Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 249

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 21:52:33

Edellinen

Jatketaas. :)

Minäkin oon tässä miettinyt että siirtäisin nuo putet toiseen talliin, ja jättäisin lämpöset tuonne Acstreamiin. Mutta en sitten tiedä toteutuuko tämä.

Re: Ravikeskustelu 249

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   25.7.11 12:36:47

Hohoo, viime viikon kuvausreissun saldo ei ollut niin karmea kuin odotin, vaikka menikin aika säätöjä hakiessa (uusi järkkäri). Tänään jatkamaan Ouluun raveihin harjoittelua =3 http://s99.photobucket.com/albums/l285/Tabula_2006/Ravit%20Oulussa%2018-7-2011/

Lähettäjäessie@work 
Päivämäärä:   25.7.11 12:47:28

mulla on hirvee päänvaiva ku koitan tehdä uutta ulkoasua ikikorvelle, mutkun oikeen en tunnu ite saavan semmosta aikaseks mikä miellyttäis silmää.

Aluks ideana oli pitää talli yksisivuisena, mut nyt sit taas tuntuu että asiaa on niin paljon et kai se on pakko alkaa jakamaan sivua osiin.

plää...

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.7.11 13:27:24

ääh. Kylläpä nyt harmittaa kun ei pääse Ouluun raveihin kahtomaan tuttuja. :/
Ku ei oo vara ajella 200km ja rapiat päälle ensinnäkin sinne Äimärautiolle, ja sitten vielä yömyöhään takasin. :D Ja nuo hevosetkin tarvii hoitajaa.. grr..

http://acstable.webs.com/vrer2.html Muistakaas osallistua. :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 13:35:32

Huhhuh, nyt on taas laukkatalliin tullut keskityttyä enimmäkseen ja aloin viime yönä laittelemaan Guest Trottersin sivuja taas kuntoon. Parit kasvatitkin pitäisi myydä tai jättää kotiin, jos nyt vieläkään ei mene kaupaksi.

Ja pitää muistaa ilmoittautua reibiilin kisoihin :p Tosin, eipä miun montéhevosilla mitään koelähtöä ole juostuna joten taas ne saa jäädä odottamaan :'D Oon taas niin hukassa noiden VRER:n kisojen kanssa - en ole enään varma voinko osallistua niihin ja millä hevosilla... plaah :D

Kiinnostaako muuten ketään ravikuvapaketit? Ajattelin että tekisin nyt ainakin muutamat kuvapaketit, joita kauppaisin muutamalla kisalla tms. eteenpäin - ellei ilmatteeksi. Toiveita rodun (lv, kv - mahd. a-poni) ja sukupuolen suhteen? :D

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.7.11 13:41:05

Rebrobate, jos ois sattunut joku kimo lämpönen kameran eteen ni mulle kelpais, tammasta nääs. :)
Muutenkin tartten kuvat: sh-tammasta, sh-oriista, ja lv-oriista. :)
Sekä jos sinulla on evm-sukuista ranskalaispoikaa tarjota isäksi http://acstable.webs.com/mimmi2.html Mimmin tulevalle varsalle niin kerro ihmeessä. :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 14:05:29

reibiili / Kimoista hevosista ei löydy mitään kuvia :/ Mutta ainakin lv-ori ja sh-ori kuvapaketteja tulossa useampiakin :DDD Hmm.. Kaikkien Mimmin varsojen isä on jo meiltä, mutta jos se ei haittaa niin voit kurkata hevosiamme: http://aateliton.net/guest/lv.htm.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.7.11 14:13:41

Rebrobate, oliskos se Ferrari sitten taas varsan isä. :) Varsa jää mulle itelle.
Enkä muistanutkaan että edellisetkin varsat oli sun oreista, mutta eipä se kyllä haittaakaan. :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 14:17:48

reibiili / Kyllä Ferrar isäksi suostuu ^^ Astutuspäivällä, varsan synt.päivällä jne. ei väliä. Ilmoittelet sitten vain varsan sivut minulle :)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.7.11 14:27:05

