Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 287.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 12:09:40

Uutta en ainakaan itse huomannut.

Edellinen

VRER
VPY
Ravilistafoorumi
Derekan Raviopas
Hevosorikuvasto
Poniorikuvasto

Re: Ravikeskustelu 287.

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 12:12:35

Ihmettelinkin jo missä uusi viipyy!
Huomenta!
Chape on päässy lihoo, ainakin kuvan perusteella.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 12:25:14

Ja tässä vielä Guest Trottersin myytäviä:
lv-o. Future Heir - enn. 17,1ake
lv-o. Toby Fallacy Ben - enn. 17,8ake
lv-o. Robin - enn. 18,4ake
lv-o Texas Charm - enn. 17,8ake
lv-o Street Jam - enn. 19,0aly ep (koelähtö suoritettu, kilpaillut jo jonkun verran sen jälkeen)
lv-o Gambler's Paradise - enn. 17,4akex
lv-t. Ashleigh DAN - enn. 17,7ke
lv-t Chaffinch - enn. 17,2ake
lv-t Shanyta - enn. 17,9akex

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.2.12 12:32:48

Ohhoh, mää en edes huomannut että olin viimenen, sryyyyy :P

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 12:45:22

aksu, eipä tuo mitään :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 13:06:39

Ainiin, sitä piti sanoa että jos jotakuta nuo lämppärit kiinnostaa niin mahdollisesti voi kuvia penkoa kansioistani.

Näyttää kyllä siltä että kuoppaan lähtee iso kasa lämppäreitä :D Tuossa jo viisi laitoin kuoppaan keltää kysymättä - heippa evm-sukuiset ;D

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 13:12:21

Repro: Ja mitään ei sitte kuapata ennen kun oot näyttäny, haluu nähä ja saatan ostaakkin jotakin!

Lähettäjä: Hessi (känny) 
Päivämäärä:   29.2.12 13:12:59

Voi teitä, kun niin moni on sairaana/loukannut itsensä. Paranemisia kaikille!

Hihi, pitisköhän hommata niitä hamekankaita tänään. >:D Oonkin odottanut karkauspäivää innolla.

Mulle tuli mieleen, että multa löytyy paljon lämpösista ravikuvia, jopa erikoisemmista väreistä. Saa kysellä, mutta voisin kans laittaa jokusen näytille kun pääsen kotiin. Eivät ole huippulaatua, mutta kelvollisia. Sellaisia mitä canon 1000D ja mukana tulleella putkella saa (+ photoshop on kaveri).

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.2.12 13:14:05

Hessi, tää vuodenaika on vaarallista aikaa. :D

Mut nyt kun sain tän koneen tänne ni voisin alkaa tässä tekemään rästihommia pois alta.. en kuitenkaan ihan tylsistyis tänne.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 13:19:11

Veera / Ko. hepat on kyllä vielä netissä.. Jollekin ne vähän aikaa sitten myin mutta joutui lopettamaan ja sanoi myyvänsä mutta eipä kait mitään ole tapahtunut niin kuoppasin ne omalta osaltani jo :D Tälläisiä tapauksia vasta omista kansioistani poistelin siis... ja tuossa ylempänä nyt vähän isompi lista mitkä on myynnissä ja lopulta kuoppaan jos ei kaupaksi mene.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   29.2.12 13:20:37

Reprobate; saanen tiedustella, millä tollalla on Kiin kasvattien sivujen tilanne?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 13:24:30

LuciDa / Toiselle vielä sivut tekemättä kun aloin noita ikääntymisiä päivittämään ravurien sivuille. Mutta enään 20 lämppärin sivua korjaamatta, sitten teen sen toisenkin :)

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 13:27:14

Repro: Aa, okei

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   29.2.12 13:29:23

Reprobate; Selvä homma. Eilen muuten päivittelin "Kingin" sivuille muutamien lähtöjen tuloksia (nyt yht. 10 starttia).. Ja tänään päivittelen ainakin omien raviemme tulokset sinne, joten kun saat sivut tehtyä yms. Ni kannattaa viel vilkaista pojan Kiin sivuja (päivitä -painettuna), ennen sivujen mulle lähettämistä, sillä päivitän tuloksia sinne siihen asti kun lähettelet mulle sivuja. :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 13:31:39

LuciDa / Asia selvä :> Vielä juuri "Kingin" sivut tekemättä.

