|
Lähettäjä: Nea
Päivämäärä: 10.6.11 12:40:00
Lähettäjä: Chao
Päivämäärä: 30.5.11 15:37:14
Plus mitenkäs hannover yhdistys? Alkaa olla minusta vähän turhan kuollut, päivitetty viimeksi 2010. Pitäisikö tehdä uusi?
Päivämäärä: 30.5.11 15:57:19
Ku mulla nyt toistaiseksi saattaisi olla aikaa jonkun kanssa alkaa laittamaan uutta hannover-yhdistystä pystyyn, niin mielelläni kommenttia ja apureita otetaan vastaan. :DDD
Päivämäärä: 5.6.11 11:55:10
En kyllä tykännyt yhtään nean ilmaisusta "tuppautuneet kaksi laiskaa virtuaaliharrastajaa"... En tykkää en yhtään.
En tuppautunut, mutta kun muita halukkaita ei ainakaan kurkku suorana huutaen ollut mailla eikä halmeilla, niin miksen voisi, kun itsekin tahtoisin jonkin yhteisöllisen "mestan" hannoverien kasvattajille...
Enkä mielestäni ole laiska, vaikken viime vuonna jaksanutkaan virtuaalihevostella...
Kuulostaa kyllä kieltämättä koomiselta, ettei _kukaan_ halunnut yhdistyksen puikkoihin. Tuossahan on ollut ihmisillä kymmenen minuuttia aikaa ilmoittaa itsestään ja kiinnostuksestaan yhdistyksen perustamista kohtaan, ennen kuin Chao on jo ilmoittanut itse laittavansa lafkan pystyyn. Kun vielä ottaa huomioon sen, että kiinnostustaan mahd. osoittavat henkilöt eivät välttämättä ole olleet juuri tuon aikarajan sisällä koneella, hevostalli.netissä ja huomanneet kyseistä ketjua, on se minun mielestäni aikalailla tuppautumista.
Taitaa olla niin, että Chao on jo valmiiksi päättänyt ketjua aloittaessa laittaa itse yhdistyksen pystyyn, eikä alunperinkään ole tarkoitus edes ollut kysellä muita halukkaita yhdistystä pitämään. Yo. kommenteistakin käy ilmi, että täällä on haettu vain laiskureille apua kaiken sellaisen tekemiseen, jota ei itse viitsitä tai osata tehdä...
|