Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 293

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   15.3.12 23:23:52

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1659614&t=1659614

VRER
VPY
Ravilistafoorumi
Derekan Raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Re: Ravikeskustelu 293

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   15.3.12 23:25:11

Muistakaa osallistua raveihin: ponit ja peitsarit

Peitsareiden Breeders' Crown

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   16.3.12 07:36:58

Veera, todellakin! = D Itsekin hihittelin pitkään noita karden päivityksiä, muistaa kun itse oli vielä nuori ja rakastunu.. eiku hä? = D Ai nii, oon iteki. Mutta siis joo ^^ Tänään luomen poistoon. a) Pelkään piikkejä b) pelkään kipua c) pelkään kaikkea viiltelyyn liittyvää
eli triplaÄÄÄÄK! Mutta pakko se on saada pois, kainalossa luomi jota tietty aina revin kun ajelee karvoja. -.- Ja kaikkia kiinnosti = DD

LähettäjäVeera A. 
Päivämäärä:   16.3.12 08:46:38

No mutta Tierra, mulla olis samanlainen luomenpoisto tulossa, vieläpä samassa paikassa! Jaan piikkikammosi, mutta mun piikkikammo rajottuu lähinnä rokotuksiin ja verikokeisiin, mutta nyt leikkauksen jälkeen on pitänyt ravata niin paljon verikokeissa ja oon ollut tiputuksessa, että alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Ja tosiaan jos mua lävistetään (kieli, nenä ja napa lävistettynä) tai tatuoidaan, niin oon ihan innoissani. Että ehkä mulla on valikoiva piikkikammo :D

Meni kyllä ihan ooteeksi.

Lähettäjäkarde. 
Päivämäärä:   16.3.12 09:31:01

Olen pahoillani jos mua on kaivattu :( Mä yritän järjestää tilaa virtuaaliheppailullekkin kalenteriini :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   16.3.12 11:07:27

Jee, sain mun kannettavan takas huollosta :) Nyt voi taas virtuaalihevostella :)

Joku ponitietäjä voisi laittaa MiniOlympian 1.karsintojen poneille ajat.. :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   16.3.12 11:15:05

Heltsu: mahtava homma! Oliko läppärissä sitten mikä loppusissaan vikana?

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.3.12 11:21:53

LuciDa potki miut tänne... Enpä mie tiiä osaanko mie sanoo mitään viksua noiden ponien ajoista, mutta ei näy ainakaan Sahvo olevan paikalla. Eli eli, Heltsu, noille b-poneille vois vissiinkin laittaa vaikka 2.25-alkuiset ajat.

A-poneilla on aika hankala siinä mielessä, koska siellä on niin eri tasoisia aikoja... Mie oon joskus tehnyt tuollaisissa lähdöissä ihan niin, että olen sitten jakanut aikoja ihan ponin oman tason mukaan (eli kolmen minuutin aikoja juossut saa ajan kolmen minuutin pintaan, ja kahden minuutin aikoja juossut saa sitten omaa ennätystään lähemmäs aikaa), mutta tuo on taas toisaalta suurponikarsinta. Mitähän mie tuohon uskaltaisin sanoa...

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.3.12 11:48:11

Sinälläänhän tuo on varsin optimaalinen toi tuloslista A-poneilla, nopein on kärjessä ja hitaammat hännillä (kai se nyt on ihan realistista että nopeampi ehtii hitaampien ohi tasoituksessa?).. Mein Tarutossulle voi laittaa mun puolesta ajan vaikka sinne 3 minuutin tietämille, sen ei tarttiskaan ikinä olla mikään huippunopea.. :D

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   16.3.12 11:58:55

Lucida -- Lapussa luki näin "Error Code: Power Socket Error"
Eli joku virtajuttu vissiin

B-poneille osaan joo ehkä noi ajat laittaa mut noi A-ponit on kyllä niin eritasoisia.. :D Ehkä sitten laitan mieluummin liian hitaat kuin liian nopeat ajat?

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.3.12 12:18:46

Heltsu, joo liian hitaat on varmasti parempi. Ja toisaalta voihan tuossa vähän kikkailla sillä, että kun nuo nopeammat ponit on alussa, että ne saavat lähemmäs omia aikojaan nuo ennätykset. Sitten taas nuo kolmen minuutin ponit saavat omiaan lähemmäs nuo tuloksien ajat.

