Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   8.5.17 14:29:06

Ravikeskustelu 456

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

---------------------------------

Kilpailuja touko-kesäkuu
VRKK:n pikaravit A-poneille 9.5. - 17.5.!
Viisi kisapäivää, joihin kaikkiin osallistuu yhdellä kertaa.
VIP 8.5. klo 18:00

VRKK:n pikaravit Kylmäverisille 10.5. - 28.5.!
Kymmenen kisapäivää, joihin saa osallistua halutessaan erikseen.
VIP 10.5. klo 18:00

Kesäkuninkaalliset 2017 - 1. karsinta
Sarjat:
24,9 ja nopeammat kylmäveriset
13,9 ja nopeammat lämminveriset
VIP 18.5.2017

---------------------------------

Myytävänä
4-vuotias rautias lämminveriori My Red Bazooka
enn. 12,2ake, vs. 23 565e, 36 vrkkp
i. Funk You, 1.17,1a + 13 125e
e. Blaze Of Enchantment, 10,1aly + 128 050e
kuvat saa mukaan halutessaan, kasvattajaksi VRL-06066

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   8.5.17 18:00:35

Muistakaa Ruskon montét ! :3
http://ruskolilja.boards.net/board/1/villit

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   8.5.17 19:34:28

Poniravien tulokset on nyt tulleet. Virheitä ei pitäisi olla, mutta pahoittelut jos niitä löytyy!!

http://vrkk.boards.net/thread/302/5-ponien-pikaravit

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   8.5.17 21:45:42

Toukokuun raveista tulokset tulleet Arriviste Circuitin 9. ja 10. osakilpailuita lukuun ottamatta (otan näille ulkopuolisen arpojan, joten arpojan ilmaantumista odotellessa).

Ostakaapa meidän myytäviä hevosia ja poneja pois. Ostotarjouksia saa heitellä tänne tai sähköpostiin, mutta vastaamisessa saattaa kestää jonkin aikaa, joten alkaa hätäilkö. :) Sivulla olevien myytävien lisäksi olen valmis mahdollisesti luopumaan lämminverisistä ja poneista, joten niistäkin saa laittaa ostotarjouksia, jos mielenkiintoisia yksilöitä löytyy (tosin olen tuskin ihan nuorimmista lämminverisistä luopumassa, siellä on kuitenkin suvultaan niin kivoja hevosia, että haluan itselläni pitää). Hieman sydän verta vuotaen olen ranskalaisista luopumassa, mutta minun on nyt pakko myöntää itselleni, etten näin isolla hevosmäärällä jaksa harrastaa, joten jostakin on pakko yrittää karsia.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   8.5.17 23:10:42

Minä haluaisin ostaa ruskoon muutaman suomenhevosen, mieluiten nuoria, mahdollisesti vielä vaikka vaan sopivia yhdistelmiä saa tarjota :)

Suvunpituudella ei ole väliä, huomioin kaikki. Tarjolla koti, suhteellisen aktiivista kilpailuttamista, mutta sivut saattanee laahata kilpailutiedoiltaan isosti myöhässä.. päivittelen sitten isomman satsin sivuille kerralla. Jalostuskäyttöä tiedossa jos juoksu kulkee, tai sitten tykkään hevosesta erityisesti että siitä varsan itselleni haluan mutta varmuudella sitäkään en lupaa. Vanhemmat saisi kuitenkin olla ihan hyvin pärjänneita, varsinkin isäehdokkaat, emällä ei niin väliä. Kantakirjatut vanhemmat vielä enempi plussaa mutta ei pakollisia.

Jos siis kasvattisi kohdalla ei sen suurempia vaatimuksia ole niin tarjoa ! :) http://ravitallirusko.weebly.com

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   8.5.17 23:54:32

http://duanstable.weebly.com/kilpahevoset.html Näitä saa käyttää vapaasti, kunhan mulle infotaan sivuja sitten joskus ja jouluna. :D Duanin Herrasmies on nyt KTK-II palkittu muttei vielä lisätty sivuille..

http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017 Täällä yksi 1-polvinen suokki, muttei ole mitenkään ihmeellisistä vanhemmista..

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   9.5.17 08:12:42

Argh. Anteeksi, tämä ei kohdistu mitenkään erääseen montélähtöjä järjestäneeseen henkilöön, ja tiedän että olen ainut ketä tämä ketuttaa, mutta mua ärsyttää kun virtuaalimaailmassa pitää tunkea ne monté-enkat erikseen sinne montéilmoihin <3 :D

Kun sillä ei IRL ole niin mitään hiton väliä, onko hevonen startannut aikaisemmin montéssa vaiko eikö ja mikä sen monté-ennätys on, se ei vaikuta sen sarjaan mitenkään <3 :D Jos hepan ennätys on 15,0 ja se ei oo koskaan startannut montéssa niin se on sen ennätys ja se menee sen mukaan montélähdöissä pakeille <3 :D

ELLEI sitten montélähdössä juostu aika ole nopeampi kun kärrylähdössä juostu aika, jolloin montéaika onkin hevosen ennätys ja se menee sitten montéennätyksen perusteella kärrylähdöissäkin pakeille, koska se on silloin sen ENNÄTYS..

