Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 294

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 12:46:26

edellinen

VRER
VPY
Ravilistafoorumi
Derekan Raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Re: Ravikeskustelu 294

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 12:56:34

Qem joo huomasin ja on työn alla :D

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 13:14:32

http://i772.photobucket.com/albums/yy1/ikr-kuvat/vapaitakuvia/Blue_York_Yankee18.jpg tota mahdollista saada shotille mukaa? Onks tost sellast versioo mis ei oo tota sun nimee? voisin kyl nimen pistää kuvaan vähän "nätimmällä" fontilla :D

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 13:18:38

Elisa, ei valitettavasti ole kun ne meni vanhan koneen mukana :P Sen saa muokata siitä pois jos vaan siinä onnistut

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 13:30:52

Onnistun :D ja nii saiks mu säpöt ja saaks nirppa sen lv rakenteen? Onkoha siin kuvas nuori hevone / varsa :D

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 13:41:53

Joo oli tullu perille :D Ja juu saat sen rakenteen. siinä on kaksvuotias lv tamma true colour :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 14:12:25

Hymm.. Ei pärjännyt pikku Nancyni Money Maker Memorialissa, mutta Nata tuli kolmanneksi! Enkä edes muistanut ilmoittaneeni senkin mukaan :D

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 14:15:33

hmm.. ää 2v ei mee aikuisesta :/ pitää kattoo joku muu.. ei sul ois muista rautiaista tammoista rakenekuvia?

Lucida, onnea! :D munki Nirppa o jossai ihmeen nuorten sarjan maaliskuun finaalissa ruotsin puolella :D en tiiä mite se sinne joutu

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   20.3.12 14:17:42

Ai miten niin en oo yllättynyt, että mein molemmat ilmoitetut pääsi MMM:n finaaliin, mut finaalissa tuli 7. ja 10. sijat. Noh, yritetty ainakin on. ;D

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 14:18:27

Elisa, ei kyllä ole :P

Ja jotta kaikki varmasti huomaisi niin Ikiroudassa siis on kasa kasvatteja vailla kotia!

Lähettäjä: Hessi (känny) 
Päivämäärä:   20.3.12 14:32:47

Mitä mitä, Qemillä lv-rakenne, onko myynnissä? Mua ei haittaa vaikka kuvassa 2v. :) Tosin en oo varma onko mulla ketään, kelle kuva kävis (jos rautias), mutta kattelen kotona hevoset läpi ja vingun sitten kuvaa, jos se ees on myytävänä.

Huokaus, viel puoli tuntii töitä... On ollut niin tylsät kaks tuntii, että keksin uuden peitsarituonnin paperille. :D Jospa tänä iltana jaksaisin vheppailla ja tehdä huhtikuun varsoille sivut.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 14:41:14

Hessi äläs hätäile, en oo viel sanonu etten ottais kuvaa ;D Mietiskelen vielä.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 14:50:04

Osallistuja pulan vuoksi:
Poniraveihimme voitte osallistua vielä klo 15.00 saakka, jonka jälkeen alan arpomaan tulokset!
MiniOlympia karsintoihin voitte ilmoittaa kaksi ponia/sarja, mutta muuten rajattomasti poneja/sarja/talli!

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 14:52:27

Siis osallistumis aikaa klo 17.00 asti!
Anteeksi näppäilyvirhe edellisessä.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 14:58:28

Qem shotin sivut (suku vaan pitää viel muuttaa) http://elisapi.com/talli/h/monte/shotti.htm

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   20.3.12 16:00:00

Qem, Mä en halua mitenkään nalkuttaa, mutta Loisto-Juksauttimen nimessä on kyllä komeasti kopioitu Loiston kasvattajanimi suomenhevosille. Eikä kyse nyt ole Loiston kohdalla mistään 1 tai 2 varsasta vaan yli 30 suomenhevosesta joista useampi on kisannu suht menestyksekkäästi.

Ei meistä varmaan kukaan toivo että omaa kasvattajanimeä käytetään ilman että on oikeasti oma kasvatti. En usko että kukaan tahtoo IRL:kään nimetä hevostaan I.P., Laukko tai Kemp liitteillä vaikka siihen joku mahdollisuuden antaisikin.

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   20.3.12 17:06:45

Quemilla olis pari kivaa shetu tammaa mistä vois harkita tarjoavansa :D Oon jotenki hurahtanu näihi poniravureihin:D

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 17:15:53

Mä en kyllä jaksa mitenkään uskoa että Qem olis ottanu tolle Loisto-nimen tahallaan sulta tms. tuskin edes ajatellut asiaa sen tarkemmin, vaan sisällyttänyt nimeen hevosen emän nimen Lohdun Loiste.