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   29.2.12 13:35:50

Reprobate; Juh :)

LähettäjäMagnetie 
Päivämäärä:   29.2.12 13:56:30

Voihan ravitulokset sentään! Prkl, pitää tehdä ne jahka pääsen muista jutuista eli toivon mukaan iltaan mennessä.

Hessi vois ainakin miulle heitellä kuvia. Rakastaisin kovasti <3

Mutta nyt taas säntään ulos, näkyilemisiin!

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   29.2.12 14:03:45

Ilmoitus kaikille, napsin reilut 600 kuvaa tänään raveissa, että teillekin varmaan jotain kuvia jää, jos haluatte kuvia jotain pientä palkkaa vastaan ;) Laittelen niitä nettiin tässä kohtapuoliin..

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 14:47:47

Elisa: Miä tarvisin kuvat:
peitsari ori (vielä tosin varsa, mutta silti)
suokki tamma
suokki ori
lv tamma (vielä tämäkin kyllä varsa)

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.2.12 15:03:37

Tierra, joko saa varata Yaybirdistä varsan :D

Lähettäjä: Vera 
Päivämäärä:   29.2.12 15:26:03

mulla mukaan tarttu about 500 kuvaa, parhaimmat on lämmittelyistä, koska sillon paisto aurinko :/ ärsyttävää kuvata tummia lämppäreitä kun tausta on ihan valkonen.

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 15:29:13

Vera: Jos siult palkal liikenee kuvii ni näytäppä (lista tarvittavista parin viestin päässä)

Päivämäärä:   29.2.12 15:31:58

Veera, siinä oli vaan viis lämpöisten lähtöjä.
mutta katoin että tuolla on kyllä ihan hyviä kokonaiskuvia, joissa hyvät sukupuolileimat :-D kotona niitä voisin muokata parempilaatuseks, varmaa huomenissa vasta kotiin lähen /:

LähettäjäLuciDa 
Päivämäärä:   29.2.12 15:35:51

Villit 1.3 tulokset tulleet!

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 15:41:01

siis kuvii vaan lämpösistä, sitte haluaisin mieluusti tammalleni kuvan jos annat palkalla käyttöö mulle

Päivämäärä:   29.2.12 15:46:18

juu, kattelen niitä kotona et mitä pistän myyntiin =)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 15:51:02

Hei te evm-sukuisista kiinnostuneet ;D Ostakaas lämmpäreitä tai sit oikeasti kadotan nuo vain tuhkana tuuleen :/

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   29.2.12 15:58:02

Vera, sä siis olit siel raveis :D Kuka niistä kuvaajista?

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   29.2.12 17:44:46

Elisa - Mulle saat Otuksen tunkee ylläpitoon/omaksi vaan. (: Kyllä se jonnekin mahtuu!

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   29.2.12 17:53:19

Britta, kattelen ny mitä teen ton kanssa.. kuvan sain kuitenki valmiiks.. mut varmaa se menee jonneki muualle ylläpitoo, jos saan pistettyä.

Nyt o 600 kuvaa siirretty koneelle, muokkaus käynnissä, jos kiinnostaa, ravikuvia saa pientä palkkaa vastaan (lämpöisiä ja pari suokkia) ;)

LähettäjäViiwy 
Päivämäärä:   29.2.12 18:24:20

Hei apua oon tyhmä. Miten merkkaan kisakalenteriin ku hevosen oon ilmoittanu sen ollessa 3-vuotias 3-vuotiaille avoinna olevaan starttiin, enkä ole tajunnu et hevonen ehtii ennen starttia täyttää 4?

Lähettäjä: LuciDa (ei oma) 
Päivämäärä:   29.2.12 18:45:29

Viiwy; minä en itse välttämättä merkkaisi mitenkään vaan länttäisin sen kisan joko hevosen kolmivuotis tai nelivuotis lähtöje joukkoon. Tuskin kukaan meistä tulee tutkimaan, että onko ne kalenterit niin 100% oikean mukaiset. Itselläkin on jotku hevoset joskus vahingossa juossu väärän ikäsessä sarjassa, mutta olen ne lähdöt merkinnyt hevosen sen hetkisen iän mukaan kalenteriin.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   29.2.12 19:15:47

Ajattelin täältä kysellä vähän neuvoa kun olen näistä ravijutuista kiinnostunut. Luin nuo muutamat oppaat ravihommista, mutta pari asiaa jäi mietityttämään.

