Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.7.17 23:00:24

Ravikeskustelu 461

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info (Huomaa uusi osoite!)
Ravitalleja (Huomaa uusi osoite!)

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.7.17 23:02:39

Ostakaaa (makkaraa)! http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017
Ja täällä parilla valmiilla jo vähän kisanneilla lukee että myynnissä ois.. http://duanstable.weebly.com/kasvatus.html

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   13.7.17 23:11:19

reibili, kyllä edelleen on tallit ja hevosilla sivut. Tuonne voi laittaa linkin hevosen omille sivuille. Sieltä on helppo sitten vaan copypastettaa kisat hevosen sivuille :) En tiä, olis kyllä siistii ja kätsyä hommaa :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.7.17 23:18:27

Mulla on kyllä aivan liikaa hevosia ja tekemistä jo nyt, mut pitäskö nyt sit yks laukkahevonen testata.. :D
Tuo koko laukkahomma kuulostaa jotenkin vaikeelta noine tasoineen jne, mutta ehkä senkin oppis.. Samalla tavalla varmaan ravit on monien mielestä hepreaa jos niistä ei tiedä mitään..

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   14.7.17 01:19:18

Ei mulla ainakaan ole mitään innostusta alkaa harrastamaan raveja LJ:n tyyliin. Anteeksi :x

Ehkä se toimii sellaisilla, joiden hevoset starttaavat vähän (ainakin mun käsityksen mukaan laukkahevoset starttaavat muutamia kymmeniä kertoja, 40 starttia on jo kehäraakki) ja joiden on tärkeämpää seurata tasoja.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   14.7.17 21:23:17

"Lähettäjä: Sorel
Päivämäärä: 13.7.17 23:11:19

reibili, kyllä edelleen on tallit ja hevosilla sivut. Tuonne voi laittaa linkin hevosen omille sivuille. Sieltä on helppo sitten vaan copypastettaa kisat hevosen sivuille :) En tiä, olis kyllä siistii ja kätsyä hommaa :D"

Tässä 3,5h tuloksia muistioille iskiessä on sellainen fiilis että kyllä, joku automaattisempi juttu olis aika jees :DD

Mutta niin.. Itse oon miettinyt ja kehitellyt pienessä päässäni jotakin, mutta en oo sitte sitä ajatusta sen pidemmälle vienyt ^_^

Nyt on kuitenkin pakko mennä tekemään jotain IRL. Harmittavasti tulikin työvuoroja viikonlopulle, mutta jospa mä jossain vaiheessa ehtisin taas virtuaalihevostella :)

Olen niin innoissani, kun VIHDOINKIN noi vanhat poniraakit alkaa valioitumaan :D Tippuu niiiin iso osa pois. Samaten lämpösistä jää kaikki heinäkuun jälkeen pois radoilta.. Huuh, helpottaa hetkeksi tätä rumbaa :)

(Kuka hitto meni käskemään ostamaan kaksi suokkia taas äsken lisää???? :DD)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.7.17 11:40:52

Se oli se pieni ääni Shavon päässä, joka sano että "sä tarviit tälläsen"
Se on tässäkin päässä hyvinkin tuttu ääni!

Päivittelin just osallistujat, näihin mahtuis vielä. http://reibilin.weebly.com/villit12.html

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.7.17 00:53:33

Ei oo osunut munkaan silmään täällä Pohjola-ajon mainostusta. Tuurilla taisin bongata viime kerrallakin kun osallistuin (on siitä nyt jo joku vuosi - ne jäi sillon kesken, ikävä kyllä).
Vähän harmi että näitä isompia villejä juttuja ei täällä mainosteta, vaikka se toisi varmasti lisää osallistujia.

Mä jaksan seurata VRER:n kalenteria sen takia että päivitän sitä, loput ravit bongailen täältä. Villien kalenteri ei ole ollut vuosikausiin mielessä koska jotenkin on niin tottunut siihen että ihmiset mainostelee täällä.

Voisko sen villien kalenterin vaikka linkittää tuohon aloitusviestiin?

Esitän taas pahoittelut omien ravien tulosten myöhästymisestä. Tuo kevät söi multa aika tehokkaasti jaksamista.
Pyhitän huomisen näille jutuille, teen tulokset vanhoista ja uusia kutsuja. Kalenterin päivitän kans huomenna, sinne tulee NDM:n Chance III Serie ja finaali, Mysterious Yankee Memorial, Classic Pace ja ainakin meiltä yhdet perusravit, ehkä (jos jaksan). Peitsari-ihmiset sitten on hököllä kun tulee divarikutsu kans.
Chance III on sitten lyhyellä varoitusajalla, pahoittelut siitä. Taas. Mä en vissiin tee mitään muuta kuin pyytelen anteeksi täällä. Oi ja voi. Tosin ajatus olikin että kolmonen menee kalenteriin kun kakkosesta on tulokset ja perjantaina ei ianakaan ollut vielä tuloksia kun kävin katsomassa niin.. No joo. Kuitenkin.

Ja alkakaahan pikkuhiljaa valmistelemaan suomenhevosia, kunkkarit juostaan 26.-27.8.! Niiden alla, 25.8. juostaan peitsarien Domination Race.
Kunkkareihin viimeistelyä voi harjoittaa meillä villeissä aatelisraveissa jonka kutsu tulee kans huomenna...

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.7.17 00:54:56

Ja just kun pääsin sanomasta niin 2015 pohjola-ajoista olikin näköjään tulokset tulleet sen jälkeen kun viimeksi eksyin katsomaan kutsusivua.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.7.17 18:04:32

Dudiih, nyt on päivitelty NDM-lista ja VRER-kalenteri.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.7.17 18:04:59

Ja sit se mitä oli tarkoitus tehdä, peitsaridivarit on taas auki:
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit105.htm

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   16.7.17 18:08:24

aksu// hei ootko huomannu mun säpön ihan muita ku ravijuttuja ajatellen?

