoitukset näkyvät? Miten teillä tehdään?

Päivämäärä:   27.6.09 08:49:38

vaniljaa / Mä laitoin aina mun startit näkyviin, mutta koska kerran menin möhlimään, otin ne kaikki pois. Paljon nopeampi tapa laittaa vain sijoitukset, säästyy enemmän aikaa :D

Toisin on mulla vielä pari hevosta, joille merkataan startit sen takia, että niitä on noin tuhat :DD

Lähettäjä: frey 
Päivämäärä:   27.6.09 08:54:50

Miia R. > ihan pakko kysyä, mikä toi fontti Remingtonin ulkoasun otsikossa ja linkeissä on 8)

Päivämäärä:   27.6.09 09:45:19

Miia R. / Mä en voi mennä ulkomaille, hukkasin passin :DD

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   27.6.09 12:38:31

leirillä olin viimeksi 2006, eipä ole tullut edes mieleen mennä enää leirille!
olis kiva päästä ulkomaille, mutta mulla koko kesä töitä :(

tulis jo estelaatiksen tulokset. en jaksa odottaa!

Päivämäärä:   27.6.09 12:46:23

Battlefield / Mäkin ootan estelaatiksen tuloksia, kaikkiaan varmaan 6 hevosta on siellä, jotka on omien hevosteni sukutauluissa :D

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   27.6.09 16:48:13

Ei kellään muuten sattuisi olemaan oria Linnelle, Chinalle tai Serille? Koulupainotteisia kaikki <:

LähettäjäJohanna 
Päivämäärä:   28.6.09 13:16:08

Jos Code kelpaa, niin on käytettävissä. :)

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   28.6.09 15:45:17

Johanna: Code x China? Varsa jäisi Harbowtoniin tai myydään tavoitteelliseen kotiin. <:

LähettäjäJohanna 
Päivämäärä:   28.6.09 20:21:03

Chu, sopii oikein hyvin. Ilmoittele (tai varsan omistaja) sitten sivuja, niin muistan merkitä varsan sitten myös Coden sivuille. ;)

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   29.6.09 17:29:34

Coren, topicin alkupuolella oli puhetta siitä vauvasta, miten asia on :D Tahtoisin nimittäin Risselle vauvan jo nyt niin sitten olis laatiksissa kisattuja poikasia :)

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   29.6.09 17:32:57

Heips, tunkeilen tänne nyt mutta ei kukaan tarvis tammalleen oriseuraa ? Itellä tolle kun ei tammaa ole, niin jos teillä on sopivaa niin tarjotkaa niin kattelen jos löytyis kivaa tammaa (:

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   29.6.09 19:28:43

corbin: Elmeri x Linne? Varsa jäisi todennäköisesi minulle kilpahevoseksi.

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   29.6.09 19:51:09

chu, hmm mielellään tasaisen suvun haluisin mutta eiköhän tuo käy =) sivuja sitten pitää ilmoitella minulle kahden viikon sisällä jos pidät itselläsi tai varsaa ei tunnusteta orin jälkeläiseksi. Jos myyt niin pyydä omistajaa ilmoittamaan sivut minulle.

Päivämäärä:   30.6.09 19:34:19

Up! :)

Mä oon muuten hankkinut itelleen kaks täykkituontia :'DD Ja tein uuden tallinkin 8D

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   30.6.09 19:55:50

vaniljaa, No joo, kyllä kai se on sitten selvä :D.
Tulisi sitten vissiin meidän kasvattajanimen alle, joten tällänen:

o. Gaetano Flaco CHI
Käykö syntymäpäiväksi 13.7.2009?

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   30.6.09 19:56:23

* Gaetano Falco osasin kirjoittaa...

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   1.7.09 22:15:42

Coren / Sopii mulle, jos saisi sitten sivuja jossain vaiheessa yo. mailiin niin linkitän tuonne Rissen sivuille :) Ja jos myyt niin kisaava ja pitkäaikainen koti ;D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   1.7.09 23:31:46

Haluaisin ostaa yksipolvisia estehannovereja, ainakin yhden orin ja yhden tamman. Hevoset tulisivat Serane Warmbloodsiin aktiiviseen kilpailukäyttöön. Hevosille hankittaisiin kolmesta viiteen jälkeläistä. Tavoitteena olisi ERJ:n laatuarvostelu ja YLA, sekä esimerkiksi HY:n laatuarvostelu ;) Näyttönä toimikoon jälleen Bristol Bow.