Niin ei, ei kun virtuaalimaailmassa jos ei ole aikaisemmin juossut montéa niin sitten 14,0 aikainen lämpönen konttaa 25,0 aikaa maaliin, koska eihän sitä hevosta nyt ole kotona osattu valmentaa ja hiitata ja treenata selkälihaksia. Se on sille hevoselle IHAN VIERASTA touhua ja siksi se konttailee 25,0 aikaa maaliin. Jep jep. Tai poneissa 2.20,0 aikaiset shettikset menee kolme minuuttia ja 50,0 aikaiset B-ponit menee 2.50 aikaa, you know what I mean... :DD

No ehkei noin rajuja oo enää, mutta silti ärsyttää kun joku 50,0 aikaiset russit menee 2.20 aikaa montéssa ja 2.30,0 aikaiset shettikset meneekin 3minuuttia.
Kyllähän joo aina voi vähän laukkailla joku tmv, mutta että koko lähdön porukka sitten menee niin huonosti? :D

Tämän takia mä en ilmottele usein montéihin, ja jos ilmoitan niin hakemaan sijoituksia ja rahnaa, monté-ennätystä en usein jaksa edes hevosen ennätyksiin merkkailla.. :D

Mutta tästä on ollut puhetta aikaisemminkin ja toisten mielestä sen monté-enkan kanssa on niin pirun kiva pelailla siellä mukana, mutta piti avautua :D Teen muuten tässä parin pvn sisään ne Narriksen toukokuun kutsut :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.5.17 10:33:04

Omasta puolestani voin sanoa, etten tuijottele liiemmin sitä hevosen kärryennätystä monté lähtöjä järkätessä, vaan jaan hevoset ryhmiin sen m-ennätyksen perusteella ja siksi pyydän sen osallistuessa.. Jos m-ennätystä ei ole merkitty lainkaan, oletan että sillä ei sitä ole ja se startaa joko sen m-ennätyksen perusteella hitaiden tai toisten "ennätyksettömien" kanssa, tai sitten kyselen perään onko sitä m-ennätystä, jos muistelen jonkun osallistujan aiemmin hevosiaan montéssa juoksuttaneen..

Multa on IRL startannut hevonen aikanaan montessa ihan hyvälläkin menestyksellä, joten tiedän kyllä kuinka homma siellä toimii ja mikä se hevosen ennätys on jnejne.. Näin virtuaalisesti kuitenkin koen helpommaksi katsoa vain sitä monté ennätystä ja jakaa hevoset ryhmiin sen perusteella, siksi esim meillä voi se 14,0 aikainen ja 18,0 aikainen lämpönen juosta samassa sarjassa ja se nopeampi "kontata" niitä 20 aikoja.. tai hitaat ja nopeat ponit samoissa sarjoissa JOS ne m-ennätyksen perusteella ovat passeleita samaan ryhmään.. En siis jaksa alkaa miettiä noita tasoituksia tai muuta sen enempää..

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.5.17 10:37:18

oletan että sillä ei sitä ole ja se startaa joko sen m-ennätyksen perusteella

korjaus, * ennätyksettömyyden

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   9.5.17 10:43:22

Oon jotenkin ajatellut, että jos montéhevoset jaetaan ryhmiin, ne olisi mukavampaa jakaa suurinpiirtein samantasoisiin, jos m-ennätyskin on siellä. Myönnän kyllä, etten tiedä montésta muuta kuin sen, että oon nähnyt muutamia lähtöjä IRL.
Virtuaalipiireissä on aina jankattu, että montéssa hevoset eivät juokse yhtä lujaa kuin kärryjen kanssa, koska paino on selässä eikä perässä, ja siksi ne arvonta-ajat on olleet hitaampia. No, sunnuntaina näin ihan omin silmin, kun SM-lähdössä avattiin 09-vauhtia... :D Vai oliko "vaan" 11-vauhtia, melkoista haipakkaa kun avattiin melkein joka lähdössä – ei vanha voi enää muistaa.

Mutta se mua kyllä hämää, että miksi lähtöihin pitää ilmoittaa sekä kärry- että m-ennätys.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   9.5.17 11:19:51

Mä kun järkkään montélähtöjä, on ollut tapana kahta eri osallistumismuotoa käyttää päivästä ja fiiliksestä riippuen. Joko että m-ennätyksettömät menee ennätyksettömiin, tai sitten ilmoitetaan kärryennätyksellä siihen mikä sopii.

Toukokuun VRKK monteissa esim on juuri tuo
"- Mikäli hevosella ei ole monte-ennätystä, ilmoita kärryennätys"

silti osa on jättänyt ilmoittamatta sen kärryennätyksen, eikä monté-ennätystäkään ole, joten ovat sitten itse ilmoittaneet hevoset 1 lähtöön, jossa on 30-aikaiset ja ennätyksettömät.

Valintojen maailma :) Eikä mua nyt niin kovin häiritse jos jossain joku pyytää pelkkää m-ennätystä ilmoittautumisessa ja muut ei kelpaa. Sitten mennään sillä, ja itse voin järjestää toisenlaisia montéja.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.5.17 11:48:27

"Mutta se mua kyllä hämää, että miksi lähtöihin pitää ilmoittaa sekä kärry- että m-ennätys."
- Tätä oon joskus miettiny itekkin, oon sitten vaan menny sillä että pyydän senkin kun "kaikki muutkin" vaikka sillä siis ole mulle mitään merkitystä, eli jos ilmottautuminen tulee ilman kärryennätystä niin hyväksyn sen silti mukaan..

