Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 250

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 09:36:45

Ohoh, minä näköjään kirjotin viimesen ^^

Edellinen

Re: Ravikeskustelu 250

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 09:38:11

Vähän listausta avoimista raveista:
http://tierran.foorumit.fi/viewtopic.php?f=3&t=58
http://tierran.foorumit.fi/viewtopic.php?f=3&t=90
http://jonsun.webs.com/ravit12.html
http://andiee08.webs.com/vr16.htm
Onko muita?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.7.11 09:44:39

Lisätään avoimiin raveihin vielä:
http://acstable.webs.com/vrer2.html

-

Hitsi kun tänään työpäivä :/ Pääsen vasta huomenna osallistumaan raveihin - tahtoo osallistua Tierran VRER:n alaisiin, mutta uskoisin että niistä kerkiää tulokset tulla kyllä ennen kuin heräilen / pääsen kotiin :s
Kauheaa, ajattelen enemmän menettäneeni ravihevosiltani kilpailuita kuin menisin kerran kuussa töihin o.O Nojoo, palkka kelpaa kyllä aina, joten... toivottavasti joissain raveissa huomenna tilaa, jotta saan hepat juoksemaan :P

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   29.7.11 09:47:36

Usakaltaisinkonhan minäkin tulla pölisemään tänne ravikeskusteluun, vaikken ikinä olekkaan näissä rotu/lajikohtaisissa aiheissa ollut :--D Ja löytyyhän noita ravureitakin muutama kappale, tulevaisuudessa enemmänkin (:

Voisi osallistua noihin Tierran linkittämiin raveihin.

Lähettäjäessie @ work 
Päivämäärä:   29.7.11 10:08:20

Löytyiskö ketään ahkeraa(tai paria) Järjestämään mun kanssa ns. jonkinlaisia hiittiraveja/hiittikokoontumisia?

Jos kiinnostuit niin heitähän meiliä niin mää kerron lisää!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 10:11:47

Rebro, noista 31.7 olevista tulee tulokset aikaisintaan maanantaina että ehit hyvin osallistua = )

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.7.11 10:21:59

Tierra / Mahtavaa :D Sitten mun ei tartte stressata huomista jaksamistani :' )

Lähettäjäessie @ work 
Päivämäärä:   29.7.11 10:25:30

Hitto, tarvisin Ikikorvelle oikolukijaa että kehtais pistää sen ns. viralliseen esittelyyn. Plää.

Muutamat raviosallistumiset lähti äsken.. ai miten niin on töissä tylsää?

Mut NAM, tänään palkkapäivä & vika työpäivä! <3

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 10:34:16

essie, ihana että muillaki on tylsää töissä = DD

Lähettäjäessie @ work 
Päivämäärä:   29.7.11 10:36:39

no voin kertoo et motivaatio on huipussaan tänää :D

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 10:53:18

Mun pitäisi loppuun valmistella "uusi Navajo" tai sit "ravi Navajo" ku parin päivän päästä vois taas esitellä :)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.7.11 11:17:07

mikäs tässä, vatsataudissa katella paavo pesusientä ja istua koneella samalla. :D Hevosetkin pitäis hoidella viikonlopun aikaan yksin, onneks ei oo iso homma kun tallissa on vaan 2 oritta, loput on laitsalla.

Kohta vois laitella Tierralle heposten sivuja ja osallistua muutamiin raveihin kunhan saan hotmailin auki. :)

Lähettäjäessie @ work 
Päivämäärä:   29.7.11 11:19:41

Munki pitäs tehä kolmelle omalle kasvatille sivuja. 1xori ja 2xtamma.

Tulossa myyntiinkin varmaan sit aikanaan.. ;)

Ja ainiin, yks koelähdön juossut, ja muutaman työkisan startannut, muutamaan lähtöön ilmotettu evm tamma saattais olla myynnissä..

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   29.7.11 11:29:28

Ficena, tervetuloa mukaan :)

Mulla on vielä VRERin yhdet ravit jonne otetaan a- ja b-poneja ja peitsareita rajattomasti mukaan.
http://jonsun.webs.com/ravit13.html

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 11:59:24

Laittelen kohta osallistumisia niihin ravihin joihin en vielä ole ehtiny osallistua = ) Kattokaapa tuo miun myyntitopsu, olisi muutama ravuri kaupan.

