Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 15:27:23

Hehee :D Pakkohan sitä on vähän tälläkin puolella kurkkia. Miltä maistuu, onko porukka jo alkanut valtaamaan reviiriä? Ihan sietämättömän koukuttavaa touhua kaikessa yksinkertaisuudessaan, mutta laittaapahan laiskankin liikkeelle :> Omat pelit on vielä ihan alkutekijöissään, vasta seiskalevelillä ja aika käpyjä pokemoneja kun ei vielä kauheasti kehtaa evolvaa tai power upata, lähes poikkeuksetta tulee pian sen jälkeen joku parempi villi vastaan... :D

Team Valor ay!

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.16 15:31:05

No eipä ole tullut ladattua. Sitten vasta kun suomessa julkaistaan virallisesti.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 15:31:34

Peli julkaistiin tänään virallisesti Suomenkin puolella :)

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäBris 
Päivämäärä:   16.7.16 15:32:17

Tasolla viisi olen, vielä en ole tiimiä valinnut kun lähimmät salit ovvat

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäBris 
Päivämäärä:   16.7.16 15:33:38

Lähti kesken...

ovat viidentoista kilometrin päässä, enkä ole jaksanut sinne asti vielä lähteä. Pikachun nappasin tänään kauppaan mennessä, mutta olen kyllä vähän pettynyt. Ei se ollut edes mikään hyvä...

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.16 15:35:55

SITTEN LATAAMAAN!!! OMG!

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   16.7.16 15:37:12

Oijoijoi :D Mäkin menen oitis lataamaan, vihdoin tuli suomeen, vaikkei sitä kauaa tarvinnut odottaa.. mitähän pokeja täältä metsän keskeltä ja mereltä löytyy..

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 15:42:10

Mysticcilainen tasolla 13 täällä huutelee. Helvete. Oon täysin nolife. Varsinkin nyt, kun olen lomalla.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: "U" 
Päivämäärä:   16.7.16 15:54:32

Tää olis ainut syy, miksi voisin ees harkita älypuhelimen hankintaa... tyydyn toistaiseksi vain iloisena ihmettelemään teidän hekumointia ja parin päivä päästä kyyläämään kaverin olan yli sen pelaamista :P

*palaa DS Pearlin pariin*

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäLea M. 
Päivämäärä:   16.7.16 15:57:13

Onko se vihdoin Suomessa? Jes! Taidankin tästä heti mennä sitä latailemaan. Olen nyt nimittäin hetken sitä kyttäillyt ja vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Tuun jakamaan sitten fiiliksiä myöhemmin. :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.16 15:57:41

Ei edes toimi koko peli.. serverit tukossa.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 16:03:53

Jep, serveriongelmia on varmasti vielä vähän aikaa kun uusia maita julkaistaan ja niiden mukana tulee taas iso määrä uusia käyttäjiä. Mutta eiköhän ne siitä :) Alkupäivästä toimi onneksi hyvin kun kävin kävelyllä.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäleahiiii 
Päivämäärä:   16.7.16 16:03:58

wihiii oon levelillä 6, melkeen jo 7 :D eilen hihhuloitiin yhden kahden aikaan yöllä parin kaverin kanssa keskustassa metsästämässä pokemoneja ja hakemassa pokestopeilta palloja, kun meidän hautausmaa on ihan täynnä pokestoppeja x) nyt vaan kun julkastiin Eurooppaan niin ihan tukossa ... möh, pitää jättää yöseikkailuksi taas kun sillon serverit toimii :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäLea M. 
Päivämäärä:   16.7.16 16:06:58

"Our servers are humbled by your incredible response.
We are working to resolve the issue. Please try again soon!"

Niisk, en päässytkään. :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 16:10:50

Tänään sain vihdoin Ponytan. Olen onnellinen, vaikka se ei mikään erikoinen olekaan. Täällä päin ei vaan oo näykynyt ja kerran missasin, vaikka tunnin sitä etsiskelin. Wohoo. Elämän pienet ilot.

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMette 
Päivämäärä:   16.7.16 16:22:39

Jee, munkin pakko ladata kun sen kerta nyt ihan virallisesti saa :) Huomenna ainakin pääsen iltalenkille pokemoneja metsästään, pitäisköhän käydä jo tänään hakeen se matkalaturi valmiiks? :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Umbreon 
Päivämäärä:   16.7.16 16:29:51

Onko muuten pelkkiä gen1 poksuja tässä Go:ssa, vai mahdollisesti muidenkin regionien? Johtokamaa?

