Lähettäjä: Wilhood
Päivämäärä: 25.11.11 16:12:51
Ite oon alottelemassa american bashkir curlyjen kasvatusta, nyt ku parin vuoden tauon jälkeen taas palailen virtuaalimaailmaan. Kasvatin bashkireja kyllä jo aijemmassa "suurtallissani" mutta tällä kertaa päätin että keskityn vain yhteen rotuun, eli abc:hen.
Koitin äsken tän topicin innoittamana ("esitelkää talleja jotka kasvattavat kys. rotua") googlata american bashkir curlyja virtuaalimaailmassa, ja ainoat tulokset oli Mustangtalli joka on näemmä palannut kesällä 2011 taas toimintaan mutta jossa ei oo yli kuukauteen tullut uusia päivityksiä, sekä edellisen tallini kasvatti Winka Pop uudessa, en tiedä miten unohdetussa, kodissaan....
Että että. Ei näytä kovin ruusuiselta tämä tilanne, mutta siksipä mää oonki nyt tuonu kaks oria itelleni, ja tuon hevosia lisää. Ja alan rakentamaan ainakin itsekseni jotain :)
Abc:t on söpöjä, kilttejä, monikäyttöisiä (joskaan ei kovin korkeilla tasoilla, paitsi ehkä westernissä) ja irl talleja löytyy ihan hyvä määrä (ite oon keränny melkosen listan kuvalupia). Jostain syystä nuo on vaan mua jo monen vuoden ajan kiehtoneet, ja haaveena onki joskus hakea Lapista ihan oma abc oikeassa elämässä.
Ainiin, Ionicissa taitaa kans olla jokunen abc mutta sekin taitaa nyt hieman taukoilla. Oma talli tulee löytymään täältä, tosin kerkesin jo vääntää uuden ulkoasunki ton tilalle ja teen sivuista vähän laajemmat ku mitä tuolla nyt on :) Mutta hiljaa hyvä tulee. Abc:t on pop.
|