Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ot. Mitä tahtoisit sanoa?

LähettäjäTroya O'Shea 
Päivämäärä:   7.6.09 21:54:01

Virtuaalimaailman koirapuolen karvaturrit-foorumilta pöllästy idea, josta ite pidän aivan älyttömästä ja musta se on hirveän viisas ajatus. :D

MITÄ TAHTOISIT SANOA?
Eli ajatuksena on että tänne topikkiin voi päästellä höyryjä (vaikka sitten nimimerkittömänä jos on muuten niin nössö..) elikkäs risuja ja ruusuja foorumin muista käyttäjistä. Asia toimii näin: kirjotat mitä haluaisit sanoa kyseiselle ihmiselle tällä hetkellä (se voi myös olla positiivistä, ei vain negatiivistä! Positiivistä on aina mukava lukea :]), ja laitat kyseisen henkilön nimimerkin ensimmäisen kirjaimen perään.

Tää on musta kauheen kiva tapa antaa ihmisille vähän palautetta ja mietteitä omasta käytöksestään ilman henkilökohtaisia hyökkäyksiä (... älkää muuttako tätä topikkia sellaseks) ja sitten taas ihanille ihmisille antaa kehuja ilman että se leimataan mielistelyksi.

Mä voin vaikka alottaa:

Musta on kauheen mukava että oon teihin kaikkiin tutustunut paremmin, ootte todistanut kauheen monet mun ennakkoluulot teistä vääräks ja nyt musta on kauheen mukava jutella teille kaikille mesessä. :) Toivon että meillä ois vielä monet hyvät juttutuokiot edessä. A, W, H, H, f, L, S, m, n, J

Ja näin. Areena on teidän. :) Eipäs heitetä tätä nyt täydeksi pelleilyksi sitten.

Re: ot. Mitä tahtoisit sanoa?

LähettäjäCapuccino 
Päivämäärä:   7.6.09 21:59:18

Noh. Mistäs sitä aloittais :'D Noeivaa.

Eihän minulla mitään negatiivista ikinä olisi :'D Samaa voisi sanoa minunkin kohdalla,että mesessä kun olen päässyt noihin ryhmäkeskusteluihin, ni siellä on todella mukavia ihmisiä. Itse en kyllä niissä keskusteluissa ole varmaan kovin aktiivisena ollut,mutta silti :D

Huomenna alkaa riparileiri ja sunnuntaina kotiin pääsen. Huolestuttaa vähän kapun tilanne, ku joutuu olemaan niin kauan siitä erossa :'/

Lähettäjä: slice. 
Päivämäärä:   7.6.09 22:01:44

Musta on kans ollu aivan ihanaa tutustuu porukkaan täällä, ihan mahtavia ihmisiä moni! Jutut on niin samalla tasolla, vaikka meidän ikähaarukka onki aika levee. (: Aina ku on tylsää ni te piristätte, varsinki kun mesessä on aina joku. K, W, m, H, T, S yms.

LähettäjäCapuccino 
Päivämäärä:   7.6.09 22:02:45

Btw. onko mesessä menossa nyt joku ryhmäkeskustelu..? Ois kiva nyt viimesen illan kunniaks ennen riparia sellasessa vielä olla ;)

Päivämäärä:   7.6.09 22:03:42

cappuchino: on menossa(:

Lähettäjänienna 
Päivämäärä:   7.6.09 22:04:30

Muodostan helposti ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan, onneks ootte todistanu että ne ei aina pidä paikkaansa (: Teijän kanssa on ollu mukava keskustella foorumilla ja mesessä, ryhmäkeskustelut on ollu varsinki ihan parhaita, toivottavasti perinne jatkuu vaikka oon muutaman päivän ollu pois :D

H, H, H, J, J, T, M,

LähettäjäCapuccino 
Päivämäärä:   7.6.09 22:05:28

Scile: Okei, no nyt mäkin siinä ;D

Lähettäjä: Leah 
Päivämäärä:   7.6.09 22:05:34

samaa ku troya jo sanoki,
monet ennakkoluulot ootte todistanu vääriks ja mielellää teille meses juttelee nykyää :) paremminki olis kiva tutustuu. T, H, H, H, F, S, R, C, F