Musta aika väärin syyttää kopioimisesta.

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   20.3.12 17:37:06

Taikasumun talli järjestetään villit nuorille hevosille tarkoitetut ravit 18.4.

Raveissa juostaan MF tammakilpa sekä Taikasumun nuortenmestari-lähdöt.

Tervetuloa

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 19:15:49

Loisto, tuo on tilarina tehty varsa, joten en ole päättänyt sen nimeä. mutta tietty voin sen nimen muuttaa kun ei sillä taida olla kisattukkaan tai mitään, joten ei tehdä tästä ongelmaa :)

Minttu, ei muutakun tarjousta tekemään ;)
Elisa, ok

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 19:16:58

Hessi, jos Elisa ei sitä huoli niin kyllä voin sen sulle myydä :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 19:33:05

Poniravien tulokset!

Osallistukaa!
Rajattomat villit ravit 1.4 (sis. koelähdöt)!

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 19:34:01

Siis Poniravien tulokset tulleet

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   20.3.12 19:38:15

Löysinpäs viime topasta Qemin kuvien osoitteen. :) Oon tässä ihan pikaisesti kattonut läpi noita kuvia, en tiiä mistä kuvasta tarkalleen teillä oli Elisan kanssa puhetta, mutta siis tuolla oli näköjään useampikin kuva lämpösistä. Eli onko nuo kaikki vapaita (silleen että voisit muille niitä myydä) vai meneekö mieluummin omaan käyttöön? Voisin parisesta kuvasta tarjota nimittäin. Laittelen sulle mailiin viestiä, kun löydän mielestäni sopivia kuvia meidän kuvattomille hevosille, ja laittelen sulle sitten viestiä niistä kuvista ja palkasta?

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   20.3.12 19:40:18

LuciDa, mitä mää nyt teen ku on useampi koelähtöläinen mutten voi ite ajaa ku yhen :--D Värvään lisää ohjastajia vai :D

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   20.3.12 19:42:34

funfunHey, teet niinko kaikki muutkin? (Omalle tallille oma seura ja sitten vaan kasa nimiä ohjastajiksi?)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 19:42:37

funfunHey: Keksit loput ohjastajat ;) Kuhan jokaisella sun hevosella on eriniminen ohjasta per. lähtö, niin kelpaa. Voit samoja "feikki" ohjastajia uusia käyttää muissakin lähdöissä :)

Esim. Mun hevosia ohjastavat vakituisesti minä, averse, Mike, Jack ja Terry sekä tarpeenvaatiessa sekalainen seurakunta eri laina ohjastajia :)

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   20.3.12 19:44:00

LuciDan raveihin jää taas mulla osallistumatta kun ei voi osallistua sähköpostin kautta :/ M'en ikinä muista noita kirjanmerkeissä olevia kisoja katsoa kuitenkaan.. :p

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 19:45:25

Hessi, ne kuvat mitä siinä vapaat kuvat tms kansiossa on niin menee kelle vaan. ne mitä muille en anna on sitten omat vapaat kuvat kansiossa.

Pitää huomenna tarkemmin kattoo että mitkä nyt menee ja kenelle, mutta pistä vaan mailia mitä kuvia tahtoisit niin kerron sitte että ovatko vielä vapaana :)

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   20.3.12 19:47:53

Okei (: Kohta tulee ilmoa :---)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 19:48:00

aksu; maltahan hetki mulla on ollu tarkotus tehdä kisasähköposti, mutta aina unohtuu.. Jos meen tekeen sen yt heti, ni ei unohdu sit enää :D

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 19:53:08

Jos jollakin on tylsää niin vois suunnitella tähän ulkkaan hevoselle sopivan version. Palkkaa jos tahtoo niin voipi selailla täältä kuvia.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   20.3.12 19:55:01

Nyt voi Kiin raveihin 1.4 lähtien ilmoittautua myös sähköpostilla!

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   20.3.12 20:01:31

LuciDa, whiii \o/

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 20:11:35

Osallistukkee x 3!

