Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hannoverit #2

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   8.6.11 17:12:37

Uusi keskustelu kaikille hannovereista kiinnostuneille, mukaan rohkeasti vain :)

-- Edellinen keskustelu

(Laitoin uuden topan pystyyn kun näköjään uutta ei tehty :D)

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   8.6.11 17:13:58

Tosiaan, koulukilpailuitakin voisin järkätä mutta niihin itselläni tulevat vain holsteinit ja traksut :D Estekilpailut siis hannujen puolesta paremmat, saisi niillekin sitten omia luokkia :)

Itse olen ollut nyt vähän laiska, mutta kaipa sen ymmärtää kun huomenna on 2 (pitkää) koetta <3

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   8.6.11 17:50:15

01

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   8.6.11 17:56:25

:'DD mut mullois kauhea kasa hannuja myös kouluun. ;DD Mut oikeastaan mulle ny käy ihan mikä vain, jos vaan jaksat järkätä, niin taputukset siitä! :DD Ite pähkäilen ton Priiman koulutukset alkuun ja ton KRJ cupin ohi, ni ehkäpä sitten järjestelen jotain hannuille? :>

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjäjeewwy 
Päivämäärä:   8.6.11 17:59:09

Joo, määki oisin tuomas sitte hannua koulukisaa jos jaksat väsertää :)

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäKaneli 
Päivämäärä:   8.6.11 18:51:35

itsellänikin löytyisi hannotamma, joten koulukisoja :)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjäjeewwy 
Päivämäärä:   9.6.11 11:02:21

etusivulle :)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjägee 
Päivämäärä:   9.6.11 11:12:06

Täällä on jo uusi, hienoa! Kyllä mä uskon että siitä yhdistyksestä tulee hyvä, parempihan se ainakin on kuin ei mitään ;) Jos jotakuta ei kiinnosta tai ei jostain syystä joku miellytä niin ei sitten osallistu... Voisin sitä ulkoasua tässä yrittää väkerrellä, mutta nyt vähän hankala tilanne kun sain uuden koneen ja vaihdan windowsista maciin ja tässä macissa ei ole kuvankäsittelyohjelmaa (vielä) ja muutenkin menee hetki että opin :DD Mutta voisihan sitä tuolla vanhalla koneella vielä tehdä :)

ERJ kisat kelpaa mulle kaikissa muodoissa ja voisin itsekin sellaisia järjestellä, jahka nyt saisin nuo edelliset arvottua :D Muutenkin ajattelin vähän muuttaa tuota omaa kisojen järjestämissysteemiä...

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   9.6.11 13:20:40

Mä oon ainakin hengessä mukana ja osallistumassa hannoillani kisoihin ;) vois sitä itekki vaik muutamat kisat järkkäillä jossain vaiheessa puokeille (:

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: Nea 
Päivämäärä:   10.6.11 12:40:00

Lähettäjä: Chao
Päivämäärä: 30.5.11 15:37:14

Plus mitenkäs hannover yhdistys? Alkaa olla minusta vähän turhan kuollut, päivitetty viimeksi 2010. Pitäisikö tehdä uusi?

Lähettäjä: Chao
Päivämäärä: 30.5.11 15:57:19

Ku mulla nyt toistaiseksi saattaisi olla aikaa jonkun kanssa alkaa laittamaan uutta hannover-yhdistystä pystyyn, niin mielelläni kommenttia ja apureita otetaan vastaan. :DDD

Lähettäjä: Chao
Päivämäärä: 5.6.11 11:55:10

En kyllä tykännyt yhtään nean ilmaisusta "tuppautuneet kaksi laiskaa virtuaaliharrastajaa"... En tykkää en yhtään.

En tuppautunut, mutta kun muita halukkaita ei ainakaan kurkku suorana huutaen ollut mailla eikä halmeilla, niin miksen voisi, kun itsekin tahtoisin jonkin yhteisöllisen "mestan" hannoverien kasvattajille...

Enkä mielestäni ole laiska, vaikken viime vuonna jaksanutkaan virtuaalihevostella...