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 16:31:02

Umbreon, jep! Joulukuussa näillä näkymin laittavat Johto-monit mukaan :)

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 16:32:22

Varavirtapankki on kyllä ihan must. Mulla on kännykässä muutenkin ihan todella vanha ja huono akku, niin pistin tilaukseen uuden. Nykyinen ei kestä edes tuntia. Mutta kyllä senkin lisäksi tarvii varmaan vähän lisävirtaa. Aivan hirveä akkusyöppö :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäleahiiii 
Päivämäärä:   16.7.16 16:42:43

mahtaa matkalaturi-tehtailijat tehdä hyvää tiliä kun pokemoneilijat tarttee kuljetettavaa virtalähdettä :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMicaela 
Päivämäärä:   16.7.16 16:43:12

Mäkin oon odottanu, että pääsis kokeileen, mutta "Laitteesi ei ole yhteensopiva tämän version kanssa". Hpmh... :/

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 16:55:24

Joo! Giganttihan myi niitä jollain superalella pokemonkouluttajille :D Mut hei, propsit ihan helkkarin hyvästä somemarkkinoinnista! Siellä tiedetään, missä maailmalla mennään. Mut ne oli jotain niitä halvimpia malleja muutenkin.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 17:07:30

Mulla kestää puhelin kivasti reilut pari tuntia kerrallaan, kun pistää kaikki taustasovellukset pois päältä, musiikit ja äänimerkit pois päältä, näyttö mahd himmeälle ja virransäästötila päälle :) Powerissakin oli mainos 5e varavirroista pokemoneille, hehe. Pitänyt käydä hakemassa kun molemmat kaupat ihan naapurissa, mutta tuskin tulen monen tunnin kierroksia muutenkaan tekemään niin menkööt nyt hetken aikaa, akkuparka :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   16.7.16 17:10:11

Joo lähin sali ja pokemonit 7km päässä.. :D ei tääl mettän keskellä mitää oo. En oo viel kunnol päässy pelaamaa, kattoo sitte ku saan noi kenttäkisakuvat pois päiväjärjestyksestä, et jos pyöräilis sitte sinne missä on ns. elämää :)

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.16 17:20:03

Luin että google mapsin voi tallentaa myös offlinemodeen ja käyttää sitä = säästää akkua

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäDico 
Päivämäärä:   16.7.16 17:32:32

Osaisko täällä kukaan ehdottaa mulle uutta puhelinta: Max 200 €, kohtuu hyvä akku ja kamera, adroid ja pitäs myös toimii Pokemon Go (hinta saa mennä vähän ylikin, 300 € on ihan maksimi)

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   16.7.16 17:34:22

Dico, LG G3. Sil ainaki pelittää hyvin, verkkokaupassa 289€

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäKopoin 
Päivämäärä:   16.7.16 17:55:08

Dico, miä tilasin just pari viikkoa sitten LG K10 -puhelimen netistä ja hyvin pelittää tää peli! Hintaakin jäi posteineen vaan 164e :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Umbreon 
Päivämäärä:   16.7.16 18:06:11

Ai vitsit, nyt kun pokemonvillitys taas nostaa päätään, piti ihan jatkaa animenkin kattomista siitä mihin joskus jäi kesken... Ash saa seuraavaks mennä rökittään Battle Frontierin (vaikka Hoenn-kauden party sillä kyllä oli huonoin ikinä)! Mutta Drew ja sen Absol <3

Ootteko Go:ssa jo otellu jotain kavereita vastaan? Miten se ottelusysteemi toimii, onko pokemoneilla se 4x liikkeet vai miten? Pystyykö ostaan itemejä ja käyttään niitä? Voiko kerätä salimerkkejä ja sen jälkeen pyrkiä liigaan/onko Elite Fouria/Championia vastassa tms. "loppuhuipennusta"?

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 18:14:18

Umbreon, mitään tuollaista ei ainakaan vielä ole. Trade mahdollisuus tulee vissiin elokuussa. Kartalla on kuitenkin saleja, joita pystyy valtaamaan omalle tiimilleen (tiimejä on 3 ja oma valitaan lvl 5). Itse ottelu on aika antiklimaattinen, kun pitää vaan rämpyttää ruutua ja toivoa parasta. Kaikilla poksuilla on yksi perushyökkäys ja toinen vähän spessumpi, joka ladataan käyttämällä sitä perushyökkäystä.

Revivet ja potionit on käytössä (ei kuitenkaan kesken saliottelun) ja niitä löytää ns. pokestopeilta, joilta saa myös lisää pokepalloja sekä munia. Pelissä on käytössä myös coinit, joita voi joko rahalla ostaa tai sitten ansaita omistamalla noita gymejä.

Aika huonosti selitetty, mutta yritin.

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   16.7.16 18:28:19

Nyt tuli suomeen, mutta meni servut taas... Nyt saa ainakin lepohetkeä jaloille. Asia joka on harmittanut pelissä niin pyöräilee tai kävelee niin ei vaan tule peliin niitä käveltyjä kilometrejä, kun 5 kilsaa mennyt ja 2km muna vasta jossain 1,5km

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Umbreon 
Päivämäärä:   16.7.16 18:30:04

Okei, sain yleisen käsityksen! Onhan pokemoneilla kuitenkin normaalisti tyyppiedut ja -heikkoudet, vesi "voittaa" tulen jne.?

