Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 13:52:49

Ravikeskustelu 457

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 23:17:23

Onko vielä tiedossa kuka pitää tuon Elite Trotin? Oman kopun ikä vaan pitäis sinne muuttaa, ikääntyy kesäkuussa taas, ei sillä onneks kiire ole.

Huomasin myös että listassa on kisapäivien vuosilukuina 2016, vaikka nyt kaikki varmaan tajuaa että tästä vuodesta kyse http://vrer.net/ndm/kutsut.htm

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   20.5.17 12:20:11

Ei vielä. Oon vissiin meille miettinyt koska omassa kalenterissa lukee tolle päivälle VRER-ravit.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   21.5.17 12:49:53

http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017 jätän tän tähän ja lähen kuolemaan pellolle.. \o/
http://reibilin.weebly.com/vrer35.html Näihin ehtii vielä mukaan jos ei jo oo osallistunu, yritän illalla arpoa tulokset jos jaksan (en oo kuollu).

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.5.17 17:01:52

Kasvattajakruunun VIP on tänään, jos on nuoria passeleita niin heittäkää mukaan vaan.

Tuloksia meidän NDM-osiksista ja Kasvattajakruunusta voinee odotella torstaina. Siihen asti voi siis osallistua oheislähtöihinkin.

Peitsari-ihmisille divarit:
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit97.htm

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   21.5.17 19:26:59

mä en tiedä koska kerkiän arpoa meidän montét... oon ollut koko viikon töissä ja nyt vielä kaikenlisäksi kauhea kuume ja flunssa. :< yritän viimeistään ensi viikon aikana saada tulokset arvottua :)

ps. olisin kiinnostunut ravikuvia ostamaan, saa laittaa sähköpostia jos löytyy ! :)

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   22.5.17 13:34:25

Kesäkuninkaallisten toiset karsinnat auki!
http://vrkk.boards.net/thread/306/kes-kuninkaalliset-2017-2-karsinta

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   22.5.17 18:56:43

Ooh mun koput pärjää karsinnoissa NDM:ssä ja Kesäkunkuissa. Toivottavasti myös finaaleissa. :D

Kunhan Meeri arpoo divarinsa niin koitan arpoa tällä viikolla jo finaalit!

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   22.5.17 20:05:43

misery, toisia se onni potkii :D must tuntuu et mun koput on keskinkertasia, pärjä satunnaisesti ellei sit ota joitain tiettyjä lukuun (edesmenneet Jojoriina, Pride ja Shotti) mut niitä tulee nii harvoi

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   22.5.17 20:58:29

Mulla on paljon karsintavoittajia mut sitten finaalissa ne on joko hylätty tai häntäpäässä. :D Mua tosin ärsyttää normiraveissakin pieni epärealistisuus, kun tooodella harvoin täällä saa samanlaisia ykkösputkia kuin irl hyvillä hevosilla. Pitäs ehkä höllätä, en tiedä katseleeko niitä ravituloksia muut kuin itse? :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.5.17 21:20:19

misery., se on se arvonta.. Oiskin joku semmonen että vois tietyille hevosille laittaa suurempaa todennäköisyyttä menestymiseen kuin toisille. Tms :D Mulla tuntuu kans menevän silleen että jos karsinnassa pärjää niin finaalissa ei :P Varsinkin jos molemmat juostaan samoissa raveissa.

Mä en hirveästi muiden kopukoiden kokonaistuloksia seuraa, jotkut paremmat toki pistää silmään vähän enemmän mutta esim. jalostusvalinnoissa mulle ei juurikaan ole väliä mitä siellä statistiikassa seisoo. Enemmän se suku painaa ja se kokonaisfiilis siitä hevosesta. On kuitenkin tullut tässä vuosien varrella todettua että harvassa on ne hevoset jotka juoksee (keskimäärin) parempaa toto% kuin 35, varsinkin lämpösissä ja suokeissa.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   23.5.17 12:35:39

Meikäläiset ei aina tahdo pärjätä edes karsinnoissa, sitten ehkä kyllä jos juostaan suoraan finaalina.. Ehkä en osaa reenata niin että ne jaksais kaks kovaa kilpailua, etenkään samana päivänä.. :D Riittävän pitkällä aikavälillä karsinnan ja finaalin välissä ehkä voivat pärjätä jos joku onnenkantamoinen käy ja finaaliin pääsevät.

Minäkään en katsele muiden hevosten kilpailutuloksia ellei niinkuin aksu sanoi, satu silmään joku vähän parempi hevonen, enkä tuijottele statistiikkoja enkä ennätyksiäkään (joitain poikkeuksia lukuunottamatta) jos etsin jalostukseen hevosta..
Mitään pitkiä ykkösputkia ei minunkaan hevoset oo juosseet, pari sellaista on joilla meni yhteen väliin ihan kivasti ja niillä oli jotain neljä voittoa putkeen.. Sellasia pärjääviä (tai "pärjääviä") kun ne, mulle ei varmaan tuu enää ikinä. :D

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   23.5.17 20:39:38

Se tunne kun on satamiljoonaa kisakalenteria ja kutsua päivittämättä T____T

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   23.5.17 20:43:23

Viiru, mä voin niin samaistua ! mulla hirvee läjä päivittämättömiä startteja.... plus vähän sivuja siirtämättä, nyt onneks saikulla niin jos sitä huomenna kerkeis vähän jotain tehdäkin :3

