Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 248

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   12.7.11 20:34:59

Edellinen keskustelu

Re: Ravikeskustelu 248

LähettäjäFreegio 
Päivämäärä:   12.7.11 20:37:57

VRER
Ravilista foorumi
Raviopas

Päätin linkittää nämä, kun ne oli edellsiessäkin alussa linkitettynä (:

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   12.7.11 21:34:05

slingi se on minä vissii kuka on ilmottanu ton Pirun Lahjakkaan, poni on minulla kisattavana. Onkos käyny niin että sama poni on kahdella kilpailuttajalla ? :-D

LähettäjäFreegio 
Päivämäärä:   12.7.11 21:37:34

Osaatteko sanoa, että olisiko ravitallille hyvä nimi Ruutin Ravitalli? Se ei olisi ruudin, vaan sukunimen Ruut mukaan Ruutin Ravitalli.

Ja kyllä, yhtä turhia ja ärsyttäviä kysymyksiä tulee varmana jatkossakin..

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   12.7.11 21:39:08

Freegio musta Ruutin Ravitalli olisi aikia hyvä, rimmaa kivasti :-) Millaista ravuria Ruutin ravitalli tulee kasvattamaan jos saa udella ? Olettaen että aloitat kasvatushommat.

LähettäjäLyl 
Päivämäärä:   12.7.11 21:42:26

Te joilla on suomenhevosia myynnissä!

Olisin hyvin kiinnostunut ostamaan yhden oriin sekä kaksi tammaa, Wolfiin. Ravureina siis pääsisivät kilpailemaan ja myös jalostukseen tultaisiin myöhemmin käyttämään. Mulle voi asiasta mailailla, jolloin voin myös kertoa tarkempia juttuja, mutta myös tätä topaa seurailen :)

LähettäjäLyl 
Päivämäärä:   12.7.11 21:47:52

Freegio >> mun mielestäni tuo nimi kuulostaa todella mukavalta, joten kannatan ehdottomasti!

LähettäjäFreegio 
Päivämäärä:   12.7.11 21:49:18

Andiee minusta tuntuu, etten osaa valita ;DD Lähtöpohjaisesti suomenhevosia. Voi olla, että siihen tulee päälle sitten vielä pari lv -ravuria. Monté hevoset oli vissiin myös vähän vähissä, joten ehkä Ruutille tulisi sitten myös niitäkin pari.. Kunnon sekametelisoppa siis ;>

LähettäjäTuulia K. 
Päivämäärä:   12.7.11 22:40:43

reibili >> Onko sulla yhtään edistyny ne sivut? :) Haluisin ehottomasti päästä mukaan tekemään jos oot jo aloittanut. ;)

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   13.7.11 01:51:27

Andiee: Juu huomasin sen kun tuloksia laittelin.. reibili oli itse myös ilmoittanut ponin mukaan :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   13.7.11 10:04:43

Eikös nämä kelpaa kenellekään? = ) http://www.phpbbserver.com/ravilista/viewtopic.php?t=1329&mforum=ravilista

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   13.7.11 11:50:42

Lyl, Orilammentallilla on myytävänä O.R. Roihahdus niminen varsa. Olen jo pitkään etsinyt pojalle uutta kotia joten varsan saat vaikka heti mukaasi.
http://orilammenhevoset.webs.com/myynti.html

LähettäjäLyl 
Päivämäärä:   13.7.11 14:16:06

Marle >> kiva poika, voin viedä mukanani :) laittelen sulle sivuja mailiin viikonsisällä :)

Lähettäjä: Marle 
Päivämäärä:   13.7.11 17:05:04

Lyl, mukavaa että poika löysi vihdoin kodin.

Lähettäjä: Hessi (eo) 
Päivämäärä:   14.7.11 21:44:37

Fragma, ei ole vieläkään tuloksia Pikkupelmann-finaalista (sivuilta löytyy vain lähtölista), eli yhä tulosten tekijää vailla. Nyt olen pari päivää tehnyt kaikkea muuta kuin vheppaillut, niin meinaa unohtua kaikki ravihommat. :D

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   15.7.11 12:34:20

Narrilaivan heinäkuun ravikutsut tehty

20.7.2011 asti on tosiaan aikaa osallistua noihin kolmeen ekaan kutsuun, 28.7. ravien osallistumisaika loppuu 27.7.
Vähän lyhyellä varoajalla tulee, mutta toivottavasti saadaan osallistujia kuitenkin :)

