Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie (puh) 
Päivämäärä:   19.7.16 15:03:36

Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2719799&t=2719799

Mäkin liityn joukkoon, tänään vasta latasin! Käytiin äipän luona koiravanhuksen kanssa vähän metsästämässä, pari löyty mutta pakko oli tulla kotiin kun tuolla on rouvalle liian kuuma. Mut hei apua, mulla on ihan surkee sihti?! :'D onks se osuminen oikeesti noin vaikeeta vai oonko vaan käsi...

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   19.7.16 15:07:16

Hei I feel you! Se pallon viskominen on OIKEESTI vaan ihan pirun vaikeeta XD Tai sit ollaan molemmat käsiä.. :D Oon pikkuhiljaa alkanu saamaan jutun jujusta kiinni mutta vielä on kierrepallon heittelyt hakusessa ja pahasti :'D

En muutenkaan vielä ihan täysin tajua koko peliä, kunhan vaan kätsäilen poksuja ja lahjotan niitä huonoimpia proffan teurastamoon xP

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäKirsiinaS. 
Päivämäärä:   19.7.16 15:07:21

Haha, mä just avasin koneen ekaa kertaa yli viikkoon.. :D Oon vaan juossu ympäriinsä pokemonien perässä. Alotin heti seuraavana päivänä ku peli oli julkastu Australiassa ym paikoissa. Nyt lvl 21 ja about 120km kävelty :D Oon ihan koukussa, muu elämä kärsii pahasti.

Ja joo, mä osun moneihin aina ekalla heitolla, miehellä taas on ongelmia ja palloja kuluu :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   19.7.16 15:08:36

Oho jäin ihmettelemään vähän liian pitkäksi aikaa oman vol kakkosen kanssa :D Voidaan antaa sen tippua ja jatkaa vaikka tähän.

Edellinen vielä linkitettynä: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2719799&t=2719799

Ja omasta ketjusta kopioituna päivitystä:
Täälläkin kävi kauppareissulla onnea! :D Mennessä tuli pelkkää pidgyä ja weedleä, kotimatkalla meinasin jo tuskistua kun ei tullut mitään mutta puolessa välissä alkoikin pöristä ja saaliina Electabuzz. 10km munasta kuoriutui kotipihassa Hitmonchan ja tasokin nousi samalla level 12 jej :D Iltaa vasten suunnittelin lähteä pyörähtämään yhdellä tai kahdella paikalla missä pitäisi olla aika hyvää Magikarp/vesipokemon-spawnia.

Nariellekin metsästysonnea 8) Sihtailu helpottuu kun oppii taktiikan! Pallon pitää ofc osua itse pokemoniin eli valkoisen renkaan sisälle, se liikkuva värikäs rengas on pelkkä bonus eli jos osuu siihenkin, niin saa lisäpisteistä riippuen miten pieni värirengas on.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNana 
Päivämäärä:   19.7.16 15:15:59

Istuskelin tänään töissä ja oli peli auki. Ja olin just tiskaamassa ni rupes värisemään puhelin ja hypno päätti pomppi näytölle :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie (puh) 
Päivämäärä:   19.7.16 15:16:44

Ah kiitti taffel neuvosta :D mut hei, kolmannen löysin täältä sohvalta ja iha vahingossa osuin ekalla ja vielä curve ball! Hitsi, haluun jo kotiin et pääsen kattomaan mitä siellä ois :D onneks on auto ni voi hurautella vaikka mihin päin metsästää

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   19.7.16 16:08:14

Minäkin hurahtanut!! :D Tosin mulla on kökkö Lumia, joten joudun pelaamaan tabletilla, enkä kehtaa sen kanssa juoksennella pitkin pihoja, joten oon tyytyny pyydystelemään auton kyydistä käsin :D Vasta lvl 6

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   19.7.16 16:10:42

Taija, mulla sama juttu :D Lumia kännynä ja tabletilla joutuu pelaileen, mut kyl mä oon pokkana käyny lenkillä sen kanssa ja tänään tuli käytyä läheisessä kauppakeskuksessa pyydystämässä pokeja. Eiköhän noi ihmiset arvaa minkä on homman nimi ku kävelen ja seison tabletti kourassa :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäCrimis (mobile) 
Päivämäärä:   19.7.16 16:24:10

Mulla on puhelimessa liian vanha käyttis niin toistaseks tyydyn elämään hengessä mukana kun miekkonen metsästää. Äsken istuttiin hesburgerissa ja saatiin siinä syödessä seittemän pokemonia :'D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäMette puh 
Päivämäärä:   19.7.16 16:30:30

Mulla ei oo toiminu peli vieläkään :D Tänään meen kirjastoon wifin varaan lataan puhelimen päivitykset ja koitan sit jos lähtis pelittään.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   19.7.16 16:50:34

Mie sain tänään käyttää koko työpäivän hyödykseni kun piti ympäri kaupunkia jakaa mainosjuttuja, niin hyvin siinä samalla pystyi vierailemaan pokestopeilla ja nappailla poksuja :D Munastakin tuli meowth ja sain todella monta ihan uutta pokemonia ja tosi paljon niitä ihan peruspokeja, jotka tulee joka nurkalla vastaan. Nyt on pulveria ja karkkeja millä kehittää poksuja :D Oisinkohan jonkun 30 pokemonia tän päivän aikana saanut. Ja vielä on päivää jäljellä :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie (puh) 
Päivämäärä:   19.7.16 17:23:03

Voi hitsi nyt pääsin kotiin, ja täällä ei oo ainakaan pokestoppia missään lähellä :DD mut sain salin pihasta CP 33 Gastlyn <3 kummitukset on niin kivoja!

Mutta, oon Turussa töissä jokirannan varressa, siinä meiän edessä on just joku sellanen patsas/suihkulähdeasia, pitää huomenna kattoa et oisko siitä Stopia... Ja hitsi, ruokiksella vois mennä Urheilupuistoon vaeltamaan! Näytin tätä äidillekin, joka yllättävää kyllä oli kans jopa innoissaan :D ei siitä peluria varmasti tuu, mutta ainakin voi sitten selitellä rauhassa pokeasioita! Siellä sen lähellä näky kans monta Stopia ja yks salikin siellä kaukana, plus mummolassa päin joka on siinä kilsan päässä ni näky olevan semmonen öö mikäs se liila sarvikuonopokemon olikaan? :D sinnekin vois mennä! Ah Pokémon!

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   19.7.16 17:45:31

Kävin kaupassa, löytyi ekat areenat.. kaikki sadanmiljoonan kilsan päässä. Sain napattua jätski- ja karkkihyllyltä yhden pokemonin ja muut matkan varrella.

Reissun saldo Magikarp, Zubat, Pidgey, Rattata taas ja Krabby

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   19.7.16 17:47:16

Se tunne kun pokepallot on loppu :(

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   19.7.16 17:48:21

UUU sain just instilla growlithin :3 Pääsisköhä sitä ehtoolla pyöräilee 7km päähä ku lapsi nukkuu, ku meil tehdää heinää. Mut olis viel noita kuvia katottavana, äääh.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   19.7.16 17:48:41

Miten noita kolikoita saa? ilman että ostaa :D niitä mil voi ostaa pokestopeist kaikkee

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   19.7.16 17:57:28

Pahoittelen, en huomannut että täytin edellisen topan :D.

