Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #103

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   7.6.09 20:51:16

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=236983&t=236983

Teinpä nyt uuden. :-)

Re: Suomalaiset #103

Päivämäärä:   7.6.09 20:52:07

Kyan myyntiin tuleva Muusa on todella upea! :o

Ja nyt on Rulla sentin korkeampi.

Päivämäärä:   7.6.09 23:37:53

Missäs kaikki on?

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   7.6.09 23:41:14

Tässä ollaan :) Olisikos kellään tälle neidille evm-sukuista sulhoa? Kilpailumenestyksen paremmin kertoo VRL

(HUOM! Katso myös vuosi -08 ;) )

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   7.6.09 23:42:24

(ja tuolle on haussa paremmat kuvat)

Päivämäärä:   7.6.09 23:43:49

Sain loistavan inspiraation kirjoittaa Vakalle luonteen! Toivotaan, että tämä inspiraatio myös puhkeaa kukkaan kirjoittaessani. :-)

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   8.6.09 00:06:43

Joko te kaikki katositte?

Päivämäärä:   8.6.09 00:08:10

Pian tätä luonnetta saa lueskella. Maukkis ainakin kuulemma tykkäsi, joka oli erittäin positiivinen kommentti! :-)

Lähettäjäheiskä. 
Päivämäärä:   8.6.09 00:09:30

Mäkin tuun sitte joskus Västerbyn tänne esittelee jos jostain sais voimaa ja jaksamusta vaihtaa ulkoasu vielä muutamalle hevoselle :)

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   8.6.09 00:15:22

Haa, elollista elämää, loistavaa!

Mäkin aloitin pidentämään tuon silmäteräni luonnetta, jotta se ei olis sellainen 5 cm ruikku.. --'

Päivämäärä:   8.6.09 00:15:42

http://107steps.net/tarina/vakka.html
Saa ilmaista mielipidettään aivan vapaasti!

heiskä., Kiva, mukaan vain! :-) Onko muuten ollut mitään ongelmia 107stepsin kans?

Lähettäjäheiskä. 
Päivämäärä:   8.6.09 00:18:54

Veena , ei ole - joskus FTP heittää ulos ku yrittää muokkaa sivua mutta luulen että se johtuu täysin siitä FTP:stä mitä käytän :)

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   8.6.09 00:21:31

Hauska luonne :) Mä en sais ton pitusta itkemälläkään..

Päivämäärä:   8.6.09 00:25:05

heiskä., Aa, okei. :-) Jos tulee jotain, että ei avaa 107steps.netin sivuja, niin ilmota - laittelen Futuronille sähköpostia asiasta.

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   8.6.09 00:34:20

http://www.freewebs.com/postimerkki-/varjo.htm
Sanokaa jotain kommenttia tuosta luonteesta, please.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   8.6.09 07:41:20

voi luoja. :D oon tässä nyt koko yön valvonut. :D Troya valvo munkaa puol kuuteen(?) asti sen jälkeen oon dataillu yksin. Huomaa tylsyydestä, oon kolunnut nyt KRJ:n vko:n 23-25 kisat läpi ja ilmottanu kaikkiin "vapaisiin" luokkiin koneja. eli taitaa suokkipullillekkin sijotuksia ropista. jee^^

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   8.6.09 12:23:28

Kya, no jos itse saan valita niin voisin mieluiten suositella tuota Saamea - ihastuttava tamma mutta ei vielä juurikaan jälkeläisiä. Junolla puolestaan on jo sen verran paljon (kaikki ei merkattuina vielä sivuille), että jos jätetään nyt vielä kuitenkin mietintämyssyyn, olin nimittäin unohtanut että olin neidille yhtä toistakin evm-oria ehtinyt jo kysellä :) Jos siemennetään esim. tänään niin vauva syntyisi noin 29.6. ja mukaasi saisit noin pyöreästi 13.7. Miltä kuulostaa?

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   8.6.09 12:29:02

maukka, muistuta niin heittelen sulle joskus uudet kisalistat!