Miten muuten, onko teillä tammoilla tai oreilla jotain varsarajoituksia? Tästä on aina välillä ollut puhetta, mutta kertaus on opintojen äiti (ja miulla on laho pää). Miten esimerkiksi, jos vaikka törmäätte hyvin menestyneeseen ja hyväsukuiseen oriin, jolla on 15 varsaa, onko varsamäärä teille este tai mietityttääkö se teitä yhtään?

Lähettäjä: Jonsu 
Päivämäärä:   16.3.12 13:50:49

Magnetie, itsellä on vähän fiilispohjaista ja hevoskohtaista montako varsaa teetän per yksilö. Hyvillä hevosilla saa olla enemmän ja huonommin startanneilla sitten vähän vähemmän, mutta 7 varsaa on aika keskiverto. Jos ostan jonkun muun kasvatin ja isällä on jo 15 varsaa ennestään saatan hieman empiä, mutta jos välttämättä haluan siitä varsan niin mikä ettei. Ja tosiaan eihän kaikki varsat tule jättämään jälkeensä välttämättä yhtään hevosta.

Päivämäärä:   16.3.12 13:53:38

Ja nimenomaan painotan tässä sitä että jos hevosella on ennestään paljon varsoja, niin en katso sitä mitenkään pahalla eikä se ole este sille ettenkö itsekkin haluaisi siitä varsan.

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   16.3.12 13:56:03

Meillä lähinnä varsojen määrään vaikuttaa niiden kysyntä, tamman suku ja varsojen kilpamenestys. Jos on joku todellinen periyttäjä tamma ei yli 10varsaa ole mikään juttu. Huonommat tammat sitten voi jäädä hyvinkin pariin varsaan. Mitä sitä turhaa "huonolla" jatkamaan ;)

En mä kyllä niin kauheasti tiiraa jälkeläismääriä. Enemmän mua kiinnostaa kummosia jälkeläisiä sillä mahdollisella isäorilla on. Silloin se jälkeläisten määrä on vaan plussaa jos on selkeää näyttöä mitä orii jättää.

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   16.3.12 14:35:15

Raveissa 1-3 on edelleen tilaa.

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   16.3.12 14:57:35

Meillä olis taas myynnissä upo uusia pikkuvarsoja.
Isinä mm. Cotton Kind, Derek Demon, P.R. Shadow, Slow Drain, Magic Sense ja Jet Pilot.

Myytävät hevoset

Lähettäjä: Elisa 
Päivämäärä:   16.3.12 15:17:15

Loisto, mua kiinnostais tarjota kotia Doozer Northille.

Kuinka aktiivista kotia vaadit? Mulla tuo tulis ikääntymään omaan tahtiinsa ja jokaiselle ikävuodelle kilpailuja. Tulevaisuudessa myös jalostukseen pääsisi, jos orista kuoriutuu hyvä juoksija. Mätsäreissä käydään myös.

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   16.3.12 15:29:05

Elisa, Doozer muuttaa mielellään teille :) Emmä ole tavannu hiillostaa ketään niskaan aktiivisuudesta. Ihan omaan tahtiin saat kilpailuttaa ja käyttää näyttelyissä yms.

Päivämäärä:   16.3.12 15:38:51

Loisto, hei hieno juttu! Sivuja lähettelen tässä kohtapuoliin :)

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   16.3.12 15:44:14

(elisa, pistin sulle taas mailia)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   16.3.12 15:58:20

[irl]Jeii, meni luomenpoisto nätisti. Jännitin sikana kun menin ja sattu kun pisti puudutuksen. Ja kun alkoivat leikkaan sitä, kuului sanat joita ei koskaan halua kuulla.. "Onpa meillä taas tylsät sakset" Kitoooos! Mutta meni parissa minuutissa ohi ja sen puudutuksen jälkeen ei tuntunu missään. Ei ees liimaa tarvinu tms. ^^ Nyt lopettamaan kaverin gerbiili ja virittelemään totutusverkkoa sen kaverille, että saisi sen yhteen oman pojuni kanssa. [/irl]

