Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   2.2.17 21:23:12

Ravikeskustelu 450

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

--

Teenpäs uuden kun vanha näköjään mennyt täyteen ! :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.2.17 21:31:58

http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017
Peitsari, ranskanpulla ja shetlanninpulla kotia vailla, viekää pois, halvalla lähtee!

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäPihkolan pientalli 
Päivämäärä:   3.2.17 10:06:27

Mahtaakohan kenelläkään olla myynnissä suomenhevosoria, jonka saisi mahdollisesti ruunata? Jatkamaan tietenkin mahdollisesti alkanutta kilpauraa - suvuton tai suvullinen. :o)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   3.2.17 11:18:13

Nää sais ruunata ainakin;
http://web.archive.org/web/20140912115137/http://kuurak.webs.com/kv/kaapo.htm
http://rikotut.net/ravurit/m/aatu.html

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   3.2.17 11:21:32

TK, sanoin jo, etten ota noita pois vaikket palaisi ravien pariin. :D Kuoppaan ne menevät noita kahta lukuunottamatta jos ei mene kaupaksi, mutta jos niin haluat niin asia ok. :)

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   3.2.17 12:09:24

Missä kuosissa gaala on, vai onko vielä missään? :D
En siis hoputa ollenkaan, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaisella aikataululla mennään :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   3.2.17 16:57:26

Hilmir, tilanne on se, että annetut ehdotukset ovat Hessin sähköpostissa ja Hessistä ei ole kuulunut reiluun kuukauteen mitään. Oon miettinyt että mikäli H ei nyt ilmaannu tässä helmikuun kuluessa paikalle niin varmaankin otetaan uusintakierros ehdotusten suhteen (pääsen muuttamaan lomaketta silleen että ne tulis vaikka mulle). Sen jälkeen pitäisi kokoustaa päättäjäjäsenten kanssa ja päättää ehdokkaat, kirjoittaa tekstit jne.

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   3.2.17 17:06:17

Oh no. :S
Mulla ei ees oo missään tallessa enää mun ehdottamat ehdokkaat. Voihan.. Savotta :D

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   3.2.17 18:09:50

Ei oo vissiin mullakaan, ainakaan kaikkia :P Omista ainakin on jotain ja muutamia muita muistiinpanoja näytti olevan mutta en usko että tuossa on kaikki mitä mä laitoin ehdolle.

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   3.2.17 20:15:36

Ei mullakaan oo enää omat ehdokkaat muistissa.. Mitään en kirjannut talteen..

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   3.2.17 20:16:10

Meillä muutamat villit ravit helmikuun aikana :)
Kutsu

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.2.17 20:21:50

VRER:n kalenteriin on päivitetty 8 kutsua! Siellä on kaikille tarjolla kaikkea. Myös A- ja B-ponikriteriumit on nyt siellä, eli 4-vuotiaat ponit kipinkapin osallistumaan!

Ja meillä juostaan peitsaridivarit villeinä, eli peitsaripopula hophop osallistumaan. Juostaan suoraan finaaleina, jatkossa sitten taas karsintojen kautta.
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit81.htm

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.2.17 22:16:56

Totta tosiaan, A- ja B-ponikriteriumit juostaan 14. päivä, osallistumisrajoitus on 2 ponia/omistaja (ei siis varahevosia, vaan nopeimmat syövät hitaat) mutta jos poneja nyt ihan hirveästi jostain ilmestyy, niin järjestän mahdollisuuksien mukaan myös karsinnat molempiin. Olettaen siis, että poneja on niin paljon (mihin nyt en ehkä ihan usko vaikka 4 vuotiaita onkin ihan kivasti näkynyt) että kaksi karsintalähtöä saadaan kasaan..

Eipä muuten ole mullakaan ehdokkaat tallessa, mutta täytyy vain katsoa ne uudelleen..

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   5.2.17 09:36:35

Mulla ei ole yhtään nuorta shetlanninponia tällä hetkellä valitettavasti :/
Mutta onneksi B-ponikriteriumiin päästään osallistumaan :)

Muutenkin uskon et ihmiset kiroaa kun Shavo on tullut poniensa kanssa takaisin virtuaalimaailmaan :'DD

Mut hei - helmikuun jälkeen ISO OSA jää eläkkeelle, koska ne saa varmaankin tässä helmikuun aikana voittosumman kasaan VRER-Ponivaliota varten ja pääsevät sitten siitosponeiksi vaan ^___^

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   5.2.17 10:27:23

Mä taas välillä toivon että Shavon poneja näkyis enemmän raveissa, ponien lähdöt on heti niin paljon helpomi jakaa ryhmiin kun sun lauma on mukana.. Niistä tulee vähän tasasempia porukoita sillon, samoin yleensä myös Meerin ponien kanssa. Huono puoli on vaan se, että osa saman tallin poneista joutuu sittenkin juoksemaan keskenään.. Muttakun ponilähtöjen pitäminen alkaa olla vähän ydinfysiikkaa. :D

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   10.2.17 11:37:35

http://virtuaali.net/keskusta/topic/2724/m-vaihto-ravihevosia-ja-poneja

Ostakee pois, lähtevät muuten kuoppaan. Voivat lähteä myös ratsuiksi. :D

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   10.2.17 12:43:40

Oottakaas kun meikäläinenkin tulee ponijengillä mukaan. :D Pitänee vaan hommata uusia poneja ja päästä taas ravipuolelle muutenkin mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.2.17 18:41:38

http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017 Tyrkkäsin teille sinne myytäviin vietäväksi yhen 2-polvisen ranskanpullan ja 1-polvisen shetlanninpullan!

