Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #104

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   9.6.09 15:53:33

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=246284&t=246284

Jatkuupi. Esitelkää nyt itseänne!

Re: Suomalaiset #104

Päivämäärä:   9.6.09 15:54:48

Blanid, Jos ei kamalasti vaadi vaivaa, niin saa toki näytellä. :-)

Päivämäärä:   9.6.09 15:58:36

Mut lähen nyt kiertelemään kirppareita, tuun parin tunnin sisällä takaisin!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 16:05:43

Tinddi, ei nyt oikein iskenyt mitään silmään ;/

Lähettäjä: Blanid 
Päivämäärä:   9.6.09 16:34:37

Minä esittelen itseni! Ja pitkästi!

Siispä. Olen oikealta nimeltäni Veera ja täytän lokakuussa 18. Asustan aika pienellä paikkakunnalla ja aloitan tuossa syksyllä lukion kolmannen luokan. Ja jännitän bilsan kirjotuksia huih. Lähden lukion jälkeen Tampereelle opiskelemaan bioteknologiaa, niin olen päättänyt.

Laiskottelen paljon, olen koneella ja syön kaikkea hyvää ja.. jotain. En oo kovin liikunnallinen, käyn vaan ratsastamassa ja pyöräilen, jos täytyy jonnekin mennä. Paitsi uimaan kyllä haluaisin, tulis vaan vähän lämpösemmät vedet. Mulla on mainio poikaystävä, joka asuu kylläkin ihan liian kaukana, ja oon pikku hiljaa myöskin palauttelemassa elämääni entistä vuokraheppaa ja sen tänkesäistä varsaa. (Ihastelkaa Väinöä!)

Miekin laulan ja puhun yksikseni paljon ja vähän kaikkialla. Ja haaveilen ihanasta omakotitalosta ja vanhasta navetasta Saimaan rannalla sekä parista suomenhevosesta, hihi. Osaan olla ihan kauhea höpöttäjä mutta myöskin hiljainen juro, riippuu puhetoverista. Ja ehkä jostain muustakin joskus, en tiedä.

No niin, nyt tunnette minut. Melkein.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.6.09 16:39:10

Milka, ei sulla sattuis olee vuonorakenteita? :D

Päivämäärä:   9.6.09 16:48:16

Oho, ette voikaan vielä ihastella. No, nyt voitte.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.6.09 16:49:44

blanid, ihana vauva<3

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 16:49:52

maukka, mulla ei ole rakenteita mistään.

pitäis keksiä et missä helvetissä nuo tokokisat järjestetään. alkaa klo 18 eikä mulla ole tietoakaan osoitteesta. sinne olis ihan kiva päästä kattomaan ja kuvaamaan.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 17:10:05

hops

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 17:14:45

Arrgg. Erittäin turhauttavaa yrittää etsiä tapahtumia tästä läheltä. On mielettömän suuren työn takana löytää edes kalenteri, ja kun se löytyy, on lähin kilpailu monen tunnin ajomatkan päässä.

Mistä työ kuvaajat etitte ne tapahtumat, jonne meette kuvaamaan?

Päivämäärä:   9.6.09 17:28:59

Luulin, että Blanid on vanhempi! :-D Väinö on sulonen! Lämpönen?

Päivämäärä:   9.6.09 17:33:08

Jos jonkun biisin pitäisi esittää itseäni, se olisi Lily Allenin @!#$ you (<3____<3). Ja kun olen kyrsiintynyt joihinkin ahtereitaan vilautteleviin, minihameisiin teineihin, niin mieleni tekisi huutaa samalla äänensävyllä kuin Lily kappaleen kertosäkeistö. :-)

Kappale sinänsä muistuttaa minua sillä tavoin, että en ole kova uhoaja vaan puhun rauhallisesti ja säyseästi, johon useampi sitten ärsyyntyy, kun yrittävät aukoa päätään mulle.

Päivämäärä:   9.6.09 18:13:44

Plääh.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 18:31:39

Oottepa pulisseet PALJON!

Veena, tuo Lilyn kappale! Mä niin vielä laulan tota jollekin joskus!

Päivämäärä:   9.6.09 18:33:26

Se on aivan ihana! :-) Ja sitä tulee laulettua usein!

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 18:45:04

Milka L = olisko näistä lisäkuvia?

