Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 290

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   3.3.12 16:19:56

Edellinen

VRER
VPY
Ravilista foorumi
Derekan Raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Re: Ravikeskustelu 290

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   3.3.12 16:21:43

Hyvä LuciDa!

Myytävänä edelleen she-varsa, s.15.3, i. Texas, e. Overrun.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   3.3.12 16:42:18

Magnetie; ahtelin ettet jaksa kuiteskaan tehä ;)

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   3.3.12 16:43:56

mulla on jotenkin kaikki into taas menny virtuaaliheppailuun :( en tiiä mitä teen tai mitä haluan tehdä, tuntuu että hevosia on liikaa, mutta en halua luopua. yyyh.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   3.3.12 17:06:06

Vera, pietä pari päivää taukoa. Kaikki me tarvitaan sitä joskus ^^

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   3.3.12 17:29:31

Oottepas puhunut paljon..

Mulla hajos kannettava tietokoneeni, luultavasti emolevy(?) hajalla kun ei käynnisty ei ollenkaan :s Jos jollain on vinkkiä miten vois edes kerran saada käynnistymään että saisin kaiken tarpeellisen talteen niin saa kertoa :D Maanantaina täytyy soittaa ja viedä huoltoon, onneks on vielä takuuta jäljellä..
Nyt saattaa siis olla niin etten saa raveista tuloksia ajoissa, koitan kuitenkin Olympia-ajon ja MiniOlympian karsintojen tulokset saada tehtyä. Kukaan ei sitten suutu jos muista lähdöistä ja Money Maker Memorialista ei tule tuloksia ajallaan.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   3.3.12 17:38:03

Heltsu; en nyt osaa kertoa koti jippoa, miten saada tiedot talteen, mutta kyllä noi elektroniikan korjausfirmoilla useasti on niksit (mun kummitädin mies ainaskin osaa, joten eiköhän niitä löydy ihan firmoiltakin..) Se on jokin ohjelma, millä se tehdään.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.12 18:39:24

Heltsu, koita vikasietotilassa. Riippuu mallista, mutta kun käynnistät, on yleensä joko F1, F5, F10 tms. mitä painamalla se kysyy että käynnistääkö normaalisti vai vikasietotilassa. Saattaa joskus auttaa. Googlaa se oma merkki niin löytyy varmasti että mikä näppäin se on. Käynnistyykö mihinkään asti? Jos windowsiin (eli tulee näkyviin windows logo) mutta ei sitä sitten avaa kunnolla, voi olla myös windows jotenkin mäsähtäny ja silloin vois kokeilla asentaa win7 siihen. Se säilyttää ne vanhat tiedot siellä kuitenki. = ) Tällaista näin ensihätään.

Lähettäjä: Heltsu 
Päivämäärä:   3.3.12 20:08:34

Tierra -- Sepäs se kun kone ei anna mitään elonmerkkejä.. Kun painaa virtanappulaa niin ei tapahdu yhtään mitään :D Ei syty mitään valoja, ei hurahda, ei mitään :D Onneks on se takuu, mut jos ne vaihtaa emolevyn niin säilyykö kovalevyllä tiedot vai onko emolevy ja kovalevy jotenkin yhteyksissä toisiinsa? Tai siis joutuuko kovalevynkin uusimaan jos emolevy hajonnut? Joo en oo mikään tietokonenero.. :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.12 20:28:41

Emolevyllä säilyy jos vaan se rikki ja epälen sitä enemmän. Yleensä jos on kovalevy, käynnistyy kuitenkin johonkin asti. Kannettava vai pöytäkone? Kannettavasta voi koittaa käyttää akkua irti ja vaikka ilman akkua virtajohdon kanssa että auttasko. Voiko olla vaan akku niin tyhjänä ettei sen takia inahda? Jos kovalevy rikki niin voi olla että huoltofirmat saisi sieltä jotain pelastettua mutta se maksaa jotain. Jos emolevy niin huoltoon silti sanoa että kovalevyyn ei saa koskea jos ei pakko, turhan innokkaasti tyhjentävät kaiken nimim. kokemusta on -.-

Ja joo, kovalevy on eri ku emolevy, kovalevyllä sijaitsee kaikki tieto mitä koneessa on, emolevy on se iso piiri, joka yhdistää kaikki yksittäiset osat, näytön(ohjaimen) yms. = )

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   3.3.12 21:09:16

Olettepa olleet ahkeria taas kirjoittamaan ;oo Huoh mikä työpäivä - pari tuntii kerkes töissä oleen niin ite ensiapuun :D No ei siin mitään, kysyin pomolt voisko jäädä pidemmäks aikaa töihin, olin sit seitsemään asti. Ja toinen esimieheni käveli samalle junalaiturille.. en meinannut tunnistaa kun ei ollut työvaatteet päällä.