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.7.17 19:36:04

Loci, ei oo tullut mitään..?

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   16.7.17 19:49:08

hmm.. mystistä, lähetin uudelleen sen viestin sulle.

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   17.7.17 11:58:55

Hei vain pitkästä aikaa!
Nyt on sellainen tilanne, että meikäläinen on tekemässä hyvin hyvin matalan profiilin paluuta virtuaalimaailmaan, erityisesti niiden rakkaiden peitsareiden pariin. Nyt haluaisinkin tietää, missä päin maailmaa mun vanhoja kasvatteja / entisiä omistamiani hevosia liikkuu (vai liikkuuko missään). Eli jos tallistasi löytyy Poker Pacersin kasvattama / aikoinaan omistama hevonen niin huuda hep ja kerro osoite missä voi käydä kopua pällistelemässä.

Uteliaat voi käydä tsekkaamassa meikäläisen uuden projektin täältä
http://eastwaystud.webs.com/peitsari/index.htm

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.7.17 14:08:41

HAAA!! JEEEEE!!
Mä yks päivä tässä taannoin katoin, että kuinkas Poker Pacersin sivut taas toimii, kun ei niiden pitäis jos websin tunnuksille ei oo kirjauduttu pitkään aikaan, mutta tämähän selittää! :D Taisin ettiä Leeton Pacen vuoden 2014 voittajaa ja sit selailin muitakin sivuja..

Sun kasvatteja mulla oli Magnificent P ace.. Samaten oon pitänyt noita sun kehittelemiä kilpailuja, Redbrook Paceaway joka on parhaillaan käynnissä, Leeton Pace, josta tuli viime vuonna VRER:n alainen suurkilpailu, ja Golden Class Meeting taisi olla sun kehittelemä myös.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   17.7.17 16:53:34

Mie niin toivon, että multa pääsee kerrankin suokki kuninkuuskisaan :D Vuodesta 2004 olen raveja harrastanut, ja vain Ryysyrannan Dareios on siellä käynyt pyörähtämässä :)

Nyt on niin kova suokkitamma, että toivon, notta josko se pääsis mukaan! Pitää olla hereillä ja yrittää ilmoittaa se... :)

Mieki haluaisin peitsaritallin tehdä, mutta kun en ehdi päivitellä kisakalentereita >_> :(

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   17.7.17 20:33:12

Narrilaivan 27.7. Suur-raveihin kaivataan lisää osallistujia

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.7.17 21:53:44

http://reibilin.weebly.com/villit12.html
Näistä on nyt tulokset tulleet, onnittelut kaikille voittaneille ja muille sijoittuneille..

Noita ponien keskimatkan aikoja vain mietin, että kuinka päin puuta ne nyt meni, mutta jos jonkun päätä särkee ne, niin ne nyt on mitä on, koska en jaksanu alkaa kaivaa mitä nyt IRL suomen ennätykset tuolla matkalla on. :D
Eli en tiedä mentiinkö nyt liian lujaa vai jopa hiljaa.. Pitäis perehtyä näihin poneihin ehkä vähän enempi vaikka niistä on täällä aika paljon puhetta ollutkin.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   18.7.17 10:28:36

Pokeri, welcome back :D Multa löytyy (edelleen) Applejack P Ace, joka viettää nykyään lokoisia eläkepäiviä :D Jälkeläiset ei ole oikein yltäneet samalle tasolle mutta kassellaan nyt taas kun seuraavia varsoja pukataan josko vielä varsa tai pari :D
http://jattitassu.net/ravitalli/applejack.htm

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   18.7.17 10:31:39

Katohan, meikäläiset sitten tykkäs reinon radasta :D Ja Devana se vaan jatkaa totosijojen tahkoamista, uskallahnkohan mä kisauttaa sitä enää 2v kauden jälkeen.. :D (Tosin Sohvasahvon raveissa ei taitanut edes rahoja juosta, yhyy!) Uuuuu ja Seth jaksoi kans puskea vielä yhden sijan <3

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   18.7.17 12:44:12

Mää mietin, että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tarvii varmaan alkaa tilata teurasautoa, kun eivät kotonakaan mene mihinkään. :'D
Vaikka oli meille nyt näköjään tullut Viekser Muistoajosta kakkonen ja toinenkin kasvatti selvinnyt finaaliin, että ees jottain!

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   18.7.17 15:42:24

Divarikarsintaan mahtuis vielä :)

reibilin raveist meille huimat 5 voittoa, et aika tyytyväinen oon hevosten arpaonneen :D Shavon raveihin osallistuttu, peitsaridivareihin pitää heittää osallistumista.

Pokeri, sun hevosten ansiosta mä innostuin kunnolla peitsareista ja menestystäkin on tullu! Mitäs kaikkia sun kasvatteja/ex-hevosia mulla onkaan... Crown Desire, Give Me Candy, Luxury Lady, ravureista Victorious Upland aloitti uran teillä, Reach The Stars tuli muistaakseni kans teiltä ja Alegresta hommattu Classic Dream EW asuu kans meillä.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   19.7.17 10:10:01

Heips Pokeri o/
Sun ravurikasvateista muistelisin omistaneeni vain Lookin' at Luckyn, joka kisasi loppuun asti ihan huikealla totoprossalla 41%. Suurkisamenestystä ei tullut, mut tämä on edelleen yks parhaimmista lämppärioreista, mitä mulla on ollut.
Ja Soundwave palasi takaisin mulle. Viime vuonna kokeiltiin NDM:iä, mutta matka tyssäsi Sprint Testiin :/

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   19.7.17 18:21:29

Peitsareita voisin ostaa joku 2-3kpl.

