Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 295

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   23.3.12 23:42:55

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1668687&t=1668687

VRER
VPY
Ravilistafoorumi
Derekan Raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Meinasi jäädä uusi tekemättä :<

Re: Ravikeskustelu 295

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   23.3.12 23:44:33

nii meinas -.- Mut joo oisko kellää peitsarille menevää kuvaa jos mä tuon yhden orhipojan toisin?

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   24.3.12 01:23:14

Okei tuun tähän topaan hehkuttamaan kuinka onnellinen oon :-D <3 Kaikki menee täydellisesti URL- ja IRL-elämässä, ihanaa kun voi keskittyä kouluhommiin ja sitten samalla ei jätä virtuaalihevosia niitten varjoon kun sain tota porukkaa vähän vähennettyä :)

Tulis vaan toi ensviikon koelähtö tonne kalenteriin, että saan mun ekan ravikasvatin radoille sitten 2-vuotiaana :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   24.3.12 02:09:24

PIKARAVIT - Lukekaa ne osallistumisohjeet ja otsikoinnit, kiitos. :> Ja tuloksethan tulee tasan sitten kun minuu huvittaa. ;)

LähettäjäPetra 
Päivämäärä:   24.3.12 07:21:49

Vera, toi kuulostaa aika ihanalta. (; Menispä ittelläniki koulu hyvin, ja kerkeis päivitellä virtuaalikopukoitaki. :D

Nonni kohta tallille hoitaa aamutalli, jos sen jälkeen vaik ottaisin tietokoneen esille ja päivittelis vähän tota virtuaalitallia... (;

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.3.12 07:33:45

Munki pitäs päivitellä tallia, ei vaan oikee onnistu.. tai onnistuu mutta tosi hitaasti. Kärsin jonkin sortin inspiraation puutteesta, ei oikeen kiinnostais tallin teko ja virtuaalihevoset ollenkaa.

Päivämäärä:   24.3.12 08:00:23

Tuli sitte hankittua pari ponia ja yks peitsaaja... Saapa nähdä miten niihin pysyy inspis ku nuo shetut on ainaki kivoja :D

Tallin sivuakin voisi tässä napsutella ja tota tarinaa mitä yöllä alottelin kirjoittelemaan :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   24.3.12 08:44:26

Huomenta rakkaat :)

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   24.3.12 09:24:28

Good morning ! :) Ite heräsin jo 7.30, skannasin eilen illalla piirtämäni tuherruksen koneelle ja oon kirjottanu yhen sukarinki! Wohoo :D

Lähettäjä: Jonsu 
Päivämäärä:   24.3.12 13:29:51

Kai Loisto huomasi foorumin puolella ostotarjoukset ;)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   24.3.12 13:39:09

Magnusti muisti mailata Hessille raviosallistumisen vasta toisella muistutuksella... (ai miten niin se jäi eilen?). Nukuin muutenkin ihan liian pitkään, en edes tajua miksi.

Miulla on virtuaalilama kv/lv suhteen, ponit ja peitsarit on tällä hetkellä kiinnostavia. ;D

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   24.3.12 13:53:02

magnis ponnnyt <3

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   24.3.12 13:58:32

Ikiroudassa vielä pitäs viiden hevosen sivut päivittää uudelle ulkoasulle ja parin kuolleen sivut pitäs tehdä uusiks kun ei enää sivuja mistään löydy.
Kasvatteja on edelleen vapaana ja tilareitakin voipi kysellä.
Raveihin kaipailtas lisää osallistujia.
Tällä kertaa tollaset "hajalähdöt" eli kaikille ei sopivaa lähtöä löydykkään.
Ja poneja voipi ilmotella rajattomasti mukaan!

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.3.12 14:17:37

Huaaaah.. pitää käydä kaikki viis miljoonaa ravikutsua läpi kirjanmerkkikansiosta, että on varmasti kaikilla hevosilla oikeat lähdöt kalentereissaan.. hyi kele! Ja sitten pitäs hevosten tiedot lisätä myös ruotsiksi ja myös muuttaa kaikkien sivut samaan muotoon, nyt ne on vähän mitä sattuu. Sitten myös pitää tehdä hevosten listaus uuteen uskoon. Lv on jo, sh puuttuu.. yksin joudun olee koko päivän kotona, mies tulee kotiin vasta huomenna, tylsää on. ja taisin sitten jonkin sortin hiusmurtuman potkasta varpaaseeni, sattuu ihan pirusti!

