Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suomalaiset #91

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 15:19:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=185629&t=185629

Jatketaan mihin jäätiin. :)

Re: Suomalaiset #91

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 15:24:59

Joo. Tehäänkö tähän alkuun yhteenveto kuninkaallisista nii kaikki löytää? Kuka osaa?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 15:36:46

Ei kukaan :D ? Enihuu, joku vois linkata ees sen pedofiiliankan sivun, meiti kadotti jo.

Lähettäjä: Veena 
Päivämäärä:   12.5.09 15:41:45

Päivän kysymys : Mikä on kiva sukuisin hevosesi? Mikä on silmäteräsi? Nämä molemmat voi yhdistää!

Itselläni kiva sukuisin hevonen mahtaa olla Toivo (http://107steps.net/tarina/toivo.html), jonka isä on Sinuhe Egyptiläinen. Harvemmin tuon orin varsoja enää missään näkee. ;-) Toivo on muutenkin upea jo ulkonäöltään, puhumattakaan sen täysi suomalaisesta luonteesta!

Silmäteräksi on ilmennyt Toukuli (http://107steps.net/tarina/toukuli.html) myös suvunsa vuoksi. Toki sen nimi, ulkonäkö ja luonne ihastuttavat kaikki - myös omistajansa! Tästä tulee vielä olemaan jälkeläisiä, mutta tiedä sitten, miten menevät kaupaksi..

Tiedän kyllä, että 10. kesäkuuta syntyvä kasvattini on myös yksi silmäteristäni, ja samoiten 7. päivä syntyvä!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 15:50:06

*krhm*

Keinumäen Helmeri - http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/elmeri.html
suku, ulkonäkö...

Milkan Jelena - http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/jelena.html
suku. ja ei sillä sitten muuta olekaan.

Viehättävän Kaino-Vaino - http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/kalle.html
tarvitseeko sanoa mitään? palkittu suku, komea...

Raadelman Kuumyssy - http://rantaminttu.net/milka/malsamo/h/kuuno.html
isän puolelta ihanan vanha suku (itse Kuu-Liito s. 2004), komea ;)

ja sit on niitä muuten vain mieleen jääneitä.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   12.5.09 15:56:21

Silmäteräni on varmaan Violan Serena. http://www.freewebs.com/valkeneva/liina.htm. Taitaa olla samalla myös paras sukuinen suokki tällä hetkellä.

Päivämäärä:   12.5.09 16:04:33

No öö. Kuu-Liito (toisen isä, toisen emänisä) löytyy kahdelta mun hevoselta, ja omistan sen emän S.L. Joulun Valkean Enkelin. :D:D:D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 16:13:34

Kaikki mu suokit on nameja<3 emmä niistä osaa päättää kuka ei olis einiinnami-heppa. :D

Päivämäärä:   12.5.09 16:14:25

Lähenpä parin viikon päästä kuvailemaan kansallisia koulukisoja - omistajille suorituksistaan ja hevosistaan kuvia, ja saan siitä palkkaa + provisiot päälle. :D Ihan työssäoppimispaikan pomot pyysivät mua sinne. Omistavat mm. nf-o Park's Tambourin. Ja järjestävät nuo kisat.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 16:17:54

Järkkään koulukisat puokkitallilla, koska suokkitalli ei oo viel valmis. mutta mitä luokkia te haluatte kisoihin?

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 16:38:49

VÄÄ. mulla ei oo enää yhtään tuloksettomia kisoja paitti nuo kaksi joihin vasta osallistuin ;o nyt pitää petrata!

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 16:47:28

Milka - http://kilkatus.net/suokkijuttu.html

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 17:13:33

namusetä, kiitos :) ja miehän tosiaan lasken pisteitä Heidin kanssa jos oikein ymmärsin.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 17:17:45

namusetänen, mut kirjotetaan pienellä ja piste perään. :DD

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 17:23:44

korjailin ;D hih teen bisnestä.