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza1.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza2.jpg

Lähettäjä: kouluratsastaja 
Päivämäärä:   9.6.09 18:57:37

Huhheijakaa, en olekaan tähän foorumiin aikoihin mitään kirjoitellut. Ihmeellisesti jää koko virtuaalihevosharrastus vähemmälle, kun ei tänne Hevostalli.netin puolelle kauheasti eksy.

Mulla on kauheat ongelmat Pihlajamäen kanssa, kun en tiedä minne sivut oikein siirtäisin. Vähän olen uumoillut, että jos ottaisin blogin käyttöön sinnekin tai siirtäisin peräti koko tallin blogiin. SB Dressur Staldin ideahan oli alun perin blogi. En millään jaksaisi säheltää tallille uusia sivuja tai alkaa tutustumaan uuteen järjestelmään..

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 18:58:04

II Kasarmi Cup - tervetuloa!

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 18:59:00

Uusiksi:

II Kasarmi Cup - tervetuloa!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.6.09 19:12:51

fay, mikset oo msn. 8< okei, meen itekki koht ku meen kotoota hakeen tupakki. :DD njääähähä :D mut tuut taas illemmalla. :D osallistun illalla kuppiin ku saan selvitettyä ketkä noista kisalistan hevosista on mun. ='DD

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 19:13:46

Ai niin mun piti tehdä sitä esittelyä itsestäni :D En tiedä paljon faktaa saan itsestäni irti, kun pyrin pysymään täällä suht anonyymina, mutta let's see:

Olen 21-vuotias ja tein virtuaalimaailmaan come backin viime vuoden lopussa / tämän vuoden alussa. Ennen Kasarmitallia minulla on ollut kolme muuta tallia (kaksi pienempää projektia ja yksi isompi) aikavälillä 2000-2003 ja 2003-2004 keskityin lähinnä hulluun kisaamiseen ja meriittien keräämiseen (uskokaa tai älkää, minä :D). 2004 tosiaan meni maku koko virtuaalihevosteluun ja sitten pidinkin taukoa tosiaan tuohon come backiin saakka. Uudelleen harrastuksen aloitin, koska olin ennen hyvä (no, hyvä ja hyvä, mutta SEN AJAN mittapuulla hyvä :D) koodaaja, mutta taidot oli vuosien saatossa päässeet pahasti ruostumaan. Ajattelin, että tällä harrastuksella koodaustaitoja voisi pitää mukavasti yllä jos ja kun joskus tulevaisuudessa tekisi kotisivuja ihan asiakkaillekin. Lisäksi virtuaalihevostelun uudelleen aloittamisee vaikutti se, että muutin pari vuotta takaperin uudelle paikkakunnalle opiskelemaan - ja samalla jäi ratsastus kymmenen vuoden harrastamisen jälkeen. Kuten monet opiskelijat varmasti tietävät, rahaa ei juurikaan ole mihinkään ylimääräiseen, saati suurkaupungin ratsastustunteihin, ja toisaalta olin entisellä kotipaikkakunnallani käynyt pääosin samalla rennolla, todella rakkaalla tallilla - en osaa oikeastaan enää käydä edes muualla. Tällä hetkellä tilanne on se, että mulla on kunnon ratsastustunneista taukoa sellaiset reilu kaks vuotta, ja viimeksi olen hevosen selässä ollut maastoilemassa vähän vajaa vuosi takaperin. Eli koska IRL hevostelu on lähes olematonta valokuvausharrastuksen ohella, päädyin olosuhteiden pakosta takaisin astraaliheppojen pariin. Lisäksi tää on hyvää vastapainoa toisinaan raskaalle elämälle (kaveri sairastaa vakavasti) ja stressaavalle koulunkäynnille. Pyrin pitämään Kassun mahdollisimman meriitittömänä tallina enkä itse edes kisaa (poislukien omat kisat, esim. Kasarmi Cup), jotta jaksaisin harrastaa tätä stressittä mahdollisimman kauan. Ja sitä paitsi aktiivikisaamisaikoina sain huomata, että ainakaan omalla kohdalla upeat meriitit laatuarvostelupalkintoineen eivät kyllä tuoneet iloa ja onnea yhtään, joten nyt en enää kyseisiä palkintoja itse henkilökohtaisesti arvosta :)