Rebro, hieno homma. :) Jos sulle passaa niin varsa ois varmaan syntynyt jo vähän aikasemmin, että kohta päästäisiin radoille sitten sen kanssa. :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 14:41:30

reibiili / Juu, kyllä käy :>

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   25.7.11 16:17:47

Reprobate, täältä löytyy koelähdöt jos niitä kaipailet, kai montéjuoksijat juoksee ihan normin kärrykoelähdön ? :-D Ja minä - yllätys yllätys - olisin kiinnostunut kuvapaketeista. Sh-tammasta tälläkin kertaa, olen kaavaillut vielä yhden tamman ostamista. Ja jos sulla on Guest Trottersin suokkeja myynnissä niin vilauta toki mulle, tallissa kun ei vissiin ole yhtään sun kasvattia vielä :-)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 16:26:18

Andiee / Apua, nyt tulee paineita tuoda noi tuonnit nopeesti itelle - kuvat niille on kyllä valmiina, mut tietenki ite hepat olis kans jees :')

Ja mun pitää katsoa miten noita sh-tammojen kuvia luovuttelen kun pitää muutamat itsellekin, mahdollisesti, jättää :DDD

Hmm. GT:ssä ei ole tällä hetkellä yhtään myytävää suokkikasvattia (ellei Guen Ruusunen kiinnosta, oli kyllä tarkoitus jättää itselleni kun kaikki uudet kasvatit lähti muualle jo). Mutta jos haluat itsellesi katsoa yhdistelmiä, niin mahdollista olisi saada jo aikaisemmin syntynyt kasvatti (aina saa johonkin väliin sen sopimaan ;D).
Ja jos et itse jaksa käydä GT:n suokkeja läpi, niin kyllä voin ehdotuksia heitellä :> Toiveita vanhempien suhteen (saako olla vielä kisaava vai jo uransa lopettanut - ennätystoiveita kisaavien suhteen jne.)?

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   25.7.11 16:27:57

Reprobate, Voin ihte kattella ja huudella sulle sitte jos löytyy jotain sopivaa :>

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 16:33:34

Andiee / Asia selvä :> Tosiaan, suokkeja voi katsella niin kisaavia (http://aateliton.net/guest/kv.htm) kuin jalostuksessa (http://aateliton.net/guest/jravurit.htm) olevia.

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   25.7.11 16:36:54

Reprobate, löytyykö kuvia lv-tammasta ilman kärryjä perässä? Peitsareille kuvia koitan metsästää, kun itseltä ei hirveemmin löydy tarhamöllörakenne-kuvia (jotain vanhoja löytyy, jotka on huonolaatuisia). Mä oon huono tarjoamaan kuvista, kun en aiemmin ole muilta kuvia pyydellyt, niin kannattaa selkeetä osviittaa antaa, mitä haluaa ja kuinka paljon.

Raveihin kuvaamaan Tierran kaa, yay! Vois varmaan oikeesti sitä zoom-objektiivia etsimään, ehkä mulla olis sen verran rahaa, että itseäni voisin vihdoinkin hemmotella.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 21:10:17

Nyt voi ravikuvapaketteja kysellä täältä: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1438532&t=1438532

Paketit lähtee oikeasti helposti - esim. muutamalla ravikisalla / yhdellä tuonnilla. Mutta tarjoilkaas - menee muuten vaan poistoon kuvat. Ja lisää paketteja kyllä tulee ^^

---

Hessi / ilman kärryjä olevia kuvia ei löydy :/

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   25.7.11 22:38:57

hei dudes, mulla on onkelma!

Vanha vaiko uusi?

Ja uudesta otetaan myös vastaan parannusehdotuksia, kommentteja sekä toimivuusraportteja!