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   12.2.17 01:02:24

kylmäverisille 4 x VRKK-ravit, http://ruskolilja.boards.net/thread/40/vrkk-ravit-kylm-verisille-helmikuu :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   12.2.17 02:49:40

no lämminverisille kanssa VRKK-ravit x 4, http://ruskolilja.boards.net/thread/41/4-vrkk-ravit-mminverisille-helmikuu

--

Onneks väsyttää ihan hirveesti.... -.-

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.2.17 12:11:51

Oisko jotakuta innokasta, sellaista henkilöä jolla EI ole omia mukana ponikriteriumeissa, arpomaan tulokset niistä? Lähinnä tulojärjestys, annan ajat sitten itse käsin.. Mulla molemmissa mukana omia..
Innokkaalle heitän osallistujat s-postilla.

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäKemiina 
Päivämäärä:   13.2.17 14:34:33

Reibili, Mulle saa nakata! kuuramaan@gmail.com

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.2.17 14:42:14

Kemiina, nakkasin sua s-postilla. :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   13.2.17 23:23:22

botit

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   13.2.17 23:23:35

melko hiljaista täällä ollut :/ mitä teille kuuluu ja mitäs virtuaaliheppojen kanssa ? :)

mulla on uusia kasvatteja ! <3
o. Oxford Rus
o. I´m Perfect Rus

t. Ruskon Helmiina
t. Ruskon Sulotar
o. Ruskon Hallasurma

ja yksi sivuton lv-kasvatti vielä, jolle en ole keksinyt sitten millään hyvää nimeä :3

sitten on pari uutta muilta ostettua hevosta :)
o. Theotorden
t. Metsänneito
o. Restless Bones
+ pari sivutonta vielä näitäkin kun nimipää lyö ihan tyhjää :(

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   14.2.17 10:21:11

Tervetuloa Narrilaivan Jääraveihin 28.2.2017!

Kutsusivulle pääset tästä.

Jääravit juostaan kahdeksatta kertaa.
Mukana suurlähdöt: Narrilaivan Jääkuningas- & Jääkuningatar, Narr's Is Vinnare, Fool's Ice King- ja Queen, Narrilaivan Jäätöpöttäjäkuningas- ja kuningatar, Narrilaivan Jääruhtinas- ja ruhtinatar.

Tervetuloa.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.2.17 10:22:33

Hengissä ollaan, ihme kyllä.. :D Ihan hirveet viimeset kaks viikkoo.. Ponikriteriumien tulokset väsäsin eilen huonolla netillä, nyt taas onneks pelittää!

Meillä on myös uusia tulokkaita kun vihdoin sain aikaseks alkaa tehdä näille sivuja, evm-sukuiset ponit Gusse, Ida, Lotta ja Lacka (jonka kuva näköjään ei suostu pysymään niinku kuuluis). Näiden lisäks sivut on vielä tekemättä yhdelle a-ponille ja neljälle russille..

Tekis mieli shoppailla poneja, kun tahtoisin vielä lisää pidempisukuisten edustajia myös..

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   14.2.17 11:07:43

reibili, onks Narrilaivalaisilla liian yleistä sukua? :) Multa sais nimittäin oreja/ tammoja lainaan jos tahtoo ^_^ :) Jos kiinnostaa niin heitä sähköpostilla narrilaivan@gmail.com, voin katsella parhaiten menestyneitä/ mielenkiintoisia joilla ei olis niin massasukua, tai sitten massasukuisiakin löytyy ;) :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.2.17 11:31:55

Shavo, heitän sulle s-postia jossain vaiheessa tänään, yritän saada tuota tutkintosuunnitelmaa ees vähän eteenpäin ja mietin sitten noita poneja. :D Mää luulen että sulta löytyis kivasti myös vanhoja ja ei niin yleisiä sukuja!

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.2.17 18:31:59

Kyselläänpä vähän, vaikka näistä on varmasti joskus puhuttukin.. Jos saataisiin tätäkin paikkaa vähän eloon!

Lueskeletteko toisten hevosten luonteita, ja kirjoitteletteko sellaista omillenne? Mua alkaa tympiä tämä kun hevoset muistuttaa toinen toisiaan ja luonteita saa kirjoitella massatuotantona.. Silti sivut näyttää tyhjältä jos sellaista ei ole.. Lueskelen kuitenkin silloin tällöin esimerkiksi siitoshevosta etsiessä sen luonteen, mutten anna sille painoarvoa valintaa tehdessä, luen vain koska sellainen sillä sattuu olemaan.. Omiakaan tuotoksia en lue enää jälkikäteen, vaan mulla saattaa olla joku "patalaiska uppiniskainen muuli" joka kuitenkin pärjää hyvin, ja sellanen "hyvin pärjäävä kultaisella kilpailupäällä" varustettu tyyppi joka pärjää jos kaikki muut edestä laukkaa.. :D Keksittekö luonteen tilalle muuta, esim kuvia, tai jotain muuta tekstinpätkää ettei sivut näytä ihan niin tyhjiltä?

Sitten, te jotka juoksutatte hevosianne myös montessa (oon itse vasta herännyt tähän touhuun ihan kunnolla), merkkaatteko monte-statistiikkaa sivuille erikseen?
Ja jos niin mihin, perustietoihin normistatistiikan alle vai jonnekin muualle?

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   14.2.17 20:12:31

Huh, oon ollu ihan hävettävän hiljanen harrastaja! :D Kohta kuukauden oon totutellu uuteen harjottelupaikkaan ja nyt viikonlopuksi helpottaa kun saan noi wanhat tanssittua pois häiritsemästä.