- Kuinka hevosen kisaura käytännössä siis alkaa? Kun vaikkapa lv:ni saavuttaa kisaiän niin mihin luokkaan sen ilmoitan...esim. olisinko pystynyt ilmoittautumaan nuorella hevosellani alla olevan linkin kisoihin ja mihin luokkiin?

http://www.foorumi.info/kiinkartano/viewtopic.php?t=53

Kiitos jos joku viitsii valaista asiaa :)

LähettäjäViiwy 
Päivämäärä:   29.2.12 19:17:28

ookei.. taidan laittaa tonne kolmivuotiskaudelle..

Päivämäärä:   29.2.12 19:21:32

hmm. Ensimmäisenä aloitetaan koelähdöstä, joka lämminverisen kohdalla olisi ollut Kiin raveissa Lähtrö 0.1, mutta suositeltavaa olis ilmoittaa VRER:n koelähtöön jotka pidetään joka kuun 1. ja 15. päivä.
Kun koelähtö on suoritettuna hyväksytytsti voi esim. 2 -vuotias lämminverinen jatkaa kilpailemista 2 -vuotiaille sunnatuissa lähdöissä (Kiin raveissa kyseessä oli lähtö 1). Ikäännyttyään 3 -vuotiaaksi jatkaisi lämminverinen kilpailemista ennätyksensä mukaan, todennäköisesti 3 -vuotiskausi aloitetaan yli 1.18,0 oilevalle ennätyksellä ja tällöin Kiin raveissa soveltuva lähtö olisi ollut Lähtö 3.

Toivottavasti auttoi :)

Päivämäärä:   29.2.12 19:22:53

hmm. siis Kiin raveissa 3 -vuotiaan lähtö olisi ollut myös lähtö 1, mutta aina ei ole kolmi vuotiaille omia lähtöjä ja silloin mennään ennätyksen mukaan :)

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   29.2.12 19:25:54

Aivan, kiitos! :)
Onko muuten väliä osallistuuko tasoitusajoon vai ryhmäajoon?

Päivämäärä:   29.2.12 19:32:59

hmm. tasoitusajohan on ns. volttilähtö ja ryhmäajo on ns. autolähtö. Omat virtuaali kopukkani kilpailevat molempia, mutta mahdollista on myös valita juoksuttaako hevostaan molemmissa vai vain toisessa. Myös juostavan matkan kohdalla voit valita juokseeko kaikkia matkoja tai olisiko hevosesi mahdollisesti esim. sprintteri (vain lyhyitä matkoja).
Jos hevosesi ikääntyisi 1 kuukausi = 1 virtuaali vuosi, niin silloin en suosittele juostavan matkan yms. rajaamista, mutta jos ikääntymisesi olisi hitaampi toisi juostavan matkan yms. rajaaminen lisää realistisuutta virtuaalisen ravimaailman harrastamiseen :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 19:36:35

Ei ketään nuo lämppärit kiinnostanut? :s Mulle siis ihan sama tuleeko enään kisaamaan vai ei, en vain tahtoisi hävittää bittiavaruuteenkaan, kun jonkun verran nähnyt näihinkin sitä aikaa :D

Päivämäärä:   29.2.12 19:40:23

Reprobate; elähän hätäile! Mie tässä olen miettinyt ja pari viikkoa Kiin laajentamista ja kuolannut sun evm:istä noita tammoja ja Street Jamia ja Robinia.. Olisko vähän siistiä Kiissä oma siipi evm:ille... Mut ku mua tympäsee pohjisten teko, ni ei ole tullut laajennoksesta mitään.. :(

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 19:43:17

Lucida / Pelasta GT:n tulevaisuus ja nappaa itsellesi lauma evm-sukuisia.... ja mielestäni kuullostaa oikein hyvältä tuo evm-siipi Kiihin, ei se pohjis ole tärkein asia ;>