Noin yleensä m-ennätykset ovat hitaampia kun kärryennätykset, noita parempia hevosia on toki, kuten nyt vaikka Licence Holder, joka avasi jotain 11-vauhtia ja juoksi tuossa ko. lähdössä m13,7ake ja sen kärryennätys on 11,9a.. Eikä se vissiin paljoakaan jäänyt suomen ennätyksestä?
Meilläkin IRL vasta jokin aika sitten 26-aikainen suomentamma starttasi (toki ekan kerran) montessa ollen 8 ajalla m35,8ke eli voitaisiin kai puhua jonkinlaisesta "konttaamisesta" vaikka sitäkin on nyt treenattu ja hiitattu paljon selästä kun on siinä niin paljon rauhallisempi, voittaja tuossa lähdössä meni m32,5ke ja oli kärryennätykseltään jotain 26-aikainen myös..

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.5.17 12:56:31

http://reibilin.weebly.com/vrer33.html Näihin ehtii vielä mukaan jos ei oo jo osallistunut, jos osallistuminen on mun sähköpostissa klo 15 mennessä..

BLAAAH! Menikin koko päivän suunnitelmat uusiksi ku tuolla alko tulla lunta, eikä nyt huvita seistä tuolla halkomassa puita, kun ei oo pakko.. Aikataulujen orja on nyt jotenkin ihan pasmat sekasin kun ei voikaan tehdä kaikkia mitä ajatteli..

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   9.5.17 13:44:50

Mie pyydän kärry ja monté-ennätyksen sen takia, että jaan hevoset kärryennätyksen perusteella ryhmiin ja monté-ennätyksen perusteella jaan ajat montélähdössä.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   9.5.17 16:32:58

Miä pyydän oikeestaan kumpaakin vaan siksi "koska muutkin tekee" niin :D toisaalta ite ilmoitan omiani monteen pelkällä m-ennätyksellä.. irl en ole oikeastaan perehtynyt monteen mitenkään. :3

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   9.5.17 17:15:28

Vielä mahtuu 3 lämminveristä kesäkuninkaallisten 1. karsintaan!
http://vrkk.boards.net/thread/298/kes-kuninkaalliset-2017-1-karsinta

---------

Onko kiinnostusta mahdollisille sh/lv/she kasvateille tässä kevään/kesän mittaan? Lyhytsukuisia pääosin.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.5.17 19:22:22

vSE-lista on nyt päivitetty, hyvä tovi tuohon vierähtikin..
Kahdet ravit on saanu tulokset tänään, joten eikai tämä ihan tehoton päivä ollu kuitenkaan, vielä ku jaksas repästä ja tehä pari uutta kutsua ja päivitellä hevosten sivuja.. Tai sit en..

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   10.5.17 12:18:42

Eikö löytyis kotia tuolle aloituksessa olevalle rautiaalle hurmurille? ;)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   10.5.17 12:38:33

Huomenta Edistä :D

Piti kommentoida tuota montehommaa. Mä pyydän molemmat ennätykset, koska jotkut ilmottaa pelkän monte-enkan joka tosiaan on normisti kärryaikaa hitaampi. Mutta, mä en hylkää vaikka puuttuisikin jompikumpi ja ryhmät oon yrittänyt jakaa jokseenkin järkevästi nimenomaan ennätysten perusteella. Onhan se tosin vähän ikävä laittaa 12-aikainen juoksemaan 18 ja hitaampien kanssa kun sillä on ilmotettu vaan se 19-alkuinen monte-ennätys..

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   10.5.17 12:43:19

aksu, kai siellä ees sataa vettä ja räntää ja lunta, niinku täällä taas?? t. ehkä vähän kateellinen..

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   10.5.17 12:54:57

Hessi, lähtiskö Supreme Xerxes meille?

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   10.5.17 12:56:38

Reino, öö.. sovitaanko etten kerro että söin eilen jäätelöä t-paidassa :D

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   10.5.17 13:02:35

epistä :(((

Mun piti laittaa takkaan tulet ku on niin kylmä.. :D Mittari näyttää huimat +2 astetta..

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   10.5.17 15:04:02

Vielä mahtuu kesäkunkkuihin 3 lämpöstä

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   10.5.17 15:49:36

1-polvisia shettisvauvoja myynnissä kuvineen!
http://virtuaali.net/keskusta/topic/4237/m-raviponit-kuvineen-she

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   10.5.17 18:00:10

aksu,
mäkin oon syönyt jäätelöä t-paidassa, tosin sisällä :D Hyvä kun tarkenee nokkaansa ulos laittaa...

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   11.5.17 14:42:36

Pitkästä aikaa, Uniaan syntyi jopa omia kasvatteja! Täytyisi shoppailla lisää koneja talliin, jotta saisi enemmän jalostusmateriaaleja... Täytyy myös kurkkia teidän TJ hevosia :)

Kovin on oripainotteinen tuo meidän kasvatuslinja, kun tällä hetkellä kaikki 8 kasvattia ovat oreja. Noh, nyt on kolme shettisoria saavuttanut 3v iän ja heitä ehkä kehtaa jo esitellä :D Eli uutukaiset, Unian Lamborgini, Unian Ravenge ja Unian Fairfax.

