Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 288.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 16:01:17

Edellinen

seuraavassa viestissä muut linkit.

Re: Ravikeskustelu 288.

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.3.12 16:07:02

Hessi / Huomasitko viestini edellisessä topassa?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 16:19:51

Hehh, oli ruuan laitto kesken, niin kesti hiukan :')

VRER
VPY
Ravilistafoorumi
Derekan Raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 16:27:48

Repro, jeii :) En tarvi kuvia, kiits :) Texas Charmille on jo täydellinen tiedossa.. :>

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   1.3.12 16:33:55

http://www.einherji.net/savitaival/ravit/2012/02_28.htm
Tulokset, pahoittelut myöhästymisestä, mie unohdin ja hoitelin muutenkin irl hommia.

Ja nyt takaisin irl maailmaan koomaamaan.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 18:33:57

aksu / Okei :) Ilmoitteletko hevosten sivut mahdollisimman pian sähköpostiini, niin annan nuo loput kilpailut orien mukaan :>

LähettäjäBritta 
Päivämäärä:   1.3.12 18:36:51

Et sattus aksuliini piirtelemään mitään? (:

No niin! Nyt Nirpan luonnetta Wordiin kirjoittelemaan.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 18:37:18

Juu :) Yritän saada tehtyä tänään/huomenna, mutta jos en jostain syystä saa aikaiseksi niin menee tiistaihin :P (Koska joku lähtee Ouluun kattomaan Yövissyä ja seura on ehkä *parsaa* *ikinä* \o/ *boogieboogie*)

Lähettäjä: Vera 
Päivämäärä:   1.3.12 18:37:48

nytpä olen sitten kotona :3 ja oon tosi ylpee mun Leosta, hyväksytty juoksu koelähössä ja on se jo jonkun tonnin voittanutkin :) pitäs vaan siirtää sen mun ravitalliin.

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.3.12 19:54:15

Eipä miukaan suokki huonosti koelähdössä juossu, Kohtalon Kauneus juoksi kolmenneksi ajalla 47,1 ja hyväksytysti siis.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 20:26:37

Britta, määrittele "mitään" :D Tuoreimman pv-hankinnan (tai siis kasvatin) kuva kaipais taustaa, muuten ei oo mitään työstössä :D

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   1.3.12 20:55:19

"Tulokset, pahoittelut myöhästymisestä, mie unohdin ja hoitelin muutenkin irl hommia."

Siis et kyl enää oo tervetullu meille käymää kun ei tullu heti tulokset! Inhoon sua! *itkuvinkupotkuraivari* ;DD

Täytyypäs käydä katsomassa miten omat ponit pärjäsi, ja tehdä Narriksen raveista vähän tuloksia kun on kerrankin aikaa :))

Päivämäärä:   1.3.12 20:56:13

1. 4v t Narrilaivan Rhiannon / Annie (NaSe) 3.15,9 -- 3.18,2a, 400v&euro, loimi + pokaali
2. 4v o Narrilaivan Menninkäinen / aksu (ARO) 3.15,6 -- 3.18,2a, 200ve
3. 4v o Narrilaivan Ikaros / Ikke (NaSe) 3.16,0 -- 3.18,2a, 130ve

\o/
Go Narrilaivalaiset go!

Just ku oon pistääs pillejä pussiin ni sit tulee menestystä.. Ironistako? .__.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   1.3.12 20:58:39

Sahvo, nyt sä et voi pistää pillejä pussiin. ;)

Päivämäärä:   1.3.12 21:04:52

hei mietin, että mistä tiiän oonko sijoittunut? yleensä sitä ei noissa kutsuissa ole merkitty :o

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 21:07:26

Vera, riippuu lasketko sijoituksiksi totosijat (1-3) vai rahasijat (<http://dereka.net/ravia/raviopas.html#vs>).