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 20:18:29

Qem, mä en osaa päättää otanko sen.. kyl se periaattees sopis sille.. mut löysin toisenlaisenki rautiaan lv tamman rakennekuvan, mut se taas o aika tumma vertaa nirpan ajokuviin

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   20.3.12 20:55:09

Meillähän onkin hevoset aloittanut ravivuoden vahvasti. Ensin tuli kasvattajakruunun voitto ja nyt MMM-finaalin ensimmäinen sija. Vieläpä tuolta tammalta. :o

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   20.3.12 21:06:47

Elisa, Nojoo ehkä mun reaktioni oli vähän turhan terävä asiaan. Harvoin kukaan tahallaan niitä kopioimalla kopioi. Tosin on niitäkin joskus ollut.

Qem, Juu kiitos ja en tosiaan mitään riitaa kaivamassa ollut. Ehkä hiukan ylireagoin :)

Päivämäärä:   20.3.12 21:53:31

Nyt on ponille uus startti saatu alle :) Ihan kivasti mennyt nyt viimmeisimmissä starteissaan. Yhdet sivut olisi tehtävänä ja Qem saa tarjousta jossain välissä :)

Lähettäjä: elisa@phone 
Päivämäärä:   20.3.12 21:53:55

Loisto, joo no toisaalta ymmärrän myös sun näkökannan, olisin varmaan ite sun tilanteessa ottanu asian kans puheeks samaan tapaan :D mutta hyvä että tämäkin saatiin käsiteltyä järkevästi ilman riitaa :)

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   20.3.12 21:55:44

Hei Elisa, mun pitää antaa Naatti sulle takasin :( Mulla on kauheesti nyt ollu hevosia palautettavana ja otan vähän rauhallisemmin noitten kanssa, ettei tuu taas kauheeta stressiä.

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   20.3.12 21:56:26

Nyt on LuciDan raveihin laitettu ilmoa, saapahan munki koput sen koelähdön alle :) Pääsee oikeesti kisaamaankin :D Mutta nyt lähden tekemään pikapikaa läksyt ja vetämään unta palloon, hyvät yöt kaikille :) !

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 23:39:33

Vera, joo.. se saattaa lähteä IRL Ruotsiin :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 23:49:28

Vera eipäs kun ei menekään kun ei oo mun kasvatti. Tarjoatko takaisin magnelle? meille ei tällä hetkellä mahdu :/

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   21.3.12 01:33:41

Lähteepäs sittenkin!

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   21.3.12 01:35:05

Tai joo.. itseasiassa mä voisinkin sijottaa sen tonne Veran Talliin, sillä mullahan on siellä tilaa ja toi Ruotsissa kisaaminen on tullut mullekin tutuks :-D

Mutta mietin jos saisin sen ihan omaksi, ettei tarvitse ylläpidossa pitää? :)

Lähettäjäswii 
Päivämäärä:   21.3.12 11:58:40

Apua kyselee taas.. Pikku hiljaa tosiaan olen omaa tallia suunnitellut, mutta voi jessus mikä urakka tämän samsung tablen kautta sitä on tehä.. Onko teillä kellään kokemuksia mille palvelimelle kannattais alkaan talli väsään.. Joka siis toimis moitteettomasti tabletilla..

Lähettäjäswii 
Päivämäärä:   21.3.12 12:29:05

Ainut mikä tällä toimii jotenkin edes on suntuubi.. Mutta aika mitään sanomaton talli tulisi sinne. Ulkoasujakun ei sinne oikein ole hyvän näköisiä ja taito ei itsellä riitä sinne niitä väkertää..

Päivämäärä:   21.3.12 12:50:59

swii, ei toimi esimerkiksi webs? Se taitaa olla suosituimmasta päästä. Atspace on kanssa yksi, mutta siellä ei taida ilmaisversiossa olla sellaista paneelia, vaan pitää ftp:llä ladata tiedostot koneelta...

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   21.3.12 14:47:45

Vera, se ehti jo mennä ruotsii :D

Lähettäjä: Swii 
Päivämäärä:   21.3.12 14:59:14

No nyt pääsin läppärille ja sain avattua nettiin tallin!

Ravikeskus Hovila siis on nyt pikku hiljaa siirtymässä käyttöön. Ulkoasu voi vielä muokkautua yms. mutta toiminta on aloitettu! :) Hovila on siitä erikoinen että haemme hevosille hoitajat!! Näin pääsee mukaan ravihevosten hoito puolelle!
keskus ottaa myös yksityisten hevosia valmennukseen ja tarjoaa tallipaikkoja! :) Joten tervetuloa!

RAVIKESKUS HOVILA OSTAA HEVOSIA!
- Starttareita, nuoria hevosia sekä varsoja. Lv ja Sh tällä hetkellä!