Kuulostaa kyllä kieltämättä koomiselta, ettei _kukaan_ halunnut yhdistyksen puikkoihin. Tuossahan on ollut ihmisillä kymmenen minuuttia aikaa ilmoittaa itsestään ja kiinnostuksestaan yhdistyksen perustamista kohtaan, ennen kuin Chao on jo ilmoittanut itse laittavansa lafkan pystyyn. Kun vielä ottaa huomioon sen, että kiinnostustaan mahd. osoittavat henkilöt eivät välttämättä ole olleet juuri tuon aikarajan sisällä koneella, hevostalli.netissä ja huomanneet kyseistä ketjua, on se minun mielestäni aikalailla tuppautumista.

Taitaa olla niin, että Chao on jo valmiiksi päättänyt ketjua aloittaessa laittaa itse yhdistyksen pystyyn, eikä alunperinkään ole tarkoitus edes ollut kysellä muita halukkaita yhdistystä pitämään. Yo. kommenteistakin käy ilmi, että täällä on haettu vain laiskureille apua kaiken sellaisen tekemiseen, jota ei itse viitsitä tai osata tehdä...

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: kakuro 
Päivämäärä:   10.6.11 12:54:18

Nea, jos sen yhdistyksen olisi joku jo tähän mennessä halunnut pykätä, miksi ei ole sitä tehnyt? Sitä Chao varmaan tarkoitti, että koska yhdistystä ei ole aikoihin taas ollut -> ei ole varmaan ollut kiinnostuneita ylläpitäjiä. Näin sen itse ainakin ymmärsin ja näin sen itse tarkoitin. Laita itse yhdistys pystyyn, jos haluat :)? Siitä vain, ei kukaan estä!

Mutta muita asioita:

Hannoverit kisaamaan nyt! Ainakin ERJ:t löytyy jo listalta:
http://www.virtuaaliset.net/k/erj5.htm - erj10.htm
Siellä useampi luokka vain avoin hannoille.

KRJ:tkin tulossa vielä ja niissä avoimia luokkia hannovereille, samoin KERJ:t mutta ne avoin kaikille... NJ-näyttelyitäkin anoin juuri :)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: kakuro 
Päivämäärä:   10.6.11 12:56:52

Niin joo ja onhan kaikki hannojen omistajat jo ilmoittautuneet myöskin tänne:
http://www.virtuaaliset.net/k/urheiluhevoset1.htm

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   11.6.11 13:22:59

"Lähettäjä: kakuro
Päivämäärä: 10.6.11 12:54:18

Nea, jos sen yhdistyksen olisi joku jo tähän mennessä halunnut pykätä, miksi ei ole sitä tehnyt? Sitä Chao varmaan tarkoitti, että koska yhdistystä ei ole aikoihin taas ollut -> ei ole varmaan ollut kiinnostuneita ylläpitäjiä. Näin sen itse ainakin ymmärsin ja näin sen itse tarkoitin. Laita itse yhdistys pystyyn, jos haluat :)? Siitä vain, ei kukaan estä!"

Näin minä sen tarkoitin! Että jos jotakuta olisi se yhdistyksen pito kiinnostanut, niin meillehän olisi hannover yhditys noussut aikapäiviä sitten. Siitä voi mieletäni päätellä ettei ketään muuta ole kiinnostanut, vai miten se pitäisi käsittää?

Ja on ilmoittauduttu, täytyy vielä tonne ERJ:n hypätä. ;DD

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   14.6.11 17:57:23

Ostakee vanhat YLA1 + KRJ I -palkitun Garibaldi COS:n koulupainotteiset jälkeläiset mun nurkista energioita keräämästä! Ja siis ei niiden iältään tarvii olla vanhoja, ikääntymisiä saa muokkailla miten huvittaa, mutta kun ei Garibaldista oo uusia varsoja sattuneesta syystä vähään aikaan voinu saada niin siksi "vanhoja".. ^.~ Ei tarviis edes kisata, kunhan edes vaikka sillä yhdellä ainokaisellakin varsalla jatkaisivat sukujaan niin tyytyväinen olisin :)

Myynnissä siis
t. Amarn Gambria, s. 4.10.2007, emä Amarn Woa WS (varsalla oikeasti ja aidosti amerikkalainen emänisä!)

t. Amarn Aurora, s. 20.11.2008, emä YLA1 & KRJ I -palkittu NG Demites (kattokaa nyt tän emän sukua!!)