Raveihin tulee osallistua erikseen, mutta "laiskoille" tiedoksi että kolmet ekat ravit menee sitten copy pastella, eli niissä on samat lähdöt ;)

Ja huomaattehan, että otsikot ovat tosiaan seuraavat:
heinä1
heinä2
heinä3
heinä4
Eli siis ei välejä, isoja merkkejä tmv. Koska olen laiska ja isken vaan sähköpostin hakuun juuri tuon sanan, jolloin se etsii mulle automaattisesti kaikki samalla otsikolla tulleet :)

Ei muuta kun tervetuloa Narriksen heinäkuun raveihin!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   15.7.11 14:45:15

<http://www.phpbbserver.com/ravilista/viewtopic.php?p=14654&mforum=ravilista#14654>
Nyt on kaikkien kalenterit ajantasalla... ^^

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.7.11 18:25:55

Tuulia, En oo vielä joutanut alottamaan, työt painaa päälle, mutta hevosille olen jo hommannut ulkoasun :)
http://eljugodenaranja.org/upotukset/reibili.htm

Mä oon taas aivan pihalla kaikesta, koneella en ole juuri kerennyt istumaan joten on jäänyt bittiponit hieman taka alalle, mutta ens viikolla taas täysillä mukana :)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.7.11 18:30:29

slingi, huomasin tuossa edellistä topaa lukiessa että Pirun Lahjakas on ilmotettu sekä mun että Andieen puolesta Brozenin raveihin, joten jos et vielä ole (en saa kutsua auki kun webs tökkii) tuloksia arponut niin pistä Andieen nimiin poni juoksemaan. ;)

LähettäjäJonsuL. 
Päivämäärä:   15.7.11 18:37:12

Heiii, missä osallistujat? A-ponien lähtöön ei ole ilmoittautunut yhtään, vaikka tiedän että niitä poneja teillä on :D
http://jonsun.webs.com/ravit9.html

Täällä on neljä kutsua kärkkymässä osanottajia.

LähettäjäJonsuL. 
Päivämäärä:   15.7.11 18:42:02

Korjaan, kolme siis :)

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   16.7.11 10:22:13

Heltsun NDM-ravit lisätty kalenteriin. Varmaan kannattaa VIP:ä siirtää, kun meni kalenteriin lisääminen näin myöhään?
Kannattaa nuo ravianomukset lähettää ravikalenterin mailiin, koska minä tällä hetkellä kalenteria pyörittelen enkä välttämättä täältä huomaa niitä lisätä kalenteriin. :D

Alan tässä tekemään eilisten NDM-ravieni tuloksia (oli eilen iltavuoro, niin jäi tekemättä) ja etsin nyt oikeasti Pikkupelmann-finaalille tulosten arpojan, että saadaan ne tulokset. Eihän tässä olla kuin jo viikko myöhässä... ^^' Teki kyllä mieli tehdä tänään aivan muuta kuin vheppailla, mutta kaitpa se nyt pitää nämä tulokset hoitaa pois alta sekä katsella noille parille suurkilpailuille järjestäjät...

Lähettäjä: Tatti 
Päivämäärä:   16.7.11 11:40:20

Jou tyypit!! Jos te tarttette joskus apua tuloksis nii mä voin arpoo :) 1-3 lähtöä ilmaiseksi ja sit jotai pientä :) Mut joo ylivaikeita tuloksia en tee, helepot ja yksin kertaiset jutut onnaa :)

Lähettäjä: Tatti 
Päivämäärä:   16.7.11 17:16:16

Tierralle tulossa tarjousta :)

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   16.7.11 17:52:12

nonni, nyt on arvottu N.I.N Rattopoika Muistoajon finaalin tulokset, voittoon juoksi karsinnoista juuri ja juuri finaaliin päässyt Savun Salama ! Onnea :-)

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   16.7.11 18:15:14

Narrilaivan raveihin lähti osallistumiset :)

Päivämäärä:   16.7.11 22:56:59

Mun piti tehdä tänään koelähtöravien tulokset, mutta meidän "mukavat" yövieraat oli keksinyt meille tekemistä täksi päiväksi (sanotaanko vaikka, että meillä meni jotku huonekalut vaihtoon), piti olla töissä, netti sanoo fak juu ja tein muita vhommia + ravituloksia, joten mulla ei enää hermot pidä, että jaksaisin niitä tuloksia vääntää. Teen ne huomenillalla, sitten kun oon ollu taas töissä ja ostamassa uusia huonekaluja...