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   16.3.12 18:04:35

Kiroilin tänään IRL ponille että "pirkuta ku sie meet liian kovaa". Shavoa alko pelottaa sen kyydissä :DD Ihan kyllä ravia vaan meni, mutta ikinä ei oo menny nii pirun lujaa xDDD

Miekii viimenään viettelen täällä vapaata iltaa KAIKESTA, joten kerkeän arpomaan tulokset ja osallistua raveihin.
Ja jos saisi edes parin hevoset sivutkin vaikka päiviteltyä... :)

Päivämäärä:   16.3.12 18:34:49

Olen vannonnut itselleni etten osta enää yhtäkään uutta hevosta, saati sitten lämminveristä.. Mutta tuolla olis yks Loiston varsoista niin nami, kun on oma ori isänä ja sitten ei. olisi Hurry Cane... *huokaus* Ja kaiken lisäksi olisi vielä tammavarsa..
Täytyy vaan varmaan vaan tapella houkutusta vastaan... :x

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   16.3.12 18:44:48

Sahvo ei osta yhtään hevosta.

Päivämäärä:   16.3.12 21:30:57

Loisto tässä sivut

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   16.3.12 21:57:50

Loisto lähtiskö Fade Out North ja Donata North meille Ravatelleniin? :) http://risurakas.net/vir/ravatellen Sivut tekisin pikimiten

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 02:16:25

Hyvää yötä vheppailijat! :D

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   17.3.12 08:55:55

Shavo, Kyllä sää sen voit ostaa. Ton varsan isoveikka on juossu totosijasta totosijaan et ihan hirveän huonoa kauppaa et voi tehdä ;)

Sabina, Joo lähtevät sulle kyllä. Tee hepoille sivut ja ilmottele mulle mieluiten sähköpostiin sivujen osoite niin voivat mun puolesta muuttaa teille.

Elisa, kiitos :)

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   17.3.12 08:57:42

Shavo, ja nyt puhun reikiä päähäni Felicehän myytiin jo eilen eli sun pelastus. Felice ei ole enää myynnissä :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   17.3.12 11:38:15

Kylläpäs se uni maistui taas tälle aamua. :/

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 11:50:03

LuciDa, hyvä niin.

Mie oon alkanut heräämään aikaisin, kun tuo santerin lucifer tuolla taivaalla paistaa suoraan min sänkyyn.. Muuten hyvä, mutta kun en ole oppinut menemään nukkumaan aikaisin :s

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   17.3.12 12:00:44

Magnu, mullon semmoset verhot että ei tuu läpi mikään valo :D (Siskon entiset makkarinverhot, tummat, paksuhkoa samettia tms.. :D)

Eilisen piristys, sisko toivoi Yövissyä Ylexin perjantain toiveshöyltä :D

LähettäjäViiwy 
Päivämäärä:   17.3.12 12:04:52

Loisto, lähtiskö Far Away North mulle Rivakkaan?

Sivu ja kisanäyttö

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 13:06:57

Aksu, miulla on vaaleat, hyvin ohuet kukkaverhot. Sööttiä mjoo, mutta käytännöllistä ei. Edellisessä kämpässä ne oli keittiössä, hyvät siellä kun se oli hämärä...

Britta ei ole potkinu miuu tarpeeks, en ole saanut taaskaan vheppailtua yhtään mitään...

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   17.3.12 13:50:20

* Potkaisee Magnista * Kohta syyllistän sinua!! >:D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 14:45:10

Britta, yritä pois :)

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   17.3.12 19:38:11

Magnis - Mieti nyt sitä tunnetta minkä Valle omaa, kun kukaan ei tiedä miltä se näyttää paitsi päästä. Kukaan ei usko että se on ravihevonen kun sillä ei ole edes ajokuvaa... Sitä ruvetaan hyljeksimään kaikkialla koska kukaan ei tiedä kuinka macho se todellisuudessa on ja kuinka hienosti se osaa ravata...