Lähettäjäumi. 
Päivämäärä:   8.6.09 12:36:17

guess who is back? :--)

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   8.6.09 14:23:47

nostetaas topa ylös :)

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   8.6.09 14:37:31

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=247698&t=247698

tonne kaikki laittamaan tarjousta! =)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   8.6.09 16:35:28

FAY MESEEN! NYT ON TÄRKEEEEEEETÄ ASIAAA! pakko pakko. tule fay äkkiä meseen. *puppyface*

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   8.6.09 17:25:57

m, muuten, mut mun mokkula ei toimi (nyt ei ihan oikeesti toimi, yleensä se vaan yleiskenkkuilee) ja joudun koht luovuttaa tän toisen koneen pikkuveljelle :p

Lähettäjä: Lotta L 
Päivämäärä:   8.6.09 17:33:50

Pitäis laittaa muutaman päivän päästä Jussista jalostusmainos esille, kun alkaa olla viimeisiä kertoja hurmuripoika tarjolla jalostukseen. Heidi F:lle hänestä onkin jo varsa tulossa.

Tomppakin ois tarjolla jalostukseen, jos jotakuta kiinnostaa. Ollaan vain pahemman kerran myöhästytty NJ:n junttiluokista, muuten olis sertit kasassa ainakin Champion-arvonimeen.

~ Mikäs muuten on VSHK:n tilanne ? Olen aivan pudonnut kärryilty viime aikoina kun olen säätänyt noiden hevosten myymisen kanssa, enkä suuremmin ole pystynyt keskittymään minulle jääneiden hevosten laattikseen jne. Jussi meinaan tarvitsisi vanhoilla päivillään uusintaa laattiksessa ja Tomppa olisi vasta menossa ensimmäistä kertaa kokeilemaan onneaan.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   8.6.09 17:56:57

fay, yhyy. 8( http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=246859&t=246460 tunnistakko ittes tuolta ku etit mun kirjottaman. 8D

Lähettäjä: Blanid 
Päivämäärä:   8.6.09 19:57:56

Ai niin muuten Veena, millon sen Neposen varsan piti olla syntynyt? Puhuttiinko siitä mitään :D?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   8.6.09 20:11:31

missä kaikki suomalaiset? :o

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   8.6.09 20:15:13

Tässä, taasen. Kertokaas mulle, olisikos suokkiharrastajilla tarvetta VVJ:lle? Niin tylsää että voisi vaikka järjestääkin yhdet..

Päivämäärä:   8.6.09 20:18:43

Blanid, Ei puhuttu. :D Jos syntyisi vaikkapa huomenna vai?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   8.6.09 20:39:40

Hihhihhii.

Mun kenneliprojekti sai ulkoasun.

Teen sille blogin... sieltä voi seurailla sit kehitystä ennen itse sivuston valmistumista näin alkuun.

Suomalaiset jäässä, en jaka kisata :D

Päivämäärä:   8.6.09 20:47:03

Oliskohan täällä ketään ihanaa, joka jaksaisi kisauttaa muutamaa hevosta porrastetuissa ratsastuskilpailuissa? :o)

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   8.6.09 21:16:30

Faylee, päivämäärät ovat ok. Myös Saame käy emäksi oikein mainiosti.. Teen varmaan alustavat sivut lähipäivinä kunhan kerkiän ja netti toimii.. jotta pysyy tiedot tallessa :) Oiskohan sulla luovuttaa mulle meseä niin vois sopia sitä nimeä, JOS nettini nyt lähiaikoina edes toimii :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   8.6.09 21:46:56

maukka, tunnistin kyllä itseni, kiitos <3

Kya JA MUUTKIN, mut voi lisäillä meseen kasarmitalli@luukku.com ! :)

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   8.6.09 21:52:29

MAUKKA! Nyt oon mesessä mut sä et oo siellä! MITÄ!

Päivämäärä:   8.6.09 22:00:42

Veena, joo syntyköön millon tahdot, ei mulle oo mitään väliä :D.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   8.6.09 22:34:05

II KASARMI CUP

Viime Cupissa Tintti ja Pinnistin KIR rynnistivät voittoon uskomattoman alhaisella tulosprosentilla 2,3 - oletko Sinä seuraava Cup-voittaja? Pystytkö Sinä alittamaan Tintin ja Pinnin huikean alhaisen tulosprosentin? Osallistu! :D

Päivämäärä:   8.6.09 23:23:16

Blanid, Ahaa, mahtavaa! :D Mietin nyt tuota nimeä.