Ei @!#$ mitä elämää.

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.7.11 23:44:51

Mitä ihmettä, Salama voitti :O Tää vois melkein pyörtyä :D
Ja näköjään poikansa on köpötellyt Pikkupelmann-finaalissa neljänneksi, ihan kiva! :D

LähettäjäJonsuL. 
Päivämäärä:   17.7.11 12:51:52

Tämän päivän Fin-Cup-raveista tulokset.
Ori O.R. Roihun Lucifer veti hienosti ykköseksi ajalla 24,9ake ja nousi samalla pistelistalle. Ykkössijaa Fin-Cupissa pitää silti edelleen ori Bitumi ja karkasi vielä kauemmaksi pisteissään juostessaan tänään kolmanneksi!
Onnittelut tämän päivän muillekkin voittajille.
Tulokset

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   17.7.11 15:08:54

Vautsi, meikään ei ihan pisteittä olla näköjään jääty x)) Ihan saavutus kerrakseen.. xD

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   17.7.11 22:44:59

Onkos kunkkareille muuten jo järjestäjä ? Pelottaa kamalasti että kutsu julkastaan just sillo kun olen mökillä enkä ehdi ilmoittaa kaakkeja mukaan kuninkuuslähtöihin :-DD

LähettäjäLyl 
Päivämäärä:   18.7.11 16:06:11

Oon tällänen nero näiden raviaikoijen kanssa, ja tarttisin nyt hiukan helppiä :)

eli mitä tarkoittaa tuo x tuolla ajan perässä?

47,0kex

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   18.7.11 16:41:40

Hevosilla:
x - laukannut kerran lähdön aikana (alle 100m)
xx - laukannut kahdesti lähdön aikana (alle 100m kerta)

Poneilla x tarkoittaa 1-5 kertaa lähdössä laukkaamista (xxxx ei looginen merkkaustapa), muistaakseni kuudennesta ponit hylätään liioista laukoista. Siitä kuinka pitkästi ponit voivat kerrallaan laukata ei ole mitään käsitystä...

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   18.7.11 19:49:20

Ponit muistaakseni hylätään 150m jälkeen pitkästä laukasta.
Loppusuoran laukkasääntö ei ole voimassa poneilla. :)

Päivämäärä:   19.7.11 11:20:13

Itse käytän vain yhtä x:ää tuloksissani, vaikka hevonen olisi laukannut kaksikin kertaa lähdössä. Muistan vielä sen ajan, kun irl-raveissa merkattiin xx kahden laukan merkiksi, mutta nykyään käytäntö on muuttunut (en ole nähnyt xx-merkintää pariin vuoteen, elleivät sitten hevoset ole laukanneet vain kerran kaikissa niissä tuloksissa, mitä olen katsonut).

Andiee, kunkkarit ovat tällä hetkellä avoimessa haussa (Ravilistalta kannattaa katsoa!), mutta jos ei potentiaalista (= luotettava, asiansa osaava) kunkkarien pitäjää ilmoittaudu, niin Leena pitää edellisvuosien tapaan. :) Kunkkarit juostaan joskus elokuussa sitten.

Tuli mieleen, että pitäisi varmaan alkaa hakea myös loppuvuoden suurkilpailuille pitäjiä. Havahduin siihen ajatukseen, kun tajusin, että elokuussa pitis Classic Pace juosta, mutta sille ei ole pitäjää etsitty (Pokeria ei olla hetkeen nähty?). Varmaankin pidän itse Classic Pacen, näin peitsarien suurena ystävänä. :D

Peitsareista puheenollen, niille pitäisi saada kuvia. Multa löytyy kyllä normaaleja lv-ravikuvia, mutta eiväthän ne kelpaa peitsareille. Löytyisikö joltain lv-tarhakuvia/möllökuvia/jotain kuvia, jossa lv:llä ei ole kärryjä perässä? Ei tarvitse olla laadultaan taivaita hiveleviä, mulle kelpaa mitkä vain. Ainoastaan toiveena olis, että kuvasta jotenkin näkyis hevosen rakenne (mutta ei siis tarvitse olla rakennekuva taikka suoraan sivulta otettu!). Palkasta voidaan sopia, melkein mitä tahansa voin tehdä PAITSI jotain ratsuvalmennuksia (siitä on niin pitkä aika, kun olen ratsumaailmassa ollut irl, etten varmaan enää osaa vakuuttavaa valmennustekstiä kirjoittaa millään tapaa - ellei sitten halua jotain höpöä valmennusta). Tosin ravi-ihmiset eivät varmaan ratsuvalmennuksia kaipaa, ettehän? :D

Päivämäärä:   19.7.11 11:23:02

Ai niin, ja unohdin mainita, etten rahallakaan osta kuvia (tosin sanoinkin, että "melkein mitä tahansa voin tehdä"). Näin sairaansa hiukan meinaa jätättää.