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 18:33:20

Umbreon, ne on kyllä joo :)

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.16 18:57:35

"Lähettäjä: Miia-Maria
Päivämäärä: 16.7.16 16:31:02

Umbreon, jep! Joulukuussa näillä näkymin laittavat Johto-monit mukaan :)"

Eipä jaeta väärää tietoa. Mikään virallinen taho ei ole tämmöistä tietoa juhlistanut, vaan tätä (ja paljon muutakin "tietoa") levitetään ihan vaan jollain kämäisillä screenshoteilla joidenkin randomtyyppien facepäivityksistä.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäleahiiii 
Päivämäärä:   16.7.16 19:05:58

Jasmin, mulle on sanottu, että ne munat kehittyy vaan jos kulkee alle 15km/h, eli jos vaikka pyöräilee kovempaa tai on auton kyydissä ne ei kehity. samalla myös pitää olla se peli auki, että ne kehittyy, mikä on mun mielestä pyllystä, koska vie akkua niin paljon :((

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 19:15:08

-, ah sori! Piti lisäillä tosiaan, että ei oo mitenkään varmaa tietoa :D Mutta mahdollista. Olen liian innoissani! Mutta ilmeisesti tuon trade-mahdollisuuden John Hanke vahvisti :)

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäHM 
Päivämäärä:   16.7.16 19:22:04

Mulla on niin kivikautinen luuri ettei se jaksa pyörittää kys. peliä. Mun on ehkä pakko hommata uusi viimeistään tämän pelin takia :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäSonja VRL-11911 
Päivämäärä:   16.7.16 19:42:54

Tänään aiemmin latasin ja ehdin saada startterini valittua ennen kuin serverit kaatu :( Noh, ei auta kuin odotella!

Ihan mielenkiinnosta, mihin teamiin aiotte liittyä/liityitte ja millä perusteilla? Mä tykkään niistä kaikista enkä osaa millään päättää, joten taidan vain värin perusteella kallistua Mysticiin :'D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 19:50:25

Haha serverit ehti olla ehkä minuutin pystyssä ennen kuin kippasivat taas :D

Itse valitsin Valorin lähinnä myyntipuheiden ja Moltresin takia + kaverit ovat valinneet myös saman tiimin, eli jos oikein sosiaalisiksi villiinnytään niin voidaan käydä valtaamassa saleja kun on riittävän vahvoja pokemoneja kasassa.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäfelissa VRL-04000 
Päivämäärä:   16.7.16 19:54:47

Huoh alkais nyt toimia ni päästäis miehen ja koiran kans tekemään iltakierros >:D Kovin koukuttava peli kyllä.. Mulla ei oo mitään lapsuushistoriaa pokemonien kanssa niinkuin monella muulla, mut kiva silti kävellä tuolla ja keräillä niitä. Ja koira kiittää kun kuskataan pitkin kyliä :)

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   16.7.16 19:59:40

Mieki haluisin ottaa koirat ja lähteä juoksemaan ympäri mettiä ja mantuja ettimässä! Mut eii. Alhaalla on ja näyttää pysyvän :(
Päivälllä kerkesin yhen bulbasaurin napata, mut heti kun sain sen pokepalloon, niin koko homma jumitti ja sit ne serverit kaatuikin.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 21:23:37

Tämmöinen http://cmmcd.com/PokemonGo/ epävirallinen linkki löytyi serverien seuraamiseen. Ärsyttävää kun monella muulla alkaa jo toimia, mutta itsellä tulee edelleen pelkkää servers down-ilmoitusta :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMila11936 
Päivämäärä:   16.7.16 21:25:20

Mä oon vasta tasolla kolme. :'D Piti lähteä tänään kaupungille käppäileen, mutta tosiaan serverit nurin niin se siitä sitte..... :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 21:27:06

Mä saan kyllä auki ja kävin vähän kävelee, että josko iskis luren tonne jonnekin, mutta toimi kyllä niin epävakaasti vielä että en uskaltanut :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMila11936 
Päivämäärä:   16.7.16 21:50:24

Nyt toimii minullakin. :D Harmi kun ipana jo nukkumassa ja mies yön töissä niin ei voi lähteä pokemonmetsälle :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   16.7.16 21:57:27

Leahiiii, kävellen en ainakaa ylitä sitä 15km/h ja nyt iltalenkin 2km aikan se kehitty vaan semmoset 400metrin matkan. Ei siis ihan toimi tässä mun iphone 5s puhelimessa... :(

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäJaana K. 
Päivämäärä:   16.7.16 21:58:21

Team Valor! Joo siis pelaan :'D Lvl 8 taidan olla muistaakseni :3

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäleahiiii 
Päivämäärä:   16.7.16 22:01:07

Jasmin, mulla myös 5s ja toimii ihan hyvin, tai mitä nyt mulla yks muna kuoriutunut :D voi olla että gps-puolella voi olla se ongelma miksi ei ota sitä, koska se on tosi herkkä eikä aina välttämättä toimi kunnolla ...

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäHelena 
Päivämäärä:   16.7.16 22:19:44

Ihan huippu peli! Meen tuolla pitkin mantuja myöhään metsästämässä ja on tullu juteltuu ihan tuntemattomien kanssa :D lvl 9 taidan olla atm.

Ja Team Instinct on ainoo oikee! ;)

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 22:21:51

GPS on varmasti sekin vähän kehittämistä vailla vielä. Mulla tuli esim. eilen ihan vaan kotona istuessa n 800m lisää mittariin kun sovellusta availi sillointällöin ja sijainti heitteli missä lie :D Tänään tuli aika tarkasti oikea matka pidemmällä lenkillä.