Hei, miten noita pokeja kannattaa sille professorille lähetellä? Siis toki vain silloin jos niitä on kaksi ja sekö jolla on vähemmän cp:tä? Entä, onko matalilla lvl:illä väliä pokemonien määrällä? Eli jos heitän niitä professorille, niin haittaako se? Entäs jos on sama cp noilla tuplilla? :D

Oon ihan hukassa. Tää veti jo äsken jotain erroria kun yritin pokemonia saada. No en sitten saanut sitä pokemonia, joku pikkupoika varmaan otti sen, kun sen tuli mun perässä :D.

Pokemonpalloja kertyy kyllä kivasti, niitä on varmaan joku 250, mutta pokemoneita vasta 36... :/

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   19.7.16 18:07:06

Kukaan ei voi "viedä" pokemonia. Esim. tänään me työkaverin kanssa juostiin ympäriinsä ja nappailtiin samoja pokemoneja. Eli vaikka joku toinen ottas sen pokemonin, niin myös sinä saat sen otettua. Errorin aikana ne tosin saattaa vaan hävitä.

Mut hauska kyl oli kun tänään kaverin kanssa nappailtiin, niin pokemoneilla saatto olla eri CP:t, vaikka olivat samassa paikkaa ja "sama" pokemon. Sit huomas myös, että joskus kaverilla karkas ja hävis kun pieru tomupilveen ja välillä sitten mulla teki niin.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   19.7.16 19:39:06

Mä lähettelen pienimmällä CP:llä varustetut tuplat professorille.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäMiia_S. 
Päivämäärä:   19.7.16 20:02:10

Mitenkä äkäsiä teidän parhaat pokemonit on (siis CP kiinnostaa, en osaa suomentaa selkeästi niin kysytään nyt näin :D)? En oo päässy, enkä varmaan pääsekkään ennen perjantaita yhdellekkään paikalliselle gymille, että saisin sieltä vähän vertailukohtia...

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäfelissa @puhku 
Päivämäärä:   19.7.16 20:13:17

Paras on 321, sit on muutama päälle 200. Lvl 6. Meijän lähigymeillä ei oo kauheesti isompia ollut, mut isommissa kaupungeissa taso on varmasti kovempi.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäOtterley 
Päivämäärä:   19.7.16 20:16:42

Mulla parhaat on CP 366 Raticate ja 336 Jynx, mutta noita vois vielä power uppaa candyilla. Ite oon nyt lvl 9 ja ei oo enää kauaa seuraavan leveliin. Täällä gymeillä näkyy aika paljon jopa cp 1000+ pokemoneja, niin ei noilla uskalla kauheasti gymeille lähteä kokeilemaan.. Kerran kokeilin sitä taistelua traning modessa omien gymillä, mutta pitäs varmaan perehtyä siihen paremmin ennen kuin lähtee gymejä sen enempää koluamaan :D

Ärsytää, kun jäi 40m vajaaks yks muna, kun luovutin ja lähdin kotiin pelin lagaillessa niin paljon. Ei tullut oikeen yhtään pokemonia vastaan (ja peli jumitti jokasen kohdalla niin että piti käynnistää uudestaan), eikä poke stopeistakaan saanu tavaraa, vaan näkyi pelkästään valkosena. Varmaan pitää kuitenkin kipasta talon ympäri muutaman kerran, että saa sen auki, vaikka onki vaan 2km muna.

Ja huhut kertoo, että huomenna julkaistas virallisesti peli Japanissa, joten voi olla, että servereillä on taas aika mukavasti ruuhkaa..

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   19.7.16 20:46:27

Mist niit pokepalloi saa lisää muuta ku pokestopilt?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie (puh) 
Päivämäärä:   19.7.16 20:46:27

Hei valaiskaa mulle et miten näitä oikeen saa kehitettyä? Onks se vaan noilla kalliilla namusilla? Tääl ei oo mitää sellaisia villipokemoneja joita vastaan taistella, et sais kehitettyä?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   19.7.16 20:48:46

Mun suurimmat siellä CP 350 pintaan, mut en oo vielä juuri niitä poweruppaillu.
Äsken löyty mainitsemisia jynx ja seel, munasta kuoriutu meowth. Ärsyttää kun yks muna ei vaan kuoriutunu vaan hävis >:(

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   19.7.16 21:43:55

Pokepalloja saa ainoastaan pokestopeilta ja sitten tietty rahalla ostamalla + ainakin alussa oman levelin noustessa.

Villejä pokemoneja vastaan ei voi taistella ollenkaan, eli kaikki battlet käydään saleilla. Power up tapahtuu tosiaan stardustilla ja karkeilla (joita saa rahalla, samanlaisia pokemoneja pyydystämällä ja proffalle lahjoittamalla), evolvaus karkeilla. En ole montaakaan kertaa käynyt saleilla puuhailemassa, muistaakseni ne ei edes vaikuta pokemoniin itseensä vaan sieltä saa pelkästään omaa XP:tä ja sitten salille miinusta/plussaa riippuen onko vihollinen vai saman tiimin?

Mun vahvin pokemon on vähän reilu 1000 CP Lapras :) Se kuoriutui munasta +500 CP ja hirveän karkkikasan kanssa, niin uppailin vähän joutessani.

Tunnin iltaretki oli ihan tuottoisa :D Uusia tuli napattua ainakin Psyduck, Dratini, Charmander ja pienellä houkuttelulla Fearow <3 Squirtle perhana juoksi vain karkuun. Muuten oli suht tylsiä pokemoneja, kävin kahdella lureryppäällä mutta aika vähän tuli mitään mielenkiintoista vastaan.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   19.7.16 21:52:52

En mä vaan saanu mitää pokestopilta :o kaikki makso niitä kolikoita

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   19.7.16 21:57:45

Jos pokestop on aktiivisena ja toimii (ts ei sano esim stopin olevan liian kaukana tai try again later tmv jumia, mulla käy usein niin etten pysty edes pyörittämään stoppia vaan pitää avata se monta kertaa uudestaan) niin kyllä niiltä about jokaiselta tulee 3+ uutta palloa :)

Jotkut jutut on vähän vaikea koittaa vain kirjoittamalla selittää, kun ihmiset voi ymmärtää ja olla ymmärtämättä asioita niin eri tavalla. Youtube on jo ihan tulvillaan erilaisia pokemon-videoita, jos tulee ongelmia niin kannattaa kokeilla jos sieltä vaikka löytyisi mallia miten homma toimii! Tässä esim. se pokestopilla käyminen:
https://www.youtube.com/watch?v=Hdn2wmagko4

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   19.7.16 22:03:15

Hmmm. On ne toiminu, pitää seurailla paremmin sitten pallojen tilannetta.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäDina 
Päivämäärä:   19.7.16 22:09:10