Ja miksi mulla tulee AINA noin pitkiä postauksia tänne... -.-

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   19.7.11 11:35:33

Hessi, multa löytyis tällänen ikivanha räpsäsy joka oli menossa jo roskiskansioon. Mutta en sitten tiedä et meniskö tuo mitenkäänpäin peitsarista. Kuvassa on siis lv ori.

Lähettäjä: Tiia Johanna 
Päivämäärä:   19.7.11 11:46:23

Linkittäkääs B-poneille avoimia raveja! (:

Päivämäärä:   19.7.11 12:06:45

essie, juuri tuotahan kuvaa mä havittelin sulta joku aika sitten sun kuvatopasta. Eli mulle kelpaa enemmän kuin mainiosti tuo kuva, jos sen suostut antamaan! :) Peitsarit ovat kuitenkin amerikanravureita, eli kyllä lv-kuva menee peitsarista. Mitä haluaisit kuvasta palkkioksi? Entä mitä copyihin?

Tiia Johanna, ainakin Shavon raveista löytyy b-poneille lähtöjä ja aikaa on ilmoittautua vielä huomiseen. :)

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   19.7.11 12:11:23

Hessi, miks multa on menny ohi? :o Vai onko? hmm. oonkohan mä nyt taas sekoillu vaihteeks jotain.

Mutta siis emmä tosta mitään tartte. Laita vaikka copyihin EK eikä mitään linkityksiä mihinkään! :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.7.11 12:29:18

Tiia Johanna, http://tierran.foorumit.fi/viewforum.php?f=3 = )

Päivämäärä:   19.7.11 12:35:26

essie, mä kans ihmettelin, kun et mitään siihen vastaillut, mut aattelin sun sitten unohtaneen/saaneen joltain muulta tarjouksen siitä.
Suuret kiitokset tuosta kuvasta! Tulivat meidän Volvagialle. Copyt löytyvät sivun alhaalta. Tuota väriä hiukan mietin, että onko kyseessä tummarautias vai tummanpunarautias, mutta päädyin jälkimmäiseen. Jotku väritietäjät voivat valaista, jos olin väärässä.

Lähettäjäessie. 
Päivämäärä:   19.7.11 12:47:31

Hessi, tummanpunarautiaana se on ainakin hippoksessa. Eli oikein meni. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.7.11 12:53:28

Heitelkää avoimia raveja, voisin osallistua katraan kanssa taas hiljalleen = )

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   19.7.11 14:12:04

Hessi, Okei, kiitos infosta. :-) Mä voisin kahtella ravilistalta jos siellä olis jotkut arvokisat jotka voisin järjestää, kunkkareita en uskalla anoa kontolleni :-DD Ja muutenkin ilmoitan niihin omia hevosia niin menisi liian vaikeaksi.

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   19.7.11 14:18:50

Tierra, http://andiee08.webs.com/vr16.htm

Osallistukaahan muutkin, mukana kaikkea mahdollista ! Lv-, kv-, poni- ja peitsarilähdöt sekä montélähdöt lämppäreille ja kylmiksille.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.7.11 15:27:56

Uijui, Pirunmarjaan ja Kerystoniin vaihtunut ulkoasut? Tykkään ^^

Andiee, osallistun kohta = )

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   19.7.11 15:32:44

Andieelle lähtee myöskin täältä kohta osallistumista, kunhan saan hevosten ennätykset ja iät päiviteltyä kohdilleen. :)

LähettäjäHeidi N 
Päivämäärä:   19.7.11 18:50:48

Meidän eka lapsi on alottanu uransa aika mukavasti jo :)
Arveluttaa nyt vain vähän tuo 18,2-aikainen ennätys, kun on kuitenkin vasta 2-vuotias. Onko teidän mielestä epärealistinen?