Ite en kirjota ravureille luonteita. Osalla vanhemmista hevosista on ja jos kasvattaja on myyntiin laittaessa kuvannut hevosta jotenkin, niin olen sen muutaman sanan siitä mukaani napannut. Joskus lukaisen ravureiden luonteita, mutten koe niitä lainkaan hyödyllisiksi.

Ja montétulokset laitan samaan normaalien kärrylähtöjen kanssa, vaikka oon kyllä miettinyt niille ihan omaa. Montéssa en kuitenkaan niin usein kilpaile, että en usko tarvitsevani sitä :D

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.2.17 21:54:32

Hengissä ollaan, vaikka ei siltä vaikutakaan tälleen ulospäin :P Oon saanut väsättyä varsasille sivuja ja kuvia, mutta ravitulokset 11.2. raveista odottaa vielä.

reibilin kysymykseen, en lue (yleensä), en kirjoita, enkä valitse luonteen perusteella. Joillekin hevosille on mielikuva minkälaisia ne on ja paljon mun harrastamisesta tapahtuu pään sisällä, eikä sitä tule koskaan kirjoitettua mihkään. Esim. mulla on mun tallille hyvinkin paljon henkilöitä ja tarinoita mitä voisi kirjoitella. Sen takia mä oikeestaan pistinkin tuon mun pikkutallin että saisin sitä purkaa vähän johonkin.

Ja merkkaan monte-statistiikan erikseen. Tai siis se on laskettu kokonaisstatistiikkaan ja sitten on montestatsit erikseen.
Niinko tälleen http://www.jattitassu.net/ravitalli/enchantress.htm

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.2.17 22:05:01

aksu, Vähänkö makee tuo taulukko! Ootko vasta laittanu tuon, ku en muista tuommosta nähneeni aiemmin, taisin ehottaa tätä ravigaalaankin, enkä ainakaan sieltä muista tommosta, vai olinko vaan sokee :D

Ehkä mäkin lakkaan vaan kirjottamasta noita luonteita enää, koska se on myös yks syy siihen miks mun sivujen teko hevosille aina venyy.. :') Toinen on toki kuvien ettiminen, ku omia varastoja ei oo ja jotenki en onnistu löytämään just kyseiselle yksilölle heti kivoja, koska kun visioin sen hevosen aina heti tietyn näköseksi eikä sellasta löydy mistään.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.2.17 22:09:58

siinaun Hallasurma on kaunis <3

Meille on syntynyt varsoja.. Paaaljon :D
Joulukuussa syntyi 10 varsasta..
p-t. Dalwhinnie Ach
p-o. Scallywag Ach
p-t. Moray Ach
lv-o. Crownless Ach
lv-o. Firelord Ach
lv-t. Winterheart Ach
lv-t. Red Queen Ach
sh-t. AH Chione
sh-o. AH Sysi
sh-o. AH Vääpeli

Helmikuussa syntyi/syntyi 11.. Vähän lähti käsistä noiden suokkien kanssa xD
p-t. Hellraiser Ach
p-o. Charon Ach
p-t. Delete Ach
lv-t. White Witch
lv-o. Killyloch Ach
lv-t. Wolfsbane Ach
prh-o. AH Vintrig
sh-o. AH Cetan
sh-t. AH Kuunlilja
sh-t. AH Valkokulta
sh-t. AH Tulikuu

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.2.17 22:14:32

reibili, on se siellä ollut jo pitkän aikaa :D Toi idea on kyllä apinoitu Marlelta (soriii :D)).. On mulle vähän turhan työläs pistää kaikille, mutta noiden vähän menestyneempien kanssa on ihan mielenkiintoinen :D Saa yhdestä kohtaa kaikki mitä tarttee nähdäkin :) Ravigaalaa/Kunkkareita varten oikein näpsäkkä kyllä. Voisi vielä pistää silleen että näkyisi vuodet, että löytyisi helposti vielä tietyn vuoden starttitiedot (just gaalaa ja kunkkareita ajatellen).

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.2.17 09:35:37

aksu, oon sitten vaan ollu ilmeisen sokee, tokikin tamma oli mun listalla jo tovin ennen ku heitin ehdokkaat gaalaan, kävin vaan pikavilkasulla niiden sivuja läpi sitten enää ennen ehdottamista enkä hoksannu tuota. :D Mut on kyllä kiva idea, täytyy käydä kyyläämässä jossain vaiheessa millanen ratkasu Marlella on..

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   15.2.17 09:53:20

Mä kirjoitan luonteet yleensä siinä vaiheessa kun vien ponin laatuarvosteluun.. Joillekin saatan muutaman rivintyngän vääntää, mutta en mä kaikille kirjoita :)

Montélähtöjä en merkkaa ja laske erikseen. Toisaalta - Hippoksen kisasysteemissähän ne on vielä erikseen merkattu, mutta enpä oo kauhean kiinnostunut montésta... :D

aksulle on syntynyt paljon ihania heposia! <3 :D

Onks raviharrastajia muuten Kaakon kulmilta? Mietin et saisko seuraa raveihin (Lappee, Kouvola, Loviisa, Lahti, Vermo tmv) tai muihin tapahtumiin... Lisäks oon miettinyt olisikohan ketään kuvaajaa joka tulis mun IRL pörröt ikuistamaan, kun mulla ei oo niistä kuvia viime vuoden toukokuun jälkeen otettuna :(

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   15.2.17 11:10:01

Kellään ei varmaan ole sellaista suomenhevosta, jolta löytyisi tamma Pikku-Salama tai Pikku Salama suvusta? (i. Kukan Pallosalama, e. Ryysyrannan Pieni-Ihme)