Päivämäärä:   29.2.12 19:46:14

Reprobate; no ku mulla on tommosia ärsyttäviä päähän pinttymiä.. Piirräppä mulle pohjis, ni otan Kiihin vaikka kaikki sun ylimääräset evm:ät.. Mulla ei olekkaan viel tarpeeksi tekemistä :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 19:50:15

Kelpaako sulle ihan erillinen talli niille, vai pitäiskö olla yhdistettynä johonkin? ;)

Päivämäärä:   29.2.12 19:53:09

Reprobate; ei sitä liittää tarvis, vaikka jatko oliskin tolle alakerran ns. vasemmalle päädylle. Toi alakertahan tulee noiden kahden "kummun" väliin :D

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 19:53:32

Elisa: Oisko lv-orille, suokki orille ja suokki tammalle kuvia, palkkaa maksan sopimuksen mukaan

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   29.2.12 19:54:11

Mä en hanki enää yhtään lv-oria. Nyt niitä on kaks ja molemmat on ihan surkeita.. :'D

Päivämäärä:   29.2.12 19:57:00

bill; elä menetä toivoas!

Päivämäärä:   29.2.12 20:05:25

Reprobate; nih ja olin suunnitellut max. 36 karsinan laajennosta ;)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 20:17:54

LuciDa / ;< Väkerrän sulle koht jonku yyber erillistallin ni sit oikeesti voin tunkasta sulle noit mun evm-heppoja :3

bill / Kyllä ne tulee pärjäämään ;>

Päivämäärä:   29.2.12 20:18:58

Reprobate :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 20:27:03

LuciDa / no voisin mä tohon sen jatkon tehdä, mut sit se pohjis ei tulis kyl ihan mätsäämään tohon samaan :/ (fontti, seinien paksuus jne.)

Päivämäärä:   29.2.12 20:30:35

onks muuten tähän tulossa tänää tuloksia enää? =) hitsi kun _ketään_ ei ole mesessä ja väkerrän just hevosten sivuja, enkä tiiä onko ne rumat vai tosi rumat :-d

Päivämäärä:   29.2.12 20:30:53

Rebrobate; Ei noilla mätsäämisillä ole väliä, vaikka ite tekisin joskus ni tuskin tulis samanlaista jälkelä.. Musta se on hyvä vaihtokauppa, mulle pohjis ja sie pääset eroon evm:istä :D (kuten lupasin, ni voin ottaa vaikka ne kaikki)
Musta vaan tuntuu, että mie joudun kuitenkin tekemään enemmän töitä o_O Laiskuus kostautuu :D

Päivämäärä:   29.2.12 20:31:59

Vera; malttia.. Kyllä ne tulokset tullee ;) Kyseessähän on muutenkin huomisen koelähtä :D

Päivämäärä:   29.2.12 20:33:36

oho, muistelin et ne ois ollu tänpäivän. oon koko ajan maaliskuun ensimmäisessä päivässä :-D!!

Päivämäärä:   29.2.12 20:33:38

argh.. en ossaa näemmä ennään kirjottaa senkään vertaa mitä tähän asti tai sit mun kymmen sormi (lue; viisi sormi) järjestelmä vinoilee.

Päivämäärä:   29.2.12 20:34:54

Vera; ne on kuiteskin Hessin vastuulla, ni en usko että tulokset viivästyy kovinkaan montaa päivää :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   29.2.12 20:35:50

Veera, pitäs löytyä :) Noist suokeist en tiiä mitkä sukupuolet

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 20:38:46

Vera: Miäkin oon kokoaja ens kuun ekas päiväs, karkauspäivä kuitenkin on nyt eikä se eka

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   29.2.12 20:38:48

Tänäänkään en saanu mitään aikaiseksi, nyyh. Rinteessä puoli kuuteen, kännykällä nyhväämistä varmaan puolitoista tuntia ja sitten kokeeseenluku. Vielä kemian kokeisiin täytyisi lukea mutta ääh. Ei jaksa. Jospa saisin jotakin aikaiseksi huomenissa.