Lähettäjä: karde. 
Päivämäärä:   19.7.11 19:59:18

multa löytyy tämmönen raakile :)

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   19.7.11 20:12:07

reibili: muista ettet ilmoittele neaa mihinkään :) ilmoittelen tamman nyt tänään ainakin tuonne pirunmarjan raveihin :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   19.7.11 20:50:14

Arveluttaa nyt vain vähän tuo 18,2-aikainen ennätys, kun on kuitenkin vasta 2-vuotias. Onko teidän mielestä epärealistinen?

2-vuotiaiden ME 17,7ke, joten varsin rajoilla menee. Perus 2-vuotias jää yleensä yli 20,0ke lukemiin, parhaimmat kyllä 18-19 lukemissa, mutta nämä tuppaavat olemaan yksittäisiä huippuja (pari kolme / ikäluokka tai joku vuosi). Näin siis voltista, auton takaa olisi varsin "normaali" tulos lupaavalle (Eurooppa) varsalle.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   19.7.11 21:09:57

slingi, taisin epähuomiossani jo ilmottaa sen sinne, kun en muistanut että annoin sen sulle kisattavaksi. :D Mutta jos sovitaan niin että vaikka sen mun nimissä juoksee sen startin niin se on sun puolesta sinne ilmotettu?

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   19.7.11 22:37:56

reibili: ihan miten vaan :) muista nyt ettet ilmota sitä mihkään ettei mene sitten osallistumista kahteen kertaan :D ilmoittelen sulle vaikka täällä aina mihin tamman ilmoitin tai laitan sähköpostia jos ilmoitan sen kerralla useampaan paikkaan. :)

Heidi N: hei mites ne lv-rakenne kuvat mitä tarjosit mulle? olisin edelleen kiinnostunut niistä :)

Lähettäjäheidi n (känny) 
Päivämäärä:   19.7.11 22:43:57

Leena, sitä mä vähän miettisinkin, no ainakaan en sille kovempaa ennätystä sivuille laita, tuotakin pitää vielä miettiä..

Slingi, lähetteletkö vaikka mailia, olen ne kuvat muistaakseni sulle varannutkin, mutta en muistanut enää sitä topiikkia seurata :)

Lähettäjäslingi 
Päivämäärä:   19.7.11 22:47:01

Heidi: asia selvä, laitan tuota pikaa toisesta sähköpostistani kun tällä lainakoneella en pääse luukku.comiin :)

Lähettäjä: jöö 
Päivämäärä:   19.7.11 23:28:06

botit

LähettäjäJonsuL. 
Päivämäärä:   19.7.11 23:28:23

Hoi ihmiset täällä olisi Fin-Cup Finaali!
Kannattaa ihan rauhassa odottaa sinne viimeiseen osalähtöön jos hevosella ei vielä ole pisteitä.
Kutsu

Ja kaikki tallisi a-ponit otetaan nyt mukaan rajattomasti.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   20.7.11 17:37:58

slingi, joo pitää varmaan laittaa jonnekki ylös että se on sulla kisattavana. :D

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   20.7.11 21:41:04

Osallistukaapas vielä näihin, vasta 4 osallistumista tullut.
http://kindtrot.webs.com/vrer13.html

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   21.7.11 15:42:51

Olisiko kenelläkään jääny nurkkaa pölyttymään ranskalaista? Tamma tai ruuna hakusessa, voi olla myös ori

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   21.7.11 15:49:21

Shavo, onkos noissa suurraveissa finaalit 2600m (nyt merkittynä) vai 2100m, kuten karsinnat? Mietin vain kun viime vuonna ainakin oli 2100-2100... ja kieltämättä meidän hevoset tykkäis siitä enemmän... :P

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   21.7.11 16:04:15

Pitääpä laitella kohta Shavolle ja Heltsulle osallistumista..

Sain itekkin aikaseksi lähettää VRERille ravianomuksen.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   21.7.11 16:44:39

Ilmoitin viime tipassa meidän suokin mukaan Fin cupin viimeseen osakilpailuun, toivottavasti mahtuu vielä = S Niin komia voittoputki takana että uskaltaa jopa elätellä toivoa...

LähettäjäJonsuL. 
Päivämäärä:   21.7.11 17:58:56

Tierra, juu Savun Mussukka pääsi vielä mukaan kun kukaan ei tuntunut olevan kiinnostunut viimeisestä paikasta :)

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   22.7.11 01:25:27

Kukaan ei oo varmaa tulossa tänne sivukylään (Lapua) Kattoo raveja tänään?