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   24.3.12 14:26:51

Elisa, ootko muutes kerenny muoksia sen otsikon?

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   24.3.12 14:59:05

Qem, en vielä. Täytyy kattoo mitä siihe piti tehä, en muista.

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   24.3.12 17:31:31

Yritän tän päivän ravien tuloksia tänään vääntää, mutta ranteet alkaa olla niin finito, että hiiren käyttö ja näppiksen näpyttelykin alkaa olla liikaa... Viimeisen buranankin äsken söin.

Nämä vielä myynnissä:
Kekan Tulipoika
Kekan Heivari

Minä heivaan tuon Heivarin jorpakkoon, ellei sitä kukaan tän kuun loppuun mennessä ole ostanut... Kaitpa se vaan on suvullisesti ihan väärä, vaikka juoksun rytmin se löysi kun se tuli takaisin meille. Näiden kahden hevosen myyntiä kans mietin, kun niiden raviura on menny päin honkia: Kekan Perikato & Kekan Pölypoika. Eli jos noiden suku nappaa tai jonkin noissa kiinnostaa vaikka juoksulahjoilla niitä ei taida olla siunattu, niin noiden perään saa tiedustella. Kiinnostaisikohan ratsuihmisiä nuo, ainakin Perikadolla ratsusukua löytyy.

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   24.3.12 17:50:42

Hessi, onko perikadolla millaista ratsusukua? Voisi olla kiva ratsuksi jos kerta sinne voisi lähteä. IRL pidän ite ex-ravuri ratsuista nii siks aattelin :)

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   24.3.12 18:14:22

Minttu, Perikadon viidennestä polvesta löytyy ratsuja niin isän kuin emän puolelta, en tiedä oliko jo iii ja iie ratsuja, koska niistä ei tietoja löydy. Iiiiii (kuudennes polvi) on Ruiskukan Pikku-Paholainen, joka siis oli VIR MVA Ch, KTK-III sekä YLA2, eli tuolta suvusta löytyy jos mimmoista ratsua, meriittejä tai ilman, mutta täytyy mennä tosi kauas suvussa.

Päivämäärä:   24.3.12 18:18:29

Hessi, asia selwä

ja mä pidän parit pikaravit tänään toiset ilta ja toiset yö raveina :D iltaravien kutsu, yölle tulee peitsarit ja ponit :D

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   24.3.12 18:38:28

Mintun raveihin ilmoitettu omat ponit :) Jos ne ensimmäiset ennätykset tulisi nyt.

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   24.3.12 18:53:01

Näistä tulokset.

26.03. peitsariraveihin tarvitaan yhä osallistujia, tilaa on! Breeders' Crown lähtöjen lisäksi kaksi normaalia lähtöä, joten melkein kaikki peitsarit pääsevät juoksemaan (ainoastaan 2-vuotiaat evm-sukuiset rajattu ulkopuolelle)! Itseltä tulee 2-vuotiaiden BC:hen osallistuja, eli sekin saadaan pidettyä mutta aika köykäistä neljän 2-vuotiaan voimin se juosta. ;D

Päivämäärä:   24.3.12 18:58:19

Viel vähä alle puolituntia aikaa osallistua mun poni ja suokki raveihin! Tänään tulee viel lv ja peitsari kutsu esille :)

Päivämäärä:   24.3.12 20:02:40

Ekoista pikaraveista tulokset toisien kutsu on tässä : http://minttusvirtual.webs.com/pika2.htm

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 10:30:42

Muistattehan, että viime yönä ollaan siirrytty kesäaikaan! (piilo up + botit)

Päivämäärä:   25.3.12 10:34:27

Mä siirrän noi mun ravit tällepäivää eli noihin toisiin pikaraveihin muuttu vip tällepäivää kello 12.00

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   25.3.12 11:56:44

Huomentapäivää iltaa!

Mitäs teille tänään?

Muistutus itselle: päivitä peitsarien kalenterit + ilmoita Breeders' Crowniin, tee tämän päivän ravien tulokset.

Haluaisikos joku keksiä kivan nimen miun pohjoisnorjanponitammatuonnilleni? ;)

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   25.3.12 11:59:32

Magnetie -- Miten ois Hennes Uutsigelig? Ihan lonkalta :D

Päivämäärä:   25.3.12 11:59:58

mun raveihin saa vieläkin osallistua

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   25.3.12 12:11:59

Mä en ikinä enää ota ravuria, joka on ori. :< Nyyh.