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   7.6.09 22:08:42

Munki mielestä on ollut aivan mahdottoman kiva tutustua teihin, ennakkoluuloja oli paljon, mutta ne osoittautuivat vääriksi. Osa teistä on tukenu mua vaikeina hetkinä, kiitos siitä <3 Te muut, ootte aivan hiton hyvää juttu seuraa, oon onnellinen et oon tutustunu teihin. Toivottavasti ollaan yhteydes vielä paljon! Teistä on tullu mulle ihan korvaamaton kaveripiiri, ja tukikohde, en olis oma itteni olis ilman teitä. <3 Näistä meidän mesekeskusteluista on tullu ihan vakio, samoin kaikesta yhteyden pidosta. L, f, s, S, C, H, s, m, R. J, s, N

pitkä lista ihmisiä. (:

Lähettäjä: Leah 
Päivämäärä:   7.6.09 22:10:07

Nii ja mun listaa pitää lisätä viel M ja H :)

Päivämäärä:   7.6.09 22:10:40

Munki mielestä on ollut aivan mahdottoman kiva tutustua teihin, ennakkoluuloja oli paljon, mutta ne osoittautuivat vääriksi. Osa teistä on tukenu mua vaikeina hetkinä, kiitos siitä <3 Te muut, ootte aivan hiton hyvää juttu seuraa, oon onnellinen et oon tutustunu teihin. Toivottavasti ollaan yhteydes vielä paljon! Teistä on tullu mulle ihan korvaamaton kaveripiiri, ja tukikohde, en olis oma itteni olis ilman teitä. <3 Näistä meidän mesekeskusteluista on tullu ihan vakio, samoin kaikesta yhteyden pidosta. T, L, f, s, S, C, H, s, m, R. J, s, N, n

unohtu pari tärkeetä. :D

Lähettäjä: Leandra 
Päivämäärä:   7.6.09 22:11:13

#htnet @ QuakeNet, ilu ♥

LähettäjäTroya O'Shea 
Päivämäärä:   7.6.09 22:12:19

Noniin kun kaikki on ollut nyt niin rakastavia muita kohtaan niin kai mä tuun sitten kirjottamaan vähän negatiivisiäkin kommentteja. Niinkin saa siis ihmiset tehdä. :p

Aluks sä vaikutit kauheen kivalta, mutta nyt vaan ärsytät mua ihan kuoliaaks. Mene pois ja jätä mut rauhaan, ei me olla mitään parhaita kavereita, enkä mä jaksa sua joka @!#$ tunti joka @!#$ päivästä. .___.'' Pieninä annoksina ihan mukava, suurina liikaa. t, m, h

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   7.6.09 22:13:05

Kiitos FWB porukka (nienna, Troya, corbin, goosnone, Wetched yms) + mesetyypit (Hanna K, SK, Leah, TK, Hamzi, Flanelli yms. Anteeksi jos unohdin!)

Mulla ei oo ku posiitiivistä teistä tytöt, ootte ollut tosi kannustavia ja ihania. Vaikka olisikin vittumainen päivä, ootte jaksanut aina keksiä tai kertoa jotain positiivistä musta tai mun hevosista ja poneista.

Pakko myöntää et mulla oli ensin kauheet ennakkoluulot teistä varmasti kaikista, mutta pintaa syvemmällä on tosi symppiksiä tyttöjä joilta tulee kyllä tekstiä jos on sellainen olo ;) Pakko sanoa et on ollut tosi kivaa teidän kanssa ja toivon että olisi mahdollisuus tutustua ihan IRLkin joihinkin teistä ;)

Kiitos mussut ja hyvää kesää vielä täältä :)

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   7.6.09 22:14:21

Haha en lukenut aloitusviestiä kunnolla & laitoin vähän nickejä :D Pahoitteluni !

Päivämäärä:   7.6.09 22:15:30

Mäkin laitan negatiivista.

Käy pikkasen liika rajuks tein isottelu, älkää esittäkö parempia mitä ootte, älkääkä @!#$ tulko vittuileen mulle, kyll te saatte suosioo, muutenki ko lahjomalla ihmisiä ja esittämällä kamalasti. Ehei, älkääkä yrittäkö pilata mun välejä muihin, vaikka mä oon muitten kaveri, ei tein tartte olla mustasukkasia. Ootte @!#$ niin rasittavia. s, m, a, c

LähettäjäSK 
Päivämäärä:   7.6.09 22:16:36

Pelkäsin aluks noit ht.netin isoi keskusteluita (mistä moni puuttuu, mukaan vaan hei!), koska siel oli nii paljon porukkaa keit en tuntenu. Ja tietysti myös mulla oli niitä suuren suuria ja pahoja ennakkoluuloja mukana matkassa.