LähettäjäJonsuL. 
Päivämäärä:   22.7.11 12:59:24

Täältä lähti ravihakemusta VRERlle. :)

Lähettäjä: Pokeri 
Päivämäärä:   23.7.11 13:29:00

Heips. Minä en tosiaan ehdi Classic Pacea pitämään, koneelle pääsen sen verran harvoin. Muuten olisin mieluusti kilpailun järjestänyt.

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   24.7.11 12:26:13

Fin-Cup 4. osalähdöstä tuli tänään tulokset. Kilpailu pisteissä on kiristynyt äärimmilleen ja voittajaa on vielä tässä vaiheessa hankala arvioida. Kilpailua käydään taas orien kesken, nyyh :(. Myöskin uusia hevosia pääsi pistelistoille.

O.R. Roihun Lucifer siirtyi johtoon ja perässä yhden pisteen päässä tulevat Magnumi ja Bitumi.
Ja onnea muillekkin päivän voittajille!
Fin-Cup 2011
24.7.2011 Tulokset

Lähettäjä: Andie (eo) 
Päivämäärä:   24.7.11 12:28:59

Yyh, ei mun tammat pärjänny Fin-Cupissa ;< Musta tuntuu että orit juoksee aina suurkilpailujen voittoon :-D Täytyis vissiin kehittää joku yksin tammoille suunnattu kilpa että saisivat neiditkin hieman mainetta ja mammonaa.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 12:42:16

Minusta taas alkaa tuntua siltä että mun tammat juoksee paremmin kun noi oripojat. :)

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   24.7.11 12:55:47

Ja ainiin, muistakaas osallistua finaaliin. Voittaja saa hienot 7pistettä(osalähdöissä vain viisi).
Pisteitä keränneitä on jo niin paljon että tasoitusajonkin saa melkein täyteen.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 12:58:35

oi, Litassa on vaihtunut ulkoasu, tykkään :)

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   24.7.11 13:48:56

Kiitoksia reibili :)

Hmm, mietin että jos vaikka ensivuonna järjestäisi Fin-Cupin niin että yksi osalähtö olisi tammoille(tai vaikka kaksi). Olisiko se sitten epäreilua oreja kohtaan tai sitten juuri tasavertaista? Pahasti kummiskin näyttää taas siltä että orit vievät tämänkin voiton.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 13:51:29

Tai onnistuisko jotenkin niin, että puolet osakilpailuista tammoille, puolet oreille, ja molemmille sitten omat finaalit?

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   24.7.11 13:54:03

Miten ois vaikka silleen, että 2 osalähtöä oreille, 2 tammoille (mahdollisesti vielä 1 yhteinen?) ja finaaliin sitten ne eniten pisteitä keränneet..?

LähettäjäJonsu L. 
Päivämäärä:   24.7.11 14:00:30

Kummankin idea kuullostaa hyvältä, mutta kallistun enemmän aksun ehdotukseen. Olisin kuitenkin halunnut ettei muutokset olisivat vaikuttaneet pisteisiin(on hyvä vertailla eri vuosien tuloksia toisiinsa).
Noo, ensi Fin-Cuppiin on aikaa sen verran että eiköhän tätä vielä ehdi miettimään :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   24.7.11 15:58:21

Joku puolueeton saa arpoa tuolta lähdön 5, ei tarvitse aikoja laittaa vaan pelkästään arpoa järjestys
http://kindtrot.webs.com/vrer13.html

Arpoja lähettää tulokset osoitteeseen
kindtrotters@gmail.com
:)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 15:59:26

Voin arpoa :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   24.7.11 17:40:27

Heh, jos "sijoitusjärjestelmä" jatkuu niin meidän Charmant on NDM-voittaja... NDM-osakilvoista meinaan orilla sarja 2-1-2, joten aivan selvästi seuraava on taas 1 ja sattuu olemaan finaali. ;D

Niin tai näin "joka vuosi mukana NDM-finaalissa" meno kuitenkin jatkuu! Toivotaan edes vähän tätä arpaonnea lottoon tänään! Virtuaaliraha saa toki hyvälle mielelle, mutta aidoille olisi enemmän käyttöä. ;)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 17:49:35

"Virtuaaliraha saa toki hyvälle mielelle, mutta aidoille olisi enemmän käyttöä. ;)

Nii, voi kun oliskin keksitty joki systeemi millä nämä virtuaalirahat sais muunnettua oikeaksi rahaksi. :D Sais unohtaa työpaineet yms, kun istuis vaan koneella päivät pitkät ja rahaa virtaa.