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   25.7.11 22:44:29

essie., musta uus on parempi paitsi että taustan harmaa on vähän liian tumma mun makuun. Ja hyvin toimii mozillalla, resoa en muista :-D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   25.7.11 22:49:08

Andiee / Tuolla on nyt parit suokkitamman jne. kuvat kaupattavana - päätän tämän illan aikana kelle lähtee, jos tarjouksia tulee :D

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.7.11 00:27:32

essie., vanha on mun makuun kivempi. Tosin ihan vaan vähän häiritsee että hevosten omilla sivuilla ne pikkukuvat on värillisenä, kun hevossivulla ne on mustavalkoiset :D Mutta mä oonki tämmönen :D

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   26.7.11 05:21:51

meillä Brozen Trottersissa tulossa taas 4x villit ravit elokuulle, kutsut julkaistaan keskiviikkoon mennessä. : >

ot.vihdoinkin taas kone jolla pääsee nettiin ! <3

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   26.7.11 07:47:08

essie, uudessa häiritsee vain se, että jollain tallilla oli tuo sama otsikkokuva vielä joku aika sitten = D En vain nyt muista millä... Oisko ollu Kindin edellisessä ulkoasussa.
Muutenkin vanha nätimpi = )

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   26.7.11 08:38:44

Tierra, Kindilla ollut joskus tuo sama kuva, kun on mun ottama. ^^ Mua nyt vaan ei jotenkin yhtään miellytä tuo vanha ulkoasu muttakun en nyt sitten tiedä onko tuo uuskaan niin kiva.

vaikiaa. :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.7.11 09:14:20

Nonii, en muistanu ihan väärin = DD Uus on nätti mutta "Kindimäinen" = DD

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   26.7.11 09:19:24

Jotenki toi harmaa-keltanen yhdistelmä on vaan sellanen et siinä silmä lepää. <3

Mut ehkä koitan miettiä jos keksisin jonku toisen kivan otsikon siihen.

Taaaai toki jos täällä on joku jolla on hyviä ideoita niin antaa palaa, palkaks vaikkapa kuvia. jee. 8)

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   26.7.11 11:46:49

ja btw, olisikos kenelläkään kiinnostusta ns. kuvasponsorointiin?

Mulla on paaaaljon lämminveristen kuvia ylimääräsenä joita voisin hyvin kaupata pois, mutta en jaksaisi mitään myyntitopiakaan pitää.

Ideana siis olisi että joku(tai muutama) ihminen saisivat multa lv-ravikuvia aina kun tarvitsisivat ja vastapalkaksi siis kirjottelisivat vaikka tekstejä taikka kisailisivat hevosia tjsp.

Kuvia saisi myös ottaa kasvateille ja antaa mukaan uusiin koteihin, kunhan copyt säilyvät ym.

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   26.7.11 11:50:46

essie. Tänne kelepaa ravikuvat :) Blääh, oon yksin kotona tai no on tääl elukat, porukat menos saarijärvelle ja porii...

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   26.7.11 12:16:04

Tatti, millasista etsinnässä?

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   26.7.11 12:20:49

essie, Minullakin on aina pula kuvista, varsinkin kimon hevosen kuvia oon ettinyt varmaan 4kk kohta. :D Ei sulta sattuis löytymään?

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   26.7.11 12:21:40

reibili, mulla on ne kimon orin kuvat joita sillon kyselitkin.. ;)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   26.7.11 12:28:35

essie, ai niin olin jo unohtanut koko homman :D Sovittiinkos me jo palkasta?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   26.7.11 12:31:13

essie. / Lämminveristen kuvat kelpaisivat tänne suuntaan ainakin :) Voisin hyvin vaikka kisaukseen hevosia ottaa tms.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   26.7.11 12:40:09

äh ja voih, laiskottaa enkä jaksas laitella noiden kopujen kisoja muotoon. Oisko ketään innokasta vaikka kisapalkalla. ?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   26.7.11 12:46:02

reibiili / täällä voisi olla yksi innokas laittamaan muotoonlaittoja :DD Ellei niitä nyt ihan kamalasti ole :p (Pitäis omien ravurien kisat laittaa vielä tänään - voi ne vielä odottaa ^^)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   26.7.11 12:52:47

Rebro, ei oo paljoa. :)
Tai hevosia on kyllä jonkin verran, mutta kisoja ei. :) Laittelenko kutsut ja muodon sulle s-postilla?