--

Spiegestä saa kans katella noita myytäviä kasvatteja, saattaa siellä ehkä muitakin myytäviä olla kuin nuo nyt merkatut, lista vaan ei oo "ihan" ajan tasalla..

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   14.6.11 18:03:43

Amar, mä yritän mennä sun sivustolles niin se ei päästä kun ilmoittaa heti että kyseessä on haittasivusto. Olisin Amarn Cabellan vanhempia katellut jos ne on vielä hengissä..

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   14.6.11 18:22:14

Ada C., O.O Hmph, eipä oo ikinä ennen moista ongelmaa ilmenny, tuskin itse kuitenkaan pystyn vaikuttamaan asiaan, vaikokö? :S Tuskin päästää suoraan näille vanhempienkaan sivuille sitten? Jos haluut kuitenkin kokeilla niin isän ja emän sivut ois tässä..

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   14.6.11 18:25:59

Amar, juu et varmaankaan pysty, esimerkiksi isän sivustolta mun tietokone sanoo että:

<http:// safeweb.norton.com/report/ show?url=http%3A%2F%2Fspiege.awardspace.us%2Fcarlos.htm>

(välilyönnit veke)
En tiedä näkyykö mutta käy katsomassa..

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   14.6.11 18:27:25

Nyt mua harmittaa koska mä olisin halunnu tietää että miten siellä päin jaksellaan :D

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   14.6.11 18:57:26

Ada, ei näytä mulle tuota sivua.. Rebecka on ollut eläkkeellä näemmä syksystä 2009 lähtien jolloin on saavuttanu porrastetuissa "taso 8, 4443p." ja varsoja on Cabellan jälkeen tullu kaks kappaletta, Carlos taas on YLA3-palkittu (107 p.) ja jäi vaan jalostuskäyttöön kesällä 2009 saavutettuaan porrastetuissa "taso 9, 4819p.", ja sillä on vaan yks varsa tullu Cabellan jälkeen :)

Tosin sä saatoitkin jo ehkä tietääkin noista? :D Aika menee liian nopsasti.. Ja tallihan mulla on ollut jäädytettynä siitä lähtien kun VRL jäi tauolle sillon joskus ja porrastetut ei enää pyöriny, eli aika kuollutta meininkiä meillä ollu :P

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäKaneli 
Päivämäärä:   14.6.11 19:05:38

Kenelläkään mukavaa hanno oria (evm), joka olisi ulkopuolisille käytössä siitokseen? Mieluiten orilla saisi jo olla kisanäyttöä ja tuloksia. Tammani on piirretty ja kisannut KRJ (3 voittoja ja muita sijoituksia, PKK cuppia). Tammalla on ennestään 3 varsaa. Varsalle voin lupailla hyvää ja pysyvää kotia, jos ori on semmoinen kiva, ja kisaamista.

Eli näytelkääs orejanne :)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjänoose. 
Päivämäärä:   14.6.11 19:07:05

woo. pikkasen tuo Amarn Aurora oiski hieno :o

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   14.6.11 19:37:13

Amar > mä voisin viedä vaikka molemmat Rothenburgiin. Sen verran hienot vanhemmat molemmilla että tammoista pyritään saamaan samanlaiset (eli laatikset luvassa :) ). Loppuelämän koti tarjolla!