Ostetaan: evm tai lyhytpolvisia lv, sh, she ja russ

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   11.5.17 15:19:42

Sorel, tuossa ylempänä on muutama shetukasvatti myynnissä.. 1-polvisia. Nimiin ja sukupuoliin saa vaikuttaa.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   11.5.17 17:42:07

Viiru, tuo nro 2 olisi passeli ponski :)

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   11.5.17 18:20:11

Sainpa Vermon ravikuvia esille vihdoin! Montea, poneja ja normilähtöjä, saa katsoa jos haluaa :) Vielä puuttuu 6 lähtöä, mutta tulee tässä kokoajan, illan aikana!

https://elisan.nn.fi/kuvat/2017/Vermo+26.4.2017/

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   11.5.17 18:20:41

Sorel, sulle sitten se :) IHANAA vauvat sai kodit <3 Haluutko nimiehdotuksia, ori vaiko tamma?

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.5.17 19:18:06

Tuo Vanjali oli kyllä melko kivan värinen! Tollasen hamppuharjasen voisin ottaa vaikka vaan pihankoristeeks.. :D

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   11.5.17 19:37:24

reibili, se oli kyl :D mut harmi ettei siitä oikeen parempia kuvia saanut.. sil oli kiva varusteiden värikin, sopi hyvin just ton väriselle toi keltanen!

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   11.5.17 20:38:51

Sorel, en muista laitoinko sulle jo mutta tämän teidän kasvatin Unian Viri-Kipinän sivut muuttivat osoitteeseen, http://ravitallirusko.weebly.com/kipi.html :)

Sekä mulla olis tämmöisiä tammoja tarjota jalostukseen, Sorelille sekä muillekkin jos vain kiinnostaa ! :) Oreja mulla on vähän huonosti mutta jos isäori löytyis vaikka jostain muualta :)

Lämppäritammoja,
evm-sukuinen, amerikanravuri t. Peaceful Rapunzel <- tämä myytävänä jos jotain kiinnostaa !
evm-sukuinen orlov t. Ksana Stesha
evm-sukuinen orlov t. Lyubochka Duscha

1-polvinen, amerikkalais-ranskalainen t. Celestina Gue, VRER-Champion, NDM FIN Mare S 2016 - voittaja, Money Maker Memorial 2016 - kolmas.. yms yms.
1-polvinen ranskanravuri t.Chianna D´eux

2-polvinen, amerikanravuri t. Fuchsia Snilli, Kasvattajakruunu 2016 - kakkonen, Money Maker Memorial 2017 - kakkonen.

Suomenhevostammoja

evm-sukuiset Hiluvitka & Jovanka

1-polviset Ruskoliljan Lumina & Ruskon Jovanda

Toki meiltä saa tilausvarsoja sopivista yhdistelmistä jos jotkut orimmekin miellyttää, kaikki hevoset käytettävissä jalostukseen :)
Kilpailevat & Jalostushevoset
Osalla vielä vanhat osoitteet, ja sivuja päivittämättä mutta pikku hiljaa kaikkien sivut päivittelen.. :)

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   11.5.17 20:59:01

Eiks kukaan tiedä missä menee mun kasvatti EP Kuurakka??? mun mielestä möin sen jollekin.. :(

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.5.17 23:28:29

Sorel, tuonne ylemmäs oonkin jo linkkiä pistänyt, eli mun elukat on vapaasti käytettävissä mikäli jotain kivaa löytyy, tarvii vaan sivuja ilmottaa sitten.. Kunhan tammalle ei tule jälkeläistä samalle kuulle kun edellinen niin hyvä! :D
Kilpahevosten sivut sain juuri päivitettyä mutta siitoshevosten kalenterit on vielä retuperällä..

siinau, sopisko tämmönen yhdistelmä? Chianna D´eux x http://duanstable.weebly.com/seacutebastien-duaacuten.html?

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Monica 
Päivämäärä:   12.5.17 00:21:43

Moikka kaikille =)
Ihanaa kun ravikone taas toimii ja pääsee taas pitkästä aikaa järkkäämään raveja Korven radalla. Ravikausi starttaa huomenna kauden avaus raveilla ja heti perään peräti kymmenen sarja omistettuna ppelkästään tuontihevosille. Kaikki mukaan korjaamaan muhevat potit talteen ja keräämään tuontihevosten kalenteriin täytettä.
http://korpi.byethost8.com/ravit/2017/5_kaudenavaus.html
http://korpi.byethost8.com/ravit/2017/5x10_tuontiravit.html

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   12.5.17 01:27:52

reibili, tottahan toki tuo sopii, laittele sivuja kun semmoiset joskus on :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   12.5.17 01:57:42

Hessi, olisitko halukas myymään Spicy Xenos:in mulle ruskoon ? :3

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   12.5.17 09:44:00

EP-Tallin heinäkuun kesävarsat, 1-polviset suomenhevoset varattavissa nyt!

Varsat syntyvät siis heinäkuun paikkeilla, vanhemmat kääntyvät tuolloin 5-vuotiaiksi ja ovat siihen mennessä saaneet sivuilleen kisakalenterit ja sukulaistiedot päivitettynä. Vanhemmat ovat siis jo kisanneet 3v kautta, heinäkuussa kisatilanne kuitenkin jo toinen.