Argh vieläkin herjaa servuista. Toivottavasti alkaa taas yön aikana toimia kunnolla, jos nyt saa ittestään sen verran irti että lähtee kuvaamaan niin pääsisi samalla vähän kurkkaamaan jos uudelta alueelta löytyisi uusia pokemoneja 8)

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Tilli 
Päivämäärä:   16.7.16 22:42:13

Tänään latailin, mutta pääsin vasta illalla pelaamaan kun palvelimet ihan jumissa. Vasta levelillä 3 kun lagaili ja tilttaili nii pahasti että ei kauaa jaksanu liikkua. Se kyllä vähän harmittaa että on Ingressin päälle tehty, osa portaaleista on pokestoppeja ja niiden lokaatiot saattaa siks vähän heittää, niin ja monet paikat on jo tuttuja Ingressin kautta. Uudet paikat houkuttelisi enemmän pelaamaan :).

Mut kyllä mä varmasti tuun pelaamaan Pokemonia aktiivisemin kunhan nää alkukankeudet saadaa hoidettua.

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   16.7.16 22:43:44

Tilli, tonne onneks voi lähettää ehdotuksia paikoista saleille ja stopeille :)

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   16.7.16 23:07:41

Whiip saimpas vihdoin taas systeemit pyörimään :D Ei tässä enää yömetsälle viitsi lähteä mutta evolvailin muutaman otuksen niin nousi omakin taso kasiin. Ja aiemmin tänään oman tiimin salille vahvistukseksi jätetty raticate näyttäisi edelleen olevan hollilla, go Valor :D Toinen ihan vieressä oleva sali vaihtaa niin tiuhaan tahtiin tiimiä, että odotin omankin salin vallan vaihtuvan iltaan mennessä mutta ehkä nuo serveriongelmatkin hidasti edes vähän.

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMette 
Päivämäärä:   16.7.16 23:47:31

Serverit on ollu tukossa siitä asti kun pelin latasin, eikai auta kun ootella aamuun ja lähtä aamulla lenkille pokemoneja metsästään :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   16.7.16 23:51:33

Mulle ilmesty Slowbro kartalle ja näpyttelin sitä paniikissa, mutta sitten koko peli kaatu. Sama kävi Blastoisen kanssa. Superhuono päivä.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   17.7.16 08:11:03

Huh actionia :D Yön aikana lähimmän salin oli vallannut uusi tiimi ja heikkoa salia (mitä meinasin lähteä haastelemaan) oli vahvistettu aika tavalla. Nyt tuo lähin salikin oli sitten taas vallattu uudestaan omalle tiimille, eli kunhan jaksavat hetken aikaa niin pitää käydä viemässä vähän vahvistusta sinne!

Ja mikä yllätys yöllä, kun 2km munasta kuoriutui Abra <3

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   17.7.16 08:46:33

Jaha ja serverit rippas... :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   17.7.16 09:27:51

Mulla on kilsan päässä kotoa kaks salia ja 4 pokestopia tmv ihan vierekkäin. Aamulla viideltä sain ekan kerran yhteyden - ei oo siis paljoa tullut pelattua. En tiedä onko sovelluksessa tai mun puhelimessa vikaa, mutta jos satun saamaan jonkun pokemonin pokepallonheittoetäisyydelle kaatuu ohjelma yleensä :'D Kävin kahdelta pokestopilta napsimassa palloja, mutta sen jälkeen oli taas ohjelma jumissa/kaatui ja en saanut yhdistettyä takas serverille. Ehkä tää tästä joskus.. :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Katja H. / läppäri 
Päivämäärä:   17.7.16 10:23:28

Onhan tuo puhelimessa ollut jo puolisentoista viikkoa eli siitä lähtien, kun se alunperin julkaistiin. Pelaamisen suhteen en ole ollut kovinkaan aktiivinen, vasta lvl 9, kun serverit tuntuvat olevan nurin aina juuri silloin, kun tekisi mieli pelata. Eilenkin toimi vielä ihan hyvin hautausmaan porteilla, mutta juuri kun olin päässyt aivan toisella laidalla sijaitseville saleilla, serverit tietysti kaatuivat :'D

Ingressiä olen pelannut jo pari vuotta, joten sinällään peli ei tuo itselleni mitään kovin uutta ja ihmeellistä, vaikka Pokémonit ovatkin ebin. Hauska vaan, kun tietää kaikki pokestopit suunnilleen ennakkoon ja osassa on jopa oma ottama kuvakin. Alkuviikosta olin vanhemmillani vähän pienemmällä paikkakunnalla, jossa en ikinä nähnyt ainuttakaan Ingress-pelaaja ja peli muutenkin oli hyvin epäaktiivista, mutta Pokémonejen perässä näin heti juoksevan yli kymmenen ihmistä.

Valor / Espoo / Mustapeikko

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   17.7.16 10:34:06

Mun lähin sali ja pokestoppi on ihan oisko n. 500m päässä. Se on vaan sikäli kohtuullisen persepaikassa, että pitää mennä teiden väliselle maapläntille kivuta sellaiselle kukkulalle, että kaikki varmasti näkee, että juokset pusikossa puhelimen kanssa. :D Tosi ahdistavaa. Siitä menee autojakin ohi nonstoppina, että muutenkin hankala päästä sinne. Tien toiselta puolelta sinne ei ihan "yllä".