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   26.7.11 12:53:02

e - no siis lv:iden kuvia tammmoja ja oreja

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   26.7.11 12:55:36

Mä koitan himassa katella jotain noita kuvia paketeiksi, ni katotaan sitte mitä menee kummallekkin. kuvia kuitenkin voi vilkuilla täältä alustavasti.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   26.7.11 12:57:25

Welby / Voithan osallistua Pirunmarjan koelähtöihin: http://andiee08.webs.com/vr16.htm.

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   26.7.11 12:58:23

essie. / Onko mulla mitään mahdollisuuksia saada niitä kuvia, mitä aikaisemmin sulta säpön välityksellä kyselin, niin ravikisoja vastaan? : >

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   26.7.11 13:06:09

Äst, reibiilin viestiin unohdin vielä vastata :DD Eli, laittele vaan kisakutsut + muoto yo. säpööni niin pääsen aloittelemaan niiden laittamista :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   26.7.11 13:19:07

Welby, minen ainakaan oo ikinä muistanu ko sääntöä = D Eli oon vaan jatkanu kisaamista normaalisti. Jos hevoset ei oo ikääntyny, niin en ainakaan silloin käyttäisi rutiinilähdössä = )

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   26.7.11 13:30:48

Se olisikin tosiaan ollut melkeenpä seuraava kysymys, kuinka paljon ravureilla pitää oikeen kisata! Ennenvanhaan kun hyvät hevoset oli niitä joilla oli 80-200 starttia... Itse kun kisasin niinkun laukkahevosia, eli n. 10 starttia per kausi :D Tosin laukkahevosilla se on se n. 10 / koko ura! Oon maailman laiskin kilpailemaan. Ja kyllä lämpösetkin on hienoja, ja niitäkin tulee olemaan (en voi luopua vanhoista kullannupuista), suomenhevoset on vaan lähellä sydäntä olleet aina :) Reaali-ikääntymistä mietin siksi, koska mulle tulee kiire vuosi koulun kanssa, ja kun on toi Carter, mikä vie jo nyt liikaa aikaa, vaikka sivut onkin retuperällä. Tai sitten puolireaali-ikääntyminen, eli ikääntyy kahdesti vuodessa.. Pitää miettiä!

Jokunen kyllä kisaa edelleen lähemmäs 200 starttia tai ylikin, mutta suurin osa nykyisin pysyttelee vähän realistisemmissa määrissä. 50-100 starttia uralla on ihan riittävä "normimäärä", realistisuutta seuraavalle 150 alkaa olemaan pitkän yläraja. Tuon voi sitten pistää noin 10-20 kausi, 2/3v (lv/sh) alle 10 jopa 0 riittää mainiosti (yli 10 on itseasiassa melkein "rääkkiä" realistisia määriä katsellessa :P). Meillä hyvin harva 2v lv tai 3v sh käy radalla ol+kl enempää, jos edes sitäkään, käytännössä ura siis meillä alkaa 3v tai 4v ja loppuu jossain 10-12v tienoilla (joskus aikasemmin, joskus myöhemmin). Startteja on tavote kaudelle saada jotain 10-15, mutta monesti jää alle 10. Ei ole tähän mennessä yksikään tuohon kuollut! ;D

Lämpöset on <3! Eihän noissa suokeissa vikaa ole, mutta kyllä ne meillä lämpöset on varmaan 80-90% miljoonista juossu. Tosin niitähän nyt on aina ollut kolme neljä kertaa enemmän... :D Tuntuu vain, että kaikki on enemmän suomalaisten ystäviä tänä päivänä, mutta toisaalta sitten on helpompi viedä rahat noilla lämpösillä! ;D

Onko pakko käyttää noita hevosia koelähdöissä jos ne on juostu reilu vuosi sitten?

Jos niillä on ennätykset ja muuta, niin mie en näe mitään tarvetta. Ellet sitten tahdo mennä ihan sääntöjen mukaan ja katsoa niiden taukoilleen yli 8kk "omassa ajassaan" ja näin palata kokeen kautta. Ei sitä "aitoa" koetta kukaan, etenkään perusraveissa, vahdi löytyvän.