nyt tulee ruotsin kokeest kymppi, sil mul on siskopuolen koe, ja meil on ihan sama koe huomenna, niin tien jo vastauksetkin niihin ;D;D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 17:26:47

mailiki tosiaan löytyy nimestä :P

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 17:30:34

he :D

meiti saa todistukseen aikasen varmasti taas kympin matikasta (kokeiden keskiarvo 9.58 ja joulutokarissa kymppi) <3 ja jospa se äikkäkin pysyis. katotaan :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 17:34:07

maukka. - en mä oo jaksanu niit kaipailla :D

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   12.5.09 17:42:21

KUOLATKAA JEANNE U

Ensimmäinen sh jolla on Superior.
Jeannesta tulee tuskin varsoja enää markkinoille, joten jos sulla nyt on siitä varsa ni saat olla über onnellinen ja tehä siitä varsasta kans überin.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 17:54:54

hih anoin kahdet KRJ kisat, sprödes vaativat luokat, hunajapuros helpot :D vois men suihkuu, ja sit jatkaa näit virtuaalitouhuja. EI KELLÄÄ OLIS LAHJOTTAA PALKKAA VASTAA JOTAI KIVOJA SUOKKITAMMAN RAKENNEKUVIA? :)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 18:02:00

Ram.> nami<3 tammahan on vasta nuori. 9.3v VARLin mukaa. Eiks siitä sais yhtä vauvaa viel. *koiranpentuilme* :'D

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   12.5.09 18:04:15

maukka. / ei ainakaa viel =P ko loput varsat tulee mulle itelle ja sit Kya aikoo varastaa siitä viel =P enkä haluut tolle liikaa varsoja. ;D kandee kinuu ton varsoista jälkeläisiä

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 18:04:39

Ram. - mäki haluaisin tosta vauvvan <3

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.5.09 18:12:56

en enää ees tiedä mitä kuppaan koneella ku en tee oikeesti mitää! :D
pitäs lukee johki enku kokeisii ja tehä ties mitä muttei huvita sit ollekkaa!!

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 18:18:26

Ram> lupaathan että mulle on yks varsan varsa varattu. :D semmosesta vauvasta joka jää sulle. :)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 18:30:28

NÄHÄHÄÄ MULLA ON JO <3333

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 18:38:07

MILKA - EPÄÄ :D teetät tosta pikkuisesta sit mulle varsan ;D saijjan seuraks.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 18:40:44

namusetä, eti ori nii on sun ;)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 18:57:04

Milka> Rita x http://maukan.net/sh/o/ville.htm ? vauva mulle. :D tai sit vois tulla kaksoset ja toinen namusetäselle. :D Villeltä puuttuu sijoitukset tuolta sivuilta ja täytyy muuttaa tota villen ikääntymistä. :'D ois muuten 14v, eikä sijoituksia oo ees paljoo. :D ja sit noissa porrastetuissa käytäs kans. :)

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 18:57:41

Mulla on kohta monen tamman rakennekuvat. HÄHÄ. Ja orin.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 19:07:53

Milka L - jos meidän hurma astuisi ritan? ;)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:11:00

maukka, sukusiitosta!

namusetä, nnjjooo... voishan se kai.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 19:14:24

joo.. Hurmalla kyl tullaa viel käymää kaikes, älä pelkää :D

niins aan sit tosta yhdistelmästä varsan? :)

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   12.5.09 19:15:54

Saisko keltää nyt suomen(pien)hevos kasvattia? Kisa ja jalostus käyttöön valkenevaan?

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 19:17:54

Jenza - hunajapurosta olis mahdollista saada jonkinmoine tilari

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:22:20

namusetä, joo.

mul olis kuudet(kohan) kuvat vailla hevosta kunhan palkat maksan :D IIK. yhet viel Hippu-Liinan rakenteet.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 19:23:57

Onkohan Irmeli paikalla? :-)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 19:25:31

Milka - koska sit olis mahdollista saada? ;)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:27:10

kosk vaan.

tekee miel poistaa huonommat hevoset mun listoilta ;/ mut een nyt. saavat kitua ja kuolla tässä ajan mittaan.

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   12.5.09 19:27:49

Namusetä = kiva juttu, tarvis nyt noita tammoja äkkiä. Käviskö jompi kumpi yhdistelmä?

Väkivahvan Eemeli x Meren Katja
tai
Meren Oskar x Meren Amelia

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:29:32

lainakkaa joku mulle oria, et saan ritasta vauvan :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 19:30:31

No jos syntyis tän kuun lopus, ihan mikä päivä käy, tammana ja nimeksi vaikkapa Milkan Annastiina? tai joku kiva :D

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:43:01

öö.