Millainen sitten olen luonteeltani? Olen aika etäinen ja hiljainen täysin vieraita ihmisiä kohtaan, mutta kun jää on murrettu olen hyvin sosiaalinen ja ehkä vähän sellainen hassuttelija luonne. Mietin kaikkea liikaa. Vaikea itse kuvailla - kertokaa te muut, jotka ees vähän tunnette! :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 19:16:34

Oho tulipas pitkä liirum laarum :D

maukka, koska en varmaan oo koneella kauaa - > kauheasti porukkaa haluaa olla samalla koneella samaan aikaan niin en pysty itse istumaan tässä koko iltaa, kun tosiaan se mokkula kuoli :( Ja huomenna yritän mennä töihin vaikka edelleen on kuumetta vähäc, ni en voi ees valvoa yhtä myöhään entä eilen :D

Päivämäärä:   9.6.09 19:25:53

Tulipa sulta tekstiä! :-D Koitan suunnitella paint-mallina ulkoasua, jonkalaisen haluan seuraavaksi. Saa nähdä, toteutuuko se sitten ikinä.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 19:33:57

Veena, nyt jo? Vastahan vaihdoit Hovikseen! :0

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 19:39:42

Jenza,

<>http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza1.jpg>
<>http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza1b.jpg>

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza2.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza2b.jpg

Muita ei löytänyt tältä erää.

Päivämäärä:   9.6.09 19:41:04

Ei vaan syksyks/talveks

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 19:42:24

* http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza1.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza1b.jpg

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 19:44:35

Veena, mä olisin kyllästynyt siihen jo siihen mennessä :-D Njoo, itsekin oon kipeenä tylsyyksissäni kokeillu Kassulle jotain pohjaa vääntää, mut mitään hienoja ei oo tullu vielä.

Päivämäärä:   9.6.09 19:55:54

Plääh, ei oikeen ottanut onnistuakseen..
http://107steps.net/tarina/uusi%20copy.jpg

Kone lagaa, ja kaikki. ÄÄÄ

Päivämäärä:   9.6.09 20:11:55

Saa nähdä, uskallanko uida tänään. :-D

Lähettäjä: Heidi F. 
Päivämäärä:   9.6.09 20:15:08

Ja täällä taas. Vihdoinkin pääsin pois sieltä mettästä, vaikka loppujen lopuksi siellä oli oikein kivaa ku vaa siihen tottu ja kotiin lähtö läheni ;)

Päivämäärä:   9.6.09 20:16:17

Mä inhosin riparia koko sydämestäni! :-D Onneks siitä on jo aikaa.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 20:23:44

Milka L = saisinko tän ponin kuvat http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza2b.jpg?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.6.09 20:37:17

fay, no hööh. 8< kenenkaa mä sittte juttelen yöllä= :o en ainakaan sen yhden, nimeltämainitsemattomankaa haluu jutella. 8<<

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 20:52:36

maukka, :((((((

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 21:30:08

Jenza, jep. Mitäs myö sulle sit maksettavaksi keksittäis :D

Nii ja Veena, päätitkö mitkä otat?

Päivämäärä:   9.6.09 21:32:16

En vielä.

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   9.6.09 22:05:34

Veena, mulla oli tuol mettäs iha kivaa :D

Päivämäärä:   9.6.09 22:11:24

Veena, ju, lämpönen. Mua vanhemmaksi :D. Sinänsä positiivista, yleensä luullaan nuoreksi.

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   9.6.09 22:22:10

taas tällänen paskaolo ja tuntuu et missään ei oo mitään järkeä.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 23:10:14

Heidi, tervetuloa kerhoon :D

mä olen valvonut jo yli kolkytä tuntia. ens yönä ajoissa nukkumaan et pysyy sit satulassa hereillä :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 23:30:40

ite asiassa vois tehä niin et sulkee nyt tän koneen, menee kattomaan tallennuksesta tän illan ohjelmat ja painuu pehkuihin.

moro!

Päivämäärä:   10.6.09 00:10:14

Blanid, No oikeasti!

Heidi no miksi? :(

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   10.6.09 03:32:52

FAY! UNOHDIT MAINITA SUN MAAILMAN MAINOIMMAN JA PARHAIMMAN KISAAJAN! sen takia sun heppas saa kisoja. 8'DD

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.6.09 09:39:16

milka, niin no joo mutku tää mun olo on melko jatkuva..
veena, sehä täs onki just että en aina ittekkää tiedä. Tai no tiedän mutten halua myöntää sitä.