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   29.7.11 12:36:49

Tuli muuten tässä vain mieleen että onko täällä pidetty enää huutokauppia(olin poissa pari vuotta)?
Voisi olla innostusta järjestää semmoiset.

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 12:57:13

essien hiitti jutut kiinnostais, vois mailailla :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 13:00:04

Jonsu, ei ainakaan minun tietääkseni, itse mietin samaa eilen = D Saisi ehkä vähän herätettyä noita uinuviakin harrastajia ja uusia kiinnostumaan ^^ Täältä voisi myös löytyä hepoja sinne.

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   29.7.11 14:49:15

Hmm, voisin ottaa kontolleni ilmoittaumiset ja hevosten listaukset jos joku lähtee kanssani tapahtumaa järjestämään. Pitäisi löytää sopiva chatti(eikös VRERllä ollut joku?) ja halukas meklari.

Veikkaan että aika monelta voisi varsoja ja hevosia lähteä mukaan.

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 14:51:24

Huutikset on kivoja!! Täällä olis innokas vaika meklariksi tai johonki hommaa :) Heitelkää mesekutsua (jenny_96@hotmail.fi) jos mut hyväksyttä apuu :)

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   29.7.11 14:54:33

Tatti, lisäilen sut meseen ruuan jälkeen :)
Mutkin saa tosissaan lisäillä meseen(yllä oleva mailiosoite).

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 14:56:07

jonsulle kutsu

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 14:57:50

Jonsu, mulla on chatti PLJ:n huutokaupoille, jota voi myös käyttää. Tai sitten VRER:n chat = )

LähettäjäTuulia K. 
Päivämäärä:   29.7.11 15:13:42

Loma senkun jatkuu, en millään malttais käydä koneella ees kipasemassa! Mut nyt varsinkin kun elokuu alkaa, niin pitäis yrittää vähän jotain saada aikaseks, ennen kuin taas koulu vie aikaa. :)

Reibili, mites me nyt tehään sen tallin kanssa? : DD Ku en oikein tiedä mitä mun pitäis nyt tehdä, mitä sä oot tehny jne. Pitäis yrittää jutella tarkemmin aiheesta? :D

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   29.7.11 15:15:48

Hei mie voisin kans tulla meklariks, riippuu toki millon se huutis on :--D

LähettäjäHanski 
Päivämäärä:   29.7.11 15:32:31

Hei nyt täytyy kysyä teiltä kokeneemmilta kun itse olen vielä aika uusi ravipuolella... B-ponejahan ei tarvitse käyttää koelähdössä -> ne eivät saa sieltä ennätystä, joten ennätyksetön poni täytyy laittaa sellaiseen luokkaan joka on ennätyksettömille. Mulla on yksi poni, joka on käynyt villeissä raveissa tuossa luokassa ja se on saanut sieltä ennätyksen. Voinko laittaa sen villeistä raveista saadun ennätyksen VRER:in alaiseen lähtöön ennätykseksi vai pidetäänkö villit ja VRER:ion alaiset ravit erillään?

Taisi tulla vähän sekava selitys mutta koettakaa saaha selvää :D

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   29.7.11 15:36:21

VRER-raveista ja villeistä saadut (realistiset) ennätykset ovat täysin samanarvoisia oli sitten kyse poneista tai hevosista.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.7.11 15:54:28

Tuulia K, sama vika, en oo kerennyt tekemään tallin eteen muuta kuin hankkimaan ulkoasun, hevosillekin. :)
Pitäis ihan jokupäivä vaikka jutella mesessä tarkemmin, mulla ois varmaan huomenna illasta aikaa enempi paneutua siihen. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 16:04:06

Ahhah, löyty aarre <3 Ketkä muistaa? = D Hui ku tosta on kauan..