Auttakaa nyt Aatos x Neponen varsan nimessä.

Päivämäärä:   9.6.09 01:00:13

Miten olisi, jos jokainen esittelisi itseään vaikkapa vain muutamalla lauseella? Itselläni varhaisdementia, ja en mahda muistaa mitään! Ei ole tietenkään pakko esitellä itseään, mikäli ei halua.

Ensiksi kiitokset Teille kaikille ihanille, jotka ovat jaksaneet kuunnella mua huonoina päivinäkin! Erityiskiitokset myös Fayleelle, että kuuntelit mua mun "huolissa", ja muutenkin olet ollut tukena! Ja kiitokset myös Runosta. :----D

Oikealta nimeltäni minut tunnetaan Vilmana, ellei joku vielä tiedä. Olen 17-vuotias media-assistenttiopiskelija Keski-Pohjanmaan maakunnasta, joka ei niinkään ole suuri paikka. Olen syntynyt alkuvuodesta, ja odottelen jo innolla ensimmäisiä ajotunteja! Rakastan autolla ajamista suuresti. :-)

Asun avoliitossa parikymppisen miehekkeen kanssa, joka pian toivottavasti pääsee opiskelemaan suurta tavoitettaan - kuntouttajaa. Tämän jälkeen hänellä on tavoitteena lukea sairaanhoitajaksi, ja siitä sitten eteenpäin aina ylilääkäriksi. Tavoitteita on, mutta nehän ovat mahdollisia aina toteuttaa!

Luonteeltani saatan olla äkkipikainen, mutta siitä ei kannata aina välittää. Huonoja päiviä löytyy, mutta siihen on useimmiten omat syynsä, joka on ihan loogista. Tietenkään sitä ei saisi muihin purkaa. Olen muuten hyvin rauhallinen, ja omissa oloissa aina välillä oleva ihminen. Rakastan luontoa, eläimiä ja valokuvausta - ja löytyihän minulle sopiva opiskelupaikka sekä sitä kautta myös ammatti. :-)

Omistan höpsön tiibetinspanielin tuon miehenretjakkeen lisäksi, joka valitettavasti joutuu asumaan äippäni ja pikkusiskoni luona ärsyttävän kiinteistöhoitajan vuoksi.. Tuolla ollut meitä vastaan aina jotain! Mutta kumminkin, tämä koira neiti Viola, on minulle kaikkikaikessa aina miehen kanssa yhdessä.

Tuskinpa mitään muuta? Jos haluatte jotain kysyä, niin antaa palaa vain.

LähettäjäFaylee 
Päivämäärä:   9.6.09 01:02:59

Veena, hyvä idis! Kirjoittelen ehdottomasti kunhan kuumeelta pää selkenee ^^ Ja samaa voin tosiaankin sanoa sinusta!

Päivämäärä:   9.6.09 01:12:41

Kiva! No voihan kiitos. :-)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 01:55:42

Hihi.

Meiti on kahden viikon päästä 13 täyttävä pikkunulikka, realisti joka tuppaa tyrmäämään omatkin unelmansa ennen kuin ehtii aloittaakaan. Hieman itserakas, mutta pyrkii pitämään sen salassa ja kenties haukkuu muille itseään liikaakin. Tunnetaan nimellä Niina.

Rakastaa elukoita ja luontoa, vannoutunut eläinten oikeuksien puolustaja from sohvannurkkasola. Ensimmäinen askel kohti parempaa elämää on otettu lähes kaksi vuotta sitten, jolloin punainen liha jäi pois ruokavaliosta. Haluaisi tehdä enemmän, muttei vain saa mitään aikaiseksi.

Rakastaa suunnittelua. Mikään ei vain koskaan toteudu - ruokavalioista liikuntaohjelmiin, kaikki jäävät aina vaiheeseen. Heijastuu hieman bittipuolellakin.