Milkan Rukastiina
Milkan Ruskatiina
Milkan Ruskastiina
Milkan Reimariina

Milkan Humariina
Milkan Hemuliina
Milkan Hummeliina
Milkan Hurme

otetaan noi alkukirjaimet nyt :3

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 19:47:34

Jenza - kumpikin yhdistelmä kelpais :D kumpi olis sun mielestä kivempi?

Milka - Rukastiina olis kiva :D

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:54:38

Oikeesti olisko kellää mullekki kuvia?!!

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:56:53

jep :) sivuja meiliin.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 19:57:38

Mä en ymmärrä, mikä on perusta sille, ettei villejä kilpailuja enää suosita niinkuin ennen.

Kuten katsoo entisiä huippuhevosia, ne ovat kilpailleet vain muutamat jaoksenalaiset kilpailut elämänsä aikana, ja siten omistaneet aikansa myös näyttelyihin, ja pitämään omistajan onnellisena. Tuntuu, että hevosen arvo on nykyään siinä, miten hevosilla kilpaillaan, mitkä meriitit sillä ovat jne. Se ei mielestäni tee hevosesta laisinkaan hienoa vaan se, miten teksteihin ollaan panostettu ja esimerkiksi päiväkirjamerkintöihin USEAMMAN kerran kuukaudessa. Villit kilpailut tuovat mukaan nostalgiaa, ja voihan siinäkin ansaita laatuarvostelunimen, jossa on loistavat arviointitavat.

Nykyään, kun en enää niin VRL:osta pidä, niin tuntuu, ettei meille Hovikartanoon kovin hevosia myydä. Toki näitä ihanuuksia löytyy (Heidi F.), jotka luottavat siihen, että hevonen saa arvoisensa kodin sekä elinikäisen. Eikö elinikäinen koti ole kilpailuja tärkeämpi?

Täten laitoinkin Hovikartanoon löysemmät myyntiehdot, jotta kukaan, ei kukaan, pelkää sitä, että hevonen otetaan pois, koska sillä ei kilpailla. Minulle kelpaavat hyvin päiväkirjamerkinnät, ja muutamat jälkeläiset. :-)

Haluan nyt siis synnyttää keskustelua tästä aiheesta, ja kenenkään ei tarvitse itseensä sitä ottaa. Mikäli ottaa, mahtaa jokin olla pahasti pielessä virtuaaliharrastuksessa.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 19:58:53

Veena, http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=189802&t=189802. Villejä ajattelinkin tota kirjottaessa :>

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:00:17

Postasin tuon sinnekkin. :)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 20:02:34

Milka - koska syntyis? :D päätä sä päivä.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:03:35

Ja osa teistä on niin umpiniskaisia, ettei jaksa edes kommentoida. :D:D:D

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   12.5.09 20:05:16

namusetä = käviskö tää? Meren Oskar x Meren Amelia
Varsasta tahtoisin tamman ja nimi ehdotuksia ei ole.

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   12.5.09 20:06:06

Veena mul on ihan sama tunne, että suurinosa kasvattajista (etenkin pv puolella) myy vain superaktiivisille, jotka jaksaa kisata miljoona kisaa jne. Mä oon kans tällänen rento ihminen, joka tekee tätä touhua huvin vuoks. ei täs sais olla verenmaku suussa kun osa kasvattajista vaatii ihan mahottomia.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 20:07:53

No jenza onneksesi siitä tulee H-varsa, joten nimiehdotuksia:

Hunajapuron Hilma
Hunajapuron Hiprakka
Hunajapuron Hennukka
Hunajapuron Hiusmalli
Hunajapuron Hurmaajatar
Hunajapuron Helinä

muutki saa auttaa Jenzaa sit ;D

LähettäjäRandom (Ram.) 
Päivämäärä:   12.5.09 20:09:45

Heti alko Milkan tamma olee haluttu ;D

btw. viehättävästäkin saa kysyy jotai oria (miel. alkup. viehättäväläisiä, ku siel on ne uniruutulaiset sekasin.)

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:09:46

Tuulia, Nimenomaan! Nyt on menty liian tosikoiksi, ja pian kaikki pitävät itsellään kaikki kasvattinsa vain siksi, koska ne saavat maksimisijoitusmäärät täyteen alle viikossa.