Kivoja, mielenkiintoisia yhdistelmiä ja upeita varsoja tiedossa ;)
Ravikuvat saa uusi omistaja halutessaan mukaan.
Rennot ja löyhät myyntisäännöt!

Alustavia varauksia saa jo tehdä, mutta toki voi odottaa myös kesän kuumimpiin päiviin asti.

http://kuippana.net/ravi/toiminta.html

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.5.17 10:52:18

siinau: Päivittelin uuden osoitteen sivuille, kiitos :) Lisäksi Peaceful Rapunzel kiinnostaisi Uniaan jalostustamman tehtäviin! Sitten olisiko mahdollista saada varsaa näistä yhdistelmistä:

Jovanka - Viritetty
Hiluvitka - Ryövärijätkä

Olisiko mahdollista saada tammat Uniaan liisinkiin varsojen ajaksi? :)

reibili: Kävisikö astutus Savun Capina x Repolan Vilijonkka? :)

Viiru: Laittelen sivuja sulle kohta säpöön :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.5.17 12:50:52

Sorel, sopii! Nakkele sivuja s-postilla sitten kun sellaiset on :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   12.5.17 16:04:16

Sorel, kaikki onnistuu ! :) voin katsoa vielä puuttuuko peacefulilta jotain startteja sivuilta.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   12.5.17 20:26:00

2. divarikarsinta 20.5.

Käykäähän osallistumassa :) Tuloksia en saa kilpailupäivänä valmiiksi (Hevoset Kaivarissa <3), joten tulokset tulee pari päivää sen jälkeen.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   14.5.17 13:10:45

vtun botit

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   14.5.17 13:10:52

reibili, tässä Rowena Dúan, laitoin kyllä sivut sähköpostiikin :)

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   14.5.17 16:00:41

6 x lämminveriravit 15.5. - 25.5.2017
http://vrkk.boards.net/thread/305/mminveristen-ravit-6-toukokuu

tervetuloa kisaamaan!

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.5.17 18:19:42

Nordic Dream Meetingin 1. alkuerien tulokset ja sitä myöten tiensä Fantasy Mileen tiensä selvittäneet on nyt esillä, päivittelen jatkoon päässeet vielä tänne kunhan tässä ehdin..

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   14.5.17 19:09:27

No voihan kökkö.
Meidän Crane Forcella ja Nellie Nalanilla nousi tiet pystyyn Dancing Milessa ja Chrystal Milessa.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   14.5.17 22:01:30

omg :D molemmat koput pääs jatkoon! goooood

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   14.5.17 22:28:58

pöh meidän tammoilla ei juoksu kulkenut.. :3

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   14.5.17 22:40:44

vielä mahtuis noihin VRKK:n monteihin..
http://vrkk.boards.net/thread/300/toukokuun-mont-kv-lv-osa

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   15.5.17 00:21:14

Nortille voitto, siinä taiskin olla sitten NDM meitin osalta :D Mulla on aina käsittämättömän surkea onni tässä kisassa.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   15.5.17 13:37:48

Nyt kun noita hevosia on NDM:ssä mennyt jo jatkoon ja mun raveihin on porukka ilmottanut varahevosia, voinko niitä ilmoitettuja jo heittää niiden tilalle jotka on päässeet jo eteenpäin noissa lähdöissä?

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   15.5.17 13:40:59

Tai ei mitään sittenkään :D

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   15.5.17 21:48:51

Ruskon montéista tulokset myöhässä, koitan viimeistään viikonloppuun mennessä saada ne tehtyä :3

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   16.5.17 11:06:52

TERVETULOA TOUKOKUUN VILLIEN RAVIEN SARJAAN :)

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   16.5.17 12:12:11

Shavo, muuten kyllä mutta kun on kaakeilla jo niin paljon startteja toukokuulle ja just noille päiville etenkin :( pari tuontia ehkä voisin pistää kuitenkin

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   17.5.17 09:47:45

Mitä te muuten teette jos samalle päivälle on vahingossa kahdet ravit? Itse oon aina muuttanut toisen päivämäärää, koska yritän kuitenkin suht realistisesti harrastaa, mutta onko tästä haittaa? :o Katsooko joku niitä kalentereita läpi tarkastellen päivämäärät? :D

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   17.5.17 10:57:50

Mie en ainakaan välitä jos on samana päivänä raveja. On muutenki ihan epärealistista että hevonen juoksee läpi vuoden 30 starttia kuukaudessa. Minun hevoset ikääntyy niin että lisään hevoselle vuoden ikää kun starttikalenterissa on tarpeeksi startteja yhdelle ikävuodelle. Esimerkiksi nyt kaikki ikääntyy hyvin hitaasti kun en ole kovinkaan aktiivisesti niitä raveihin ilmotellu :)

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   17.5.17 12:17:40

misery, en lähe muuttamaan päiviä mut joskus oon osalle laittanut kisapäivät kutsun eteen muotoa 01/2017 esim. eli tammikuu 2017 ilman tarkkaa päivämäärää. Nytkin on parhaillaan 3-4 ravit samana päivänä.. toukokuussa porukka on järjestäny paljon raveja, mikä on tietysti positiivinen asia kyllä :D

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   17.5.17 12:30:02

Meinaako kukaan osallistua näihin, vai voiko jo arpoa tulokset? niin kauan ollu huuteluista huolimatta tyhjillään nuo pari monte lähtöä :D

http://vrkk.boards.net/thread/300/toukokuun-mont-kv-lv-osa

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   17.5.17 12:31:21

Saako muuten ndm:ään ilmoittaa monte-ennätyksellä, nyt kun näistä eri ennätyksistä (monte kärry) ja niiden tasavertaisuuksista on puhuttu?