L, Luulin aluks nimittäin, et oot hirmusen kauhee ja ilkee ja vaikka mitä, mut kuuseen kaikki ennakkoluulot! Paljastuit mukavaks tyypiks :o Ainii ja btw, kiitti kuvista <3

h, sua oon itseasias pelänny jopa :DD Mut vaikutat kans tosi kivalta tyypiltä. =)

En muista teiän nimimerkkejä (noloa), mut iso kiitos kaikille, ootte tosi mukavia ja nyt on todistettu et ei pie tuomita ihmisiä ilman, että tutustuu! Ainakaan mun mielestä siis. :-----D Joten tällei yhteisesti, KIITOS HT.NETIN ISOSSAKESKUSTELUSSA KESKUSTELEVAT!

ja tietysti te muut ht.netin väki ja kaikki mun hevosten kasvattajat jajajaja <3 :--) Wittstock ja mä en ois mitään ilman teitä.

Lähettäjä: Päivie (eo) 
Päivämäärä:   7.6.09 22:17:24

b, oot kiva :) nähtäillään mesessä!

LähettäjäSK 
Päivämäärä:   7.6.09 22:18:10

AINII! Ja iso kiitos mun kasvattaien omistajille myös!

Lähettäjäflanelli (ei omal) 
Päivämäärä:   7.6.09 22:18:18

Kiitos kaikille öiden kimppakeskustelun tyypeille :) ootte tärkeitä ja ihania ja ihan parhaita <3. Te ite tiätte keistä puhun..

LähettäjäWetched 
Päivämäärä:   7.6.09 22:19:17

Rakkautta vain A, J, T, K, M ja S

Lähettäjädaivive 
Päivämäärä:   7.6.09 22:19:55

VITUN TROYA MÄ VIHAAN SUA NIIN HIRVEESTI JÄTTÄISIT MUT JO RAUHAA JA TÄLLASET VIESTITKI ON NII VITUN TURHIA @!#$ @!#$ @!#$! OIKKEESTI OOTKO SÄ IHAN SEKASIN SEN KUSIPÄÄRUNTTU. LOPETTAISIT JO TOLLASEN ESITTÄMISEN JA KAIKKIEN PERSEIDEN NUOLESKELUN OIKEESTI MENEE PIKKUHILJAA HERMOT!

hohho, vitsi vitsinä kultaset<3 Ei mulla oo mitään negatiivista sanottava akenestäkää teistä!

Kaikista parhaita on kyllä nää rp-kummajaiset<3

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   7.6.09 22:21:57

Ensimmäisenä täytyy kiittää minun virallista perseelle potkijaani :D Hankalampaa ja ihanampaa ihmistä saa hakea, olenpahan kanssasi oppinut säilyttämään malttini ja menemään ajoissa nukkumaan, koska kuitenkin herätät minut tekstiviestillä viittä minuuttia ennen kelloani ja joka myös kisaa hevosillani, tekee ostamieni hevosten sivut valmiiksi ja kirjoittelee ihania valmennuksia. E <3

Omat kiitoksensa toki myös niille ihanille ihmisille, joihin olen saanut tutustua mitä erilaisimmissa tilanteissa. Varmasti nyt jonkun eka kirjain jää laittamatta, mutta syytetään siitä E:tä, joka ei antanut minun nukkua, eli olen hieman väsynyt. H, M, m ja monetmonet muut

Ja kiitos tietenkin kasvattien omistajille, ihme että kukaan on niitäkään huolinut :D Ja kiitokset myös hevosteni kasvattajille/tuojille/myyjille ja ylipäätään kaikille fiksuille ht.nettiläisille :>

LähettäjäSnniif 
Päivämäärä:   7.6.09 22:22:31

m, aluks olit tosi mukava ja kiva, mut nykyään et ees silmääs rapäytä tähän suuntaan :o

ihminen jonka nikkiä en muista, edelleen mukavaa juttu seuraa vaikka ei paljoa puhutakkaa :)

Sitten pitkä lista muita, ootte ollu kivoja vaikka en hirveen aktiivisesti teidän kanssa juttele. Jotkut teistä tullut pettymykseiksi, jotain edelleen "pelkään" :D