Otan nykyään virtuaalihevostelun pienesti reaalisuuden muodossa, jossa kilpailen aina, kun innostaa, ja oikeasti sopivanlaisia luokkia löytyy. Ja nyt puhun villeistä kilpailuista.

Helposti myisin kasvattini vasta aloittaneelle virtuaalihevostelijalle, sillä muistan hyvin, kuinka ihanaa oli, kun joku jo kauemmin harrastanut myi hevosensa minulle. Se tunne oli kuin jouluaattona - sai jotain uutta, ja ihanaa! Joten jokaisellehan voisi antaa mahdollisuuden eikä sitten kääntää selkäänsä kasvatin omistajalle, joka joutui syystä tai toisesta sen palauttamaan.

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.5.09 20:10:32

Veena, totta kyllä ettei enään meinaa saada itselleen kivoja hevosia ellei niille lupaa miljoonia kisoja jne, mutta mikäs tässä rauhassa kisatessa. Pistää hevosen ikääntymään reaalisti nii varmasti saadaan jossai vaihees elämää nää sijotukset täyteen! :D Alunperin Heinämäenki piti olla sellanen rento talli, jossa hevosilla kilpaillaan kun kilpaillaan mutta tuntuu että rentous on usein jossain kaukana mutta minkäs sille voi. Ei kasvattejakaan meinaa saada kaupaksi ilman että vanhemmat on kilpailleet aivan superisti ja löytyy ties millaista laatuarvostelupalkintoa jne (lukuunottamatta jos hevonen omaa aivan älyttömän upean suvun, josta löytyy näitä virtuaalimaailman "julkkishevosia")

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:10:32

Teiän hevosilla on ihan outoja nimiä.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 20:11:01

namusetä, päätä sie :p

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:16:15

Mulla olisi niin paljon tilitettävää virtuaalimaailmasta, ettei ikinä. :D Kuten esimeriksiksi yhteisöllisyys, kuvat, palkat, kasvattien myymiset jne.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 20:18:12

Milka - jos sopis 26pv?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   12.5.09 20:20:37

namusetä = toi hunajapuron helinä olis kiva =) teen sivut varmaa huomenna.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:21:42

Tässä keskustelussa harvemmin keskustellaan kunnolla muutakuin hevosten myymisestä/ostamisesta. Siksi tähän keskusteluun into meni silloin aikaisemmin.

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   12.5.09 20:24:05

Veena noi palkka jutut on sellasia mitä en oo ikin tajunnu. Miksei voi tehä jotain vaan puhtaast tekemisen ilosta? Mä en ainakaa vaadi mitään palkkaa, jos jollekin teen jotain. Mulla hostissaki olevat pääs hostiin ilmatteeks.

Ja siis toi kisaustahti on ihan hirvittävä. Itel hias ikääntyminen ja hevosil kisaus alkais about kaheksan kuukauden pääst syntymästä jolloin täyttää neljä. sit kasvattajat ottaa takas kun ei jaksa oottaa.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:27:46

Mulla sama tuohon hostaukseen, että pääsi ilmaiseksi. Toki tarjosi jatkuvaa kilpailemista jollain hevosellani tai kuvia, mutta halusin olla avuksi, ja niin tein.

Mulla myös hidas ikääntyminen hevosilla, jotka ovat syntyneet 00-07. Muut sitten ikääntyvät hieman nopeammin kolme, neljä tai viisivuotiaaksi ja siitä taas sitten hitaammin.

Eihän nuilla tunnu olevan muu mielessä kuin kilpaileminen ja upeat meriitit, jotka on saatava mahdollisimman nopeasti kasaan, mikä on ikävää.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 20:30:03

joo, Jenza saat ihan ite päättää koska syntyy jne :D

teen milkan kasvatille sivuja huomenissa jaja sillai.

ihanaa, torstaina asuntoja katsomaan välittäjän kanssa, hemmetti mä oon suunnitellu jo kaiken sisustuksen päässäni :D vähänks mä oon hyvä. Tosin parvekkeesta tulee vähä ongelmainen, mut kai seki järjestyy ;D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 20:32:39

ainii jos tinddi eksyy tänne ni saa käydä tääl vähä valittamas :D
http://www.hevoset.com/keskustelu/index.php?showtopic=163636

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:34:01

Ja Heidin kommentti meni aivan sivusuun! :D Sokeako?