Ei ensimmäistäkään miestä, luonnollisesti, tässä kakaraiässä kun vasta ollaan.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.6.09 05:28:07

Veena, pojot sulle, tään hyvä idea niin ihmiset vähän tietää sitte millasen henkilönkaa jutteleen. 8))

Oikeelta nimeltä oon Rosa, mutta en voi sieltää ihmisiä jotka kutsuvat minua nimellä rosa, koska mua on aina kutsuttu roosaksi. xD Marraskuussa mittariin pläjähtää 17vuotta(yhyy.) Kesälomaa viettäny tässä jo reilu puolivuotta, kun peruskoulu päättötokarin k.a ei ollu kehuttava. 6.4 :D Majailen Hämeenlinnassa tai sitten Harrilla Parolassa. Hml:sta n.90km hesaan jos joku ei tiedä tän tuppukylän olin paikkaa. :D

Oon luonteelta välillä hiukan äkkipikainen(useimmat varmaa huomannukki) ja periks en sitte millään anna. :D mulle voi heittää melkein minkälaista läppää tahansa, koska omaan aina oudon(joidenki mielestä huonon) huumorintajun, ja melkeimpä kaiken paskanpuhumisen otan läpällä. :p

Omistan apinoita muutaman kappaleen toisin sanoen 2 pikkusiskoa(9v ja 1v6kk) lisäksi meillon 3 rottweileriä(pipa,pirkko ja kerttu) sekä 3 maatiaiskissaa(taisto,irma ja paavo). Nyt meillon kyl lisäks 3 kissanpentua(jorma,klenkka ja jänis). Sekä joukkoon on mahtunut myös sh-t Vilmaksi aka Vilma, jolla taitaa olla aino järkevä kutsumanimi. :D

Lisäksi omistan yhden gorillan, eli Harrin. :D Harrikin on jo joillekki henkilöille "tuttu" ihminen. Seurusteltu ollaan kohta 1½vuotta ja kihloissa ollaan oltu nyt reilu vuosi. Harrillakin on jtn suunnitelmia tulevaisuudelle, mutta en oo ihan varma mitä. saa nähdä sitten ku varmistuu et jos nyt saatas jotku opiskelupaikat. Harri tosin pääsee varmaan heittämällä Pintylle, keskiarvo 7.8 + 2 joustavaa hakua. epistä. -.-

öö. olikohan viel jtn? jos tulee kysyttävää ni kysykää. :p

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 05:55:29

maukka, Rosaksi en sua olis kyl voinu ikinä kuvitella :D

mein nyt hajonneella luokalla oli saman niminen tyyppi. sen nimi lausuttiin ihan rosana, tiedä häntä miksi, mutta tyyppi vaivaantui hieman jos joku sano kahdella oolla :D

LähettäjäKya 
Päivämäärä:   9.6.09 07:20:21

En ois kyl koskaa uskonu et Milka ois noin nuori :D

Itse olen 18-vuotias (loppuvuodesta 19) ja tiettävästi oikealtakin nimeltäni Anette. Koko kesän ihanaisesti töissä ja nää aamut on tällasia et jos vaan vähänki on ylimäärästä aikaa ni -> koneelle. Jos jää sohvalle makoilee niin se on ihan varma, että uni tulee ja työt jäävät :D

Asun avomieheni/kihlattuni kanssa yhdessä yksin kerrostaloyksiössä. Olen ikuinen haaveilija ja siksi joka päivä taidankin kulkea pää sumussa, kun haaveilen omakotitalosta, maalaiselämästä ja koirienkasvattamisesta. Mihinkään noihin eellä mainittuihin ei kyllä valitettavasti ole ihan vielä resursseja :/

Meiltä löytyy täältä 3-4-vuotiaat koiramme Leidi & Hope, jotka ovat rodultaan phaléneita (perhoskoira med luppakorvat). Nämä kaksi vatipäätä ovat ehdottomasti meidän molempien silmäteriä. Aivan ihania touhukkaita miellyttämishaluisia pikkukoiria. Harrastettu ollaan niin näyttelyitä kuin agilityäkin. Lauantaina saimme nuoremman suomen valioksi ja nyt teen henkistä surutyötä, koska vaikka olen hyvin iloinen, mutta harmittaa, että nyt ei käytännössä ole järkeä kuljettaa koiraa suomen puolella näyttelyissä. Tämänseudun agilityhalleille mission impossible päästä busseilla, joten sekin jäi. Nyt kyllä kovasti mielessä toko, mutta saapa nähdä. Kai sitä jotain täytyy keksiä kun hevoset ja näyttelyt ovat tavallaan jääneet käytännössä katsoen pois..