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   14.6.11 19:44:51

Lilla, Gambrian voin myydä sulle saman tien, Auroran kohdalla pääset kyllä toki myös harkintaan. Jos heittelet G:n sivuja parin viikon kuluessa mailiini ja merkkaat kasvattajaksi Amar + linkki Heijastuksen sivuille niin kaikki ok :)

noose., tiedät siis mitä tehdä ;)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjänoose. 
Päivämäärä:   14.6.11 20:07:08

Amar, jos sulle passaa, että tamma kisaa mahd. myös esteillä koulukisojen ohella ja sille saatettaisiin katella myös estepainotteisia oreja niiden kouluorien ohella? Skurvashiin olisi siinä tapauksessa erittäin tervetullut tapaus :)

Näyttöinä vaikkapa:
http://silindistan.webs.com/Envy.html
http://silindistan.webs.com/Rocco.html
http://silindistan.webs.com/Konkari.html

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjä: Ada C. 
Päivämäärä:   14.6.11 20:13:38

Amar, kiitos tiedoista. En tiennyt noista yhtikäs mitään. Hienoa työtä olet tehnyt! :)

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   14.6.11 20:25:09

noose., ei haittaa jonkintasoinen este(jalostus)käyttö kun vaan pääasiallisesti koulupainotteisena säilyy. Joten kyllä hänet mielelläni Skurvashiin myyn, samat "ehdot" kuin Lillalle tossa yllä ^^ :)

Ada, kiitokset, itsekin teit hienoa työtä Cabellan kanssa - se on tietääkseni edelleenkin ainut KRJ-palkittu Spiegen kasvatti! :) Rebeckakin ilmotettiin YLA-tilaisuuteen silloin kun ne VRL:n sivutilalla vielä järjestettiin mutta eipä niistä koskaan tuloksia tullut.. :( Mutta jos taas joskus YLA:ssa voitaisiin kisapisteet laskea porrastettujen pisteistä niin sitten yritetään kyllä heti osallistua uudestaan!

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäTatti 
Päivämäärä:   14.6.11 20:45:42

Olisko kellää myynnissä yleispainotteista INT - GP / 150-160cm hannoa? Yo. Mailiin voi ilmoitella, jos mua ei tääl näy :)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjänoose. 
Päivämäärä:   14.6.11 20:50:30

Amar, toki tamma koulupainotteisena säilyy :) Heittelen naikkosen sivuja mailiin kun saan tehtyä :)

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   14.6.11 21:00:09

noose., hjuvahjuva :)

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäKaneli 
Päivämäärä:   15.6.11 19:11:49

hannot ylös :)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjäminde 
Päivämäärä:   15.6.11 19:22:46

Hei!

Oon miettiny useemman pv rodun väliltä ja näitä viestejä luettuani tekisi mieli perustaa talli missä olis hannoja ja joku toinen pv rotu vielä ehkä! Ainoo ongelma mulla on vaan se etten oikeen tiedä rodusta mitään... Täällä on myös ollu puhetta hannover yhdistyksestä. Onko sellanen olemassa jo? vai pystyykö joku teistä kasvattajista vastaan pariin kysymykseen? Ois kiva tietää vähän rodusta ennen kun alkaa värkkäämään sivuja ;>

Näihin kysymyksiin jos saisin vastauksia.

Kummat on suositumpia koulu vai estehevoset, kumpaa ite kasvatat?
Ketkä on tunnettuja kasvattajia, entä hevoset? Minkälaisia hevosia suositaan sukutauluissa?
Minkä pituisia sukuja suositaan? Mietein ite tos jos alottaisin tuontihevosista, mutta saako niistä kasvatteja kaupan?
Mites sitten nämä muihin puoliverisiin "yhdistetyt" hannoverit? Jos käyttäsin kasvatuksessa jotain muuta saksalaista pv rotua, minkä ottaisin toiseksi kasvatusroduksi, miten semmosia hannoja katottais, tai ostaisko niitä kukaan?

Kiitos jo etukäteen!

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   15.6.11 20:01:40

minde: Yhdistys on tekeillä Chaon & kakuron toimesta ilmeisesti :)

Kummat on suositumpia koulu vai estehevoset, kumpaa ite kasvatat?
>> itse kasvatan kouluheppoja (/ kasvatin, en tiedä vielä), estehevoset tuntuu mun mielestä suositummilta mutta en tiedä todellisuudesta.