Tuo on juuri se, miksi laitoin löyhemmät myyntiehdot, jotta jokainen saa kokea virtuaalihevostelun harrastuksena, ei pakkopullana. Huomasin, kun rupesin itse menemään tuohon vakavempaan suuntaan, ja laitoin sille pisteen. Ei siitä olisi tullut muuten yhtään mitään, ja päälle vielä kauhea ahdistus sekä stressi muiden reaalijuttujen vuoksi.

Mikäli jotain hevoseni kasvattajaa haittaa tämä, niin voi ihan sanoa asiasta, ja ilmaista sen niin, miten itse omasta näkökulmastaan asian näkee. Arvostan niitä kasvattajia, jotka myyvät hevosensa hieman rauhallisempaan kotiin, jossa ei kilpailla joka päivä. :-) Ja nythän tämä on sitä, että katsellaan VRL:on kilpakalentereita, ja lyödään hevoset kilpailemaan - joka ikinen päivä, ja ikinen vuodenaika (= näin pelkistettynä).

Vaikka virtuaalihevonen on virtuaalihevonen, ja sillä saa tehdä mitä haluaa, niin en siltikään ymmärrä tätä, että yli 100 kilpailua löytyy. Esimerkiksi Kasanovalla on sopivasti kilpailuja, ja muilla hienoilla hevosilla.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   12.5.09 20:35:36

namusetä, Onneks meil on ollu jo kauemmin aikaa unelma-asunto, johon hankitaan miehen kanssa kokoajan jotain uutta. Pari kivaa sisustusvinkkiä saanut äidiltä (vaatesuunnittelija ammatiltaan), ja muutamat kivat kaupat kierrelty läpi.

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 20:44:21

Tarjoilkaas mulle kuvia superponioreista jotka on varma ktk-i tai ainakin vir mva ;) ? A.S. Namorado, Galant SWE, Allgunnens Valdör, Kotimäen Magician...

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   12.5.09 20:51:00

Veena - olisko sul hajuu, et miten parvekkeen vois sisustaa halvalla? :D

LähettäjäHeidi F. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:02:31

Veena, niimpä. Oonki yrittäny suosia mahdollisimman paljon kasvatuksessa juuri noita nimiä, mutta niitä on vaikea löytää enään lähisuvuista. ;/

Tiedä nyt onko Heinämäki enään sellanen rento talli vai pikemmin sellanen jossa kaikkien hevosten pitäis saada ripakopallinen arvonimiä. Toisaalta onhan se mukava tunne kun saa viimein hevoselleen jonkun laatuarvostelun maksimisijoitusmäärän kasaan. Ja koska itselläni kuuluu kilpailuryhmään aina n. 8 hevosta (4 kilpailee tasolla he c-b ja toiset 4 tasolla he a - va b) joten voi käydä niinkin että kaikki hevoset eivät ees saa niitä sijotuksia itselleen täyteen. Tosin taas niiden hevosten kanssa kilpaillaan kunnolla joiden kasvattajille oon luvannut ne sijoitukset täyteen. Että hieman nämä vanhemman ajan kasvatit voi usein jäädä hieman vähemmälle kisaukselle :D

Lähettäjässintti. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:05:08

Mun hevosista kivoimmat suvut varmaankin näillä:
Viehättävän Piru-Veera http://koti.terrieri.net/aika/veera.htm
ihana yksipolvinen suku, uusi hankinta

Milkan Juulia http://koti.terrieri.net/aika/juuli.htm
Tällä 2-polvinen hieno suku, erityisesti Jätkänpätkä ja Ukon Poju kivat.

Meren Alvari http://koti.terrieri.net/aika/alvari.htm
Aivan superhieno 2-polvinen suku.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:25:16

Muaki ärsyttää se et jos jotain pientä apua tarvii jossain ni aina kiskotaan sitte kauheet palkat. Kuvista mä ymmärrän et palkkaa maksetaan, ja ihan mielelläni mä itekkin palkkaa maksan kuvista, tietty riippuu vähän laadusta. :'D mut jos pyydät jtn pientä apua, esim. 1 koristeeks tulevan kuvan, ni en tosiaan ala maksaa siitä mitään.