Päivämäärä:   25.3.12 12:15:30

raveihin kaivataan osallistujia ja kyseessä siis lv, monté ja peitsari ravit och kutsu

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   25.3.12 12:36:40

... kannattaiskohan lopettaa juoksuttaminen ku tamman sijottumisprosentti on 64% (voittoprosentti 20%) ja se on juossu jo 12505ve palkintorahoja? :/

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 13:14:01

bill.. Sehän ihan riippuu statistiikasta :) Jos on juossu yli 100 starttia, niin sillon kannattaa siirtää siitokseen vaikka toi voittosumma viel pieni onkin.

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   25.3.12 13:26:23

LuciDa, no ei se oo juossu vielä kun 25. 8DDDD Mutta kun toi sijoittumisprosentti olis niin kiva. :'D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 13:31:15

bill. Itse suosittele nuin vähillä kisoilla viel siirtämistä siitokseen ellei sitten ole todella hyvä aikainen (lämpönen alle 15,0) Ite oon käyttänyt kyllä kisaamattomiakin siitoksessa, mutta mie tykkään ottaa riskejä ^^

LähettäjäViiwy 
Päivämäärä:   25.3.12 18:49:29

Söpikset[/URL [URL=http://annn---.webs.c 2.4.2012, yksi luokka avoinna ravureille!

LähettäjäViiwy 
Päivämäärä:   25.3.12 18:58:32

No tulipas hieno linkitys... :D

Päivämäärä:   25.3.12 20:42:25

Mie laittelen tässä käyttöjärjestelmää uusiks koneelle, joten ravien tulokset ehkä luvassa vasta huomenna :>

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 20:43:54

Hei,
nyt joku nakkelee isän 1.4 syntyvälle lämminveriselle varsalle. Emänä on eläkkeelle jäävä Hippi ja isäksi haussa;
evm-sukuinen 11.3 jälkeen kuopattu tai ori jolta säilössä kuoppaamisen jälkeen enää yksi annos pakastetta!
Varsa jää itselleni Kiihin ja tahdon sen olevan myös isänsä viimeinen!

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.3.12 20:51:40

Heimoi \o/ Kevät tulee, ja raveissa käyminen sekä kuvaaminen pitäis taas aloittaa. Eihän se muuten mitään, mutta kun se ravifiilis vie mukanaa ja taas tekis mieli pistää tallia pystyyn :x Ihan niin kuin Jalostuskuvaston jokakeväinen ostaminen ja sen plärääminen ei sais jo tarpeeksi houkutusta aikaseksi...

Tällä hetkellä pohdin suvuttomilla aloittamista, yksi ranskantuontiori kisaamiseen ja jalostukseen, ehkä jopa pari suvullista nuorta liisiin kisaamista varten.

Ja sitten tulee taas herätys karuun todellisuuteen ja siihen, että taidan pikkuhiljaa alkaa olemaan liian vanha tähän touhuun. Vaikka mua vanhempiakin harrastajia on, miksi tämä silti tuntuu niin hirvittävän kamalalta :x

*Häipyy taas vähän takavasemmalle*
Tähänkin harrastajajoukkoon on tullut niin paljon uusia harrastajia, et vähän hihkasen, kuka olen ;) Entisten Ravitalli Ninitran ja Burnout Stablen omistaja, kasvattanut tunnuksille Nin, Nine Inch, N.I.N., Burn sekä Purnin. o/

LähettäjäMinttu 
Päivämäärä:   25.3.12 20:52:17

Mun raveihin saa osallistua kunnes toisin sanon

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.3.12 20:55:05

Olihan mulla iteasiassa yksi kysymyskin teille :D Onkohan nykyisin kuinka paljon pitkille ja keskipitkille (2600+) matkoille painottuneita hevosia? Jos (jos!) tässä jonkinlaista paluuta tekisi tai edes järjestäisin raveja, minkälaista kysyntää pitkille matkoille olisi?

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 20:56:54

Heli; mielellämme me sut takaisin otettaisiin! Mieki palailin vasta takaisin (sulla taiskin olla aikonaan Ninitrassa joku mun (Kiin Kartano / 3M Tallit) kasvatti ^^

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   25.3.12 21:06:23

HeliK, eiköhän nuo meidän nuorukaiset sitten aikanaan juoksisi pitkiäkin matkoja, kunhan ensin saavat vähän kokemusta alle :)

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.3.12 21:11:43

LuciDa,
mulla oli yks Kiin-päätteinen lv-ori, mut lyö ihan tyhjää, mikä sen nimi oli. Tais olla Speedwayn linjalta?