Minkä pituisia sukuja suositaan? Mietein ite tos jos alottaisin tuontihevosista, mutta saako niistä kasvatteja kaupan?
>> Lyhyempisukuiset tuntuisivat mun mielestä suositummilta tällä hetkellä (koska pitkäsukuisissa on usein "massanimiä"), kyllä hyvin menevät kaupaksi 1-polvisetkin.

Mites sitten nämä muihin puoliverisiin "yhdistetyt" hannoverit? Jos käyttäsin kasvatuksessa jotain muuta saksalaista pv rotua, minkä ottaisin toiseksi kasvatusroduksi, miten semmosia hannoja katottais, tai ostaisko niitä kukaan?
>> En ostais enkä kattos hyvällä. Mulle hann = hann x hann, holst = holst x holst, fwb = fwb x fwb/joku muu puokki jne.

Sori, noihin muihin en nyt ehdi vastata + tiedän että täältä löytyy tyyppejä jotka osaa vähintään yhtä hyvin noihin vastailla ^^ :)

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   15.6.11 20:10:38

Kummat on suositumpia koulu vai estehevoset, kumpaa ite kasvatat?
» Mielestäni selkeästi estehevoset, kouluhevosilla tuntuu olevan todella vähän rutinoituneita kasvattajia. Estepuolella taitaa muutenkin olla vähän vilkkaampaa? Itse kasvatan tosiaan pelkkiä esteponeja :)

Ketkä ovat tunnettuja kasvattajia, entä hevoset?
» Skurvash ehdottomasti. Luultavasti vanhoissa linjoissa on enemmän tunnettuja hevosia, en nyt ainakaan itse nykypiireissä ole törmännyt sellaisiin "massasuosikkeihin" :D

Minkälaisia hevosia suositaan sukutauluissa?
» Riippuu kasvattajasta. Jotkut pitävät arvonimistä, toiset suosivat sitä hevosta vain siksi että sen joku sukulainen on suositumpi tapaus. Tosiaan mielipiteitä on paljon, hyvä niin :)

Minkä pituisia sukuja suositaan? Mietein ite tos jos alottaisin tuontihevosista, mutta saako niistä kasvatteja kaupan?
» Jos tuontihevosilla on kivat sivut, siistit nimet ja edes jotain kilpailuita alla, niin mikä ettei! Yleensä 1-polvisia ostellaan innokkaammin kuin pidempisukuisia ;P

Mites sitten nämä muihin puoliverisiin "yhdistetyt" hannoverit? Jos käyttäsin kasvatuksessa jotain muuta saksalaista pv rotua, minkä ottaisin toiseksi kasvatusroduksi, miten semmosia hannoja katottais, tai ostaisko niitä kukaan?
» Oikeassa elämässähän puoliverirotuja sekoitellaan keskenään, mutta uskon että virtuaalimaailmassa suurin osa karsastaisi tälläistä tapausta. Mielestäni se olisi vain mukavaa vaihtelua :D

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjägee 
Päivämäärä:   15.6.11 20:29:59

Vastailempa nyt ainakin muutamaan minden kysymykseen :)