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 16:14:11

Voi että, mä oon kuolannu jo vaikka kuinka kaua, ton haipakan poni huutiksen kuutos ponin nimen perää, tonku sais omaksi <3

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.7.11 16:15:55

Tierra, Minä muistan vaikken noihin osallistunutkaan. :D
Tulipa nostalginen fiilis.
Taisin noihin aikoihin itseasiassa jäädä tauolle kuunes parin vuoden jälkeen olen taas täällä. :D

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.7.11 16:59:17

Mä taidan tästä lähtien siirtyä pitämään ainoastaan VRERin alaisia raveja, niihin näköjään saa helpommin osallistujia, peitsarilähtöihinkin, kuin villeihin. :)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   29.7.11 19:01:51

reibili, saman olen huomannut... Villeihin melko heikosti tulee porukkaa, missä lienee syy? = )

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   29.7.11 19:09:49

Ilmoitelkaapas Kasvattajakruunuun hevosia! Tällä hetkellä on erittäin lähellä mennä kaikki sarjat suoriksi finaaleiksi... menee karsintapäivä ihan hukkaan!

Lisäksi monikaan ei ilmeisesti ole huomannut, että Kasvattajakruunu-finaalien ohella Finaali-raveissa 31.7. juostaan ihan normaalisti myös muita lähtöjä! Huimasti yksi ilmoittautuminen on näihin tullut, tässä kolme hevosta eri lähtöihin... ja tilaa on periaatteessa rajattomasti... Yepin mahdolliset 4/lähtö ei kauheasti pelasta, jos muut ilmoittautumiset jäävät tähän.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.7.11 19:38:39

Villejä ei löydy yhdestä kalenterista niinkuin VRER:n alaiset, vaikka mä oon viime aikoina napsinut osallistuttavat ravit täältä..

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   29.7.11 19:39:56

Tierra, mie muistan Ravihaipakan! ^_^

Kauhea kun ootte aktiivisia tän topicin kanssa ;D Shavo ei pysy enää ollenkaan perässä... Tänään on tiedossa tylsä koti-ilta yksin, joten Shavo jaksaa (teoriassa ainakin..) tehdä tuloksia! Jee! ;)

Päivämäärä:   29.7.11 19:41:54

btw se fiilis kun löydät taas uuden, mahtavan bändin jota kuunnella <3 ^_^

(mikä off topic? ;D)

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   29.7.11 19:45:52

Huutiksen alustavaksi päiväksi on sovittu 28.8. ja kutsu olisi tarkoitus julkaista viimeistään ensiviikolla.
Miettikää ainakin päässänne ilmoitettavia hevosia :D

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   29.7.11 19:46:46

Shavo odottaa vähän aikaa Suurravien kanssa, eikö? Jäi heittämättä hevosia eilen, niin voisi tässä heti kohta...

Päivämäärä:   29.7.11 19:48:21

Leena, juu ei hätiä mitiä. Aikajärjestyksessä, heinä ykköset vasta menossa.... :DD

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 19:48:47

villeillehän on oma kalenterinsa :)

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   29.7.11 19:48:52

btw Leena, tuliko minun kasvajakruunu-osallistuminen perille?

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.7.11 19:57:27

Tatti, se mitä mä olen joskus seurannut ei ainakaan silloin toiminut mitenkään mainittavan hyvin..

Shavo, se on kiva fiilis! (tää löys ittekkii, jos vielä netti toimis tarpeeks nopeasti..)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   29.7.11 19:58:09

Shavo, no sitten. Tosin ei se arpominen loppupeleissä niin hidasta kuitenkaan ole, niin yritän pistää kohta puoliin. :D

Jonsu, uskoisin tulleen. En ole noita vielä sen kummemmin läpi käynyt, mutta tulee kyllä päivitysvaiheessa sitten kuittausta mailiin (lisätty/puutteita/hylätty).

Päivämäärä:   29.7.11 19:58:33

aksu, niin on! Tosin sit kismittää kun ei kerkee kuunnella tarpeeks musaa ja tutustua kaikkiin niin hyvin kun tahtois =_='
Vuorokaudessa vois olla "musankuuntelutunnit", sillee 34h vuorokauteen niin 10h vois olla musankuuntelua varten ;D

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.7.11 20:00:35

Joo, ja töissä ei ihan viitti aasialaista poppia popitella.. xD

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 20:21:27

ai VRK? Se tais olla se et sitä ei tienny porukat?