Kaikenlaisia voipi näytellä, myös tilausvarsat käyvät, kuten myös vähän vanhemmat hevoset.

Niin ja ehkä teen tästä oikean topicinkin joskus, kyselen kuitenkin eka täällä :D

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   2.7.09 12:24:14

^^ onhan mulla yhä se 1-polvinen salio DES myynnissä :D

Päivämäärä:   2.7.09 13:47:58

Millonkohan tulee uudet erj'in laatikset :DD Tai tulee tulokset vanhoista. Gaah ei jaksa odottaa :::D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   2.7.09 14:50:43

Battlefield / Voisin mä sen toki ottaa, jos vaan myyt mulle :) Sille voisi hankkia vauvoja heti muutaman ja vähän vielä kisata ja sitten laatikset :)

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   3.7.09 12:21:00

Dia / sama täälläpäin. kärsivälisyys on hyve, jota en harmikseni omista.
vaniljaa: uskon, ettei salio vois saada tällä hetkellä parempaa kotia kuin sun luotasi. ole hyvä, jos huolit. sivuilla ei ole kiire. kisoja ja tuloksia löydät VRL:n tulosarkistosta, vuoden 2008 puolelta :D

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   3.7.09 12:24:35

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=308053&t=308053

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   3.7.09 13:08:36

Battlefield / Nappaanpa sen siis mukaani, kiitos :) Laitan sivuja kun saan valmiiksi, noin viikon sisällä.

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   3.7.09 13:47:19

Battle / Niin ja jos siirtäsit sen mulle, VRL-5987 :)

LähettäjäCoren 
Päivämäärä:   3.7.09 14:27:20

vaniljaa: Gaetano Falco CHI

Näillä näkymin pysyy minulla

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   3.7.09 14:34:54

Coren / Juu, kiitos :)

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   5.7.09 20:02:27

Hei, mitä tänne kuuluu? Mä oon taas lomaillu näistä hommista hetken, olin kaks päivää Tampereella tuhlaamassa rahaa oikeen urakalla :D

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   5.7.09 20:12:36

^ Mä oon väkertänyt Harbowtonille uutta ulkoasua ja siirrellyt sivuja (väliaikaisesti?) freewebsiin. Kissa on kipeä, joten senkin perään on pitänyt katsoa viime päivät. Vähän vaisumman puoleista täällä virtuaalimaailmassa on nyt viimeaikoina ollut niin ei ole oikein kiinnostanut koneella istua. :D

Lähettäjä: noose. 
Päivämäärä:   5.7.09 20:16:06

mulla ainakin on vielä uusimmasta tilaisuudesta lisäpisteet laskematta, kisapisteet oon jo lähettäny. ei oo kyllä mitään tietoa, onko kaikki muut pisteet jo kys. tilaisuudesta laskettu.. ei oo helppoo olla työssä käyvä ihminen :'D

huhtikuun uusinnasta tulokset on tullu, jos joku ei oo vielä huomannu :)

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   5.7.09 20:36:16

btw. toi kassamummo-juttu alkaa olla jo niin vanha, että pitäiskö keksiä jotakin uutta seuraavan topan otsikkoon? erottuu tietenkin hyvin massasta näin :D

Lähettäjävaniljaa 
Päivämäärä:   5.7.09 20:46:24

Otsikkoon voisi tuon hyytelön jättää :D Mutta ehkä jotain muuta uutta voisi tosiaan olla, jotain kesään liittyvää ehkä? ;)

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   5.7.09 21:17:11

^ Hyytelöt todellakin jää! :D Olisiko se ihan vain yksinkerteisesti Hannoverhyytelöt #8?

LähettäjäChu 
Päivämäärä:   5.7.09 21:26:58

njoo taidan olla viimeinen. uusi topa <:

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.