Mäkin liityn keskusteluun. :>

Aloitin pelaamisen kaverin opastamana viime tiistaina. Aika paljon on tullut käveltyä sen jälkeen, vaikka koiran kanssa tulee lenkkeiltyä muutenkin. Koira-parka vaan joutuu nyt useammin kulkemaan tylsässä betoniviidakossa ja samoilla pokestopeilla. On hieman ihmeissään toisten pihoilla kökkimisestä. :D

Mulla tällä hetkellä lvl 15 ja ihan kohtuullisen monta pokemonia, mutta aika vaikeetahan uusia on löytää. Paras on CP 840 Hypno, mutten ole vielä raaskinut power upata koska Hypnot ovat tylsiä. Enkä muutenkaan jaksa innostua noista gymeistä yhtään, on vaan kiva keräillä poksuja. :D

Multa pääsi eilen karkuun Dratini (kiitos lagit) ja tänään Blastoise (omaa laiskuutta ;_;). Harmi kun Nearby-toiminto ei enää toimi mulla, antaa aina vaan kolme stepiä kaikille ja ilmestyvät silti. Kohta koiralenkille haahuilemaan, jos peli toimii. :>

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäOona, phone 
Päivämäärä:   19.7.16 22:13:59

Pelasin vähän aikaa sillon vielä "laittomasti" kun latasin ja tajusin miten toimii. Oltiin käymässä kaverien kanssa nukkumaan 2 aikaa yöllä ku päätettiinki lähtee metsestää pokeja keskustasta. Hyvä aika oli metsästää kun ei yhtään autoja liikkunut :D

Nyt en oo ehtinyt/viitsinyt :/

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie 
Päivämäärä:   19.7.16 22:37:06

Jee kiitti taffel taas vinkeistä! Mäkin haluun dratinin :(

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNora 
Päivämäärä:   20.7.16 13:06:37

Mäkin oon tähän ihan koukussa nyt :D kertokaas mikä olis järkevä systeemi evolvata ja power upata? Mä heitin ylimääräiset ratatat professorille mut en tiedä kannattiko kun mulla on jo kaksi raticatea. Oon vähän pihalla vielä :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie 
Päivämäärä:   20.7.16 13:10:39

Nora, mäkin jään oottaa tohon vastausta :D mut ihanaa, tääl töissä jokirannassa on aivan sikana kaikkea! Lounaalla käytiin keskustassa ja en millään ois malttanu kävellä ku koko ajan tuli jotain vastaan... Varmaan joku 6-7 tarttu pokemoneja mukaan tos iiihan lyhyellä matkalla :D hitsi, miks laitoin huonot kengät jalkaan, ois voinu töiden jälkeen jäädä tänne metsästämään!

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNora 
Päivämäärä:   20.7.16 13:21:21

Nii ja semmonen kysymys vielä, että tekeekö pokemonin ensimmäisellä ja mahd toisella muodolla mitään jos on jo sen lajin viimeinen ja paras pokemon? Entä voiko pokemonin hävitä kokonaan taistelussa?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäSani 
Päivämäärä:   20.7.16 13:31:36

Itse oon pelaillut pelin virallisesta julkistamisesta Suomessa lähtien, tosin oon aika surkea tässä :D Pokemonjea on vasta 18 ja suurin CP on 70 (Nidoran) xd

En oo ikinä perustanu oikein pokemoneista, mutta tää peli on kyllä todella kiva! Meilläpäin ei vaan noita pokemoneja kauheesti ole, ja ainakun on joku kiva niin peli lagii sen verran, että katoaa kokonaan. :D

Mistä ne luret muuten tunnistaa?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   20.7.16 13:50:47

Mä jo luulin et olisin saanu keskustasta jotaki kivaa, mut eii.. pokestopeilta vaa muutama pokepallo ja rattata.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.7.16 14:30:31

Hei, mulle tulee nyt koko ajan, että reppu on täynnä. Joo, pokepalloja on joku 300. Lisäksi löytyy potioneita ja revivejä. Teenkö mä noilla jälkimmäisillä mitään vai voisko heittää roskiin?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   20.7.16 15:27:08

^ jos saleilla taistelu kiinnostaa niin tarviit niitä pokejen parantamiseen, mutta jos vaan keräilet niin eipä niillä mitään tee.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.7.16 16:17:58

No ei ainakaan nykyisillä leveleillä tai pelin etenemisvauhdilla hirveesti saleilla tapella :D. Voit viskoo, ainakin toiset menee jos illalla vielä jaksais lähtee kierteleen. Taitaa kuitenkin stopeilla käynneistä saaca myös xp:tä, joten ihan turhaa niillä ei käy vaikka reppu ois täynnä.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.7.16 17:32:42

Pitääkö ne pokestopit olla sellaisia "välkkyviä" tms mitä nyt on jotai sydämiä tai jotain leijumassa ympärillä, että niistä saa jotain?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   20.7.16 17:54:32

Jos pokestopeilla sataa kirsikkapuun lehtiä (niitä pinkkejä hitusia) niin silloin siinä on lure eli houkutin päällä :) Kaikilta pokestopeilta saa kuitenkin tavaraa, lurella tai ilman.

Käytiin pikainen kierros puistossa, vähän meinasin heittää koko puhelimen järveen kun iski curve ball-bugi ihan täydellä raivolla juuri Golduckin kohdalla!! Aiemmin ei ole ollut ärsytykseksi asti ongelmaa että peli lähtisi heittelemään omin päin kierreheittoja, mutta nyt meni ihan järjestään kaikki ohi ja yli, aaargghhhh. Ja sen kaksi kertaa kun osui niin eihän se sinne jäänyt... Mitään muuta jännää siellä ei tänään pyörinytkään, napattiin pari Charmanderia ja Squirtlea, kotona evolvasin yhdestä Drowzeesta ekan Hypnon ja munasta kuoriutui Tangela :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie 
Päivämäärä:   20.7.16 18:22:07

Näin mun ekan luren tänään jokirannassa, kävelysillalla oli pokestop ja se oli sitten kai siihen kiinnitetty? Ei voinu erehtyä kun siinä jokirannassa istu varmaan 20 ihmistä naamat keskittyneesti puhelimissa :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   20.7.16 20:32:54

Ei ollu turha reissu ajella tänään kuvailemaan miehen varustekuvia metsään :D Löytyi varmaan 20 pokemonia siinä matkalla! Äsken käytiin keskustassa (posti olikin kiinni) mut ei turha reissu sekään :D Triplajuustohampurilaisen lisäks löyty lisää pokemoneja, kävin katsomassa pari pokestoppia (höh ehti vaihtua just lure pois ku menin sinne) ja tässä meiän vanhoilla porteilla oli kolme pokemonia. Pääporteilla olis ollu lure päällä pokestopissa mut ei voinu jäädä.. siellä sotilaspoliisit katteli lasten kanssa miten peli etenee :___D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: yama. 
Päivämäärä:   20.7.16 21:15:12

Aika monta kilometriä ja puolikuollu koira, mutta hitaasti ja varmasti mun ura pokekouluttajana etenee :D maanantaina alotin ja nyt tasolla 9. Mulla on muutama pokemon mitkä saa nyt evolvattua, onnenmuna ja lure käyttämättä, eli eiköhän tässä vielä iltalenkillä päästä seuraavalle levelille. Noista saleista en oo yhtään innostunu, eli keräilylinjalla mennään täällä.