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   23.5.17 20:58:03

No niiiii mä sain äsken yhden päivitettyä 3v kauden...
25: 4-3-3 / enn. 34,3ke / vs. 15 850e ja oon ihan loppu! pitäis päivittää vielä 9 nuorta suokkia ja sit nuo kaikki muut tallin hevoset +40 kaakkia

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   23.5.17 21:06:07

Viiru, huh onhan siinä hommaa ! :3 hei muutes, EP Hopearuusun uusi osoite jos en ole vielä laittanut sitä sulle ? :o http://ravitallirusko.weebly.com/ruusu.html

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   23.5.17 21:15:52

Kiitos :)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   23.5.17 23:31:55

Mää oon taas tehokkaasti kuluttanut aikani rassaamalla hevosten sivuja, tekemällä sivulle taulukon johon kerään kilpailutulokset vuosittan, sen lisäks ne vaihtaa muutenkin vähän ulkomuotoaan kun vanhat sivut on tämmönen tylsä sekametelisoppa ja uudet toivottavasti vähän kivemmat katsella.. mä ainaskin vähän tykkään, ehkä jotain viilauksia vielä kaipaa mut katsotaan miltä alkaa näyttää jos/kun ulkoasukin vaihtuu..

Ai miten niin yritän keksiä jotain uutta kivaa että nämä virtuaalielukat jaksais ees vähäsen inspata?

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.5.17 00:42:55

Ja koska meillä vaihtu ulkoasu, niin tuo lista jossa hevosten sivut on meni aivan sekaisin.. Joten jos sinulla on mun kasvatteja (lv ravurit ja jokunen poni) tai hevosia hevostenne suvuissa tai jälkeläislistoilla tai jotain, osoitteet jotka ennen olivat esim. muotoa "kiprian-duaacuten.html" eivät enää toimi ja ovat nyt ihan vain kiprian-duan.html

Mulla siis oli hevosten nimet tuossa listassa ihan siinä muodossa niinkuin ne kirjoitetaan ja jos ne sisälsivät heittomerkkejä (esim. kasvattajanimi Duán) niin ne nyt meni ihan sekaisin. :D Ja kyllä, sen verran laiska nyt olen, etten jaksa jokaiselle alkaa laittaa uusia osoitteita, ainakaan vielä..

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   24.5.17 09:56:08

reibili, mäkin vaihtelen välillä tota hevosten ulkoasumallia :D nyt tekis taas mieli vaihtaa tollaseen mikä sulla oli aikasemmin. Sä taas vaihdoit ton tyyliseen mikä mullakin on nykyään.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   24.5.17 11:28:25

Mäkin oon koko tämän kuun vaihtanut ulkoasuja hevosille. En tiedä onko yhtään sen parempi, mutta ainakin itse tykkään :) Kolme eläkeläistä enää ja sit ne on kaikki kuosissa (pientä hienosäätöä vain).

Multa jäi tämän kuun ravit pitämättä, mutta onneksi on näyttänyt olevan tarjontaa. Täytyy nyt tekasta kesäkuun kutsut kun on aikaa.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   24.5.17 11:38:53

Hahaa, perun puheeni kutsujen teosta xD webs ei haluakaan toimia.. Vielä kun olis ollut koko päivä aikaa tehdä ja päivitellä..

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.5.17 12:34:38

Viiru, mä en yleensä kovin usein jaksa vaihdella ja tehdä muutoksia, mutta nyt bongasin tollasen kivan taulukkosysteemin tuolta ja pitihän sillä päästä leikkimään! Täytyski kattella saisko latailtua jotain muuta kivaa.. :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   24.5.17 16:35:11

Ite tykkään siitä, kun teksti on jaettu automaagisesti juokseviin palstoihin:
https://www.w3schools.com/css/css3_multiple_columns.asp

Mulla on tämä käytössä Burnoutissa, mutta se ei pääse aivan täyteen loistoonsa, kun tekstiä on hevosten sivuilla niin vähän... :D Esmes Veronan sivulla se kuitenkin toimii aika nätisti. Kilpailutulosten kans tämä on todella toimiva, kun ei tarvitse olla jakamassa tekstiä jatkuvasti taulukon solusta toiseen, kuten vanhassa layoutissa.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   24.5.17 16:40:10

reibilillä kiva uusi ulkoasu hevosilla ! :)

itekin tekis mieli vähän fiksaa noita mun hevosten sivuja, mutta tällä hetkellä tuntuu että siitä ois liian suuri vaiva.. :3 sitäpaitsi mun kaikilla hevosilla ei ole sivut ihan samanlaiset muutenkaan...joskus innostuu fiksailemaan jonkun sivuja ennemmän kun toisten.. :D

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   24.5.17 20:37:37

Joo :D taitaa mullakin jäädä tuo heppasivun muokkaus unholaan kuitenkin (en jaksa). Ulkoasun värejä toki muutan sit aina vuodenajan mukaan kun on niin helppo :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Jannica 
Päivämäärä:   25.5.17 02:54:17

Mulla sama juttu ulkoasujen kanssa, uudet hepat ja varsat saa uuden ulkoasun, kaikille en oo ruvennut vaihtamaan kun kuitenkin kuoppauslistalla tai myynnissä ne jotka ei uutta ulkkaa omista :)