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Apuaei 
Päivämäärä:   17.7.16 11:00:30

Osaisko joku valaista tumpeloa tämän pelin ideasta? Etsitään pokemoneja joo, mutt toimiiko tämä onlinena niin, että se vaikuttaa jos muita pelaajia on alueella: jos joku muu on löytänyt paikasta pokemonin, et löydä enää itse siitä kohtaa. Vai enemmän sellaisena yksinpelinä?

Entä mistä tietää missä saleja on? Mun kartalla ei näy mitään missään

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   17.7.16 11:10:19

Muut pelaajat eivät vaikuta villeihin pokemoneihin, eli esim. porukassa kulkiessa kaikki voivat pyydystää samaan aikaan samaa pokemonia. Salit on merkitty karttaan näin :> Eli iso tolppa minkä päällä keikkuu vuorotellen tuo salimerkki ja ks salilla oleva vahvin pokemon. Väri riippuu hallitsevasta tiimistä ja saleista lähtee myös korkea valopylväs niin niitä on helpompi bongailla kauempaakin.

Saleja on toki vähän vähemmän kuin pokestoppeja, mitä itse olen nyt kiertänyt niin esim. kirkoilla on lähes poikkeuksetta sali :D Pienemmillä muistomerkeillä yms patsailla on tullut vastaan pelkkiä stoppeja.

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMette puh 
Päivämäärä:   17.7.16 11:19:16

Mulla ei oo vieläkään toiminut. Ehkä ei tää samsung galaxy j1 ja 0.25M netin yhdistelmä oo paras mahollinen tollasen sovelluksen käyttöön. Ihme kyllä et Ingress silti toimii ihan moitteetta mut pokemonit ei :/

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   17.7.16 14:12:26

Täälläkin lagaa aika huolella vielä tänäänkin =P Kun saa pokemonin esiin, ei aina reagoi kun yrittää sitä naputtaa. Jos saat sen klikattua, ei ar toimi ja jos saat sen palloon, peli jumahtaa kokonaan. LV4 ja jatketaan kun nuo saa ongelmat korjattua. Onneks mulla on tuo vajaa 4v lapsi niin voin selittää että käyn sen kanssa vaan etsiin noita, muuten en kestäisi miehen tai vanhempien kuittailua =D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   17.7.16 14:47:40

Täysin koukussa täälläkin, vaikka en vielä oikein tajuakaan tästä mitään. :D En uskalla vielä kehitellä pokemoneja tms, keskityn aluksi vain keräilemään niitä ja toivon, että myöhemmin tajuan enemmän enkä siis tuhlaa candyja ja stardustia jne turhaan. Level 8 nyt.

Hyvä puoli on se, että mun kotitalossa on pokestop eli ei tarvii edes nousta sohvalta ylös saadakseen lisää palloja ja muuta sälää. :D Tähän pokestoppiin ja viereiseen joku laittaa usein lureja päälle, sitten vain istun sohvalla ja pokemoneja ilmestyy hurjat määrät. Tosi paljon tosin samoja, mulla on esim. 20 Zubatia... Lähin friendly gym olisi tossa muutaman sadan metrin päässä, sinne vois yrittää jaksaa illalla mennä ihmettelemään. Harmittaa jo etukäteen, että muutan kuukauden kuluttua, ei näin hyvää sijaintia voi ollakaan pokemonien kannalta! :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   17.7.16 20:29:11

Kannattaa selvästi vielä vähän aikaa jatkossakin koittaa ajoittaa metsästykset aamupäivälle... Pari tuntia keskustakierroksella oli mukavan tuottoisa vaikka etenkin lurejen lähellä peli jäätyi ihan jatkuvasti, kun oli sen parikymmentä muutakin pelaajaa samalla paikalla :D Serverien lopullinen kaatuminen sijoittui sopivasti kun olin jo muutenkin palailemassa autolle (koska rip akku), vähän jäi harmittamaan kun nearbyissa kummitteli juuri jynx mutta ehkä se sieltä vielä. Nyt taas pariin tuntiin päässyt edes kirjautumaan, huoohh!

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   17.7.16 20:49:10

Minä olin tänään just lähössä eeppiselle pokemonreissulle läheiseen betonihelvettiin, jossa arvelin olevan paljon kaikkea jännää. Matkalla sinne olin juuri pyydystämässä rapupokemonia, kun lagitti ja meni lopullisesti alas.
Mulla oli eilen siinä 20-23 varsin hyvä reissu, vaikkei nyt älyttömän montaa pokemonia tullutkaan vastaan, mutta toimi oikein moitteetta. Sanoisin että siinä ennen klo 17 toimii oikein hyvin. Sitten taitaa jenkkilässä porukka herätä :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   17.7.16 20:54:16

Joo ei, tänään ei vaan onnannu. Edes 5km muna ei kuoriutunut 10km lenkillä, jonka tein siis ihan muuten vaan ja yritin pitää appia samalla auki .. Toivottavasti noi serveriongelmat saataisiin kuriin!

taffel, täällä niitä Jynxejä pyörii enemmän ku laki sallii! :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   17.7.16 21:21:18

Täällä on yhtäkkiä kahdellakin lähisalilla Snorlax :oo Waant! Ja sen Jynxin. Ja monen monta muuta... Kotinurkilla pyörii vain Rattatoja ja Weedlejä, shatana. Nyt on munien kanssa ollut tuuria, yöllä kuoriutui Abra ja tänään Lapras <3