Jos löytyy niin postia narrilaivan@gmail.com ja kertomaan millaista tilausvarsaa siitä saisin :D
Uskon tosin, ettei varmasti löydy, mutta kokeillaan... Piku oli siis Blue Jay Trottersiin myyty tamma, syntynyt v. 2007, mutta en ole varma tehtiinkö sillä yhtäkään varsaa koskaan.... :/

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   15.2.17 17:10:30

Sahvo, jos sattuis teitin huudeilla olemaan niin tulisin salamana pörröjä kuvaamaan :D En tosin kyllä enää osaa kuvata yhtään mutta väliäkös sen xD Lahti nyt ei ois kaukana edes loppupeleissä.. :D

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   15.2.17 21:05:20

Shavo, mä käyn vermossa

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   15.2.17 21:17:26

Aika laittaa kopuja kuoppaan tai uusiin koteihin. Siispä tällaiset olisi kaupan:

EP Valon Poika
2-polvinen, KTK-II, mukaan kaikki tiedot (myös rakennekuva)

EP Kuurakka
1-polvinen, mukaan rakennekuva
tätä nyt ei mielellään kuoppaan kun juuri hetki sitten syntynyt

Last Cherokee
evm-suku, saa mukaan kaikki kuvat

Juniper Free Hero
1-polvinen, kuvan saa mukaan, irtoa vaille Ch, KTK-kelpoinen

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   15.2.17 21:17:46

Jaa. Poika uudelleen http://kuippana.net/ravi/sh/poika/

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   16.2.17 15:23:58

Shavo, miä oon ihan kouvolan kulmilta...eli kouvolassa tulee käytyä raveissa ja kesäisin ainaki loviisassa :) järkkärikin on mut en oo mikää huippukuvaaja :D

Aksulla ihania uusia hevosia ! a

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.2.17 17:19:49

EP Kuurakka kyllä vähän puhuttelis.. Mutta nuoria on nyt sen verran että en tiä mahtuuko/viittiikö tarjota :D

Hei, sen verran päivitystä Ravigaalatilanteeseen, että Hessi laittoi mailia ja annetut ehdotukset on nyt tiedossa, eli sitä puolta ei tartte tehdä uusiksi :) Katsotaan päättäjäjäsenten kanssa kokouspäivä ja katsotaan ehdokkaat läpi, yritetään nyt viimeistään maaliskuun puolissa välein äänestys käyntiin. Aiemmin jos saadaan kokoustettua jo tän kuun lopulla. Toivottavasti siis malttia riittää vielä, kyllä se sieltä saadaan tehtyä :)

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäKopoin 
Päivämäärä:   17.2.17 19:26:18

Shavo, miä oon kotkasta, tosin muutan haminaan ens kuun alusta :D Musta vois olla seuraa heppatapahtumiin ja jos tarvii, niin mua ja kameraa saa lainata eläinkuvauksiin :D Toki en oo vähään aikaan käynny missään raveissa tms, saati valokuvannu kunnolla, mut jos sitä ottas itteään niskasta kii ja alottas taas..

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   18.2.17 11:19:15

Siirtelen nuo kopukat keskustan puolelle myyntiin :) jos vielä kiinnostaa, laittakaa siellä viestiä

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   19.2.17 16:55:01

Myisin mahdollisesti jollekkin suokkiori Kukontöyhtön, eli Töyhtön. Töyhtö on evm sukuinen ja kilpaillut jonkin verran (Statistiikka: 32:3-1-2(-1) ), ennätys tällä hetkellä 25,3ke ja rahaa löytyy 14 200v€

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   20.2.17 19:02:47

Kopoin, mie varmaan laitan sulle postia! Oot ainakii ihan tässä meidän huudeilla käyny kuvaamassa ;) :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   20.2.17 19:08:19

aksu, voit tulla koirien kaa meille lomalle ja kuvailemaan <3 :D

siinau, pitäisköhän vaihtaa numeroita/ facebook messengerissä sillee et vois kysellä jos mentäis kesällä raveihin? ainakin kymi Gp:n haluaisin tänä vuonna mennä kattooo... Ja Loviisaan raveihin ofc <3 :D

Kopoiselle lähti viestiä ^______^

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   20.2.17 21:10:32

Shavo, sopii oikein hyvin ! :) heitäks sun sähköpostin tai laita mulle mailii toho mun virtuaalisäpöön raivo09@outlook.com :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   21.2.17 12:40:51

http://virtuaali.net/keskusta/topic/3144/m-startanneita-ravureita-kuvineen

Uusia myytäviä! Käykääs shoppailemassa. Vain yhden kohdalla olen erityisen tarkka (My Broadway Show), muille riittää vähempikin aktiivisuus. Enkä ota pois, ellei sivut katoa tms.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   22.2.17 13:16:01

Mikähän koodivirhe mulla on hevosten sivuille, kun kysyy aina että "Haluatko varmasti poistua tältä sivulta?" :/

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   22.2.17 13:45:37

Shavo,
kurkkasin useammankin sivun, mutta mulla ei selain kysynyt mitään missään?

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   22.2.17 14:05:10

eatnama, ok.. Ehkä se sitten on mun selaimessa vika. Täytyy katsella asetuksia :(

Ei muuten kukaan tietäisi Startin Pramean sukuun hevosia?
Kadoksissa mm. Parmaus, Helmeri ja jos Sisumanille joku tietäisi toimivan osoitteen? :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   22.2.17 19:41:20

http://virtuaali.net/keskusta/topic/3171/o-ravureita

Myykää mulle hevosia.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   23.2.17 09:44:14

Kaikki suokkityypit jotka on kantakirjahommista kiinnostuneita, siellä on nyt erikoistilaisuus joka on avoin sellaisille joilla ei ole vanhempien tai näyttelyiden kautta KTK-oikeutta. Käykää ainakin kokeilemassa jos mukaan vielä mahtuisi.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   23.2.17 10:14:56

Onko kaikki ravitallit nykyään enempi tai vähempi jäissä? :o Eikö kasvatteja oo myynnissä? Entä järkätäänkö villejä ravejakaan enää?