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.3.12 21:12:43

Whii, Heli vaan takas joukkoon :DD Njoo, ymmärrän kyllä täysin mitä tarkotat.. Mutta hei, et ois kato ihan nuorukaisten joukossa ko meitä vanahojaki on jokunen :D

Hmm, mulla periaatteessa vois olla elikoita joita voisin painottaa pidemmille matkoille.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.3.12 21:32:05

Heli vaan takaisin juu :) Vaikka ite olen hevospuolelta siirtymässä pois, niin ei se mitään! Ninitran ja Burnoutin hevosia on kiva ihailla yhä vieläkin välillä ;D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 21:35:26

Heli; näemmä ainakin sh-t. Ämmän Usvatar oli sulla, mutta nyt en hoksi kyllä että mikä lämpönen (mun vanha kasvattilista on viel sekasin) olis ollut.. Hymm.

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.3.12 22:26:54

aksu,
niin mutku :D Mähän täytän tänä vuonna pyöreitä, enkä suinkaan tarkota 20:ä... Et silleen :x

Shavo,
se on mietinnässä. Aloittaisin kuitenkin suvuttomilla ja liisingeillä, vähemmän harmia jos mielenkiinto ei enää kestäkään.

LuciDa,
hmmm. Meniköhän multa jyvät ja akanat sekaisin. Hevosen nimi saattoi olla Calvaron Kid, oiskohan se sitten ollut Speedwaylle kuitenkin jotain sukua... No, Ämmän Usvatar mulla on ainakin ollut, muistaakseni palautin sulle tai pistin eteenpäin, kun pistin Burnoutin kamat kasaan.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 22:30:28

Heli; Niin Speedwaylla on kyllä paljon jälkikasvua viel tänäkin päivänä liikkeellä. Tosta Usvattaren kohtalosta en ole varma, mutta enpä mie kyllä kovastikaan pidä noista vanhoista lukua.. Ne jotka on bittiavaruuteen kadonneet saavat mun puolesta rauhassa siellä olla :D

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.3.12 22:42:03

Heli, no mä tuun kolmen vuoden päästä perässä :D Noei, kiva nähdä vähän pidemmän ajan takaa tuttuja naamoja :))
(Jos et satu tunnistamaan tän nimimerkin takaa -ei muistikuvaa oonko käytelly Burnoutin aikoihin tätä jo-, ni kaima täällä moi, oli muistaakseni joskus juttua Kornin keikasta :D ...en oo muuten vieläKÄÄN päässy niiden keikalle *angst and woe*)

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   25.3.12 22:50:37

aksu,
kyllä mä tiiän sut, N.I.N.Life Is Peachy! En tosin muistanu, että oisit noin vanh ;)

(Mä oon käynyt keikoilla kahdesti, molemmat kerrat Helsingin Jäähallilla. Viimeksi taisivat olla Circuksessa, mut en menny kun se on ihan tyhmä paikka ja oli vissiin loppuunmyytykin...)

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.3.12 23:04:44

Jooo, Peachy <3 Mun ikuinen suosikki :D Pikku-aksu ei sillon älynny ravureista viä mitää :D
Buhaha, oonkin vielä ihan henkinen kakara. (Yllättelen ihmisiä jatkuvasti sillä että oon 25+ xD)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   25.3.12 23:11:56

Heli ja aksu; Mie seuraan sitten kaksi vuotta aksun jälestä teitä molempia ;)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   25.3.12 23:23:48

puhutte paljon.. ei jaksa lukea, onko jotain tärkeää tullu esille? :D

Lähettäjä: Jonsu 
Päivämäärä:   26.3.12 08:43:48

Ajattelin kokeilla uutta kasvatusnimeä Litan rinnalle (haluan jotain lyhyttä ja ytimekästä). Miltä kuullostaisi teidän korvaan *** LRH? Eihän käytössä kellään?