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.7.11 20:23:22

Tatti, en mä muista enää :P Toki saa sivistää jos nykyään joku toimiva kalenteri on pystyssä.. ;)

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 20:31:29

repin pitämänä ollu VRK, mut tollaisen vois iteki kasata jos ihimisiä kiinostaas tollainen :)

Lähettäjä: TK 
Päivämäärä:   29.7.11 20:33:04

Minulta on hevosia tulossa Kasvattajakruunuun, kunhan nyt vaan saisin viimeistenkin ilmoitettavien sivut päivitettyä. :)

Aika laiskasti on tullut muutenkin viime aikoina osallistuttua raveihin. Voisi edes noita peitsareita ilmoitella hieman ahkerammin...

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   29.7.11 20:42:38

Tosiaan itsellänikin varmaan se, että ei villeillä raveilla ole kalenteria, niin tulee sitten osallistuttua sillon tällöin vain. Mutta en valita kumminkaan asiasta, sillä itselläni ei ole mahdollisuuksia pistää pystyyn.
Mutta jos sellainen on/tulee olemaan niin linkkiä linkkiä ;)

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 20:53:37

Ite mietin että voisin tuohon Navajon sivuu pukata tuollaisen kalenterin, mutta olisitteko valmiita käyttämään kalenteria?

LähettäjäJasmiina 
Päivämäärä:   29.7.11 21:19:38

Tatti - täällä olisi kalenterille käyttäjä :) Aloittelen tota ravitoimintaa, kun saa tallin pukattua pystyyn :) Oon siis aaiivan uus ;)

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 21:23:43

Voisin kasailla kalenteria :) Eli jos teillä on villejä raveja tulossa niin ilmoittakaa yo. mailiin otsikolla KALENTERIIN

LähettäjäJasmiina 
Päivämäärä:   29.7.11 21:25:24

Voisinkin sunnuntaina pykätä villejä raveja, jos selostatte mulle vähän raviluokista/annatte linkin kätevään paikkaan josta saa syventävää tietoa raveista :)

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   29.7.11 21:27:39

Jasmiina - kannattaa ainaki kattoa mallia toisten kutsuista :)

LähettäjäJasmiina 
Päivämäärä:   29.7.11 21:29:05

Selvä :) -> lähtee katselemaan toisten kisakutsuja, jos itsekkin oppisi jotain hyödyllistä

Päivämäärä:   29.7.11 22:26:32

Voisin katsella omia kanssa huomenna kasvattajakruunuun jos ehdin = ) Maanantaina on varmaan jo liian myöhä?

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   29.7.11 22:33:32

Tierra, riippuu vähän miten paljon on ilmottauduttu tuohon määräaikaa mennessä. Jos näyttää kovin vähäiseltä jopa suoriin finaaleihin tai juuri ja juuri tulee kaksi karsintaa, niin sitten varmaan kelpaa vielä pari kolme päivää hevoset.

Päivämäärä:   30.7.11 10:00:49

Okei, koitan saada tänä iltana laitettua mailia = )

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   30.7.11 12:09:44

Ilmoittelin juuri hevosia raveihin, mm. kasvattajakruunuun tuli osallistumista. Kohta pitis töihin lähteä, ei kyllä millään jaksaisi! Onneksi huomenna vapaapäivä (tosin oon vähän pessimistinen näiden mun vapaapäivien suhteen, niitä vaan napsitaan multa pois samantien kun annetaan...).

Kivaa, kun Jonsu värkkää huutokauppaa meille! Ite jo mietin, jos tässä syksyllä pitäis huutokauppaa, mutta hyvä kun joku muu järkkää. Viime vuonna järkkäsin huutokaupan, jossa hevoset ja ponit eivät kyllä menneet millään kaupaksi, joten toivottavasti tänä vuonna olisi myös huutajia.