Mutta jos sitä jatkaisi yksikätisenä hepan kisakalenrerin parissa niin saisi Sorelille ilmoitettua muutamat sivut (hehh, vasta eka heppa menossa - varsat ovatkin sitten parin minuutin juttu).

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.3.12 21:17:20

Mitä se Repro rymyää =DD ensiapuun?

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   3.3.12 21:38:50

Repron hevosille teen sivut kun ehdin (Sweet Sensation, Adelaidan ja Sofias Kramdurin tiedot tallissa. Shanytan ja Santa Rosellan tietoja ei ole vielä kirjoiteltu muistiin).

Lähettäjä: whary. 
Päivämäärä:   3.3.12 21:40:10

Ei kellään olis myynnissä(/sais tilausvarsaa) lyhytsukusta lv'tä? Ori tai tamma. Yhden hepan voimalla olis kiva taas aloitella virtuaalitouhuja vuoden tauon jälkeen. Hepalle lupaisin paljon kisoja, ja kisamenestyksestä riippuen voisin myöhemmin povata siitoselukan uraa :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   3.3.12 21:44:46

Tierra / Kokeilin milt näyttää vetää nurin auton edessä kävellessä : DDD Enkä olis mennyt ensiapuun mut esimies passitti mut... ja nyt on käsipaketissa hiuka :') Mut kyl tos junassa ollessa totesin toiselle esimiehelleni et jos joku huomenna sairastuu, niin soitathan mut töihin? Se sano et soittaa mut ilman muuta töihin... jeij :3

Mutta joo... duunissa taas miehet oli ku mitäkin palvelijoita o.O Hyvä et sai kahvin iha ite juoda ettei juotettu. Ja ihan hiton moiset kehumiset jne. Hmm... sitä sen teettää kun ei ole toviin ollut tuossa duuniporukassa töissä :'D Mut ens viikolla kahden vuorokauden sisällä oon 27h duunis... ;s

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   3.3.12 21:56:39

Heltsu, on sulta varmaan emolevy menny rikki jos kerran kannettava kyseessä. Kuten Tierra sanoi, huoltoon vaan ja sanot, ettei kovoon kosketa. Hyväpuolihan on se, että jos kerran on takuuta jäljellä, niin ilmaiseksi korjataan jos ei ole kosteusvauriosta kyse (eli itekseen emolevy possahtanut).

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   3.3.12 22:11:03

whary. / Guest Trottersista onnistuu hyvin tilausvarsat. http://aateliton.net/guest/

LähettäjäMeeri N. 
Päivämäärä:   3.3.12 22:45:05

Magnetie - lähtisikö shettisvarsa (i. Texas, e. Overrun) meille joukon jatkoksi? Just kattoin et A-ponit on kyl vähän jääny takaa-alalle, eikä kilpailevia palloja ole kuin pari kipaletta.

Meitin oriit on edelleen tarjolla jalostukseen! :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   3.3.12 23:03:50

Meeri N., teille tokiinsa. Nimeen jos saat Go sopimaan johonkin, niin hyvä :)

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   3.3.12 23:20:04

"Tammakuume" eli tarjotkaa mulle ravuri siitos tammoja, haluaa siitos tamman!

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   4.3.12 00:03:54

Edelleen muistuttelen Nuorten raveista!

Nuorten ravit 16.3.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 00:04:02

Vera / Okei. Sähköpostiin sitten Shanytan ja Rosella sivut, niin tiiän poistella tiedot :>

Meeri N. / Teiltä ostin silloin sen yhden shetuvarsan - tajusin juuri etten ole sille sivuja tehnyt vaikka niin olen kuvitellut :o Eli onko teille vielä minulle varauksessa olevaa shetlanninponivarsaa (jos on, niin perustiedot jos uusiksi saisin)?