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 08:58:29

Jonsu; minä en ainakaan ole törmännyt. Ja kyllähän tosta Litan tunnistaa ^^

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 13:17:25

Nostellaanpas :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   26.3.12 13:23:02

Helille erittäin lämpimästi tervetuloa takaisin :) Itsekin paluumuuttajana täällä taas. Meillä itse asiassa on vielä hengissä N.I.N. Puuhiili (taukoilin itse tuossa 2010-2011 vuodet, ja en halunnut tapattaa Puuhiiltä paluuni jälkeen vaan laitoin takaisin radoille - toivottavasti se ei sinua kasvattajana haittaa).

Mie olen tässä nauttinut järjestelmän uudelleen asennuksesta, käynnistänyt koneen jo tarpeeksi monta kertaa uudelleen ja vielä vaan päivityksiä pukkaa. >_> Ravien tuloksissa siis menee vielä tovi, koetan kuitenkin saada tänään/lähipäivinä niitäkin ilmoille.

Ponien osalta on varsojen tehtailuinto, mutta toisaalta suurin osa on vielä nuoria ja kokemattomia. Pari evm-sukuista ponia olisi kuitenkin tulossa meillekin, jahka ehdin sivut tekemään ja ilmoittelemaan startteihin.

Lähettäjä: Loisto 
Päivämäärä:   26.3.12 14:11:41

HeliK, JEE! Tervetuloa takasin :) Mä olen kovasti koittanu teijänkin (Ninitran) elikoita pitää hengissä omien heppojensuvuissa. Wonder Darknessin (Egyptian Nin x Lexus Nin) just kuoppaisn kun se alko olemaan aika ylivanha jo :D

Nii joo ja Lullaby Burn on vielä hengissä kun sen ura jäi vähän niinkun kesken viime kerralla kun mun mielenkiintoni virt.heppoihin loppu kuin seinään. Edelleen kovasti koitan liputtaa vanhojen lv sukujen puolesta. :)

Päivämäärä:   26.3.12 14:15:23

Ja mitä nyt ikään tulee... niin joo kyllä mä poden kanssa pikkuhiljaa kovenevaa ikäkriisiä. Tunne siitä että mä olen edelleen ihan liian vanha tähän alkaa aina siitä kun pohdin minkä ikänen olin kun perustin RT Loiston. Voi luoja sentään... :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 14:35:41

Loisto; kyllä se näin on, ettei meidän kannata enää miettiä oikeaa ikäämme tai sitä millo on alottanut :D Ollaan vaan, ku kerta tykätään :)

Lähettäjä: Miimi_ 
Päivämäärä:   26.3.12 14:55:06

Munkin puolesta Helille tervetuloa joukkoon!

Päivämäärä:   26.3.12 15:14:34

LuciDa, joo en varmaan ois ikinä uskonu sillon hippasen päälle 10-vuotiaana että lähempänä 30v synttäreitä vieläkin hieron samojen bittiponien kanssa ihan into piukassa :D

Ainoana erona että ne hevoset jolla alotin alkaa olemaan nyt jo melko kaukana jopa omien heppojeni suvuissa. Voi haikeutta kun Mystic Loisto oli nuori ja vetreä uraansa alotteleva hepo ja L.E.'s Honey Money vielä kovantason kilpahevonen. Mietin juuri tänään että pitäs ettiä Mystic Loistolainen hepo jostain kun omien suvuista komeasti hävinny koko hepo :/

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 15:27:25

Loisto; mulla vissiin on jollakin Mysticki suvussa.. Miepä painun kaivelemaan..

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 15:33:18

Loisto; heh.. Olihan mulla Mystickilainen ku just möit mulle Mysterious Mack:in :D

Lähettäjä: Miimi_ 
Päivämäärä:   26.3.12 16:18:34

Tierra, hieno idea!

Päivämäärä:   26.3.12 16:37:16

Lucida, ainiin se oli sellanen :D noh parempi sen on olla sun tallissasi. Mua rupes tympäsemään sen turpa meijän nurkissa ;)

Mä olen kyllä sen verran rajoittunut virt.talleilija etten kyllä oikein näe itseni päällä tollasta t-paitaa, mutta kiva idea silti :)

(Mä en ole kovin aktiivisesti virt.talleilijoita muutenkaan nähny elävässä elämässä.)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 17:01:50

Loisto; No en olis kyllä Mackia takasin antanukkaan :D Varsan siitä kyllä saat ku haluat kuiteskin ;)

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   26.3.12 17:10:48

Pikaravit 28.03. lämminverisille Osallistu!