Ravihaipakasta on kyl hirmusen pitkä aika. :D Sieltä huutamani tamma on sentään yhä elossa, vaikka eläkkeellä jo mennään ja kuoppaan laittaminen lähestyy. Mä oon aina huutokaupasta saanut hyviä kilpureita, joten jos tänäkin vuonna sieltä jonkun helmen saisin?

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   30.7.11 13:38:23

Huomisen raveissa olisi vielä tilaa!
http://jonsun.webs.com/ravit11.html

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   30.7.11 19:10:58

Jonsu/ Jos tänään sähköpostini saisin toimimaan niin osallistun

Lähettäjä: Tatti 
Päivämäärä:   30.7.11 19:51:29

Siis pitääkö tossa Kasvattaja kruunussa olla oma kasvatti jonka ilmoittaa vai jonku kasvatti?

Päivämäärä:   30.7.11 21:22:19

Yritin reibilin VRER-raveihin osallistua, mutta tuli vaan viestiä, että maili ei mennyt perille. Me ei ilmeisesti saada osallistua niihin raveihin. :(

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   30.7.11 21:30:48

Kasvattajakruunuun ilmoitettavan hevosen ei tarvitse olla omistajansa kasvatti.

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   30.7.11 22:08:32

Leena - Kiitos tiedosta, mut en taida kyl näpäytyksen kaa olla valmis suur kisaa :(

Mitä mieltä olette ravurin käyttämisestä laatiksessa, pahasta?

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   30.7.11 22:32:17

Äh, just olin ilmoittautumassa kasvattajakruunuun, mut ilmo aika meni jo :( No ei voi mittään, parempi tuuri ens kerralla :)

Päivämäärä:   30.7.11 22:34:15

Sitä ajattelin minäkin tulla kyselemään että vieläkös ehtii kasvattajakruunuun osallistua? Meni koko päivä heppaillessa ja vielä pitäisi parin ilmoitettavan sivut päivitellä jos mukaan mahtuu. :)

Päivämäärä:   30.7.11 22:34:52

Päivittelin ravikalenteria, 5 uutta kutsua. On NDM-raveja ja Classic Pacea, eli osallistumaan! Seuraavan kerran päivitän kalenterin varmaan ensi viikon keskiviikkona tai torstaina, olettaen, että kutsuja on mailiin tullut. Keskiviikon jälkeen pääsen kesälomalle, mutta mä pahoin pelkään, että kesken lomankin yrittävät töihin... Pitisköhän pitää koko loman ajan kännykkä kiinni? :D

Tatti, mä en hevosiani käytä koskaan laatiksessa, mutta ei se mun mielestä oo pahasta. Toiset tykkää käyttää laatiksessa, toiset ei. Siinä ei ole mitään väärää, vaikka kovin monet ravi-ihmiset eivät hevosiaan laatiksessa käytäkään.

Tierraaa, millon pääset meseen? Bihvistä olis asiaa. :D Tosin ei enää tänä iltana, taidan kömpiä nukkumaan, vaikka en niin kauheasti tänä päivänä väsynytkään töissä.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   30.7.11 22:41:17

Kasvattajakruunuun voi osallistua vielä ainakin huomisen ajan. Osallistujamäärät eivät päätä huimaa, niin katsotaan vielä päivä tai pari. 2-vuotiaita lämminverisiä mm. ei ole ilmoitettu ainuttakaan... Mahtaako sitten kaikki tämän ikäiset olla suvuttomia vai mikä on?

LähettäjäFicena 
Päivämäärä:   30.7.11 22:54:28

Leena/ Hyvä juttu, täältä lähti ilmottautuminen

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   30.7.11 22:57:14

Hessi, viimeistään maanantai päivänä = D

Päivämäärä:   30.7.11 22:57:21

Hienoa, päivittelenpä sitten saman tien loppujenkin kopukoiden sivut ja ilmoittelen. :)

Meiltä on ainakin kaksi kaksivuotiasta tulossa, kolmaskin suvullinen löytyisi mutta ei tuo ole ehtinyt kuin koelähdön juosta.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.7.11 22:58:33

Hessi, pistä uudelleen, maili oli niin täynnä ettei mahtunut tulemaan. :)

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   30.7.11 23:28:59

Saapa nähä miten mun ja Narrislaisen käy, ei oo tamma paljoa kisannu...