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   4.3.12 00:23:57

Mä tässä vähän mietiskelin ja voisin ehkä otuksen tunkea jollekin ylläpitoon.. ehkä myöhemmin myyntiin.

Kiinnostaako ketään raviuraansa aloitteleva
3v sh o. EP Otus
i. Helekutti
e. Jojoriina

ylläpitoon ainakin näin aluksi?

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   4.3.12 00:28:39

Elisa: Oon kuolannu ton perää tääl yksinäni, OOO, MIÄ HALUU MIÄ HALUU

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   4.3.12 00:30:42

Veera, ookko sää mun mesessä? vai olikohan se Vera..
Minne tuo menis, jos sulle lähtee ;)

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   4.3.12 00:34:46

Elisa / Kyl se on Vera, miä en oo meses. Yksityiseksi, väsään toho jotaa "etusivuu" jos vaa kerrotaa et miul o talli pihas ja talli täynnä yksityisii ravureit. (En vaa oo viä jaksanu "etusivua" väsätä)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   4.3.12 00:41:51

Ookei, noo oottelen että saat sen valmiiks :) Katotaa sitte tarkemmin :)
PKK näyttelyissä + mätsärit ym. jää sitten meikäläisen työksi.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 00:44:26

EP Otus olis kyl kiva ylläpitoravuri Guest Trootersissa 8)

LähettäjäVeera A. 
Päivämäärä:   4.3.12 08:43:40

EP Otus meille Katveeseen ylläpitoon?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.3.12 08:57:58

Rebro, koitas vähän rauhottua = D Vaikka onhan tuossa se hyvä jos noi miehet noin palvelee ;D

[irl]Kisu on ihan sekasi ku tuli eilen rottia hoitoon. Toisaalta kattoo niitä oikeen inhoten, mutta sitten kuitenkin pitää yrittää läpsiä lasin läpi tassulla. Ja sitten nuoleskelee kun rotat on mun sylissä. o.O Hoitomarsuista sen sijaan ei välitä pätkääkään.[/irl]

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 10:08:58

Tierra / No mut miehet palvelee muutenkin duunipaikalla jo - joka la ja/tai su vuorot samanlaisii.. Kyl ne alkaa nyt jo oppiin et ihan oikeesti saan ihan ite kahvini sekä ruuan lämmitettyä jne. :DDD Vartijat<3

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   4.3.12 11:25:35

Kiva nähdä, että markkinat ovat edes vähän piristymään päin.

Miun pitäis päivitellä kalentereita, mutta Britta ei onneksi ole potkinut. Sehän tarkoittaa, ettei tarvitse? ;)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   4.3.12 12:21:33

Huomenta päivää :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   4.3.12 12:36:55

Huomenta.
Veera A., katsellaan :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.3.12 13:14:53

Mitä sie repro teet työkses? = D

Magnetie, mie alan potkiin sua! *potkaisee*

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   4.3.12 14:25:17

MAGNIS!! SENKIN LUSMU! OLE OMA ALOITTEINEN JA RYHDY TÖIHIN!! MUUTEN TULEN JA POTKAISEN!!!

Keksikää mitä kaikkea kivaa voisin ponin kanssa tehdä ilman satulaa, lähinnä näitä leikkimielisiä jutskia. (:

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   4.3.12 14:40:24

Sori tupla, mutta pakko hehkuttaa että VALLE JUOKSI PELTOKUNKUSSA KOLMANNEKSI 25,0!! Finaalissa oli kahdeksas, mutta so. Olen ylpeä omasta kullannupustani, ei joudukkaan ratsuksi! Wii, juhlat pystyyn!

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 14:54:51

Tierra / No vakipaikassani oon lähinnä liikenteenohajuksessa järjestyksenvalvojana. Ja sit esimies on vartija (tai no kaks esimiestä mulla on, vaihtelee aina välillä :>). Puoleen väliin kotimatkaa sain siis vartijan saattelun, kun päästiin samaa aikaan töistä (hahaa, onneks otin yhden lisätunnin töitä :D).