Huhtikuun kolmet ravit voit katsoa täältä[]/url] :)

Ostetaan hevosia Ravatellenin katraaseen, lähinnä vanhempaa vuosimallia kun noita nuorikoita jo muutama löytyy. Saa olla lyhytsukuisia, itseasiassa suotavaa! :)

email. ravia@risurakas.net

Päivämäärä:   26.3.12 17:11:25

* Kolmet ravit

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   26.3.12 18:04:12

Oiiii, kiitokset kaikille :D

Magnetie & Loisto,
ei mua tauot haittaa ollenkaan, eikä kuoppaamiset tai muut. Kunhan ovat joskus ees radalla käyneet kääntymässä :)

Tierra,
en oikein lämpene ajatukselle t-paidasta... Joskus oli tarkoitus hankkia lippis nettisivujen nimellä, mutta kuvatessa lippa on aina edessä.
Vermossa käyn keväällä ja kesällä kuvaamassa minkä ehdin, esim. ensi lauantaina ois tarkoitus mennä Helsinki-ajoihin ja ensi kuun lopulla tietysti Finlandia-ajoihin. Käyn kesäisin myös Vermon kansallisissa poninäyttelyissä ja kun tunnen IRL Kalman (pyörittänyt mm. Hevoskantakirjaa ja vaikuttanut lähinnä puokkipuolella), oon sitä kautta ainakin tervehtinyt joitain ht.nettiläisiä. Eikä nekään nimimerkiltä tunnistaneet, vasta kun sanottiin "KWB" ja "Ninitra" :D

Ravipuolen ihmisiä en ole tainnut tavata ketään! *gasp* Yepin Leenan oon tainnut bongata kerran, mut en uskaltanut lähestyä.

LähettäjäHeliK 
Päivämäärä:   26.3.12 18:06:58

Tietääköhän kukaan, lähtikö Tulituulen Annika lopullisesti? Se vissiin pisti kamat kasaan samaan aikaan ku minä Burnoutin, elikä syksyllä 2010. Ht.netissä liikkui vissiin nimimerkillä napuna?

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   26.3.12 18:29:41

Sabina, Ikiroudasta löytyy vapaita 2010 syntyneitä kasvatteja

Raveissa edelleen tilaa!

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 18:53:25

Hei,
nyt joku nakkelee isän 1.4 syntyvälle lämminveriselle varsalle.
Emänä on eläkkeelle jäävä Hippi ja isäksi haussa;
evm-sukuinen ori jolta säilössä kuoppaamisen jälkeen enää yksi annos pakastetta!
Varsa jää itselleni Kiihin ja tahdon sen olevan myös isänsä viimeinen!

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   26.3.12 18:59:05

LuciDa: Meillä yksi jo aikaa sitten kuopattu ori, jolta ei jäänyt yhtään jälkeläistä. Statistiikka ei nyt mikään kummoinen.

http://www.murunen.net/ravit/uuno.htm

Hessi: Olisitko kiva ja linkittäisit sen sinun kuvakansion, josta silloin annoit kuvia. Unohdin sieltä tallentaa sen yhden kimon lämpöisen kuvan jonka annoit. ;)

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   26.3.12 19:34:34

isla, tässä olis:
http://s246.photobucket.com/albums/gg102/hessiina/lv-poni/

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   26.3.12 19:41:17

Lucida, Muckwott tarjoutuu haudasta varsan isäksi :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 20:11:58

Hymm.. Onpas vaikea valinta.
islan ori olis ihan huippu sen takia, ettei sillä ole muita jälkeläisiä, joten siinä mielessä olis aika paljon sitä, mitä haen, mutta tuo ranskalaisvaltaisuus vähän mietityttää...
Qem:in ori on aika hieno paketti, jos niin voisin sanua, mutta sillä on jo aika monta jälkeläistä..
Tätä mun täytyy kyllä tuumata ja toki muutkin voi vielä orejansa näytellä.

Päivämäärä:   26.3.12 20:16:40

Onko kukan vaikuttamassa kesän aikana Seinäjoen radan varressa tai vaikka sit kesällä Lapuan radan varressa jos täällä tuppukylässä ravataan tänä kesänä?

Ois kiva tutustua :)

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   26.3.12 20:18:27

Lucida, mutta niistä vain kaksi on ollut "olemassa" kun ainakaan nuiden sivujen perusteella ei loput ole kertaakaan radalla käyny

Magne, ootko tietonen että sulla on tällänen kasvatti 2009 vuodelta?