Päivämäärä:   10.6.09 11:56:49

Voi ei. :-(

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 13:57:56

Veena, ootko sä Oton menny myymään (tuli vastaan näyttelyissä) ? Mulla olis sille muutama sijoitus.

Päivämäärä:   10.6.09 13:58:59

Milka L., Juu meni myyntiin.. :-(

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 14:01:41

Joo. Sano sille tyypille et multa saa kysästä sijotuksista. Ei montakaan mut on kuitenkin :p

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   10.6.09 14:04:16

Milka L = no paljonko sijoituksia pyytäsit? Sano sä määärä.

Lähettäjäkouluratsastaja 
Päivämäärä:   10.6.09 14:14:06

Voi vitsit olen ihan pihalla näistä ketjuista, olisi ihan kiva päästä mukaan keskusteluun mutta taitaa olla 80% aiheista olla vakiporukan keskinäisiä juttuja. No, yritetään kuitenkin. ;o)

Onko teille syntynyt nyt kesällä paljon varsoja talliin? Meillä on Pihlajamäessä aika lailla hiljaista, tietenkin kevään varsat aiheuttavat vähän hämminkiä mutta yllättävän rauhallista on tallissa ollut. Tosiaan sain tänään valmiiksi sivut Pihlajamäen Maurille, eikös olekin hieno hevonen? Tuosta odotetaan vähintäänkin työkilpailumenestyjää, vaikka syksyllä pitäisi se koelähtöönkin ilmoittaa.

Painottuuko tämä keskustelupuoli muuten enemmän ratsuihin, vai löytyykö suokkikeskustelusta omia ihmisiä juoksijoille ja työhevosille? Tuollahan on ravikeskustelu erikseen, mutta siellä tuntuu olevan vähän lämppäripainotteisempaa touhua.

Veenaltakin piti kysyä, että onko sulla ollut kauan tämä Hovirinne (vai oliko se sittenkin Hovimäki, Hovikartano?) projektina? Kai Kuuramaa säilyy kuitenkin hyvin elossa? :o)

Lähettäjäkouluratsastaja 
Päivämäärä:   10.6.09 14:15:56

Korjaus: Pihlajamäen Mauri

Pitäisi myös kantakirjata juoksijasuunnalle tai työhevoskantakirjaan, kenties molempiin. Uumoilen siitä vähän sellaista oikein hyvää jalostusoria.

Päivämäärä:   10.6.09 14:16:35

Meille on syntynyt Rulla & Vanja.

Hovikartano on ollut jo aika kauan pystyssä - sitä ennen se oli "salassa" kunnes sain hevosia sinne. :-) Kuuramaa kyllä pysyy pystyssä, tottakai (pian vuosipäivä meillä), mutta nyt ollut niin kiirettä ja tohinaa, etten ole oikein mitään kerennyt tehdä.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 14:28:37

Jenza, no kun mä olen huono hinta-laatusuhteiden kanssa :D Neljä kuvaa siis, ehkä jotain 5-10?

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   10.6.09 14:29:20

Milka L = ponilla oli kaksi kuvaa...

Lähettäjäkouluratsastaja 
Päivämäärä:   10.6.09 14:30:38

Minäkin muuten pääsin yksi päivä näkemään ensimmäistä kertaa elämässäni voikon suomenhevosen. Nuori lihaskimppuori pörhisteli minkä kerkesi, ja oli niin pirun komea! Kyllä kulki kylmä väre jos toinenkin pitkin selkäpiitä, kun voikko ori ravasi kaula kaarella pitkin aitausta. Hienoja nämä uudet varsat!

Päivämäärä:   10.6.09 14:32:50

Kiitoksia. Rullalla ainakin tarkoitus kiertää näyttelyitä, ja myöhemmin kantakirjaus.

Lähettäjäkouluratsastaja 
Päivämäärä:   10.6.09 14:39:35

Hei pitääkin täältä teiltä kysellä, että onko teillä ideoita uuteen nimimerkkiini? Jotenkin tuo kouluratsastaja ei oikein sovi enää, kun omakin toiminta on ravipainotteisempaa ja ylipäätään suomenhevosiin liittyvämpää.