- - -

Jees, kohta on Getaway Demon sivut ready. Sit enään kuuden hepan sivut tekemättä :> Jos vaan löytäisin lähtölistalehtiset jostain niin tää kävis nopeemmin kuvien ettimisen suhteen ;<

LähettäjäMeeri N. 
Päivämäärä:   4.3.12 16:22:31

Reprobate - shet-t/o/r Toy's *** Wilperi x Solros Dröm

tuommoisen karvapallon sää joskus varailit, on ilmeisesti syntynyt viime vuoden puolella :) Mut ihan sama koska on oikeesti syntynyt, mulla on taas niin huono nimipää et sävellä joku kiva nimi :)

Magnetie - jee! :) Onko jotain nimitoiveita muita?

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   4.3.12 16:46:51

Huh huijaa.. jotenki masentaa kun virtuaalipiireissä on nyt niin hiljaista..

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 17:01:32

Meeri / Kiitos! Ja mun puolesta olkoot syntynyt viime vuoden puolella.. saa nopeammin radoille. Kuukaudella väliä? Joskus loka-joulukuun aikoihin jos saisi, aikaisemminkin syntynyt kyllä käy.

Apua, nimen keksimisiä taas :') Kävisikö joku näistä;
Toy's Adelaine
Toy's Bizarre
Toy's Fresh Expression
Toy's Whisper
Toy's Heartbeat
Toy's Winter Wind

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   4.3.12 17:03:45

Tipsu, hyvä.

Britta, eeeei toi uhkaileminen oikeen toimi.

Meeri N., eipä miulla muita toiveita ole, pääasiahan se on että sie tykkäät :)

LähettäjäMeeri N. 
Päivämäärä:   4.3.12 17:34:18

Reprobate - Adelaine on kyl ihana nimi! <3 Kaikki noista on kivoja, et ei ole väliä minkä valitset. Syntymäajaksi käy tosiaan hyvin loka-joulukuu, mikä nyt omaan ikääntymiseesi sopii parhaiten :)

Magnetie - okkei, rupeankin pikku hiljaa väsäilemään sivuja - kunhan ensin keksin nimen :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 17:49:56

Meeri N. / Eiköhän tamman nimeksi tule Adelaine (itsekin tykästyin ehkä eniten siihen)! Vielä kun löytäisi jotkut aivan ihanat ravikuvat tuolle :3

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   4.3.12 18:05:32

Bulevardinkin on vihdoin aika heräillä talvihorroksesta ja palailla ihmisten ilmoille. Meidän pojilla on jo kevättä rinnassa ja he toivoisivat jälleen tyttöjen vierailulle. Etenkin uusimmat tulokkaat, upea sukuinen Ryske ja komea herra Ferrari, odottelevat jo "töihin" pääsyä.

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   4.3.12 18:24:35

* potkaisee Mangustia * No sitten suoraa toimintaa!

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   4.3.12 18:44:33

Britta, potki kovempaa!

Ferrarille voisi miettiä jotain tammaa, hmm...

LähettäjäBritta 
Päivämäärä:   4.3.12 18:49:08

* ninjapotku * YLÖS VETELYS!

Ajattelin tässä ruveta piirtelemään jotakin kivaa. :3

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 19:15:06

Meinasin jättää Ferrarin kokonaan katsomatta kun Ryske oli niin pitkä polvinen, että ajattelin Ferrarinkin olevan - onneksi katsoin... nyt mietin että tarjoanko tammaa vai ei.

Tekisi mieli vaan laittaa kaikkien hevosten kisakalenterit siistimpään muotoon; lähdöstä olisi vain selvillä tasoitus- vai ryhmäajo sekä matka. Kuinka moni muuten edes katselee toisten hevosten kisakalentereita sen verran että kiinnostaisi millaisissa lähdöissä hevonen on kilpaillut? :D

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   4.3.12 19:46:05

Magnetie, miettii miettii kaikessa rauhassa. Minä tulen teille joku päivä hevoskopin kanssa ja otan yhden tilauskasvatin mukaan jos sopii?

Reprobate, tämän takia olen valinnut mahdollisimman laajan orivalikoiman, että jokainen löytää sen mieluisan. Onhan meillä myös Bitumi ja Magnumi jos evm. oria etsit.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 19:51:42

Marle / Voisiko Bitumi astua meidän Utu-Kuutarin (http://aateliton.net/guest/kv/Utu.htm)? Tamma tosiaan kilpailee vielä ja nykyinen ennätys on 26,2ake.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   4.3.12 20:03:04

Marle, sopii tietenkin - vaikka toinen kaupanpäällisiksi ;) Töki vaan asian tiimoilta jotakin kautta.