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   25.5.17 11:02:41

Vielä mahtuu kesäkuninkaallisten toiseen karsintaan!

http://vrkk.boards.net/thread/306/kes-kuninkaalliset-2017-2-karsinta

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.5.17 12:12:48

Tuo sivuremppa on kyllä vähän puuduttavaa puuhaa kun sitä koko päivän tekee ja vielä ois mooooonta jäljellä.. Meinasin jo pistää peitsarit tuohon samaan ulkoasuun yms, mut saas nähdä riittääkö sitten enää motivaatio alkaa niitäkin tekemään. :D Saati että laitanko muutamaa poikkeusta lukuunottamatta noita siitoseläimiäkään uusiksi sittenkään, ehkä nuo voisi, jotka vielä vähän kilpailee mutta nuo kokonaan siitoksessa ja kohta kuopassa olevat saa varmaan pitää tuon vanhan sekamelskan..

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   25.5.17 17:47:52

Typerät botit...

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   25.5.17 17:48:16

Nyt siis kesääkuun ravien kutsu

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.5.17 10:19:13

Mä tässä parhaillaan puuhailen meidän NDM-osisten listoja ja kohta tuloksia (sitten hyökkään Kasvattajakruunun kimppuun).

Vähän muuten syö miestä järjestää montelähtöjä kun ei tule osallistujia. Kai se on lisättävä kutsusivulle että jomman kumman ajan ilmoittamatta jättämisestä ei hylätä. (Koska on ihmisiä jotka ilmoittaa vain kärryennätyksen, joitain jotka ilmoittaa vain monte-ennätyksen ja sitten on niitä jotka laittaa molemmat..)

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   26.5.17 10:25:06

Mulla ainakin on kaikki hevoset toukokuulle kisattu, et ei tuu osallistuttua enempää. Kesäkuussa taas sitten :) ainakin mun monteihin (vrkk) on osallistuttu hyvin! oli positiivinen yllätys, et tulee kyl niit järjestettyä nyt ihan yhtälailla niinkuin normiravejakin.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   26.5.17 11:02:11

Mä koitan osallistua aina montelähtöihin, hepat tuntuu niissä pärjäävän paremmin. :D

Toivottavasti mattimyöhänen mahtu kanssa Kasvattajakruunuun. Meni hetki saada hevosille sivut.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.5.17 11:20:09

Dudiin, NDM-osasto on päivitetty. Meidän ravien muista lähdöistä tulee tulokset jahka saan väännettyä Kasvattajakruunun. (Oletan että se on aikalailla kaikille se mistä niitä tuloksia oikeasti odotellaan..? :P)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Disa 
Päivämäärä:   26.5.17 15:52:00

Omien vanillalaisten ravureiden kanssa on tullut kisailtua silloin tällöin, mutta kumma juttu, kun nyt tulee pidettyä kisakalenteria tiukasti silmällä ja osallistuttua useammin, kun on kerrankin hyvä nuori sh-ori (mun menestyjät on 99% tammoja) ja pari muutakin hyvin juoksevaa heppaa tallissa. :)

Meneekö nyt varsat miten kaupaksi - sh, lv, peitsarit? Pari varsaa tekisi mieli pukata markkinoille, mutta jäävätköhän käsiin. Tammakanta aika vanhasukuista.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   26.5.17 17:39:19

misery, sama! mulla se surullisen huono juoksija, sh-o. Iki-Varma, joka ei kärryillä juokse, tuntuu kuitenkin pärjäävän paljon paremmin montessa :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.5.17 18:14:59

Disa, aika hiljaista on ollut foorumipuolella mutta kyllä aina voi kokeilla. Mä ainakin tykkään vanhoista suvuista ja seuraava sukupolvi on suunnittelun alla, joten pidän silmät kyllä auki. Varsinkin peitsareita mahtuu aina ;)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   26.5.17 18:33:22

Poni-ihmiset, 30.5. poniravit!!

Mukana Trollvik- ja Millenium- muistoajot! Vasta neljä osallistumista tullut! :o

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   26.5.17 19:11:19

Mitä miksen oo nähny noita poniraveja! Pitääpä laittaa ponit mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Jannica 
Päivämäärä:   26.5.17 20:56:29

Kiitoksia ilmoituksesta, en kanssa muistanut että vrer kalenteri jo palannut tauolta :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.5.17 21:56:17

Kysytääs teidän mielipidettä. Onko hevonen startannut silloin kun sillä on vain koelähtö alla? Kun vaatimus Kasvattajakruunuun on se, että hevonen on startannut ja koelähtöhän antaa oikeuden starttaamiseen. Tähän mennessä on pari tapausta joilla on vain koelähtö sivuilla, eli mun näkemyksen mukaan ne ei ole startanneet.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   26.5.17 22:03:15

Samaa mieltä, eihän koelähtöä edes merkitä statistiikaan ja sehän nimenomaan antaa oikeuden kilpailla ihan oikeissa lähdöissä.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Disa 
Päivämäärä:   26.5.17 22:06:19

aksu, Hyvä, jos peitsareilla mahdollisuus mennä kaupaksi. Tarkoitus vähentää niiden määrää omassa tallissa radikaalisti. Toisin sanoen, uusia ei jää juurikaan talliin, kun vanhat kupsahtaa pois. Oon vaan niin huono kuoppaan, eikä noilla ole jälkeläisiäkään, joten ei viitsi vielä. :D