Mielellään eri kasvattajilta, että jokainen sais kasvattejaan / hevosiaan maailmalle :)
Tammoja haluaisin, notta sais sitten varsoja teetettyä myöhemmin :) Mieluiten varsoja -> valmiita yhdistelmiä, älä linkitä 100 oritta ja 100 tammaa että "valitse näistä" :DD Myös jo syntyneet/ kadotetut kasvatit käy vallan mainiosti, koska mulla on oma ikääntysmissysteemi kuitenkin :)

Ei oo ihan huu haa juttu, jo tuossa kesäkuussa harkitsin että ottaisko muutaman, siinähän ne menisi samalla :D Ja siksi noin pieni määrä, kun mulle tulee paljon lämpösistä ja poneista syksyllä uusia varsoja, niin aloitetaan minimimäärällä :)

Tosi kivaa olis jos on jtn mun entisiä hevosia tai sitten Vasken (Unicornin) kasvatteja tai Magnetien kasvatteja suvuissa. Mieluiten pitempi sukuisia, kun niistä tykkään :)

Voipi tarjoilla narrilaivan@gmail.com :)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   19.7.17 19:15:38

MARLE! Sun kasvattisi voitti N.I.N. Rattopoika Muistoajon! :D Voi mahoton, mun suokit ei ole ikinä voittaneet mitään. O.R. Vokkeriakki on kyl ollutkii ihan mahtava heti alusta asti! Apuva! <3 :D

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   19.7.17 20:32:58

tyhmät botit...

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   19.7.17 20:33:39

Shavo: Mulla on muutama varsa tarjota. o. Saltas Love To Destroy ja t. Saltas Unless jo syntyneitä. Sitten kolmen varsan yhdistelmät näkee Kasvatus sivulta. Vaihdossa voin ottaa shettis varsoja/nuoria ja pohjoisruotsalaisia varsoja/nuoria :) Ja ostan sellaiset kuitenkin sulta vaikket varsaa ottaiskaan ;)

Pian alkaa loma ja koitan kattella kans uusia hevosia talliin. Olis ens kuussa aikaa tehdä sivuja, mahdollisesti

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   19.7.17 21:24:08

Kiinnostaisiko uuden linjat varsat radoille? Nyt olisi heposten kisakalenterit melkein päivitetty, heinäkuun kisoja ei toki vielä. Sieltä saisi ihan tilausvarsaa tai isä/emäehdokkaita varsoille. Käykää kurkkimassa jos löytyy jotai kivaa :)

http://www.huvituksen.net/unia/kilpa.php

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   19.7.17 22:04:28

Ei tämä oo kivaa nyt, kun oon ostolakossa, koska on miljoonan kasvatin sivut tekemättä.. Mutta ku mä tartteisin ainaki uusia poneja.. Ja muita..

Shavo, tämmöset vois lähtee uuteen kotiin
http://duanpacers.weebly.com/doneycoa-duaacuten.html ja http://duanpacers.weebly.com/uniqueness-duaacuten.html
Molemmilta puuttuu iso läjä startteja sivuilta..

Suunniteltuja yhdistelmiä
Dasha Ach x Quaint Duán varsan syntymäaika toukokuusta (2017) eteenpäin

Reluctant Hero x Undertake Ach syntymäaika viime joulukuusta eteenpäin

Hellbird Ach x Aftershock syntymäaika huhtikuu (2017) eteenpäin

Kaikkien sivut on päivittämättä. :D Ja vinkki vinkki muillekin, että myynnissä on kaikki vaikka itelle suunniteltuja ovatkin..

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   23.7.17 13:24:47

Meiltä ois seuraavat poistumassa vihreämmille niityille, joten jos näistä hotsittaa saada varsaa, nyt ois vimoset tsäänssit:

Tammat
Utukuu, Kuunkajo - Taikasumun Rihma, Miekkosvei
Purnin Hologrammi, J.T.Rilleri - O.R.Sonetti, Halla-Herra
Purnin Udelma, O.R.Roihun Lucifer - Purnin Jutelma, Tulituulen Lumisukka
Sugarcane, Lookin' At Lucky Ace - Sugarloaf, Gatling Burn
Big Red, Antonio Bismark - Frostbite, Faux Dan. Tamma ite on Derbyn ja Tammaderbyn kakkonen, emä Vuoden 2015 lämminverinen siitostamma, eee Kriterium-kolmonen. Emälinja on tuottanut yhteensä neljä Kasvattajakruunu-finalistia (Versailles Violet, Harlequin Greene, Beau Blue, Archangel Ach), kaksi Derby-finalistia (Easygoing AS, Big Red) ja vSE-juoksijan (Biscayne Burn). Jos tässä ei ole meriittiä emälinjalle, niin ei sitten missään ;)

Oriit
Purnin Tosikeikari, J.T.Viikari - Kekan Tosirakkaus, Kekan Tuliherra
Savun Noitavero, Tulituulen Veroleikki - Noitarumpu, E.M.Noidan-Liekki
Zulu Foxy, Syndicate Big Shot - Tahiti Rain, evm

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   23.7.17 15:27:26

eatnama, atspace ei näköjään just tällä hetkellä toimi :'( Täytyy katsoa myöhemmin uudestaan, sopisko joku mun suokeille, kun niistä tarvis varsoja taas saada ja laittaa vanhat kuoppaan :)

Narrilaivan shetlanninponien sivut on aika lailla päivitetty

Kannattaa siis nyt kysellä ihania shettisvarsoja! :)

Sieltä löytyy kyllä eri sukuisia - vaikka myönnän, että kantatammamme Shavann N'Joy (jota ei kannata yhtään vähätellä!!) löytyy monen suvusta, ja sen tytär Freak Show, mutta löytyy myös erisukuisiakin :)

Myös russeja[/linki] ja [linkki=http://www.narrilaivan.net/hevosetpnp.html]pohjonhevosia (eli pohjoisnorjanponeja) voi kysellä :)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   23.7.17 19:06:55