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   4.3.12 20:03:57

Reprobate, astutus sopii oikein mainiosti. Varsan sivujen osoitteen jos viitsit lähettää sähköpostiin (bulevardi@live.fi) sitten kun varsa maailmaan putkahtaa.

Lähettäjä: Jonsu 
Päivämäärä:   4.3.12 20:17:11

Tänä vuonna Fin-Cupiin tulee lisänä nyt keväällä juostava Esikatselmus. Samaisessa ravipäivässä juostaan myös Monté Prix De Virtuile ja kutsua pääsette katselemaan täältä.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 20:17:56

Marle, en ole vielä 100% jääkö varsa minulle vai meneekö myyntiin. Mutta näillä näkymin jää luokseni ja saatampa väsätä tuolle varsalle jo nyt sivut.

Lähettäjä: Jonsu 
Päivämäärä:   4.3.12 20:18:16

Siis täältä:
<http://jonsun.foorumit.fi/viewtopic.php?f=4&t=12&p=130#p130>

Ja muistutuksena että 12 nopeinta ilmoittautujaa otetaan mukaan esikatselmukseen!

LähettäjäPetra 
Päivämäärä:   4.3.12 20:40:41

VILLIT RAVIT LOSTERISSA 10.3.
mm. kevään nopein tamma-ajot kylmäverisille ja lämminverisille, ja monenmoisia muita lähtöjä !
Tervetuloa osallistumaan ! (:

http://loster.webs.com/ravit11.htm

Joku fiksu voisi varmaan taas valaista mua ja kertoa mikä se koodi olikaan jolla sai vain tekstin tuohon linkitykseen eikä tuota tuommosta sivu lörinää? :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   4.3.12 20:44:29

Petra / [linkki=http://-alkuinen osoite]teksti[/*linkki] :> Ja tietenkin tuo tähti pois.

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   4.3.12 21:16:47

Buahahaa, vapiskaa, pian tulee kirjavia peitsareita meille. >:D Järkytyin muuten tänään, kun ulkomaalaisilla ravisivustoilla seikkailin ja huomasin, että myös Iso-Britanniassa on peitsareita! Aiemmin jo ihmettelin, miten Australiasta ollaan viety kirjavia peitsareita Irlantiin ja Iso-Britanniaan, mutta tänään se sitten paljastui. Hevosalan ammattilaiset ovat valehdelleet mulle, kun ovat sanoneet peitsareita olevan vain valtameren toisella puolen. Kuka haluaa lähteä kimppamatkalle Iso-Britanniaan seuraamaan peitsarilähtöjä? :D Tämä tyttö meinaa oikeasti joku päivä suunnitella reissun britteihin ja toteuttaa matkan, ehkäpä jo ensi vuonna jos raha riittää. Ei olis niin kalliita lennot kuin Amerikkaan, niin tämä voisi jopa onnistua.

LähettäjäBritta 
Päivämäärä:   4.3.12 21:19:17

MAGNIS!! NYT KUN VALLE ON JUOSSUT 25,0 NIIN PITÄÄ SILLÄ RAVIKUVAKIN OLLA, MURH!!

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   4.3.12 22:18:07

Onko kenelläkään pelkästään montépainotteisia suomenhevosia joista voisi saada tilausvarsan? Plussaa on jos suvusta löytyy useampikin montépainotteinen juoksija. Tuli taas ihme päähänpisto, että pitää saada montévauva =)

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   5.3.12 00:04:05

Mie ainakin lähen Hessin mukaan sitten kun voitan lotossa...

Britta, no siun vika kun siulla on niin rumia kuskeja tarjolla. ;)

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   5.3.12 09:16:36

Magnis - Näkisitpä sen oikean kuskin joka rupeaa Vallella ajamaan, kheheh. On mulla siitä kuvakin! Mutku tunget sille väliaikaiskuskille vaan huivin ja lasit ja kypärän niin ei siitä näy. ;D

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   5.3.12 12:04:27

Hei missä vaiheessa Ravigaala on?