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 21:08:12

Ei se tietenkään linkittynyt. No, samat löytyy http://vrer.net/info.html

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 21:08:21

aksupallero - Hmm.. Mitään = Jotain? ;D

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 21:10:09

Britta, xD Ei saa vanhan aivoja rassata :D

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 21:16:55

akechuu - :D Aivojumppaa! No okei joku rakennekuva mun suokkiravurille. Tai sitten sille toiselle. Tai tai tai.. Kyllä mä keksin piirrettävää jos kerrot mikä inspaa! ;D

LähettäjäPetra 
Päivämäärä:   1.3.12 21:17:47

ää nyt Petra toteaa, että taitaa etsiä Losterille väliaikaisesti toisen omistajan, joka auttaisi tallin pystyssä pidossa hetken aikaa. On tääki. Välillä sitä vaa haluais luovuttaa sillai et ; "Perhana ! Ny en jaksa enää tota tallia päivittää.." mut sit toisaalt ei taas haluu luovuttaa tallia mihinkään vaa haluaa pitää sen pystyssä. argh on tääki välil... :D

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 21:25:06

Petra - Ehkä pieni tauko olisi terää? (:

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 21:25:18

B, :D Riippuu vähän väreistä ja siitä haluotko ihan simppelin vai näyttelyversion vai... :P

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 21:28:56

A - Ei tarvi olla mikään supernäyttelypolle vaan ihan että PKK:ssa pärjää jne. :D Meijän Valle kaipailee rakennetta ja Magnustilta voit kysäistä jos se viittii vilauttaa ravikuvaa, kun se piirrossa on. (: Ja sano jos varsulit inspaa enemmän! :D

Päivämäärä:   1.3.12 21:33:18

aksu, tarkotin sitä mistä sijoitusprosentti lasketaan. rahasijoista varmaan?

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 21:34:52

Ai niin siis joo Elisalle lähteny tossa kaks ja puol tuntia sitten noin se Nirpan luonne. ;D

A - Ja voin sitte jotaki palkkaa maksoo! (:

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 21:46:06

Vera, sen mitä mä oon seurannut, niin lasketaan voittoprosenttia, totoprosenttia ja moni laskee sitten sijoituksista 1-5. Mä oon jollekin eläkeläiselle laskenut rahasijaprosentinkin kyllä..

Britta, aaws, ihQ Valle <3 Pitää kattoo jos inspiraatio iskee.. :P

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 21:55:52

APUAA! Britta ei saa säikytellä.. ihan vaa muissa maailmoissa oleskellen luen teiä postauksia tähä topaa ja sitte räväytät että oot pistäny mulle sen luonteen!! IIIK! :D

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 21:56:45

axu - Valle on ihQpihQnams, tiedän! ;D <3

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 22:12:40

Elisa - :D Jee, olin ahkera! Ja päivän säikyttelytkin hoidettu. ;D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 22:16:33

Nyt yksi uusi ravuri myynnissä ja myytäville päivitetty nykyinen (mukana myös kilpailut, jotka eivät ole sivuilla) voittosumma esille.

Myynnissä

lv-o Future Heir - enn. 17,1ake / vs. 5 700v€
lv-o Toby Fallacy Ben - enn. 17,8ake / vs. 9 200v€
lv-o Robin - enn. 18,4ake / vs. 3 350v€
lv-o Gambler's Paradise - enn. 17,4akex / vs. 2 700v€
lv-o Stopped Limited Edition - enn. 16,4alyxx / vs. 3970v€
lv-t Ashleigh DAN - enn. 17,7ke / vs. 2 750v€
lv-t Chaffinch - enn. 17,2ake / vs. 5 450v€
lv-t Shanyta - enn. 17,9akex / vs. 4 900v€

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   1.3.12 22:22:57

Britta, anteeksi etten ole vielä saanut sitä Vallen kuvaa valmiiksi. Ollut saamattomuutta ilmassa ja muita asioita mielessä.

Tekeekö jonkun mieli karvapalloa tallin täytteeksi? Nyt olisi tarjolla shettisvarsa yhdistelmästä Texas of Jewel x Overrun Jay (A-ponimestari 2009!!!). Syntymäaika olisi joko 15.3. tai vaihtoehtoisesti ennen vuodenvaihdetta. Ainakin äkkiseltään miulta voi löytyä jonkinlaiset mustan shettisruunan/orin kuvat mukaan, tammoista en ole ihan varma.

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.3.12 22:24:06

Repro: Miten en ole ennen huomannut, Shanyta, ihana nimi, saanko itselleni sen?

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 22:26:12

Magnis - No prob, ihan kun kerkeät!

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 22:28:11

Mag / Ei tollast saa tarjota silloin ku on ettimässä nuorempaa shetua talliin ;s "Onneks" tolla on aavistuksen verran epätasainen suku, niin mun ostoaikeet vois leikist tyssätä siihen 8) Eiks nih?