Kaksi saleista näköjään punaisilla (ainakin toistaiseksi :D toisella salilla on neljä aika kovatasoista vahtia niin ehkä valta pysyisi hetken!) jeej, täytyisi koittaa käydä vähän treenaamassa itsekin. Keskustassa kävin yhdellä punaisella salilla, nauratti kun on lukenut hirveästi miten iso metsästysporukka on vaan kaveerannut ja ollut ihan jeejee sielunveljiä... Sitten suomalaiset istuu puistossa mahdollisimman erillään (mutta silti lurejen lähellä) että ehehei me mitään pokemonia pelata, ja salillakin sen valloittaneet pelaajat kehtasivat tulla salin alueelle katsomaan mitä puuhailin vasta kun aloin jo tehdä lähtöä :D Sekin turvallisesti toki n viiden metrin päähän katseet tiukasti puhelimissa.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.7.16 00:46:06

On kyllä ihan täys pàska peli. Toimii max. h/pvssä jos sitäkään. Hienoa julkaista peli ylipäätään täysin keskeneräisenä.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   18.7.16 00:46:58

Ei osata aavistaa näin isoa suosiota = keskeneräinen. Jep.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   18.7.16 09:06:09

Ei oikein etene meikäläisen pelaaminen.. :D Pokemoneja löytyy, mut jumalvita kun ohjelma kaatuu aina siinä vaiheessa, kun se on jäämässä palloon. Ja sit taas odotellaan vartti, että se aukeaa :D Noo, ehkä se joskus pyörii paremmin. Epäilen tosin myös mun puhelinta, että se kaataa noita ohjelmia heti, kun tulee vähän rasitusta..

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   18.7.16 09:40:14

Tässä täytyy ottaa huomioon, että kyseessä on firma joka työllistää vain 11-50 henkilöä kun vertaa esim Kingiin, jossa työntekijöitä on se 1000-5000.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Vierailija 
Päivämäärä:   18.7.16 11:33:11

Tää on traumaattista mulle, kaikki hehkuttaa tätä peliä ja a) Mulla on lumian puhelin :'( ja b) Asun muutenki ihan mettässä

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   18.7.16 13:03:40

Löydän kyllä melkein enemmän pokimoneja istumalla kotona kuin ulkona :D En tosin valita aamupäivän saldosta.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   18.7.16 13:16:49

näkyyks ne pokemonit suoraan siin kartalla et vaik oman paikkakunnan teillä näkyy niitä heti vai pitääks vaa lähtee kävelee ja sit niit tulee esiin kartalle jos tulee? nyt on ihan tyhjää täynnä koko kartta :(

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäPierre 
Päivämäärä:   18.7.16 13:22:57

asd: Ei näy vaan sun pitää olla tarpeeksi lähellä että ne ilmestyvät siihen karttaan.

Tietääkö joku voiko johonkin laittaa ehdotuksia uusista Pokestopeista/gymeistä? Täällä päin on vaan ihan muutama ja nekin hyvän matkan päässä nii ei peli edisty ihan niin rivakasti kuin toivoisi :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   18.7.16 13:23:29

no sitten pitää lähteä ulos :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   18.7.16 13:24:34

Kauppareissulla karkas Squirtle kaks kertaa. Uskomatonta, miten paljon tää peli vihaa mua :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia_S. 
Päivämäärä:   18.7.16 13:31:07

3 pokemonia napattuna, vaikken en oo sen enempää liikkunu kotoa koneen äärestä, ku että sain Pikachun startteriksi. Yllätyin miten helppo ainaki tässä vaiheessa (latasin pelin tänään) on saada pokemonit kiinni. Mä ainaki oon osunu ekalla yrityksellä toistaiseksi kaikkiin...

Jos en ois pyykkivuorossa niin lähtisin fillarin kans katteleen et mitä tästä läheltä löytyy :P Tarvii varmaan kauppareissulla salaa kurkata kännykkää... :'D

Mulla ainaki on vaan ilmestyny Weedle ja Koffing kartalle, Weedle näky kyllä tossa Nearby-listalla, mut Koffing tuli ihan tyhjästä näkyviin (tai en kerenny nähdä et se tuli Nearbly-listalle ennenku "löysin" sen paikallani istumalla :D).

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   18.7.16 13:42:19

Pierre, jossai pokemon go:n sivuilla oli linkki, mut en ny just äkkiseltää löytäny :) Kato fb:n pokemon go suomi, siel se on ainaki pyöriny.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   18.7.16 15:07:36

Mäkin kävin päivälenkillä ja löyty 6 pokee, kaikki hengaili upseerikerholla :'D mut ne kaikki tuli lurella luultavasti :< en mä voinu mihinkää punkkien syötäväks mennä metsäheinikkoon.. Weedle, Rattata, Sandshrew, Bellsprout, Exeggcute ja Staryu. Meiän pääportit oli merkitty pokestopiks.. keksis vaa mikä se o :D Mun pokedex kusee, melkein toimi eli ei...