Työpaikan vieressä on käytännössä koko päivän 3-5 lurea kerralla, eli kahvitauot on käytetty tehokkaasti hyödyks :D täytyis lähteä johonkin kauemmas paremmille apajille ettimään harvinaisia, kun tosta tuntuu tulevan kauheesti samoja

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä_Larza 
Päivämäärä:   20.7.16 23:20:38

keskellä ei mitää asuvana, mulla o jo aika mukavasti nuota pokemoneja. 15lajia kaikkineen, mm Jynx, Gastly, Abra, Eevee, Pidgeotto.. :) Varmaan 13 tuplaa mä oon jo lähettäny proffalle, että aika kivasti. :) Ottaen huomioon että lähin sali ja pokestop on 15km pääs, ja pokemoneja tulee pyyrystettyä lähinnä kauppareissuilla, jolloin ei paljoo etsitä ku tenavat o mukana.. Jos huomenna sais lisää pokemoneja ku tarttee käydä kylillä ja tällä kertaa pääsee vaunujen kans liikenteeseen siel. :)

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   20.7.16 23:48:29

Mulla edelleen tökkii pirusti, mutta nyt toimii jo ajoittain ok jos pääsee linjoille.. :D En edelleenkään tiedä, johtuuko mun puhelimesta vai yleisesti ohjelmasta.

Mutta. Nyt ei enää edes kauheasti harmita, että ohjelma meni jumiin munan hatchattua (tehnyt sitä aiemminkin), munasta näytti tulleen joku 104 cp Cubone :) Samoin huomasin saaneeni kiinni muutaman muunkin, mitä ei vielä ollut ennestään, vaikka menikin jumiin heti pallon sulkeuduttua.. Ja sain vihdoin sen hiton psyduckinkin kiinni. Varmaan kolme meni huti jumiutumisen takia, mutta nyt on psyduck listoilla! Sillä tosin CP muistaakseni huima 12... :'D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   21.7.16 08:46:31

Tää on kiva tässä tietokoneella istuessa nappailla pokemonena kadulta :D Yhden jos sais vielä, niin level nousis. En uskalla lähteä liikkeelle, kun yleensä jonkun isomman asian tapahtuessa (lvl up, munien hatchaus tmv) toi kaatuu ja ei taas aukee hetkeen, eli jos nyt ensin sais ton levelin seuraavalle ja ohjelman uudestaan päälle (tai jos se pysyy päällä, niin superia!), niin uskaltais lähteä kävelemään.. :)

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjärukkanen 
Päivämäärä:   21.7.16 11:02:45

Aloitin eilen miehen luona ollessa ajatuksena vaan kattoa, että toimiiko peli ok kun aiemmin vaan kaatuili. Toimihan se ja nyt on tallessa 42 pokemonia. Nää on tosin metsästetty lähinnä istumalla ja muutama auton kyydissä ollessa. Ulos en tän kanssa ole vielä lähtenyt, mutta pakkohan tosta talon kulmalta on käydä noi stopit tänään. Jotain iloa tästä keskustassa asumisesta. :D

Kunhan mies saa puhelimensa kuntoon niin lupas, että lähdetään metsästämään muutama pokemon. Toivottavasti näytönvaihto-operaatio onnistuu ja oikeasti päästään liikkelle. Tota pokemon-porukkaa on näkynyt tässä keskustan tienoilla ihan älyttömästi iltaisin. Maanantaina satamassa oli hirveästi porukkaa, osa tosin surullisesti myös kännissä ja vähän turhankin nuoria vielä puolenyön aikaan itsekseen liikkumassa. Mutta tosi hyvä, että nuoriso lähtee liikkeelle. :)

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäfarga@mob 
Päivämäärä:   21.7.16 11:46:12

Tänään oli suht tuottoisa päivä, parilta stopilta 3 munaa ja yhteensä 12 palloa kun odotteli aina että stopille pääs uudestaan. Pokemonejakin löyty ihan kiitettävästi! Kokoelmaa täydentää nyt CP 130 Drowzee, CP 129 Oddish, CP 92 Gastly, CP 68 Spearow (kuoriutui munasta), pari Zubattia ja Rattataa. Täytyykin mennä viikonloppuna tohon pikkukylän keskustaan pyörimään, kilometrin alueella 8 stoppia ja gymi sekä tuhottomasti poksuja! Aika hyvin noin pienelle paikkakunnalle :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.7.16 12:06:23

Voiko sille tehdä, jotain että pokemonit ei lähde pallosta?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   22.7.16 12:42:03

Tulipa huomattua, että suurin osa "pelin ongelmista" johtu meikäläisen puhelimesta. Kävin eilen ostamassa uuden puhelimen (en tämän pelin takia :'D Mulla on ollut jo pidempään ongelmia, kun puhelin on koko ajan jumissa ja esimerkiksi kameran avaaminen kestää niin kauan, että kuvattava tilanne on jo ohi. Puhelut ei kuulu [saattaa kuulua, jos laittaa kaiuttimelle - ei välttämättä aina] etc) ja kummasti toimii pelikin hyvin :D Oli ehkä aikakin vaihtaa puhelinta..

Eilen illalla kävin heittämässä autolla pienen lenkin muutamalle hyvälle paikalle, josta kiersin jalkaisin sitten alueen pokestopit läpi. Saldona 30 pokemonia ja joku 15 pokestopia tunnin sisällä (ja yksi munakin tais aueta) ilman, että peli meni nurin kertaakaan :D Vanhalla puhelimella saatoin tuurilla saada yhden pokemonin silloin tällöin puhelimen kaatumatta, ja kaatumisen jälkeen meni ehkä tunti saada peli taas päälle..

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäDico 
Päivämäärä:   22.7.16 13:05:29

Menee hermot näihin Drowzee- ja Rattata-pokemoneihin. Kaikkialla on pelkkiä niitä :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   22.7.16 13:12:39

Montakohan raticatea mulla jo on... :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNarie 
Päivämäärä:   22.7.16 14:07:38

Joo ärsyttävää kun ei löydy mitään erikoista! :D Munista vaan... Mut oon sentään saanu jo Drowzeen, Rattatan, Spearow:n, Pidgeoton ja Zubatin kehitettyä o/ oltiin eilen koko ilta täällä jokirannassa kiertelemässä, hyvä kun niin paljon oli joukkoa pelaamassa et ei meinannu läpi päästä!