Shavo,
Se on takkuillu tän päivän aikana useampaan otteeseen, mut just nyt näyttäis toimivan :)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   23.7.17 20:03:01

eatnama, Big Redistä kiinnostais varsa, tarttis vaan sille ukko jostain :D Mielelläni ottaisin edes jokseenkin eri sukua kuin omat ranskalaiset on :P

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   23.7.17 21:03:50

Jes, nyt toimii taas kuvat hevosten ja ponien sivuilla! Sain nyt taas muutenkin kilpailukalenterit yms. päivitettyä ajantasalle, joten hyvä hetki ruveta suunnittelemaan varsoja - nää kaikki tj-viestit osuikin hyvään väliin :D Shavolta ainakin löyty kivoja shettisoreja meidän tammoille, et sähköpostia tulee todennäköisesti.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   23.7.17 21:45:32

http://virtuaali.net/keskusta/topic/5057/m-ravureita-my%C3%B6s-ratsuiksi
dingdingding..

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   24.7.17 05:24:46

botit

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   24.7.17 05:25:19

Kiva nähdä, että vanhat kasvatit on menestynyt sekä radalla että siitoksessa! Vielä koitan kartoittaa, että missä vanhat hevoset asustelee, eli jos joku muistaa onko joskus minulta ostanut seuraavat hevoset niin olisin tiedosta kiitollinen;
o. Crash Bam Boom - http://eastwaystud.webs.com/pp/he/crash.
o. D-Fender P Ace - http://www.eastwaystud.webs.com/pp/he/fe
o. Armagnac P Ace - http://eastwaystud.webs.com/pp/he/armas.
t. Rosebud P Ace - http://eastwaystud.webs.com/pp/he/nuppu.
t. Addington P Ace - http://www.eastwaystud.webs.com/pp/he/ki
t. Stainless Steel - http://eastwaystud.webs.com/pp/he/steel.

On myös mahdollista, että näitä ei ole ollenkaan myyty ja siinä tapauksessa ainakin osan aion ottaa Red Creek Racing'iin asumaan.

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   25.7.17 14:49:35

Mainostetaan hieman raveja. Jospa nyt tulisi villitkin täyteen, kun edellisiin ei tullut yhtään osallistujaa.

Villit tiistairavit 01.08.2017 vip 30.07.2017
Lähtö 1 - Ryhmäajo 1609m 2 vuotiaat lämminveriset
Lähtö 2 - Ryhmäajo 2100m 18,0 aikaiset ja hitaammat lämminveriset
Lähtö 3 - Ryhmä 2100 16,0-17,9 aikaiset lämminveriset
Lähtö 4 - Ryhmäajo 2100m 14,0-15,9 aikaiset lämminveriset
Lähtö 5 - Ryhmäajo 2100m 13,9 aikaiset ja nopeammat lämminveriset

VRER 27.07.2017 vip 25.07.2017
Lähtö 1 - Tasoitusajo 1609m 2v lämminveriset
Lähtö 2 - Tasoitusajo 1609m 18,0-21,0 aikaiset lämminveriset
Lähtö 3 - Tasoitusajo 2100m 16,0-17,9 aikaiset lämminveriset
Lähtö 4 - Tasoitusajo 2100m 14,0-15,9 aikaiset lämminveriset
Lähtö 5 - Tasoitusajo 2100m 13,9 aikaiset ja nopeammat lämminveriset

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.7.17 17:59:51

miä kävin muutamiin raveihin heittelemässä osallistumisia... saas nähdä kerittiinkö mukaan :) täytyy vähän koittaa päivitellä hevosten sivuja jos tässä kerkiää... harmi kun ei ole ollut aikaa virtuaaliheppailla nyt tarpeeksi :(

syksyllä sitten !

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.7.17 18:22:06

PS. Onkohan jonkun kanssa ollut muuten tuossa touko-kesäkuun aikana sovittuna jotain varsajuttuja tms ?

Sen verran muistan että Shavolta olen kahta lv-varsaa ostamassa ja niiden sivujen tekeminen on työn alla :) Mutta olikohan jotain muuta mitä en nyt muista ? Onko jollakin joku mun kasvatti, tai olenko mä ostanut joltain kasvatin ?

Viirulta ostamani tamman sivut edelleen keskeneräisenä, koitan saada ne pian valmiiksi.

Aksulta kyselin kasvattia jossain vaiheessa ?

Nyt vaikuttaa siltä että mä olen todellakin unohtanut jotain, ja en ole täysin varma että mitä... mennyt nuo touko-kesäkuu hieman ohi :3

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.7.17 20:03:05

siinau, taisit kysellä mutta en oo ehtinytmuistanut katsella mitään yhdistelmiä :P Mulla on sulle yhdet varsan sivut tulossa (Ruskon Urho x Snillin Hallamarja), en oo unohtanut ja se on startannutkin jo :'D

Tää yrittää tänään ehtiä saamaan peitsaridivarien tulokset ja tän päivän ravien tulokset ja NDM-finaalin tulokset tehtyä ja esille, Classic Pace jää ensi viikolle koska en todnäk ehdi kyllä katsoa osallistujia tänään :P

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.7.17 22:05:31

Jaahas. Meillä on nyt NDM-finaalin ja Mysterious Yankeen tulokset tiedossa.

En voi sanoa kuin onnea Casperille Sølviin, mee kottiis häppeemään :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.7.17 22:13:09

Nyt kannattais lotota myös! :D

Kotia häpeemään ja tekemään lottoriviä!