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 19:54:05

Britta, ei iiihan onnistunut tuo syyllistäminen. Tai no, avasin Vallen kuvan ja totesin, että oon ihan *pastilli* piirtämään. :( Mutta hei, mailaan siulle taas siitä print screenin, niin voit ehkä ymmärtää miksi ei oikein suju. ^^

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   17.3.12 20:19:35

Magnis - :D Ja joo. Eikä sillä ole kuitenkaan mikään kaikkimullehetinyt-kiire, ei todellakaan. Ja olen huono syyllistämään tahallisesti, teen sen aina huomaamattani. :D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 20:27:18

Mie olen aika hyvä olemaan välittämättä toisten nalkutuksesta. ^^ Tässä maailmassa on tällä hetkellä vaan yksi henkilö, joka voi saada miut tuntemaan syyllisyyttä (ja vielä yllättävän helpostikin). ;D

Mie kattelen sitä piirrosta, olen vaan vieläkin jumittamassa niiden koiratöiden parissa (nekään ei ole edenneet... ampukaa joku miut oikeasti. Kripsin pitäis vheppailla, Krips ampuis).

Ravien tuloksista saas nähdä tuleeko tänään vielä. Nalkutukset saatte niellä, varokaa kuitenkin mahanpuruja.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 23:42:39

Haussa ponioreja

LähettäjäMeeri N. 
Päivämäärä:   17.3.12 23:54:47

Magnetien tammoille voisin tarjota Mercederiota ja Matrosta :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   17.3.12 23:59:51

Miiiiksei Meeri ole osallistunut raveihin? :D

Orit kuitenkin huomioitu, katselen tarkemmin vähän myöhemmin. ^^

LähettäjäMeeri N. 
Päivämäärä:   18.3.12 00:04:44

Vieläkö kerkiää mukaan? Kai sitä pari russia voisi mukaan heittää :D

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   18.3.12 00:06:36

Meeri, ehdit ihan hyvin, jakelin vasta ryhmiä... En tiedä jaksanko tässä vielä väsätä tuloksia vai menisinkö suosiolla nukkumaan...

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   18.3.12 08:49:41

Etusivulle.

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   18.3.12 09:02:33

Heissan kaikille! :)

Jotkut on ehkä huomannu, että oon hakenu ravureita tallilleni - sekä suvullisia ettö suvuttomia. Oon nyt palannut mun melkeen puolen vuoden mittaiselta tauolta ja pistin sitten raviranchin pystyyn :) (toki siellä on myös ratsurotuja mutta mutta... :D)

Aattelin vaan ilmoittautua tännekin :D Ku oon tavallaan uus-vanha kävijä ;D

Päivämäärä:   18.3.12 09:53:19

funfun, hei kiva juttu! welcome back!

MÄÄ JÄRJESTÄN RAVIT SUOMALAISILLE JA RUOTSALAISILLE SAMAAN AIKAAN! tulossa siis 25.4.2012 ..saas nähä mitä siitäki tulee :D Mut onneks evia auttaa kutsun tekemisessä :) <33

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   18.3.12 10:19:02

funfun - Terppatuloa takaisin! (:

Elisa - Siistiä! ;o

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   18.3.12 10:59:59

Huomenta päivää!
Huh, mie ihan tipahan teidän kärryiltä. Tässä oon tehnyt osatamilleni hevosille sivuja, piirrellyt kuvattomilla linejä ja lisäksi pyrkiny pitämään ton ukon tyytyväisenä :D Että kiirettä on pitänyt pikku LuciDalla ^^

Päivämäärä:   18.3.12 11:57:42

17.3. tulokset, onnea voittajille ja sijoittuneille!

url=http://www.einherji.net/savitaival/ravit/2012/03_18.htm]18.3. & 19.3. raveihin voit vielä osallistua! (Otsikoi mieluusti "Villit 2-3")

Päivämäärä:   18.3.12 11:59:51

Urgh. Arvasinhan että jonkin täytyy mennä pieleen. ;D

18.3.

Päivämäärä:   18.3.12 11:59:52

Kutsu lv F-S Raveihin

eli suomi-ruotsi raveihin. Myöhemmin tulossa varmaankin myös kylmäverisille oma kilpailu, jos tuo kerää osallistujia..

Päivämäärä:   18.3.12 12:59:19

]Muistakaa osallistua ravureille järjestettäviin NJ Näyttelyihin!