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   30.7.11 23:42:49

Anteeksi että tyhmä ihminen kyselee, mutta kuinka usein Kasvattajakruunu pidetään? :>

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   30.7.11 23:59:17

Historiikkia tutkimalla selviäisi helposti... ;) Kasvattajakruunu järjestetään kerran vuodessa keväällä-kesällä, seuraavan kerran siis 2012.

Nyt tuntuu, ettei varmaan yksikään osallistuja ole historiikkia vilkaisutkaan... noh, tulipa kuitenkin kasattua...

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   31.7.11 00:01:14

Leena / Aivan, okei :D Pitää koittaa ensi vuonna saada hevosia enemmän tähdättyä tuolle aika välille :DDD

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   31.7.11 00:06:11

Historiikkia lukiessani ihmetyttää kun siellä kehutaan koko ajan Yep Trottesseja, järjestäjää siis, liekkö tuloksissa vilppiä tai järjestäjän osuutta asiaan tuloksissa.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   31.7.11 00:16:53

Heli, muuten ihan hyvä, mutta Yep järjestää Kasvattajankruunun ensimmäistä kertaa... ja valitettavasti sattuu nyt vain olemaan se menestynein, kun löytyy kaksi voittoa lämminverisillä. Voitot nyt vain ovat se ensimmäinen menestysmittari.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   31.7.11 10:32:21

Leenalle laitettu mailia = )

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   31.7.11 14:25:51

Leenalle lähti mailia. :)

Nyt pitäis vielä jaksaa laittaa muotoon miljoona kisaa sekä ettiä kutsuja joita en ole ottanut ylös mutta hevosia niihin ilmottanu. Pitäis yrittää ottaa itteä niskasta kiinni ja laittaa kaikki kutsut ylös mihin on osallistuttu ettei sitten tarvi hiki hatussa niitä ettiä. :)

Pitäis vielä parin hevosen sivut tehdä loppuun.

Päivämäärä:   31.7.11 17:50:36

Eipä mene vieläkään mun viesti reibilille perille. :(

Tulipas katteltua streamin kautta puolet kuninkuusraveista. Kyllä Suurosella on tunteet pinnassa, kun kuninkuuskisasta kaksoisvoitto talliin. I.P. Vipotiina odotetusti kuningatar (tai no ei sitä niin selvänä pidetty, mutta itse jotenkin ajattelin, että kyllä se vaan vie kuningattaruuden :D).

Päivämäärä:   31.7.11 18:13:33

Minäkin katsoin kuninkuusravit netin kautta. Kuningatarkilpa oli melkein tylsä vaikka I.P. Vipotiina hienon suorituksen tekikin. Kuningaskilvassa olikin sitten jännitystä vähän enemmän. :D

Tällaisia tapahtumia seuratessa innostuu aina virtuaaliravureistakin paremmin.

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   31.7.11 18:20:10

You suokkirallitallit!

Matalamajani etsii Yhteistyö tallia. Yt tallin kanssa voitais ainaki järkätä raveja, lainata heppoja ja muuten vaa häröttää mahd. viekkuu.

Myäs linkkilistalle kaivataa porukkaa nii Lv ku Sh pualelta :)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   31.7.11 18:52:31

Villihotti ja Lars <3
Ovat molemmat olleet mun passeja, Villihotti viimevuonna kun olin Suurosella työharjottelussa ja Lars samoten kun oli vääräsellä reenissä.

Kyllä nyt on hyvä fiilistellä. :D Tämän kunniaksi vois vaikka tehdä oikeesti jotain bittiponien hyväksi. :)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   31.7.11 18:53:41

Hessi, no laittele vaikka tähän osallistumista, mun hotmailin tili ilmeisesti kettuilee taas, liekköhän Leenallekaan mennyt kasvattajakruunu osallistuminen perille?

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   31.7.11 19:24:18

botit

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   31.7.11 19:24:25

Viimeisestä Fin-Cup osalähdöstä tulokset! Tänään lähdön voitti yllättäjä O.R. Roihun Ramses.