"Kasvatan" (en ole mikään varsinainen kasvattaja nyt mutta onhan noita muutama) estehannoja ja jotenkin on jäänyt sellainen kuva että ne on suositumpia mutta kumminkin aika tasoissa varmaan...
Tunnetuista kasvattajista tulee väistämättä ekana mieleen Skurvash, tallissa on useita tunnettuja hevosia joiden nimiä pyörii sukutauluissa paljon, joidenkin mielestä jopa liikaa. Nyt on aika vaikeaa löytää vähääkään pidempisukuista hevosta jonka suvussa ei Skurvashlaisia olisi ja kun varsoja teettää niin helposti siellä kertautuu nimiä vanhemmissa polvissa. Upeaa kasvatustyön tulostahan tuo on, mutta uusiakin tuulia tarvitaan ja mun käsityksen mukaan ainakin estepuolella on nyt joitakin jotka ovat juuri tuontihevosilla aloittaneet luomaan uusia linjoja.
Luulisin kasvattien menevän hyvin kaupaksi jos tuontihevosilla aloittaa, toisaalta kyllä nuokin ihan hyvin menee kaupaksi missä on huippunimiä suvussa. Paitsi on sitten tietty riski että kohta kaikki alkaa luomaan niitä uusia linjoja ja pitkäsukuiset katoavat... :D
Sitten vielä, minäkään en oikeen katso hyvällä sitä että on tuommoisia puoliverisekoituksia, mielummin juuri noin kuin Amar sanoi. Jos otat jonkun toisen puokkirodun mukaan, älä sekoita niitä hannoihin :D Jos jotain piristystä kaipaa sukuun niin sitten täysiverisiä (xx) mielummin.

Joo, varmaan joku osaa paremminkin kertoa, mun historiatietämys hannojen osalta on kumminkin aika pientä :D Mutta kumminkin tervetuloa hannojen pariin ;)

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjäminde 
Päivämäärä:   15.6.11 20:50:49

Kiitos kaikille vastanneille! :)

Mieteinkin tuota eri pv rotujen sekoittamista kun muistelin jollain tallilla semmosen hannon näkeneeni, mutta ehkä en ala sekoittelemaan vaan pidän sitten pelkät hannot hannoina. Pitääpä harkita asiaa ja voi olla että otan talliin molemmilla painotuksilla hevosia. Onko nuo hannover x xx kuinka yleisiä? Näillä kuitenkin taitaa päästä jo alkuun. Pitää oootella tuota yhdistystä valmiiksi ja tutustua sitte enemmän rotuun :)

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   15.6.11 21:05:59

Hann x xx on jo vähän yleisempi tapaus, itselläni on niitä muutama :) Saa mukavasti uutta verta ja saattavat kasvatitkin kaupaksi mennä :D Toisaalta jotkut suhtautuvat hyvin kielteisesti myös täysiveriristeytyksiin, joten hann x hann risteytys on varmin tapa saada kasvatit kaupaksi ;D

  Re: Hannoverit #2

Lähettäjänoose. 
Päivämäärä:   15.6.11 21:54:44

Jeps, meikä ainakin karsastaa kuin ruttoa kaikkia muita "hannovereja" paitsi sitä perinteistä hann x hann yhdistelmää. Mulle on jääny noista xx yhdistelmistä hiukkasen páska maku suuhun, kun tuntuu siltä, että se on ollu osalle kasvattajille "hätäratkaisu" saada uutta verta jalostukseen ja ei olla itse jaksettu tuoda uutta hannover verta piireihin :)

Toisaalta syynä on sekin, että rodun parissa on pyöritty niin pitkään, etten halua vanhoista "säännöistä", jotka on aina viime vuosiin saakka toiminut kiveen hakkaamattakin ^^

Mutta mikäs minä olen muita osoittelemaan, kun harrastaa tyylillään. Ei se multa ole pois vaikka xx verta siellä täällä onkin, omaan talliin sellasia elukoita ei kyllä koskaan tule. Ja Amarin kanssa olen täysin samoilla lijoilla siitä, miten kukin saksalainen puoliverinen (ja fwb) saa alkunsa ^^

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   21.6.11 14:51:48

Amarin kanssa samoilla linjoilla, vaikken mä nyt ihan hirmusen julmasti katokkaan, jos hannolla onkin siellä jotain muuta rotua (esimerkkinä miun Adoro's Routelle, jonka siis Heidi aikoinaan myi mulle hannoverina ja hanno se on yhä, vaikka vissii joku 50% onki traksua. :DD)
Mutta toki yritän tähän hann x hann yhdistelmään. ;DD