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   26.7.11 14:48:47

Welby, Mä en ainakaan pidä siitä että hevosella toistuu samat nimet suvussa monta kertaa. Leikkiähän tämä vain on, eikä linjasiitoksella voi olla mitään vakavia seurkasia toisinkin kuin IRL, mutta silti.

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   26.7.11 16:44:01

Minä pyrin aina etsimään tammoilleni oreja, joilla ei ole samoja nimiä sukutaulussa kun tammalla.

Mutta jokainenhan tekee niin kuin itse haluaa, ei tämä harrastus sentään niin vakavaa ole. Mutta itse en varmaankaan niin tekisi :>

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   26.7.11 17:18:40

Welby, lämpösillä tapaa oleman enemmän rahaa jaossa v-hommissakin. Isorahasia kun löytyy mm. Kriterium, Derby, NDM, V-mestaruus, Kasvattajakruunu ja monen monta "pienempää"... suomenhevosilla "aito" iso oikeastaan vain Kuninkuusravit, vaikka Kriterium, Derby, V-mestaruus, Kasvattajakruunu ja muuta onkin tarjolla. Näinhän se menee oikeastikin, että ei siinä mitään. Lämminverisillä voi laittaa rahaksi ja suomenhevosilla fiilistellä! ;)

Sopivan ikäiset varsat vanhoista hevosista on ihan muidenkin käyttämä strategia. Itsekin tullut käytettyä, mm. sivuun jääneiden kasvattien kanssa (tosin Daymorin "Redrocklaiset" varmaan viimeisin esimerkki ;D). Vanhoista oreista, joiden omistava taho yhä menossa mukana, saa myös varsin yleisesti pakasteen tai pari / elinaikana syntyneitä varsoja, jos kyselee. :)

Minua ei haittaa linjailu/kertaaminen, jos se on järkevänoloista. Ts. ei kerrata jotain turhaa pullahevosta ja jostain vasta 3+3 mallista eteenpäin (eli kertaus aikaisintaan 3. polvessa). Mie en katsele pahalla, jos jotain näiden meidän tyylisiä löytyy:
http://yeptrotters.awardspace.com/hevoset/ben.htm
http://yeptrotters.awardspace.com/hevoset/woody.htm
http://yeptrotters.awardspace.com/hevoset/genie.htm
http://yeptrotters.awardspace.com/hevoset/carrie.htm
http://yeptrotters.awardspace.com/hevoset/bigbang.htm
(Ensimmäiselle ei kyllä kertaamisesta ole ollut hyötyä... hidas kun mikä! :D)

Joidenkin mielestä on "kauhistuttavaa" tehdä näin, mutta eiköhän useimmat "tosiharrastajat" tiedä ettei hommassa ole mitään pahaa. IRL erityisesti lämminverisissä on kuitenkin suuren osan sukusiitosaste jossain 10% hujakoilla, eli kerrattu jopa useita kertaamisen arvoisia hevosia (Speedy Crown mm. harvemmin on vain kertaalleen jenkkien suvuissa).

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   26.7.11 17:21:33

"jostain vasta 3+3"
Krhm, ehkäpä nyt kuitenkin "vasta jostain 3+3"... ei pitäisi kirjottaa pitkiä. :D

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   26.7.11 23:05:53

essie. -- Kindiä saa myös kuvilla sponssata ;)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   27.7.11 12:29:02

Mulla on alkanut vissiin jonkun sortin kesäloma kun olen vaan koko ajan mökillä tai sitten poneilemassa :DD

Jospa sitä sais tänään tehtyä tulokset heinäkuun raveista ja laitettua teille elokuun kutsut ajoissa.
Lisäksi A- ja B- ponimestaruuskutsut lähetän parin päivän sisällä VRER:lle, hox hopotihoi poniharrastajat! ;)