Nyt Finaaliin niitä osallistujia. Vielä nämä hevoset ilmoittamatta kenellä on osallistumisoikeus:
o. Hattivatti W.E.I.
t. Balleriina EW
o. Savun Kullervo
o. Rallin Tomu
o. Savun Mussukka

Ravit 31.7.
Fin-Cup 2011
Finaali ravit

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   31.7.11 19:25:10

Finaalin kutsu:
http://jonsun.webs.com/ravit12.html

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   31.7.11 20:12:35

Kai mun täytyy ilmottaa vielä toi mun toinenkin tamma Fin-Cup finaaliin kun kerran on vielä tilaa. Aattelin ettö se on keränny niin vähän pisteitä etten viitsi ilmoittaa mutta pistetää nyt kuitenkin ni on muilla vähän vastusta :-D

Lähettäjä: Hessi (eo) 
Päivämäärä:   31.7.11 20:21:28

Laittelenpa siis reibilille osallistumiseni tässä:

Lähtö 2.
12v t Narrilaivan Elena / Henri YK (KeKa) 24,2ke -- <br>
9v o Kekan Nihilisti / Anthonio K (KeKa) 23,0ake -- <br>
11v o Savun Jääherra / Mika J (KeKa) 22,2aly -- <br>

Lähtö 4.
5v o Fantasia KND / Anthonio K (KeKa) 31,4ake -- <br>
5v t Kekan Koomatar / Mika J (KeKa) 30,5aly -- <br>
6v t Kekan Papitar / Henri YK (KeKa) 30,0ke -- <br>

Lähtö 6.
6v o Yellow Lord / Henri YK (KeKa) p.11,3ke -- <br>
6v o Ice Lord / Anthonio K (KeKa) p.10,4aly -- <br>

Lähtö 9.
13v t Savun Sauhutar / Anna K (KeKa) m26,8aly -- <br>
7v t Kekan Pölymeri / Hessi VR (KeKa) m28,9ake -- <br>
7v o Kekan Heivari / Anthonio K (KeKa) 28,3ly -- <br>
6v t Kekan Vakooja-Neito / Iida M (KeKa) 28,1ake -- <br>

Lähtö 10.
7v t Last Line / Hessi VR (KeKa) 14,0ke -- <br>

--
En kehtaa Rallin Tomua Fin-Cup finaalin ilmottaa, kun sitä pitää viritellä nyt.

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   31.7.11 20:25:10

Täällä sattuu ja tapahtuu just sillo ku minä en istu koneella 24/7 :-D Minäki seurasin kuninkuusraveja, suosikkitammani voitto, jee, mutta oreista Saran Salama oli suosikki, vaikka eihän se papparainen enää noiden nuorukaisten vauhtiin ehdi... Upea hevonen kuitenkin ;-D

Nojoo, voisin kahtella vähän kutsuja ja ilmoitella koneja juoksemaan. Ja tehdä Pirunmarjan raveista tulokset !

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   31.7.11 20:29:41

Andiee / Kerkeekö raveihisi ilmoittautua vielä tässä... tunnin, parin sisällä?

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   31.7.11 20:54:23

Reprobate, alan tässä 15 päästä arpoo tuloksia, ilmotan vaan omia hepoja raveihin eka, että jos kerkiät ennen sitä tervetuloa mukaan :-D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   31.7.11 20:57:39

Apua, alan tästä heti sitten laittelemaan hepat (ainakin noi koelähdön hepat pakko saada ilmoitettua) :D

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   31.7.11 21:19:23

Koska kasvattajakruunuun päässeet hepat julkaistaan, jos kaikki ilmoittautuneet ei pääse mukaan, näin ekan vuoden osallistuja kyselee

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   31.7.11 21:21:00

Andiee / Sain nyt muutamat laitettua pikaisesti järjestykseen ja teille kisaamaan, toivottavasti mukaan pääsevät (ainakin koelähtöön menijät, ei muilla niin väliä :'D).

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   31.7.11 21:39:19

Tämähän täytty nopeesti

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.