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   23.2.17 11:01:21

misery, jonkin sortin taukoilua useimmilla havaittavissa? :D :) Vai onko ne nykyään siellä keskustan foorumilla? En tiedä :)

Villejä raveja järkkään ainakin minä, mutta muuton takia yritän pitää nyt "low profile" koska tekemistä on kun siirtää hevosten sivuja omalle palvelimelle, ja kun on vuodesta 2002 harrastanut, niin hiukka kestää :DDD

Miulla myös toki tauko takana, miksi hevosten sivut päivittelemättä, enkä siksi kehtaa mitään hevosia kauppailla, kun vanhempien sivut on päivittämättä :x Mulla olis pari kivaa shettistä (uutta sukua, lyhysukuisia) mutta niiden sivut on päivitetty viimeksi 5v kaudella ja nyt ovat kohta uransa päätöksessä jo.... :D

Mie yritän maaliskuulle laittaa 4-6 kutsua (villit) pystyyn, kun mun elämä vähän helpottuu maaliskuussa.... :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   23.2.17 17:07:47

Ihmiset on enemmän ja vähemmän osa-aikatauoilla, irl elämä vie.

Ei oo Keskustan puolella hirvittävän paljon aktiivisempaa keskustelu, mutta siellä on jonkin verran populaa jotka ei taas enää kirjoittele täällä. Mulla ei se viestin kirjoitus-systeemi toimi läheskään aina kun olisi sinne kirjoittamassa niin jotenkin ei sitten tule edes niin paljon siellä käytyä.

Kasvatit.. No, ei ne nyt hirveän hyvin välttämättä mene kaupaksi muutenkaan, eikä mun mielestä edes ole kuin kourallinen kasvattajia (jos sitäkään) joilla on enemmän tai vähemmän aktiivisesti kasvatteja myytävänä (joista ainakin kolme on breikillä/kiireisiä :P). Helpommalla pääsee jos kysyy tilausvarsoja.

Villejä raveja näkyy siellä täällä, kyllä niitä täällä yleensä ihmiset ainakin mainostaa. VRER:lle on tulossa ensi kuulle ainakin 5 ravit ja mulla on suunnitelmissa järjestää neljät villit. Joista tosin kolmet on kyllä vain peitsareille, mutta kolmet on rajattomat (2xVRER ja meidän villit muistolähtöravit).

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   23.2.17 17:18:28

Joo täällä ollaan. :D Mullakin alkaa nyt vasta olla taas enemmän aikaa näille kun koulu alkaa olla ohi..

Mulla on kyllä kasvatteja myynnissä, suunnittelin just alkaa tekemään niille sivuja ja jättää kotiin kun ne tuolla myyntilistoilla on jo jonkin aikaa roikkuneet.. Tilausvarsoilla minäkin yleensä menen jos joltakin kasvattajalta hevosta haluan, saa just sellasen ku tahtoo.

Meiltäkin on maaliskuulle raveja tulossa, tosin VRER raveja kaikki, villejä en oo järkkäillyt pitkiin aikoihin, enkä varmaan hetkeen pidäkään.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   23.2.17 18:15:11

Ja mainittakoon, että Ravigaala-ehdokkaiden tiimoilta kokoustetaan ensi viikolla ja tavoitteena on saada äänestys päällensä sen jälkeen mahd. pian :)

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   23.2.17 19:18:38

Mäkin oon kyllä hengissä :) Oon vaan koittanut ulkoasua vaihtaa jo valmiiksi, kun koitan kans sivuja muuttaa toisaalle tässä joskus kesään mennessä..

Mulla on aika vähäistä kasvatustoimintaa, mutta on sinne nyt muutama syntynyt ja osa vanhemmistakin on myynnissä, jos sattuu kiinnostamaan.

Ja villejä raveja järjestän joka kuukausi :) kolmet kappaleet ja sitten vielä koitan päälle parit VRER ravit järkätä. Vielä voi osallistua tämän kuun kahteen vimppaan ravi päivään. Menee vaan 18.päivän kutsusta katsomaan sarjat, kun en oo jaksanut vielä niiden omia sivuja laittaa. Tuloksia kun en ainakaan niistä pysty vielä viikonloppuna laittamaan.

Mä vielä osallistun tuohon luonteiden kirjoitukseen, niin itse tykkään niille jotakin kirjoitella. Yleensä ori saa enemmän vaikutteita isältään ja tamma puolestaan emältään ja joku saattaa saada sellaisen luonteen, kun vaikka omalla passilla on.
Ja mä luen esim. isää valittaessa luonteen, vaikka se ei ole pääpaino valinnassa. Niitä vain on kiva lueskella :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   23.2.17 21:26:11

mie suhteellisen aktiivisesti täällä palloilen ja hääräilen noiden virtuaalihevosteni kanssa... nyt tosin ollut niin kiireinen viikko töissä niin ei ole jäänyt aikaa näihin juttuhin :3 huomenna onneksi viimeinen 11h työpäivä eessä ja sitten onkin viikonloppu :) meinaa puuduttaa kun koko viikon kökkinyt kirjaimellisesti vain töissä ja käynyt kotona välillä nukkumassa :D

kasvatteja mullakin toisinaan myynnissä mutta oon huomannut ettei niillä ihan hirveesti oo kysyntää niin harvemmin kauppailen muuta kuin semmoisia valmiita varsoja jotka olen alkujaan ihan itseäni varten teettänyt... jotka ei sitten kuitenkaan nappaakkaan niin hirveästi tms :)

ps. ne minun VRKK-ravit kaipailee osallistujia edelleen, varsinkin lämminveristen lähdöt huutaa tyhjyyttään :/ osallistukaa niin saa lähdöt juostua ! :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   24.2.17 10:19:46