LähettäjäSK 
Päivämäärä:   7.6.09 22:23:40

Iso kiitos holsteinkasvattajat <3

Lähettäjänienna 
Päivämäärä:   7.6.09 22:24:14

Unohdin ainaki kirjaimet Z, s, s (muoho :'D)

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   7.6.09 22:25:50

AINIIN JA negatiivistä sitten kehiin :D en viitsi tähän nimimerkkejä pistää..

k, GROW UP! oikeesti, en jaksa tota sun käytöstäs vaikka sua vituttaisikin joka ikinen asia tässä maailmassa, mee itkemään siitä johonkin muualle ku mulle! huoh alkaa mennä hermot ku joka toisessa keskustelussa meidän välissä tuut haukkumaan mulle ihmisiä jotka on mulle tärkeitä ja tykkään niistä... onko oikeesti NIIIN vaikeaa kasvaaa vähän ja miettiä mitä sanoo ja tekee? huoh.. toivon että susta tulee joskus oikeesti mukava sillä nyt en ainakaan voi sanoa sitä susta..

Lähettäjädamn 
Päivämäärä:   7.6.09 22:30:06

Näitä lukiessani olis todella mahtavaa tutustua paremmin kaikkiin teihin, mutta valitettavasti oma "nettailu" aikani on elämän tilanteeni vuoksi hyvin vähäinen.. ;(

Mutta ne joiden kanssa olen eniten ollut yhteydessä niin ainakin toivon että olen myös tulevaisuudessa. Muutkin saa tulla juttelemaan ihan huoletta aina kun vain ehdin/ehditte.

Ja tosiaan suurkiitos teille jotka olette pitäneet B&W:n hengissä! ( kasvattien ostajat, tammanomistajat yms. ) ;)

Lähettäjädamn 
Päivämäärä:   7.6.09 22:32:10

ja tuo oli omistettu ihan teille kaikille ;)

Lähettäjä: Päivie (eo) 
Päivämäärä:   7.6.09 22:33:19

niin ja A, mulla oli susta vähän erilainen kuva, mutta se on nyt muuttunut aika totaalisesti :)

Lähettäjä: hejdi 
Päivämäärä:   7.6.09 22:39:22

Kiitos c, teit tästä tuhat^n ihanampaa ja ilman sua olisin jo kuussa.
f, <3 ihana myöskin varsinkin siellä meres. :D <3
d, <3 ihana olet.

LähettäjäTroya O'Shea 
Päivämäärä:   7.6.09 22:39:35

Mäpä unohin taas pari ihmistä.. :)

Teidän kanssa oon ollut tekemississä ihan aina, ja silti jaksaa vielä päivittäin teille puhua ettekä koskaan käy tylsäks. Kiitos ihanaiseni seurasta, ootte kaikki aivan mahtavia <3 n, C (vai käytätkö sä nykyään nimimerkkiä joka alkaa S:llä?), h, r, d, h, h, p, d, t

LähettäjäAlina.M 
Päivämäärä:   7.6.09 22:48:27

no mulla ei oikeestaan ole mitään kummallista, lähes kaikki täällä ht-netis on mukavii ja kivoi :) mitä nyt oon vähän ollu niissä mesekeskusteluis, ootte kivaa porukkaa!

Lähettäjärio 
Päivämäärä:   7.6.09 22:55:08

hyvä kaikki holsteinkasvit!! ja t joka ostaa multa aina kasvatteja, ja d joka myy mulle hienoja welshejä! ;)

mua ärsyttää ihmiset täällä jotka luulevat olevansa niin rakastettavia ja voivat sanoa kelle tahansa mitä vaan niin on jo kunnon fanijoukko kuolaamassa perässä.. sellanen jonkinsortin ylimielisyys inhottaa.

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   7.6.09 23:06:23

"Lähettäjä: JohannaM.
Päivämäärä: 7.6.09 22:25:50

AINIIN JA negatiivistä sitten kehiin :D en viitsi tähän nimimerkkejä pistää..

k, GROW UP! oikeesti, en jaksa tota sun käytöstäs vaikka sua vituttaisikin joka ikinen asia tässä maailmassa, mee itkemään siitä johonkin muualle ku mulle! huoh alkaa mennä hermot ku joka toisessa keskustelussa meidän välissä tuut haukkumaan mulle ihmisiä jotka on mulle tärkeitä ja tykkään niistä... onko oikeesti NIIIN vaikeaa kasvaaa vähän ja miettiä mitä sanoo ja tekee? huoh.. toivon että susta tulee joskus oikeesti mukava sillä nyt en ainakaan voi sanoa sitä susta.."