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 22:29:19

Yääh, ois aika ällöttävä Magnun varsa...

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   1.3.12 22:30:31

Repro, seli seli.

Aksu, se on tosi ällöttävän kiva. Mahtuu vaikka mikroon!

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 22:31:35

Veera, ota vaan itselles - pelastat edes yhden kuoppaamiselta :D Sivuja tosiaan mulle sähköpostiin mahd. pian niin saat loput kilpailut sitten :)

Jee, I'm so happy. Yks heppa sai taas kodin :3 Enää seitsemää heppaa odottaa siis kuoppaaminen.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   1.3.12 22:37:42

Reprobate; mun eilinen tarjous on edelleen voimassa :)

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   1.3.12 22:46:52

Kun täällä noista sijoituksista puhutaan (milloin hevonen on sijoittunut), niin itse en oo koskaan edes asiaa miettinyt, koska en mitään sijoitusprosentteja laske, vain ja ainoastaan voitto- ja totoprosentilla on mulle väliä. Laukkahevosten puolella laskin sijoitukset 1-4 periaatteella. Mutta tosiaan en itsekään ole miettinyt, mitkä ravipuolella on virallisesti sijoituksia, koska en itse kyseistä termiä käytä (ainoastaan jossain raviselostuksissani tulee välillä kirjoitettua "ja hevonen sijoittuu kuudenneksi" esim., mutta tätä en ole itse mieltänyt samaksi ajatukseksi kuin teidän tarkoittamat sijoitukset).

Veera, lisäsin Miss My Moneyn kuvia albumiin. Myös muita kuvia tuli lisäiltyä. Tämän enempää ei tänään eikä ehkä seuraavaan kahteen päivään, kun oon iltavuorossa ja pitis aamuisin muutakin tehdä kuin olla koneella. Jos sitä huomenna hakis pääsykoekirjat postista.

Haluu 3ds:n, haluu 3ds:n, haluu 3ds:n... Torstaina vois jopa olla tullut. Olo kuin odottaisi joulua. :> Nyt vois mennä nukkumaan ennen kuin päähän ei mahdu muuta kuin 3ds.

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.3.12 22:57:18

Jos saan niin voisin Miss My Moneyn kuvia käyttää, mitäs tahot palkaks?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 22:58:11

LuciDa / Street Jam tosiaan lähti aksun mukaan, mut siitä vaan nappaat mieleises mukaan. Ashleigh DAN lähtee tän illan aikana kuoppaan, kun eipä tuo mikään ihmeellinen ole.

- - -

I'm not so happy. Löysin tiedoston jossa lisää tuontiravureita<3 Jos nimi kolahtaa ja haluaa kisaamattomia tuonteja (perustiedoilla + 2-polv. suvulla), niin hihkaskaa. Lämppäreistä saa tehdä minkä lämppärin vaan mun puolesta... tahtoo näistäkin eroon just nyt :D

lv-t. Sweet Sensation
lv-t. Sphericaled Squashy
lv-t. Shake's Minority
lv-t. Tiffaroo Chyurose
lv-t. Alyuam GIL
lv-t. Hilton's Jasmin
lv-t. Trot It Gal'
lv-t. Dammit He's Too Sweet
lv-o. Aleksanter
lv-o. Insalubrious
lv-o. Stormont Reflect
lv-o. A Million Tysoon
lv-o. Nonverbal Brave
lv-o. Champion Zero
lv-o. Photo+s Entertainer
lv-o. The Dumblebumble
lv-o. MR's Social Dazzel
orlov-t. Miesnto Tastinja
ransk-t. Magnifique Victoiré
sh-t. K.H. Parkuvooli
sh-t. Tuulen Tyttö
sh-t. Tähdekäs Tuulia
sh-o. Kahisevan Toitotus
sh-o. Tiitun Beibi Älä Jätä
sh-o. Kattopa Vuan
sh-o. Oppi Poika / Oppi-Poika / Oppipoika
she-o. Ametist of Cecilie
she-o. Our Cavaliere
she-t. Liten Tofsfot
she-t. Sofias Kramdjur
shet-t. Guess Whose Girl