Omia ehdotuksia, saa heittää omiakin mutta teemaan sopivia:
Kevätpilke
Helmi
Saimi
Taigatuli
Sumuhevonen

Päivämäärä:   10.6.09 14:42:09

Saimi on todella kiva. :-) Itsekin olen miettinyt uutta nimimerkkiä - jokseenkin tuloksetta..

Päivämäärä:   10.6.09 14:44:48

Mä taas tykkään Helmistä. Veenallahan on ihan hyvä nimimerkki, söpö ainakin.

Lähettäjäkouluratsastaja 
Päivämäärä:   10.6.09 14:46:31

Mulla oma suosikki on tällä hetkellä ehkäpä tuo Taigatuli tai Sumuhevonen. Liekö ilta-aurinkoisilla kesälaitumilla ja Lapin tuntureilla mitään vaikutusta siihen. ;o)

Päivämäärä:   10.6.09 14:47:11

Blanid, No kiitoksia. :-) Helmistä tulee mieleen vain oma pikkusiskoni.

Päivämäärä:   10.6.09 14:49:01

http://i666.photobucket.com/albums/vv27/hovikartano/j1.png
Taitaa hänestä tulla Nuppunen.. :-)

LähettäjäTaigatuli 
Päivämäärä:   10.6.09 14:51:05

Toisaalta Sofiasta saisi helposti nimimerkin Saimi.

Kokeilen miltä tuo Taigatuli mahtaisi nimimerkkinä näyttää, älkää välittäkö. ;o)

LähettäjäSumuhevonen 
Päivämäärä:   10.6.09 14:52:18

Nyt kokeilussa Sumuhevonen, kumpi olisi parempi?

Oikein kaunis tuo läsipäinen tamma! Teillä kasvaakin hevoskatras oikein vauhdilla. :o)

Päivämäärä:   10.6.09 14:53:32

Nuppunen on ollut kauan jo "tekeillä". Saa siitä sitten morsiamen Retulle.

LähettäjäSumuhevonen 
Päivämäärä:   10.6.09 14:57:39

Se Retueemeli oli kyllä oikeasti hieno. Olitte näköjään ilmoittautuneet meidän kanssa samaan näyttelyynkin, tosin saa nähdä mahduttiinko me meidän orivarsojen kanssa ollenkaan mukaan vai onko luokat jo täynnä. Vuohimäen Havu vaan on niin komea! http://www.kuvitellen.net/Coppermine/albums/userpics/10001/DSC05843.jpg

Päivämäärä:   10.6.09 15:01:23

Se on erittäin upea. Toivottavasti saadaan Retusta sitten oikein upea heppa. :-) Kisaaminen aloitellaan sitten vähän myöhemmin, kun orhi on tottunut meidän rytmiin Hovikartanossa. Ja löytyyhän siltä kasa kilpailujakin, mutta en ole ehtinyt sivuille laittaa.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 15:01:48

Jenza, arg, niinhän se oli :D otin nyt mielessäni mukaan sen toisenkin kimon kuvat. Siis kaksi, joo. Viisi jos olisi sopiva määrä?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   10.6.09 15:02:11

Perseen suti. Saattaa mennä jonkuaikaa et pääsen tekee kunnolla koneille sivut ku netti ei oikeen tykkää toimia mun koneella, ja harrin koneella ei oikee voi niitä tehä. 8<<

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   10.6.09 15:31:49

TIEDOITUS KAIKILLE!!

Otin nyt tämänhetkisen VSHK'n (suomenhevoskasvattajat) pitäjän kanssa puheeksi kyseisen järjestön toiminnan ja tulevaisuuden, tällähetkellä kun on ollut niinsanotusti jäissä. Copypastena:

anette sanoo (15:10):
Ihan tällanen tosi tylsä kysymys, että miten kun toi suokkikasvattajayhdistys tms (vshk) on nyt ilmeisesti sun hyppysissäs? Aika moni suomenhevoskasvattaja on nyt vähän kaipaillu sitä henkiin ja ilmeisen valmis myös lähtee tekee töitä sen eteen, siispä kysyisin että mitä olet sen suhteen ajatellut?
Salla sanoo (15:11):
aa se joo. ;> mä oon aina vähän väliä muistanu sen kyllä, mut siis ehdottomasti jos on joku ehtivämpi/haluavampi/viitseliäämpi sitä pitään, niin luovutan sen kyl.
anette sanoo (15:11):
no jos otan asian puheeksi ihan noilla sanoilla miten asian ilmaisit ja vaikkapa infoan sua sitte ko jotai oikee konkreettista asian suhteen syttyy/tapahtuu?
Salla sanoo (15:11):
juu toki (:
anette sanoo (15:12):
itse ainakin ajattelisin asian niin että ois hiton hyvä, ettei koko höskä ois yhden harteilla vaan useempi kasvattaja lähtis hommaan niin, että osa-alueet jakautuis.

Kommentoikaa, kertokaapas mitä ajattelette. Viehättävän pitäjän kanssa jo puhelimmekin parisen viikkoa sitten asiasta..

Päivämäärä:   10.6.09 15:41:47

Olisiko kelläkään antaa koristekuvia lampaista, kissoista, tarhaavista hevosista (kaksi hevosta vierekkäin katsoo kameraan vaikkapa portin ylitse, näyttäkää muitakin!), aittoja, punainen rakennus, vanha navetta/tallirakennus - punainen, laitumia, metsäteitä, polkuja, asfalttiteitä, kylttejä - mitä vain! Kuvat tulevat Hovikartanon sivuille koristeeksi ja ehkä uuteen ulkoasuun. :-)

LähettäjäSumuhevonen 
Päivämäärä:   10.6.09 15:43:49

En ole koskaan liiemmin VSHK:n toimintaan tutustunut, onko linkkiä vanhoille sivuille?

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.6.09 15:46:47

oikeesti lyön pia lapun luukulle, jätän vaa pari tärkeintä hevosta joitte kans oon ku kiinnostaa jos silloonkaa

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   10.6.09 15:48:43

VSHK:ssa auttaminen kiinnostais. mut ois ihan jees jos linkittäisitte VSHK:n sivut ni tietäs vähän millasta hommaa siinä ois. :'D ite oisin kyl mahd. tulossa jelppimään. 8)

Päivämäärä:   10.6.09 15:49:13

Heidi F., Eikä. :-( Haluatko puhua siitä sun "huonosta" (?) olosta vaikkapa messengerissä?

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   10.6.09 15:50:44

vanhat sivut:
http://sateenvarjo.net/vshk/index.php

Päivämäärä:   10.6.09 15:51:28

http://sateenvarjo.net/vshk/index.php

Tuolla vanhat sivut.

Päivämäärä:   10.6.09 15:53:21

Ohops Kya ehtikin eka :D.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   10.6.09 15:53:28

Mäki voisin olla valmis auttamaan vshk:ssa.

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   10.6.09 15:53:40

tää uudempi
http://viivakoodi.net/vshk/

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   10.6.09 15:55:52

Kya, jos tuo saadaan takas pystyy nii uskon et voin toimia vieläki luonnetuomarina :)
Veena, en usko et se auttaa. Pitää vaa yrittää pitää ajatukset kasas vaikka se onki aiva törkeen vaikeeta. Mut kiitos kuitenki <3!

Päivämäärä:   10.6.09 16:01:13

http://107steps.net/tarina/nuppu.html
Nupulla on sivut. :-) Vielä luonne puuttuu, ja tuosta kuvien hevosesta haluaisin liikekuvankin..

Päivämäärä:   10.6.09 16:13:04

Noni, pitääkin merkata emän sivuille. Sieltä kyllä puuttuu ne muutkin jälkeläiset, hupsista. Pitänee päivitellä.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 16:13:32

Mitä hommia siellä vshk 'ssa olisi? Jos löytyis joku jonka minäkin osaisin niin vois harkita mukaan tulemista.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   10.6.09 16:22:06

anette sanoo:
et joo kaikkia ideoita voi esittää ja koota. Ihmisiä jotka haluaa mukaan lähteä. ite oon sitä mieltä et ton varsa-arvostelun vois pistää helvettiin
luulis et noku sla riittää
ja pistää sit panostusta enempi siihe et se pelaa
maukka. aka maukkus. aka make. aka majava. sanoo:
mitä järkee ees ssin varsa arvostelussa
anette sanoo:
en kuule tiedä
ku tietäääkseni harma enään käyttää mitään varsa kuvia
ku kaikki laittaa vaa suoraa aikuis kuvat
anette sanoo:
@!#$ netti