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia-Maria 
Päivämäärä:   18.7.16 15:10:20

.Viiru., mietit, mikä on pokestop? Avaamalla sen ja sitä keskellä olevaa kuvaa "pyöräyttämällä" saat tavaroita esim. pokepalloja ja munia ;)

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMiia_S. 
Päivämäärä:   18.7.16 15:26:52

Ugh, kävin lenkillä ja ei näkyny yhtäkää pokemonia (itseasiassa kävi Nearby-listakin tyhjänä tossa matkalla), mut nyt taas persiilläni koneen edessä oon saanu jo 2 pokemonia kiinni. Ärsyttää, en kehtaa tiiviillä asutusalueella lähtee haahuilemaan, vaikka Nearbyn mukaan mulla ois käsieni ulottuvilla Bulbasaur, Squirtle, Zubat, ja jotkut Eeveen ja Snorlaxin näköset otukset, joita en tähän hätään saa päähäni -.-

Gymejä tai pokestoppeja ei oo näkyny toistaseksi ollenkaan koko kylällä :/ Ei tässä ihan hirveenä oo kyl tullu vielä kateltuakaan, mutta saishan noista nyt joku näkyä edes kauempana kartalla...

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   18.7.16 15:29:56

Miia-Maria, joo en mä siel siis käyny, näky vaa tos kartal :D en mä viittiny tonne porteille mennä hillumaan.. en oo viel koskaan kokeillu tulla tän kulkukortin kanssa noista porteista sisään :_D oon aina menny sellasen sirukortin kans tai autolla porteista näyttäen oman kortin, mut en kävellen, joten en uskaltanu lähtee yrittää :_D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   18.7.16 15:36:34

Miten sen tiimin saa valittua?

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä.Viiru. 
Päivämäärä:   18.7.16 15:44:01

Löytykin jo

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: ------- 
Päivämäärä:   18.7.16 23:06:56

niiniisk.... Miks mä asun kirjaimellisesti täälä mettäs missä ei oo mitää pokemoneja... Pliis kertokaa mulle, et niitä saattaa ilmestyä tännekkin? vaikkei täälä juuri ketään muuta asu. :D

Nii ja onko noi pokemonit tyypilleen "uskollisia" esiintymisen suhteen? siis nii että vesipokemoneja on VAIN veden äärellä?

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   19.7.16 00:11:23

Tänään alotin pelaamisen oikein kunnolla, kun eilen illalla softa ei oikein halunnu toimia kunnolla. Kävin heti pariinkin otteeseen lenkillä ja koko päivän aikana löyty 13 pokemonia. Itellä on puhelimena Lumia, mutta onneks tabletti on android niin siihen sit sai pelin asennettua. Kiva vaan käydä lenkillä ja kantaa tablettia koko ajan mukana :D Ei jää paljoa epäselväks minkäköhän takia oon pihalla.

On se kyl aika ihme peli, sen avulla jopa mun nörttiveljetkin on lähteny nyt joka ilta vapaaehtosesti lenkille :D

Vähän katoin ihmeissäni, ku löysin Horsean läheiseltä jalkapallokentältä. Täytyy lähipäivinä lähtee oikein veden läheisyyteen lenkille, jos sieltä löytyis lisää.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   19.7.16 00:22:20

Esiintymät tulee tosiaan todennäköisimmin ns oman elementin alueella, mutta voi niitä satunnaisesti löytää muualtakin :) https://rankedboost.com/pokemon-go/catching-locations/ Tässä on joitain kuvia, mitä pokemoneja voisi ehkä odottaa ilmestyvän useammin millaisissakin paikoissa.

Pääsimpä vihdoin ns yöaikaankin liikkeelle, vaikka eipä niitä haamutyyppisiä Gastlya enempää näkynytkään. Mutta monta muuta uutta kivaa (mm. Meowth, Growlithe ja Slowpokee) löytyi ja muutamasta olemassaolevasta vähän parempia versioita. Ja päädyttiin lopulta samalle lurelle tulleen pelaajan kanssa lähtemään yhdessä pienelle lisäkierrokselle, oli kyllä paljon mukavampi metsästää juttukaverin kanssa :>

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäNana 
Päivämäärä:   19.7.16 08:23:34

Team Valorin pelaaja ilmouttautuu ja pokemon jengiin kuuluu jo 25 erinlaista ja samanlaista pokemonia ;)

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   19.7.16 09:39:50

Hittolainen. Ei pitäis pyydystää pokemoneja - aina silloin toi peli kaatuu :'D Pääsin just yhteydet, ja olin lähdössä lähellä oleville pokestopeille (lähinnä kävelemään, jotta saan ton munan kuoriutumaan), kun tässä vielä sisällä ollessani eteen pamahti jigglypuff. Pitihän se yrittää saada kiinni, ja heti kun pallo napsahtaa kiinni, niin ohjelma menee jumiin. Siis se pallo hengaa tossa nurmikolla, lehdet liikkuu (mulla on AR pois päältä, kun tuntuu lagaavan vähemmän ilman sitä) mutta mitään ei tapahdu. Kun suljen ohjelman ja pääsen taas linjoille, on pokemon joskus jäänyt kiinni ja joskus ei. Toivottavasti toi olis nyt jäänyt kiinni.. En oo vielä päässyt takas linjoille tarkistamaan :'D Tuskin jäi, mutta muutama on jäänyt kiinni vaikka olisikin ohjelma mennyt jumiin.