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäDico 
Päivämäärä:   22.7.16 14:16:02

Olin eilen lintsillä ja siel oli kokopäivän pikachu nearby mut en vaa onnistunu löytämään :(

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.7.16 14:57:45

Menee oikeasti hermo Rattataihin.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Viiru@luuri 
Päivämäärä:   22.7.16 15:00:59

Kävin nopeesti Kirkkonummen keskustassa ja löyty uusina pokeina dewgong ja clefairy :D nyt pyörähdys vantaalle josko siellä olis kans jotain..

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjärukkanen 
Päivämäärä:   22.7.16 15:55:49

Voi että otti päähän aikaisemmin kun serveri ei toiminut. Meni hukkaan joku 1,5km matka kun lähdin oikein metsästysretkelle. Ei viittinyt kotiin kääntyä tai jäädä johonkin penkille istumaan ja odottelemaan. :D Kävin sitten kirppiksellä ja siinä kohdilla lähti taas peli toimimaan. Onneksi sain sentään tosta keskustan tuntumassa muutamalla pokestopilla käytyä ja pari uutta pokemonia mukaan. Tosin ei mitään niin kivaa, että tekis mieli edes hehkuttaa. Illemmalla ajattelin kipaista toisen kiekan, ehkä vähän toiseen suuntaan kun noilla muutamalla pokestopilla ei viitsi käydä turhan tiheään tahtiin kun niiden luona hengailee porukkaa autoilla ja mopoilla. Jos vaikka sais samalla muutaman munan kuoriutumaan. :)

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   22.7.16 15:57:02

Kyllä ootte noloja. Aikuiset ihmiset pelaamassa jotain lasten peliä.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.16 18:45:31

a, kyllä oot nolo, itkemässä täällä asiasta meille :) Tätä pelaa maailmanlaajuisesti monta "noloa" AIKUISTA ihmistä. Peli saa masentuneetkin ulos luolistaan ja ihmisten ilmoille, auttaa tutustumaan uusiin ihmisiin ja sosialisoi ihmisiä muutoinkin.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Troya (eo) 
Päivämäärä:   22.7.16 19:50:07

Tää on mun mielestä ihan parasta, mitä somessa/pelimaailmassa on tapahtunut pitkiin aikoihin. :D Sen lisäksi, että tää saa munkin laisen laiskiaisen liikkeelle ja kävelemään monta kilsaa päivässä, porukka on oikeesti saanu syyn jutella vieraille ihmisille ja tehdä uusia tuttavuuksia/kavereita - ja tää edustaa sitä, että augmented/virtual reality peleille on kysyntää ja iso markkinarako. Joka on ihan tosi siisti juttu teknologisen kehityksen kannalta. Miettikää, mitä kaikkea makeeta VR/AR-jutuilla voi tehdä, etenkin nyt kun tiedetään, ettei ihmiset enää vierasta samalla tavalla julkisilla paikoilla pelaamista. Kun sitä teknologiaa lähdetään oikeesti käyttämään tämmösellä skaalalla, se lähtee kehittymään ihan huimaa vauhtia.

Kännykän räpläämisestä julkisella paikalla on tullut sosiaalista toimintaa. Ei oo mitään siistimpää. :D Paljon nolompaa on vinistä siitä, että muilla on hauskaa. Löysentäkää vähän nutturaa ja kokeiltaa itekki, voitte yllättyä!

t. Team Mystic, so excited

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   22.7.16 20:26:05

Ei löytynyt Vantaalta mitään :D

Yhyy yhyy aikuiset ihmiset leikkii!! Hui kamala :O so what?! ei pitäis kenenkään persettä kutitella tällainen.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   22.7.16 20:35:20

.Viiru. > ai kuinni Vantaalta ei löydy mitään?! :D Täällä meilläpäin (käsittääkseni säki oot asunu tossa kulmilla) on vaiks mitä!

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   22.7.16 23:20:31

Sallis, en mä ihan siel asti käyny :P lentokentällä.. ois siel ollu joo pari, mut kaatu peli monesti niin ei sitten viittiny ittee kiusata :D Oon ihan onnellinen et asun täällä metsässä kun peli toimii paremmin!

Olin just 3h kalastamassa ja löyty toinen Horsea mereltä kun lähin pois :) Siel olis ollu kyl jossai toinen Dewgong mut en viittiny lähtee ettii :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   22.7.16 23:21:34

Pitäs tosin sinne teiän suunnille tulla keräilee :D voin vaikka mennä kummitädille kahville, sillä verukkeella tuun sit sinne.. tai Transsille.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä_Larza 
Päivämäärä:   22.7.16 23:34:26

miten tää on ees mahdollista, mä oon tänään kiertäny 6 pokestoppia läpi ja kaikki ollu tyhjiä? :O

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   22.7.16 23:52:13

Larza, ai mitään et oo niistä saanu pyörittämällä? :o

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä_Larza 
Päivämäärä:   23.7.16 00:07:47

en yhtää mitää :o Järkyttyny aiva itekki et mitä hittoa.. :o onko sit joku bugi vaivannu tän päivän mun peliä tms.. :/

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Troya (eo) 
Päivämäärä:   23.7.16 00:34:48

Tänään oli serverit ihan kökkönä mullakin. :( Joitain tyhjiä pokestoppeja ja tais mennä incense hukkaan, kun kävelystä incense päällä huolimatta ei tullut juurikaan poksuja vastaan. Lisäksi aiemmin kun poppasin incensen, peli kaatu heti eikä toiminut puoleen tuntiin, niin meni täysin hukkaan.

Yhyy. :( Ihana peli... jos vaan toimisi! En tosin tiedä onko edes olemassa sellasta serveri-infrastruktuuria, joka saisi noin resurssi-intensiivisen pelin pysymään kunnolla kasassa näin järkyttävillä käyttäjämäärillä. :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   23.7.16 10:31:43

.Viiru. > joo, tos öö.. onkohan se seurakuntatalo? on ainaki gym, samoin siinä HOASin kerrostalossa lähellä, Siwan ympärillä on kolme pokestopia ja siinä HOAS-gymin lähellä yks :D Ja tosta ku lähtee "keskustaan" päin ni sieltä löytyy paljon, ankkalammella yks stoppi, lumon/kirkon hoodeilla kolme, nordean kulmassa yks, parkkihallin liikenneympyrässä yks, hellaritalon kohalla yks.. :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   23.7.16 12:13:50

Pöh, eilen kisoissa istuessa kurkkasin pari kertaa pelinkin puolelle ja koko päivän aikana näin nearbyssa kokonaiset yhden rattatan ja yhden weedlen, nekin eri kerroilla :D Koko kartallakaan ei näkynyt yhden yhtä stoppia. Johtuiko sitten serverien tilanteesta vai faktasta että kisapaikka oli aika kirjaimellisesti keskellä peltoa, tulipahan ainakin todettua että muutin aika hyvään aikaan kaupunkiin x) Tuskin olis innostus pitkälle riittänyt, pitää seuraavalla kerralla porukoilla pyörähtäessä tsekata mutta villi veikkaus että siellä on sen 10km sisään max yksi stoppi ja nurkat pursuaa jotain rattataa.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNerita 
Päivämäärä:   23.7.16 12:24:03