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.5.17 13:05:30

Enpä oo tullu ajatelleeksi, toki jos m-ennätys on hevosen paras tulos niin silloinhan se on sen ennätys.. mutta onko sulla sitten joku alle m14,0 aikanen hevonen? Ilmotettavan hevosen ennätyksen pitää olla myös realistinen, sitä siis verrataan Hippoksen SE-listaan.

Päivitän NDM osallistujalistan tänään, mua on taas "pieni" flunssa vaivannu eikä oo juuri koneella pariin päivään jaksanu istua..

Minä en myöskään katsele juokseeko hevonen vaikka kymmenen starttia samana päivänä, mun hevoset ikääntyy samalla lailla kun Hennillä eli ne ikääntyy vuoden aina kun sopiva määrä startteja yhdelle kaudelle on kasassa.. Mulla myös tamma saattaa varsoa samana päivänä kun se on juossut kilpaa, eli kovinkaan realistisesti en noita jaksa miettiä.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   17.5.17 13:57:38

reibili, ei oo monte-ennätyksellistä, kunhan kysyin ihan muuten vaan. Mulla on yks tamma harmillisesti 14,2ke :D jospa se tässä sais jostain raveista parannettua tota ennätystään... toivossa on hyvä elää!

Tuolla NDM:n sivuilla lukee "Alkukarsintojen nopeusrajat ovat kaikissa 14,0 tai nopeammille hevosille. " silti sarjamääritykset on kaikki "alle 14,0 aikaiset" eli ton mukaan 14,0 aikaset saa ja ei saa osallistua.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.5.17 16:48:59

Viiru, mulla on kans aika paljon noita just jotain 14,1 ja 14,2 jnejne aikasia, mutta saavat ollakin, en mä niitä kuitenkaan listalle ilmota enää jos vaikka alle tuon tässä välissä pääsisivätkin..

Mun tulkinnan mukaan se 14,0 aikainen on oikeutettu osallistumaan, toki aikarajoitukset tiukentuu sitä mukaa, mitä pidemmälle kilpailusarja etenee.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   17.5.17 16:53:51

Niin no.. mun tulkinnan mukaan taas sit ei kun sarjamääritykset on alle 14,0 se pitäs varmaa korjata 14,0 ja nopeammat

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   17.5.17 18:56:59

Vielä mahtuu komeesti divarikarsintaan! :) Tulokset arvon aikaisintaan su iltana, joten siihen asti ainakin aikaa osallistua.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   18.5.17 11:41:12

"Lähettäjä: misery.
Päivämäärä: 17.5.17 09:47:45

Mitä te muuten teette jos samalle päivälle on vahingossa kahdet ravit? Itse oon aina muuttanut toisen päivämäärää, koska yritän kuitenkin suht realistisesti harrastaa, mutta onko tästä haittaa? :o Katsooko joku niitä kalentereita läpi tarkastellen päivämäärät? :D"

^ Minua ei todellakaan haittaa, jos on samana päivänä. Mun hevoset ikääntyy joko 1kk = 1virtuaalivuosi, tai 2kk = 1 virtuaalivuosi, riippuen miten porukka järjestää raveja. Jos 1kk on 1 virtuaalivuosi, niin yhdelle IRL päivälle menee 12,6 virtuaalipäivää :) Ja jos ikääntyvät 2kk on virtuaalivuosi, niin yhdelle IRL päivälle menee 6 virtuaalipäivää. Eli ei haittaa meikäläistä ainakaan, vaikka oiskon ravit samana päivänä :D :)

Ja toisaalta - joskus raveja on esim. vain 1-10.5. ja sitten koko loppu kuussa ei oo esim. poneille lähtöjä, tmv, niin enpä oo itte kattonu noita päiviä sen kummemmin.

Ja tosiaan - ei oo kovin realistista, että hevoset juoksee kaudesta toiseen 20-30 starttia/ kausi ym, että ei tää nyt hirmu realistista ole muutenkaan tää mun virtuaaliharrastus.. :D

Trollvik & Millenium- muistoajojen kutsu (poniravit) tulee varmaan esille huomenna, VIP on 30.5. eli tässä on sitten 11 päivää aikaa osallistua, jos huomenna saan sen esille ^_^'

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   18.5.17 13:49:32

Silwer Dollar Racen ja FIN Mare S:n tulokset on julkaistu, onnea jatkoon päässeille :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   18.5.17 15:30:52

Kolmas meidän tallista jolla kisa loppui heti alkuun.
NDM the Red Alert ja Classic Eurot Trot
Katsotaan jos noihin kuitenkin päästäisiin vielä mukaan

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   18.5.17 15:52:27

Ripa, toivotaan! :) arvon tulokset tänään illalla

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   18.5.17 18:17:51

Vielä mahtuu 2 tuonne Classic Euro Trotiin!