Suunnittelin tässä josko lähtis retkelle Hankasalmelle kattelee ponikuninkaallisia. Ei vaan huvittais yksin lähteä ollenkaan täältä Etelä-Suomesta ajelemaan tonne asti, yhyy :/

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.7.11 12:36:32

Shavo, minäkin meinasin lähtä sinne hankasalmelle, mutta ei oo korttia ennen ku ensiviikolla kun saan katastusasemalta haettua ja täältä on muutenkin matkaa vähän vajaa 300km sinne. :D

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   27.7.11 19:42:03

Mä haluisin kattoon ihan varsinaisia kunkkareita, kun on tässä lähellä ja kaikkea... Mutta poikakaveri pääsee silloin intistä lomille eikä sitä vois vähempää kiinnostaa ;< Kyynel.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.7.11 19:55:18

Andiee, mulla taas ei oo rahaa mennä :( On se 20e/päivä *aika* suolanen hinta, varsinkin köyhälle ihmiselle..

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   27.7.11 20:27:24

aksu, Jeesus !! Niinkö kallis se on :OOOOOO Eihän siinä jäis yhtää varaa ravipeleihin ;-D

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   27.7.11 20:36:02

Hei mä tarvitsisin pari kuvaa ihmisistä Pirunmarjan esittelysivulle, eli jos sulla on kuvia ohjastajista tai esim. kuvia missä joku hoitaa hevosta vinkkaa mulle !

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.7.11 20:59:07

Andiee, on juu. Ihan järkyttävä ryöstöhinta *jurppimus* Nooo, ei kait siinä, ohan tuolla ilmaset tiistairavit, ehkä niihinkin vielä joskus ehtis/pääsis..

Päivämäärä:   27.7.11 22:14:42

Kattokee vaan HIHS ja Hamina Bastion lippuja niin ei tunnu kunkkarilippu missään :DD

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.7.11 22:33:11

Shavo, oishan se kiva jos 20e ei tuntuis missään maksella sisäänpääsyjä.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.7.11 22:35:34

HIHS hinnat on kyllä jo melko tähtitieteellisiä. :D

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   28.7.11 02:03:56

Ei ketään kiinnostaisi 2-polvinen ravirussi vaava?
Ja sitten olis kaks tuontia myynnissä, amerikanravuri sekä ranskanravuri.. :)

Lähettäjäessie@work 
Päivämäärä:   28.7.11 08:37:32

Mulla ei ees tuntui missään maksella sisäänpääsyjä ja bensoja, mut oon vaan laiska ajamaan sinne.. eei jaksa. (tähän pitäs saada sellanen silmienpyörittelyhymiö :D)

Ikikorvella vihdoin uus ja jopa mun silmää miellyttävä ulkka, jei!

Pitäs tehä kolmen varsan sivutki.. ja yhen omista "kasvateista" meinasin laittaa myyntiin. Olin siitä tammasta ekaks ihan "oooooh!" mutta nyt se ei jotenki ookkaa enää niin kiva. Tiedä sit! :D

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 11:04:01

slingi, jos se saa tammana niin ehdottomasti kiinnostaa. :) Miukka ei tällä hetkellä oo ku kaks russioria ni tammalle ois tarvetta. :)

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   28.7.11 11:09:43

Sattuisko tällänen kiinnostamaan ketään? Lähtee vaikka siitostammaksi ja on ilmoitettu mm. Kasvattajakruunuun. Ilmoitettu myös pariin starttiin elokuulle.
Myyn siksi että minulla on tuon emälinjan jatkaja jo. :)

Lähettäjä: Tatti 
Päivämäärä:   28.7.11 11:48:28

Jonsu L - Mua voisi kiinnostaa tamma Navajoon Kisailua ja pari jälkeläistä :)

Andiee - Mulla voisi olla hoitokuvia

Slingi - Näytteleppäs ranskista :)

Lähettäjäessie@work 
Päivämäärä:   28.7.11 12:08:44

Ikikorpi alkaa olla kasassa, jee! Uus ulkoasu kaikilla sivuilla ja uudet tekstit ja koristekuvatkin on jo näkyvillä!