Valle juoksi ihan ok Kiin raveissa. Jäi ennätyksestään 3s, ja ennätys tuli lyhyeltä ja matka oli pitkä. Tai jotain vastaavaa. :D

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   29.2.12 20:52:40

Reprobate kurkkaatko tuon minun kuvatopikin? ;)

+ osallistujia noihin pikaraveihin.

http://www.murunen.net/ravit/2012/maalis6.htm

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   29.2.12 21:07:58

Tosiaan huomisten koelähtöravien tulokset tulee vasta huomenna, kun kuitenkin ilmoittautumisaikaa on tänään klo 24. saakka. :) Tosin multa voi unohtua tulokset, jos mulle tulee taas koneeton päivä (eli vaikka innostuisin töiden jälkeen norkumaan yksikseni tai miehen kanssa kaupungilla tai jos anoppi tulee kylään, mut tuskinpa). Tällä hetkellä on kyllä suunnitelmissa tehdä koelähtöravien tulokset huomenna töiden jälkeen, mutta ei kannata ihmetellä jos meneekin iltaan.

Jaksoin joitakin kuvia laittaa esille. Melkein noista kaikista löytyy enemmän kuvia (Organdi d'Or:sta ei, Dark Boystä pitis ettimällä ettiä). Rautiaista lämpösistä multa löytyy ihan hirrrveesti kuvia, mutta kimot lämpöset taitaapi olla tuossa. Joitakin shettiskuvia löytyy sekä parista russistakin kelvolliset kuvat. Suomenhevoskuvat säästän itselleni, mutta jos sysirautiaiden suokkien kuvat kiinnostaa, niin ehkä voin antaa palkkaa vastaan. Lisäilen ajan mittaan tuonne lisää kuvia, mutta jos jotakuta kiinnostaa tietynlaiset kuvat, niin niitä voin lisäillä (mulla on tosiaan esim. Elitloppet 2010 & 2011 vuosilta kuvia, jos vaikka jonkun huippuhevosen kuvat kiinnostaisi saada omalle hevoselle ;D On ne maailmanluokan hevoset selkeesti erinnäköisiä kuin nämä Suomen lämminveriset, ainakin omaan silmään).

Lähettäjä: isla. 
Päivämäärä:   29.2.12 21:13:46

Hessi mulle ton kimon (Den Väckra Roj) kuva? Kimoista kun ei liikaa kuvia löydy ja orloveille tarvis kuvia. ;) Mitäs palkkaa?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 21:15:12

Hessi / Mulle Centan ja Joke Facen kuvat? :) Ja noita ponikuvia näkisin mielelläni lisää (ton ruunankin kuva kyllä kiinnostaa :3). Ja rautiasta lämppäreist olisin kiinnostunut.

isla. / vastailin topicciisi, pitää vielä osallistua kisoihis ;)

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 21:17:18

Hessi: Tuo t. Den Vackra Röj:n kuva/kuvat kiinnostaisivat minua kovasti tai sitten jonkun huipun kuva elitloppetista. Palkkaa voin sovitun mukaa maksaa

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   29.2.12 21:44:27

isla, voin tamman kuvan sulle antaa. En yhdestä kuvasta kehtaa palkkaa pyytää, kun itellä on ainoastaan luonteille tarvetta enkä yhdestä ravikuvasta ala kokonaista luonnetta pyytämään. :)

Reprobate, Centan ja Joke Facen kuvat siis sulle. Voisin pari ponikuvaa koittaa tänään lisätä, mutta ehkä saan enemmän huomenna aikaiseksi. Mulla on varmaan n. 20 eri rautiaasta lämpösestä kuvia, joten niitä kyllä on kun vaan kaivan esille (laatu niissä kylläkin vaihtelee paljon). Jos useamman kuvan haluat, viitsitsitkö yhden luonteen kirjoittaa/luonteen pidennyksen?

Veera, multa löytyy useampi kuva Den Vackra Röjistä, joten jos tamman kuvat kiinnostaa, niin voin niitä laittaa esille. Jos taas kiinnostaa Elitloppetin kuvat, niin kerro toki mistä sukupuolesta haluat kuvia sekä mahdollisia väri toivomuksia.