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   24.7.11 18:01:00

reibili, no niimpä! Miljonääriksi olisi tullut jo aikaa sitten hyvin vähällä työllä... Hevosten juoksema raha taitaa pyöriä jossain 3-4 miljoonaa välillä, en kyllä pistäisi pahaksi saada aitona kahisevana! :P

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 18:03:41

Leena, ohhoh! :D

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   24.7.11 18:09:07

Seitsemässä vuodessa kertyy... ;D

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 18:11:03

Niillä rahoilla olis kyllä hyvä elellä. :)
Ostais muutaman Varennen ja Passionate Kempin sitten omaan talliin. :)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 18:28:37

http://acstable.webs.com/vrer2.html
Osallistukaas raveihin. :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   24.7.11 18:37:25

Niillä rahoilla olis kyllä hyvä elellä. :)
Ostais muutaman Varennen ja Passionate Kempin sitten omaan talliin. :)

Jeps, ja jos aidot ei kulje ei haittaa niin kauan kun virtuaaliset kulkee! "Noh, nämä huipputoivot elätetään virtuaalisilla huipuilla, kunnes elättävät itse itsensä" :D
Saisivat virtuaaliset kyllä kulkea nykyiseen malliin varmaan aika kauan, sen aidon huipun saaminen käsiinsä kun on huomattavasti näitä vaikeampaa.

Miten ravipuolella nykyään menee? VRERin kalenteri näyttäisi olevan kovin tyhjillään.

Joskus tulee hinku palata takaisin, mutta luulen, että oon taukoillut aivan liian pitkään...

Vuosia harrastaneet alkavat käydä varsin vähiin, uusia tulee välillä tämän tästä, mutta hyvin harva jää edes kuukausiksi ympyröihin. Tämä vuosi on kokonaisuudessaan ollut varsin hiljainen ja nyt kesällä ollut vielä alkuvuotta hiljaisempaa.

Muuten kyllä taitaa mennä ihan mukavasti, kun hevosia nyt kuitenkin on liikkeellä tietyissä sarjoissa useampaan jakoon asti. Tosin vähän mennään mallilla 2-3 harrastajalla riittää hevoset tekemään yksinään lähdön (löytyy 50-> hevosta) ja muilla pari kolme hevosta lähtöön (alta 20 hevosta). Ja "suuromistajien" tapoihin toki kuuluu voivotella, kun vain 3 hevosta voi lähtöön monesti laittaa... ;)

Takasin vaan! Miekin palailin tänä CAS-vuonna laukkojen pariin, niin teepä sinä toisin päin! ;)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 18:42:17

"Jeps, ja jos aidot ei kulje ei haittaa niin kauan kun virtuaaliset kulkee! "Noh, nämä huipputoivot elätetään virtuaalisilla huipuilla, kunnes elättävät itse itsensä" :D
Saisivat virtuaaliset kyllä kulkea nykyiseen malliin varmaan aika kauan, sen aidon huipun saaminen käsiinsä kun on huomattavasti näitä vaikeampaa."

Siinä sitten saa moni miettiä kun tallin hevoset ei kulje mihinkään jos näitä huippuja ei saa käsiinsä,että onko sattunut lottovoitto vai mikä kun on vara elättää tallillinen hevosia jolla pyörä ei pyöri. :D

Päivämäärä:   24.7.11 18:49:02

Isosiskon tamma varsoi aivan ihanan orivarsan! Melkoisia merkkejä oriista löytyy, päänmerkit aivan ihania. Me likes him~! Vielä kun pääsis itse katsomaan poikaa ja kuvaamaan, niin olis nam.

Welby, useat vanhat ovat lopettaneet, mutta uusia on saatu tilalle. Kuitenkin harrastajien lukumäärä on laskenut sitten sinun aikojesi. Hevosia kuitenkin riittää, kun tosiaan monilla on niin hirveän monta ravuria itsellään. Kyllä tänne on helppo päästä mukaan takaisin, sen kun vain hankkii pari ravuria talliin laukkureitten sekaan.