Ja näiden kohdalla mietin vielä, mutta jos kiinnostaa niin.
lv-t. Adelaida
lv-t. Hazy Dawn
sh-t. Tiikeriina
sh-t. Riepotellen
sh-o. Koivupolun Benjamin
sh-o. L.L. Sormustin Herra
shet-t. Wonder Hoe Op

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.3.12 23:01:36

lv-t. Sweet Sensation
lv-t. Adelaida
she-t. Sofias Kramdjur

Oi voi, taas Ihanii <3

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 23:02:47

Osasimpa yhden kirjoitusvirheen saada joukkoon.. eli yhden orin nimi uusiksi :)

lv-o. Photo´s Entertainer

- - -

Hessi / Apuaaa... ihania kuvia oot laittanut :3 Ei sulle mikää muu nappais palkaks kuin tekstit? :DDD

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   1.3.12 23:03:52

Riepotellen <3

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   1.3.12 23:07:44

Rebrobate; Elä laita Ashleigh DAN:ia kuoppaan, mie uskon että kyllä se viel juoksee (mulla on kamalan pitkä pinna noiden kanssa..) montéssa se vois olla tosi kiva.
Lisäksi noi kaksi muutakin tammaa ja toi o. Robin olisivat kiva lisä Kiihin.. Mun pittää noita muita oreja kahtella viel tarkemmin..

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   1.3.12 23:11:04

Niin voisinko Rebro nuo aiemmin mainitsemani saaha?

Päivämäärä:   1.3.12 23:11:50

lv-o. Nonverbal Brave ♥
aevan ihana. saisko tästä perustiedot + suvun? c:

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 23:14:43

Tiikeriina <3

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   1.3.12 23:18:17

Veera, onnistuuko luonteet? Tai paremminkin luonteen jatkot. Koomikselle sais hieman lisää luonnetta kirjoittaa, ainakin yksi lause lisää miten tamma käyttäytyy hoitaessa/valjastaessa sekä pari lausetta toimivuudesta ajettaessa. Jos vielä tamman suhtautumisesta kilpailutilanteeseen viitsii kirjoittaa niin olis plussaa. :) Enkä siis kaipaa mitään pitkiä luonteita, tämän pituisia ne mulla nykyään ovat (ennen jaksoin ihan hirveen pitkiä kirjottaa, mutta kun hevosia on lähemmäs sata, niin eipä yllättäen inspiraatio meinaa riittää :D). Niin ja jos ei kirjoittaminen onnistu, niin ehdota jotain muuta palkkaa. Itsellä lyö pää tyhjää. Palkat mun mailiin hessivr(a)gmail.com.

Reprobate, juuri mietin että mille muulle mulla olis tarvetta kuin luonteille eikä oikein mitään muuta meinaa tulla mieleen. Peitsarit tarvii kuvia, mutta muistaakseni oot sanonut, ettei sulta mitään lv-tarhakuvia löydy. Kisojen muotoonlaittoa en oo koskaan ymmärtänyt palkkana, lisäks itellä on monimutkainen systeemi siinä. -.- Ehdota toki jotain muuta palkkaa, kenties sopimus siitä sitten syntyy.

Ja anteeksi kun täyttelen tätä topaa mun kuvien myynnillä. En vaan halua tehdä ht.nettiin omaa kuvanantotopaa, kun sitten joku ilkeä tulee arvostelemaan kuvia enkä sen jälkeen uskalla enää ikinä kuvata.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 23:18:58

Veera / Haluatko nuo kolme neitiä mukaas (sniff, noi lv-tammat on niin<3)?

Mag / Lähteekö Riepotellen sun matkaas? ;>

LuciDa / Kyllä mäkin uskon että Asleigh tulee vielä juoksemaan. Tuossa se parit ravit sitten yllätti ja otti voiton :) Oma aika ei vaan riitä kaikille, niin siks pitää neidistä luopua. Tosiaan, jos et jaksa heti sivuja tehdä mutta pystyt tiedot nappaamaan ylös niin oisin tosi iloinen - saisi noita sivuja karsittua taas.