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   18.3.12 13:19:51

Ponny ei oo viel päässy juoksemisen makuun... kaksia tuloksia odotellessa... No enkan parannus oli ainakin tiedossa :D

Päivämäärä:   18.3.12 16:06:12

What say you?

Verrattuna esimerkiksi Orun sivuihin, ovat ainakin omaan silmään siistimmän oloiset. Joku viksumpi voisi tosin kertoa, miten saan ainakin itselleni näkyvät ylimääräiset viivat pois sukutaulusta.

Lähettäjäswii 
Päivämäärä:   18.3.12 16:34:48

heippa kaikki!

Olen parikymppinen ravi ihminen ja jo pitkään on ollut haaveissa laittaa taas virtuaalitalli pystöön..
Taukoa kun on ollut muutama vuosi niin hetki menee taas kun opettelee, mutta eiköhän sitä kärryille pääse!

Näin alustavasti siis kyselen että miten aktiivista virtuaalitalleilu on. ?
Onko täällä ihmisiä vailla hoitohevosta?

Mailiin voit laittaa mulle kaikenlaista infoa! Voisin olla myös kiinnostunut lv- varsoista ja miksipä ei kilpuristakin :-)
Yhteistyökumppiani olisi tervetullut myös..

T. Swii

Päivämäärä:   18.3.12 16:40:19

Virtuaalitalleilu näin ravipuolella on aktiivista ja kisoja sekä harrastajia tuntuu olevan mukavasti :) Hevosiakin on koko ajan kaupan :)

Kyllähän noita hoitohevosta hakevia ihmisiä on esillä aina välillä :)

Päivämäärä:   18.3.12 16:47:42

Swii joo mukaan vaa, ei tääl oo oikeestaan melkein mikään muuttunu.. mitä nyt välillä tuntuu, että on jonkin sortin lama käynnissä.

Päivämäärä:   18.3.12 17:56:33

Kaikki osallistumaan Ravatellenin villeihin raveihin, jotka juostaan huhtikuussa.

23.04.
26.04.
30.04.

Sähköpostitse ravia@risurakas.net otsikolla Huhtikuun villit 1-3

:>

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   18.3.12 18:21:07

Nyyh, kaikki ravurit on niin nuoria että pitää käydä koeajolla ensin :---( ei pääse vielä kisaamaan..

Lähettäjäswii 
Päivämäärä:   18.3.12 18:50:47

Hieman tässä olen jo suunnitellut omaa tallia.. Mutta näin aluksi voisin laittaa oman hevosen jonkun talliin jos vain jollakin olisi vapaata ja mahdollisesti hevonenkin myytävänä :-)

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   18.3.12 19:30:42

Tietääkö muuten kukaan, että saako noita Hippoksen kuvapankin kuvia käyttää vapaasti, kun merkitsee kuvaajan nimen copyiksi? Vai pitääkö joltain kysyä erikseen..? (:

Päivämäärä:   18.3.12 19:35:49

Funfun, lupa olis hyvä kysyä. Ite ainakin oon kysyny Eerolta luvan sen kuviin ja saanu myöntävän vastauksen.

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   18.3.12 19:50:59

Aivan, okei (:

Päivämäärä:   18.3.12 20:02:30

Mun raveista tulee huomenna (varmaankin..) tulokset. En jaksa näin suht rankan työpäivän jälkeen vääntää :D

LähettäjäfunfunHey 
Päivämäärä:   18.3.12 20:12:04

Mitä mää laitan tuon viestin otsikoksi jos laitan jollekin viestiä hippokseen? :D Hohhoh :p

Päivämäärä:   18.3.12 20:14:06

Mä ootan magniksen raveista tuloksia... Haluaa tietää miten poni juoksee :D

Päivämäärä:   18.3.12 20:25:46

Minttu, ei tule varmaan ainakaan ennen kymmentä ne tulokset. :D

Miun pitää syödä iltapalaa ja käyttää koira ennen puoli kymmentä, ja tulin just saunasta äsken, niin tässä menee vielä vähän aikaa ;D

Päivämäärä:   18.3.12 21:54:44

Loisto, hyvä että olet myynyt sen niin säästyn houkutuksilta :)