Mä kyllä seurailen tätä ketjua, mut nyt on vähän innostus jäissä. IRL on kaikenlaista pläniä menossa (ens kesä pitää sisällään mm. Rammsteinin ja Mansonin <3), just eilen laitoin keittiörempan tilaukseen jajaja. En oikein pysty keskittymään v-juttuihin :D

Myyntivarsoja en edelleenkään tee, kun ei ne oikein tunnu liikkuvan tallista ulos. Tilauksesta kyllä saa ja mielellään teenkin, etenkin suokkitammoista :)
http://burn.atspace.com

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäEnni 
Päivämäärä:   24.2.17 11:14:03

Miua kiinnostaisi aika paljon saada pieni raviprojekti pystyyn. Tällä hetkellä miulta löytyy pari ravisuokkia ratsujen seasta, toki lisääkin mahtuisi :D
Lämminverisiä olisi tarkoitus myös hankkia jossain vaiheessa, mutta ehkä ne saavat odottaa siihen asti että saisi tuon projektin käyntiin ja kaikki ravurit samaan talliin :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.2.17 15:54:27

eatnama, oon kyllä kade tosta Rammsteinista. Ei ollut *taaskaan* rahaa ostaa lippuja. Lohduttaudun 10 päivän Edinburgin reissulla.

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   24.2.17 16:11:40

Ooh, mie oon kateellinen Mansonista <333

Joo, miekin täällä hei. Tosi huonosti oon kerenny yhtään mitään tehdä ylimääräistä. Virtuaalijutut on pyörineet pitkältä vain VSN:n arvostelujen parissa. Nyt oon parina päivänä tehny muutaman hevosen sivut ja päivittäny kalenterit. Nyt pitäs vielä viskoa avonaisiin raveihin juoksemaan loppukuulle...
Kellä niitä raveja oli? :D

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   24.2.17 16:33:43

Mieki seurailen ketjua. Vähä jäissä tämä virtuaaliharrastus. Yritän tasapainotella koulun, työn ja lapsiperhe-elämän kanssa. Ei oikein aika ja innostus riitä nyt. Repolasta saa vapaasti kysellä tilareita :)

Mie katoin puhelimella tuon gmailin ja olitte näköjään miettiny päivän kokoukselle. Mieki yritän päästä mukaan. Mulla on tuolloin aamuvuoro että periaatteessa kolmen jälkeen olisin kotona.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.2.17 17:05:02

Meidän näihin raveihin saa vielä osallistua, en aio tehä tuloksia ennenku raviarvontakone on taas toimintakunnossa (ei ainakaan mulla vieläkään toimi tuo sivusto), laiskana en tosiaan jaksa käsin alkaa tuloksia tekemään.. :P

http://reibilin.weebly.com/vrer26.html
http://reibilin.weebly.com/vrer27.html

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   24.2.17 18:31:47

Minun virtuaaliharrastus on jäänyt tältä vuodelta lähes nollaan ja tallikin on vihdoin viimein virallisesti tauolla. Yksiin raveihin olen ehtinyt ilmoittautua ja maaliskuun kantakirjaan kun tuurilla kurkkasin virtuaalimaailman menoa juuri kun kutsut olivat tulleet :D Orilammen synttäriravit ja jääravit olisi myös suunnitteilla kun ehtii ja saa joulukuisista tulokset ulos :S

Sähköposteja on varmasti runsaasti vastaamattomana koska a) en ole ehtinyt b) outlook on tehnyt sähköpostin käytöstä hyvin hankalaa enkä rehellisesti sanoen tiedä mihinkä posteihin on unohtunut vastata ja mitkä keskustelut on niin sanotusti purkissa :(

Olisiko kellään suositella mitään käyttäjäystävällistä sähköpostia että saisin astutusvaraukset, kasvattitilaukset ja muut talliasiat taas ajantasalle? Outlook on osoittautunut mahdottomaksi käyttää ja minulla ei ole kokemusta muista sähköposteista (poislukien suomi24).

Shavo, Kopoin ja siinau vielä yksi kaakon harrastaja ilmoittautuu. Suurin osa mun kuvausmatkoista on suuntautunut Kouvolaan joten voisi sanoa että se on kotirata :D Kopoinin kanssa ollaan kuvamateriaalin perusteella oltu myös samoissa tapahtumissa joskus :P

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.2.17 21:40:22

Meidän näihin ehtii vielä mukaan:
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit80.htm
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit81.htm (peitsaridivarit)
Mulla on sama kuin reibilillä, oon laiska enkä jaksa jakaa aikoja käsin niin odottelen vanhojen kanssa tuota arvontakonetta.

Marle, mä suosittelen gmailia.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   24.2.17 21:58:14

aksu,
kymmenen päivää Edinburghissa, wau :o Mut eiköhän siellä ole tekemistä, jos ei muuta, niin istutte varmaan paikallisessa kuuntelemassa skottimiesten puhetta ;)
Mäkin suuntaan syksyllä länsirannikolle vajaaksi viikoksi, jos vaan järjestyy vapaat. Parein ois, kun kaikki on jo varattu...