Mun ymmärryksen mukaan startannut tarkoittaa sitä, että on ns. kunnon lähtö alla, ei vain opetus/koelähtö.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   26.5.17 22:17:23

aksu, Mie olin yksi niistä tapauksista jotka ilmoitti pari koelähdön juossutta 2v lämpöstä. Tuloksettomia startteja kalenteriin laitoin kuitenki sillä niitä useampi ennen kasvattajakruunua. Eli periaatteessa ne on startanneet ennen kasvattajakruunua. Olin vähän epävarma mutta päätin kokeilla jos hyväksyt ne mukaan :) Hylkää vaan sitte jos koet ettei ne ole startanneet. Minusta ne on ;)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.5.17 22:38:05

Henni, Narrilaivan raveista mä en niitä löytänyt (tsekkasin ettei tarttis hylätä) ja miseryn raveista ei ole tuloksia vielä niiden lähdöstä. Tietysti ne kun on siellä lähtölistassa niin nehän kyllä starttaa, eli joo... Juu, eihän niitä tartte sit hylkäillä. (Huomaako että väsyttää jo.)

Pitää tehdä vielä toinen tarkistuskierros osallistujille..

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   26.5.17 23:11:50

No voi piru jos koelähtösiä ei hyväksytä. kun ite en oo kerenny muita startteja päivittää omieni sivuille vaikka niillä on kyllä muitakin startteja jo alla.. Itse elin ihan siinä uskossa, että koelähtökin lasketaan..

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   26.5.17 23:18:41

missä muuten vaaditaan startannutta?
"Kasvattajakruunuun kelpoinen hevonen
- ennätyksellinen, 2-4-vuotias lämminverinen tai 3-5-vuotias suomenhevonen
- suvultaan vähintään 1-polvinen (isä & emä virtuaalimaailmassa, sivullisia)
- isä vähintään 15,0 (lv) tai 27,0 (sh) aikainen ja 20 kertaa startannut (evm-startit eivät kelpaa)
- Kasvattajakruunu on rajattu virtuaalisessa Suomessa syntyneille hevosille, joten suvuttomat ulkomaantuonnit eivät ole oikeutettuja osallistumaan"
mun mielestä tossa vaaditaan vain ennätys, jonka saa koelähdöstä..

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.5.17 23:40:49

Totta muuten. Jotenkin mielsin lienee sen ennätyksellisen startanneeksi. No sit. Juu.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.5.17 01:52:51

Onnittelut lähtevät Casperille Sølviin & Raituvalle Arrowiin (Antidote Arrow), Miljalle Pompejiin & Hilmirille Radicaliin (Radical Perfectly Random), miserylle (Rahan Takii I.F.) ja marlelle (O.R. Jääkuningatar).

Toivon mukaan en tehnyt aivan hirveitä mokia ja pahoittelut jos jotain virheitä tuli. Muutaman hevosen jouduin karsimaan erinäisistä syistä, mm. toimimattomat osoitteet (joko osallistujalla tai isäoriilla), ei tuloksia sivuilla ja isäoriiden puutteelliset tulokset.

Loppujen lähtöjen tuloksia pyrin saamaan kasaan tässä lähipäivinä.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   27.5.17 09:18:38

Pahoittelut, olin unohtanut päivittää mun ravien tulokset nettiin. Teen sen kun pääsen koneelle!

Wuhuu ensimmäinen puttejen kasvattajakruunuvoitto meille. :D Muilla menikin alta odotuksen suoritkset kun katsoo statistiikkoja..

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.5.17 10:07:06

aksu, eikö ne mun hevoset sitten päässeetköön mukaan?

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   27.5.17 10:35:12

Kauhulla katselin kasvattajakruunun karsintojen tuloksia, kyllä meni karsinnat ihan penkin alle :D Mutta onneksi finaaliin ylsi juuri ja juuri ne parhaat jotka sitten yllättivät <3 On noilla isäoreilla näköjään merkitystä virtuaalimaailmassakin kun omista sh-kasvateista kärkeen ylsivät O.R. Ukkosen ja Halla-Herran varsat.

Mutta mutta...tarkoittaako kasvattajakruunun osallistumisohjeissa: "isä vähintään 20 kertaa startannut", että se pitää olla 20 kertaa startannut ENNEN kasvattajakruunun kisapäivää? Tyhmä ei taas tajunnut ja lätki isän kalenteriin vaan 20 starttia toukokuulle :D Voisiko tämän lisätä ohjeisiin?

Onnea kaikille kasvattajakruunussa menestyneille kasvattajille! Kiva huomata, että lamastamme huolimatta seassa oli myös Orilammen Oriaseman oriiden tuotantoa <3

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   27.5.17 10:44:32

Viiru, sun hevosten isäoreilla ei ollut vaadittuja tuloksia. 20 starttia ja 15,0 tai alle.