Lähettäjä: Swii 
Päivämäärä:   21.3.12 15:01:17

Niimpä tietenkin! itse linkki unohtui! :DD

http://ravikeskus-hovila.webs.com/

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   21.3.12 16:22:31

No nyt ei ainakaan pitäisi mein hevosten sivujen kadota netistä seuraavaan vuoteen, uhrattu taas rahaa siihenkin tarkoitukseen. Tosin noita kuopattuja ajattelin laittaa websiin tms talteen, ihan vaan varmuuden varalta.

Domainin hankkiminen on siinä mielessä vähän tyhmää, koska sitten joskus aikanaan kun sen lopettaa, niin sivutkin katoavat sen mukana - ja ketäpä meistä eivät kadonneet sivut ärsyttäisi.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   21.3.12 16:28:38

Magne, joo mut yleensä noi kuitenkin ilmotaa ennen ku sivutilan tarjoaja lopettaa, et saa noi talteen.. tosin kivan tempun teki koti.terrieri.net

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   21.3.12 16:49:05

Itse asiassa olihan tuolla koti.terrierin sivuilla tuo kuva jo iät ja ajat, se vaan että se oli aika hämärästi ymmärrettävissä se kuva.

Ja tarkoitinkin lähinnä näitä itse sivutilansa lopettavia. Osa kyllä siirtää niitä ilmaispalvelimille, mutta on paljon, joita häviää sitä mukaa. Vaikka esimerkiksi Geon sivuthan katosivat, niin niistä löytyy nyt suht hyvin noita oocities/geocities.ws/webarchive-sivuja. Domainilla olleiden sivuja vähemmän löytyy. :<

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   21.3.12 16:57:48

no joo. kyl mäki sen sillo ymmärsin, mut ne ei siit mitää sanonu tarkemmi/ millää lailla. mut joo geot ja noi o omaa luokkaansa

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   21.3.12 19:02:05

Elisa! Ootko kattonut jo ne tekstit mitä mun pitää kirjottaa, ois kiva saada ne sun kuvat jo käyttöön :D

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   21.3.12 21:38:29

joo kattelen pian, on vähä kiireitä

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   21.3.12 21:56:55

Kiin tämän (vai olikohan ne huomisen) ravesta tulee tulokset joskus (sunnuntaina?).. Nyt en malta olla koneella, ku pitää kuvata ^^

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   22.3.12 08:09:37

Okei (:

LähettäjäZack 
Päivämäärä:   22.3.12 09:18:57

Voi isla, kuinka koelähtöraveja kaipailisimme!

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.3.12 10:20:35

Zack, LuciDan raveista löytyy koelähdöt lämpösille ja kylmäverisille.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   22.3.12 12:01:18

NARRILAIVAN MAALISKUUN PONIRAVIT

Osallistumisaikaa 1.4. asti, tulokset tullee 2.4. :)

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   22.3.12 12:50:47

Seuraaviin koelähtöraveihin saa kyllä osallistua, vaikka kutsua ei olekaan vielä kalenterissa, lähdöt kuitenkin ovat täysin samat kuin muissa kutsuissa. Laittaa vaan ostikoksi Koelähtöravit 110. Ja LuciDalla tosiaan villeissä raveissaan koelähdöt.

Ai niin joo, meidän ponski pääsee kilpailemaan huhtikuussa. Pitääpi muistaa katsoa teidän poniraveja kans läpi. Outoa, kun ei oo pitkiin aikoihin tarvinnut miettiä ponin kilpailuttamista niin aina kun nään jollakin olevan poniravit, totean: "ei meillä oo tonne osallistujia". :D

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   22.3.12 13:04:29

Muistakaa osallistua näihin! Osallistumisaikaa vielä klo 24.00 saakka. Myös Breeders' Crown -raveihin kaivataan lisää osallistujia.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   22.3.12 15:04:14

Muistuttelen F-S (suomi-ruotsi) Raveista!

F-S Ravit

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   22.3.12 15:24:20

Mä rakastan mun kameraa!

Lähettäjä: Loisto 
Päivämäärä:   22.3.12 15:44:09

Elisa, selailin noita ruotsalaisia virt.talleja. Sä varmaan tiedät että onko ihan normaalia ruotsalaisittain että niiden hevoset on sukua IRL ravihevosille? Musta oli aika vinkeetä kun kattelin noita heppoja sillä silmällä jos vaikka löytäs sopivan itellensä tai astuttais jollain. Sit tiirasin sukuja ja olo oli sellanen O.o "WTF tää ori on Malabar Manista" :D

Oleks muuten tutustunu ruotsalaistalleihin miten? Homma vaikuttaa jotenkin aika erilaiselta kuin suomalainen, mutta onko se oikeasti?