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   25.7.17 22:31:51

Ylläri, karsinnoissa pärjätään mut finaalissa pidetään häntäpäätä :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.7.17 23:23:51

Meeri, sama vika (sanoo stt) :DD

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   26.7.17 15:33:56

Sissi oli finaalin kolmas. Ensin oli pieni pettymys, kun pääsi suoraan kaikista kolmesta karsinnasta voittajana/kakkosena finaaliin, mutta nuori tamma niin eiköhän ehdi myöhemminkin voittaa. :D Sai se rahaa sentään 48 500e koko kisasta.

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   26.7.17 23:03:40

Mulla nuo hevoset näyttää pärjäävän suurkilpailuissa kohtuullisesti vaikka heikolla reenillä ovat. Sen verran epäaktiivinen valmentaja mie oon nyt ollu :D

Eatnaman Fairytale's Northman oli muuten minun suosikki NDM:ssä ja kakkoseksi tuli.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   27.7.17 18:48:07

Jenkin muistoajo meni meitin osalta ihan hirvittävän huonosti, mut onneksi NDM:ssä oli vähän parempi tuuri! Joku tuon oriin nimessä on sellaista, että arvontakone siitä tykkää :D

Kiitokset aksulle ja Hennille, sekä kaikille lähtöjen järjestäjille. Samoin vielä onnittelut voittajalle ja kaikille finalisteille!

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   27.7.17 22:10:28

Suur-raveista tuli tulokset, sori kun ovat kaksi päivää myöhässä. En ollut kotona pariin päivään :)

Onnea:
Allan Duán
Miftare Go
AH Härskarinna
Ames Chérubin
Archangel Ach
Runo-Nella
Kekan Valtias

sekä suomenhevosten ikäluokkalähtöjen voittajat
Usvasuon Sinkki
Viilunki
Unian Korona

Onnea kaikille! Heinäkuun 2. sarjan raveista tullee tulokset lauantaina :)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Ellu (puh) 
Päivämäärä:   28.7.17 17:19:14

Mulla alko tänään kesäloma! Jipii! Mä koitan loman aikana osallistua raveihin (sillä tarttee startteja jos koittais ilmoittaa kunkkareihin), mutta raveja en ite järjestä. Että saattaa olla vähän hiljaiseloa :)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.17 17:48:26

Mä oon taas lahjakkaasti unohtanu ilmotella raveihin, koska se sama vanha "jos en tee sitä heti, niin unohtuu varmasti" :D
Sitäpaitsi ei mun hevosten kalenteritkaan oo ajantasalla, en oo senkään vertaa jaksanut nyt että oisin kaivellu niille kutsuista mahollisia uusia ennätyksiä, tai miettinyt ketä pitäis ikäännyttää jo..

Tänään taas ehtii istua vähän enempi koneella, kun ilma on niin surkee (vaikkei vielä ainakaan sada edes vettä), ettei viitsi puuhommia tänään.. Vielä huominen ja sunnuntai pitäs mennä kissoja hoitamaan, mie ehkä kuolen ku ne on niin ihania kaikki <3

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäTiia 
Päivämäärä:   31.7.17 18:01:01

Mainostellaanpas täälläkin, peitsariraveissa olisi tänään viimeinen ilmoittautumispäivä. Kovasti kaivattaisiin vielä lisää osallistujia. ^^

Kutsu

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   1.8.17 16:47:24

Laitoin peitsarikeskusteluun, mutta laitan myös tänne..

Redbrook Paceawayn finaalin tulokset sain justiin nettiin asti (http://duanpacers.weebly.com/dpr28.html) onnea Ellu ja Saltas Uneasy voitosta, aksu ja Sandman Snilli toisesta sijasta.. ja minä Dashan kanssa kolmantena, on se vaan hieno!

Tämän kuun lopussa juostaan sitten kuulkaa mm. Golden Class Meeting peitsareille, että pitäkääpä ne 2-4 vuotiaat otuksenne vireessä.. Osallistuminen tulee todennäkösesti olemaan 2+2 varahevosta systeemillä, että sillä viisiin hommatkaa vaikka lisää peitsareita jos nyt ei oo tarpeeks! Minä en ny tiiä onko mulla itelläkään, mutta jospa niitä pitää sitten itekkin hommata. :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   1.8.17 22:21:49

Tännekin tämä http://reibilin.weebly.com/villit13.html
Samat lähdöt siis kuin viime kuussa, pistäkääpä osallistuen.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.8.17 23:00:17

Haaaaaaluatte ostaa multa hooobusia poies *tekköö hypnoottisia käsiliikkeitä* http://jattitassu.net/ravitalli/myynnissa.htm

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.8.17 23:05:24

Sanottakoon noista nuorimmaisista suokkipojista että niitä mä en todnäk raaski myydä kuitenkaan xD

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.8.17 23:36:07

Hei ihmiset! Nyt kun virtuaaliset Kunkkarit lähestyy, niin mitä mieltä olisitte, pidettäiskö samanlaiset kunkkarivalvojaiset kuin viime vuonna? Pidettiin siis sunnuntaina ja mä arvoin lähtöjen tuloksia järjestyksessä yms. :D Oli ihan hauskaa :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.8.17 23:38:31

JOOOOO

En muista olinko viime vuonna sellasissa mukana mutta JOOOO!!

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   3.8.17 10:13:52

Mahtavaa, että eka peitsarikasvatti pärjää! :) Ikäänty taas hevoset niin pitäis löytää koelähtöjä varsoille. Sais uudet tykit radoille :)

Nyt pääsi ensimmäistä kertaa koneelle. Aktiivilomaa ollut ainakin tää ekaviikko..

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   3.8.17 19:55:57

Oisko jollakulla myydä mulle €-palkalla rautiaan lv-tamman rakennekuvaa?

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   3.8.17 22:24:04

kunkkarivalvojaiset kuulostaa hyvältä ! :)
täytyy koittaa ite olla sen verta kuulolla ja ilmoitella hevosia starttiin että sais ilmoitettua jotain mukaan.. :3

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   3.8.17 22:58:46

aksu, AH Edra, AH Vildvittra, Moray Ach ja Charon Ach mulle?