Niin.. ja kaikenkukkuraksi oon tällanen höpöttelijä :D Ei mua oikeestaa ees kiinnosta kuunteleeko mua ketää, kuha vaa höpöttelen. Ja höpöttelen hyvin paljon itseksenikin ja LAULAN!! :D Monta noloa tilannetta on ollu kun hoitohepan kanssa ollaan maastoiltu ja jostain puskasta on tullut joku koiranulkoiluttaja just kesken mun balladini loppuhuipennuksen..

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 07:33:43

Kya, mä lauloin joskus pienempänä aina koulumatkoilla (reilut puol kilometriä bussipysäkille). Sit eräänä päivänä mut kuultiin ja siihen se jäi :D

http://yle.fi/uutiset/kulttuuri/2007/05
/puolan_hallitus_epailee_teletappia_homoksi_239121.html

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 11:16:42

ylös, suomalaiset!

Päivämäärä:   9.6.09 11:19:06

Olette vähän sellaisia, miksi olin kuvitellut. :-)

Kya muistuttaa aivan mua laulamisellaan, ja haaveillaan -> omakotitalosta ja maalaiselämästä.

Päivämäärä:   9.6.09 11:24:26

Niin, ja me asutaan kaksiossa ihan keskustassa.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 11:49:11

ylös taas niin saadaan jotakin juttua.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 12:30:20

ette kommentoi tota teletappijuttua :p

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 13:21:22

ylös, suomalaiset!

Päivämäärä:   9.6.09 13:24:36

Ei sitä jaksa lukea.

Kävin ostamassa punasta kynsilakkaa, vaniljarasvaa ja uuden deodorantin. :-) Sinne meni melkeen sekin 20e. Möh. No, onneksi taisi löytyä työpaikka!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 13:26:27

Veena, mistäs löysit :) ?

Ja siis ton artikkelin perusidea on et Puolan hallitus tutkii pikkulastenohjelmaa, koska se saattaa edistää homoutta.

Päivämäärä:   9.6.09 13:33:15

Anttilasta löyty. Alankin tässä lakkaamaan varpaankynsiä, ja odottelen, että sormien kynnet kasvavat.. :D Mulla on paha tapa purra sormien kynnet. ÄRSYTTÄVÄÄ!

Aijaa, ohhoh.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 13:40:27

mulla on niin tylsää... saa lisätä meseen (jenku.95@hotmail.com)

ostakaa nyt se kasvatti.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 13:44:49

Veena, mun sormien kynnet kasvaa ihan ihme tahtia. leikkaan ne aina ihan tyngiksi ja viikon päästä on taas pitkä pätkä valkoista reunaa näkyvissä (ei sormen yli, ei, mut se rantu näkyy). Ja ne reunat on aina niin mutkikkaat :D hitto ko en voi sietää viiloja, sais tasotettua.

Päivämäärä:   9.6.09 13:46:16

Mulla on ihan sama! Tää on ärsyttävää - ja viilat, hyi. Tuntuu, että koko kynsi lähtee mukaan.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 13:53:32

sano älä muuta. kuin hiekkapaperilla repisi.

Päivämäärä:   9.6.09 13:54:48

Aivan.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:04:27

Vääääh. Ei tapahdu mitään. Päivittelen sadatta kertaa noita kisakalentereja, toko on ainoa jossa on tapahtunut mitään ja sekin aiemmin aamulla --> osallistuttu jo.

Pistin turrilaan viestin et teen ulkoasuja ja koodaan pikkupalkalla. Ei mitään.

Seurailen täällä, josko joku kaipailis jollain kivalla palkalla estekuvia joita multa löytyy aika lailla reilut kuusisataa. Tyhjää silläkin rintamalla.

sit olis niitä hommia mitä pitäis tehä, ei innosta :D

Päivämäärä:   9.6.09 14:06:04

Mulle saa estekuvia näyttää, mikäli palkka on "kohtuullinen". 8-)

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 14:06:18

Milka L = mulle voi antaa nyffi tammojen kuvia palkalla :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:11:47

Veena, mikäs on kohtuullinen ;) ? osaisitko koiralle luonnetta kirjoittaa (sanallisesta varmaan turha edes haaveilla :p)?