Hostista saatan jtn pientä pyytää, mutta harvemmin. nykyiset hostilaiset ovat päässeet ilmaseks, paitsi yks, ku tarjosin ulkoasusta hostipaikkaa. :'D

Nyt kun omat ponit kaipais luonteita, ni jos ht'nettiläisiä pyytäisin kirjoittaa, ni saisin maksaa itseni kipeäksi. :/

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:29:00

maukka & co, kato me ollaan laiskoja ja tarvitaan motiivi jonkin asian tekemiseen.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:38:59

Milka, jos sä kirjottaisit mulle luonteen, ni paljo palkkaa pyytisit? luonne ois keskipitkä(?)

LähettäjäMilka L. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:40:51

riippuu. mulla ei oikein ole tarvetta ko kuville joita en luonteesta tosiaankaan pyydä. jos luonnistuis kirjottaminen just nyt nii en mitää mut ko ei luonnistu nii jotai ihan pientä :p

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:42:20

nyt työ autatte mua, ja vieläpä ilmatteeks. mur.

Kumpi ois parempi suokkitallille:
http://maukan.net/sh/ugaga.htm VAI
http://maukan.net/bt

tokasta kuvat ja otsikko vaihtoon tosin. :'D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 21:56:36

MilkaL> okei. :'D oishan mul kyl tarve luonteille, mut emmä nyt viitsi sua rääkätä. :'D

Päivämäärä:   12.5.09 22:29:44

namusetä, Onko lasitettu parveke vai ei?
Joku kiva pöytä, ja vaikka pari tuolia, jotta voi poltella tupakkia tai juoda aamukahvit. :-) Mikäli aurinko paistaa siihen, niin kiva, valkoinen aurinkovarjo olisi kiva ratkasu! Näin meillä on tai oli. Nyt on kumminkin lasitettu parveke, jossa pöytä ja tuolit.

-------

Heinämäki on juuri itsessään niin rento, ja mukava paikka, jossa on kiva vierailla. Ja pakkohan sen rento on olla, koska myyt mulle kasvatteja. :D Vanhempien aikojen hevosilla pitäisi juuri nuita villejä kisoja vaalia, koska ovat niin vanhanaikaisia, ja oikeita eliittiä!

Päivämäärä:   12.5.09 22:38:44

Jokin motiivi asian tekemiseen?

Eikö ole parempi tuottaa ilo niin, ettei palkkaa pyydä? Itse olen nyt antanut kuvat pois palkatta, kirjoittanut palkatta ja tehnyt ulkoasuja. Motiivi on se, MINKÄLAINEN on hevonen, jolle kirjoittaa esimerkiksi luonne. Katsokaas, koska nykyään kaikki ajattelevat vain omaa napaansa, ja omaa etuaan eikä muilla ole väliä. Vain "minä, minä ja minä".

Miksi muiden pitäisi antaa juuri sulle kaikki ilmaiseksi, ja itse pyydät palkkaa? ;-) Siitä on aina hyvä lähteä miettimään sitten aina suurimpiin asioihin.

-00 ja aikaisemmin, kun täällä pyörin, niin palkkaa ei pyydetty mistään, ja kaikki tehtiin itse. Miksi ei nyt? Uusavuttomat ihmiset ovat syvältä (anteeks vaan, jos loukkaa - mun mielipide), ja harvemmin sitten selviää edes reaalissa tulevaisuudessa, jos nytkin täällä tehdään kaikki valmiiksi nenän eteen.

Ulkoasuista ja kuvista ymmärrän pienet palkat, mutta arvostelut, luonteet, pohjapiirokset, ulkoasupohjat, valmennukset jne?! Itsellä ei olisi pokkaa pyytää valmennuksista palkkaa - saatika luonteista, arvosteluista tai ulkoasupohjista. Naurettavaa!

Lähettäjä: average 
Päivämäärä:   12.5.09 22:45:51

paiskotaanko suomalaisia kohkeilla?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 22:46:33

Veena > oon samaa mieltä, jotkut pyytää pitkiä luonteita jos pari valkkaa pitäis kirjotaa.. valmennuksissa menee about. 5-10min, paitsi mulla menee 30-60min, ku en osaa tehä niit. :'DDD

nyt työ autatte mua, ja vieläpä ilmatteeks. mur.