anette sanoo:
saitkohan nuo?
anette sanoo:
en kuule tiedä

vika minkä sain^
anette sanoo:
nii sen jälkee sanoin et ei sii vissii varsakuvia tarvitakaan
mut on silti aika turha musta
okei.
noniijoo.
anette sanoo:
noi kasvattajapäivät ja sla on hyvä
jep.
anette sanoo:
et noi vois olla ne pääjutut, mut sitte voitas koko jutun alle järjestää satunnaisia juttuja esim rotunäyttelyita ym.
niimpä
tai sit ori näyttely erikseen ja tamma näyttelyt eriksee
anette sanoo:
ja toi kasvattajien listaus on jees
niimpä.
tietäs vähä noita muitankin kasvattajia.

Tossa mun ja Kyan mietteitä mesessä. (Kyan netti pätkii välil.)

Päivämäärä:   10.6.09 16:23:44

Mulla ei oo mitään ideaa uuteen ulkoasuun..

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 16:31:22

Veena, mulle pistettiin tilaukseen jokunen eikä ole mitään ideaa :D

Päivämäärä:   10.6.09 16:39:19

Mie taas just haluisin ladata jotain oikein nättejä kiekura-brusheja ja väsätä jonkun hienon luomuksen. Toinen juttu on, onko mulla siihen varsinaista ideaa :D..

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   10.6.09 16:43:18

Varsa-arvostelussa ei juu varsakuvaa edes tarvita. Se on ollukki nyt vähän jäässä, kun pitäis uudistaa se silleen, että sais noi ravuritkin mukaan, kun aikasemmissa tilaisuuksissa on sellasta pyydetty. Mutta munkin mielestä sen voi ihan hyvin heittää pois. :D

Päivämäärä:   10.6.09 16:46:53

Oisko jotkut suokkimestaruudet mitä? Joku useista osakilpailuista jotenkin koostuva.

Päivämäärä:   10.6.09 16:48:45

Jokaiselle lajille vaikka erikseen ja mestaruusmittelöissä pärjäämisistä vois saada laatuarvostelussa ekstrapojoja?

Päivämäärä:   10.6.09 16:53:21

Mulle tuli idea! :-) Täytyy vaan saada joku toteuttamaan se kunhan saan ohjeet tänne asti.

Minä ja Sirjahan aikoinaan järjestettiin suomenhevoskuninkaalliset.

LähettäjäSumuhevonen 
Päivämäärä:   10.6.09 17:06:53

En kyllä oikein vieläkään löytänyt mitään mielekästä tuosta yhdistyksestä, mutta se johtuu ihan siitä etten mikään kovin aktiivinen kasvattaja olekaan ja suomenhevoset ovat lähinnä ravi/työlinjapainotteisia.

Tietääkö kukaan mikä on työhevossuomenhevosten tilanne tällä hetkellä? Muistan sen yhden suomentyöhevostallin, jossa taidettiin piirroskuvien kanssa pläräillä mutten muista yhtään edes sen nimeä. Mitäköhän kuuluu sille yhdelle suomenhevosfoorumille?

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   10.6.09 17:14:33

Jotkut ton tyyppiset vois kyl olla kivat niin kauan ko vshk:aan ei toimi. Toisi yhteisöllisyyttä..

Sehän voisi sisältää lukuisia kilpailuita eri lajeista, mielellään ihan virallisia. Suokeille siis tietenkin vain :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 17:21:40

Ja nehän vois kanssa järjestää eri paikoissa ne osakilpailut ja lajit.

Päivämäärä:   10.6.09 17:25:22

Niin vois, ja mie voin ainakin lupautua järjestämään sitten jotain osia.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   10.6.09 17:27:12

Milka L = viis sijoitusta käy, kellä kisaan?

Päivämäärä:   10.6.09 17:29:41

Hyviä ideoita täällä!

Olen vaan nyt niin vannoutunut kirjoittamaan ohjeita ulkoasuun, ja aikamoiset niistä tuleekin, mutta omasta mielestäni aika tarkat.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   10.6.09 17:29:47

Jenza, tällä koulua maks. tasolla vaativa B.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.