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   5.3.12 12:13:06

Onko teillä kiinnostusta ostaa 2006-2007 syntyneitä suvullisia ja suvuttomia suokkeja?
Kaikki on tosin ratsupainotteisista vanhemmista

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   5.3.12 12:15:32

Joo-o kannettava haetaan varmaan tällä viikolla sinne huoltoon.. Arvio huollon kestosta 1,5-3 viikkoa. Mutta teen tosiaan ne Olympia-ajon ja MiniOlympia karsintojen tulokset miehen koneella, ettei finaalit veny mun takia. Muita tuloksia saatte sitten odotella, tulevat kyllä toivonmukaan viimeistään huhtikuun alulla. Älkää suuttuko <3 (Kuitenkin joku tulee tänne kyselemään että missä tulokset viipyy niin joku sitten muistaa tämän)
Tosi huonoa tuuria että just nyt hajos kun pitäis noi ravit pitää..

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   5.3.12 12:16:15

Hessi, mie oon aina halunnu päästä brittein saarille <3

Lähettäjä: Hessi (känny) 
Päivämäärä:   5.3.12 13:00:28

Tämähän näyttää hyvältä, jo kolme ihmistä olis mukaan lähdössä. ^^ Magniksen matkan voin maksaa jos voitan ensin lotossa, miksen vaikkapa kaikkien lähtijöiden. ;) Tällä viikolla joudun tyytymään kuvaamaan harrastelämpösiä, jos tallilla tulee käytyä kun meen vanhempien luona käymään.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   5.3.12 13:28:47

Myynnissä

lv-o Future Heir - enn. 17,1ake / vs. 5 700v€
lv-o Toby Fallacy Ben - enn. 17,8ake / vs. 9 200v€
lv-o Gambler's Paradise - enn. 17,4akex / vs. 2 700v€
lv-o Stopped Limited Edition - enn. 16,4alyxx / vs. 3970v€

Teille tai kuoppaan.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   5.3.12 14:55:59

Toby Fallacy Ben olis aika kiva, mutta örrr, kun lämminverisiä on miulla liikaakin jo.

Tämä päivä meni ihan harakoille, voiko joku lyödä minuu halolla päähän, kiitos? Avaimet kadoksissa-paniikki, löytyy sitten taskusta (tietysti vasta kun olet jo myöhästynyt linja-autosta) ja vähän vaikka mitä muuta.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   5.3.12 14:57:23

Maggis ottaa Falben mukaansa vaan ;)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   5.3.12 15:03:34

Minä pöhlö oon nostelemassa Sisua taas elävien kirjoihin. Oivoi..

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   5.3.12 18:23:12

Heii laitelkaa tähän osoitteita missä teillä on raveista napsittuja kuvia. Haluaisin kurkkia minkälaisia asetuksia teillä kameroissa on ollu, nämä kun näkee ainaki kuvat.fi sivustoilla :> Ajattelin huomenna käydä teivossa ja otan ton paskan kameran Fuji Finepix S9500 mukaan, siinä pitempi tuo zoomi mahku. Kotona on kyllä Canon EOS 450D missä ainostaan tuo normi kit objektiivi 18-55, jolla tuskin tekee raveissa yhtikäs mitään?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.3.12 18:32:30

Sorel, täällä mun = ) http://tierran.kuvat.fi/kuvat/

Ihan perus kitillä kanssa.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   5.3.12 19:16:57

Tierra: Oon ihan amatööri vielä ton kameran kanssa saatika näiden objektien! Oijoi elämä valottu kummasti kun katteli noita sun ottamia kuvia ja vieläku on samanlainen/tyylinen mitälie putki! Taidan ehkä huomenna ottaa tolla canonilla kuvia, kerron sitten menikö överiks vai ei :)

Onko teillä yleensä manuaalisesti laitetut asetukset vai pelkästään se "liikekuva" vaihtoehto päällä?