ööö. :DDDDDddddddddd mun nikki alkaa h'lla.......

Lähettäjä: hejdi 
Päivämäärä:   7.6.09 23:06:52

awww holsteinkasvit on yks rakkaus joka tekee tästä taas paljon kivempaa mitä kummallisimmilla IRL-raporteilla ja itkuparkuangstauksina kun ei kiinnosta. Kiitos. <3

Lähettäjänath 
Päivämäärä:   7.6.09 23:13:08

No öö. En mä keksi mitään muuta ku että te kaikki ootte hurjan kivoja varmasti vaik en tunne melkein ketään teistä millään tavalla.

Ja sit te kaikkein aktiivisimmat welshihmiset topikistamme ootte kaikki hurjan kivoja ja ihania henkilöitä, toivoisin et voisin joskus tutustua teihin paremminkin :) d, M, R

Ja sit te jotka oon tuntenu vähän aina, ootte kyl kaikkein parhaita ja ihanimpia ihmisiä ja haluisin tutustua teihin totta kai vielä paremminki vaikka tunnenki teidät ihan jees :DD N & T

Ja sit superkiitos eräälle henkilölle joka on paras ja tunnen irl ja hjälppii aina jos apua tarvitaan ja kisaa mun koneil joskus ja antaa kuvia ja antaa konei jalostukseen jne jne jne, oot hyvä tyyppi! J

Ja sit viel xD Pari tyyppiä keistä mulla oli PALJON ennakkoluuloja etukäteen, mut sitten kun vähän tutustu niin huomas että turhaan mä sellasia ennakkoluuloja viljelin. Vaikka ei pahemmin jutellakkaan, todistitte silti et ennakkoluulot on perseestä :D h, W

Siinäkö ne oli, en mä negatiivista löydä teistä (:

LähettäjäCloe. 
Päivämäärä:   7.6.09 23:13:11

Kaikille ryhmäkeskusteluissa oleville; mukavia juttutuokioita on ollut iltaisin! ^^

Lähettäjärio 
Päivämäärä:   7.6.09 23:15:13

hejdi, haha holsteinkasvit kärsii kyl tosta ei-kiinnosta-probleemasta vieläki :DDD ite oon onneks päässy nyt sen yli, paitsi kisaaminen on vieläki TUSKAAAAAAA. :DD

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   8.6.09 00:06:44

hyena en puhunut susta :)

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   8.6.09 00:08:34

Ja hyenalle vielä, että en tunne sua & et oo mulle koskaan tullut mitään sanomaan ettäh..

Eikä taida kyseinen henkilö enää hevostalli.netissä pyöriä, vaan ihan IRL tunnen & mesessä jutellaan..

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   8.6.09 00:20:18

mulle tultiin tost sanoo et koskee varmaan mua :D

LähettäjäJohannaM. 
Päivämäärä:   8.6.09 00:22:51

Ööö ei kyllä oo susta :)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   8.6.09 02:28:37

Positiivista palautetta roylle tiedän ettei saa laittaa, mutta pakko roy tietää henkilökohtaisesti kuka kirjoittaa =))

Olet todella mukava persoona vaikka pyllysi välillä punoittaakin ja olen myös kuullut sinun pissa ja kakka fetisseistä <3. onneksi palasit ja muista tästä lähtien käyttää sitä kuukuppia, kun viimeks sinulta pääsi "niinä aikoina" vähän huosuihin ja näkyi hyvin valkoisten housujen läpi. Tamppooneitahan et käytä ,se on tullut selvästi esille.

Muistat varmaan minut punapyllyni <3

PS. kuukuppi ei ole kertakäyttöinen! Voit pestä sen ja käyttää sen sitten uudelleen..