Mä pomppaan keskusteluun mukaan :D ite oon nyt hikisesti tasolla 11 ja pelaan instinctissä. Oon ihan koukussa tähän peliin ja harmittaa lievästi kun saa lähtee vähän pidemmälle että löytyy jotain kivaa. Yks pokestoppi on tuossa reilun kilsan päässä, seuraavat onki sitten viiden kilsan matkan päässä. Ja weedlejä on täällä enemmän kuin vaikka rattatoja :D

Keskiviikkona ja torstaina tuli useampi tunti pyörittyä ihan Helsingin keskustassa, sieltä löyty vaikka ja mitä. Eilen illalla sitten nappasin koiran matkaa ja lähdin ehkä jollekkin seitsemän kilometrin lenkille. Muuten oli aika pettymys, mutta sain yhdestä munasta Cabonen ja sitten vastaan pomppas Growlithe, joista oon ihan innoissani :D Tänään ehkä enemmän tonne kylälle päin, jos sais vaikka veljen matkaan kun se tietää paremmin mitä siellä on.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.7.16 12:25:15

Miten munia haudataan????

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.7.16 12:25:39

*haudotaan

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäJaana K. 
Päivämäärä:   23.7.16 12:39:55

M, painat munasta, start incubation ja valitset sen hautomon. Tietyllä levelillä saa kertakäyttösiä hautomoja, joita ite oon käyttäny pelkästään 10km muniin. Niitä loputtomasti olevia sitte 2km ja 5km muniin :)

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäHanne 
Päivämäärä:   23.7.16 12:59:56

Miten toi taistelu saleilla käytännössä toimii? Oon käynyt pari kertaa ottamassa turpaani, kun en oo osannut tehä mitään. :D Tosin oon vasta tasolla 6 ja paras cp on jotain 150 korvilla, joten enhän mä varmasti vielä kellekään pärjäiskään.

Mutta mietin silti, että pitäiskö tossa taistellessa tehdäkin jotain konkreettista? Mistään ei tahdo löytyä mitään selkeitä ohjeita tähän peliin kun koitin googlettaa... Tai sitten olen vaan tyhmä enkä ymmärtänyt. :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   23.7.16 13:03:01

Tällä hetkellä taistelu on lähinnä näytön hakkaamista... :D Naputtelee vaan sarjatulella menemään vastustajaa, yläreunassa näkyy HPn alla sinisiä laatikoita/sininen laatikko niin kun sellainen on täynnä, voi käyttää erikoisliikkeen painamalla vastustajaa vähän pidempään. Väistellä voi pyyhkimällä vasemmalle ja oikealle, tämä toki "vähän" haastavaa jos yrittää itse vain naputella mahd. paljon iskuja perille. Vastustajankin erikoisliikkeestä kuitenkin tulee sellainen hetkellinen hidastusruutu, niin niitä voi koittaa vähän väistellä. Oman tiimin saleilla treenaaminen tapahtuu samalla tavalla.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäHanne 
Päivämäärä:   23.7.16 13:18:59

taffel, okei, kiitti! Mulla on varmaan ollut liian hyviä pokemoneja vastassa, kun en oo ehtinyt tehdä suunnilleen mitään, kun oma pokemon on teilattu. :D Täytyis ettiä noita Valorin saleja niin sais vähän kiinni tosta taistelusta enempi...

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   23.7.16 22:02:18

Sallis, siis meinaaks Kulomäen seurakuntataloo :'D oh lord :D no sielläpä on sitten menoa ja meininkiä :D On täälläkin Kirkkonummen keskustassa joka nurkalla stoppi tai gymi, ja sinne pitäis huomen lähteä jossain välissä katselemaan ehkä, on vaan harmillisesti reilut 12km keskustaan.

Tänään omalla toisella lähistopilla oli naapurin pojat käyny laittamassa luren päälle ja tulipa sieltä paljon kaikenlaista uutta!! Machop <3, Squirtle, Onix, Ponyta, Bulbasaur, Rhydon, Voltorb, Slowpoke, sit tällanen! ja Vulpix

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   23.7.16 22:11:46

.Viiru. > kulomäessäpä hyvinkin :p etkö sä jossain niissä nurkilla asunut ennen :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   23.7.16 22:33:48

Jjjooo :D tiiät varmaan missä Martta asu, sama talo. Asumisesta on hitunen aikaa tosin, pitäis käydä tutkimassa mestat :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäPierre 
Päivämäärä:   24.7.16 15:46:09

Paikallisilla gymeillä on melko vahvoja pokeja, varmaan melko turha käydä ees yrittään onneaan ku melkee puolta omia äkäsempiä - mun paras pokemoni tällä hetkellä Scyther CP 593 :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   24.7.16 18:26:33

Täällä kanssa yksi pelaaja lisää! :D Mikään innokkain pelaaja en ole, mutta mitä nyt neloslevelille päässyt ja tällä hetkellä paras on Eevee (CP 92).

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   24.7.16 20:09:02

Huh, pitää kyllä ostaa se varavirtalähde heti kun on rahaa :D Hujahti metsästysreissu huomaamatta melkein viisituntiseksi, kun sai välillä vähän lisää virtaa... Ainoat uudet tosin oli uros-Nidoran, Wigglytuff (<3) ja Horsea, munasta kuoriutui Cubone :> Mutta tarttui tuosta muutama muukin kiva täydennys mukaan ja sain Markkinointiakatemian lurespotilta karkkipussin kun olin kolmen nopeimman Zubatin nappaajan joukossa o/ :D Pitänee tässä illan aikana katsoa olisko jo sen verran ötököitä, että viitsii käyttää lucky eggin ja laittaa expoja paukkumaan, vai säästääkö tuon myöhemmälle. Saa taas pari ihan uuttakin pokemonia tulevista evolvauksista, jej.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Otterley (puhelin) 
Päivämäärä:   24.7.16 22:12:22

Hei pelaako täällä kukaan siis Tampereella? Ollaan tulossa sinne kesän oma reissulla niin olis kiva kuulla vähän vinkkiä, että missä päin kannattaa pelailla :D

Ahkerasti on tullut kyllä pokemoneja metsästettyä kun nyt lvl 16 ja paras joku reilu 800cp Hypno, tosin on muutama sellainen pokemon odottamassa että evolvauksella mahdollista saada jo +1000. Tää on kyl ihan liian koukuttavaa :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: Otterley (puhelin) 
Päivämäärä:   24.7.16 22:13:14

*kesäloma (voi puhelin :D)

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   24.7.16 22:24:09

Mä kävin eilen Treen keskustassa pelaamas kaverin kaa ja huomen uudestaan. Pikku Kakkosen puistossa oli ihan kiitettävästi pelaajia ja sieltä tulikin kivasti uusia pokemoneja (siel oli varmaan 4 stoppia joissa kaikissa luret). Kierreltiin sit siinä keskustorille (3 stoppia ja luret), finlaysonin alueelle (ei mitään järin ihmeellisiä otuksia tullut mukaan), hämeenpuistoon (pari Growlithea) ja sieltä Metson kautta takaisin pikku kakkosen puistoon. En sit tiiä mitä esim. liisanpuistossa tai sorsapuistossa on, mutta pikku kakkosen puisto oli aika hyvä paikka + muutenkin koskenranta.