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   5.3.12 19:25:46

Ravigaalasta tulevat tulokset tämän viikon aikana. Yritän mahdollisesti jo huomenna, mutta en lupaa mtitään. ;)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   5.3.12 19:34:55

Myynnissä unohtunut kasvatti Aikajätkä EW "Aimo"

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   5.3.12 20:14:06

Myytävänä muutama kuvallinen tuonti!
2v t. Poly Cat
3v o. Sinister Halo

Koelähtöihin en ole ilmoittanut, 2 evm-polvea kummallakin.
Kuvat tulevat mukaan copyja vastaan.
Yhteydenotot mielellään säpöön, tai tänne.[/center>

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   5.3.12 20:31:48

Sorel, mulla riippuu ihan kelistä, pääasiassa kuvaan manuaaleilla koska automaatit monesti vääntää värit vääränsävyisiksi tai polttaa valkoisen puhki. Aurinkoisella/mukavan valoisalla kelillä käytän kyllä myös automaattivalikoimaa, mutta tosiaan ne manuaalit yleensä voittaa.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.3.12 08:25:51

Tierra: Osaatko yhtään sanoo että millä asetuksilla kuvailit? :)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   6.3.12 11:02:19

Huomenta vaan. Ajattelin taas pitää tuollaiset 3x pikaravit tällä kertaa tosin lämpösille ja putikoille. Kutsua ilmaantuu piakkoin.

Käykäähän tutustumassa uuden (ja hieman alastoman) ilmeen saaneeseen Ravitalli Sisuun! Sisu alkaa taas nousemaan elävien kirjoihin :)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   6.3.12 11:22:37

Ravit sh+lv+pace

Lähettäjä: whary. 
Päivämäärä:   6.3.12 11:29:51

Reprobate, onko Future Heir vielä myynnissä? Jos on, saanko napata sen matkaani? :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   6.3.12 11:43:23

Pokerin raveihin pitää muistaa osallistua :3

whary. / Future Heir on vielä vapaana, joten voit sen mukaasi ottaa. Kuvathan orin mukaan ei sitten lähde, mutta tarvittaessa voi jotain muita kuvia katsoa orille.
Ja tosiaan mahdollisimman pian kun saan sivut poistettua netistä niin olen tyytyväinen. Orin sivut sähköpostiini, saat loput kilpailut sitten Futelle mukaan :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   6.3.12 15:44:48

Sinister Halo on edelleenkin totaalisen *drool*. Jokohan Elisa olet siitä saanut tarjouksia?

Minuu vähän harmittaa siinä mielessä tulla tähän keskusteluun, kun noi miun omat vkoput on taas seisoneet, enkä ole mitään niille tehnyt, hahaha...

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   6.3.12 17:32:11

Magne, en oo saanu keltään tarjouksia.. ylläripylläri

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   6.3.12 17:42:53

Jokokohan sitä tänään ehtis jotain tekemään (aika menny ukkoa suostutellessa, kun se ei tahdo oikein lämmetä järkkärin ostolle..) Sain mie sentään mun tilastohevostallin sivut tehtyä ^^

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   6.3.12 17:57:42

Lucida näytä sivut :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   6.3.12 18:46:11

Elisa. tässä

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   6.3.12 20:07:13

Lucida, kivahan tuo on, mutta ehdottomasti kaipaa väriä tai kuvia.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   6.3.12 20:13:16

Elisa. Ehdottomasti en halunnut sotkea siihen väriä ja enempää kuvia (hevosten kuvat mustavalkoisena heidän sivuilleen riittää mulle). Tallihan on vain koti omille tilastoilleni :D

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   6.3.12 20:20:52

Noo joo.. onhan se noinkin, mutta mulle jäi tosta kauheen synkkä ja harmaa fiilis kun huolla sivuilla seikkailin. Tiedä sitten haluatko siis sellasta fiilistä sivujes ulkoasulla viestiä :D

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   6.3.12 20:31:49

Elisa; no aika lailla on sitten fiilis onnistunut. Vähän rajoitin tota tummuutta.. Eka versio oli paljon enemmän mustanpuhuva..

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   6.3.12 20:39:11

Nostalgiapläjäys: Kuka muistaa seuran nimeltä Rapu? Min pitäis edelleen muistaa kysyä Kripsiltä tämän pystyynnostamisen mahdollisuudesta (sikäli mikäli ketään se enää kiinnostaisi).

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   6.3.12 20:58:48

Mikä muuten Kriden tilanne nykyään on, onko hommassa mukana vai tauolla?

Huhhei on toi kuvaaminen vaikeeta! Heikolta näyttää noi mun kuvaset, en niitä onneks räpsiny kahdessa tunissa kun 405 kuvaa ja tuskin yksikään onnistu :DD Ei toi talvella kuvaaminen oo kivaa, vieläki iha jäässä!!

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   6.3.12 20:59:02

teen seuraavan

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.