Swii, tervetuloa vaan, kyllä parikymppisetkin tän virtuaalihevostelun hallitsee! :D
Virtuaalitalleilu on just niin aktiivista kun tahtoo sen olevan. Toiset käyttää 5h/pv tähän harrastukset, toiset (kuten minä) käyttää ehkä 2h/ viikossa nykyään :>
Hoitohevostoimintaa ravitalleilla ole näkynyt, mutta miksipä sitäkin ei voisi yrittää tarjota? :P

--

Mie voisin tehdä helmikuun raveista vielä kv- & lv- lähtöjen tulokset tänäiltana ennenku meen jynssää ponin valjaat puhtaaksi... ^^

Päivämäärä:   18.3.12 23:11:42

NARRILAIVAN MAALISKUUN PONIRAVIT

1.3., 12.3. ja 27.3.

Osallistumisaikaa 1.4. asti.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   19.3.12 10:29:02

Masentavaa, 18.3. tulokset ilmoilla, tämän päivän tulokset toivon mukaan saisin ihan oikeana päivänä ilmoille. :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   19.3.12 11:56:01

Huometa! Taas tuli herättyä aivan liian myöhään.
Tänään päivän ohjelmana olisi tehdä kolmelle hepsulle sivut ja yrittää saada Kiin kuvien osoitteet muutettua jajajaja... Niin ja jos yhden kuvan värittelis kanssa.

Päivämäärä:   19.3.12 12:50:59

Huomentaaaaa! :D Ihanaa herätä siihen että mies makaa vielä vieressä <3 Ei siis mennyt kouluun vaan nukkui pommiin :D mahtavaa :)

tänään pitäis kisakalentereita päivittää ja suunnitella mahdollisia tulevia varsoja..

Päivämäärä:   19.3.12 14:29:32

Räntäsade pilasi totaalisesti mun vapaapäivän, joten vietänkin sitten hevostelun sijasta päivän tietokoneella. Tasan en mene tarhoja siivoamaan tai ajamaan poneja tonne räntäsateeseen, argh! Ketuttaa ihan hirveästi! >_<

Mutta saapahan ainakin hevosten sivuja vähän päiviteltyä :)

Päivämäärä:   19.3.12 14:39:50

Shavo (sori pakko sanoo täst eteenpäi sahvo ku ei vaa luonnistu toi)
mut joo munki piti mennä tallille.. en kyllä mene ratsastamaa tonne lumimyrskyyn!

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   19.3.12 14:40:19

Viiwy, eiköhän tuo voi teille lähteä. Tee varsalle sivut ja lähetä osoite mulle säpoon niin Fade Out on sun :)

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   19.3.12 14:44:40

Enkä osaa sit vastata samaan viestiin kaikille.

Elisa, Doozeria on muuten sitte ilmoteltu startteihin. Kannattaa noita VRERin raveja katella sillä silmällä.

Päivämäärä:   19.3.12 15:05:05

Loisto, joo oon kattonu noit, muutamat löytäny. Onks noiden lisäks paljonki viel? http://elisapi.com/talli/h/k/sero.htm se kilpailee nyt ruotsissa kans

Lähettäjä: Miimi_ 
Päivämäärä:   19.3.12 15:27:48

Mä oon ylpee mun ponista <3 Kolmannessa startissa voitto <3 Vielä yhdet tulokset että pääsis ilmoittaan ton ponin uusiin kisoihin ja saataisiin uraa pitemmälle :)

LähettäjäLoisto 
Päivämäärä:   19.3.12 15:31:41

Elisa, tuskin. Aika tarkkaan oon ilmottanu heppojani vaan VRERin alaisiin raveihin. Kun ei mun lahopää muista enää ens viikolla jos oon villeihinraveihin osallistunu :)

Päivämäärä:   19.3.12 15:47:40

Osallistukaa hyvät ihmiset!
F-S Ravit 25.4.2012

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   19.3.12 16:39:11

Meeri N., sopisiko:
Snilli Mercederio x Kiira - varsa olisi mieluusti tosin syntynyt jo vuodenvaihteessa?
Matros x Alina - tällekin jos sopisi syntymäajaksi tammikuu?