Marle, kyllä minä sen niin näen että kisapäivään mennessä pitää ne startit olla. Ainakin minusta tuntuu hassulta jos tulevaisuuden startit vaikuttaisi jo nyt :P

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.5.17 10:48:29

En edes kyllä muista ketkä sinne ilmotin, kun ei oo sähköposteja tallessa.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.5.17 11:01:01

Voi toki olla että riittää se 20 starttia, mutta jotenkin minusta se tuntuisi oudolta. Kun vaaditaan myös ennätys, niin ei kai sekään nyt voi olla vaikka kesäkuun raveista joista on tullut etukäteen tulokset..?
Tai jos ajatellaan laajemmassa mittakaavassa, niin enhän mä nyt Kunkkareihinkaan katsele hevosille tuloksia esim. syyskuulta, vaan ne 4 viimeisintä starttia on ennen kunkkareita juostuja :P

Paljon oli Halla-Herran jällkikasvua kyllä matkassa, Tuiskulta taisi olla jommassa kummassa sh-sarjassa kaikki 3. Emänisänä se näkyy olevan kolmella osallistujalla.
Meidänkin osallistujissa se oli vaikuttelemassa, 3v 6. on sen tyttärentytär (e. AH Calla) ja 4-5v 3. on sen pojanpoika (i. O.R. Hallan Utukuva). AH Sysi (e. O.R. Lakunappi) jäi harmittavasti just viidenneksi karsinassa eikä päässyt finaaliin.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.5.17 11:03:28

Viiru, Darliee Speed ja Blicca Speed. Darlieen isällä on vain 2v kauden startit kalenterissa, Blicca Speedin isällä on kyllä riittävästi startteja mutta sen ennätys on 16,1a.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.5.17 11:15:12

aksu, no niinpä tietysti :D

Kesäkuninkaallisten 3. ja viimeinen karsinta juostaan 2.6.!
Ilmoittautuminen on auki.

Toivottavasti viimeiset karsinnat saadaan täyteen.. Tähän asti juostu vajaina.

Tämänhetkisen pistetilanteen voi tarkistaa täältä.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.5.17 12:18:29

Onnea vaan minunkin puolesta kaikille menestyjille!

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.5.17 19:44:58

Jos ostatte kasvatteja, haluatteko itse keksiä niille nimet? Mietin tässä vaan että keksinkö jo noille heinäkuussa syntyville suokkivauvoille nimet vai annanko mahdollisten uusien omistajien keksiä?

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.5.17 21:31:37

Mä tykkään, että hevoselle on ehdotettu nimiä, mutta on myös mahollisuus keksiä itse jos ehdotuksista mikään ei miellytä.. Mun mielestä se nimi on jo niin iso osa sitä hevosta ja vaikuttaa jonkin verran siihen kiinnostunko siitä vai en.. Saattaa jäädä siis ostamatta vaikka olisi suvultaankin kiva jos nimessä ei ole "sitä jotain".

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   27.5.17 21:35:36

Oho, viime vuonna tuli mulle ensimmäinen kasvattajakruunuvoitto ja tänä vuonna pamahti toinen! Eiköhän tästä näköjään ala pikkuhiljaa rullaamaan tuo suurkilpailumenestyskin paremmaksi. Hilmirille iso kiitos hienosta kasvatista, pikkuhiljaa alkaa tammasta kuoriutumaan hieno ravihevonen! :)

Komppaan reibiliä. Mulla on todella huono nimipää (pahoitteluni siis etten ole antanut nimiehdotuksia kasvateilleni), joten tykkään jos on nimiehdotuksia. Toisaalta saatan keksiä joskus jotain hyvääkin, joten mikään lukkoon lyöty asia ei kasvattajan nimiehdotukset saa olla :)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   28.5.17 12:55:45

Viiru, mä tykkään siitä että on annettu ehdotuksia tai jotain osviittaa minkälaista nimeä haetaan.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   28.5.17 16:42:07

Ei tällä kertaa menestystä Kasvattajakruunusta, ehkä hevoset on saanu liian vähän treeniä tai kuskit mokas :D Tai sit pitää panostaa enemmän peitsari- ja ponipuolelle.

Jotenkin luulin et ku pääsin kesälomalle vapun aikaan et nyt on aikaa virtuaalihevosille, niin nythän on ollu kiireisempää ku kouluaikaan! Töistä on nyt heti vapaata, mutta näyttää viikonloput olevan täynnä eri kuvausreissuja. Divarikarsinnat saatiin taas ajettua ja misery varmaan arpoo finaalin kohta (itselläkin onneksi siellä muutama hevonen).

Mä ainakin kattelen koko ajan uusia hevosia itselleni, jos kiinnostava hevonen sattuu kohdalle niin ei ole väliä onko se varsa tai aikuinen. Poneista tuntuu nyt olevan pulaa, nuoria ei juurikaan radoilla ole.

Nyt jännitetään Elitloppetia ja Elitkampenia! :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   28.5.17 21:38:37

Viiru mun hepat on tuplana tuolla kesäkunkkujen lähtölistalla. :D Ei sillä että se haittaisi mua.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.5.17 22:01:17

Meikäläiseltä meinas itku päästä ku Elitloppettia katsoi.. Timoko <3
Olihan siellä Elianin hieno suoritus ja Hitmanin finaalipaikka oli hieno myös, mutta kyllä Timoko on hienoimmista hienoin!
Bold Eaglen juoksu oli aika jäätävä, mutta sen juoksun jälkeen oli kyllä ihan selvä että finaalia se ei tule voittamaan..