Lähettäjä: Emilia J 
Päivämäärä:   8.6.09 08:26:34

Minä kiitän kaikkia viryuaalisia issikkaharrastelioita, niin uusia kuin vanhojaki :)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   8.6.09 08:52:41

kiitän kaikkia kasvattieni(nvh,pv,sh, ym.) omistajia, omien hevosteni kasvattajia sekä tietysti ihmisiä jotka ovat minulle kuviaan luovuttanut, palkalla tai ilman. 8')

suurin kiitos kuuluu eräälle henkilölle, joka suunnilleen painosti mut kasvattamaan tiettyä rotua. henkilön kanssa ollaan puhuttu kaikesta maan ja taivaan väliltä, lukuun ottamatta niitä kertoja kun yksin nyhvään msn ja ko. hlö tulee ni johan juttu luistaa. ;) F

uudempi tuttavuus, jonka kanssa on nyt kuitenkin saanut jonkun verran tutustua. sain jopa tittelin; virtuaalikummitäti. :D tai no ite mä tittelini keksin. ko. hlö vaan hyväksy sen. ;p
N

vanha kunnon apina. juttu luistaa, huumorintajua ei tosiaan puutu! ja lisäks tää asuu mieheni korvassa ja laulaa siellä hoosiannaa tai halleluujaa, en muista kumpaa. r

isopahatytteli.=D no ei, mutta saa aina repeillä ku pilkkaat viattomia(?)ihmisiä, msn keskustelut ei oo tylsiä nähnykkään ku sää oot paikalla. ='D h

myöskin iso kiitos kuuluu henkilöille joiden kanssa olen keskustellut näissä hauskoissa massakeskusteluissa sekä joidenkinkaa on tullut puhuttua puhelimessa tai tekstailtu ja erään henkilönkaa on tullut vietettyä aikaa täällä päin maailmaa. hihi. :) h,H,f,T,W,J,N,F,s,T,n,r,n,s, T

Uudempi tuttavuus, mutta silti juttu luistaa eikä msn oo niin yksinäistä öisin(paitsi tää viimeyö. :D) I

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   8.6.09 09:05:19

KAIKKEIN SUURIN KIITOS KUULUU KUITENKIN KAIKILLE SUOMENHEVOSKASVATTAJILLE SEKÄ HEILLE JOTKA TUOLLA JUNTTITOPSUSSA KIRJOiTTELETTEKAAN sekä kiitos bill'ille koska möi mulle huippu holstin. ;p ps. bill adalla KRJ-III! :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   8.6.09 10:06:51

Ei nyt oikein jaksas. Tätä virtuaalitouhua. Tsorgen.

Lähettäjä-Golffis. 
Päivämäärä:   8.6.09 10:37:57

Olen nyt niin turhautunut niihin ihmisiin joiden koneja mulla on ollut kisauksessa, suurin osa täällä käyvistä ovat kisaukset kelpuuttaneet, mutta palkat on suurimmalta osalta jäänyt maksamatta.

Päivämäärä:   8.6.09 11:24:00

hei noustaas. (;

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   8.6.09 11:24:07

vaan yks gee ollu : < thx jonannam<3

mut J, T, T, C, V, V, R, kiitos<3

Päivämäärä:   8.6.09 11:45:20

ylös.

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   8.6.09 12:08:08

Kaikki Islanninhevoskeskustelua-tyypit, teidän kanssa on mukava jutella ja näin pois päin. Teiltä voi kysyä apua muissakin kuin issikka-jutuissa ja se on very nice ! :>

Päivämäärä:   8.6.09 12:12:01

(:

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   8.6.09 12:15:22

fwb-kasvattajat tällä hetkellä ja holsti kasvattajat historiassa, kiitoksia kovasti kaikesta, te ootte tehneet tästä harrastuksesta harrastamisen arvoista !

LähettäjäTroya O'Shea 
Päivämäärä:   8.6.09 13:13:20

Ja suur kiitos todella ihanalle kakkosomistajalle, enpä tiedä miten pärjäisin ilman n_n GGGGGGGG

Siinä hanhinonelle. :D

Päivämäärä:   8.6.09 13:57:40

mäki laitan hanhinonelle. :D

On ollu tosi kiva tutustuu, vaikkei vielä kunnolla tunnetakkaan. (; Toivottavasti tutustutaan viel paremmin, ja olisit edelleen yhteydes muhun (koskahan sä oot ollu ees yhteydes, mutmut...) ja oot piristävänänä suo-asukkaana mukana mein mesekeskusteluissa. (: g

Lähettäjägoosnone 
Päivämäärä:   8.6.09 13:59:36

Kiitos pupuseni<3

haahaa troija pääsi hp n etaritekstiin.