LähettäjäZack 
Päivämäärä:   22.3.12 17:39:36

No kappas, olisinpa lukenut koko topikin. Kiitos aksu!

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   22.3.12 19:22:43

Plaah, tänään on ollu suoraan sanottuna aika paska päivä :/

Ihan pilvistä ja sumuista. Enkä oo keksiny mitään kivaa tekemistäkään + kun tulin tallilta, vastaan tuli juoppo joka huusi ja nyki koiraansa :---( Ressukka. Jospa sitä nyt jaksais kuitenkin kirjotella vähän omille hepoille jotain :)

Mites muiden ravihemmojen päivä? :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   22.3.12 19:26:11

Heh.. Mie olen ollut ainakin tosi ahkera ja vaikka toi kamera tahtookin ottaa oman osansa (on se jännä kun en saa millään ilveellä ilman salamaa kuvaa mustasta kissasta, kun kirjavista onnistunut hienosti..).
Olen photobuckettiin vienyt kaikki tallieni kuvat ja muuttanut kuvien osoitteet koodeihin.. Seuraavaksi alan arpomaan tämän päivän ravien tuloksia ^^

Päivämäärä:   22.3.12 20:14:23

Mä oon liian tohkeissani tosta ponista :D Kauhee kisainspis :D

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   22.3.12 20:18:40

hehhe, hyvä Minttu :D Määkin oon sitten innoissaan kun kaikilla on se koelähtö pohjalla :p Mutta sitä saakin nyt ootella tonne 1.4. asti, ei oikeen taho malttaa ootella.

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   22.3.12 20:21:00

LuciDa muuten, en laittanu tohon mun osallistumiseen seuraa kun en hokannu mihinkään kohtaan laittaa, niin haittaako? Vai laitanko uuden ilmosähköpostin tulemaan :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   22.3.12 20:31:16

funfunHey, mua ei sauran uupuminen haittaa, kun ekoja kertoja joku mun raveihin ilmoittautuu ja mukaan oon päästänyt ilman sitäkin, mutta jatkossa keksi vaikka tallistas lyhenne, jota käytät muka seurana, näin me ollaan muutkin tehty :)
Ns. seuran (oikeastaan täälä ravipuolelle ennemminkin siis tallin lyhenne) tahdotaan osallistumisiin sen vuoksi, ettei kukaan ilmoita ylimääräisiä hevosia (johon en kyllä ole törmännyt osaksi senkään vuoksi, että me tahdotaan kaikki tietää toisemme täälä ravipuolella).

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   22.3.12 20:33:56

Loisto, joo mulla oliki yks keskustelu noiden ruotsalaisten hevosten suvuista täällä foorumilla. On se ihan normaali käytäntö käyttää IRL hevosia sukutauluissa (myös muissakin maissa).

Raveihin osallistutaan SISF:n foorumille kisoihin muodossa Hevosen nimi - talli, ei siis ilmoteta mitää aikoja tms. jaa no kyllä mulla on pari tuttua nyt tuolta ruotsin virtuaalipiireistä, joiden kanssa pidän yhteyttä ja yks hevonen multa lähti Einhärjariin asustamaan :)

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   22.3.12 20:34:11

Joo, kiitos paljon :) Hokasin nyt tässä vaan kun luin näitä mun sähköposteja että ohohh :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   22.3.12 20:35:56

VRER 22.3 tulokset tulleet!

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   22.3.12 20:36:44

Pitäisköhän taas ilmottaa noita ravureita johonki ku parantavat ku sika juoksuaan? 8D

Päivämäärä:   22.3.12 20:46:52

funfun - mulla ei pärjää hepat mut heti ku otti pikku moottorin alle nii joha alko mennä :D Tää poni on menny niin kivasti jo nyt ja hankin sille sulhonki :D

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   22.3.12 20:48:49

Noni! :D Hyvä homma :)

Päivämäärä:   22.3.12 21:20:07

Jos mie vaa ragequittaisin kun en ikinä muista osallistua raveihin enkä jaksa jajaja...