Copyihin sitten voi laittaa Hessi linkitettynä mailiin hessivr(a)gmail.com

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 21:54:15

Jos viitsit näyttää elitleppet kuvia, tammoja, väri ei se perustummaruunikko eikä myöskään musta, siis kimo tai muu "erikoinen". Jos ei niistä kiinnostavia löydy niin sitten Den Vackra Röjistä haluaisin nähä.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.2.12 22:19:09

Hessi / Voin mä yrittää esim. luonteen pidennystä.. on noi tekstien inspiraatio surkastunut vuoden aikana jonnekin :s tai sitten pyydän vain tuota shettistamman kuvaa :>

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   29.2.12 22:32:11

Britta, mites se luonne? :)

LähettäjäHessi 
Päivämäärä:   29.2.12 22:34:14

Veera, kimoista tammoista ei löydy Elitloppetista kuvia, mutta rautiaista löytyy pari. Hitsit kun en vuoden 2010 Elitloppetin kansiossa ole nimennyt hevosia, niin niiden selvittämiseen menee aikaa, mutta 2011 näyttäis löytyvän kuvia kahdesta rautiaasta tammasta, joista kummastakin lisäsin yhden kuvan näytille.

Lisäilen huomenna lisää kuvia, tulossa siis ponikuvia, rautiaista kuvia, Den Vackra Röjistä sekä vuoden 2010 Elitloppetista niitä, mitkä tunnistan helpostin/vaivaudun etsimään tiedot. Tajusin tässä, että kyllä taitaa olla yli kolmestakymmenestä rautiaasta mulla kuvia. Miten niin oon jokaisesta eteen tulleesta rautiaasta lämpösestä napsinut kuvia? :D

Reprobate, tee miten haluat. :) Kekan Vakooja-Neidolle voisi hieman pidentää luonnetta, eli kertoa miten toimii ajaessa, mahdollisesti jotain kilpailutilanteessa käyttäytymisestä (ei tarvitse montaa lausetta käyttää), jos haluat useamman kuvan. Mikäli otat vaan yhden kuvan, niin ei tarvitse mitään.

LähettäjäVeera 
Päivämäärä:   29.2.12 22:42:08

Hessi: t. Miss My Moneystä haluaisin mieluusti nähdä lisää kuvia

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 07:59:42

Elisa - Papeeilla olisi, mutta koulukiirusten takia en ole saanut sitä koneelle. Yritän tänään kokeisiinluvun jälkeen saada sen. (:

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   1.3.12 08:19:09

Täällä ollaan :D Täytyy selata pari topaa taakse päin ja katsoo mitä polleja ostinkaan ja tehrä niille sivut

LähettäjäVeera A. 
Päivämäärä:   1.3.12 10:55:07

Ääh, mä pilasin sen mun döle-piirroksen. Ei ärsytä, ei yhtään. FUUUUUUUUUUU....

No, nyt sillä välin kun koitan pelastaa tuon piirroksen/aloitan uuden, saa tuolle tammalleni kelvata tuo valkosilmäinen sokea koeversio.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 11:31:54

Tierra, no jos on ihan pakko.. :D

Lähettäjä: karde. (eo) 
Päivämäärä:   1.3.12 11:49:40

NYT ON KORTTI TASKUS!

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 12:01:47

karde, mähä sanoin et se menee hyvin!! Onnea! :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 13:04:40

Hessi, voin hyvin kokeilla tuota luonteenpidennystä - jos onnistuu niin ne ponikuvat sekä rautiaat lämppärit kiinnostavat :')

kardelle onnea ;>

LähettäjäJeffi 
Päivämäärä:   1.3.12 13:23:15

mäki päätin nyt pistää ravitallin pystyy, pahasti keskeneränen on vielä, mutta jos jotain epäkohtia löytyy niin kertokaas :D ekaa kertaa en tosiaan ravureiden kanssa pyöri, mutta onhan tuosta nyt aikaa :) niin ja jos joltain löytyy myytäviä evm-sukusia niin näytelkääs !

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 13:33:18

Jeffi / Kurkkaa tämän topicin alusta (olisiko toinen viesti), siellä iso kasa Guest Trottersin evm-sukuisia myynnissä :)

LähettäjäJeffi 
Päivämäärä:   1.3.12 13:36:20

joo kattelinkin noita jo vähäsen, täytyy kattoa huomenna tarkemmin :)

Lähettäjä: Hessi (känny) 
Päivämäärä:   1.3.12 13:42:20

Reprobate, laita mailitse minkä hevosten/ponien kuvat otat käyttöön. Illalla laitan lisää kuvia, mutta ei kannata odottaa hirmusuurta määrää, mulla on muutakin tekemistä tänään kuin kuvien laitto. :)