Vera / o. Nonverbal Brave
amerikanravuri, ori, säkä 160cm
kasv. Thony Mondel USA

i. Samurais King
ii. Boyboy Doy
ie. Evirant Halo

e. Charming Hussy
ei. Nightboy Papillonion
ee. Susuet Folly

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   1.3.12 23:21:46

Miua kiinnostaa, mikäli Riepotellen on vielä kilpailematon? Miulle ei atm oikein mahdu lisää kilpailevia, mutta varsaksi sen voisin ottaa.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 23:22:57

Elisa / Jep, tosi paljon mietin että tulenko luovuttamaan vai jääkö tämä yhdeksi evm-sukuiseksi varsaksi talliin.

Hessi / Jotain sähköpostitse sovittavaa?

- - -

Pahoittelen myös että lätkäsin ison listan sivuttomia myyntiin, mut teiltähän on paras kysyä ravureille kotia - varsinkin nyt kun olen sillä tuulella että kaikki jotka ei kotia saa, lähtee kuoppaan :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 23:27:22

Mag / Nää kaikki, mitä heitin tuossa yhdessä viestissä on sivuttomia tuonteja joille en ole tehnyt yhtikäs mitään (muuta kuin kuvan valinnut valmiiksi :'D). Tosiaan kun nää kaikki on jotain palkkatuonteja tai omia tuonteja, mut ei vaan yksin kertaisesti enään evm:t nappaa niin paljon.

sh-t. Riepotellen
säkäkorkeus 158 cm
kasv. Jenna Tuurainen, Suomi
Tuoja: Rinsessa (rinsessa94@gmail.com)

i: Riepottaja
ii: Hurikiri
iii: Hurmoksen Tuulet
iie: Neiti Kirmaus
ie: Raisu-Reina
iei: Riesu
iee: Viljan Tyttö
-
e: Voittamaton Elina
ei: Uku-Voitto
eii: Voitontahko
eie: Unnaliina
ee: Tytär Elli
eei: Kierkuva
eee: Ellinoora

Ellen on hieman laiskanpulskea suomenhevostamma, jota saa reippaasti ajaa vauhtiin. Innostuessaan Ellen on nopea ja tasainen ravaaja, joka ei laukkaa nosta. Tamma on luonteeltaan ystävällinen ja seurankipeä, ja sen kanssa tulee kuka tahansa toimeen. Ellen rakastaa kilpailemista, ja kilpailuissa se antaa aina parhaansa.

Lupaathan tälle hyvän kodin?<3 (Tahtoo tän takas, jos joskus aiot luopua, okei? :D)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   1.3.12 23:29:02

Reprobate; ottiin Robinin, ASh:in, Cafin ja Shyan tiedot ylös, joten voit poistaa ne sivut.. Laittelen mahdollisimman pian (mul on jonos neljän hevosen sivujen teko eka) maililla tulleen sivuja.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 23:39:07

Tikru olis vähän ku Jojoriina :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 23:40:29

LuciDa / Äh, anteeks. Shya kerkes Veeralle meneen, jos nyt vielä on ottamassa noiden kolmen muun tamman lisäksi. Mutta ilmoittelen jos tulee jotain, okei?
Tai sit katon sulle jonkun muun tammuskan (koska tälläset mun omat mokat jää vaivaamaan mua :D).

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   1.3.12 23:42:32

Rebrobate; noh katsellaanpas Shyan kohtalo ensin, että ottaako Veera sen vielä. :)

Päivämäärä:   1.3.12 23:47:44

lähtiskö Nonverbal Brave mun ravitalliini? :) ei oo vielä valmis, mutta julkistusta pitäs kohta saada jo.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 23:47:47

rePRO, Mua kyllä jotenni suattas kiinnostaa tuo Tiikeriina..

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 23:54:51

LuciDa / Juu. Kattelleen :)

Vera / Ota ota, siks lätkäsin noi tiedotkin sulle jo :D

Elisa / Tiikeriinan suhteen mietin vielä.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 00:06:22

Joo mieti.. jos se meille tulee, ajan kanssa yritän saada siitä samanlaista kun tästä

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   2.3.12 09:56:33

Hessi / Onnistuu! Voi tosin tulla pitkäkin pätkä jos miä kovin innostun.

Repro / Haluan

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 10:38:54

Shavo, onkos narrilaivan poniravien tulokset 11.2. ja 19.2. tulossa milloin?

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   2.3.12 11:28:43

Elisa, Shavo on aika kiireinen töiden yms irl elämän juttujen kanssa, joten niissä tuloksissa voi oikeasti kestää. Tulevat kyllä joskus, mutta milloin onkin sitten asia erikseen ;) Tämä nyt ihan sen vähän perusteella mitä olen ehtinyt Mattimuksen kanssa juttelemaan.