Huom huom, Dakotan orit on siis tarjolla jalostukseen, jos kiinnostaa. :> Adam's Elvis vähän vähemmän, Never Mine Landosta ei oikeestaan ulkopuolisille enää ollenkaan, mut muut on melko vapaata riistaa. ;)

Onpas siitä taas aikaa kun tänneki viimeksi eksyin, anteesi vain epä-aktiivisuuteni, mutta tosissaan hyppäsi tuo mies viikoksi kertausharjoituksiin, niin tuon 2 kk vauvan kanssa (+ koira) en ole paljoa ehtinyt koneella istuskella. :DDD

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   22.6.11 09:43:27

Nöf nöf, nostelenpas aikanu kuluksi hannoveritkin taas maailman kartalle. :DDD

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   27.6.11 14:47:43

Taas pudonnut. :< Nostetaan etusivulle! :D

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäKaneli 
Päivämäärä:   27.6.11 20:16:41

Kenelläkään piirettyjä 1polv esteoreja?

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   27.6.11 20:19:50

:< noup. mul oo yhtäkään piirrettyä hannua. :D

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäLaura M. 
Päivämäärä:   27.6.11 21:08:52

Ei kenelläkään olis myynnissä n. 4-6 vuotiasta hannoveroria? :) Kilpailemaan ja jalostukseen pääsisi, tarkemmin voin kertoa sähköpostitse!

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   27.6.11 21:52:52

Noup. Mullon vaan yssi tammunen. :>

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   28.6.11 12:55:01

Nostamma. :>

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   28.6.11 13:04:10

Kaneli > Mulla on tällä hetkellä pari evm-sukuista hannoveria käytettävissä ulkopuolisillekin. Piirroskuvallisiakin vielä. :) Pistä vaikka mailia jos tahdot käyttää.

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   28.6.11 13:11:19

Kiiskinen » Onnea Vodevilille arvonimestä! :) On se taas niin hieno... Voisikin alkaa kasvattamaan hieman linjoja, jotta saataisiin morsian orille :D

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   28.6.11 13:15:49

Kiiskisen muutkin hepat on niiiiin hienoja. <3 Tyksin tyylistäsi. ;D

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   28.6.11 13:23:51

Diamonte > Jep, sieltähän se tuli. :D Jonkun pitäis potkia mua takamukselle että saisin piirrettyä sille sen rakenteenkin. Ehkä otankin sen tämänpäiväiseksi rojektiksi!

Chao > Kiitoskiitos!

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   29.6.11 13:01:46

Ha haa, olen ihan tosissani sen yhdityksen pystyyn nostamisen kanssa. Kannattaisiko kuitenkin ensin kirjoitella Wikiin virtuaali-hannover-juttusia vai vasta sitten kun yhditys on nähnyt päivänvaloa? :D Tästä tää lähteepi.

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäNora 
Päivämäärä:   29.6.11 18:27:16

En oikeastaan puoliverisiä harrasta lainkaan, mutta pakko tulla kysymään, että katsotteko pahalla hevosta, jonka toinen vanhemmista on täysiverinen? Itselläni on myynnissä mielestäni ihan kivasukuinen yksilö, jonka emä on tv. En ole saanut myytyä, ja nyt mietenkin johtuuko se siitä, ettei yhdistelmä ole hann x hann?

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäAmar (0408) 
Päivämäärä:   31.8.11 10:38:40

Nora, täässä topickissa aikasemminkin on vähän asiasta juttua, mutta omalta osaltani voin sanoa että katson pahalla. Mulle ainoa oikea hannover on hann x hann ;)

Jos nosteltas pitkästä aikaa? Spiegen kasvattilistalla on melkoinen kasa kouluvarsoja vailla kotia, vinksvinks!

Ja noose., mites Aurora? :DD

  Re: Hannoverit #2

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   3.9.11 16:19:47

Itse en täysiverisiä sukutaulussa karsasta (kuin ehkä kouluhevosella lähipolvissa), mutta monet muut ajattelevat toisin. IRL hannoverhan voi olla vaikka holstein x hannover :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.