Shavohan myi kanssa jokusen kasvatin aiemmin ruotsiin, yksi miun kasvatti on sitä kautta jo Ruotsissa ja nyt vissiin meni Elisalla ollut miun kasvatti? Tai jotain.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   22.3.12 22:23:46

Magni, miekii ragequittaan jos siekii <3 Kaveria ei hei jätetä! :3

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.3.12 22:29:14

No jos te, ni sitten minäki. NIH.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   22.3.12 22:29:55

Ei saa :(

LähettäjäPetra 
Päivämäärä:   23.3.12 07:34:46

Yeah. I am back, voisi sanoa ainakin nyt tähän väliin. (;
Nyt oma kone saatu vihdoin huollosta, mutta kaiken joutuu aloittelemaan taas alusta kun kovalevyn vaihtoivat... Sinne meni kaikki kuvat kaikista mitä nyt on ikinä kuvaillutkaan silloin joskus. :s
No mutta, Losteriin päivityksiä tulossa viikonlopun aikana luulisin, kun tallille lupauduin tekemään viikonlopun tallivuorot ihanan pienessä tallissa (17 hevosta), eikä tarvinut olla siellä jätti suuressa tallissa tekemässä tallivuoroja yksin (isommassa tallissa siispä 52 hevosta..), koska se vasta onkin raskasta... :D

No mutta, voisi ajatella kohta ilmoittelevansa elukoitaan kanssa raveihin. (;

Päivämäärä:   23.3.12 12:49:40

Petra, welcome back ~

Mie voisin järkätä jotkut pikaravit tässä kohtapuoleen, tyyliin nyt viikonlopuksi jos löytyy osallistujia. Mahdollisesti ehkä rajattomat avoinna kaikille (lv, kv, p, a, b). Anyone interested? ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   23.3.12 12:55:02

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1671310&t=1671310 käykää muutki kommentoimassa ja korjaan jos höpötin ihan mitä sattuun = D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   23.3.12 13:20:02

Miun tekee mieli alkaa kutsua Tierraa Tibbersiksi.. LoL ^^

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   23.3.12 14:03:34

ja mä kutsun tästä lähtien Shavoa Sahvoksi, koska ei vaan onnistu ton kirjottaminen oikein ajattelematta.

Lähettäjä: Hessi (känny) 
Päivämäärä:   23.3.12 14:20:39

KUKAAN ei ragequittaa! Murr. Minen halua kaikkien wanhojen lopettavan, kenen kaa sitten puhutaan vessaharjahevosista? :(

Enää 40 minsaa, sitten loppuu työt ja pääsee viikonlopun viettoon - vihdoinkin. Viimiset kaks viikkoo en oo muuta tehnytkään kuin ollut töissä, taas tuli 24 tunnin sisällä oltua 13,5 tuntia töissä. Kotiin päästyä ilta menee siivotessa, ettei kannata ootella meidän huomisen ravien tuloksia ainakaan tänään.

Lähettäjä: Miimi_ 
Päivämäärä:   23.3.12 14:51:48

magnis pikaravit joo!!! mä haluun parit onilähdöt viel tälle kuulle mut seuraava lähtö oi vasta 29.3 :(

Päivämäärä:   23.3.12 15:47:31

http://einherji.net/savitaival/Kilpailut.htm

Lukekaa ne osallistumisohjeet ja otsikoinnit, kiitos. :> Ja tuloksethan tulee tasan sitten kun minuu huvittaa. ;)

Hessi, ei me sen suuremmin olla puhuttu muutenkaan vessaharjahevosista, pitäisi vissiin joskus harjoitella?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   23.3.12 21:19:19

Tibber sounds good = D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   23.3.12 21:20:41

Tierra, tibbers. :)

Päivämäärä:   23.3.12 22:41:28

Mä mietin et hankkisinko kaks peitsaria noiden ponien lisäksi... olis jo nimetki tiedossa :D

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   23.3.12 22:58:34

Säikähin, ku en oo koko päivänä käyny koneella, että koko ht.net ois ihan täynnä kaikkea mutta en onneksi jääny täysin pimentoon :D

Päivämäärä:   23.3.12 23:00:11

Tääl ei oo ollu oikee mitää :( Muaki harmittaa :D

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   23.3.12 23:08:46

Joo, määki olin vähä jopa pettyny, ku ei ollu mitään semmosta WOU! -fiilistä aiheuttavaa :D

Päivämäärä:   23.3.12 23:12:03

No jos sitä tässä viikonloppuna tulisi :D Mut edelleen peitsarin hankintaa mietin...

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   23.3.12 23:33:26

Minttu hankkii peitsarikaksikon. ^^

Kerkiit niiden kanssa vielä 1.4. koelähtöönkin.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.