Jos muutes joku on tulossa Vermoon kunkkareihin ja kaipaa kuvausseuraa, mua voi lähestyä :) Näillä näkymin silloin ois vapaata ja oon todennäköisesti koko viikonlopun (pe-su) paikalla.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.2.17 22:14:52

eatnama, kyllähän siellä katottavaa ja ihmeteltävää riittää :D Varsinkin kun viimeksi ne pari viimeistä päivää meni kipeänä niin ei oikein saanut irti kaikkea mahdollista. Ja kyä ajatuksena oli käydä katsastamassa ainakkii Stirling Castle ja Rosslyn Chapel, että pääsee vähän katsastamaan muutakin Skotlantia :D

Mun pitäis kohta alkaa miettiä seuraavaa kasvattirypästä tahi katselemaan tilausvarsoja. Burnoutissa ois ainakin muutama mielenkiintoinen hevonen joita oon kattellut jo pidempään..

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   24.2.17 22:59:10

Marle, jos kiinnostusta niin heitä siekin vaikka sähköpostia.. vois joskus vaikka lähteä kouvolaan yhdessä raveihin tms :) kouvola on myös mun ns "kotirata" :)

Shavon viestin sainkin jo ja pikaisesti sen lukaisin kiireen keskellä..täytyy laitella facessa kaveripyyntöä tulemaan :)

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   25.2.17 12:24:44

Täällä ollaan kans miettimässä ja suunnittelemassa seuraavaa kasvattirypästä, vaikka pitäs kesätyöhakemuksia väsätä :D

Mä kuvailen pääasiassa kesällä Teivossa ja Killerillä vähän sekalaisesti, et jos siellä joku tuttu hevonen juoksee yms. ja haluaa kuvia niin kannattaa pistää viestiä. Mulla on ollut joka vuosi pieni tavoite, et kävisi joka vuosi kuvaamassa yhdellä uudella raviradalla (viime vuonna oli Kaustinen ja Solvalla). Saa nähdä mikä tänä vuonna olis sellainen rata, Härmä on kyllä ollu suunnitelmissa/puheissa... Nyt oon yrittäny muokata nettiin asti noita viime vuoden kuvia, joita on ihan kiitettävästi :D

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   25.2.17 13:13:57

Henni, oletko muuten saanut mun sähköpostia ? laittelin sulle helmikuun alussa astutuskyselyä :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   25.2.17 13:23:03

Osallistukaa näihin :) http://ruskolilja.boards.net/thread/41/4-vrkk-ravit-mminverisille-helmikuu

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   27.2.17 19:50:05

Siinau, olen mie vastannukki sulle. Kai. Omasta mielestä ainaki :)

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   27.2.17 19:53:21

Äh en näköjään olekaan. Pari muutaki lukematonta postia näky olevan. Pitää vissiin käyä koneella.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   27.2.17 22:49:28

henni, juu ei ole näkynyt säpöä. mutta vastaile sitten kun kerkiät :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   27.2.17 22:56:01

meidän VRKK-ravit kylmäverisille saatiin tänään juostua... onneks sentään M Layoutsin sivuilta löytyy toimiva arvontakone niin ei tarvinut kuin ajat lisäillä itse hevosille :)

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   28.2.17 21:22:15

Pompejin tämänpäiväisiin raveihin saa osallistua vielä! Pitkitän osallistumisaikaa niin pitkälle, kunnes tuo pipariina.net alkaa toimimaan eli nyt kaikki loputkin vain osallistumaan :)

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   1.3.17 18:27:55

Mä sainkin yllärivapaata ja tänään oli vasta töitä. Arki löi heti vasten kasvoja, kun aamulla soitetaan, että sä ootkin sitten aamun ihan yksin tallissa. Jes, paaaljon karsinoita siivottavaksi. Sit hetken päästä tulee viestiä, että siellä toisessakin tallissa pitäis käydä hevoset ruokkimassa..

MeeriN. Satutko tulemaan tulevana perjantaina Killerille? Muutama nassukka siellä juoksisi :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   1.3.17 20:52:36

Koskahan tuo raviarvontakone palaa takaisin toimintaan vai palaako ollenkaan.. :3 harmittaa kun se ei toimi niin ei tule tuloksiakaan mistään raveista.. :(

meidän VRKK-raveista lämminverisille tulee tänään tulokset kiitos M layoutsin arvontakoneen mutta ajat joudun antamaan itse :3

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   1.3.17 21:24:34

Oisko kellään niin paljon php-kokemusta, että voisi väkertää vastaavan arvontakoneen VRERin sivuille? Siellä se olisi ainakin suhteellisen hyvässä tallessa. Tai kyllähän pipariina löytyy FB:nkin kautta, jos joku on sen kanssa tekemisissä.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.17 21:49:07

Keskustan puolella oli sitä kyselty, siellä on vissiin Suncometin kanssa jotain hässäkkää.