Joudun myös melkeen tehdä jonkinlaista esittelytopaa ehkä Ikikorvelle, ja samalla promota muutamaa vuokrattavana olevaa tonttia kartanon mailla.. ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   28.7.11 12:22:39

Avoimia raveja kenelläkään? = )

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   28.7.11 12:27:33

Tatti, Kiva kiva :-) Jops olet valmis luopumaan osasta pienellä palkalla vilauttele kuvia tässä tai lähesty mua maililla ? andiee(at)netti.fi

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   28.7.11 13:32:17

Andi - kattelen kansiot läpi :)

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   28.7.11 13:33:53

slingi, eikös Pirun Hiukkaskiihdytin ole sun omistuksessasi ? Mitkäköhän mahtaa olla orin sivujen oso nykyään, kun mulla oleva oso (http://slinhorse.webs.com/kiihdytin.htm) ei toimi ? O_O Huomasin kyllä että olet ilmoitellut oria raveihin, eli unohtunut hän ei ainakaan ole, sivujen toimimattomuudelle on varmaan joku myy syy siis ?

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 14:26:16

Tatti, mites muuten sen yhden shettisvarsan sivut jonka sinulle möin muutamia viikkoja sitten? emä taisi olla SB Hot Hot Hottista. Sivuja en ole ainakaan saanut?

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   28.7.11 14:29:31

reibili: kyllhän varsan saa tammanakin ! :) laittelen sulle vanhempien osoitetta myöhemmin.. :)

Andiee: Voi anteeksi, suinkaan ei ole ori kadonnut maailmankartalta vaan hän asuu toisella tallillani nykyään..ja tosiaan mun on pitänyt sulle sivut ilmoittaa mutta kun näitä pätkä taukoja tulee koko ajan niin unohdan puolet asioista mitä pitää tehdä. :/

sais nyt vihdoinkin oman koneen toimimaan niin ei tarvis olla aina ilman konetta..nyttekin perjantaihin asti kone lainassa.. :s

Mutta siis Pirun Hiukkaskiihdytin, http://araliatalli.webs.com/kille.htm :)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 14:38:05

slingi, hieno homma. :)

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   28.7.11 14:55:24

r - öö... en oo tainnu tehä nit sivuja... sry :(

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   28.7.11 15:07:18

slingi, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :-) Ori on näköjään startannutkin jo monta kertaa, hienoa.

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   28.7.11 15:10:32

reibili: eli tämmöisestä tammasta Viennetta B , 1.55,3aly & orista Gratiksen Aadolf , 1.46,0aly olisi mahdollista saada varsa.

Aatu astui Netan 20.07.2011, eli varsa voi minun puolesta syntyä vaikka jo tänään tai miten itse haluat..?

Varsan nimen liitteeksi Aralian tai A.R, kumpi sinun mielestä sopii paremmin. :)

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   28.7.11 15:12:41

Andiee: Mut hyvä että muistutit, en olis varmaa muistanu niitä ilmottaa ihan pian.. :> Juu ollaan me Killen kanssa parit startit tossa keritty ajelemaan, ja 5-vuotiaana lähdetään kokeilemaan mitenkäs monté orilta sujuu :>

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   28.7.11 15:14:07

Tatti: ranskiksella ei ole omia sivuja, mutta löydät sen tuolta myyntitopastani.. :)

Päivämäärä:   28.7.11 15:28:24

aksu, niin noh.. Se on vähän miten sen ottaa. Kouvolassa oli muistaakseni lähemmäs 30€ kunkkarilippu, Kymi GP on myös mielestäni "kallis". Mutta tosiaan kun mietitään noihin isompiin ratsastuskisoihin sisäänpääsyä niin eipä tuo isolta tunnu tuo parikymppiä. Tosin tietty vähän eriasia jokaiselle mutta... Ainahan se vois olla vieläkin kalliimpi! ;)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 15:49:15

slingi, No jos vaan varsa mun mukaan lähtee niin otan mielelläni. :) Oisko sulla neidille jotain nimiehdotuksia? :)

Tatti, no aiotkos sinä nyt pitää sen vai?