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   18.5.17 20:36:59

Mites noissa NDM menee toi varahevossysteemi? että, jos omistajalta pääsee heppa toisessa karsinnassa mukaan, otetaanko varahevosia (vip mennyt) siinä järjestyksessä kun niitä on ilmoitettu vai täytetäänkö varahevosilla tyhjät paikat lähdössä niin, että ne joilla on aikaisemmissa karsinnoissa menny hevosia jatkoon, nii näiden tilalle omistajat saa ne omat varahevosensa?

Eipä tuohon varahevossysteemiin ole missään ohjeita??

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   18.5.17 20:51:22

Mä näkisin että saman omistajan varahevonen. Kun se paikkahan on tavallaan sille omistajalle; omistaja ois ilmoittanut karsintaan toisen hevosen, jos aiemmat tulokset olisi tulleet ennen ko. arvontaa.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   18.5.17 20:57:03

No sitä minäkin :D näin mäkin sen ajattelen, kun muuten menis sitten jonon perälle "epäreilusti".

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   18.5.17 21:08:26

Hittovie. En muista eilen vaihdettua mailin salasanaa :D Mrrh.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   18.5.17 21:11:05

Viiru, mä Hessiltä asiaa, jos maltat sen verran. En tosin tiedä että miten paljon Hessi pyörii koneella mutta jos et vaikka kisapäivään mennessä kuule mitään niin laita saman omistajan varahevonen.

Toisaalta jos tunkua on ollut, eikä ole mahtunut mukaan niin minusta olisi ihan ok ottaa sieltä ei-mahtuneiden joukosta ilmoittautumisjärjestyksessä täyttöä.

Ja me fiksataan se sarjamääritys ensi vuodelle selkeämmäksi ni ei tartte pohtia asiaa.

Ripa, on tulossa vielä kolme (vai neljä *raapii päätä*) erää mihin on avoin osallistuminen, eli mahiksia on vielä.

Ja noihin aikajuttuihin. Jos hevosen montessa juostu aika on sen nopein, niin se on sen *ennätys*, eli sillä voi ilmoittaa *myös* kärrylähtöihin. Näin simppelisti mä sen olen ajatellut.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   18.5.17 21:20:40

minä komppailen tässä NDM asiassa Viirua ja eatnamaa, joskin.. mulla on asiassa vähän oma lehmä ojassa, mut vaikka ei ois, niin silti mun mielestä, kuten eatnama sanoi, niin paikka on ns. "varattu" sille, jonka hevonen siitä pakon edessä otetaan pois. Toki oisin voinu laittaa viirulle vaikka mailia, että hoi, huomasin, että tää hevonen pääsikin jatkoon, joten vaihtaisin sen paikalle tämän hevosen. Mutta niin. Järjestäjät päättäkööt mikä asiassa fiksuinta.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   18.5.17 21:31:44

Mulla on vähän se mielikuva että siihen on laitettu omistajan varahevonen sen tilalle. Ja sinällään ois myös mun mielestä reiluin. Mutta tarkistetaan asia nyt kuitenkin :P

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   18.5.17 21:49:04

Tekisin siis itse näin:

1) jos lähtö ei tule täyteen, juoksuttaisin vajaana sen lähdön (reiluinta kaikille, että jokaisella se 1 hevonen).

2) lähdössä on omistajalta hevonen joka on päässyt toisessa karsinnassa eteenpäin, otetaan sen tilalle samalta omistajalta mahdollinen varahevonen.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 10:44:07

The Red Alertin ja Classic Euro Trotin tulokset on nyt arvottu kaikin puolin puolueettomasti, jokaiselta yksi hevonen mukana (osalla niitä varahevosia).

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   19.5.17 11:14:43

30.5.2017 Villit poniravit

Trollvik & Millenium muistoajot ajetaan nyt kuudetta kertaa.

Mukana myös paljon lähtöjä isommalla voittosummalla. Ponit saavat osallistua sekä kärry- että montélähtöön, jos ovat 5v tai yli ja raviura kattaa jo 20 hyväksyttyä ravilähtöä. Tervetuloa mukaan!

Osallistumisaikaa on 5.6. asti! Tulokset arvotaan 6.6.! :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   19.5.17 12:27:35

Äh nyt oli meidän ndm tältävuodelta tässä.
Kasvatetaan ja ostetaan ensivuodeksi parempiahevosia. Ja siinä välissä voitetaan monta muuta hienoa kilpailua

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 12:31:25

Ripa, tuleehan noita karsintoja vielä! Älä luovu toivosta :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.5.17 12:41:14

Viiru, ei juoksuteta vajaina, siksi ne varahevoset saa ilmoittaa mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 12:46:38

No keneltä mä sitten otan sen varahevosen? Ensimmäiseltä joka on listassa? Arvon sitten nuo uudelleen

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.5.17 12:51:36

Älä arvo. Tulokset on nyt nuo mitkä siellä on, useampi on ne nähnyt eikä niitä enää aleta sorkkimaan.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 12:52:41

Eli varahevoset on kahteen eri tarkoitukseen

1) omistajan heppa pääsee jatkoon toisessa karsinnassa, otetaan toinen varaheppa tilalle - tämä ihan ok

2) lähtö jää vajaaksi, täytetään tyhjät kohdat varahevosilla / varahevosella ensimmäisenä listalla olevalta - asettaa muut epäreiluun asemaan - mut elämä on

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 12:53:43

Saisko tohon kysymykseen vastauksen silti? Ja vois tosiaan nää varahevossysteemit laittaa sinne sääntöihin, kun siitä nyt ei oo muuta mainintaa kuin että varahevosen saa ilmoittaa.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 12:54:31

Vai pitäiskö niistä varalla olevista jatkossa sitten arpoa se mukaan päässyt? Se vois olla ihan toimiva ja sitten kaikki olis samalla lähtöviivalla :)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.5.17 13:06:10

Sulla on hirveä kiire saada vastaus, yritä nyt hetki malttaa.