Ravikalenteriin pari kutsua päivittelin, mut ei kyllä ole ihmisillä hinkua pitää vrer-raveja. Mä koitan tekaista sen Classic Pacen kutsun ens viikolla, vaikka töitä onkin niin hurjasti, että itseäkin hirvittää. :D

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   24.7.11 19:35:53

welby - ravisuokki talli <3

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 19:38:46

Hessi, ei hätää, oon suunnitellu tässä jo ainakin neljät VRER ravit ensikuulle. :)

LähettäjäTuulia K. 
Päivämäärä:   24.7.11 19:41:31

On tullu nyt kyllä semmoset kaks viikkoa vaan vilastua tätä palstaa, nyt sitten pitäis taas tarkemmin alkaa olla mukana. :) Pitäis vielä jaksaa vaihtaa tuo perhanan sähköposti, niin vois ilmotella konimuksia raveihinkin...

Lähettäjä: JonsuL. 
Päivämäärä:   24.7.11 19:45:32

Ja minäkin tosin tykkään pitää noita vrerin raveja kun jostain syystä niihin tuntuu osallistuvan enemmän porukkaa(vai onko tämä vain kuvitelmaa)?.

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 19:52:40

Tuulia K, minäkään en oo kerenny mietti sitä talliprojektia. Mutta viimeistään tällä viikolla alan sitä rakentelemaan. :)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   24.7.11 20:43:45

Siinä sitten saa moni miettiä kun tallin hevoset ei kulje mihinkään jos näitä huippuja ei saa käsiinsä,että onko sattunut lottovoitto vai mikä kun on vara elättää tallillinen hevosia jolla pyörä ei pyöri. :D

Pitää ihmettelijöille todeta, että nettimallit kulkee! ;D

Jee! Tätä onkin odotettu! :D Jos nostaisin tuon suokkitallin pystyyn, mitä suunnittelin vuosi takaperin. Se saisi toimia reaali-ikääntymisellä, eli ei tulisi paineita kisaustahdistakaan.. Pitää lähteä ideoimaan :)

Kiva, että on ihmiset ilosia! <3
Mikäs vika lämminverisissä? Liian täysiverimaisia? ;D Kyllä niitä pitää löytyä! Noh, mikäs siinä tietysti jos suomalaiset viehättää enemmän. Reaalitahdilla ei varmaan tosiaan tarvitse stressata. Tosin jos kasvatusta lähtee harrastamaan, niin sitten ehkä vähän liiankin stressivapaata, kun pääsee tuloksia stressaamaan vasta 4-5 vuoden päästä. ;D Ei noilla nopeammillakaan tarvitse kyllä stressailla, jos ei ole taipumusta moiseen. Useimmille on enemmän merkitystä kokouran starttimäärällä/statistiikalla ja ettei yhdellä kaudella juossut "liikaa", kuin sillä miten vähäiseksi jollakin kaudella startit jääneet. Vähän enemmän kaudessa ja koko uralla, kun yrittää startata kuin laukkurit niin hyvin menee (jotain 10-20 kausi, 50+ ura)!

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.7.11 20:46:07

"Pitää ihmettelijöille todeta, että nettimallit kulkee! ;D"

Virtuaalimaailmaa kokee joukkorynnäkön sen seurauksena :D

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   24.7.11 20:46:32

Hessi mites Kasvattajakruunu? Tuliko keskiviikkoinen maili perille? Entäpäs Kuninkuusravit, laitanko tekolistalle? ;)

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   24.7.11 21:00:27

Täällä sattuu ja tapahtuu ku mä en istu koneella :-D AINA.

Mutta Welbylle kovasti tervetuloa ravimaailmaan, odotan ravisuokkitallia innolla, itekkin kun noita raviputteja kasvatan :-) Mä juoksutan mun hevosia 100-150 starttia menestyksestä ja reippaudesta riippuen :-D Ja tietty jos joku juoksee nuorena kovan ennätyksen ja hyvät statistiikat niin en kisaa niin paljoa.

Päivämäärä:   24.7.11 21:21:50

Leena, laittelin sulle viestiä. Oon ollut sairaana + töissä samaan aikaan, niin mulla ei oo ollut energiaa oleskella tietokoneella kotona (tai ainakaan tehdä mitään, mikä vaatii aivojen käyttöä). Nytkin mulle tuli 8 päivän työputki, ehkä lisääkin jos töissä työvoimapulajatkuu...

Suomenheppoi lisää, jee. ^^ Oikean rodun on Welby valinnut! Itellä kylläkin mennyt into suokkeihin ja peitsarit vieneet huomion, mutta suokit kulkee yhä mukana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.