Myynnissä
s. 15.3.2012 / mahdollisuus myös ennen vuodenvaihdetta
i. Texas of Jewel VIR MVA Ch, KTK-I, 2.16,4ly
e. Overrun Jay A-ponimestari 2009! 2.17,6aly
- Mukaan mahdollista saada jonkinlaiset ponin ravikuvat.
Tarjouksia voi jättää Savitaival@gmail.com tai messengerissä tai vaikka alla.
- Myös muita tilareita voi kysellä Go Poniesin puolelta; näille tosin oletusarvoisesti ei kuvia mukaan (onneaanhan saa tosin aina koettaa).

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   2.3.12 11:43:11

Elisa / Yön ajan mietein Tiikeriinan kohtaloa ja kyllä nyt neiti jää Guest Trottersiin varttumaan ja odottelemaan milloin pääsee starttaamaan :)

Veera / Täältä löytyy noiden kolmen tamman tiedot nyt: http://aateliton.net/palkat/Veeran_tuonnit.txt Ja tosiaan Shyan sivut ovat ainoat jotka haluan tietooni, noista vain ilmoitus kun olet saanut tiedot kopioitua itsellesi niin pääsen poistamaan tuon sivun. Lempinimiä jne. saa mun puolesta vaihtaa miten haluat.

Mag / sun mese on sama kuin sähköposti? :D (omani on punasusi@hotmail.com)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   2.3.12 11:48:42

Reprobate, miun messenger on riepulainen@hotmail.com.

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   2.3.12 11:51:56

Tipsu, excuses! Ja sulle löytyy kyllä aina joku toinen varsa. Vaikkapa Lumi x Geisha.

Päivämäärä:   2.3.12 12:22:58

Elisa, mulla on ollut hiihtolomat 10-12h työpäiviä. Lisäks mulla on neljä ponia ollu hoidettavana, omia ja kaverin otuksia kun se lähti lomalle Lappiin hiihtolomaksi.
Lisäks mun varsa on sellasessa paikassa pihatossa, että saan raijata sinne aina kaikkea (heinää, vettä, olkea) jne. sekä omalle että muidenkin varsoille.
Ja sen lisäksi vielä koirien lenkitykset aamulla & illalla.

Eli on ollut vähän kiireistä IRL, että virtuaalihevostelen sitten kun ehdin..

Narriksen raveihin ei tarvi osallistua jos ei kestä sitä ettei tulokset tule aina heti samantien :)
Narriksen "kilpakutsut" sivuilta voipi lukea lisää min ravien pito taktiikasta.

Että tämän takia on tulokset "vähän" myöhässä. En ole pahoillani siitä että hoidan IRL asiat ennen virtuaalikopukoita :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 13:17:49

En mä oo sanonu, että en "kestäis" sitä että tulokset tulee myöhässä, kunhan kysyin. Enkä pahoitteluja edes pyydä. Relax!

Ratsupuolella vaa tottunu siihe että jos tulokset on jo tuon verran myöhässä, tarkoittaa että niitä ei sitten välttämättä enää edes tule - kokemusta on.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 13:19:40

Mulle riittää jo pelkkä vastaus, että tulokset on tulossa joskus, ei tarvi selitellä miks on myöhässä ;)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   2.3.12 13:22:30

Sen kerran kun saan nukkua 12h niin kun herää on armoton päänsärky... Varmaa nukkunu liikaa :D No joo... Sit kun tää jomotus lähtis, vois tehä noita sivujakin...

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 13:45:02

Lasketaanks voittoprosentti siis pelkistä 1. sijoista?

Lähettäjä: Jonsu 
Päivämäärä:   2.3.12 13:55:46

Elisa, juu se lasketaan vain 1. sijoista :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 14:03:10

Tierra, sijat voi merkitä 1-4 jotkut merkkaa jopa 1-5, niistä lasketaan sijoitusprosentti, totoprosentti 1-3 sijoista ja voitto sitten 1.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 14:10:11

Mulla on 1-4, joista sitten merkkaan kaikki:
Sijotus %
Toto %
Voitto %

Päivämäärä:   2.3.12 14:15:07

Mä en merkkaa ravureille prosentteja, paitsi jos jollain on todella hyvät.