Voiko noita munia muuten "kävelyttää" useampaa kuin yhtä samaan aikaan? Vai toimiiko se niin, että keräät aina kilometrejä yhdelle kerrallaan?

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   19.7.16 09:46:03

Jep, ei jäänyt kiinni. Persse. Täytyy varmaan pitää silmät kiinni pokemoneilta ja kävellä suoraan noille 3-4 pokestopille mitä tossa kilsan päässä on. Ja vasta kotimatkalla (kun muna on hatchannut ja pokestopit koluttu) vasta yrittää ottaa pokemoneja kiinni. Tää nimittäin pääsääntöisesti pyörii ihan ok (jos pääsen sisään) niin kauan, kun en pyydystä pokemoneja :D

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   19.7.16 09:56:50

Munia voi olla kehittymässä niin paljon kun on niitä hautomamasiinoita :D Eli jos on vaan se yks oranssi vakiomasiina, niin voi olla vaan yks muna ja jos saa esim stopilta pari käyttökertaa kestävän niin voi olla kaks munaa jne.

Yhyy nearbyihin ilmesty venomoth mutta sohvan vetovoima ei selvästikään kelpaa sille :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäOtterley 
Päivämäärä:   19.7.16 10:04:39

sallis, ootko pitänyt sitä battery saving modea tms. päällä? mulla nimittäin se vaikutti siihen, että peli jumitti aina kun nappas pokemonin. Otin sen pois päältä niin nyt lagaa vaan ehkä joka neljännen kohdalla, mutta parannusta sekin :'D tuntuu kans siltä että mitä parempi pokemon, sitä todennäköisemmin lagaa.. Jostain luin, että tohon saattaa myös vaikuttaa, jos nettiyhteys on vähän heikko, niin jää helpommin jumiin.

Ite oon nyt lvl 8 ja tiiminä Mystic :) Tekis kyllä mieli lähteä pelaamaan Helsingin keskustaan, kun siellä ois niin paljon pokestopeja ja varmaan löytyis helposti lurejakin joita hyödyntää :D Toki täällä Espoon puolellakin lähellä on ihan kivasti kaikkea. Meidän etupihalla on ollu jo useemman kerran Squirtle, mutta mokoma pinkoo aina karkuun, kun ei oo ekalla pallolla saanu kiinni :( muuten sit aika Rattata ja Drowzee painotteista. Ja pitäs varmaan alkaa noihin gymeihin ja niillä taisteluun perehtyä, kun nyt oon vaan iloisesti napannut pokemoneja sen minkä ehdin :D

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäNana 
Päivämäärä:   19.7.16 10:09:16

Mulla on tapana aamulla äidin heittäessä mua töihin niin pitää pokemon go auki ja napata pokemoneja siitä matkalta :D Helppoo ja kivaa :) Mulla ei tuo battery save mode lagaa peliä ollenkaan :)

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: s plays pokemon 
Päivämäärä:   19.7.16 10:31:47

Otterley > ei oo päällä.

Nyt on toiminut aika ok, sain pokemoneja napattua ilman jumeja (mm sen jigglyn) ja munassa kuoriutui charmander (<3) ja vitoslevelikin vihdoin saavutettu. Mutta sit peli kaatui itsekseen  Nyt istun lähipuistossa (täällä vettä ja pari pokestopia näytti olevan) sorsien seurassa odottelemassa, että sais taas yhteydeb

  Re: ot // Pokémon Go

LähettäjäCatia 
Päivämäärä:   19.7.16 11:06:38

Mun pitää pyöräillä 7km päähän et olis pokemoneja jne. :D Maalla asumisen huonot puolet. Mut joo, onneks inceist on sit tääl keskellä ei mitää apua.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   19.7.16 13:23:22

Olipa harvinaisen onnistunut kauppareissu! :D viis uutta pokemonia, mm. kauan haluttu squirtle & ihana lapsuudensuosikki growlithe. Ja munasta kuoriutui charmander. :3

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjävaapu. 
Päivämäärä:   19.7.16 13:47:34

Täällä kans sen reilu 5km ennenkun löytyy yhtäkään pokemonia ilman incenseä. Eilisen vietin kuitenkin siskon kanssa laatuaikaa kaupoilla niin, että sain 71 pokemonia.. :D Lvl 7 mennään nyt ja team Valoria kannatetaan.

  Re: ot // Pokémon Go

Lähettäjä: Viivuska (phone) 
Päivämäärä:   19.7.16 14:20:47

Pitäs varmaan käydä ostaa se vara-akku tai ja yrittää etsiä se mun vanha jostain ja heittää retki helsingin keskustaan. Mä vasta lvl 4, eikä oikeen mitään erityisiä pokemoneja. Kotona tien toisella puolella on yllättävän usein lure, mutten en ole vielä jaksanut sinne mennä :D. Työmatkalla on ainakin 5 pokestoppia, ne tulee aina matkalla otettua. Yleensä myös joku pkemon kans tulee matkalla. Mutten hirveesti ole kävellyt. Mä olin ihan varma että mulla ois ollut jo munia, mutten löydä niitä enää mistään.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.