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   29.5.17 12:01:12

Timoko ansaitsi voittonsa, siinä on sitkeä työmyyrä joka on vuodesta toiseen pärjännyt! Mutta vielä sykähdyttävämpi oli Polaran voitto. Ehdin jo lähtöä katsellessa laittaa Meerille viestiä, ettei Polara tuu jaksamaan loppuun asti vaan mitä vielä. :D

Nyt on divarien finaalien tulokset tulleet, plus karsintojen ponilähdöissä on rahapalkinnot ja samoin muistin päivittää "pikaravien" tulokset nettiin asti kokonaisuudessaan. Sori kun kesti.

http://rikotut.net/kilpailut/ravit/32.html
http://rikotut.net/kilpailut/ravit/31.html
http://rikotut.net/kilpailut/ravit/30.html

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   29.5.17 14:53:17

Lämminverisille ja kylmäverisille montéa kesäkuun alussa :)

lv http://vrkk.boards.net/thread/309/kes-kuun-mont-hd-mminverisille
kv http://vrkk.boards.net/thread/310/kes-kuun-mont-kylm-verisille

Toiset erät tulossa kesäkuun lopulla

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   29.5.17 18:01:43

Kysymys. Oon nyt siirtelemässä sivuja uudelle sivustolle niin näkyykö Brutuksen linkit samalla lailla kuin esim. etusivulla? Kun mulla näkyy ne sinisenä, vaikka pitäis olla oranssit ja tämä korjaantuu sillä, jos otan ääkköskoodin pois, mutta sitten ne kirjaimet sekoilee.. Kun se ei kuitenkaan kaikilla sivuille tee noin..

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.5.17 18:29:38

Sinisenä näkyy mulla, chromea käytän jos sillä on jotain merkitystä. :D

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   29.5.17 19:38:03

No höh.. Kaikki koodit on kuitenkin ihan samallalailla joka sivulla, niin en aivan ymmärrä miks se noin tekee..

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   29.5.17 20:04:48

Mulla ei selaimella näkyny linkit oikeen värisinä, mut kopsasin koodit huvikseen omalle koneelle ja hieman muutin niitä niin näkyy oranssina :D Ainoa vaan, että en saanu taustakuvaa toimimaan missään vaiheessa...
Etusivu -- Hevonen -- CSS-tiedosto

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   29.5.17 22:04:35

MeeriN: tulikohan mun sähköposti joku aika takaperin perille sulle ? :)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   30.5.17 16:14:11

Vieläkö nuoret radalle läheltä ajetaan

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   30.5.17 16:14:33

Lähtöjä siis

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.5.17 16:47:53

Sain arvottua Orava-ajot (ajoissa! :D), ja toista kertaa ajojen historiassa saimme Käpykuningattaren. Onnea AH Balleriina ja Radikaali Weijari!

Vähän noita aikoja stressaan, kun piti käsin naputella, mutta noh ehkä tämä ei ole niin vakavaa :D Jos jotakuta ihmetyttää pari hylkyä, niin arvoin tulokset koulukoneella ja hylyt tulivat koulusääntöjen mukaan (alle 50% > hylsy).

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   30.5.17 17:49:58

Onkos muuten noille lopuille NDM-lähdöille vielä järjestäjiä? Mulla on kesäkuussa todella hyvin aikaa (tai no, pitäis sitä tehdä kolme äidinkielen lukutehtävää mutta tuotanoin...) niin voin ottaa jos niitä vapaana on. Toki saan heinäkuullekin lähtöjä mahtumaan, näyttäisi nuo päivämäärät osuvan juuri sopivasti niin että olen kotosalla :)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.5.17 18:10:54

Milja, pistä aksulle s-postia jos haluat jonkun järkätä.. aksu (kai) itse pitää 15.06.2016 olevat, mutta siitä eteenpäin ei kai ole vielä järjestäjiä..

narri, mä ehkä pilaan sun päivän nyt (koska mun elukat ei pärjänny, buhuuu), mut toimiva ravikonekin ois ollu olemassa. :D
http://riksudesign.net/virtuaalijelppi/raviarvonta.php

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.5.17 18:11:16

no siis kuitenki 2017.. :D

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   30.5.17 18:36:44

MeeriN.: Kiitos! Nyt näyttäisi toimivan :) Mä oon ihan kädetön, kun on koodauksesta kyse.. Oon koittanut kaiken näkösiä opassivuja koluta läpi :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.5.17 21:37:16

http://reibilin.weebly.com/vrer37.html
http://reibilin.weebly.com/vrer38.html
http://reibilin.weebly.com/vrer39.html

Sitten eikun sankoin joukoin osallistumisia tulemaan!

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   30.5.17 21:46:52

Mäkin tosiaan voin niitä NDM-lähtöjä järkätä, mutta laittelinkin aksulle jo viestiä.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   31.5.17 14:18:48

Juu, kannattaa tosiaan laittaa sähköpostia, mä en tällä hetkellä ihan hirveästi pyöri täällä.
Tällä hetkellä ainakin NDM-lähdöille taitaa löytyä järjestäjät (Milja pistetty korvan taakse). Kattelen viikonloppuna kesän kisojen järjestäjätilanteen.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: Monica 
Päivämäärä:   1.6.17 14:01:53

Vielä tää päivä aikaa osallistua Korven eilisiin "pika" raveihin. Teretulemast!
http://korpi.byethost8.com/ravit/2017/5_pikaravit.html

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   1.6.17 14:03:07

Shavo toivottavasti mahuttiin vielä noihin poniraveihin mukaan, unohin laittàa ilmoo ajoissa... :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   1.6.17 19:14:18

Onko koskaan mietitty noiden VRER-arvonimien ehtojen höllentämistä esim suurkilpailusijoituksen osalta? Varsinkin montén, kun siinä on niin vähän suhteessa suurkisoja?