Piti sitten eilen laittaa tilaukseen Nintendo 3DS ja parit pelit siihen. Aikaisintaan ens viikolla tulee UK:sta. :D Hyvin sujuu tää mun uuteen putkeen säästäminen, mut mun vaan oli pakko. En oo lapsena saanut liiemmin konsoleilla pelata, joten pitää sitten aikuisena.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 13:43:50

Jeffin tallilla sama ulkoasu kuin Koljolan Ravitallilla :) http://evia.arkku.net/k/index.html ei varmaa pahemmin haittaa, mutta saattaa mennä sekaisin ;)

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   1.3.12 14:25:28

Tierra kyllähän tamma voi teille lähteä. Päivitän sen sivut mahdollisimman pian, mutta voi olla, että menee ensiviikon lopulle... Ilmoita sivut parin viikon sisällä mailiini.

Sorel varsa voi lähteä teille. Nimen +sukupuolen saat päättää itse, nimen pitää alkaa kasvattajanimellä MF (+ jos sulle sopii, niin nimi vois alkaa vaikka D-kirjaimella :D ) Ilmoita sivut parin viikon sisällä mailiini!

Löytyiskö joltakin pohjoisruotsinhevostammaa, josta voisin saada varsan Taikasumun tallille? Tammalla pitäisi olla lyhyt suku, sillä varsan isäksi tulisi Gunstling NRL. Lisäksi plussaa on se, että tamma on pärjännyt kohtuullisen hyvin raveissa ja olisi väriltään rautias.

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   1.3.12 14:34:33

Sorel kävisikö tällaisena? :) http://risurakas.net/vir/ravatellen/horses/SorryMarmorDemo.htm

Myös lisää hevosia haussa Ravatelleniin

Linkkilistalle pääsee mailaamalla ravia@risurakas.net ^^

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 14:38:32

Sabina / evm- vai suvullusia etsit talliisi? :>

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   1.3.12 14:39:41

Reprobate molempia, riippuu vähän. :)

LähettäjäMeeri N. 
Päivämäärä:   1.3.12 14:40:13

Hanna - olisiko Meri sopiva? :)

Tierran raveihin täytyy käydä osallistumassa!

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   1.3.12 14:51:10

Meeri N. tammasi näyttää hyvältä. Katson vielä kuitenkin vielä tuleeko muita ehdokkaita, mutta voi olla, että valitsen tammasi :)

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 14:52:29

Löytyykö keneltäkään myytäväksi jo vähän juossutta tai ainakin koelähdön läpäissyttä lv tammaa?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 15:14:04

Pitääpi täälläkin muistaa osallistua Tierran raveihin :) Harmi vain että neljäksi pitäisi tehdä ruoka kun ennen viittä pitäisi olla hakemassa kaverin koira ja jatkaa koiran kouluttamista. Noo, ehkä tänään menee paremmin kun kaveri itse ei pääse mukaan.

Ja muistuttelisin että Guest Trottersissa seuraavat hevoset vieläkin myynnissä (sivujen osoitteet tämän topicin alussa):
lv-o Future Heir - enn. 17,1ake
lv-o Toby Fallacy Ben - enn. 17,8ake
lv-o Robin - enn. 18,4ake
lv-o Texas Charm - enn. 17,8ake
lv-o Street Jam - enn. 19,0aly ep
lv-o Gambler's Paradise - enn. 17,4akex
lv-t Ashleigh DAN - enn. 17,7ke
lv-t Chaffinch - enn. 17,2ake
lv-t Shanyta - enn. 17,9akex

Viekäähän pois.

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   1.3.12 15:27:30

Reprolla olis tammoja, mutta kun nimet ei oikein miellytä ;/

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.3.12 15:39:37

Repro, meille Texas Charm ja Street Jam? :)

LähettäjäBritta @ phone 
Päivämäärä:   1.3.12 15:41:12

No jos sitä heti lukaisisi sen maantiedon koealueen läpi niin jäisi aikaa virtuaaliheppailuun ja netissä surffailuun. Jee, hyvä minä, good idea!

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   1.3.12 15:53:39

aksu / ota kummatkin vain mukaasi. Haluatko jotain kuvia noille mukaan?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.