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   1.3.17 22:10:25

Ellu, en oo menossa kun oon tällä hetkellä viettämässä lomaa Tampereella. Aattelin ekaa kertaa tänä vuonna mennä Killerille vasta 19. pv paikallisraveihin.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   1.3.17 22:41:12

aksu,
ah no sitten. Jospa se lähtee jossain vaiheessa taas vörkkimään.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   1.3.17 23:57:05

eatnaman idea kuulostaa hyvältä ! harmi vaan että miä en ainakaan sellaista osaa väkertää :(

ja jäi nuo meidän VRKK-ravien tulosten tekeminen siihen että sain arvottua tasan yhden päivän lähdöt... tuli muuta säätöä kotopuolessa niin menee huomiseen lopputulosten teko :3

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   2.3.17 09:13:09

Mulle tuli tänään työterveyteen autolla ajellessa törkeä ajatus mieleen :DD

Kun muistelin vanhoja virtuaaliravitalleja ja miten esim. Loisto oli yksi pitkäaikaisempia virtuaalitalleja ravipuolella joka kasvattihevosia... Mutta eihän niiden hevosten sivuilla olleet kun statistiikat näytillä...? :D

Ja siitä aloin miettimään, mitäs jos laittaisikin aina kilpatuloksista aina hevosen statistiikkaan, voittosummaan ja mahd. uuteen enkkaan vaan tuloksen ylös? :D
Ikäkaudet vois toki laittaa viel erikseen jos jaksaisi.... Helpottaisi aika paljon hommaa...

Mietin tosin että silloin pitäis unohtaa noi SHLA- ja YLA- arvostelutilaisuudet... :D

Tämän laitan itse mietintämyssyn alle. Vaikka sitten jotkut alkais mun hevosia hylkimään, mutta helpottais vaan kovasti hommaa kun on noita kisaavia ties kuinka monta.... :D Toisaalta SHLA- ja YLA- tilaisuudet on olleet mulle haave lempparihevosten kanssa, mutta..... :s En tierä sitten. Eihän niitä niihin osallistuneita mulla kovin paljoa kuitenkaan ole.... :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   2.3.17 11:04:35

Tulokset Jääraveista!

Onnea voittajille!
Narrilaivan Jääkuningas 2017: o Vekkulin Vallaton
Narrilaivan Jääkuningatar 2017: t Repolan Huurre
Fool's Ice King 2017: o Dance for Victory
Fool's Ice Queen 2017: t Capricious Pomp
Narrilaivan Jäätöpöttäjäkuningas 2017: o King Farling
Narrilaivan Jäätöpöttäjäkuningatar 2017: t Aken Kilbeggan
Narrilaivan Jääruhtinas 2017: o A.D. Epic Kid
Narrilaivan Jääruhtinatar 2017: t Aken Astrid

Onnea menestyjille, kiitokset osallistujille ja juostaanhan sitten taas kesällä Narrilaivan Suur-raveissa vähän isommista rahoista ^___^

(Ps. Maaliskuulle tulossa muutamat villit ravit meiltä taktiikalla "osallistut kerralla kaikkiin" :))

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   2.3.17 11:27:56

Mä vinkkaan Pipsulle tästä topasta ja tosta koodauksesta. :D

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   3.3.17 00:05:32

huh nyt on tulokset meidän VRKK-raveista, onnittelut sijoittuneille ! :)

Sitten olis tarjolla koelähdöt lämminverisille, sekä kylmäverisille.
Osallistumisaikaa on lauantaihin 4.3, klo.23.00 asti, kutsu.

Sekä villit ravit lämminverisille, sekä kylmäverisille 05.03.2017 & 07.03.2017 !
Jos haluaa osallistua kumpanakin päivänä niin otsikoi osallistuminen, "villit 05.03-07.03". Kummankin päivän raveihin osallistumisaikaa 05.03.17, klo.23.00 asti. Voi osallistua sähköpostitse, tai suoraan foorumilla.

05.03.2017.
07.03.2017.

Tervetuloa mukaan

  Re: Ravikeskustelu 451

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   3.3.17 19:26:33

siinau, noilla lämpösten VRKK-ravien 19.2. 5. lähdön hevosilla ei oo muuten aikoja ollenkaan :D Sijoitukset kyllä on, mutta ajat puuttuu vallan.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   4.3.17 12:47:02

MeeriN, no voihan sentään ! :D sen siitä saa kun keskellä yötä tuskaisesti yrittää arpoa tuloksia ja ite vääntää aikoja niille :D hyvä kun huomasit...täytyy tänään korjata tilanne :)

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.3.17 21:05:58

Ravigaala nytkähti taas hieman eteenpäin - ravigaalakokous on nyt pidetty ja ehdokkaat on valittu. Nyt on sitten vielä esittelytekstit yms. pientä puuhastelua ennenkuin saadaan äänestys käyntiin.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   5.3.17 11:56:20

http://rikotut.net/kilpailut/VSN/16.html

Osallistukaapa!

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   5.3.17 15:58:22

VRER:n kalenteri on päivitetty, siellä on kaksi ensimmäistä Olympia-ajon karsintaa ja Money Maker Memorial. Peitsareiden Breeders' Crown ja Keryston Pace tulee varmaankin ensi viikonloppuna kunhan saan ajatukset kasattua ja tehtyä kutsut :D

Meilla ravataan myös villeissä:
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit83.htm Maaliskuun peitsaridivarit, jotka juostaan myös suoraan finaaleina. (Kadotin helmikuun johonkin niin oon myöhässä näiden kanssa..)
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit85.htm Meidän jo perinteeksi käyneet muistoravit.

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   5.3.17 18:51:27

http://vrkk.boards.net/thread/294/ravit-kv-2

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   5.3.17 19:46:57

18.02 ja 22.02. raveissa olleista koelähdöistä tein tulokset, muut lähdöt odottelee edelleen raviarvontakoneen paluuta, koska tuo osallistujien määrä on semmonen, etten tosiaan ala antaa kaikkiin aikoja käsin..

Siinaulle ja miserylle heitin osallistumista, päivitin myös Money Maker Memorial raveihin osallistujat, karsintoihin mahtuu vielä ihan hyvin..

  Re: Ravikeskustelu 451

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   6.3.17 03:22:25

täyteen

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.