Päivämäärä:   2.3.12 14:16:12

Mulla on nyt joku ihmeen lamakausi. Mikään ei oikeen hotsita :s

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   2.3.12 14:16:46

Ihunainen

Tipsu, alle 2.25,0 pitäisi olla vai?

Totosijat on 1-3, yleensä porukka kai laskee ne tai neljä n parhaan joukkoon sijoitukset. Sijoitusprosentti ainakin miun mielestä saa olla ihan mistä sijoista vaan, kunhan se jotenkin käy ilmi. Eli sitten niissä sijoituksissa on vaikka merkattu ne sijat 1-4 ja sitten siellä lukee sijoitusprosentti x%, niin oletan kyllä että ne on laskettu sen 1-4 mukaan. Totoprosentti on tosiaan 1-3, mutta sijoitusprosenttiin ei kai ole mitään rajaa määritelty, en ainakaan ole kuullut, joten itse tykkään käyttää 1-5 (poislukien ofc rutiinit ja kl/ol)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   2.3.12 14:19:49

Tierra, totoprosentti on ihan ok ja varmaan "virallisin" kaikista. Sijoitusprosentti on sitten sitä hifistelyä. :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   2.3.12 14:29:19

Aloin tässä just 98 kisan siirtämistä kasvattini vanhoilta sivuilta omille uusille sivuille ja mietein että pitäisikö totosijatkin/rahasijoitukset merkitä jotenkin (tällä hetkellä siis näyttää mm. tältä: http://aateliton.net/guest/lv/Risto.htm). Ehkä jollain muulla värillä?

LähettäjäJeffi 
Päivämäärä:   2.3.12 14:43:13

Elisa, no hitsi, voisinhan mä vielä vaihtaa ton ulkoasun kun oon vasta sen 2 sivua saanu valmiiks, ettei mene sekaisin :D

Reprobate, viittisitkö mulle heitellä tietoja näistä: lv-t. Sphericaled Squashy, lv-t. Shake's Minority, lv-o. The Dumblebumble, sh-t. K.H. Parkuvooli, sh-o. Tiitun Beibi Älä Jätä, she-t. Liten Tofsfot ? :D

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 14:54:58

Jeffi, nii siis ei se ny varmaa iha pakko oo vaihtaa, en mä sitä sano :D mutta mä ainaki eka katoin että sun talli olis ollu koljola :D

LähettäjäJeffi 
Päivämäärä:   2.3.12 14:56:46

Elisa, mielummin vaihan ku et tulee väärinkäsityksiä :D ja eihän tossa iso homma oo ku ei oo valmiina vasta kun kaks sivua :)

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   2.3.12 15:02:14

Mulla on merkattuna vain totsijat ja siitokseen siirtyneille lasken sen toto prossan. Kalenteriin boldaan kaikki rahasijat, enkä merkkaan mitenkään erityisemmin voittoja.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   2.3.12 15:07:11

Jeffi / Juu, menee hetki kun tässä tuota yhtä kisakalenteria teen valmiiksi (ihanaa käydä 98 kutsua läpi) ja pitää ruoka mennä tekemään ihan juuri. Mutta sen jälkeen voin laittaa nuo tiedostaan ja ladata tuonne domainilleni, heittelen osoitteen kun on valmista.

Tai jos löytyy meseä, niin voin tietenkin sitä kautta heittää vaikka heti :D

Jos nyt joku muukin haluaa teistä lisätä meseen minut, niin punasusi@hotmail.com .

LähettäjäJeffi 
Päivämäärä:   2.3.12 15:08:17

Reprobate, lisäilen sut vaikkapa meseen :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   2.3.12 15:33:40

Tierra sä ainakin oot jo mulla meselistoil :D
Jeffi, hyväksyin sut :>

LähettäjäQem 
Päivämäärä:   2.3.12 16:10:12

Pidättekö muuten ravureiden ikääntymisen esillä olemista kuinka tärkeänä ja millä systeemillä ikäännytätte hevosianne?

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 16:18:23

Qem, omat ikääntyy miten sattuu ja pidän sivuilla sen hetkisen iän näkyvillä syntymäpäivän lisäksi

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   2.3.12 16:18:38

Lisäilin tierran ja repron meseen :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.