Tyhjäksi jääneet paikat täytetään siinä järjestyksessä missä hevoset on varahevoslistalla. Sen jälkeen kun mahdollisesti jatkoon päässeiden hevosten omistajien mahdolliset varahevoset on lisätty niiden jatkoon päässeiden sijalle. (En tosin ole saanut Hessiltä vastausta mutta jokseenkin tuntuu loogisimmalta se.)

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 13:12:49

No kai täällä nyt herranjumala saa kysyä? etenkin kun ei saa viestejä jälkikäteen muokata, on pakko vastata oman viestin perään.

Loogiselta tuntuis myös se että arvotaan, että tässä nyt on muutama näkökulma. Arvontoja on tehty ennenkin, mutta on myös tehty tuota että otetaan listalta seuraava. Mulle sopii kyllä jatkossa ihan kaikki tavat, kunhan on jokin linjaus.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.5.17 13:20:05

TOSIN. Mehän ei olla määritelty miten ne tyhjät paikat täytetään. On vaan ollut yleinen käytäntö että ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, aivan kuten ne ensisijaisesti ilmoitetut hevosetkin.
Eli käytännössä tyhjät paikat voi vaikka arpoa jos se tuntuu itselle reiluimmalta tavalta.

Itse taas voisin miettiä sitäkin, että jos ilmoittautuneita on vaikka 14-16 ja vaikkapa 2 aikaisemmin mukaan mahtunutta hevosta on päässytkin jo jatkoon, että ottaisin niistä aiemmin pihalle jääneistä täyttöä. Mun mielestä sekin tuntuu kohtalaisen reilulta - saa useampi ihminen mahdollisuuden jatkoon pääsemiselle.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.5.17 13:23:21

Juu, ei tietenkään saa kysyä.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 13:25:13

Totta, totta. Parashan olis että lähtö täyttyy ilman varahevosten käyttöä, ei tarvitse itse keksiä, että mikä tapa nyt olisi reiluin. Arvonta toki toimii aina, mutta hyvähän olis saada just mukaan näidenkin osallistujien hevosia, jotka ei aikaisemmista karsinnoista vielä ole jatkoon päässyt mm.

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.5.17 13:26:51

Nopeampi vastaus oli tarkoituksella vain tuohon uudelleenarpomiseen.
Mä yleensä tarvitsen aikaa pohtimiseen ja muotoiluihin ja nopeat "saisko tuohon vastauksen"-viestit tuntuu hoputtamiselta. (Kuten näkyy monesti niin multa saattaa tulla useampi viesti missä asioita väännellään ja käännellään. Ehkä. Omasta mielestä ainakin tuntuu siltä.)

  Re: Ravikeskustelu 457

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.5.17 13:31:20

Jotenkin on itselle tuo varahevoslista semmonen perusjuttu että en ole edes jäänyt miettimään jos se jonkun mielestä tuntuu epäreilulta että niitä ei arvota mukaan. Vaikka monestihan tietyt ihmiset on nopeimpia osallistumaan jolloin on suurempi mahdollisuus saada hevosia sieltä varapuoleltakin.

Olympia-ajoissahan muuten arvotaan mahdollisten tasapisteiden kesken loput finaalipaikat, että voisi sen perusteella olettaa että myös muiden kisojen tyhjiä paikkoja on ok arpoa varalistan kesken.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 13:33:03

Mä taas mieluusti koitan saada kaiken yhteen samaan viestiin, koska jos samasta aiheesta tulee sinne tänne ripotellen vastauksia, mä ainakin putoan välillä kärryiltä.

Siksi "inhoan" ht.nettiä, koska täällä ei pysty editoimaan näitä viestejä, ja silloin välillä joutuu lähettelemään viestejä peräjälkeen huomatessaan vain, että olisi sittenkin ollut vielä muuta asiaa siihen edelliseen viestiin.

Ei siis oo tarkotus mitään hoputtaa, mä vaan tykkään itse vastata nopeasti, välillä vähän liiankin. Täällä myös kun ei näe heti jos tulee uus viesti. Keskustassa ainakin välillä pompahtaa kirjoittaessa uus viesti topicciin.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 13:34:20

Joo VRKK:n puolella on myös noissa isoissa kisoissa se, että jos tulee tasapisteet ja pisteiden mukaan osallistujat ei mene finaaliin tasan, niin sitten arvotaan.

  Re: Ravikeskustelu 457

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   19.5.17 13:51:38

Olisipa tajunnut käyttää ihan rohkeasti tuota arvontamenetelmää tuloksiin, niin ei olis sitten jäänyt vajaaksi tuo. Kyllä mua harmittaa että kusin noiden tulosten arpomisen.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.