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   26.3.12 20:18:58

Seinäjoki <3 Mie oon asunu sielä, mutta nykyään vähän liian pitkä (yli 300km) matka sinne.

Päivämäärä:   26.3.12 20:33:15

Qem, olen juu, ne oli vaan tuonne sähköpostiin jääneet roikkumaan silloin taukoa aloittaessani ja sitten takaisin tullessa se jäi tuonne sähköposteihin roikkumaan, kun ajattelin ettei sillä kiire ole (koska siihen aikaan sinua ei täällä näkynyt). Mitäs oli Vaniljaninjalle suunnitelmissa?

Tulituulen Annikan kun saisi vielä takaisin, niin olisin tyytyväinen. Tosiaan napuna-nimimerkillä liikkui täällä höttönetissä, en ole ainakaan itse huomannut täällä sen parin kuukauden aikana mitä miekin olen sählännyt...

LähettäjäDisa 
Päivämäärä:   26.3.12 21:33:03

Löytyykö keltään TT. Grinning Man - TT. Benny Bo - Kir Juniór - Money Maker -linjalle osuvaa lämppäriä? Rupesin päivitteleen vanhahkon ruunanrupukkani sivuja ja mietin onko lie lajinsa viimeinen..? :D

Päivämäärä:   26.3.12 21:40:04

Tarvitaanko mielestänne tällaista reaaliaikaista chattia, ajatuksia? :)

http://risurakas.net/vir/ravichat/

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   26.3.12 21:46:19

Khyllä ;)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   26.3.12 22:13:17

Disa, voipi vaikka ollakin viimeinen. Ainakaan meiltä ei löydy tuonlinjaista lämpöistä, jokunen Money Makerilainen tietysti löytyy. Kuvittelin kyllä että TT Grinning Man löytyisi joltakin jostain kaukaa suvusta, mutta ei osunut silmiin ainakaan äkkipläräyksellä.

Päivämäärä:   27.3.12 06:41:25

http://risurakas.net/vir/ravatellen/ravit/maaliskuu2012-1.htm <--- Tänään ja huomenna ehtii vielä osallistua! Sitten arvoskellaan tuloksia! :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   27.3.12 07:55:39

Disa, eipä meiltäkään näyttäny löytyvän = )

Päivämäärä:   27.3.12 08:20:53

Disa, just kattelin jotakin oria jolta se löyty. oisko ollu Showman Loisto Kiissä. Elliot Loistohan oli TT. Grinning Manista.

Päivämäärä:   27.3.12 08:25:19

Ja sit huomaan selanneeni Disan tallin sivuja ja juurikin tuota Huge Loistoa :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   27.3.12 09:01:27

Loisto ja Disa: Souvvi (Showman Loisto) ei ole etsityn sukuinen. Valitan.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   27.3.12 09:07:57

Disa: eikä Kiistä löydy kyllä muutenkaan ketään linjalle sopivaa. Valitan.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   27.3.12 09:15:55

isla. (Qem) Päädyin sinun Uunoon varsan isänä. Laittelen varsan sivuja, kun se syntyy :)

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   27.3.12 10:46:10

Magne, Julistin sen eilen kuolleeksi kun nuo sivut väsäsin, mutta löysin sitten Sagatumin sivuilta mun 2010 vuodelta olevia poneja ni aattelin niitä nostella mudasta ylös ja alkaa kisaamaan niillä, joten voisihan tuonkin tamman herättää henkiin

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   27.3.12 12:42:32

Qem, no ei sillä miun puolesta ole sillä tavalla väliä onko se siellä kuopassa vai ei. ;D

Mietin tässä innostuisiko sitä etsimään niitä Chromen kirjanmerkkien mukana kadonneita startteja... Iski vähän veetutuskerroin päälle kun huomasin, että chromesta tallennettu kirjanmerkkitiedosto ei sitten toiminutkaan >_>

Ravien tuloksien suhteen voisi jopa harkita elävänsä toivossa että ne tänään tulisivat, kone alkaa olla päässyt pahimmasta päivitysinnostaan ja tiedostotkin alkavat olla koneella.

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   27.3.12 12:53:19

Magne, ok no pitää nyt kattoo mitä sen kanssa tekee :P

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   27.3.12 13:57:02

Kyllä taas aika matelee..

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   27.3.12 13:58:42

No joo.. Teen uuden, ni Magniksen ei tarvi ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.