Kunkkareista puheen ollen, jee viikonloppuna pääsee taas ihan irl-kunkkareihin! Tosin vähän kehnoa keliä on luvattu, mutta ehkä katsomossa on hieman väljempää :D "Meidän" kunkkareita varten oon jo hieman miettinyt että ketä oikein ilmottais, pari vahvaa ehdokasta on. Meiltä ei oo muuten ikinä päässy tammaa kuningatarkisaan mukaan, oreista on muutama käyny keräämässä häntäpään sijoitukset :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.8.17 10:48:37

Keskustan myyntitopaan heitetty pari uutta, viekeepä pois. (http://virtuaali.net/keskusta/topic/5057/m-ravureita-my%C3%B6s-ratsuiksi)

Loput evm-sukuiset josta on jo varsaa/varsoja varmaan tyrkkään monttuun paria poikkeusta lukuunottamatta, ehkä mä sitten oon saanu vähennettyä riittävästi, että voin taas kohta räjäyttää tän homman käsiin.. Toivottavasti en, mutta kokeillaan josko näiden määrän sais pidettyä vähän pienempänä..

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.8.17 21:08:40

Meeri, ne sulle.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   5.8.17 12:03:08

http://reibilin.weebly.com/villit13.html Näihin mahtuu vielä, osallistumisviestejä on tullut neljä, joten tilaa aika varmasti on kaikissa, etenkin peitsari ja ponilähdöissä… Plus toki mun omat konit, mutta taitaa kyllä olla, että niiltä jää nämä kekkerit välistä kun oon nyt totaalisen sekaisin noiden ikääntymisten ja muiden kanssa. :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   5.8.17 23:24:32

Koelähtöjä ja rahaa tarjolla http://reibilin.weebly.com/villit14.html

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.8.17 17:51:48

Dudiin ihmiset. Kuninkuusravit on kalenterissa. Peitsari-ihmisille ois Domination Race tarjolla. Ja meillä juostaan myös villejä:
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit108.htm (titteleitä ja rahaa tarjolla)
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit111.htm (peitsarit hoi!)

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   6.8.17 19:01:53

Huh, pitäisiköhän pitkästä aikaa päivitellä Pompejin hevosten kalenterit ajantasalle kunkkareita ajatellen. Kuuden kutsun tulokset päivittämättä kesä-heinäkuulta, siinä riittääkin Tallinnan ja Weekendien jälkeistä puuhaa... :'D

Mulla ei itse asiassa oo mitään hajua ketä ilmoittaisin kunkkareihin. Hmm...

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   6.8.17 20:03:36

Omat oripuolen ehdokkaat on aika selvät, mutta tammapuolella on silkkaa arvontaa. Muutenkin suokeilla on ollut tänä vuonna ihan luokattoman huono menestys suurkisoissa, niin oon tyytyväinen jos joku niistä ees kelpuutetaan mukaan.

IRL kunkkareista on nyt sellanen 2500 kuvaa läpikäytävää, mut en haluais edes ajatella niitä, kun pitäis tehdä virtuaalivarsoja :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   6.8.17 21:19:27

reibili,
mitmit... eikös nää voimaheput sun muut juostu jo viime kuussa? :D Vai juostaanko nämä tarkotuksella useampaan otteeseen?

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.8.17 22:12:57

eatnama, juostiin, ja juostaan nytkin.. Oli kyllä tarkotus kehitellä jotain muuta, mutta sitten iski laiskuus ja surkee mielikuvitus! Mahollisesti nämä juostaan myös ensi kuussa, mutta mää yritän keksiä siihen mennessä jotain uutta, kuun puolivälissä joka tapauksessa jotain isompia lähtöjä tiedossa. :D

Justiinsa tuumailin eilen, että nykyään tuntuu olevan jo kauheesti kaikille jotain, peitsareille, ravureille, nuorille ja vanhoille.. Poneille vois keksiä jotain uutta lisää, mutta mitä? :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   6.8.17 22:28:33

reibili,
okei :D Ensin epäilin itteäni ja sitten epäilin sua, mut kaikki hyvin :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.8.17 22:48:08

eatnama, No kyllä mun tekemisiä voi olla syytä vähän epäilläkin! :D Tuleeks muuten sun kunkkarikuvat johonki esille ihasteltavaks, mää voisin vähän kyyläillä!
Harmitti ku missasin Vieskerin, olin just avaimia hakemassa että pääsen tiistaina kissoja hoitamaan..

Kuninkuus tuliki tänävuonna meikän kotikylälle, saas nähä pidetäänkö täällä jotkut pippalot kylillä, niinku kuulema viimeks oli, ja jos, ni sinne on kyllä pakko mennä vaikka satais mummoja taivaalta..

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   6.8.17 23:33:27

Heippa, mulla on vähän ollut tekemistä IRL kun tuli pari kaviokasta lisää tontille. Sori! Arvon just para-aikaa heinäkuuntokasta villien ravien sarjoista tuloksia. Teen myös tässä lähipäivinä A- ja B-ponimestaruuskutsun, jonka ilmoitan sitten aksulle kun saan vaan tehtyä :) Eli ponitaiturit - ponit vireeseen!! :D :)

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   9.8.17 15:44:03

Hiphei, sain eilen päivitettyä hevosten kalenterit ajantasalle ja tehtyä vielä kahdet sivutkin uusille hevosille! Ja juuri lähti myös osallistumiset kunkkareihin, saa nähdä pääseekö yksikään noista neljästä. Tavallaan toivoisin, että Rakkaustarina pääsisi mukaan ja saisi mahdollisuuden kirkastaa viime vuotista pronssiaan.. ;)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.8.17 16:02:38

Milja, voisitko samalla päivittää myös mun hevosten kalenterit!
Tai siis siirtää sivut ja siinä samalla päivittää niiden kalenterit!