:'D

Lähettäjä: anonymous 
Päivämäärä:   8.6.09 14:31:27

En nyt laita tähän ketään tiettyä, mutta asioita joihin oon törmännyt tässä parin vuoden aikana ja joissa on todellakin parantamisen varaa, meillä kaikilla.

Ulkoasujen ja muun materiaalin luvaton baittaaminen, älyttömien summien pyytäminen(huudattaminen) esim kuvista, maksamattomat ja monta viikkoa myöhästyneenä ilmestyneet(tai sitten ei ilmesty ollenkaan) palkat, töykeät kommentit niin nimimerkillisiltä kuin anonyymeiltä käyttäjiltä, valmisleiskatallien hyljeksintä(kaikki ovat aloittaneet joskus!), liika itsekriittisyys. Porukka voisi myös opetella sanomaan asiansa asiallisemmin, ja opetella rakentavan kritiikin oikean merkityksen.

Ainoastaan negatiiviselle asialle tämäkään kommentointi ei ole omistettu. Haluan kiittää teitä jokaista siitä, että jaksatte tukea toisianne ja autatte tarpeen tullen. Vaikka erimielisyyksiä löytyy ja porukan mielipiteet jakautuu välillä kahtia, täytyy yrittää muistaa että meitä kaikkia kuitenkin yhdistää ainakin yksi asia - rakkaus (virtuaali)hevosiin.

LähettäjäBattlefield 
Päivämäärä:   8.6.09 14:36:07

troyan jutut saa mut nauramaan. kun kattelin taikurijuomaa ja daiquirin sivuja, :'DDDDDDD
ja kiitos kaikkien kasvattien omistajille kiitos, samoin hannoverväelle (dia, chu...) & salaliittoteorioille :D:D:D:D

ei kenestäkään pahaa sanottavaa, kiitos kaikille ja sinulle, joka luet tätä viestiä.

Päivämäärä:   8.6.09 15:32:45

Roijjan jutut saa mutki aina nauraan. se on hyvä tyyppi. (;

Päivämäärä:   9.6.09 00:17:36

ylös käypi matka.

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   9.6.09 00:31:57

Kaikki suomalaishevoskeskustelussa olevat; olette ihania. :-) Varsin mukavaa seuraa, ja kaikille on helppo jutella. Kiitokset teille!

Erityisesti haluan näille henkilöille kertoa, että pidän teistä, ja olisi joskus livenäkin kiva nähdä! Olette piristäneet päivääni aivan suunnattomasti, ja teidän kanssa on mukava jutella. Kiitokset miljoonista avunannoista sekä messengerkeskusteluista. Olette ihania. :o)
H, F, E, P, T

Päivämäärä:   9.6.09 00:35:31

Niin, ja te muut ootte myös loistavia. :-)
g, T, W, t, h

LähettäjäTroya O'Shea 
Päivämäärä:   9.6.09 00:47:55

MYÖS SINÄ OLET IHANA V <3

Päivämäärä:   9.6.09 00:48:42

Luv u ♥

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.09 00:53:17

Höh, mä niin odotin että täältä olis päässy lukemaan sitä kauan kaivattua kunnon sosiaalipornoa, mutta ei, pelkäksi perseiden nuolennaksihan se vallan nyt näyttää menevän. =(

Päivämäärä:   9.6.09 00:55:43

-: :''''D sun täytyy sit keksii siihen aihetta, meil ei oo :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.09 01:15:26

Noh, inhoan enemmän kuin mitään sellaista ylipirteää tekopyhyyttä varsinkin-muutaman-nimeltä-mainitsemattoman ihmisen-kohdalta ja siksi tämän topic masentaakin syvästi. =( Ihan totta, kaikki nuo rakkauden tunnustukset ja ylistykset, en mä vaan käsitä sellasia. Ymmärrän ne jos joku on pelastanut sun henkes tai tehnyt jotain oikeasti merkittävää sun avukses. Tai mistä mä voin tietää mitä ne ihmiset on toistensa kanssa keskustelleet jne. mut jotenki niin kauhean pinnallista lässytystä, että ihan itkettämään pistää.

Enkä mä sano, että pitäs olla samanlainen hapankaali kuin mä, mutta jotain rajaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.