Jenza, nyffeistä en sano varmaksi, mut kyl siel ponejakin seassa oli.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 14:14:00

Milka L = ok, voi myös antaa ratsuponien kuvia (ori/tamma). Ja suokki tamman kuvia jos luovutat

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:15:48

Jenza, vilkuillaan. Tarkempia kriteerejä ;)? ja mitäs sul olis takasin antaa (vaikka mulla onkin tylsää, mä en näitä ihan noin vain luovuta)?

Päivämäärä:   9.6.09 14:18:46

Toki osaan! :-) Ja luonteet käy hyvin.

Mulle kelpaa suomenhevosista (hienoista) kuvat/kuvia! Tarvitsen yhden/kaksi per heppa.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 14:19:05

Milka L = no palkaks voisin antaa kisoja, valmennuksia jne. Ratsuponien kuvissa ei ole niin väljä minkälainen on. Mahdollisesti kimo tai tummanruunikko ratsu vois olla. Jos suokki kuvia annat palkalla niin tammojen kuvia etsin. Sillä ei ole niin väljä minkälainen on.

Päivämäärä:   9.6.09 14:20:52

Inhoon keittopussiriisejä! Mut kerrankin mun ruoka taitaa onnistua. :--)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:22:16

Hmm. Veena vois kirjottaa yhen suomenkonin kuvia vastaan yhen hyvän luonteen vaikkapa tälle (silmäterä, paras sit olla mainio <3_<3). Tahtositko orista (ruunasta, pikemminkin) vai tammasta? Suokkiluokka tuossa olikin, siel oli Raskeria ja Rokki-Vaaria ja Yrmeliä ja vaikka mitä kivaa.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:23:00

Jaa Jenza, mitähän myö sulle keksittäis?

Päivämäärä:   9.6.09 14:29:19

Ori/ruuna kelpaa mainiosti! Jos kirjottaisin sulle kaks luonnetta? :-) Jos vaan saisin tammastakin kuvat? Kamala kuvapula!

Voit laittaa aina muutamia vaihtoehtoja, niin katselen niistä sen "iskevimmän". Ja luonnenäyttönä vaikkapa Vakka, jonka luonteeseen olen tyytyväinen ainakin itse.

Päivämäärä:   9.6.09 14:30:15

Ja meille saa tulla syömään kanaa ja riisiä sekä ylihyvää kastiketta. =) Tuosta jää kumminkin yli!

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 14:31:58

Milka L = jaa-a. voin myös kirjoitella jonkilaisia luonteita mut en takaa mitää minkälaisia on.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:38:40

Veena, jep :) Raapustat Kiialle ja sit tälle. Ja tässä nyt muutama esimerkki.

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena1.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena2.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3.jpg

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena4.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena5.jpg (möhkäle <3)
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena6.jpg

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:40:41

Jenza, hmm. Sijoituksia et varmaan kisaa? Normeilla kun en mitään tee.

Päivämäärä:   9.6.09 14:41:07

Haluatko näyttää lisäkuvia kolmosesta ja vitosesta? :-) Jos katson niistä sitten sen yhden ja "sopivamman" kuvan?

Kivoja kuvia!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:41:29

Korjaus. Numero kaksi on möhkäle, ei viisi :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:41:50

^ Joo :)

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 14:42:26

Milka L = kyllä mää pari sijoitusta voin kisata ihanista kuvista. Mutta kisaisin vain erj:tä tai krj:tä

Päivämäärä:   9.6.09 14:42:36

Kakkonenki oli kyllä upea! 8)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:49:54

Jenza, pari ja pari... se on nyt vähän siinä ja siinä.

Veena,

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3b.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3c.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena3d.jpg

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena5.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena5b.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena5c.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/veena5d.jpg

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 14:51:36

Milka L = paljon pyytäisit sitten? Mulle on melkeimpä iha sama mut en mahdollisesti yli 10 ala kisaamaan.

Päivämäärä:   9.6.09 14:54:16

5c kiinnostaa. Onko 3b:stä leveämpää kuvaa eli oletko sen nyt itse rajannut noin? :-)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 14:54:58

Jenza, sanoppas se. Tehdään vaikka niin, et ie kaivan taas parit esimerkkikuvat sulle ja voit itte arvioida?