En oo kahteen päivään saanu oikein mitään aikaseks, eilen avasin tarvittavat sivut ja muut että jatkan sivujen siirtoo, mutta siihen se sitten hyvin pitkälti jäikin..

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   9.8.17 20:31:53

Mä sain kans kunkkarikuvat käytyä läpi ja jäljelle jäi reipas ~ 600 kuvaa. Sunnuntaina en viitsiny ottaa kameraa mukaan, kun oli niin vettä luvattu mutta eihän siellä tullu ku pari lyhyttä kuuroa :D Nyt tulevana viikonloppuna kamera matkaa sitten ns. toiselle kotiradalle, kun Killerillä on ponikunkkarit <3

Oon huomannu, et jos tuloksia ei päivitä mahd. pian niiden julkaisemisesta, jää ne helposti lojumaan. Mulle sopii parhaiten, kun aina vähitellen päivittelen hevosten sivuja, mut onneks siihen on aika hyvin aikaa.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   13.8.17 14:49:51

Ääk sinne lähti kolme heppaa mukaan kunkkareihin.. Katsotaan pääseekö yksikään kilpailemaan. :D

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   13.8.17 15:50:32

Muistaakaapa sitten nämä! Tänään ehtii vielä.
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit108.htm

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   14.8.17 10:20:39

Pahoitteluni ravikansalle, että meidän heinäkuun tokasarjan tulokset tulivat vasta tänään.

A- ja B- ponimestaruuskutsun laitoin myös nyt VRER:n kalenteriin menemään!

Pahoitteluni, mulla on ollut vähän kiirettä IRL. Olen käynyt kotona syömässä, suihkussa ja nukkumassa. Muuten ollut remontointia, maalausta ym. Pahoitteluni. Ja nyt alkaa näköjään vihdoin Suomen kesäkin, eli Narriksen hevosten sivut on päivittämättä ja ne taukoilee elokuun kokonaan enkä pidä villejä raveja elokuussa :)

Palataan sitten syyskuussa (tosin 30.8. arvon ponimestaruuksien tulokset, ofc!)
Ja hei - jos joku puolueeton tahtoo arpoa A- ja B- ponimestaruuksien tulokset, niin mulle saa ilmoittautua :)
Tai sit mietin, et voisin videokuvata sen kun arvon, että menee varmasti rehdisti :'DD Mutta ehkä se olis kiva, jos joku muu arpoisi ne? :)
Tähän topicciin saa ilmoittautua (sellainen, kellä ei tule ponia sinne kisaan... :)) niin mie heittelen sitten vielä 29.8. osallistujalistalla iltamyöhään sähköpostilla :)

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   14.8.17 16:39:36

Shavo, mä voin ainakin arpoa ponimestaruudet

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.8.17 21:20:54

Shavo, arvo ihan rauhassa vaan jos ei joku ilmoittaudu, kyllä minä ainakin luotan että ihan rehellisesti homma menee :P Tai en ainakaan männä vuosina ole sun tuloksissa huomannut mitään epäilyttävää :P

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäTiia 
Päivämäärä:   15.8.17 07:13:20

Tuokaapas ihmiset peitsarinne juoksemaan.

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   15.8.17 15:46:39

Tiia: Jos tänään tulee tulokset koelähdöstä, niin koitan muistaa ilmoittaa 2-vuotiaatkin sun raveihin :)

Mä ajattelin mennä nyt tutkimaan, löytyykö tallista yhtään kunkkarihevosta.. Tammojen puolelle olis ainakin yks tamma tiedossa, mutta oriit on niin saamarin ailahtelevia. Kehtaako niitä edes tyrkyttää mukaan :D

Yhden ainoan kerran (mun muistin mukaan) on ollut multa hevonen kunkkareissa ja silloin tuli kuninkuudessa toinen sija :)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.8.17 16:51:47

Ellu, justiinsa tekasin tulokset koelähdöistä, että saatte niittä starttiin sitten :D Loput tulokset tulee joko tänään illemmalla tai huomenna illalla kun kotiudun..

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: Tallipiika 
Päivämäärä:   16.8.17 18:28:50

vain harvoin tulee luettua.mut pidän silti ravureist.olihan ne Jalonkin hevoset ravureita.

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   16.8.17 19:57:21

Huu, nyt on hevoset ilmotettu kunkkareiden pää- ja oheislähtöihin :D Tuli muuten mieleen, et mähän valehtelin kun sanoin, ettei meiltä oo päässy tammaa kuningatar-kisaan - onhan meiltä Tulitar ollu 3v sitten viides!

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   17.8.17 21:03:50

http://jassun.weebly.com/ravit3.html
Ravit 20.08.17-28.08.17
​VIP 19.08.17

Tervetuloa osallistumaan!

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   18.8.17 00:07:19

Heihoi! Mie kaipaisin vähän teidän mielipidettä tästä http://duanstable.weebly.com/mielipidetta.html (kuvakaappaus jalostuhevosten hevoslistauksesta, siksi teksti vähän pientä suttua kun ei tuohon oikean kokoisena mahtunut).. Mutta! Onko liian epäselvää, erottaako tuosta nyt mikä teksti millekin elukalle kuuluu, onko kaikki oleellinen siinä, vai voisko jotain korostaa jotenkin? Onko harmaa liian vaalea?

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   18.8.17 11:46:16

reibili: Mun mielestä tuo on ainakin hyvä :) Oleellinen tulee kerrottua ja on siistin näköinen sivu.

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   18.8.17 11:46:49

Ja tästähän päästiin siihen, että tammat kaipaa taas sulhasia. Tai aivan ekana tarjoan niitä liisaukseen, jos joku haluaa.