Jos itse olisin päättämässä, niin hölläisin sijoihin 1-4. Mulla esimerkiksi ois tosi hyvin montéssa mennyt ori (montéstatistiikka 25: 5-4-4, montérahaa 30 000v€ ja kova ennätys), mutta se ei ole nelossijaa parempaa saavuttanut suurkisoissa, koska mulla ei käy arvontaonni niissä. :D Ei mun elämä kaadu siihen ettei tää saa arvonimeä, mutta tuli vaan mieleen.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   1.6.17 19:45:14

siinau, vastattu :)

Kesäkuun divarikutsut on julkaistu! Eli kutsut löytyy täältä, karsinnat ovat 10.6. Snilli Trotters ja 20.6. Miseryn ravitalli ja finaali 30.6. Snilli Trotters. Osallistuminen ekaan karsintaan on auki, joten pistäähän ylös! :)

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   1.6.17 19:53:15

Olen miettinyt usein samaa kuin misery. Olisiko hienoa jos VRER-arvonimissä olisi jokin "helpommin" saavutettava arvonimi hevosille jotka ovat pärjänneet hyvin mutta eivät ole voittaneet VRER:in suurkilpailuja.

Minun hevosista esimerkiksi vain murto-osa kisaa VRER:in alaisissa suurkilpailuissa, saati että ne olisivat niissä sijoittuneet. Kuitenkin useilla hevosilla tulee VRER-arvonimien vaatimukset täyteen mutta suurkilpailusijoitukset jää usein uupumaan.

Olisiko siis mahdollista ehdottaa arvonimien joukkoon jotakin VRER-Tavis arvonimeä hevosille joilla on alla riittävät kisanäytöt muttei VRER:in suurkilpailusijoituksia? Itse en lähtisi nykyisiä arvonimivaatimuksia muuttamaan vaan toivoisin uutta höllemmin vaatimuksin varustettua arvonimeä vanhojen rinnalle. Saisiko ajatus kannatusta?

Toisaalta kysehän on tietysti VRER-arvonimistä joten ymmärrän sijoitusvaatimukset alaisissa kilpailuissa. Mutta VRER-arvonimien rinnalla ei ole mitään Villit-arvonimiä joten voisiko ajatella VRER:in palkitsevan myös villeissä raveissa menestyneitä hevosia?

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   1.6.17 20:14:47

Mun mielestä nuo arvonimet ovat nykyisillä vaatimuksillaan just hyvät, hevosia on paljon eikä niistä jokaisen tarvitse yltää niihin. VRKK:lla on myös arvonimisysteemi ja sinne pisteitä on paljon helpompi kerätä, joten en koe että VRER-arvonimien tarvitsisi olla helpompia saavuttaa, missään kategoriassa.

Toisaalta mä kyllä en pistäisi pahakseni Marlen ehdotusta, jostain vähän helpommin (muttei sekään liian helposti!) saavutettavasta noiden jo olemassa olevien rinnalle, mutta niihinkään ei mun mielestä pidä sekottaa villejä suurkilpailuita, kun kuitenkin puhutaan VRER-arvonimistä, mutta ehkä kenties joku sellainen systeemi, että myös suurkisojen nelossija antaisi jonkun verran pisteitä?
Mullakin varmaan kaikki on noita tavan tallaajia, mutta jos siellä joukossa oiskin joku vähän parempi ilman suurkisamenestystä, niin joku titteli olis ihan kiva!

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   1.6.17 21:27:33

Tuli vähän huonosti muotoiltua teksi, eli en kaipaa sinällään helpommin saavutettavaa arvonimeä vaan semmoista mihin yltäisi ilman VRER:in suurkilpailusijoja. Eli niin, että suomenhevosille ja lämminverisille olisi joku "alempiarvoinen" arvonimi jonka ne voisivat ansaista samalla tavalla kun kylmäveriset voivat ansaita VRER-Valio arvonimen ilman sijoituksia.

Tai sitten voisi kehittää yhteistuumin jonkun Villit-arvonimi systeemin :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   1.6.17 21:34:59

Tai sitten mä vaan ymmärsin väärin, tai jotain. :D Ymmärsin että joku sellainen arvonimi, johon kuitenkin tarvittais joku suurkisasijoitus olipa se sitten villeistä tai VRER:n alaisista.
Mut joku tollanen ei kyllä mun mielestä ois ollenkaan hassumpi idea kyllä, että näille vähän tavallista paremmille ilman suurkilpailumenestystä olis joku oma tittelinsä..

Toki puhun nyt omasta puolestani, muut päättäjäjäsenethän voi olla ihan eri mieltä. :D

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   1.6.17 21:47:23

Esim montésuurlähtöjä on vain 2 vuodessa. 6 hevosta/rotu voi saada siitä arvonimeen vaadittavat tulokset. Harva hevonen kilpailee montaa irl-vuotta. Todennäköisyys tähän on siis todella pieni. :D Neljässä vuodessa onkin jaettu vain 3 lämpösten arvonimeä ja 5 suomenhevosten...