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   28.7.11 16:01:01

Litassa nyt myös peitsariori astumassa tammoja.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 16:17:39

Tietääkö kukaan missä on seuraavat hevoset: Seragold Nin ja Fire′s Dallas Star?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   28.7.11 16:33:19

Missä se on se foorumi johon kerättiin vanhojen ja kuuluisien hevosten tietoja..? = )

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 16:35:18

Tierra, minä etin sitä äsken, mutten enää löytänyt.
Googlettamalla ei ainakaan mulle antanut osumia.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   28.7.11 16:38:41

http://dyn.fi/458976618 Virtuaaliravurien arkisto

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   28.7.11 16:41:11

Shavo, mites nuo Suurravit? Vieläkö voi hevosia pistää? Ja entäpä nuo karsinta/finaali matkat? Nykyisellään näkyvä 2100-2600 vai viime vuoden 2100-2100?

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   28.7.11 16:47:05

reibili: Hmm, no voisin tänää yrittää sille nimiä keksiä.. kumman liitteen nimeen haluaisit ja nimi suomeksi vai jotain muuta? :D

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 16:50:23

Mieluummin tuo Aralian. :)

Päivämäärä:   28.7.11 20:03:50

"Lähettäjä: Leena
Päivämäärä: 28.7.11 16:41:11

Shavo, mites nuo Suurravit? Vieläkö voi hevosia pistää? Ja entäpä nuo karsinta/finaali matkat? Nykyisellään näkyvä 2100-2600 vai viime vuoden 2100-2100?"

Saa vielä laittaa ja 2100-2100 tulee olemaan matkat, lipsahtanut sinne tuo 2600 vahingossa :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   28.7.11 20:06:44

Shavo, ok. Mie laittelen sitten tässä illan mittaan muutamat mukaan. :)

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   28.7.11 21:53:06

Shavo, ehtiikö vielä huomenna aamulla ilmota? = )

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   28.7.11 21:53:56

Minultakin varmaan jokunen kopu irtoaa shavon raveihin. :)

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   28.7.11 21:56:29

http://andiee08.webs.com/vr16.htm

Tulkaas tänneki mukaa te jotka ette oo vielä osallistuneet, mukana jotain jokaiselle, eli koko tallin voimilla mukaan ;-D

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   28.7.11 22:10:54

Täältä uupuu vielä paljon osallistujia. Mm. a-poneja otetaan rajattomasti! Kyseessä Fin-Cup Finaali-ravit ja ihmiset ilmoitelkaahan niitä pistehevosianne.

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   28.7.11 22:16:33

Oho, multahan on unohtunu kokonaan toi Fin-Cup finaali. Finaaliin lähti yks ja siinä ohessa ilmoitin pari muutakin konia lähtöihin. :>

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   28.7.11 22:50:12

Apua, paljon raveja joihin pitäisi ilmoittautua :oo Huomenna vaa 11,5h duunipäivä Lahdessa (eli duunipäivän lisäksi yht. 3h matkoihin menee -.-).

Koittakaahan siis potkia mua osallistumaan raveihinne lauantaina :'D En kuitenkaan muista kun olen ihan tohkeissani duunipäivästä :DDD

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   29.7.11 02:07:17

reibili: asia selvä :)

Tässä olis nyt sit jotain nimiehdotuksia:

- Aralian Vilhelmiina.
- Aralian Adeladina.
- Aralian Adorina.
- Aralian Aquilina.
- Aralian Ceelia.
- Aralian Clementia.
- Aralian Cyrena.
- Aralian Ekfenia.
- Aralian Elmaria.

Äst nyt ei tuu muita mieleen...toki voit itsekin keksiä nimiä jos noista mikään ei kuullosta kivalta. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.7.11 09:35:59

Osallistujia näihin raveihin kaivataan = )
http://tierran.foorumit.fi/viewtopic.php?f=3&t=58
http://tierran.foorumit.fi/viewtopic.php?f=3&t=90

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.