Unique Love 1-polv p.08,2aly
-- varsat aloittaneet aivan asiallisesti

Reinforce 2-polv p.09,3aly
-- varsat aloittaneet vahvasti. Vanhin varsa menestynyt suuremmissakin lähdöissä voittaen viimeksi Redbrook Paceawayn

Battle Mistress 2-polv p.08,9aly
-- vasta aloittanut siittosuran

Valtarian Vinkeä 3-polv 20,1aly
-- varsat vasta aloittaneet uransa

Sitten olis hakusessa pohjoisruotsalainen evm-tamma siitosliisinkiin. Sulhaseksi tulisi Xin Birk

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   18.8.17 12:45:21

Ellu, mä eilen pari tuntia yritin saada noihin vähän isompia välejä, että olis selkeämpi, pitää tänään vielä yrittää, en keksiny että miten sen toteuttaa. :D
Sillä lähinnä mietin tuota väri asiaa, että jos en saa isompaa väliä noihin tai jotenkin fiksusti vain kahta hevosta vierekkäin niin, ettei toisen hevosen teksti ala elää omaa elämää, niin sitte ne pitäis erottaa toisistaan jollain värillä, omasta mielestä tuo harmaa on turhan vaalea.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   19.8.17 14:03:36

reibili,
jos tuo on tehty taulukolla, niin cellpadding varmaan auttaa? Sun nykyisessä hevoslistauksessa on cellpadding 0.
Harmaa väri on aika vaalea, mut jos sitä käytät, niin ehkä hepan kaikki tiedot pitäis olla sillä värillä? Emt.

Mun kunkkarikuvia ei näillä näkymin tule mihinkään esille. Kotisivut on mitä on, en ole päivittänyt niitä useampaan vuoteen (...hups...), eikä mulla ole muuta julkasualustaa. Tai on nyt elokuussa tullut starttiin pari varsaa, joilla on kuvat sieltä, mut sen enempää ei ole tulossa esille.

Btw ihmiset, en osaa sanoa miten aktiivisesti oon nyt syksyn aikana menossa mukana. On vähän tämmönen matalaliitokausi menossa, pitäis uskaltaa taas lähteä tonne isoon maailmaan ja työkuvioitakin on menossa vähän uusiksi. Edessä on siis erittäin stressaava syksy.
Toivon kovasti, että kuviot helpottaa Derbyyn mennessä – se on vissiin nakitettu tänäkin vuonna mulle, vaikka mitään puhetta ei ole ollut... :D Mut jos joltakin heruu jotain tsemppiajatuksen poikasta, niin semmosille ois kovasti tarvetta.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.8.17 14:33:56

eatnama, ei ole nakitettu vaikka sulta ois tarkoitus kysyä vähän syssymmällä fiiliksiä asian suhteen :D

Tällä hetkellähän VRER:n suurkisoista hakee pitäjiä nämä:
- A- ja B-ponien montémestaruus (mielellään syyskuussa)
- Montémestaruus (syys-marras)
- Virtuaalikriterium (lokakuussa)
- Virtuaaliderby (loka-joulu-välille Derbyn Tammasuosikki, Derbykarsinnat I, II ja III, Derby Selection, Derby-finaali, Tammaderby ja Viisivuotisrevanssi)

Ponien ja hevosten montémestaruudet voi pitää vaikka samoissa raveissa, hevosille järjestetään karsinnat, poneille ei.
Derbyn osalta haen mielellään useamman pitäjän.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   19.8.17 15:20:46

eatnama, joo cellpaddingista löyty apu sitten lopulta, nyt saa kivasti kolme vierekkäin niin, ettei oo tekstit ihan toisisssaan kiinni, jos mitään tekstejä ylipäänsä jätän/kirjotan, nuokin oli vaan testimielessä että miten nuo käyttäytyy kun tekstiä lisää tai poistaa..
Tuo harmaa oli ihan liian vaalee ja muutenkin omaan silmään ois näyttäny typerältä jos joka toinen teksti on eri väriä, olipa se mikä tahansa.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.8.17 19:12:04

reib, ehkä ennemminkin laittaisin vaikka eri värisen pohjan vaikka keskimmäiseen soluun eri värisen tekstin sijaan. Laittaisin myöskin sukutiedot rodun ja polvimäärä-maininnan väliin (tai ainakin tekstien yläpuolelle). Ja laittaisin yhden välin ennen statistiikka+menestys-pätkää.

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.8.17 19:14:45

Ja mikälisikäli on noita kantakirjatietoja, niin laittaisin nekin vielä johonkin eri paikkaan kuin tuohon statistiikan jatkeeksi :D Tosin se on ehkä jo makuasioita :D (Tuo on hyvin samantyyppinen mikä mulla on siitoselukoilla ja niihin on tehnyt sellaisen mistä itse tykkää niin tottakai sitten sanoo samoja tuohon x'DDD)

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjä: reibili (puh) 
Päivämäärä:   19.8.17 19:37:48

Aksu, katotaan mitä tästä tulee, nyt mulla ei oo noita tekstejä siinä ollenkaan ja noita ktk-tietoja kaavailin kokeilla tuonne kuvan yläpuolelle / nimen perään :D ihan siis heti kun saan koneen taas auki ja netin toimimaan, kone vammaa taas urakalla.. Statistiikat ja muut tulee tod.näk. myös kaikki omille riveilleen, katsoo sitten mihinkä nuo vanhemmat tyrkkään vai otanko pois..

  Re: Ravikeskustelu 462

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   19.8.17 21:14:02

aksu,
okei :D Mulle kyllä passaa, jos on useampi järjestäjä, se on aika ruljanssi pyörittää koko homma yksin.

  Re: Ravikeskustelu 462

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   20.8.17 09:27:58

Mä pystyn kyllä jonkun noista järjestämään, vaikka montét. Ens kuussa alkaa taas muutenkin ravit pyörimään, kun työt taas jatkuu

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.