Oon lähinnä vaan keräilly pokemoneja, yhen Eeveen vaan oon kehittäny Vaporeoniksi. Karkkeja ja stardustia olis vaikka kuinka monen poken kehittämiseen, mut kehitän niitä sit myöhemmin ku leveli kasvaa vielä etiäpäin. Mulla (level 10) taitaa korkein olla cp 370 Beedrill, jonka sain pienen taistelun jälkeen kiinni :D

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjäfarga 
Päivämäärä:   24.7.16 22:33:31

Tällä hetkellä lvl. 7, eteneminen on vähän hidasta kun koko kylässä ei tunnu olevan juuri pokeja liikenteessä (paitsi Rattataa ja Weedleä ja Spearow'ta on kyllä kaikki nurkat täynnä). Viikonloppuna tuli käytyä Narien tapaan jokirannassa kiertelemässä, sieltä tarttuikin mukaan aika hyvin kaiken näköisiä poksuja, mm. muutama Clefairy, Dewgong, Machop, Staryu, Krabby, Scyther, Goldeen, naaraspuoleinen Nidoran... ja Magikarp :D tänään uudella reissulla tuli napattua pari Drowzeeta, Bulbasaur ja toinen Machop. Vähän harmittaa kun lähellä pyöri Psyduck, Tentacool ja Meowth mutta jäi saamatta. Ja Slowpoke pääsi karkuun :(

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   24.7.16 23:05:40

Tampereella on tosiaan keskustassa aika tohinaa :D Pikku Kakkosen puistolla yltää helposti 3-4 stopille missä pyörii pitkin päivää luret, eli siellä riittää populaa. Koskenrannasta (jonka vieressä ks puisto siis on) on myös löytynyt pari Gyaradosta, eli jotain jännääkin voi tarttua mukaan :> Sorsapuistossa on myös paljon stoppeja, mutta muistaakseni siellä ei yllä kuin yhdelle tai max kahdelle kerrallaan. Näsilinnalla on toinen samanlainen neljän stopin paikka, mikä on suosittu lureille. Särkänniemessä on myös hirveästi stoppeja, en ole vielä käynyt siellä kiertämässä mutta ainakin Dratineja, Magikarppeja ja vissiin Pikachujakin saa sieltä nappailtua?

Hatanpäällä on Arboretum, mikä on aika kiva metsästyspaikka! Sielläkin on kohta, mistä yltää 3-4 stopille ja siinä pyörii luret tietty aktiivisesti. Sitten jos vähän jaksaa kävellä ja kierrellä, niin alueella spawnaa säännöllisesti Charmandereja, Squirtleja ja Bulbasaureja, ne tuntuu olevan aika kysyttyjä. Itse olen napannut sieltä myös esim. Dratinin ja Fearown.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: yama. 
Päivämäärä:   24.7.16 23:13:02

Jyväskylässä on kirkkopuistossa neljä stoppia ihan lähekkäin, ja käytännössä lure jokaisella aina :D sieltä saa aina jotain. Se ei oo enää pokemon go vaan ennemmin pokemon stay, kun porukka istuu tunnista toiseen paikallaan nappailemassa :D Lutakon rannasta saa noita vesipokemoneja, kun vaan vähän viittii kävellä.

Level 16, paljon puuttuu edelleen noita "harvinaisempia", mutta on mulla nyt jo 60 pokemonia kasassa. Vahvin on nyt Flareon CP1118, mutta eipä sillä niin väliä kun en oo innostunu vieläkään käymään gymeillä.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjärukkanen 
Päivämäärä:   25.7.16 09:09:23

Käytiin eilen miehen kanssa tekemässä pitkä iltalenkki ja yritin saada 10km munan kuoriutumaan, mutta jäi jostain parista sadasta metristä kiinni kun tuo peli vähän väliä jumittaa ja pakko käynnistellä uusiksi. Meni hukkaan varmaan muutama kilometri, mutta ei enää yli 10km yhtäjaksoisen kävelyn jälkeen jaksanu lähteä kiertämään. :D Saan tossa työmatkalla sit munan kuoriutumaan ja koska tänään siirrettiin aloitusaikaa tunnilla niin voin hetken istua sataman puistossa ja vaikka laittaa sinne luren jos siltä tuntuu.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   25.7.16 14:34:51

Parin tunnin kierros Arboretumissa oli samaan aikaan suht tuottoisa mutta myös suht turhauttava... :D Seel ja Vulpix kävi nearbyssa mutta kumpaakaan ei koskaan löytynyt, ainut uus olikin sitten Bulbasaur mitä napsahti heti neljä kun löysin spawnipaikan. Mitään muuta kovin jännää ei irronnutkaan, lureissa oli kunnon Magikarp-partyt hehs. Etenkin loppua kohti alkoi tuntua että peli bugailee taas, lureilla piti käynnistää monta kertaa uusiksi että sai uudet pokemonit näkyviin... Toivottavasti ei jäänyt bugailujen takia mitään kivaa saamatta, byyh.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: dani 
Päivämäärä:   25.7.16 22:46:59

Pääsin pari päivää sitten tasolle 9 ja peli muuttui samalla sekunnilla aivan stanan vaikeaksi. Menee kyllä niin hermot, että parempi ois varmaan poistaa koko peli puhelimesta :DDD Onko kellekään muulle käynyt näin?

Asun aika keskeisellä paikalla ja täällä on siis pokestoppeja ihan joka paikassa... Esim. meidän talon alakerrassa (saan otettua sen himasta), tien toisella puolella kolme vierekkäin, kaikissa lähikaupoissa, työpaikoilla, työmatkojen aikana useita. Tuon levelille siirtymisen jälkeen mistään pokestopista ei ole tullut mitään muuta kuin yksi pallo tai yksi marja. Ja siis käyn noissa monta kertaa päivässä :D

Myöskään mitkään pokemonit ei pysy palloissa vaan oon kuluttanut johonkin perus pidgeyhin ja drowzeehin varmaan kymmenen marjaa ja pokepalloa eikä ne siltikään jää kiinni, vaan karkaavat sen jälkeen kun monen päivän marja- ja pallosaaliit on niihin kulutettu!! Niin ja tietysti myös kaikki kivat pokemonit (kerätty esim monta dratinia ja sellainen vaaleanpuna-sininen kyborgiankka mikälie :D) haihtuivat samalla sekunnilla näiltä seuduilta ja jäljellä on vain pidgeytä, drowzeeta ja rattataa joita ilmestyy tyyliin kaksi päivässä kaikesta pokestopeilla ramppaamisesta huolimatta :D

Ja latasin pelin siis 11-vuotiaan veljeni pyynnöstä että voidaan metsästää yhdessä... Mut mähän heitän kohta puhelimen seinään jos ei ala pokemonit mennä palloihin :DD