Kumpi ois parempi suokkitallille:
http://maukan.net/sh/ugaga.htm
VAI
http://maukan.net/bt

tokasta kuvat ja otsikko vaihtoon tosin. :'D

Päivämäärä:   12.5.09 22:47:50

ugaga.htm on kivempi. ;-)

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   12.5.09 22:57:08

okei.:) kiitos. namusetänen sano samaa.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.5.09 08:16:57

Veena - se on lasiton :p kai mä sinne sit jotai kivaa tilpetööriä keksin, ku sitäki on kaapit täynnä :D ja sit taas kohta tulee ostettua lisää. Mä en voi olla ostamatta mitää kivaa pientä.

Tilasin muutaman hienon mustavalkoisen julisteen emp:ltä, jossa on yksi kohta aina oikealla värillä. Ne tulee sopimaan hyvin olohuoneeseen <3 ja sit ku sais viel sen valkoisen kulmasohvan, niin olis viel mahtavempaa :)

Päivämäärä:   13.5.09 10:39:50

Poikaystävän porukoilla menee sisustukseen nyt yli 10 000e. :D

Lähettäjänamusetä. (koulu) 
Päivämäärä:   13.5.09 11:37:20

Veena - kivat niille :D:D mulla ei varmaa kauheesti mene, ainakaa toivottavasti :D tai no tauluihin meni 40 tai niihin julisteisiin, ja ky sit pesukoneisii ja sellasiin menee vähä rahaa. :p

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   13.5.09 12:08:04

namusetänen, kirjotan sulle nyt sen luonteen, @!#$ illalla oli kauhee olo ja väkisin valvoin 4.12 asti. :'D mut saimpahan taas suokkikuvia ilimatteeks. jotain tyylii järkkärilaatua, mut emmä tie, millä kameralla ne on kuvattu. :'D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.5.09 13:41:44

maukka - okei, hei saisimpa mäki suokkikuvia ilmatteeks ;D

Päivämäärä:   13.5.09 13:43:10

Multa saa, jos pääsen tamma- ja varsanäyttelyihin. Jos ne kaikki ei mee Pirrelle ja mulle :D:D

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   13.5.09 13:43:31

mistä sää sait, tai siis keltä? :P

Päivämäärä:   13.5.09 13:45:57

Ai kuvia? :D Meen kuvaileen ite. Ja tosiaan nyt noihin kansallisiin meen kuvaan. Ensin ajattelin, et no joo kuvailen vaan huvikseen, mutta mut pyydettiin kuvailemaan sinne eli saan ihan palkkaa ja provisiot päälle :D

Päivämäärä:   13.5.09 13:46:37

Ja tilaukset tehään mulle itelle, eli mun puh.no laitetaan julkisuuteen.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.5.09 16:41:06

oottepa ollu taas tylsiä :D
hih, laitoin yksityisteni sivut uuteen uskoon, ja tein parille uudelle ponille sivut. Täytys vähä saada inspistä kisaamiseen, mut sit vasta ku russilla ja shetulla on VH-numerot.

Päivämäärä:   13.5.09 16:43:12

Täällä on tosi hiljasta kyllä.

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   13.5.09 16:45:07

Ahaa, kohta voisi ruveta kattelemaan heppojakin ;) Tosin mulla ei ole näyttöjä mikä hankaloittaa ehkä hieman tätä heppojen metsästys operationia :D

KAIKKI MENEE PIRRELLE JA MULLE. HAHAA.

Päivämäärä:   13.5.09 16:46:55

Pirre, Multa voi saada kasvatin. :D Tarvii tehä Hallapuron Velhottarelle sivut.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.5.09 16:54:10

kyl Pirre meiltäki Hunajapurosta on mahdollista saada sit kasvatti ;)

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   13.5.09 16:55:18

Veenuska ja namppari, kiituhet, sovin itteni kanssa että teen tallin sivut eka jotakuinkin mallileen ennenkun rupeen heppoja kattelemaan, mutta saa nähä jos hairahdun :S

Päivämäärä:   13.5.09 16:57:16

Pirre, meil on salaisuus.. ;-----)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.