Vieläkin haussa muutamia ponioreja.

Ravituloksia kai tässä pitäisi kohta alkaa ahkeroimaan, yääh. Kolmet sivut on tänään tehty, yay. Ahkeruutta, tai sitten ei. Vielä kun saisi tehtyä kahdet muut, niin alkaisi ehkä olla melkein ajan tasalla, sitten vaan enää kasvattien sivuja...

Päivämäärä:   19.3.12 17:19:55

Noniiin tähän mennessä kaikki osallistujat sähköpostista poimittu.

Sitten asiasta kymmenenteen. Minä kaipailisin tuonne Ravatelleniin noiden nuorikkojen lisäksi vanhemmistoa. :)

Pääsisi enemmän kilpailuttamaan hevosia, se olisi mukavaa. Samoin aloitella kasvatusta, mutta tähän tarvitsen suht tuoreita sukuja. Mahdollisesti myös evm-heposet käy. :)

Lisäksi mielelläni vuokrailisin/lainaisin tamman tai kaksi, liisaukseen. :>

LähettäjäViiwy 
Päivämäärä:   19.3.12 17:23:36

Loisto; Jeij jei kiitos. Kohta on sivut valmiit. (:

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   19.3.12 21:18:34

Tulokset 19.3.

Sivujakin tänään tehty O_o Varmaan kipeänä, moinen ahkeruus ei kuulu luonteeseeni.

Päivämäärä:   19.3.12 21:52:38

Mä oon tyytyväinen mun poniin :) Sillä on ollut kiva uran avaus ja ootan innolla että miten tää ura jatkuu. Nyt sellaista aktiivisen rauhallista tahtia eteenpäin kisaamisessa :)

LähettäjäMeeri N. (känny) 
Päivämäärä:   19.3.12 22:36:59

Magnetie - kyllähän nuo käyvät :) Syntymäajoilla ei ole väliä, mailitse sitten sivuja aikanaan.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   20.3.12 00:40:19

Meerille mailattu sivuja. Nyt Magnusti kuittaa ja menee unille. Öitä!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.3.12 08:28:18

Onhan Magnis kattonu poniorikuvaston ja meidän ponit? = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.3.12 08:28:38

ps. meidän kuolleista on aina jännästi rajattomasti pakastetta jäljellä. ;)

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 09:35:06

raveissa vielä tilaa. tänään vip

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 10:39:05

Qem enks mä osallistunu muillaki hevosillas sun raveihin, yks vaan lisätty?! :o

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 10:45:38

Ei ku en osallistunukaa ja ei pitänykään :)

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 12:23:18

Siivoilin Ikiroudan kasvattilistoja ja kävi ilmi ettei yksikään muiden omistuksessa oleva kasvatti ole ollut millään tapaa aktiivinen kahteen vuoteen, joten päätin ottaa kaikki kasvatit takaisin.

Nyt siis olisi tarjolla kisaamattomia/vähän kisattuja 2010 syntyneitä lämminverisiä, suomenhevosia, shetlanninponeja ja gotlanninrusseja by Ikirouta

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 12:32:57

QEM!!! EI SAAA prkl! :D En sais ottaa enää yhtää hevosta talliin, vaikka talli ei ookaan vielä täynnä.. voiih.. pakko kurkata sun tarjontaa <3

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 12:34:01

Elisa, Ostaosta ;) osalle voin kuviaki nakata mukaan :D

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 12:35:14

Shotti, jo pelkkä nimi <3 ja vielä myytävänä! tämä meille :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   20.3.12 12:39:35

Muuten siit ulkoasust nyt ku muokkailen sen, ni saanko Nirpalle kuvan, kun näyttäis sopivan tuon aikasempien kuvien kanssa yhteen. Tämä

http://s772.photobucket.com/albums/yy1/ ikr-kuvat/vapaitakuvia/?action=view¤t=P1140590.jpg

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 12:41:02

Elisa, Se voipi sulle lähtee :) täältä voit kattoo josko löytys sopivia kuvia. Sivuja kahen viikon sisään mailiin :)

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   20.3.12 12:43:26

Elisa, joo voit saada tuon kuvan. huomasithan sen mun tänään laittaman mailin?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.