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.7.16 23:16:31

dani, todennäköisesti levelin noususta johtuen ilmestyvät pokemonitkin ovat nyt parempia. Hanki lisää expaa (esim. evolvaa niitä pidgeyt), niin alkavat pysyä paremmin palloissa.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: dani 
Päivämäärä:   25.7.16 23:22:05

Oon kaikki evolvannut heti kun pystyy. Uusia ei saa tehtyä ennen kuin on napattu lisää.. Eli pitäs rampata vaan kärsivällisesti jonkun aikaa niillä pokestopeilla, niistähän tulee joku pari hassua?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   25.7.16 23:28:43

dani, ei kyllä ainakaan toi kuulosta ihan normaalilta, että pokestopeilta tulisi yhtäkkiä vain yksi pallo tai marja... Itse olen levelillä 17 eikä mulla ole tainnut koskaan tulla vain yhtä objektia, yleensä tosin tulee vain esim. 2 palloa ja 1 joku muu, välillä on tullut jopa 6 juttua kerralla. Oletko kokeillut asentaa peliä uudestaan? Jos se vaikka auttaisi.

Sen kyllä huomasin itsekin, että jossain vaiheessa ainakin joidenkin pokemonien nappaaminen muuttui tosi hankalaksi. Esim. Zubateihin ja Pidgeyhin hukkaan välillä joku 10 palloa, vaikka niillä olisi alhainen CP... Jotenkin palloja on tosi hankala saada niiden kohdalla menemään suoraan ja sitten pirulaiset vielä karkaavat pallosta monesti. Olenkin opetellut tekemään noita curve balleja ja osumaan niillä, niissä sentään on itsekin tietoinen siitä, että pallo ei tule menemään suoraan. Jossain myös luki, että jos saa curve ballin osumaan, pokemon jäisi helpommin kiinni?
Tosi ärsyttävää kuitenkin, että joutuu tälleen kikkailemaan jonkun CP 30 Zubatin kanssa, joita mulla on muutenkin ollut jo 137 (!). Sen sijaan punaisellakin rinkulalla varustetut muut pokemonit jäävät yleensä suht hyvin kiinni ja karkaavat maksimissaan kolme kertaa. Esim. tänään tuli vastaan CP 590 Electabuzz ja yhdellä vadelmalla ja kahdella pallolla se jäi kiinni.

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: dani 
Päivämäärä:   26.7.16 00:01:07

Osaatko Scilla sanoa esiintyy sulla edelleen pokemoneja samalla frekvenssillä kuin alhaisemmillakin tasoilla? Vai onko pokemonit harventuneet?

Mun varmaan täytyy koittaa tota uudelleen asennusta koska ei googlettamisen seurauksenakaan noiden pokestoppien antimet pitäisi yhtäkkiä vähentyä. Hetken jo ajattelin, että voiko pokestoppi "kulua loppuun", mutta eihän mikään peli voi perustua sille että pelaajat muuttaisivat jatkuvasti ympäri maata ja maailmaa saadakseen pelissä tarvittavia tarvikkeita... On ollut vähän inhottava pommittaa juuri jotain kämäistä zubattia monella pallolla kun pokestopeista ei tule koko päivänä puoliakaan takaisin.

Jos alkaa wörkkiä minäkin alan sitten opetella noita eri pallotyylejä.

Hmm ja jos pokemonien nappaaminen hankaloituu (joutuu kuluttamaan enemmän palloja yms), nappaatteko korkeammilla leveleillä olevat edelleen kaikki kohtaamanne pokemonit talteen? Kyllähän ne kuitenkin kai aina pointseja tuo (nappaaminen ja esim. evolvaus).

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   26.7.16 00:31:08

dani, en kyllä ole huomannut eroa, mutta nappailen suurimman osan pokemoneista lähistoppien lureista, joten se varmasti vaikuttaa asiaan. Aika lailla tulee koko ajan vain Zubatia, Pidgeyta, Drowzeeta jne. edelleen, tosin vähän paremmalla CP:llä sentään. Sen olen ollut myös huomaavinani, että ilman lurea näin yöaikaan tulee paljon harvemmin pokemoneja vastaan kuin päivällä. En sitten tiedä, että kuvittelenko vain, pitäisi varmaan alkaa tilastoida näitä jotenkin. :D

Mä ainakin nappaan ihan kaikki, kun niistä saa kuitenkin xp:tä 100-200xp/pokemon riippuen heiton onnistumisesta. Mulla tosin ei ole pulaa palloista, itse asiassa heitän noita huonompia palloja koko ajan roskiin ja teen tilaa paremmille palloille. :D Tämä tosin taitaa olla näitä kaupungissa asumisen hyviä puolia, mullakin on tässä noin 500 metrin säteellä yli kymmenen pokestoppia eli lyhyelläkin kävelykierroksella saa varastot täyteen. Candyn ja stardustin kerääminen on myös aika tosi jees. Jos pokestoppeja ei olisi lähellä, niin en kyllä hukkaisi palloja ainakaan Zubateihin.

Tosin mun level on vasta 17. Saa nähdä, mitä kannattaa tehdä sitten, kun level on 20 ja yli. Jos tää zubattien nappaaminen vaikeutuu tästä edelleen niin en mä kyllä vaan yksinkertaisesti jaksa yrittää. :D Eniten ihmetyttää, että miksi tuollaisen CP 30 tusinapokemonin nappaaminen on niin hankalaa, kun harvinaisemmat pokemonit ja ison cp:n pokemonit ovat yleensä ihan ok...

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   26.7.16 03:49:42

Jos jättää pokemonin puolustamaan tiiminsä salia saako sen takaisin, kun salin herruus vaihtuu toiselle tiimille?

  Re: ot // Pokémon Go vol. 2

Lähettäjä: dani 
Päivämäärä:   26.7.16 10:28:13

Mäkin ajattelin, että noiden joka nurkalta löytyvien pokemonien nappaaminen ei vaikeutuisi merkittävästi, vaan pelin vaikeutuminen tulisi siitä, että löytyisi evolvanneita pokemoneja/parempi cp/muuten parempia ja niiden nappaaminen olisi vaikeampaa :D Mutta ilmeisesti jonkun drowzeenkin kanssa on vain taisteltava viimeiseen asti..

Asensin nyt kuitenkin itse pelin uudelleen ja ainakin tästä himan pokestopilta tuli yksi pallo, yksi marja ja yksi potion. Katsotaan vielä muuttuuko meno muillakin stopeilla. Lisäksi pienen odottelun jälkeen ilmestyivät myös poliwag ja drowzee (jäivät myös kiinni yhdellä marjalla ja kahdella pallolla), kuten aina aiemminkin matalammilla leveleillä.

Eli ehkä mäkin jouduin jonkun kiintiöbugin kohteeksi? Peli oli nimittäin mulla toiminut moitteettomasti ja täysin lagittomasti tohon pokemonien katoamiseen ja pokestoppien kitsasteluun asti.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.