Muissa on ihan ok vaatimukset, mutta en usko että olisi pahitteeksi niihinkään laskea sijoihin 1-4. Ei niistä silti tulisi liian helppoja. Ehkä ihmiset innostuisi anomaan enempi arvonimiä. Neljässä vuodessa on hyvin vähän niitä myönnetty.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   1.6.17 22:20:27

reibili, hyvin tiivistetty :D Että näille vähän tavallista paremmille ilman suurkilpailumenestystä olis joku oma tittelinsä..

misery, paitsi ettei arvonimiä tarvitse anoa vaan ne voi itse laskea ja lisätä hevosen sivuille. Arvonimilistassa taitaa olla vain pieni osa kaikista arvonimen ansainneista hevosista!?

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   1.6.17 22:26:00

Avajaisravit pidetty tänään. Harmillisesti VRER-kutsu hyväksyttiin vasta toissa päivänä, niin ei tullut kuin yksi osallistuminen. Tällä kertaa olisi tarjolla villejä tiistairaveja Lily's Trotters raviradalla.

ravit
VIP 14.06
VIP 21.06

Osallistumiset sähköpostiin ohjeiden mukaisesti. =)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   1.6.17 22:28:40

Yleensä tiivistäminen ei oo mitenkään mun vahvin ala.. :D

Juu ei tarvitse anoa, voi itse laskea pisteet ja lisätä sitten tittelin hevosen sivuille mikäli sen pisteet johonkin arvonimeen oikeuttaa, listalle voi ilmoittaa jos tahtoo hevoselle näkyvyyttä.

Mäkin saisin ekan arvonimen ikinä, yhelle ponille, jos se vaan nyt menis äkkiä alle 56,0!! tänään päivitin sen kalenteria siinä toivossa, mut EEEEI tietenkään vielä..

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.6.17 00:23:14

Viveka, pahoittelut että kävi noiden avajaisten kanssa noin. Sun kutsu tuli just mun lomallelähtö-päivänä ja lomalta takaisin tulon jälkeen oli sen verran uupelo että en vaan jaksanut katsoakaan näitä hommia päin ennenkuin maanantaina.

Arvonimikeskusteluun otan sen verran kantaa, että monte-puolella olen samaa mieltä ja mun mielestä poneille voitaisiin kehitellä toinen arvonimi. Vaadittujen suurkisasijojen (1-3) suhteen taas en lähtisi tekemään muutosta. Totosijat on kuitenkin ne millä on se laskenta-arvo statistiikoissa jne.

Joku "tavispullero"-arvonimi voisi olla ihan hauska.

Ja noita arvonimiähän VRER ei tosiaan sinällään myönnä, eikä niitä tarvitse edes ilmoittaa VRER:lle. Listalle ilmoitetaan ja ne tarkistetaan (pari on tullut josta on puuttunut jotain tai on ollut epäselvyyttä suurkisojen suhteen), mutta sen kummempaa anomista ei tarvitse tehdä.
Mulle ei ainakaan ole tullut pitkään aikaan yhtään arvonimi-sähköpostia ja ihan varmasti niitä arvonimiä ansainneita hevosia on. Tuolla listalla on tosiaan varmasti vain pieni osa.

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.6.17 00:33:12

Ja siitä melkein ponivaliosta puheenollen, etitään sille morsianta!

Jäänyt niin monesti toteuttamatta varsa tästä orista osittain siksi, että en oo halunnu kasvattaa hevosmäärää liian isoksi.. Se juna kuitenkin meni jo ja hevosmäärä varmaan alkaa huidella jossain lähempänä kahtasataa kuin sataa, joten yksi lisää ei haittaa!

Etsinnässä mahdollisesti liisattavaksi 1-polvinen russtamma! (mahdollisesti kaksi mikäli sopivia löytyy)
Isänä varsalle/varsoille tulee olemaan Reverse
Tamman tulisi olla vähintään kantakirjattu, mutta suurkilpailumenestystä ei välttämättä tarvitse olla, kunhan on muuten hyvin omistajansa lompakkoa ruokkinut.

  Re: Ravikeskustelu 458

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   2.6.17 09:45:39

aksu toivottavasti seuraavat ravit kerkiää saamaan enemmän osallistujia. =) Milloin ne olisi parasta anoa VRER:n kalenteriin?

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   2.6.17 11:02:53

reibili, mullois kaksi 1-polvista russitammaa. Startteja on enempi ja kisaavat totta kai niin pitkälle kuin mahdollista. :D
http://rikotut.net/ravurit/tepa.html (teen tälle uudet sivut mahd pian)
http://rikotut.net/ravurit/h/sanni.html (tälle on startteja 10-20, lisään sivuille)

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   2.6.17 14:15:22

Viveka, vähintään 2 viikkoa ennen viimeistä ilmoittautumispäivää/kisapäivää kannattaa laittaa. Päivitän kalenterin yleensä viikonloppuisin, se parin viikon anomisaika antaa armoa mulle ja järjestäjälle :P

  Re: Ravikeskustelu 458

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.6.17 22:06:38

täytän ja teen uuden

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.