Päivämäärä:   9.6.09 15:00:02

Musta ei pidetä täällä enää. Yhyy. :------------(

~ Mikäs muuten on VSHK:n tilanne ? Olen aivan pudonnut kärryilty viime aikoina kun olen säätänyt noiden hevosten myymisen kanssa, enkä suuremmin ole pystynyt keskittymään minulle jääneiden hevosten laattikseen jne. Jussi meinaan tarvitsisi vanhoilla päivillään uusintaa laattiksessa ja Tomppa olisi vasta menossa ensimmäistä kertaa kokeilemaan onneaan.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.6.09 15:01:00

Milka, ihania kuvia<3 mä ruinaan joskus sulta sitten kuvia ku tarvin. :D

Päivämäärä:   9.6.09 15:01:22

Lotta L - VSHK:sta en tiedä mitään. :-)

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   9.6.09 15:02:13

Milka L = okei, lähen nyt koneelta mutta ku tuun takas niin katon kuvat heti.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 15:05:15

Veena, jep. Kolme bee on joo rajauksen taidonnäyte, löytyy leveämpänäkin :D

Jenza,

http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza1.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza2.jpg
http://i422.photobucket.com/albums/pp304/milkasen/muille/jenza3.jpg

Päivämäärä:   9.6.09 15:06:19

Milka, Mikä yleinen kuvanjako sulla on täällä meneillään ? :---------------D

Päivämäärä:   9.6.09 15:09:14

Mikä on VSHK? :D

Miekin haluan kohta esitellä itseni! Se on aina hauskaa.

Ja Veena, jos et vielä ole keksinyt Neposen vauvalle nimeä niin mie kaivan kohta etunimikirjan esiin ja nappailen sieltä arvalla jokusen ehdotuksen.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 15:09:23

Lotta, mul oli tylsää. Palkkaan ihmisiä tekemään tylsät hommat mun puolesta :D

Päivämäärä:   9.6.09 15:16:03

Okei. :-D Eiku mietin, minkä kuvan haluan tuosta.

Blanid, Mulla olis muutama ehdotus :
Unholan Nuppu(nen) tai Ajatelma

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   9.6.09 15:22:50

Milka, mitä sä haluat Yrmelin kuvista :D Rakastan ruunikkoja <3_<3
Kisoja? Luonteita(ei hevosille :()? Koirien kuvia(rakenteita)? Hevosten kuvia(ei sh:D)?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   9.6.09 15:26:49

Tinddi, sijoituksia tai kelpiekuvia :D ellei sulla ole superhyviä connemara- tai ratsuponitamman rakenteita.

Päivämäärä:   9.6.09 15:27:13

Vähän Nuppunen olis söpö! :D Kelpoja ehdotuksia kuitenkin molemmat (tai kaikki).

Päivämäärä:   9.6.09 15:30:54

Tehdään siitä Nuppunen! :D Kuvien etsiminen on ollut nyt työlästä, mutta katselen kumminkin neidolle nuita kuvia.

Päivämäärä:   9.6.09 15:34:49

Millasia kuvia tarvitsisit? Jos ei tammasta tuu kovin iso, multa löytyy pienhevostammoista varmaan jotain Vermo-kuvia ja.. Eiköhän joku koulukuvakin liikenis :D.

Päivämäärä:   9.6.09 15:38:44

Kyllä sille pienhevosen kuvat käy. :-) Mutta ei sun tarvitse!

LähettäjäTinddi. 
Päivämäärä:   9.6.09 15:40:24

No kato sieltä pistääkö mistään koirasta kuvia silmään
http://s80.photobucket.com/albums/j195/mutkalla/koiratreenit/
http://s80.photobucket.com/albums/j195/mutkalla/matsarit/
(vanhoja :D)
Plus kattele tuolta
http://s80.photobucket.com/albums/j195/mutkalla/hevoshappe/

Päivämäärä:   9.6.09 15:49:19

No ihan hyvin voin, jos vaan kelpuutat, kun en mä nyt välttämättä niitä itse tarvitse :D. Missähän mun viime vuoden vermokuvat on.. Pahus kun noita kuvia on kahdella eri koneella täällä, CD:illä, muistikorteilla ja itse asiassa osa on poikaystävänkin koneella 200 kilometrin päässä täältä.. :D Kätevää!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.